De Lidl daarentegen... die zitten bij ons in een nieuw pand, een 5 sterren AH is er niks bij qua oppvervlakte. Hier koop ik echt alles, behalve verse zuivelprodukten en vlees (wel vleesbeleg).
Ik vind veel dingen lekkerder bij de Lidl dan bij een AH bijv. Zo ben ik enthousiast over de rode kool, groenten in het algemeen (erg vers en zeer goedkoop), toastjesbeleg is super, cola is lekkerder dan coca cola en zo kan ik nog wel wat meer bedenken.
quote:Klopt!
Op vrijdag 25 april 2003 09:58 schreef whie het volgende:
De computers van de Aldi zijn wel lache
en koffie en kroketten enzo (me pa doet meestal de boodschappen)
quote:Ik vind die bier van de Lidl zo smerig, van dat vanille bier noem ik dat, in van die blauw met wit en gouden kleuren.
Op vrijdag 25 april 2003 09:59 schreef 303 het volgende:
Ik kom nooit bij de Aldi, vind het een rotwinkel die altijd veel te druk is.De Lidl daarentegen... die zitten bij ons in een nieuw pand, een 5 sterren AH is er niks bij qua oppvervlakte. Hier koop ik echt alles, behalve verse zuivelprodukten en vlees (wel vleesbeleg).
Ik vind veel dingen lekkerder bij de Lidl dan bij een AH bijv. Zo ben ik enthousiast over de rode kool, groenten in het algemeen (erg vers en zeer goedkoop), toastjesbeleg is super, cola is lekkerder dan coca cola en zo kan ik nog wel wat meer bedenken.
[Dit bericht is gewijzigd door Butt_Plugg op 25-04-2003 10:02]
quote:Overdrijven is natuurlijk ook een vak
Op vrijdag 25 april 2003 09:59 schreef 303 het volgende:
cola is lekkerder dan coca cola
lidl: paella, cake, sinas, chili wijn
vlees, brood e.d., slager/AH
Koffie, Thee, Brood (bolletjes voor de prijs van gewoon brood) chocopasta, kauwgom, kalfslverworst, wasmiddel, pleepaper, wasverzachter, en ga zo maar een tijdje door.
Alleen melk en groenten en vlees niet
GOLDEN POWER NATUURLIJK, ben ik net aan het drinken.
quote:HE-LE-MAAL MEE EENS
Op vrijdag 25 april 2003 10:11 schreef dredmanneke het volgende:
ijsthee perzikendie is zooooo veel lekkerder dan die van lipton ice
quote:Ik drink alleen maar Grolsch, al heeft de Aldi wel lekker Deens bier.
Op vrijdag 25 april 2003 10:01 schreef Butt_Plugg het volgende:[..]
Ik vind die bier van de Lidl zo smerig, van dat vanille bier noem ik dat, in van die blauw met wit en gouden kleuren.
En inderdaad, pistache nootjes, zakken van 1 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |