quote:Op maandag 17 mei 2004 07:14 schreef Belana het volgende:
Ik gooide m dicht, maar heb zelf ff geen tijd voor nieuwe Liam foto's....
Daar had ik nooit aan gedachtquote:Op maandag 17 mei 2004 10:19 schreef Sugar het volgende:
Mous, is dat onderste de naam van de school? Ik zou het tóch weghalen dan! Je hoort verhalen...
![]()
Eenmaal ingescand is zo weer uitgeprint he...quote:Op maandag 17 mei 2004 14:52 schreef Sylvana het volgende:
Mag ik vragen waarom je ze dan toch niet neemt?
hahaquote:Op maandag 17 mei 2004 16:31 schreef melonovy het volgende:
Die foto met Cas en Rene samen vind ik erg leuk!!!
[..]
Eenmaal ingescand is zo weer uitgeprint he...
Omdat ik 2 andere besteld hebquote:Op maandag 17 mei 2004 14:52 schreef Sylvana het volgende:
Mag ik vragen waarom je ze dan toch niet neemt?
en die post je niet ff hier neer?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Omdat ik 2 andere besteld heb
Bram en Wesley schelen volgens mij maar een paar dagen toch?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:13 schreef Dwork het volgende:
Wat is ie her ziekjes zeg, heb echt medelij met je
Hoe oud is ie nu?
[afbeelding]
Bram is op de mooiste dag jarig!quote:Op maandag 17 mei 2004 22:44 schreef Karin het volgende:
Bram is van 5 maart 2003.
Jessaiquote:Op maandag 17 mei 2004 22:44 schreef Karin het volgende:
[..]
Hahaha enorm blij hoofd die Jesse!
idd, wesley was 5 maart uitgerekend, en en is geboren op 1 maart.quote:Op maandag 17 mei 2004 22:44 schreef Karin het volgende:
[..]
Bram en Wesley schelen volgens mij maar een paar dagen toch?
Bram is van 5 maart 2003.
Hahaha enorm blij hoofd die Jesse!
En Kyllian lekker stoer! Zonde van die mooie krullen maar zo'n kort koppie is wel lekker met dit weer.
Ik ga hier even over verder in Het grote dreumes-, peuter- en kleutertopic deel 14 hier is het zo offtopicquote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:41 schreef Dwork het volgende:
[..]
idd, wesley was 5 maart uitgerekend, en en is geboren op 1 maart.
Kan Bram al een beetje praten en lopen?
Inderdaad!!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:44 schreef beefcake het volgende:
[..]
Bram is op de mooiste dag jarig!![]()
![]()
Sorry!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 08:35 schreef Tan het volgende:
[..]
Jessai![]()
[offtopic]quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:29 schreef Karin het volgende:
Wat een leuke foto's coolbabe! Wat zijn ze toch lief als ze slapen
Sorry!!!
Ik vind het altijd zo erg als mijn naam verkeerd gespeld wordt en nu doe ik het zelf ook, stomme muts.
Of heet je niet echt Karinquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:41 schreef beefcake het volgende:
[..]
[offtopic]
Hoe kun je Karin nou verkeerd spellenJe schrijft het zoals je het zegt. Net als mijn naam, Naomi. Wordt áltijd met een e erachter geschreven. Zwaar vervelend!!
[/offtopic]
Hee ja niet aan gedacht!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:46 schreef ChrisJX het volgende:
Karin kun je ook als Karen spellen
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:42 schreef beefcake het volgende:
[..]
Of heet je niet echt Karin![]()
Geeft niet!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:29 schreef Karin het volgende:
Sorry!!!
Ik vind het altijd zo erg als mijn naam verkeerd gespeld wordt en nu doe ik het zelf ook, stomme muts.
ja, hij heeft het heel leuk gehadquote:Hee Julian jij hebt het zo te zien wel leuk gehad!
Maarreeee sinds wanneer eten Indianen pannekoeken?
zonde he? zou hij donker blijven of zou het blond worden?quote:Op woensdag 19 mei 2004 07:37 schreef Belana het volgende:
(hetgeen Liam overigens allemaal kwijt aan het raken is nu)
Dat schijnt toch normaal te zijn? Ze ruilen dan hun babyhaartjes in voor kinderhaartjes ofzo? Dylan heeft ook last van haaruitval. Als hij in bad is geweest zitten er allemaal haartjes in en in zijn bedje liggen ook allemaal haartjes.quote:Op woensdag 19 mei 2004 07:37 schreef Belana het volgende:
DylanJe doet me enorm aan Liam denken, zal wel aan je donkere haar liggen (hetgeen Liam overigens allemaal kwijt aan het raken is nu
)
quote:Op woensdag 19 mei 2004 07:37 schreef Belana het volgende:
DylanJe doet me enorm aan Liam denken, zal wel aan je donkere haar liggen (hetgeen Liam overigens allemaal kwijt aan het raken is nu
)
Haha, en Liam deed mij weer aan Sven denken (had ik geloof ik al eens gepost). Sven had ook een volle bos zwart haar op zijn koppie toen hij werd geboren. En nu is hij zo blond als wat aan het wordenquote:Op woensdag 19 mei 2004 09:36 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat schijnt toch normaal te zijn? Ze ruilen dan hun babyhaartjes in voor kinderhaartjes ofzo? Dylan heeft ook last van haaruitval. Als hij in bad is geweest zitten er allemaal haartjes in en in zijn bedje liggen ook allemaal haartjes.
Hai het is op de gewone pc wel gelukt hoor. Erg leuk en wat een heerlijk kind is het ook de ondeugend heid straalt er vanaf.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:06 schreef melonovy het volgende:
De filmpjes zijn zo gemaakt dat je ze alleen met windows media player kan bekijken, er zullen mensen zijn die dat programma niet hebben, het spijt me enorm maar dan kun je dus die filmpjes niet zien.
Het is niet standaard hoor, Cheyenne en Chinook werden met een volle pruik geboren en hebben dat ook gehouden, Jessai werd met een volle pruik geboren en raakte bijan alles kwijt, Junah is wat minder bedeeld (maar zeker niet kaal) en heeft achterop heel lang haar dat ze volgens mij nog wel gaat verliezen maar bovenop heel kort haar ( met lange plukken er tussen) wat volgens mij wel gaat blijven want het wordt steeds voller en meer. Die lange plukje ertussen zal ze nog wel verliezen denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:36 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat schijnt toch normaal te zijn? Ze ruilen dan hun babyhaartjes in voor kinderhaartjes ofzo? Dylan heeft ook last van haaruitval. Als hij in bad is geweest zitten er allemaal haartjes in en in zijn bedje liggen ook allemaal haartjes.
Ja en neequote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:32 schreef Luckepuk het volgende:
Ik krijg bij alle buiten foto´s van Tan altijd zo´n "vakantiegevoel"! Volgens mij wonen jullie heerlijk ruim en vrij of niet?
Inderdaad veel te doen... door de zwangerschap nog niet veel gedaan ook, maar ik doe al sinds een week of drie iedere week iets. Gisteren weer veel plantjes ingeplant, en daar word je weer wat vrolijker van. Soms denk ik zelfs... ik zou hier best willen blijven wonen, want er is best wel wat van temaken hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:17 schreef melonovy het volgende:
Wauw Tan, het ziet er heerlijk uit, leuke tuin, veel groen, veel te doen![]()
Ja daar ben ik het wel mee eens. Maar als je ziet hoe het was toen ik hier kwam... ik kon toen wel janken.quote:Liever dit dan een steriel wit huisje, met een betonne tuin en symetrische grindvlakken![]()
Je woont zeker mooi. Kwak er nog een paar jaartjes er tegenaan en moet je dan zien wat voor paleisje je kan krijgen. Je zou gek zijn als je daar weg zou gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:04 schreef Tan het volgende:
Ik woon dus misschien wel mooi, maar het is enorm verwaarloosd. Ik denk niet dat je wilt ruilen als je ziet hoe ik woon. Mijn schoonouders zijn enorme zooiverzamelaars en dat is wel te merken... Mijn eigen stekkie ben ik nu beetje bij beetje aan hert opknappen en da's iig iets![]()
Als je nu nieuwsgierig bent moet je even op het huisje rechtsboven klikken, onderaan die pagina staan een paar links van mijn huis en woonomgeving.
En uit die lekkere voetjes ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:31 schreef pluisje het volgende:
Belana...vind je het heel erg als ik een hapje Liam neem? Heel klein ieniemienie hapje uit die lekkere armpjes maar hoor
Hoi lewis ik had een vraagje misschien een rare maar toch.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:37 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Jadey, lekker he dat koekje![]()
Dat spijkerjurkje van Saskia staat haar wel heel erg leuk zeg![]()
En die lach van Junah, wat liefffff![]()
Liam, je bent een lekker ding. En die foto waar hij met zijn doekje ligt is ook mega schattig![]()
Zo ik ook nog even spammen.
Joshua vindt ik tegenwoordig zo in bed. Hij rolt ook al bijna op zijn buik.
[afbeelding]
Een foto maken terwijl Joshua staat gaat niet he
[afbeelding]
Zo en nog eentje in zijn wipstoel
[afbeelding]
doe maar! Gezellig!quote:Op zondag 23 mei 2004 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje Liam, wat ben jij gegroeidIk kom je binnenkort maar es in het echt bewonderen, voor je getrouwd bent
Jaja, jij wil gewoon je luiermatje terugquote:Op zondag 23 mei 2004 11:12 schreef Belana het volgende:
[..]
doe maar! Gezellig!
quote:Op maandag 17 mei 2004 07:14 schreef Belana het volgende:
Verzoekje om niet te grote foto's plaatsen voor de mensen met een niet zo snelle verbinding. Foto's kun je heel handig resizen met http://www.i-questo.com/resizer/
Mag hij dan niet zelf kiezen wie van de 3 hij wil? Want dan zorg ik er gewoon voor dat ik de allerliefste, schattigste, slimste baby krijgquote:Op zondag 23 mei 2004 20:56 schreef Rewimo het volgende:
Eh tja, dan moet hij/zij wel achteraan in de rij bij Bo en Kaylee
Ja hoor, hij mag zelf kiezen. Hij valt in elk geval op blondquote:Op zondag 23 mei 2004 21:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mag hij dan niet zelf kiezen wie van de 3 hij wil? Want dan zorg ik er gewoon voor dat ik de allerliefste, schattigste, slimste baby krijg* dat wordt nog een hele opgave dus
*
* miss_dynastie kijkt op haar horlogequote:Op zondag 23 mei 2004 22:55 schreef Catootje het volgende:
Ik zal binnenkort es wat plaatsen van mijn smurfje!
Jaaaaaquote:Op zondag 23 mei 2004 22:55 schreef Catootje het volgende:
Ik zal binnenkort es wat plaatsen van mijn smurfje!
Wat zijn zo´n beetje de toegestane maximum maten? Want op mijn schermresolutie is eigenlijk alles wel passend en met mijn modem heb ik ook geen moeite qua aantal kb´s, maar ik neem aan dat dat niet voor iedereen geldt....quote:Op zondag 23 mei 2004 21:10 schreef Karin het volgende:
Ik heb een berichtje toegevoegd in de openingspost.
Wil degene die een nieuw topic opent dit ook in de openingspost vermelden? Alvast bedankt!
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
* miss_dynastie kijkt op haar horloge
Het is binnenkort
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
* miss_dynastie kijkt op haar horloge
Het is binnenkort
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:59 schreef clauwheee het volgende:
JaaaaaDoen Catoot!!
En dan wordt er beweerd dat heren ongeduldig zijn . . .quote:Op maandag 24 mei 2004 00:47 schreef Luckepuk het volgende:
![]()
Als je foto 550*413 pixels is, past hij precies in de lay-out. En normaal gesproken is hij dan ook meteen minder dan 100 kb en dan is hij prima te laden voor iedereen.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:45 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Wat zijn zo´n beetje de toegestane maximum maten? Want op mijn schermresolutie is eigenlijk alles wel passend en met mijn modem heb ik ook geen moeite qua aantal kb´s, maar ik neem aan dat dat niet voor iedereen geldt....
Als dit slimme blondje het goed heeft heeft begrepen dan zijn de volgende foto´s groter qua formaat maar kleiner qua aantal kb´s? Klopt dat? Is dat dan toegestaan? Want inladen duurt dan niet lang en hij wordt passend in de layout gezet toch?quote:Op maandag 24 mei 2004 07:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je foto 550*413 pixels is, past hij precies in de lay-out. En normaal gesproken is hij dan ook meteen minder dan 100 kb en dan is hij prima te laden voor iedereen.
Klopt Luckepukquote:Op maandag 24 mei 2004 11:57 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Als dit slimme blondje het goed heeft heeft begrepen dan zijn de volgende foto´s groter qua formaat maar kleiner qua aantal kb´s? Klopt dat? Is dat dan toegestaan? Want inladen duurt dan niet lang en hij wordt passend in de layout gezet toch?
Dit trof ik dus gistermiddag aan in bed toen madam wakker was...
Leuk hoor Lois! Heeft ze dat huisje nu gekregen of hadden jullie dat al?quote:Op maandag 24 mei 2004 12:43 schreef Lois het volgende:
Ik heb een kleine compilatie van Eva's verjaardag gemaakt, er waren zoveel foto's dat ik het maar een beetje beperkt heb. Je kunt ze hier bekijken zolang wanadoo het toestaat tenminste.
Dat huisje heeft ze van ons gehad ja, en van het geld van de opa's en oma's. Dus ik vind haar al onwijs verwendquote:Op maandag 24 mei 2004 12:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Leuk hoor Lois! Heeft ze dat huisje nu gekregen of hadden jullie dat al?
P.S. Ik mis de 'ze is niet verwend hoor maar dit zijn alle cadeaus'-foto nog
quote:Op maandag 24 mei 2004 12:49 schreef Rewimo het volgende:
P.S. Ik mis de 'ze is niet verwend hoor maar dit zijn alle cadeaus'-foto nog
Thanx,quote:Op maandag 24 mei 2004 20:25 schreef melonovy het volgende:
Wat wordt Wesley groooooot!!! Leuk hoor die fiets![]()
Ik heb van de week iemand zien rijden in de buurt van Den Haag/ Rotterdam, met zo'n huisje op de auto, waren jullie dat toevallig lois???quote:Op maandag 24 mei 2004 21:07 schreef Lois het volgende:
[..]
foto's
Bij de praxis hebben ze klikostickers, dat zijn grote vellen vol lieveheersbeestjes met een achtergrond. Nou vonden wij die achtergrond niet mooi dus ik heb een middagje zitten knippen en alle lieveheersbeestjes eruit geknipt. Zo heb ik de kliko's en de regenton versierd met losse lieveheersbeestjes.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:41 schreef Knorretje het volgende:
offtopic:
lois: op jullie kliko staan lieveheersbeestjes!!!! Waar heb je die vandaan!
Neequote:Op maandag 24 mei 2004 22:39 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb van de week iemand zien rijden in de buurt van Den Haag/ Rotterdam, met zo'n huisje op de auto, waren jullie dat toevallig lois???
Jonnetje is druk met verhuizen!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:20 schreef babyfeet het volgende:
Ik wil eigenlijk Wilyan foto's jonnetje!!!!
het is alweer veel te lang geleden..
Die van Eva was voor 16 personen met "eigen" print (dwz dat wij zelf een plaatje hebben aangeleverd) 25 euro.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:43 schreef babyfeet het volgende:
hoe duur is nou zo'n verjaardags taart?
in het winkelcentrum hangt er wel een boekje maar geen prijzen erbij
Nou, dan bak ik wel een appeltaartquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:51 schreef Lois het volgende:
Wat een heerlijke foto's van Sven
[..]
Die van Eva was voor 16 personen met "eigen" print (dwz dat wij zelf een plaatje hebben aangeleverd) 25 euro.
Het zijn kruikenzakken oorspronkelijk Rewimoquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Hee Sven, lekker mannetje!Zijn dat van die pyjamazak-Tubbies, easy-going? Van die hele slappe dingen met een groot hoofd
Christan heeft precies die andere twee, en ze moeten altijd op zijn bed liggen
Edit: en dat blauwe beertje hebben wij ook
Hier dezelfde gedachten! Alles leuk en aardig, maar ik ben niet zo materialistisch ingesteld, ik heb daar ook niet zo veel geld voor over eigenlijk, maar das ieder voor zich natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:58 schreef Grijs het volgende:
[..]
Nou, dan bak ik wel een appeltaart
ja zoiets heb ik dus ook maar ik dacht zo voor een keer is heel leuk natuurlijk..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:01 schreef melonovy het volgende:
[..]
Hier dezelfde gedachten! Alles leuk en aardig, maar ik ben niet zo materialistisch ingesteld, ik heb daar ook niet zo veel geld voor over eigenlijk, maar das ieder voor zich natuurlijk.
walief!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:20 schreef Luckepuk het volgende:![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:20 schreef Luckepuk het volgende:
@ easy-going: Suus is van mij hoor!
Ikke niet...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jonnetje is druk met verhuizen!!
Word je al gillend gek Jonnetje??![]()
Dat was Luckepuck, ik quotte alleen maarquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:38 schreef Bright het volgende:
E.T. dat voetje met die tekst - echt leuk! Die moet ik onthoudenHeel lief gedaan. (Die met die vinger wat minder, maar dat komt ook omdat het je duim is 8|7 )
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:36 schreef Catootje het volgende:
Kindertandjes, bolderkar.......taarten!! Die taartentip was wel errug handig!!
Ik ben al twee dagen heeevig aan het oefenen om volledig zelfstandig foto's te plaatsen.....het is me nog niet gelukt (tis net als sms-en keigemakkelijk, maar eer ik mezelf er toe zet om het eens goed te doen!!!)...
Whaha ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 26 mei 2004 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH
Zie ik jouw naam staan, ga ik driftig naar dit topic en dan.... niets![]()
![]()
Wij willen Daan zien
![]()
![]()
Maar jij zegt ut wat vriendelijkerquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Whaha ik had precies hetzelfde
Nouhou!quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:36 schreef Catootje het volgende:
Kindertandjes, bolderkar.......taarten!! Die taartentip was wel errug handig!!
Ik ben al twee dagen heeevig aan het oefenen om volledig zelfstandig foto's te plaatsen.....het is me nog niet gelukt (tis net als sms-en keigemakkelijk, maar eer ik mezelf er toe zet om het eens goed te doen!!!)...
*tromgeroffel* Lieftallig bijgestaan (wederom) door een bevallige assistente kan ik u hierbij verblijden met wat foto's van mijn spruitje:quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:57 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nouhou!
Hoeveel woog Janneke met drie maanden? Danielle weegt nu vijf kilo, en ik vind haar spekkig (spaart al het vet op in haar kop, de sukkel) Does een vergelijkend fotooke?quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:14 schreef Jessicaa het volgende:
Wat een kjoete Danielle!!!!!![]()
![]()
Meer meer meer meer meer meer
whahahaha, ach mannenquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:16 schreef Catootje het volgende:
[..]
Hoeveel woog Janneke met drie maanden? Danielle weegt nu vijf kilo, en ik vind haar spekkig (spaart al het vet op in haar kop, de sukkel) Does een vergelijkend fotooke?
(ik gilde daarnet naar beneden dat IEDEREEN haar kjoet vind, zegt mijn vriend: "WIE vinden ze kjoet?" Hallooooooo)
Sorry hoor ik zie zo'n verzoek en dan kan ik het niet latenquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:31 schreef Catootje het volgende:
owwwwwwwwwwwwww, zullen we een rondje-babytjes-van-drie-maanden doen? Of moeten we voor nostalgische vergelijkingen een apart topique maken?
3 maanden - 13 dagenquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:31 schreef Catootje het volgende:
owwwwwwwwwwwwww, zullen we een rondje-babytjes-van-drie-maanden doen?
Dylan is ook al vijf kiloquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:31 schreef E.T. het volgende:
(hier ook tussen de 5 en 5,5 kilo)
Jippieeeeeeeeeee!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:11 schreef Catootje het volgende:
[..]
*tromgeroffel* Lieftallig bijgestaan (wederom) door een bevallige assistente kan ik u hierbij verblijden met wat foto's van mijn spruitje:
*doodmoe in bad met mama (let op de spekarmpjes en de babykinnen van mevroi)
[afbeelding]
*en dan moet ze een mutsje op.....deze is van een paar weken (let op de enkele kin) terug*
[afbeelding]
*liever een duim dan een speen, dan later maar een beugeltje!*
[afbeelding]
De geneugden van een tweeling . . .quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:47 schreef CarOnline het volgende:
Mag ik even klagen over fotos? En dan wel over de schoolfotograaf?
Britt en Romée zijn op de foto geweest; elk apart, op de klassefoto en de familiefoto.
Kregen ze maandag de foto's mee: de hele klas kreeg een setje foto's, behalve Britt. Kind beteutert, ik naar de juf, die snapte er niets van, was nog nooit gebeurt. Fotograaf gebeld: blijkt dat hij dacht dat het 1 en hetzelfde kind was en heeft dus maar 1 foto (van Romée dus) afgedrukt. Nu gaan ze dus op zoek of er van Britt nog een foto is. Zo niet? Ja das dan pech vrees ik
wat een l*l....quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:47 schreef CarOnline het volgende:
Ahh wat een schatjes allemaal weer
Vooral die 3 maanden hummels, wat leuk he
Mag ik even klagen over fotos? En dan wel over de schoolfotograaf?
Britt en Romée zijn op de foto geweest; elk apart, op de klassefoto en de familiefoto.
Kregen ze maandag de foto's mee: de hele klas kreeg een setje foto's, behalve Britt. Kind beteutert, ik naar de juf, die snapte er niets van, was nog nooit gebeurt. Fotograaf gebeld: blijkt dat hij dacht dat het 1 en hetzelfde kind was en heeft dus maar 1 foto (van Romée dus) afgedrukt. Nu gaan ze dus op zoek of er van Britt nog een foto is. Zo niet? Ja das dan pech vrees ik
We krijgen vaak de vraag of het een tweeling is. Komt ook omdat Nikki vrij klein is. Martijn is slechts een paar cm kleiner maar weegt meer dan Nikki.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Wat een leuk stel, Devlin, en wat lijken ze op elkaar!
Voor hun natuurlijk erg leukquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
We krijgen vaak de vraag of het een tweeling is. Komt ook omdat Nikki vrij klein is. Martijn is slechts een paar cm kleiner maar weegt meer dan Nikki.
Ze zijn ook nog eens erg op elkaar gesteld, wat nog weleens lastig is daar ze ook samen ondeugend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |