Microsoft's Schutz Staffeln Network?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:37 schreef RichardQuest het volgende:
MSSN
Van A - Z. Ik zal een aantal artiesten/bands noemen waar ik regelmatig naar luister:quote:Op maandag 17 mei 2004 00:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
ja
Muslim Social Security Netherlands.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Microsoft's Schutz Staffeln Network?
Mwa, te doenquote:Op maandag 17 mei 2004 00:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Van A - Z. Ik zal een aantal artiesten/bands noemen waar ik regelmatig naar luister:
Juanes, Metallica, Penny Wise, Blof, Frank Sinatra, Aretha Franklin en nog veel meer... maar ik luister ook Mozart, Tsjaikovsky, Bach, Beethoven en Chopin . Oh ja Turkse muziek wordt uiteraard ook vaak gedraaid
quote:Op maandag 17 mei 2004 00:41 schreef Ype het volgende:
Ik ga komende woensdag ergens naar een EU-land liften.
quote:Op maandag 17 mei 2004 00:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Van A - Z. Ik zal een aantal artiesten/bands noemen waar ik regelmatig naar luister:
Juanes, Metallica, Penny Wise, Blof, Frank Sinatra, Aretha Franklin en nog veel meer... maar ik luister ook Mozart, Tsjaikovsky, Bach, Beethoven en Chopin . Oh ja Turkse muziek wordt uiteraard ook vaak gedraaid
Nee, voor een wedstrijd. De locatie is nog niet bekend, maar het duurt tot zondag, dus ik ben er eventjes niet.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Naar Nederland?
En ook weer terug? In 1 dag?
Wat denk je zelf?!quote:
Daar zocht ik op.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:43 schreef RichardQuest het volgende:
LOL @ Turk.jpg
Best leukquote:Op maandag 17 mei 2004 00:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, voor een wedstrijd. De locatie is nog niet bekend, maar het duurt tot zondag, dus ik ben er eventjes niet.
Zou kunnen toch?quote:Op maandag 17 mei 2004 00:44 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?!
Rabin Jakob.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wie houdt ook zo van films van Louis de Funes?.
Nee, we krijgen de locatie woensdagavond en de wedstrijd begint om 12 uur 's nachts. En dan degene die er het eerst is.quote:Op maandag 17 mei 2004 00:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Best leukWie het verst komt of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |