Draag dan ook geen feyenooit shirt als je in Den Haag bent he :pquote:Op zondag 16 mei 2004 22:02 schreef drumdude het volgende:
Zo nog bijna gebeukt door ado hoolies, liep op station toen er opeens 3 hoolies aan kwamen lopen en ze zagen dat ik een feyenoord shirt aan had en liepen vervolgens andere richting op met de boodschap aan mij 'tis maar goed voor je dat je geen neuzen shirt aan hebt'
Damned anders had ik nu heeel veel pijn gehad
Was ook nie in DH maar in voorhoutquote:Op zondag 16 mei 2004 22:13 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Draag dan ook geen feyenooit shirt als je in Den Haag bent he :p
Nee joh die gasten moeten je gewoon met rust laten maarja je hebt altijd van die mensen he...
zeker, 10 goals is toch best netjes - gedeeld 12e op de topscorers ranglijst.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:55 schreef mitt het volgende:
Dan heeft Stroeve met 10 goals toch een net seizoen gedraaid.
Dat was echt fantastisch 20 minuten voluit HOFSTEDE HOFSTED HOFSTEDE zingen!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef bergkampf het volgende:
HOFSTEDE HOFSTEDE HOFSTEDE, echt fantastisch toen ie gewisseld werd hele lang tijd HOFSTEDE HOFSTEDE HOFSTEDE...Super sfeer mooi afscheid, Saeijs met een wereld goal raakte btje geblesseerd op t einde blij dat ie er volgend seizoen gewoon weer bij is
Nah, het oude goeie bewaar ik (zie ook het oude Grolsch logo - heb ook nog 10 tallen glazen met oude logo, zelfs nog met het logo van daar weer voorquote:Op maandag 17 mei 2004 15:18 schreef Thetallguy het volgende:
Moet je wel je icon nog gaan veranderen tzt
Ohhhhhhhhhhhhhh Voorhout!!!! Ja, daar wonen de ergste!!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:15 schreef drumdude het volgende:
[..]
Was ook nie in DH maar in voorhout
mooi logo maar ik denk dat ze beter de oude ooievaar erin hadden kunnen zetten.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:14 schreef Thetallguy het volgende:
Hier ook maar even het nieuwe logo
[afbeelding]
Ik vind hem mooi, op naar de 12/13e plaats volgend seizoen
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:18 schreef superjoden het volgende:
[..]
mooi logo maar ik denk dat ze beter de oude ooievaar erin hadden kunnen zetten.![]()
Alsof we het geld ervoor hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:25 schreef Thetallguy het volgende:
Ronny van Es op proef
gelijk maar met Evandro de hele Rio Ave voorhoede overnemen dan
Niks dacht ik... hij is transfervrij dit jaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:35 schreef Chen het volgende:
ja want hoeveel vangt ADO eigelijk op voor Castelen met dat geld kan je natuurlijk ook wel weer een aardige speler kopen..
Preciesquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:44 schreef Reddiablo het volgende:
niks, en daarom hebben er nu ook flink hekel aan die Castelen. Een dag voor de transfer alles ontkennen en zeggen dat je waarschijnlijk gewoon bij ADO blijft en bijtekent, en een dag later ineens transfervrij naar Feyenoord.... wees dan eerlijk, pisventje.
Maar goed...
Ronnie van Es op proef, halen die jongen.... gewoon een degelijke reserve spits. Er wordt wel gestrooid met allerlei grote namen die allemaal niet komen, maar haal ook maar wat extra spelers, anders eindig je met helemaal niets.
Ik vind het oude mooier...quote:Op maandag 17 mei 2004 15:14 schreef Thetallguy het volgende:
Hier ook maar even het nieuwe logo
[afbeelding]
Ik vind hem mooi, op naar de 12/13e plaats volgend seizoen
De één zegt Nurse, de ander Murse. Beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:28 schreef Thetallguy het volgende:
en het is toch Nurse?
quote:'Boschker rond met ADO; Bechan blijft bij Ajax'
Volgens De Telegraaf is Sander Boschker een vergevorderd stadium met ADO Den Haag. De derde sluitpost van Ajax zou volgens de kant al aan hebben gegeven definitief te vertrekken en niet de concurrentiestrijd aan te gaan.
Dezelde krant meldt vandaag nog een bericht over de Amsterdamse club. Kiran Bechan, dit seizoen huurling bij Sparta, vertrekt niet naar RKC of ADO Den Haag. Voor beide clubs was de transfersom van de aanvaller te hoog.
Zonde, want vind hem geen onverdienstelijke keeper.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
En dan Dorus er weer uit?
Zou ik erg dom vinden... Dorus ontwikkeld zich erg goed en zou best wel eens een "topkeeper" kunnen worden vanwege zijn nog jonge leeftijd!quote:Op maandag 24 mei 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
En dan Dorus er weer uit?
Inderdaad, die had ik echt niet terug gehoeven.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:42 schreef Reddiablo het volgende:
Faerber heeft een week geleden, THANK GOD, getekend bij Kranenburg
Boschker komt van de bank van Ajax, het lijkt me niet dat Boschker op de bank wil zitten bij ADOquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:44 schreef err het volgende:
Volgens mij zochten ze een "ervaren 2e keeper" wat dus Boschker zou woren en blijft de Vries gewoon de 1ste. Lijkt me logisch, hij heeft zich behoorlijk bewezen.
Vast wel maar ik denk dat als je realistisch bent, die niet veel hoger zal liggen, ik zelf hoop ergens rond plek 12.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaat Ado volgend seizoen de lat hoger leggen qua positie?
wordt nog spannend of Boschker wel naar jullie komtquote:FC Twente doet Boschker aanbieding
Sander Boschker keert mogelijk terug naar FC Twente. De club uit Enschede heeft de doelman een 3-jarig contract aangeboden. Boschker staat open voor een vertrek bij Ajax. Ook De Graafschap en Den Haag zouden interesse hebben.
De doelman werd in 2003 overgenomen van FC Twente. Boschker stond jaren bij de Tukkers onder de lat en wilde het wel eens hogerop proberen. Bij Ajax speelde hij nooit in het eerste, wel zat hij af en toe op de bank. Lobont of Stekelenburg kregen altijd de voorkeur.
Als Boschker bij Ajax vertrekt wordt Heerenveen-doelman Hans Vonk zeer waarschijnlijk de derde doelman van Ajax.
True! Maar Ado kan volgend jaar echt wel gaan voor een veilige plek meer bovenaan in het 2e rijtje, toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:43 schreef DIGGER het volgende:
Vast wel maar ik denk dat als je realistisch bent, die niet veel hoger zal liggen, ik zelf hoop ergens rond plek 12.
Den Haag heeft absoluut nog niet de middelen, stadion, sponsoren, selectie, om een grote stap voorwaarts te maken.
Even een beetje nostalgie, altijd leukquote:FC DEN HAAG VAN LAATSTE PLAATS AF
KARAKTERISTIEK:
OPSTELLING FC DEN HAAG : Max de Jong, Marco Meijer, Barry de Vreede, Dick Heesen, Wilbert Goossens, Oscar Laguna Burgos, John de Jong, Winston Faerber, Michel van Deene (Edwin Grunholz), Gavin Price, Maurice Steyn
SCHEIDSRECHTER : Helmstrijd
GEEL : Meijer, Steyn (Den Haag)
ROOD : Derix (2x geel,69, Top Oss)
TOESCHOUWERS : 1.285
DOELPUNTEN : 1-0 Grunholz (84')
DATUM : 27-MAART-1996
Het zou iig goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Den Haag weer een rol van betekenis zou gaan spelen. Als ze niks overhaast doen en met een goed stappenprogramma werken, zitten ze binnen een aantal jaar standaard in het linkerrijtjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
True! Maar Ado kan volgend jaar echt wel gaan voor een veilige plek meer bovenaan in het 2e rijtje, toch?
Yepz we gaan door tot we weer terug in de top zitten :pquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het zou iig goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Den Haag weer een rol van betekenis zou gaan spelen. Als ze niks overhaast doen en met een goed stappenprogramma werken, zitten ze binnen een aantal jaar standaard in het linkerrijtje
en als je Vitesse-mentaliteit gebruikt, speel je volgende jaar nacompetitiequote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het zou iig goed zijn voor het Nederlandse voetbal als Den Haag weer een rol van betekenis zou gaan spelen. Als ze niks overhaast doen en met een goed stappenprogramma werken, zitten ze binnen een aantal jaar standaard in het linkerrijtje
Niet leuk moeten we naar meer aanvallers op zoek gaan.quote:Toda weg,vd Gun naar 2e elftal Ajax.
Diverse berichten vandaag in de Voetbal International.
Toda blijkt niet te behouden voor ADO. Zijn eigenaar verlangt een te grote huursom en ADO Den Haag kan deze niet betalen.
Hetzelfde geldt voor van der Gun. Ajax wil vd Gun verkopen in zijn laatste contractjaar en onze goede vriend van Gaal heeft bedacht om alle spelers die niet meer voor Ajax 1 in aanmerking komen en in hun laatste contractjaar zitten, in het tweede elftal te laten uitkomen.
ADO heeft Ajax wel laten weten vd Gun nog een jaar te willen huren. Maar vooralsnog: exit vd Gun dus.
Over het testen van van Es zei Super Lexie: "We wilden even kijken hoe fit Ronny van Es was, maar ik zie in hem niet de centrumaanvaller die we zoeken"
En Lex heeft wat ons betreft -voorlopig- altijd gelijk.
bron:www.adofans.nl
van Gaal maakt weer vriendenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:19 schreef err het volgende:
shit...vd Gun moet blijven
Zal ie blij mee zijn, in het 2e van ajax voetballen
quote:Stijn Vreven niet naar ADO Den Haag
RTVWest.nl - Stijn Vreven komt definitief niet naar ADO den Haag.
De verdediger van Kaiserslautern was in gesprek met de Haagse club maar uit een lichamelijk onderzoek bleek de verdediger een knieprobleem te hebben. Vreven moet drie maanden rust houden, waardoor ADO Den Haag afziet van een overeenkomst.
(Red., vorig seizoen ketste een transfer van een andere Belg, Kurt van de Paar, ook af wegens zijn fysieke gesteldheid)
Kranenburgquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:29 schreef methodmich het volgende:
Die gaat naar Kranenburg, is hier al door velen gemeld.
Die kon zich afgelopen seizoen maar met moeite staande houden in de GGDquote:Op zondag 6 juni 2004 01:42 schreef Reddiablo het volgende:
kut op met je kutfaerber!
ff serieus, echt helemaal niets hebben we aan die jongen
en daarom had hij (bijan) elke wedstrijd een plaats in de basisquote:Op zondag 6 juni 2004 02:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die kon zich afgelopen seizoen maar met moeite staande houden in de GGD
gebrek aan beter....quote:Op zondag 6 juni 2004 10:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
en daarom had hij (bijan) elke wedstrijd een plaats in de basis![]()
Kozakken Boys dan. Dat is inmiddels weer hoofdklasse zaterdag en na volgend seizoen vermoedelijk weer eerste klasse.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
KranenburgIk lees hier toch dat hij naar Kozakken Boys gaat? Welke divisie speelt kozakken boys? http://www.kozakkenboys.nl/news.asp?newsitem=1351 (kijk bij verdediging)
Als zo'n beetje de enige keeper toenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:53 schreef Thetallguy het volgende:
Moeten ze Kalkema maar terughalen, die deed het 3 jaar geleden ofzo vrij redelijk tegen Excelsior toen de Groot rood kreeg. Volgens mij geeneen doorgelaten met Connoly tegenover hem
bron : www.adofans.nlquote:Schoenmaker tot 2007 bij ADO Den Haag + ADO wil Bechan van Ajax overnemen
DEN HAAG | ADO Den Haag onderneemt pogingen om Kiran Bechan van Ajax over te nemen. De vleugelaanvaller was afgelopen seizoen door Ajax aan Sparta verhuurd. ADO Den Haag wil de Amsterdammer voor twee jaar vastleggen.
Ajax heeft ADO Den Haag een voorstel gedaan, waarop ADO Den Haag binnen een week moet reageren. De belangstelling voor Stijn Vreven is van de baan. De rechtsachter van FC Kaiserslautern is voorlopig drie maanden uitgeschakeld.
ADO Den Haag heeft wel overeenstemming bereikt met Lex Schoenmaker. De trainer blijft tot medio 2007. Dat is even lang als de nieuwe hoofdtrainer Frans Adelaar. ADO Den Haag had de intentie al uitgesproken om het contract van Schoenmaker te verlengen, maar de laatste details moesten nog worden ingevuld.
Adelaar en Schoenmaker verblijven momenteel in Griekenland om spelers te bekijken. Revy Rosalia wordt door ADO Den Haag opnieuw aan Haarlem verhuurd. De donkere middenvelder was al aan deze eerste divisieclub verhuurd. Wesley Zandstra, die de afgelopen tijd bij TOP Oss speelde, keert wel terug naar het Zuiderpark.
Extra info over Bechan:
Naam: Kiran Bechan
Geboren: 12-09-'82
Nationaliteit: Nederlander
Positie: Vleugelaanvaller
Club: Sparta Rotterdam
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2000/01 Ajax 1 0 Eredivisie
2001/02 Ajax 0 0 Eredivisie
2002/03 Ajax 0 0 Eredivisie
2002/03 Sparta 16 3 Eerste divisie
2003/04 Sparta 32 6 Eerste divisie
da's geloof ik het terrein van de jeugdopleidng of het trainingscomplex van den haagquote:Wat bedoelen ze met De Aftrap?
Bron: www.adodenhaag.nlquote:ADO Den Haag heeft met Feyenoord een akkoord bereikt over de huur van de Belgische middenvelder Gill Swerts voor het seizoen 2004/2005.
De 21-jarige Swerts doorliep vanaf zijn veertiende de jeugdopleiding van Feyenoord. Na drie jaar te hebben gespeeld in de A-jeugd volgde de overgang naar satellietclub Excelsior. De Belg kwam twee jaar uit voor de Kralingse club en maakte in zijn eerste jaar op Woudestein de promotie naar de Eredivisie mee.
Voor aanvang van het seizoen 2003/2004 keerde hij terug naar Rotterdam-Zuid en later debuteerde hij in de hoofdmacht van Feyenoord. Swerts speelde vorig seizoen zeventien competitiewedstrijden voor de stadionclub. In tachtig wedstrijden in de Nederlandse competitie scoorde de Belg zeven maal. Swerts kwam vijf keer uit voor Jong België.
Prutser? Voor een ploeg als ADO is hij zeer sterk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:37 schreef RuudGullit het volgende:
Veel plezier met die prutser!.
waarom gewoon niet in het stadion?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:01 schreef err het volgende:
[..]
da's geloof ik het terrein van de jeugdopleidng of het trainingscomplex van den haag
Ik geef hem de voordeel van de twijfel... maar becham moeten ze in ieder geval wel proberen te halen zou wel de opvolger van Castelen kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:04 schreef Reddiablo het volgende:
ik zie Swerts als MR spelen, voor Rijaard en achter Bechan als die komt, geen slechte speler - maar ik word er niet bepaald warm van.
Redelijke speler hoor, kan mee op HCE niveauquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:37 schreef RuudGullit het volgende:
Veel plezier met die prutser!.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:05 schreef Thetallguy het volgende:
Larsson heeft ook nog geen club
Ik ken hem niet.... is ie een beetje goed ?quote:ADO Den Haag biedt Nabil Abidallah contract aan
ADOfans.nl - Volgens de East Anglian Daily Times heeft ADO Den Haag de Nederlander Nabil Abidallah een contract aangeboden voor komend seizoen. De aanvallende middenvelder speelde tot voor kort bij het Engelse Ipswich Town, waar zijn contract werd beëindigd.
Aangezien het bericht dateert van 28 mei jongstleden, is onduidelijk of de inmiddels gehuurde Gil Swerts als alternatief is gehaald, of dat ADO Den Haag nog steeds bezig is met Abidallah.
past nog niet bij de begroting van ADO hequote:Op woensdag 16 juni 2004 16:05 schreef Thetallguy het volgende:
Larsson heeft ook nog geen club
doet i goedquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:50 schreef Reddiablo het volgende:
't gaat...
is een centrale middenvelder, dus da's op zich positief. Heeft de Ajax jeugd doorlopen, is naar Ipswich gegaan en heeft daar bijna nooit gespeeld
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:35 schreef Chen het volgende:
Eerste wedstrijd tegen Den Bosch dikke winst natuurlijk!
houden we het wel even netjes hierquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:47 schreef S__O__N__ het volgende:
we zien wel wat het seizoen 2004/2005 ons brengt
maar een ding weet ik zeker ik sta volledig achter me club.
we gaan die -------- pakken dit jaar ik voel het.
laters
quote:Twee Franse proefspelers bij ADO
6/7/2004 12:15
ADO Den Haag is de voorbereiding op het nieuwe seizoen begonnen met twee Franse proefspelers. Franįois Dubourdeau en Cedric Moukouri krijgen de gelegenheid een contract te verdienen.
Dubourdeau was de laatste drie seizoenen actief in de Schotse competitie. Na twee jaar Motherwell kwam de 23-jarige doelman terecht bij Kilmarnock.
Moukouri (24) stond onder contract bij RC Strasbourg, waar de spits de afgelopen seizoenen als invaller tot in totaal dertien wedstrijden kwam.
Nu zal die Fransman ook wel niet meer komen. Ben benieuwd wie 1e keeper wordt, Dorus of v Fessemquote:Van Fessem tekent bij ADO Den Haag
8/7/2004 14:29
Jimmy van Fessem speelt komend seizoen bij ADO Den Haag. De doelman tekende donderdag een eenjarig contract bij de Haagse eredivisionist.
Van Fessem zat zonder club nadat hij bij Vitesse moest vertrekken. De laatste maanden van het afgelopen seizoen had hij dan wel de voorkeur van coach Edward Sturing, maar omdat de Arnhemse club nog tot medio 2005 vast zit aan het contract van Dragolslav Jevric, besloot de club vanwege de gebrekkige financiën Van Fessem geen nieuwe verbintenis aan te bieden.
ADO zocht nog een nieuwe doelman, omdat Roland Jansen vertrokken is. Momenteel beschikt coach Frans Adelaar over slechts een eredivisiewaardige doelman in Dorus de Vries. De 28-jarige Van Fessem speelde eerder voor Willem II.
Ik ga dan op Vakantiequote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:47 schreef Thetallguy het volgende:
Dat is iig wat
zaterdag tegen Yeovil Town, moet ook nog werken snachts dus weet nog niet of ik ga kijken
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:28 schreef Thetallguy het volgende:
Kolk komen waarschijnlijk
Heeft ie zelfs mogen proefdraaien bij julliequote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:45 schreef Thetallguy het volgende:
13 minuten, ik had em eerder verwacht
quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:21 schreef Ludacriss het volgende:
Whahaha lol als we zo doorgaan degraderen we meteen
en toch winnen we de Amstel Cup dit jaarquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het was niet thuis, het was in Westkapellequote:Op donderdag 15 juli 2004 10:48 schreef Mindlight het volgende:
Tss zeer slecht. Dordt heeft een betere selectie dan vorig seizoen, maar elke eredivisieclub zou makkelijk moeten kunnen winnen, en nog thuis spelend ook
Was er nog iemand aanwezig? Is het deze keer wel gewoon met 11 tegen 11 geëindigd, of was er weer zo'n scheids die moest laten zien dat ie aanwezig was?
Van mij mag het,als je dan ook maar rechtstreeks degradeertquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
en toch winnen we de Amstel Cup dit jaar!
Zelfs dat zal niet gebeurenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Van mij mag het,als je dan ook maar rechtstreeks degradeert
deze bookmarken we effequote:Op donderdag 15 juli 2004 13:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
we worden gewoon 10de!
![]()
quote:Sjaak Polak: ‘Van kiet af aan de beuk erin’
Razendenthousiast is ie om in zijn geboortestad aan de slag te gaan. Sjaak Polak (28) speelde negen jaar lang in de jeugd bij ADO Den Haag. Als 19-jarige vertrok hij naar de amateurs van Scheveningen en via Excelsior en FC Twente keert hij komend seizoen terug in het Zuiderparkstadion. Na twee weken vakantie loopt hij nu weer elke morgen in het park rondom het stadion. ,,Van mij mag het wel weer beginnen.’’
Tekst: Nathalie Nuiten
Al jaren volgt ADO Den Haag Sjaak Polak. De echte Hagenaar die bij andere clubs heeft laten zien het hoogste niveau meer dan aan te kunnen, maar die niet in zijn eigen stad speelt. Nu hij transfervrij weg kon bij FC Twente en de belangstelling van ADO er nog steeds was, kon niks de overgang meer in de weg staan. ,,Het gevoel dat een club je dolgraag wil hebben is heerlijk. Ik kon ADO nu niet overslaan. Ik had ook veel geld kunnen gaan verdienen in Rusland, maar dat zag ik niet zitten. Het gaat nu niet om verdienen. Ik heb altijd al voor ADO willen spelen.’’
Drieënhalf jaar lang waagde Polak zich in het land van de Tukkers. Even wennen voor een jongen uit het Westen. ,,In het begin heb ik het daar best moeilijk gehad. De toenmalige trainer Fred Rutten gaf me gelukkig ruim de tijd om te wennen. Ik heb eerst alles eens aangekeken, ik wilde niet meteen op de voorgrond staan. Van nature ben ik behoorlijk direct, ik zeg waar het op staat. Maar om dat te kunnen doen moet ik mensen eerst wel wat beter leren kennen, ik zal nooit ergens meteen mijn stempel drukken. Bij FC Twente heb ik mijn kans gekregen en ook snel waardering gekregen. De jongens uit Twente zullen in eerste instantie ook wel een soort van ‘vooroordeel’ hebben gehad over mijn Westerse afkomst.’’
Na het tekenen van zijn contract bij ADO Den Haag heeft Polak wat wedstrijden van zijn toekomstige werkgever bekeken. ,,Ik heb vaak op het puntje van mijn stoel gezeten. Den Haag was met regelmaat de betere ploeg, maar ik heb net de wedstrijden gezien waarin ze de punten uit handen gaven. Met een beetje geluk had dit team zeker twaalf punten meer gepakt. Ik denk dat als we dat meenemen naar volgend seizoen, dat we ons dan vanaf dag één zullen beseffen dat we knokken en goed voetbal moeten combineren. Daarmee kunnen we echt ver komen. Het linkerrijtje zal moeilijk worden, maar het blijft voetbal. Alles kan.’’
In de selectie zoals die er momenteel staat bij ADO, brengt Polak na Tommie van der Leegte (,,met Van der Leegte voor me heb ik de beste wedstrijden gespeeld’’), de meeste eredivisie-ervaring met zich mee. En uiteraard de ervaring van Europees voetbal en twee bekerfinales, een gewonnen in 2001 en een verloren in 2004. ,,Laten we het maar niet meer hebben over de bekerfinale van afgelopen seizoen. Ik ben tijdens mijn vakantie twee weken lang bezig geweest om mijn hoofd leeg te maken, maar nu je erover begint komt alles meteen weer terug.’’ Goed, niet over de bekerfinale dus. Over specialiteiten dan maar. Strafschoppen en vrije trappen. ,,Ik train eigenlijk nooit op penalty’s, terwijl ik ze altijd heb genomen, in de jeugd al. Het zal me gebeuren dat ik erop train en onze keeper Dorus de Vries pakt er twee, dan blijft dat in mijn hoofd hangen. In mijn hele carričre heb ik maar twee strafschoppen gemist.’’
,,Vrije trappen, daar train ik wel veel op. Als ik een vrije trap mis blijft dat niet hangen zoals bij een penalty. Ik hoop bij ADO meer ruimte te krijgen om extra te trainen, want het liefst neem ik er 30 tot 50 per dag. Bij Twente ging dat vaak niet, omdat de selectie per se tegelijk het veld op moest en ook weer gezamenlijk moest vertrekken na de training. Extra trainen moest aangevraagd worden en op dagen met twee pittige en lange trainingen, had ik er geen energie voor. Ik wil komend seizoen meer scoren. Het is uiteraard niet mijn eerste prioriteit, maar ik zal er alles aan doen. Ik ben geen man van een fenomenale actie, maar een afstandsschot, vrije trap of penalty is aan mij wel besteed.’’
Sjaak Polak is al weer fanatiek aan het lopen om fit te worden voor volgend seizoen. Veel toeschouwers, maar ook medespelers en tegenstanders zullen hier, gezien zijn ‘nooit opgeven’-manier van spelen, versteld van staan, maar hij vindt lopen verschrikkelijk. ,,Ik heb er een pesthekel aan, maar het moet. Alles beter dan je plek kwijt raken of geblesseerd raken, omdat je conditioneel niet top bent. Ik wil er bij het begin van het seizoen gewoon goed voor staan. Van kiet af aan gaat de beuk erin.’’
Benamar Sofian is alweer weg ze vonden hem niet goed genoeg.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:39 schreef Reddiablo het volgende:
weer 2 spelers op proef overigens... Benamar Sofian (een voormalige kracht van de Belgische clubs RWDM en FC Antwerp) en een of andere deen van Brondby in de spits.
Kijk,dat is de spiritquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:03 schreef Thetallguy het volgende:
Terug naar SBS ole ole
Mmmm misschien dat hij in Den Haag een opleving krijgt.quote:ADO Den Haag geeft Promes een kans
16/7/2004 14:34
Marino Promes is de komende dagen op proef bij ADO Den Haag. De 27-jarige aanvaller is transfervrij aangezien zijn contract bij FC Zwolle na het einde van vorig seizoen afliep.
Het afgelopen seizoen was Promes weinig succesvol. Hij kwam slechts achttien wedstrijden in actie namens FC Zwolle, waarin hij geen enkele keer tot scoren kwam namens de degradant. Een seizoen eerder lukte het hem nog om zeven keer het net te vinden namens Zwolle.
Promes speelde twee seizoenen bij de Overijsselse club, en ook bij De Graafschap en Willem II kwam hij voor een zelfde periode in actie. Hij begon zijn carričre in zijn geboortestad, bij Haarlem.
mijn ideequote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:43 schreef Reddiablo het volgende:
we hebben nog een spits en dat is STROEVE!
Promes... nou, dat wordt rechtstreekse degradatie. Als we dat stuk stront tekenen dan is het echt over en sluiten. Kansloos.
Gun halen, Kolk halen, Mols halen, Moukouri tekenen, Leitoe of Kruijs lenen en nog ergens een leuke extra verderdiger en dan kunnen we weer praten
Lijkt me niet, onverklaarbaar dat Ajax hem ooit heeft gekocht.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
Is Ruud Kras niks voor ADO?
Zo'n sterke jeugd heeft ADO toch niet? Het gaat volgens mij naar Sparta of Feyenoord, dat is tenminste mijn eigen ervaring.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:38 schreef Ludacriss het volgende:
Misschien moesten we maar eens kijken of er nog wat in de jeugd loopt...
Nee ik weet het... mja je weet het nooit.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo'n sterke jeugd heeft ADO toch niet? Het gaat volgens mij naar Sparta of Feyenoord, dat is tenminste mijn eigen ervaring.
De 23-jarige Smith stond 23 keer in de basis van de Schotse kampioen, maar maakte in zijn carričre vooral indruk als invaller: Smith, inzetbaar als aanvaller, aanvallende middenvelder en als vleugelspeler, mocht veertig keer invallen bij de Bhoys.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:02 schreef Ludacriss het volgende:
Jamy Smith van Celtic naar Den Haag![]()
Is ie een beetje goed?
quote:ADO Den Haag oefent tegen Maccabi Haifa
ADO Den Haag speelt op donderdag 22 juli a.s. een oefenduel tegen de Israëlische kampioen Maccabi Haifa. De wedstrijd start om 19.00 uur en zal op het eigen opleidingscomplex De Aftrap worden afgewerkt. Toegangskaarten (5 euro) kunnen vanaf 17.30 uur aan de kassa’s van het Zuiderparkstadion aangeschaft worden. Legitimatie is niet verplicht. Voor het oefenduel zijn de normale parkeermaatregelen rondom een thuiswedstrijd van ADO Den Haag van kracht. Op fout parkeren zal door Politie Haaglanden gecontroleerd worden. Daarnaast gelden binnen het complex de reguliere huisregels, hetgeen o.a. inhoudt dat het meenemen van alcoholhoudende dranken en/of glaswerk niet is toegestaan.
Het ingelaste oefenduel geldt als vervanging voor de wedstrijden die tijdens de Deyna Cup in Polen zouden worden gespeeld. Voor het beoogde toernooi in Warschau gold ADO Den Haag als één van de vier deelnemende clubs, echter het toernooi werd in een laat stadium door organisator Legia Warschau afgelast.
Algemeen directeur Robert Langenbach: “Reden voor de afgelasting ligt gelegen in het feit dat het stadion van Legia Warschau een verbouwing ondergaat en niet op tijd gereed is. Een poging om het toernooi naar een kleiner stadion in Warschau te verplaatsen leidde tot een daling van het aantal gegarandeerde TV-minuten, waardoor sponsoren van het toernooi uiteindelijk afzagen van financiële ondersteuning. We betreuren daarbij het feit dat supporters die al een reis naar Polen hadden geboekt om ons te ondersteunen, door deze gang van zaken nadelige financiële gevolgen ondervinden.”
Het resterende oefenprogramma ziet er als volgt uit:
• Dinsdag 27 juli 2004: ADO Den Haag – Swansea City (De Aftrap, 19.30 uur)
• Zaterdag 31 juli 2004: Dundee United – ADO Den Haag (15.00 uur lokale tijd)
• Dinsdag 3 augustus 2004: Westlands Elftal – ADO Den Haag (complex KMD, 19.30 uur)
• Zaterdag 7 augustus 2004: GDA – ADO Den Haag (Amstel Cup, 1700 uur)
• Zondag 8 augustus 2004: Familiedag (11.00 - 16.00 uur)
LoL ben ook een namaak supporter... ben niet eens geweestquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:35 schreef Thetallguy het volgende:
Was weer niks tegen Haifa, stond 0-2 toen we weggingen namaaksupporter![]()
Promes![]()
Euvrard in de 1e helft ook alleen maar balletje breed, 2e helft wat beter
Platvoet![]()
Enige lichtpuntje Jamie Smith, goeie versterking
Zo van Promes zijn we afquote:Twee buitenlandse aanvallers op proef
Bij ADO Den Haag trainen de komende periode de Uruguayaan Claudio Ciccia en de Portugees Rui Dolores op proef mee.
De Uruguayaanse transfervrije spits Claudio Ciccia (32) was de afgelopen vijf seizoenen actief in de hoogste divisie van Costa Rica. Daarvoor speelde hij in zijn geboorteland voor resp. Liverpool de Montevideo en Deportivo Maldonado en in Peru voor Municipal de Lima.
In de eerste drie seizoenen in Costa Rica kwam Ciccia uit voor Liga Deportiva Alajuelense, waarmee hij tweemaal de landstitel veroverde en deelnam aan de Copa Merconorte (Zuid Amerikaanse equivalent van UEFA Cup). De laatste twee seizoenen speelde hij voor Club Sporting Cartaginés. In zijn eerste seizoen voor laatstgenoemde club wist de Uruguayaan in 44 duels maar liefst 41 keer te scoren. Daarmee bezette hij de tweede plaats op de wereldwijde topscorerslijst – alleen Jose Saturno Cardozo van het Mexicaanse Toluca (58 goals) wist dat jaar vaker te scoren. Het afgelopen seizoen kwam Ciccia tot 17 doelpunten.
Alvorens naar Den Haag af te reizen, trainde Ciccia een week op proef mee met het Amerikaanse DC United uit Washington. Bij de Amerikaanse MLS-club wist hij echter geen contract af te dwingen.
De Portugees Rui Dolores (26) is eigendom van het Portugese Paįos Ferreira, waarmee hij het afgelopen seizoen degradeerde uit de hoogste Portugese divisie. De linkeraanvaller begon zijn carričre bij CD Feirense, waarna hij twee en een half seizoen in de hoogste divisie uitkwam voor SC Beira Mar. Daar speelde hij onder andere met Clyde Wijnhard en de ex-Vitesse speler Marián Zeman. Halverwege het voorbije seizoen werd Rui Dolores overgenomen door FC Paįos Ferreira.
In het afgelopen seizoen speelde de Portugees 16 wedstrijden voor Beira Mar, waarin hij twee keer tot scoren kwam. In de tweede seizoenshelft speelde hij voor Paįos Ferreira acht wedstrijden zonder te scoren.
Van de twee andere spelers op proef heeft Marino Promes te horen gekregen dat zijn oefenstage geen vervolg krijgt. De proefperiode van de Belg Vincent Euvrard wordt in ieder geval verlengd tot en met de oefenwedstrijd tegen Swansea City (dinsdag 27 juli a.s. 19.30 uur).
Hij komt waarschijnlijk niet spelen bij Ado... jammer zou een goede aanwinst zijn!quote:Micheal Mols traint in Nederland. Niet bij FC Utrecht, maar bij ADO Den Haag. De spits zit na zijn vertrek bij Glasgow Rangers zonder club.
De 33-jarige spits is na zijn vertrek bij Glasgow Rangers transfervrij. Aanvankelijk dacht Mols in het Premiership aan de slag te kunnen gaan. Mede daardoor wees hij de interesse van het 1.FC Koln van trainer Huub Stevens af.
Volgens ADO Den Haag traint Mols enkel mee in de Residentie om zijn conditie op peil te houden. Ook ADO verwacht dat Mols alsnog naar een club in het buitenland zal vertrekken.
Had ik voorspeld, dat laatste.quote:Op woensdag 28 juli 2004 07:17 schreef Reddiablo het volgende:
Euvrard was kut, Rui Dolores was redelijk maar niet goed
quote:Nordine Sam op proef bij ADO Den Haag
De komende periode is Nordine Sam op proef bij ADO Den Haag.
De 22-jarige Franse verdediger traint de komende dagen mee met de selectie van ADO Den Haag. Ook zal hij meereizen naar Schotland voor de oefenwedstrijd tegen Dundee United. Sam speelde de afgelopen twee seizoenen voor RC Strasbourg, dat uitkomt in de Franse Ligue 1.
Ze willen er nog 2 bij hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:48 schreef err het volgende:
ik dacht dat het over was met die proefspelers..
Nog een proefspeler... hopen maar dat het wat word met deze 2 !quote:Romain Ferrier op proef bij ADO Den Haag
Romain Ferrier speelt morgen mee in de oefenwedstrijd van ADO Den Haag tegen Dundee United.
De 28-jarige Franse verdediger speelde de afgelopen vier seizoenen voor het inmiddels gedegradeerde Guingamp. Eerder kwam hij uit voor Cannes, Bordeaux en Montpellier. Met Bordeaux werd hij in 1999 kampioen van Frankrijk.
Ook zijn landgenoot Nordine Sam zal meereizen naar Schotland. De 22-jarige verdediger speelde de afgelopen twee seizoenen voor RC Strasbourg.
Hoe weet je dat? Zenden ze het uit om R West?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:02 schreef Thetallguy het volgende:
ruststand tegen Dundee 3-1
doelpunt Saeijs
Dan ben ik dus bij deze de eerste die roept voor het ontslag van Van Basten en uiteraard Van 't Schip, maar dat laatste was al logisch.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:45 schreef err het volgende:
Castelen is zojuist gepresenteerd als één van de 25 van het nederlands elftal.
Triest dat ie transfervrij is weggehaald
Dan hebben ik, m'n vrouw en Glenn interessequote:Op zondag 1 augustus 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik wacht even af, als er meerderen zijn ga ik loten. Ik hoef er niks voor te hebben uiteraard.
*hap*quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien dat DG ook interesse heeft?
OK, OK, m'n vrouw is eigenlijk Feyenoord fan, maar voor m'n zoontje moet ik het wel opnemen, die wil ongetwijfeld een mooie FCDH sjaalquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:46 schreef err het volgende:
ho ho met 3 mensen tegelijk meedoen mag niet he,..
Krijg nou tietenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
4 gegadigden dus, DutchGooner ook. Had ik niet verwacht.
Sjow eindelijk weer eens gewonnen... LOL !!quote:ADO Den Haag weet weer wat winnen is.
In de laatste oefenwedstrijd voor het serieuze werk begint trok ook dit jaar ADO Den Haag het Westland weer in. In sportpark Suydervelt in Wateringen werd de wedstrijd tegen het Westlands XI-tal gespeeld. In het elftal één oude bekende van Den Haag: Jasper van Dijk. Verder bestond het elftal uit spelers van Westlandia, Lyra, Honselersdijk en andere Westlandse amateurverenigingen.
ADO Den Haag moest het deze wedstrijd stellen zonder trainer/coach Frans Adelaar. Deze was samen met directeur Robert Langenbach naar Spanje om daar met de spaanse spits Miquel van Sporting Gijon te onderhandelen. De wedstrijd op zich was voorbestemd om gewonnen te worden. Het zou een regelrechte schande zijn geweest als Den Haag ook deze wedstrijd niet had gewonnen. Het begin van de wedstrijd verliep nog een beetje stroef, maar Roy Stroeve wist in de 10e minuut het net te vinden. Daarna was het de beurt van Rik Platvoet die een aantal opgelegde kansen om zeep hielp, maar uiteindelijk toch wist te scoren. In de eerste helft scoorde ook Stroeve nog een maal, en het mooiste doelpunt kwam op naam van de belg Gill Swerts die na een lange rush zelf op het doel schoot en de bal in het net zag ploffen.
De tweede helft werd gekenmerkt door het feit dat het vijfde en zesde doelpunt door verdedigers werden gescoord: te weten Saavedra en Jan Paul Saeijs. In de tweede helft gaf trainer Lex Schoenmaker een aantal jongens uit het tweede elftal de kans om zich te bewijze. Opvallend daarij was dat Daniël Koegler, die in principe niet eens op het lijstje van spelers voorkwam. Ook Stefan Huisman, Wesley Zandstra, Geoffrey Knijnenburg en Marcel Pronk mochten invallen. Een andere invaller, Ferry Bodde wist nadat van der Gun de 0-7 had ingetikt de 0-8 in te tikken waarna Platvoet op een perfecte voorzet van Koegler snoeihard in kon koppen en de 0-9 op het scorebord bracht.
Het Haags publiek had graag de 0-10 gezien, maar door het kordate optreden van Maurice Schooneman bleef het bij 0-9. Het Westlands XI-tal was dan wel van een compleet ander kaliber dan de andere clubs die ADO Den Haag in de voorbereiding had getroffen, maar in deze wedstrijd kregen de spitsen kansen om te scoren en hun zelfvertrouwen wat op te vijzelen. De eerstvolgende wedstrijd die om het echie gaat is de bekerwedstrijd uit tegen GDA in Loosduinen en daarna gaat het echt beginnen.
in de HC stond dat Mols elke dag alleen maar de ochtendtraining meedoet, niet echt serieus dus. Den kdat hij alleen blijft als ie echt niks anders kan vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:51 schreef Reddiablo het volgende:
Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
nou ja, ik heb vandaag wel Livestrong bandjes binnen
Miguel is denk ik wel redelijk, zal wel een backup van Mols moeten worden... maar niet slecht hoor
ik d8 dat hij nog bij Utrecht op de reservebank zat te nixen. Ik heb hem twee keer een goed zien invallen en het leek me wel een haalbare speler voor Adoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:04 schreef methodmich het volgende:
Roiha zit bij Cercle Brugge, manny.
Is m'n zoontje precies op tijd geboren toch, a.s. zondag 26 dagen oudquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:55 schreef manny het volgende:
[afbeelding]
Aanstaande zondag familiedag in Zuiderpark !
quote:Ik ben blij dat den Ouden in zijn vrije tijd niet hier loopt te gluren, enfin mensen nou niet meer vloeken als er iets mis gaat he..beetje respect!!
dus in plaats van:
gore blinde kanker vlek, had die kanker bal zelf geschoten
wordt dit:
heej, onoplettende ziel, je mag best wat meer aan je zelf denken
dan snap ik dat ie naar Ado komt ipv De Graafschap....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:36 schreef Thetallguy het volgende:
Geertje is een beetje gereformeerd en haat spreekkoren van de tribunes heeft ie ooit gezegd. [..]
Ja op Adofans waren ze er in 1e instantie niet helemaal over uitquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:40 schreef err het volgende:
je vergeet Platvoet..die scoorde de 3e...jawel..
hij mistte er welliswaar 30, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |