Tis niet echt een Tieme om te zien he?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:04 schreef SCH het volgende:
ik hebt jullie zo gemischt
Heb eigenlijk liever de Italiaanse variant:quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:11 schreef Lionheaad het volgende:
* DIGGER nog maar een glas van die champagne
Tieme was ook best een lelijke babyquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis niet echt een Tieme om te zien he?
Altijd nog beter dan een gezongen telegram voor een dove.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:33 schreef zjroentje het volgende:
Een collega had gisteren een aangetekende brief voor een blinde vrouw.
In dat geval draai ik de versterker even vol openquote:Maar goed, rock on. Space Lord motherfucker.
Urban Dance Squad.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:35 schreef DIGGER het volgende:
In dat geval draai ik de versterker even vol open
In braille?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:33 schreef zjroentje het volgende:
Een collega had gisteren een aangetekende brief voor een blinde vrouw.
gooi 'm eens in de google zou ik zeggen !!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:33 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb best veel Champagne etc. liggen, maar die KRUG zegt me niks Bjoro.
Wereldschokkend nieuws inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
Overigens is Kim Holland gestopt als columniste, dan weten jullie dat ook.
Zal ik die taak op me nemen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:47 schreef methodmich het volgende:
Wie speelt voor notaris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |