Wel iemand dus...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Harry Shearer / Spinal Tap
ja, ik hoorde hem dus praten in the Truman Show en daarom heb ik hem ff opgezochtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:54 schreef ranja het volgende:
Grappig: "Simpsons, The" (1989) TV Series (voice) .... Montgomery Burns/Waylon Smithers/Ned Flanders/Kent Brockman/Rev. Lovejoy/Principal Skinner/Dr. Hibbert/Rainer Wolfcastle/Others
(dat is hij dus ook allemaal)
snel editten hequote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:54 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
ja, ik hoorde hem dus praten in the Truman Show en daarom heb ik hem ff opgezocht
Was maar toevallig hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:56 schreef ranja het volgende:
[..]
snel editten he
Welke film?quote:This is a film about liberation from oppression through the art of masturbation. As soon as the mother discovers self-love, colour flows into her life, and so it goes on throughout the film until everyone is doing it.
The moral of the story? If you're feeling a bit 'grey', a quick hand shandy should soon sort you out.
quote:A little gem. Works as a great drama, and also as musings on life, segregation, art, racism, philosophy, teenage behavior etc... basically anything you want. The sharp directing and inventive use of color frame a greatly written film with a lot of appeal, and strong performances.
Hollywood should actively make more films like.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:12 schreef ranja het volgende:
Pleasantville? Grey, colors flow into your life enzo...
Dacht ik ook aan, maar masturbation zag ik niet volgens mij in deze filmquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:12 schreef ranja het volgende:
Pleasantville? Grey, colors flow into your life enzo...
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:33 schreef Price het volgende:
Laura Palmer met donker haar?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:44 schreef kinky_queen het volgende:
Mary Elizabeth Mastrantonio?
inderdaad is die het niet (ze is nu wel op Yorin, erg aangenaam om te zien allen is de film een beetje niks geloof ik). (Emma bedoel ik dus)quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Emma Samms? (maar die is niet veel jongen dan Linda Blair) .... Ook niet goed dus.
Dank. Dat is een hele beste hintquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:24 schreef ranja het volgende:
De foto is een screenshot uit haar 1e film. Ze had toen al wat series en tv-films gedaan.
Ik heb geen smaakquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:26 schreef ranja het volgende:
De bewuste film is een echte KQ film gok ik
Ik zou zo niet kunnen raden waar jij haar van kent, gelet op jouw smaak
Ik mis de knipoog achter die postquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:28 schreef ranja het volgende:
precies
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:13 schreef ranja het volgende:
Ik hou het voor gezien. Geen van de 4 films kan ik een stem geven, hetzij omdat ik ze niet goed vind hetzij omdat ik ze niet goed genoeg (meer) ken. Vaag toernooi dit....
knipoog, kan...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mis de knipoog achter die post
Dat was nog zonder 3e plaatje denk ik?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:42 schreef California het volgende:
Niet dat ik echt een vraag kan stellen op 't moment, maar goed.
Nicole DeBoer.
Zag 't al meteen na 't tweede plaatje, maar toen had ik nog minder tijd om een nieuwe vraag te stellenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat was nog zonder 3e plaatje denk ik?
en, ken jij Nicole achteraf wel?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:06 schreef scanman01 het volgende:
Stallone?
Ik ken haar wel van gezicht, maar niet van naam. Ik had toch iemand anders in gedachten na die eerste foto.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:09 schreef ranja het volgende:
[..]
en, ken jij Nicole achteraf wel?
ok... vanwege haar vele science-fiction rollen vroeg ik me al af waar jij haar van zou kennen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken haar wel van gezicht, maar niet van naam. Ik had toch iemand anders in gedachten na die eerste foto.
Dat, inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Of over A Bronx Tale van Chazz Palminteri?
Pffff.. dat is wel erg snel.... maar wel goedquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:43 schreef SODA het volgende:
Frida
dont say a word
?
andromeda strain
i know wydls
frequency
De vorige keer lukte het anders aardig rap meen ik mij te herinneren..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:12 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik dan ook de lijst met regisseurs erbij? Anders lukt het in geen 100 jaar natuurlijk.
Het scheelt dat je al redelijk snel door kan hebben welke regisseur de oplossing is.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:16 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt mij eerlijk gezegd onmogelijk aangezien je nooit weet of je alle regisseurs hebt die er in die puzzel voorkomen. Misschien kun je wel het aantal regisseurs vermelden ofzo?
Je moet 10 letters overhouden waarmee je de volledige naam van een zeer bekende regisseur kan vormen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:06 schreef California het volgende:
Ik 28, en nog steeds geen idee wat ik met die letters kan.
diagonaal: 9 namenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:12 schreef scanman01 het volgende:
Nu 24 en kom niet verder...
Een welverdiende SaintOfKillers+2quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poging:
Welke dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik miste er nog 3.. en net de drie waar ik nog nooit van gehoord heb.![]()
Dan kom je er nooit uit helaas.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Maar ja!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:59 schreef SODA het volgende:
[..]
Ed Wood.. Glen or Glenda?
Dat is niet het goede antwoord.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:24 schreef Phennim het volgende:
MAAR!
Ik meen Lars Von Trier te lezenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:05 schreef ranja het volgende:
ik kan die letters niet zo goed lezen
Ja, en?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:10 schreef California het volgende:
Ja, dank je, SoK.
En Jury Prize, Cannes.
En: "Extraordinary! A thriller for the mind and for the masses." - JESUS CHRISTquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:10 schreef SODA het volgende:
[..]
Ja, en?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:13 schreef scanman01 het volgende:
Europa?
Ik denk dat ik een nieuwe monitor nodig hebquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:14 schreef California het volgende:
[..]
En: "Extraordinary! A thriller for the mind and for the masses." - JESUS CHRIST
Ik bedoelde meer van 'Ja, en- zou je nu dan het juiste antwoord willen geven?'quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:14 schreef California het volgende:
En: "Extraordinary! A thriller for the mind and for the masses." - JESUS CHRIST
Dat begreep ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:16 schreef SODA het volgende:
Ik bedoelde meer van 'Ja, en- zou je nu dan het juiste antwoord willen geven?'
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:52 schreef Phennim het volgende:
Andromeda strain
Westworld
Disclosure
Twister
allemaal geschreven door michael chrichton
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Zit iedereen het songfestival te kijken?
Go Belgium Goquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Zit iedereen het songfestival of darten te kijken?
Ging best goed met Belgiequote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Go Belgium Go
godverquote:Op zondag 16 mei 2004 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Hudson Hawk?
quote:Op zondag 16 mei 2004 11:26 schreef scanman01 het volgende:
Nee, eigenlijk had ik Coburn en Willis vrij snel.
Mwa.... tijdelijke tegenvaller. Belgie blijft zowel op muziek- als op filmgebied superieur aan Nederlandquote:Op zondag 16 mei 2004 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging best goed met Belgie
quote:Op zondag 16 mei 2004 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mwa.... tijdelijke tegenvaller. Belgie blijft zowel op muziek- als op filmgebied superieur aan Nederland![]()
Met een straatlengte voorsprong zelfsquote:Op zondag 16 mei 2004 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
het klopt wat Saint zegt, kijk maar naar 2 unlimitedquote:Op zondag 16 mei 2004 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Met een straatlengte voorsprong zelfs![]()
Komen die uit België dan?quote:Op zondag 16 mei 2004 15:26 schreef kinky_queen het volgende:
het klopt wat Saint zegt, kijk maar naar 2 unlimited
*kuch*, ik noem een K3... Helaas hebben wij daar Ernst, Bobbie & de rest tegenover staanquote:Op zondag 16 mei 2004 15:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
het klopt wat Saint zegt, kijk maar naar 2 unlimited
quote:Op zondag 16 mei 2004 16:19 schreef SODA het volgende:
Joe Dirt
Als jij dat wilt geloven, mag dat natuurlijk. Ik wist niet dat je een land met een ander land kunt vergelijken eigenlijk, aangezien er heel erg veel wordt geproduceerd op film en muziek gebied. Maar als jij zoveel waarde hecht aan wat er uit Belgie komt, is dat jouw vrije keuze.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met een straatlengte voorsprong zelfs![]()
Heb je weer wat bijgeleerd vandaag.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een land met een ander land kunt vergelijken eigenlijk, aangezien er heel erg veel wordt geproduceerd op film en muziek gebied.
Ik dacht toch echt dat het andersom wasquote:Op zondag 16 mei 2004 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heb je weer wat bijgeleerd vandaag.
Present. Moment.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:08 schreef scanman01 het volgende:
SODA nog aanwezig?
Die heeft hier zeer weinig mee te maken.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:34 schreef Price het volgende:
Max von Sydow?
quote:Op zondag 16 mei 2004 19:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jezus scanman, kan je nog een humorlozere idiote zoutzak zijn of hoe zit dat?.
Close!quote:Op zondag 16 mei 2004 20:02 schreef scanman01 het volgende:
Kiss the girls?
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:04 schreef Phennim het volgende:
Along came a spider?
Ik ookquote:Op zondag 16 mei 2004 20:04 schreef Phennim het volgende:
Along came a spider
-- ik dacht dat high crimes goed was...
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:35 schreef dyonvbaal het volgende:
big fish
"Dubbele punten topic" lees ik in de eerste post.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
zo moeilijk was die nietthanx, ff vraagje bedenken
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:45 schreef Phennim het volgende:
[..]
"Dubbele punten topic" lees ik in de eerste post.
Zo werkt dat toch.. bij elk 10e deel vd maand dubbele punten?
WTF zijn dit dan? Teenage Mutant Ninja Gremlins?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[afbeelding]
shit go..quote:Op zondag 16 mei 2004 21:28 schreef victorinox het volgende:
The Guyver?
Ik heb de tekenfilm gezien, en daar lijkt het eerste plaatje best wel op.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Eindelijk![]()
zo moeilijk was die toch niet![]()
heb ook de anime gezien, had de vraag meteen gewetenquote:Op zondag 16 mei 2004 21:36 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb de tekenfilm gezien, en daar lijkt het eerste plaatje best wel op.
Nope...quote:Op zondag 16 mei 2004 21:52 schreef Price het volgende:
Dawn of the Dead?
Dat is goed.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Attack of the clones?
Klasse!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:53 schreef Price het volgende:
Is het Heaven's Prisoners?
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
ik zie zeker weten erin brocovich (of hoe je het ook schrijft) en ik denk te zien anna and the king (of the king and me (zo iets) ) en in the line of fire maar dat weet ik zo niet zeker... en die andere drie zeggen me niks...
die is wel best moeilijkquote:Op zondag 16 mei 2004 23:01 schreef Price het volgende:
Welke film zoek ik? Neem van de onderstaande films de eerste letter (geen lidwoorden!) en maak van de gevonden letters een nieuwe titel.
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:16 schreef CeeJee het volgende:
-Rollerball
-Cinema Paradiso
We've got a winner!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:50 schreef Gorro het volgende:
Marnie
M Gable & Gardner
A nna and the King
R ollerball
N uovo Cinema Paradiso
I In the Line of Fire
E rin Brokovich
Euhm, ja dusquote:Op maandag 17 mei 2004 00:11 schreef ranja het volgende:
foutje gemaakt? Suspiria?
Welke filmquote:What gives this movie its special atmosphere is the smallness of the story. There is no "science" gimmickry except the crudest sort, such as big-screen TVs, which are no longer fiction anyway. There is no character development apart from the disillusioning of the "fireman"(
), and his betrayal by his airhead wife (
) . There is not even a "location". Things just happen in and around a few houses, there is a monorail train that people commute on but which just delivers them down a ramp into desolate country, and there is the fire house which is just a garage front painted red.
Iedereen die de film gezien heeft zou nu tog wel genoeg hints moeten hebben...quote:So how can this film be such a classic "gem"?
My answer is that while showing us the book-burning goons on their raids, the camera continually reminds us of immortal literature titles and authors. You are almost bound to have read and know some of these books, and seeing the folly of those who would destroy them for everybody is likely to raise a gut protest in you as it did in me. This is actually more important than the ostensible "message" ofstory, which could be taken as merely a satire on censorship. What matters is that the readiness of anyone to sacrifice themselves rather than join the book burners, which idea is introduced in an unconvincing suicide-by-immolation, by the end of the film you will see as being essential.
Iedereen die de film gezien heeft slaapt al denk ikquote:Op maandag 17 mei 2004 00:30 schreef Gorro het volgende:
[..]
Iedereen die de film gezien heeft zou nu tog wel genoeg hints moeten hebben...
Nergensquote:Op maandag 17 mei 2004 00:36 schreef California het volgende:
Fahrenheit 451?
Ik weet niet hoe je 't graden-tekentje maakt, of waar 'ie moet.
Als er een tijdje geen antwoord komt verlaag ik de eisen nog wat...quote:Op maandag 17 mei 2004 00:48 schreef ranja het volgende:
2 wat ze doen lukt wel maar verder kom ik niet.
quote:Op maandag 17 mei 2004 01:04 schreef ranja het volgende:
voor het geval de eisen omlaag gaan nadat ik op bed ben gegaan:
Niet echtquote:Op maandag 17 mei 2004 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Vrij simpele vraag toch?
Bijna foutloosquote:British Academy of Film and Television Arts
Academy of Motion Picture Art and Science
British Board of Film Classification
Motion Picture Association of America
Niet goed? Kost me anders aardig wat moeite steeds een beetje leuke vraag te bedenken.quote:Op maandag 17 mei 2004 01:16 schreef ranja het volgende:
ok en wat doen ze allemaal?
en krijgen we nu weer een 'herken een zooi films doe daar wat mee en maak een nieuwe film' vraag?
wel goed, dan kan ik gaan slapenquote:Op maandag 17 mei 2004 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet goed? Kost me anders aardig wat moeite steeds een beetje leuke vraag te bedenken.
Welterusten!quote:Op maandag 17 mei 2004 01:20 schreef ranja het volgende:
[..]
wel goed, dan kan ik gaan slapen
AMPAS De Academy, die van de Oscarsquote:Op maandag 17 mei 2004 01:16 schreef ranja het volgende:
ok en wat doen ze allemaal?
quote:Op maandag 17 mei 2004 01:27 schreef kinky_queen het volgende:
THE GAME
ROMANCING THE STONE
WAR OF THE ROSES
quote:Op maandag 17 mei 2004 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel "A nymphoid barbarian in dinosaur hell" zijn .
Al die troma films zijn weirdquote:Op maandag 17 mei 2004 01:58 schreef Ms.Bitters het volgende:
en nog wel een film uit '91![]()
weird...
met Annette Bening geloof ik toch?quote:Op maandag 17 mei 2004 02:04 schreef Price het volgende:
Ik heb net naar BBC1 (In Dreams) zitten kijken. Had ik beter niet kunnen doen.
quote:Op maandag 17 mei 2004 02:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
met Annette Benning geloof ik toch?
Nog aanwezig??quote:Op maandag 17 mei 2004 12:12 schreef ranja het volgende:
....
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iets met animatiefilms?
De suggestie alleen alquote:Op maandag 17 mei 2004 14:10 schreef ranja het volgende:
[..]
{ik en animatie!)
Dan speel je toch eigenlijk ook in Screamquote:Op maandag 17 mei 2004 14:40 schreef scanman01 het volgende:
Of HG omdat zij als enige alleen in STAB speelde en niet in Scream zelf?
Ja, je moet toch wat bedenkenquote:Op maandag 17 mei 2004 14:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan speel je toch eigenlijk ook in Scream
dat klopt op zich wel maar is weer niet wat ik bedoel... dusquote:Op maandag 17 mei 2004 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Neve Campbell dan? Die heeft als enige in meer dan maar 1 Scream gespeeld.
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:47 schreef ranja het volgende:
[..]
dat klopt op zich wel maar is weer niet wat ik bedoel... dus
dat zou wat teveel voor de hand liggen hequote:Op maandag 17 mei 2004 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Noem dat maar te veel voor de hand liggenquote:Op maandag 17 mei 2004 14:55 schreef ranja het volgende:
[..]
dat zou wat teveel voor de hand liggen hezeker voor 2 punten.
alle namen kloppen inmiddels.
Ok dat is wel zo... maar toch valt het in de categorie 'een is een vrouw en de rest man', dat is ook nooit het bedoelde bij dit soort vragenquote:Op maandag 17 mei 2004 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Noem dat maar te veel voor de hand liggenDat weet je dus alleen als je weet bij welke naam al die initialen horen.
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:57 schreef scanman01 het volgende:
Maar alleen SB dan omdat ze alleen te horen was in de film en niet te zien?
Helemaal niet mee eens, maar jij bent de vraagsteller dus mag bepalen wat het antwoord isquote:Op maandag 17 mei 2004 15:01 schreef ranja het volgende:
Ok dat is wel zo... maar toch valt het in de categorie 'een is een vrouw en de rest man', dat is ook nooit het bedoelde bij dit soort vragen
Tja ik heb natuurlijk wat in m'n hoofd, zijn misschien nog wel meer mogelijkheden maar het gaat er toch om wat de 6 acteurs uniek maakt... misschien had ik de 7e niet erbij moeten doen en gewoon naar het verband vragenquote:Op maandag 17 mei 2004 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet mee eens, maar jij bent de vraagsteller dus mag bepalen wat het antwoord is
Dat was inderdaad waarom ik juist deze 6 noemdequote:Op maandag 17 mei 2004 15:05 schreef scanman01 het volgende:
SB dan, omdat zij niet iemand anders uit Scream speelt in STAB en ook niet wordt gespeeld door iemand anders in STAB?
SU - LW
TS - NC
DB - HG
quote:Op maandag 17 mei 2004 15:53 schreef dolle_hond het volgende:
YANKS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |