Oh nee? Waarom kwam je dan met het belachelijke argument dat ik het geen niet-mooie taal mag vinden (pak me niet op de precieze bewoordingen)? Lezen gaat je niet al te best af.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 04:06 schreef UnderWorld_ het volgende:
Maar het probleem is juist dat niemand het een fuck kan schelen wat jij een mooie taal vindt of niet. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Ja, daar gaat het niet om. Lees eens wat beter, het Engels is een internationale taal, het Arabisch niet.quote:Ah, het gaat er dus om dat je gesprekken van andere mensen kunt volgen ...
Dan mag ik ook zelf bepalen of ik mensen antwoord geef die mij vragen stellen in het Swahiliquote:Dat mogen mensen toch nog steeds zelf bepalen, dat is het voordeel van een VRIJ land ...
Nee, want de economische waarde vd Arabische landen (de olie uitgezonderd) is 0,0, ze dragen NIETS bij aan de beschaafde wereld.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 04:14 schreef Ype het volgende:
Het Arabisch is net zo goed een internationale taal als het Engels.
Bovendien kan het Westen binnen 45 minuten van alle landen waar Arabisch gesproken wordt een rokende parkeerplaats makenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 04:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, want de economische waarde vd Arabische landen (de olie uitgezonderd) is 0,0, ze dragen NIETS bij aan de beschaafde wereld.
Ik heb nergens gezegd dat je het geen niet mooie taal mag vinden. Ik zeg dat je dat argument niet mag gebruiken als argument tegen het spreken van deze talen in he topenbaar. Of je moet dit argument belangrijker vinden dan de vrijheden die in de grondwet zijn opgenomen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 04:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oh nee? Waarom kwam je dan met het belachelijke argument dat ik het geen niet-mooie taal mag vinden (pak me niet op de precieze bewoordingen)? Lezen gaat je niet al te best af.
Het maakt geen ene kont uit, want jij hebt TOTAAL NIKS te maken met welke taal andere mensen willen spreken in het openbaar!quote:[..]
Ja, daar gaat het niet om. Lees eens wat beter, het Engels is een internationale taal, het Arabisch niet.
Tuurlijk, wat jij wil!quote:[..]
Dan mag ik ook zelf bepalen of ik mensen antwoord geef die mij vragen stellen in het Swahili.
Jij gebruikt eenzelfde soort argument om islamcritici de mond te snoeren, dus waarom nu de hypocriete moraalridder uithangen?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 04:19 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je het geen niet mooie taal mag vinden. Ik zeg dat je dat argument niet mag gebruiken als argument tegen het spreken van deze talen in he topenbaar. Of je moet dit argument belangrijker vinden dan de vrijheden die in de grondwet zijn opgenomen.
Jawel. Dit is Nederland, dan heb je maar Nederlands te spreken en geen Arabisch. Je kunt het niet verplichten, maar het spreken van een andere taal, simpelweg omdat ze te lui zijn om Nederlands te leren is afkeurenswaardig.quote:Het maakt geen ene kont uit, want jij hebt TOTAAL NIKS te maken met welke taal andere mensen willen spreken in het openbaar!
Wat jij wilT.quote:Tuurlijk, wat jij wil!
En wat te denken van het Fries...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 04:14 schreef Ype het volgende:
Het Arabisch is net zo goed een internationale taal als het Engels.
Dat moet bij wet verboden worden. Slap aftreksel vh Duits.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 04:26 schreef sjun het volgende:
[..]
En wat te denken van het Fries...![]()
Bijna elke dag, maar ik woon dan ook midden in de Bijlmer...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:41 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Weet je, ik stond in de bus. Er waren allemaal culturele invloeden. Twee mensen communiceerden in een vreemde taal; waarschijnlijk turks. Een best sierlijke taal. Ook was er een man van buitenlandse afkomst, hij moest eruit bij een bepaalde halte. Hij vroeg mij (helemaal in het Nederlands), waar deze halte precies was. Vraagt een allochtoon dat ook wel eens aan jou?
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 04:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij gebruikt eenzelfde soort argument om islamcritici de mond te snoeren, dus waarom nu de hypocriete moraalridder uithangen?
Nee, je hoeft in Nederland geen Nederlands te spreken. Je hebt de vrijheid om dat te doen. Wanneer snap je het nou eens: VRIJHEID!!!!quote:[..]
Jawel. Dit is Nederland, dan heb je maar Nederlands te spreken en geen Arabisch. Je kunt het niet verplichten, maar het spreken van een andere taal, simpelweg omdat ze te lui zijn om Nederlands te leren is afkeurenswaardig.
Lezen is moelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 04:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
Nee, je hoeft in Nederland geen Nederlands te spreken.
Speciaal voor jou dan wat Engelsquote:Op zaterdag 15 mei 2004 04:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat moet bij wet verboden worden. Slap aftreksel vh Duits.
Ik heb het boek "Origins of the Koran" van dezelfde schrijver gelezen. Goed boekquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:33 schreef Ype het volgende:
Complot van de zionisten.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:41 schreef sjun het volgende:
[..]
interessant...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:42 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik wilde hem werkend maken, maar aan die illusie kwam al gauw een einde.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:43 schreef sjun het volgende:
[..]
interessant...
zeker geen mogelijkheden om bewegende smileys in beeld te krijgen... hier werkt het gewoon.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:42 schreef Ype het volgende:
Ja, rood kruisje, ik zeg het je.
Normaal zie ik alles.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:44 schreef sjun het volgende:
[..]
zeker geen mogelijkheden om bewegende smileys in beeld te krijgen... hier werkt het gewoon.
Het leven zelf is ook zo'n illusie. Deze week werd dat nog eens aan Nick Berg gedemonstreerd...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik wilde hem werkend maken, maar aan die illusie kwam al gauw een einde.
Heb je je explorerbeveiliging soms op paranoia staan?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:46 schreef Ype het volgende:
Zelfs als ik de link apart in een IE pleur.
Zou Saddam nog aan de macht zijn?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:46 schreef Ype het volgende:
Ach, dat filmpje is nep.
Ik zie nog steeds rode kruisjes.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:48 schreef sjun het volgende:
[..]
Heb je je explorerbeveiliging soms op paranoia staan? [afbeelding]
Neen, hij is vervangen door een nog groter kwaad.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:49 schreef sjun het volgende:
[..]
Zou Saddam nog aan de macht zijn?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 06:56 schreef Ype het volgende:
[..]
Neen, hij is vervangen door een nog groter kwaad.
http://www.patriot.dk/ en voor wie geen Deens kan: http://www.patriot.dk/english.html. Ene Ole Kreiberg leeft zich uit in woord en gunt Ron Quinn ruimte voor cartoons.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 07:21 schreef Ype het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij van een extreem-rechtse site.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:06 schreef Ype het volgende:
De wereld is een gezellige plek.
En vrouwen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:22 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da's weer afhankelijk van de plek waarop je je bevindt en de politieke mening die je hebt.
[afbeelding]
Ah voor bluesdude wiens enige en ultieme doel in het leven is om mensen die maar enigzins wat kritisch staan ten opzichte van bepaalde maatschappelijke ontwikkelingen van racisme en buitenlanderhaat te betichten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 08:44 schreef sjun het volgende:
[..]Nog een geluk dat Casperhobbes of bluesdude je nog niet gespot hebben.
Vind je zijn stijl soms on-Nederlands? He? Met je Nederlandse vlaggetjes op je bomber ?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:38 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ah voor bluesdude wiens enige en ultieme doel in het leven is om mensen die maar enigzins wat kritisch staan ten opzichte van bepaalde maatschappelijke ontwikkelingen van racisme en buitenlanderhaat te betichten.
Uiteraard.....
geschreven in een heel
vervelende
interpunctieloze schrijfstijl.
Ben je weer dronken ?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:40 schreef Ype het volgende:
Het nabootsen van intellect in een vertrouwde omgeving is altijd 'done'.
Alcohol hoort bij het complot om de mensheid te onderdrukken.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben je weer dronken ?
Heerlijk Helder Reptilian.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 09:42 schreef Ype het volgende:
[..]
Alcohol hoort bij het complot om de mensheid te onderdrukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |