Of je probeert je nog even voor de geest te halen wat ik er nog niet zo lang geleden over gezegd heb. Kaart het eens aan bij de FA's en de A's zou ik zeggenquote:Op maandag 22 november 2004 23:15 schreef k_man het volgende:
tips voor sollicitatie!!!
Hoe lang gaat dit nou nog zo door?![]()
Dit is toch geen doen, kom op zeg.
Ik weet wat je erover gezegd heb.quote:Op maandag 22 november 2004 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je probeert je nog even voor de geest te halen wat ik er nog niet zo lang geleden over gezegd heb. Kaart het eens aan bij de FA's en de A's zou ik zeggen
Yeps. Dat zou wel eens een optie kunnen wezenquote:Op maandag 22 november 2004 23:31 schreef k_man het volgende:
En er is tegenwoordig toch zo'n leuke merge-functie?
Tja en ondanks dat ik zelf een groot voorstander ben, is het onderhavige geval een typisch voorbeeld van een topic dat volgens het uitgezette beleid niet gemerged en gecentraliseerd mag worden, want TS vraagt niet algemeen over solliciteren, TS vraagt heel concreet: 'Hè, ik moet morgen solliciteren, wat moet ik doen ?'. In het kader van het 'ieders persoonlijke vraag verdient een eigen antwoord' is een zelfstandig topic, met een iets andere TT, op zijn plaats.quote:Op maandag 22 november 2004 23:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet wat je erover gezegd heb.
Desondanks. Kijk eens naar dit nieuwe topic. Neem het topic erbij 'Alles over solliciteren' en zie dat daar de vragen die de TS van het nieuwe topic stelt uitgebreid behandelt worden. Zouden echtveel mensen de moeite nemen TS nu weer all-over-again van tips te voorzien?
En er is tegenwoordig toch zo'n leuke merge-functie?
Voor mijn beeld: wie bepaalt dat beleid dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 06:56 schreef _-rally-_ het volgende:
Tja en ondanks dat ik zelf een groot voorstander ben, is het onderhavige geval een typisch voorbeeld van een topic dat volgens het uitgezette beleid niet gemerged en gecentraliseerd mag worden,
En geeft daarbij zo weinig info dat je er weinig anders mee kunt dan wat algemene tips en gemeenplaatsen.quote:want TS vraagt niet algemeen over solliciteren, TS vraagt heel concreet: 'Hè, ik moet morgen solliciteren, wat moet ik doen ?'.
Ja, als we alleen nog gaan verwijzen naar andere sites kun je het forum natuurlijk wel opdoeken. Voor elke vraag die hier gesteld wordt valt wel een andere site te vinden.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:35 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Algemene informatie over Solliciteren (sites) kan je overal vinden en staan ook vermeld in WGR: Nuttige sites (upd 13-06-04) .
Verder zijn het allemaal persoonlijke vragen, als je die centraal neerzet krijg je een grotere chaos dan wat je nu hebt lijkt mij.
Maar daar verplicht ook niemand je toe, toch? Ik snap wel wat je bedoelt, maar hé, het is een forum en er zijn ook nog andere gebruikers met goede ideeen. En anders kan je altijd je favo-solli-topicje bookmarken en daar steeds het linkje van geven.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:27 schreef k_man het volgende:
Ik heb (noodgedwongen, maar goed) veel ervaring met solliciteren, maar ik vertik het dus om keer op keer in exact eenzelfde topic daar exact dezelfde tips over te geven.
Nee, niemand verplicht me daartoe en het is ook niet zo dat ik nou persé mijn tips of opmerkingen kwijt moet, maar juist bezien voor degenen die om tips vragen lijkt het me veel fijner om terecht te kunnen in een centraal topic in plaats van het totaal versplinterde beeld nu. Dan ligt misschien de opmerking voor de hand dat die mensen geen eigen topic zouden openen als ze het gevoel hebben ook in een bestaand topic terecht te kunnen, maar daarmee kom je in een kip-ei discussie.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar daar verplicht ook niemand je toe, toch? Ik snap wel wat je bedoelt, maar hé, het is een forum en er zijn ook nog andere gebruikers met goede ideeen. En anders kan je altijd je favo-solli-topicje bookmarken en daar steeds het linkje van geven.
The powers that bequote:Op dinsdag 23 november 2004 20:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor mijn beeld: wie bepaalt dat beleid dan?
Hoe kan het dan dat op andere fora centrale topics wel werken (en mogen)? Bij FTR bijvoorbeeld wordt over dezelfde film maar één topic toegestaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:42 schreef _-rally-_ het volgende:
The powers that be
geen flauw idee.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat op andere fora centrale topics wel werken (en mogen)? Bij FTR bijvoorbeeld wordt over dezelfde film maar één topic toegestaan.
Ik zal je kielhalenquote:En anders is het tijd voor muiterij...![]()
Niet mij! Danny!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:57 schreef _-rally-_ het volgende:
Ik zal je kielhalen![]()
Nou, weet je wat ? Ga jij lekker muiten, Danny & Yvonne kielhalen enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet mij! Danny!
Nou... ik ben daar best goed in hoor. Rellen...quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:00 schreef _-rally-_ het volgende:
Nou, weet je wat ? Ga jij lekker muiten, Danny & Yvonne kielhalen enzo...
Welk topic ?quote:Op donderdag 25 november 2004 11:39 schreef imago het volgende:
Ik sta meer rood dan ik mag.
Ik realiseer me net dat ik wat bekenden op Fok heb rondlopen waarvan ik niet wil dat zoveel weten over mijn financiën. Misschien een beetje flauw om het topic nu zo te verpesten door mijn posts weg te halen, maar wat mij betreft mag ie dus dicht en nooit meer bekeken worden
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:45 schreef _-rally-_ het volgende:
Welk topic ?
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:42 schreef k_man het volgende:
Is het centrale paypal topic nou ook al weer afgeschaft?
Weet je al waarom dat is?quote:Op zondag 28 november 2004 21:13 schreef k_man het volgende:
Be-la-che-lijk
Dat merk je dan verkeerd. Want ik weet het ook niet.quote:Op maandag 29 november 2004 06:58 schreef k_man het volgende:
Ik merk dat je het graag wilt toelichten....
Nee, het topic is er nog steeds, maar het topic is alleen niet meer zo heel erg plakkerig.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:42 schreef k_man het volgende:
Is het centrale paypal topic nou ook al weer afgeschaft?
Nee, hoe graag ik dat ook zou willen, dat kan helaas nietquote:Op maandag 29 november 2004 12:19 schreef bankrupcy het volgende:
Kan het onderwerp: "ik ben ontevreden over mijn gekocht product en wil het terugbrengen, wat zijn mijn rechten" eens uitvoerig besproken worden en sticky gemaakt worden. Het komt elke week wel terug en de eerste postings zijn meestal niet correct.
Het hele onderwerp komt lichtelijk mijn neus uit.![]()
Een alternatief is om dit onderwerp eens goed uit te kauwen in een [CENTRAAL]-topic en dit topic te vermelden in het lijstje "nuttige sites". Of een sticky topic maken met verwijzingen naar [CENTRAAL]-topics.
Hmmmmmzz teveel ideeen in 1 keer.
Dat is antwoord op het 'sticky' deel van het verzoek, maar voor dit onderwerp een centraal topic aanmaken kan natuurlijk best.... Toch?quote:Op maandag 29 november 2004 13:29 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Nee, hoe graag ik dat ook zou willen, dat kan helaas nietWanneer er een sticky topic over komt, gaat daar een stuk(je) authoriteit vanuit van FOK! en dat betekent ook dat wanneer de informatie onjuist is, FOK! daarop aangesproken kan worden.
Jongens, kom op nou! De ene mod zegt dat het opgeheven is, volgens de ander bestaat het nog, maar is het niet meer sticky. Wat is het nou?quote:Op maandag 29 november 2004 11:17 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Nee, het topic is er nog steeds, maar het topic is alleen niet meer zo heel erg plakkerig.
Ik zit nog steeds op Godot te wachtenquote:Op maandag 29 november 2004 17:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Jongens, kom op nou! De ene mod zegt dat het opgeheven is, volgens de ander bestaat het nog, maar is het niet meer sticky. Wat is het nou?
En als het nog wel bestaat wordt het dan gemodereerd als centraal topic of als zomaar een topic?
de moderatie hier begint nu echt aan de grenzen van het surreële te grenzen
Franz K. is al geweest?quote:Op maandag 29 november 2004 18:56 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op Godot te wachten
Dat paypal topic bestaat nog wel als je dat bedoeld het is alleen niet sticky.quote:Op maandag 29 november 2004 17:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Jongens, kom op nou! De ene mod zegt dat het opgeheven is, volgens de ander bestaat het nog, maar is het niet meer sticky. Wat is het nou?
En als het nog wel bestaat wordt het dan gemodereerd als centraal topic of als zomaar een topic?
de moderatie hier begint nu echt aan de grenzen van het surreële te grenzen
Volgens mij was die vraag al eerder beantwoord:quote:Op maandag 29 november 2004 21:03 schreef k_man het volgende:
Snap ik nog steeds niet waarom het niet Centraal mag zijn. Of geldt daar hetzelfde voor?
Want jij hebt het zover ik kan lezen en begrijp constant over een Centraal Sollicitatie topic.quote:Op dinsdag 23 november 2004 06:56 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Tja en ondanks dat ik zelf een groot voorstander ben, is het onderhavige geval een typisch voorbeeld van een topic dat volgens het uitgezette beleid niet gemerged en gecentraliseerd mag worden, want TS vraagt niet algemeen over solliciteren, TS vraagt heel concreet: 'Hè, ik moet morgen solliciteren, wat moet ik doen ?'. In het kader van het 'ieders persoonlijke vraag verdient een eigen antwoord' is een zelfstandig topic, met een iets andere TT, op zijn plaats.
Er zijn tig fora met allemaal hun basic regels.quote:Op maandag 29 november 2004 21:15 schreef k_man het volgende:
Niet uitsluitend. Er zijn veel meer onderwerpen die schreeuwen om centralisatie. En aangezien dit juist geen topic was dat gestart was met één specifieke vraag van een user vroeg ik me af waarom het niet zou mogen.
Dat overigens nog los van het feit dat citaat van rally ook weinig soelaas biedt; in andere fora wemelt het immers van de centrale topics. Ook rally kan niet aangeven waarom het daar wel mag en hier niet.
Komt waarschijnlijk doordat rally een brave klootzak is, die precies doet wat de admin's van 'm vragenquote:Op maandag 29 november 2004 21:15 schreef k_man het volgende:
Niet uitsluitend. Er zijn veel meer onderwerpen die schreeuwen om centralisatie. En aangezien dit juist geen topic was dat gestart was met één specifieke vraag van een user vroeg ik me af waarom het niet zou mogen.
Dat overigens nog los van het feit dat citaat van rally ook weinig soelaas biedt; in andere fora wemelt het immers van de centrale topics. Ook rally kan niet aangeven waarom het daar wel mag en hier niet.
Da's teveel moeite voor een spam-kloon; die leest z'n eigen posts waarschijnlijk toch nooit meerquote:Op dinsdag 30 november 2004 08:59 schreef WaSTeiL het volgende:
Waarom hebben jullie geen leuke slotjes reaktie geplaatst in: Online sollicitatiegesprek Voorbeeld spel
Daar zat ik net op te wachten!
Nee, maar ik wel..quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:37 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Da's teveel moeite voor een spam-kloon; die leest z'n eigen posts waarschijnlijk toch nooit meer
Wek je de indruk dat je je richt tov de TS.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:56 schreef yvonne het volgende:
Opbokken met die onzin, ONZ is een paar deuren verder.
Volgens mij staat er wel iets over sollicitatie-topics hoor. Verder wordt er verzocht om per e-mail te reageren, waardoor het per definitie niet op een forum thuishoort.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:24 schreef Denagam het volgende:
Waarom is Ervaring met JAVA/J2EE en/of EAI? gesloten? Er staat toch niet in de algemene uitleg dat je zo'n soort vraag niet mag stellen?
Omdat er *geen* vacatures op FOK! geplaatst mogen worden.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:24 schreef Denagam het volgende:
Waarom is Ervaring met JAVA/J2EE en/of EAI? gesloten? Er staat toch niet in de algemene uitleg dat je zo'n soort vraag niet mag stellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |