Mij is altijd geleerd dat dat oud bloed is?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:41 schreef Githa het volgende:
morgen meidenIk ben weer klaar voor een nieuwe start
Mijn nieuwe NOD is 11 Juni als ik uitga van een cyclus van 29 dagen.
De ongi is wel doorgezet ja alleen wel met super donker bruin haast zwart bloedgeen idee wat dat te betekenen heeft maar ik denk omdat het wat langer op zich heeft laten wachten.
Nou ik ga lekker naar een vriendin vandaag om wat leuke dingen te gaan doensorry dat ik nog niet op iedetreen gereageerd heb
Ga ik misschien vanavond doen ...
Thnx allemaal ...doei![]()
Goed zo Xanthe, ik hoop dat ze snel plek hebbenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:02 schreef Xanthe het volgende:
Mijn keuze staat vast! Ik wil richting de logistiek.
Ze weten nog niet wanneer dei opleiding weer van start gaat , aangezien deze in aprilquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:11 schreef jolene het volgende:
[..]
Goed zo Xanthe, ik hoop dat ze snel plek hebben![]()
Moeilijk he Minoes?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:17 schreef minoes1967 het volgende:
JOLENE....het is moeilijk hoor,met die cadeaus.
Ik had eerst in mijn hoofd een pen met graveren erin,maar de enige die m zal gebruiken is mijn getuige(broer)en die van vriendje niet echt.
Dasspelden en knoopies heb ik ook niks aan,want ook alleen mijn broer zal die dragen.
Dus lijkt een boxershort het enige,wat er overblijft,er is nu ook niet zoveel keus in die dingen.
Groetjes,Minoes![]()
hmm klinkt niet echt prettig.. ik weet niet of het heerst..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:33 schreef Beaker1 het volgende:
Vraagje!!!!
Heerst er soms een buikgriepjeik heb weer zo'n rare buik! Alsof er een baksteen in ligt, laat ook heel de tijd boeren en vieze poepjes
Ben niet aan de diaree ofzo
Heb ook helemaal geen honger
maar mijn buik borreld wel
Help!! Ik wil niet ziek worden
Wat een lekker berichtquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:31 schreef Girly het volgende:
xanthe- succes
girls update:
heb de gyn gebeld.. en die vertelde dat ik me geen zorgde hoefde te maken. en dat ik eigenlijk kan afwachten.. dus oftewel.. KLUSSEN
ikzelf zit van binnen nog wel *gaat dat wel goed* maar jah ik vertrouw maar op ze...
ik weet niet wanneer ik mijn NOD moet neerzetten...uitgaan van 30 dagen ofzo???
hihi jah ben echt blijquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:42 schreef jolene het volgende:
[..]
Wat een lekker berichtkvk voor Girly.
Of 28
als jij je te druk maak wel jah... doe je dat???quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:45 schreef Beaker1 het volgende:
Volgens mij zijn het mijn hormonen!Of kan dat niet??
![]()
![]()
KvK voor Girly
![]()
![]()
![]()
Dan doen we dertig....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:47 schreef Girly het volgende:
[..]
als jij je te druk maak wel jah... doe je dat???
ps: ik kan onderhand wel net zo springen als dat poppetje hihihihi
Go fot it girl!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:02 schreef Xanthe het volgende:
Mijn keuze staat vast! Ik wil richting de logistiek.
Nog een half uurtje werken...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:26 schreef Girl24 het volgende:
Hoi Jolene, Neh beetje saai maarja het is weer om en ik ben weer thuis. Daarnet even wezen lopen met de hond en mijn eten klaargezet voor vanavond dus ik kan nu even lekker ontspannen totdat mijn vriend thuis is die is er over een half uurtje denk ikHoe is het met jou Jolene?
Beaker het zal wel loslopenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:47 schreef Beaker1 het volgende:
Ehmmmmmmmmm...ja want ben dus niet ongesteld
Kan me voorstellen, wanneer laat je het ons weten?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:54 schreef Beaker1 het volgende:
Jaik weet het wel zeker! maar toch blijft het een beetje spannend
Ik doe altijd s'ochtends wegenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:16 schreef Githa het volgende:
morgen Xanthe![]()
Ik hoop het voor je Xantheal kun je beter niet wegen als je net gegeten hebt
![]()
Wandelse vanmiddag met de hond het is er heerlijk weer voor hier i.i.g. wel
Het word wel gezegd.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:33 schreef Girl24 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben net 4,5 kilo kwijt en ik ben best wel een beetje trotsXhante ik weet precies wat je voelt ik ben ook altijd aan het schommelen het JoJo effect zeg maar. Grrr al dat lekkere eten ook. Klopt het dat je met overgewicht minder kans hebt op zwangerschap weet iemand dit?
Van mij!
Op die foto's ben ik nog ietsje slanker....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:07 schreef Martineke het volgende:
120 xanthe? had ik niet gedacht te zien alleen aan je gezichtsfoto dan. of begrijp ik het nu verkeerd (nee toch)
niet dat dat iets geeft 120 tis maar een getal hequote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:15 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Op die foto's ben ik nog ietsje slanker....
Na de zwangerschap/miskraam dus nog eens 10 kilo aangekomen.
Ik kwam juist aan door gebruik van de pil vroeger....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:46 schreef Djeez het volgende:
Ingrid vraagt zich af of het waar is dat je sneller aankomt nadat je bent gestopt met de pil.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:13 schreef LadyS het volgende:
ff tussendoor
Zou Beaker niet testen vandaag?
Ik geloof dat iedereen Beaker achterna wil met vreemd doenquote:Op zondag 16 mei 2004 10:30 schreef Githa het volgende:
Jolene ...ik heb altijd als is raar willen zijndroom gaat in vervulling
Owquote:Op zondag 16 mei 2004 10:41 schreef Githa het volgende:
nee, niet gister negatief getest dat was vrijdagmiddag
Wat nu ? ...tja afwachten als ik nu meer tekenen ga krijgen ofzo dan test ik nog een keer maar ondertussen ga ik maar uit van een nieuwe NOD van 11 juni...
De HA zegt dat ik volgende week nog is moet testen omdat het best een innestelingsbloeding kan zijn maar daar kun je ook niet veel mee want in principe kan alles !...
We zien allemaal wel hoor maar zoals ik al zei heb ik er ineens meer rust mee gekregen.
De zenuwen zijn er niet meer zo en de drang om elke dag te testen ook niet ik wacht het rustig af .
Het is al fijn dat ik me prettig voel.
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag.quote:Op zondag 16 mei 2004 10:47 schreef Githa het volgende:
tja af en aan maar moet eerlijk zeggen dat dat wel minder is dus ???.... ik kan er echt niks van zeggen!
Verder weinig klachten ..borsten doen nog wel zeer en ik moet super vaak plassen maar buikkrampen heb ik weer helemaal niet.
zoals je zei RAAR en totaal niet in te schatten ...
Ik heb het net geen drie maanden gedaan.quote:Op zondag 16 mei 2004 10:48 schreef Githa het volgende:
ken je biamed ...en wat zijn je ervaringen ? .... ik zag het daar niet bij staan dus ik dacht laat ik het vermelden
Kan geen kwaadquote:Op zondag 16 mei 2004 15:00 schreef Girl24 het volgende:
Ik denk dat we dan maar even gaan klussen vandaag![]()
Vooral doen. Die data op babybrabbel.nl zijn ook maar richtlijnen, de een is wat eerder met de eisprong, de ander wat laterquote:Op zondag 16 mei 2004 15:00 schreef Girl24 het volgende:
Ik denk dat we dan maar even gaan klussen vandaag![]()
Ooit aan gedacht om een ovulatietest te gebruiken?quote:Op zondag 16 mei 2004 16:34 schreef Beaker3 het volgende:
Dus nu kan ik na de vakantie gaan beginnen met temperaturen en schrijven
Een stomme vraag misschien, maar wat houdt een ovulatietest in? Hoe lang doe je met zo'n test, moet je elke dag testen, weet je precies wanneer je ovuleert? enz. enz. Ben nog een leek in dit soort dingen.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:05 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ooit aan gedacht om een ovulatietest te gebruiken?
Ja, ja, ik weet wel, kom ik weer aan met die ovu-test. Maar ik ken tot nu toe alleen maar positieve verhalen, waaronder die van mezelf.
Als je gaat temperaturen heb je een aantal cyclussen nodig om het een en ander vast te stellen. Een ovutest kost geld idd (die ik had van Van Katwijk was ¤ 18), maar je kunt er wel gelijk mee beginnen.
Het is maar een ideetje.
op één of andere manier denk ik trouwens niet dat jij 'm nog nodig hebt....
Ja, ik wil nu niet ongi worden!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 19:50 schreef Githa het volgende:
Dat zou wel heel erg vroeg zijn he IngridHoop maar van niet
misschien is het een buikgriepje ofzo
dat schijnt ook te heersen alles beter als nu ongi worden toch ....
![]()
Ik heb ook ineens krampen maar ik heb vanaf vrijdag niet gepoept.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:46 schreef Ingrid19 het volgende:
OH OH!!! Ik heb ineens hele erge krampen. Ze voelen hetzelfde aan als mijn 'ongesteldheidskrampen'. Ik hoop maar dat het vals alarm is! Aangezien ik pas 28 mei mijn NOD hoop te hebben.
*uit lurkstand*quote:Op zondag 16 mei 2004 19:51 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja, ik wil nu niet ongi worden!!!![]()
ovulatietest werkt hetzelfde als een zwangerschapstest en is bedoeld om aan te tonen wanneer je je eisprong hebt. wordt aangeraden om dan ong 3 dagen voor je eisprong over zon ding te gaan piesen zodat je kan zien of je eisprong eraan komt. dan komen er ook 2 streepjes te staan, en de 2e streep zou net zo duidelijk moeten zijn als de eerste en dan binnen dan en 36 uur zeg maar moet je eisprong plaatsvinden. dus zou je dan juist moeten klussenquote:Op zondag 16 mei 2004 19:51 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Een stomme vraag misschien, maar wat houdt een ovulatietest in? Hoe lang doe je met zo'n test, moet je elke dag testen, weet je precies wanneer je ovuleert? enz. enz. Ben nog een leek in dit soort dingen.
zou dit niet je eisprong kunnen zijn ingrid??quote:Op zondag 16 mei 2004 19:46 schreef Ingrid19 het volgende:
OH OH!!! Ik heb ineens hele erge krampen. Ze voelen hetzelfde aan als mijn 'ongesteldheidskrampen'. Ik hoop maar dat het vals alarm is! Aangezien ik pas 28 mei mijn NOD hoop te hebben.
Ik weet het niet. Volgens de berekeningen was mijn eisprong afgelopen vrijdag. Maar je weet het maar nooit.quote:Op zondag 16 mei 2004 21:21 schreef Martineke het volgende:
[..]
zou dit niet je eisprong kunnen zijn ingrid??
hier in dit topic nog niet, denkt aan beakersyndroomquote:Op maandag 17 mei 2004 07:48 schreef Githa het volgende:
heb jij ooit gehoord van een standaart vrouw![]()
Ik las dat vanochtend vroeg?quote:Op maandag 17 mei 2004 08:02 schreef Githa het volgende:
da's een leuk voorbeeld Jolenemorgen
![]()
Ik ben vrij ongeduldig op beakers uitleg van het verkeerde tweede streepje aan het wachten![]()
ow Beaker ik plas wat in mijn broek van het lachen.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:01 schreef LadyS het volgende:
was jij dat?!?!!
nee toch?
het was een clear blue, dat weet ik nog wel
jij hebt ook altijd wat he
nog een keer testenquote:Op maandag 17 mei 2004 09:05 schreef Beaker1 het volgende:
WAT MOET IK DOEN, wat zouden jullie doen![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 09:06 schreef Beaker1 het volgende:
LadyS is lievvvvvvvven zo super lekker enthousiast SUPER
Beaker-syndroom heet datquote:Op maandag 17 mei 2004 09:08 schreef Githa het volgende:
ikke apart ?nee toch ... Ik wil helemaal niet apart zijn want dat houd in dat niemand je meer een antwoord kan geven op je vragen omadt alles mogelijk is
klinkt niet erg leuk
![]()
Met een huismerk van de apotheekquote:Op maandag 17 mei 2004 09:07 schreef jolene het volgende:
Beaker, is echt een vreemde en ze komt dus echt van Mars..
moest zijn zowat...
Githa, wat raar..![]()
Kun je zeker een kleding crisis van krijgen
Maar bij jou krijg ik allemaal spookbeelden.
Met wat voor test heb jij getest??
Ikkequote:Op maandag 17 mei 2004 09:09 schreef Beaker1 het volgende:
Damn.......ik ben toch niet zwanger hoor
Donders dat lijf van mij toch ookwie wil er ruilen
Ik vind dat je nog een keer moet testen, want toen ik een overduidelijke 2e streep had, heb ik zelfs nog 2 testen gedaanquote:Op maandag 17 mei 2004 09:09 schreef Beaker1 het volgende:
Damn.......ik ben toch niet zwanger hoor
Donders dat lijf van mij toch ookwie wil er ruilen
of het is een productiefoutjequote:Op maandag 17 mei 2004 09:30 schreef jolene het volgende:
Zometeen heeft beaker de bijsluiter niet goed gelezen is een horizontaale streep een teken van niet zwanger
tuurlijk doe ik dat alleen weet ik niet meer waar ik op moet lettenquote:Op maandag 17 mei 2004 09:20 schreef jolene het volgende:
geef rekening nummer maar:
Doet jolene vanavond wel een donatie.
Of in potje plassen en naar de HA gaan.
En Githa...hou jij jezelf ook in de gaten, anders ook potje plassen en langs de HA
Handig om te weten! En 1 pakje kost ca 20,-?quote:Op maandag 17 mei 2004 10:34 schreef dutchie het volgende:
Nog even over die ovu-test. Test gaat idd maar 1x mee. Maar om misverstanden te voorkomen. Er zitten er 5 in een pakje.
Ongeveer ja. Ligt volgens mij ook aan het merk. Ik geloof dat ze via Babybrabbel goedkoper zijn. Maar ik had ze dus bij het Kruidvat gehaald van Van Katwijk en heb er ¤18 voor betaald.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:13 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Handig om te weten! En 1 pakje kost ca 20,-?
Oke. Ik ga het nu nog niet kopen, maar misschien over een paar maanden wel, eerst maar even afwachten of mijn cyclus 'normaal' is.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:21 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ongeveer ja. Ligt volgens mij ook aan het merk. Ik geloof dat ze via Babybrabbel goedkoper zijn. Maar ik had ze dus bij het Kruidvat gehaald van Van Katwijk en heb er ¤18 voor betaald.
Kan ik iemand me met deze vraag helpen? Ik vind het namelijk zo raar ongie worden hoef ik nog nie want dat ben ik nog niet zo lang geleden geweestquote:Op maandag 17 mei 2004 12:52 schreef Girl24 het volgende:
Ik verloor vandaag wat slijm met bloedIemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik wou net gaan tikken dat ik het ook nog niet zie achter maar ze zijn net geplaatst!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:47 schreef minoes1967 het volgende:
Als het goed is,komen vandaag de nieuwe smilies voor ons erbij op het lijstje,ik zie ze alleen nog niet.![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:51 schreef Breuls het volgende:= P +
= P -
= ( o )
Dat heb ik ook....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:02 schreef Beaker1 het volgende:
* weer in lurkstand duikt wat best moeilijk is, want het is hier zo gezellig![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:21 schreef jolene het volgende:
[..]
Dat heb ik ook....
Ikke ook!! Dit wordt niks Beaker...enne de nieuwe smiley's zijn er...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:24 schreef Beaker1 het volgende:
[..]owhh....dan ben ik niet de enige
![]()
Dat komt omdat ik trouw
lurk en dan wil ik toch elke keer reageren, zoals nu!
dank jequote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:28 schreef Beaker1 het volgende:
GirlyHopelijk heeft het klussen een positieve uitslag
Ik zal iig voor je duimen!
Up-date Beaker
Bij mij is het weer gestopt![]()
Maarrrrrrrrr![]()
![]()
ik blijf positief
![]()
![]()
![]()
Beaker
jah me is helemaaaaal happyquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:31 schreef jolene het volgende:
Girly,
Wat een gaaf nieuws....
Helemaal gaaf.....![]()
![]()
Merissequote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:42 schreef Merisse het volgende:
He Ladies!
Sawasdee vanuit een bloedjeheet Thailand. Ik kon het toch niet laten om even online te gaan en te kijken hoe het hier met iedereen is. Volgens mijn man keek ik helemaal gelukkig toen ik het forum weer zag. Er he![]()
Hier alles goed. Bangkok was heet en chaotisch maar ook mooie dingen gezien en zaaaalig gegeten. Ook genoten van ons superdeluxe 5sterren hotel. Een paar dagen geleden zijn we hier aangekomen in Hua Hin alwaar we ook alweer zo'n superhotel hebben. Morgen zwemmen in een waterval en overmogen een olifantentocht. Ben benieuwd.
Aan romantiek ook geen gebrek en de klusperiode breekt weer aan... dus wie weet. We doen ons best. Tot over een dikke week!
Knuffels voor iedereen![]()
eeej merisse.. fijn dat alles goed met je gaatquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:42 schreef Merisse het volgende:
He Ladies!
Sawasdee vanuit een bloedjeheet Thailand. Ik kon het toch niet laten om even online te gaan en te kijken hoe het hier met iedereen is. Volgens mijn man keek ik helemaal gelukkig toen ik het forum weer zag. Er he![]()
Hier alles goed. Bangkok was heet en chaotisch maar ook mooie dingen gezien en zaaaalig gegeten. Ook genoten van ons superdeluxe 5sterren hotel. Een paar dagen geleden zijn we hier aangekomen in Hua Hin alwaar we ook alweer zo'n superhotel hebben. Morgen zwemmen in een waterval en overmogen een olifantentocht. Ben benieuwd.
Aan romantiek ook geen gebrek en de klusperiode breekt weer aan... dus wie weet. We doen ons best. Tot over een dikke week!
Knuffels voor iedereen![]()
Wat een ongeloofelijke muts zeg!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:52 schreef Githa het volgende:
update van me:
Ik heb voor morgen een afspraak bij de huisarts omdat ik maar niet van de klachten af komnog steeds misselijk, moe, opgezette buik en nu zelfs krampen en nog veeeeeeel meer
ga morgen vroeg nog een test doen met een cb en bij negatief ga ik naar de huisarst want dan moet er toch iets anders zijn
![]()
Ik was gister al over de zeik ...ik had de assistent aan de lijn ik en vertelde haar mijn probleem en zij had zoiets daar hoef je het eerste jaar tot ander half jaar niet voor te komen ... heel normaal al die klachten als je stopt met de pilstomme trut
super tactloos en ik had zoiets ja maar kan het niet iets anders zijn.....
Na dat ik weer wat rustiger was heb ik nogmaals gebelt en alleen om een afspraak gevraagd toen ik ze arrogant vroeg waarom heb ik arrogant geantwoord dat haar niks aan ging![]()
dus ben benieuwd
![]()
lijk me een heel goed plan.. volgens mij hadden we dit al besproken na onze miskraam??quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:07 schreef Xanthe het volgende:
Shirley deze maand gaan we samen zwanger worden zoals gepland???
Het is niet meer alleen anders voelenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:33 schreef phileine het volgende:
Na het stoppen met de pil kan het maanden, soms een half jaar duren totdat de cyclus op orde is. Daar kun je medisch vrij weinig aan doen. Het protocol van artsen in Nederland is dus dat er in het eerste jaar niets wordt gedaan (tenzij er enorme klachten zijn)
Iemand het medisch cicuit insturen of vragen om een afspraak om te na te gaan of je klachten geen andere oorzaak hebben vind ik toch twee totaal verschillende dingen. Ik denk dat ik een verkeerd beeld geschetst heb van mijn situatiequote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:33 schreef phileine het volgende:
Maar een arts bekijkt het vanuit een ander standpunt. Veel huisartsen zijn -terecht- terughoudend om direct iemand het medische circuit in te sturen. Die assistente weet dat inmiddels en zegt niet voor niets dat het geen zin heeft om langs te komen. Iemand die dan toch een afspraak afdwingt, komt waarschijnlijk heel teleurgesteld van zo'n afspraak terug.
Ik geloof niet dattie daar zo blij mee is maar aan de andere kant het is wel een geweldige iets wat maar weinig users hebben.... Je valt wel op zoquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:24 schreef Githa het volgende:
wahahaha die P - style zal daar blij mee zijn
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:33 schreef Githa het volgende:
Amber nog succes met de ovulatietestenIk heb ze nog nooit gebruikt dus kan je geen raad geven ofziets
maar hoop voor je dat ze effect hebben dan ga ik ze ook gelijk halen
Juist omdat we dat al na de miskraam hadden besproken vroeg ik ofwe het deze maand dan maar zouden doenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:43 schreef Girly het volgende:
[..]
lijk me een heel goed plan.. volgens mij hadden we dit al besproken na onze miskraam??
tis nu de perfecte maand ervoor
verder update van mij - ik niet meer rode duiveltjes op bezoek gehad.. dus het zit wel goed..
en ik weet niet wat het is, maar ben vandaag echt een BITCH. loop te blerren hier door huis.. geirriteerd van alles.. tot gevolg (dat mijn vriend niks meer wilt zeggen vandaag tegen me) zelf naar gemaakt.. vraag me nie hoe ik eraan komt.. maar alles zit me gwoon dwars.. jah het zat altijd wel al in me hoor dat opvliegerige, maar tis gwoon weer heel extreem.. van het ene moment lief ineens naar een trut dat alles bij mekaar blert.. HELP
Ik ben bezig met IUI.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:20 schreef _amber_ het volgende:
Xanthe Misschien stomme vraagmaar aangezien ik nieuw ben mag ik dat vast wel een keertje doen
Waarom slik je hormonen? Ben je bezig met IVF?
Hoi Beaker!quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:54 schreef Beaker1 het volgende:
Hoi hoi
Alle andere![]()
![]()
Up-date Beaker![]()
![]()
Ik ben ongesteld
![]()
![]()
Heb een zere buik, maar dat kan me niks schelenHet heeft na gisteren vreselijk goed doorgezet
Dus nu kan ik weet opnieuw gaan tellen tot aan mijn volgende cyclus!
![]()
![]()
JOEPIE
![]()
![]()
Vrijdag vertrekken we voor 9 dagen naar Schotland en daar heb ik vreselijk veel zin in
Mocht ik jullie niet meer spreken wens ik nu vast iedereen heel veel succes en sterkte met alles![]()
Dikke knuffel Beaker![]()
Dat klinkt beter Xanthe.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:26 schreef Xanthe het volgende:
Telefoon gehad!
Morgen avond om 00.00 uur de pregnyl spuiten en
zaterdag ochtend om 9.00 uur het zaad inleveren en dan
om 12.00 uur weer terug komen voor de inseminatie.
Om op safe te spelen houd ik 7 juni aan voor voor mijn NOD.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:06 schreef Beaker1 het volgende:
LadyS
Fijn weekend!
Renegate,quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:07 schreef Renegate het volgende:
ik heb er dus ook twee gedaan, en de streepjhes worden nu na 2 uur wel vager dat wel... pfffff Xathe help?
Fijne dagen Beakerquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:55 schreef Beaker1 het volgende:
Ik ga op vakantiegenieten van het mooie Schotland
Jolene lurkertot over 11 dagen
Minoes Ik wens je een hele fijne trouwdag toe!maak er wat moois van
verbetert beaker
Niet bemoeizuchtig denk ik, deze waren van een soort grootverpakking en zouden ook goed zijn...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:25 schreef easy-going het volgende:
misschien ff een dom bemoeizuchtig vraagje: waarom kopen jullie iedere keer van die (goedkope)testen waar van die vage uitslagen op komen te staan?
Gelukkig gaat alles met mij en mijn kwaaltjes nog steeds goed. Dank je. We proberen om niet te veel te stressen op het werk, al is dat wel heel moeilijk. Gelukkig morgen vrij!quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:04 schreef jolene het volgende:
Ingrid, Ik hoop dat alles nog steeds goed gaat met alle kwaaltjes.
En niet teveel stressen beide op het werk..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |