Me 2. ben ondertussen met d'r getrouwd. Dus dan ontkom je er niet aan he?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:36 schreef markiemark het volgende:
eigenlijk elke dag..
Whahahahaquote:Op donderdag 13 mei 2004 14:57 schreef BlackBokz het volgende:
[..]
ik jou ook schatje![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:58 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
2x doordeweeks meestal en op zaterdag slapen we altijd bij elkaar.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:59 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Maandag van 6-9 uur, donderdag van 6-9 uur, zaterdag avond blijft ze slapen en zondag vroeg thuis om 2 uur in de middag omdat het studie dag is... kut schoonmoeder![]()
geen idee, de mijne is ook aardig.. smeert zelfs mijn boterhammetjes als ik ga werken en ik slaap bij mijn vriendinquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:07 schreef Evie het volgende:
[..]
lol
Mijn schoonmoeder is wel aardig trouwenskomt dat niet zoveel voor dan?!
LoLquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:09 schreef BlackBokz het volgende:
[..]
geen idee, de mijne is ook aardig.. smeert zelfs mijn boterhammetjes als ik ga werken en ik slaap bij mijn vriendin
commaneukerquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:10 schreef nozem het volgende:
Weekendrelaties zuigen in ieder geval, je raakt er je vrienden door kwijt heb ik gemerkt. Nu ik weer een tijd vrijgezel ben heb ik tenminste weer een sociaal leven.
Had je wat jochie?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:13 schreef BlackBokz het volgende:
[..]
commaneuker![]()
een weekend vriendin, en soms voor door de weekquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Had je wat jochie?
Nee, helaasquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:07 schreef Evie het volgende:
[..]
lol
Mijn schoonmoeder is wel aardig trouwenskomt dat niet zoveel voor dan?!
Ik spreek gewoon met de rest van mijn vrienden af dood de weeks of blijf een weekend thuis.. verder ga ik dan wel uit met mijn en mijn vriend zn vrienden enzo..quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:10 schreef nozem het volgende:
Weekendrelaties zuigen in ieder geval, je raakt er je vrienden door kwijt heb ik gemerkt. Nu ik weer een tijd vrijgezel ben heb ik tenminste weer een sociaal leven.
Good for you matequote:Op donderdag 13 mei 2004 15:16 schreef BlackBokz het volgende:
[..]
een weekend vriendin, en soms voor door de week![]()
In de praktijk kwam het er op neer dat ik niet met haar beste vriendin overweg kon, en zij niet echt met mijn vrienden, tja en dan houdt het al snel op.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik spreek gewoon met de rest van mijn vrienden af dood de weeks of blijf een weekend thuis.. verder ga ik dan wel uit met mijn en mijn vriend zn vrienden enzo..
Het is dus bagger dat je dan geen sociaal leven meer hebt.. al zie je je gewone vrienden wat minder vaak in het weekend
Dat is zeker naar ja, maarja met mn vriend zn vrienden kan ik wel overweg heb ik het idee en andersom. Alleen kon mn beste vriendin mn vriend niet echt waarderen, wat ze nu overigens wel kanquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:19 schreef nozem het volgende:
[..]
In de praktijk kwam het er op neer dat ik niet met haar beste vriendin overweg kon, en zij niet echt met mijn vrienden, tja en dan houdt het al snel op.
Lijkt me sterk ja dat ze dat van een uitkering moet doen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:16 schreef NeoGenic1982 het volgende:
die vrouw werkt niet zegt dat haar man geen alimetatie betaald, maar gaat wel 3 keer per jaar op vakantie, en dan nog eens 6 keer per jaar een weekendje weg. Hoe doe je dat met een uitkering, en vakanties zoals italie enz. Goh zal wel aan mij liggen, en aan alle anderen honderen personen met wie die vrouw problemen heeft...
Da's ook niks voor een denker..quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:31 schreef _Denker het volgende:
Ik heb geen vriendin.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:10 schreef ioor het volgende:
zo als het nu gaat 1 keer in de 2 weken als het meezit
Ik weet het, gelukkig ben ik niet de enige die dit opvalt. En dan lult het dingen als dat ik lieg over mijn studiefinanciering, dat hangt niet af van het inkomen van de ouders volgens haar, omdat ik min krijg. Tja ook dom om dat te zeggen als het met dikke koeienletters op internet staat. Maar ja mjin vriendin heeft haar wel vaker betrapt op een leugen, alleen de leugens waarmee ze is opgegroeid is moeilijk om haar te laten zien dat het niet waar is. Ze is er heilig van overtuigd dat haar moeder (opeens) kan energielezen, alleen de dignen die haar moeder zegt over mij weet ze dat niet waar zijn, en daar vergist ze zich in volgens haar... tja is ook moeiljik he die energievelden ... tja na navraag bij echt energielezers ben ik erachter gekomen dat je de toekomst neit kan voorspellen emt energielezen, dus die vrouw lult nogal maar daar was ik al eerder achter.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk ja dat ze dat van een uitkering moet doen.
Nee ik bedoelde 1 misschien 2x in een week, ja zie dr zaterdag na 3 weken eindelijk weer vet gemist, ze ging 10dagen op vakantie dacht dr daarna wel snel te zien niet dus, maarja kijk al uit naar zaterdagquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:43 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Ik en m'n vriendje bellen elke dag, we zien elkaar zo'n 2/3 keer doordeweeks en in t weekend slapen we bij elkaar. Zoals Black Bokz zegt "slapen"
TS: 2 weken vind ik trouwens zwaar veel, ik vond het al niet uit te houden toen ik hem doordat hij op vakantie ging, 9 dagen moest missen. Je moet t zwaar hebben zeg
Frapante vrouw die moeder van je vriendin. Ik ken wel meer van datsoort nutholes, maarja. De moeder van je vriendin zal vast ook wel goede kanten hebben hoop ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:34 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Ik weet het, gelukkig ben ik niet de enige die dit opvalt. En dan lult het dingen als dat ik lieg over mijn studiefinanciering, dat hangt niet af van het inkomen van de ouders volgens haar, omdat ik min krijg. Tja ook dom om dat te zeggen als het met dikke koeienletters op internet staat. Maar ja mjin vriendin heeft haar wel vaker betrapt op een leugen, alleen de leugens waarmee ze is opgegroeid is moeilijk om haar te laten zien dat het niet waar is. Ze is er heilig van overtuigd dat haar moeder (opeens) kan energielezen, alleen de dignen die haar moeder zegt over mij weet ze dat niet waar zijn, en daar vergist ze zich in volgens haar... tja is ook moeiljik he die energievelden ... tja na navraag bij echt energielezers ben ik erachter gekomen dat je de toekomst neit kan voorspellen emt energielezen, dus die vrouw lult nogal maar daar was ik al eerder achter.![]()
Ik reis ook ruim 2,5 uur...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:49 schreef DABAMaster het volgende:
2 x per maand max.... ze woont bijna 3 uur reizen hier vandaan
zijn we zielig he?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:52 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik reis ook ruim 2,5 uur...
Mwah, ik snap alleen niet dat jullie elkaar maar 2x p m maximaal zien....quote:Op zondag 16 mei 2004 00:18 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
zijn we zielig he?![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 01:19 schreef diertjuh het volgende:
ik zag mun vriendje 3 x keer in de week alleen en dan nog elke keer op school,maar tis nu een heel stuk minder geworden nou nog maar 1x keer in de week. En in het weekend zie ik hem eigenlijk ook haast nooit meer.En spreek hem soms op msn.Maar dat is ook nix aan om eerlijk te zijn.Hij zei dat het komt omdat hij me nix meer te vertellen had ofzow,best vaag eigenlijk.
Eensch.... alleen die van mij woonde ietwat dichterbij... een of ander dorp net onder leeuwarden... toen maar op me 17e het huis uitgegaan (zij was al 18)... en zijn we hier bij mij in de stad gaan wonen...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:35 schreef Monk het volgende:
Ik zie m'n vriendin van vrijdag tot maandag ochtend... wel iedere week eh heel af en toe een dagje door de weeks. Tja Rotterdam - Groningen blijft toch best een grote afstand![]()
Goh, hoe hou je het vol...de meeste kuch vrouwen kuch gaan meteen lopen zeiken dat ze hun partner te weinig zien. Om welke reden dan ookquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:28 schreef Blackraven het volgende:
met wat geluk 2 weekenden in de maand
( nu beetje ongeluk, nu moet ik 4/5 weken wachten tot ik hem weer kan zien)
na de zomervakantie kan ik hem als het goed is dagelijks zien als ik wil
Nou die van mij niet ik ben eigenlijk altijd die begint over of we zullen afspreken enzo zij bijna nooit.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Goh, hoe hou je het vol...de meeste kuch vrouwen kuch gaan meteen lopen zeiken dat ze hun partner te weinig zien. Om welke reden dan ook
ik vind het natuurlijk niet leuk, maar het is het waardquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Goh, hoe hou je het vol...de meeste kuch vrouwen kuch gaan meteen lopen zeiken dat ze hun partner te weinig zien. Om welke reden dan ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |