Ik vraag me af of de mensen die lang over een Hools openen doen ook weten dat er een handige OP-maker is?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:15 schreef rubbereend het volgende:k was weer druk bezig
k had m bijna af
weer te laat.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
hoi
Verzint dat ding ook een titel?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de mensen die lang over een Hools openen doen ook weten dat er een handige OP-maker is?
Dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee maar das zo moeilijk toch niet?
Deze keer niet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee maar das zo moeilijk toch niet?
k was even verder in huis en kwam terug en zag dat er nog geen nieuwe was, dus ik snel, voor de zekerheid onder t maken nog even checken of er nog geen was..... en ja hoor, k was weer te langzaam, maar voelt Mat_Herben zich nu niet vereerd?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de mensen die lang over een Hools openen doen ook weten dat er een handige OP-maker is?
Klinkt leuk, helaas zit ik dit weekend in België. Ook leuk, daar niet vanquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:19 schreef raptorix het volgende:
Heren, misschien een beetje spam
Maar voor een voetbaltournooi aanstaande Zaterdag zoek ik nog wat mensen, kortom heb je zin laat maar weten, het tournooi is in amsterdam en na het tournooi is er Feest, barbecue en live muziek
zeker weten wel. ik ben echt blij.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar voelt Mat_Herben zich nu niet vereerd?
Dat is eigen inspiratie.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Verzint dat ding ook een titel?
hoiquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Rappieeeeeee
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Bluez, ga jij anders meevoetballen!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:19 schreef raptorix het volgende:
Maar voor een voetbaltournooi aanstaande Zaterdag zoek ik nog wat mensen, kortom heb je zin laat maar weten, het tournooi is in amsterdam en na het tournooi is er Feest, barbecue en live muziek
Heb je ook de keldersleutels weggegooidquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:06 schreef just me het volgende:ik weet geloof ik al wat ik fout gedaan heb
ik heb gisterenavond adobe opnieuw geinstalleerd en regkeys weggegooid...
Kruisje...quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:04 schreef DivineJester het volgende:
Middag allemaal.
Ik kwam nog een artists-impression van Hools tegen, misschien iets voor aan de wand?
[afbeelding]
Is nie mooi?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kruisje...
Als je nou eens het toernooi verplaatst naar, laten we zeggen Den Haag...quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:19 schreef raptorix het volgende:
Bloed aan de muur in kruisvorm, zo vijandig zijn we toch niet tegenover elkaar?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kruisje...
Dacht het niet, nee.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bloed aan de muur in kruisvorm, zo vijandig zijn we toch niet tegenover elkaar?
die zijn volgens mij al heel lang kwijtquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je ook de keldersleutels weggegooid
vergeet je regenjack niet !!!!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:45 schreef just me het volgende:ik ga de G's huldigen
die heeft harry toch ???quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:25 schreef just me het volgende:
[..]
die zijn volgens mij al heel lang kwijt
Ik zit midden in verhuizing, en daarnaast erg druk bezig met mijn eigen site. (zie profielquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:03 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar is ie weer!!
heb eigenlijk geen dienst meer, maar vooruit...quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:50 schreef golfer het volgende:
Zo, voor de laatste keer voor mijn korte vakantie weer even lekker anderhalf uur gefitnesst.
Vruchtensapje graag.
Was je nog wel van plan te komen naar de meeting volgende week zaterdag?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:53 schreef raptorix het volgende:
Ik zit midden in verhuizing, en daarnaast erg druk bezig met mijn eigen site. (zie profiel)
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:55 schreef Bjoro het volgende:
heb eigenlijk geen dienst meer, maar vooruit...
*pakt een fruit-shake voor de uitbater !
Als hij/zij er is, mind you.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Ik vind eigenlijk dat degene die in de topictitel genoemd wordt automatisch ook verplicht is om bar- en keukendienst te draaien.
Graag gedaanquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:15 schreef pfaf het volgende:
Wat een bagger-titel
just me tochquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:06 schreef just me het volgende:ik weet geloof ik al wat ik fout gedaan heb
ik heb gisterenavond adobe opnieuw geinstalleerd en regkeys weggegooid...
quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:15 schreef pfaf het volgende:
Wat een bagger-titel
Volgens mij zuip jij 24/7!quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:30 schreef ErikT het volgende:Goedenavond.
Wat een geweldige dag. Een knetterende kater, helemaal geweldig.
Geniaal.quote:
Nog niet geheel zeker, maar denk het wel.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Was je nog wel van plan te komen naar de meeting volgende week zaterdag?
panini plaatjesquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:30 schreef ErikT het volgende:Goedenavond.
Wat een geweldige dag. Een knetterende kater, helemaal geweldig. Ik heb al de hele dag geen noemenswaardige gedachte in mn hoofd gehad, lekker rustig. Alleen naar de snackbar geweest en voetbalplaatjes gekocht en geruild
quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij zuip jij 24/7!
Niets gedronken maandag? Ook geen water?quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:39 schreef ErikT het volgende:
[..]Niet waar! Ik heb maandag niks op! Niet zo mij stigmatiseren ajb
Ik heb nog 3 dubbelen: Lizerazu, Zuberbühler en Ramelow. Ruilen? Er is btw echt een gigantisch Duitsers en Zweden overschot in de groep.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
panini plaatjes
Idd bril - jant!quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geniaal.
First you have to admit that you are dronk.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:39 schreef ErikT het volgende:Niet waar! Ik heb maandag niks op! Niet zo mij stigmatiseren ajb
heb hier van vroeger nog een stapel plaatjes van het wk van '94quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 dubbelen: Lizerazu, Zuberbühler en Ramelow. Ruilen? Er is btw echt een gigantisch Duitsers en Zweden overschot in de groep.
I am an alcholic. Maar ik ontken dat ook niet, ik wijt het gewoon aan mijn (sociale) omgeving.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
First you have to admit that you are dronk.
Now repeat after me: "I AM AN ALCOHOLIC!"
KICK!quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb hier van vroeger nog een stapel plaatjes van het wk van '94
Same here!quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:49 schreef ErikT het volgende:
I am an alcholic. Maar ik ontken dat ook niet, ik wijt het gewoon aan mijn (sociale) omgeving.
Leer eerst eens Engels.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
First you have to admit that you are dronk.
Now repeat after me: "I AM AN ALCOHOLIC!"
Feessie bij Pascal!quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:08 schreef pascalheister het volgende:
* Inquistor87 is weer een weekje alleen thuis
pa en ma naar kroatie
Heel misschien liggen er in een kast bij mijn ouders nog van het EK88, in ieder geval het complete album moet daar nog liggenquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb hier van vroeger nog een stapel plaatjes van het wk van '94
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nog niet geheel zeker, maar denk het wel.
Muse rules.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:31 schreef SCH het volgende:
Hey muze
Sowwy, ik stem geen SP (als ik zou mogen stemmen. )quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik ga chauffeur spelen. Dag allemaal en neem een tomaat!
Dat krijg ik zeker 5 keer per dag te zien.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Dit is niet normaal, mag ik hopen.
Take 'm away girlquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:44 schreef just me het volgende:ik ga even dozen !!
Ook als je nuchter bent?quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:45 schreef ErikT het volgende:
Dat krijg ik zeker 5 keer per dag te zien.
Dit was de eerste keer in 4 dagen ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat krijg ik zeker 5 keer per dag te zien.
Die arme Merel.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:44 schreef just me het volgende:ik ga even dozen op concordia afleveren!!
Ik ben nooit nuchterquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook als je nuchter bent?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oh ja, bluezz, ik weet altijd wanneer jij online bent c.q. online komt.(Trillan geeft bij (@) een geluidje, een miauw.
)
1 maar?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:18 schreef rubbereend het volgende:avond hools, net 1,5 uur zitten vergaderren dus ik ben wel toe aan één biertje
nou je t er toch over hebt......... doe maar meteen 3quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
1 maar?![]()
*Tapt 3 biertjes*quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou je t er toch over hebt......... doe maar meteen 3
3 maarquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou je t er toch over hebt......... doe maar meteen 3
YO ik ben wel in voor een biertje !!quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:41 schreef rubbereend het volgende:op
iemand anders nog bier, want dan trakteer k op een metertje bier
Ivm je PC?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
YO ik ben wel in voor een biertje !!
Hoe was de huldiging van de G-tjes?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:43 schreef just me het volgende:
YO ik ben wel in voor een biertje !!
Ik zal niet in Hools aanwezig zijn zaterdag, maar hoop wel dat we in dat huisje in België een TV hebben met de BBC erop, want het commentaar bij de BBC op het Songfestival is altijd hilarisch en gortdroog cynisch.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:06 schreef SCH het volgende:
Zaterdagavond verplicht kijken in Hools - voor 1 avondje is iedereen homo
Heb je geneukt?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:13 schreef ErikT het volgende:Ben ik weer.
Wat een topdag.
Happiness comes when least expected
Beterquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je geneukt?
Eerst ligt ie de hele dag met een ongelooflijke kater in zijn nest te stinken, vervolgens strompelt ie naar de snackbar en opeens is ie weer blij?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:13 schreef ErikT het volgende:Ben ik weer.
Wat een topdag.
Happiness comes when least expected
hoorde ik trouwens iets over bier?
Dank je, het was een kleine moeite even naar de Uithof te fietsenquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Beter
dat verdient bierquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Beter
Nee ik heb echt een topdag gehad. Kijk, de afgelopen 3 weken was ik bijna iedere avond lekker aan het bier, en 3 weken lang wakker worden met "mmm zin in een biertje" ipv "dat doe ik nooooit meer." Nu vandaag ein-de-lijk die kater. En dan vrij hebben. Geen serieuze gedachtegang in mn hoofd, wat een rust. Okee, mn lichaam was brak, maar weet je hoe lekker het is om dan tussen de bomen door naar Bunnik te fietsen? Nou daar lekker zitten snacken idd, lekker zout, perfect dus. En toen voetbalplaatjes gekocht en geruild, appeltjes en peertjes gekocht bij de boer...dan was er vanavond pubquiz maar iedereen kon niet / had geen zin / was onbereikbaar. Dus ik zit lekker thuis. En wat gebeurt er? Ik heb een goed gesprek met iemand met wie ik al een paar maanden redelijk overhoop lig. Dus dat lijkt goed te gaan komen, terwijl ik het eergisteren had opgegeven en daar ben ik gewoon heel erg blij meequote:Op woensdag 12 mei 2004 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst ligt ie de hele dag met een ongelooflijke kater in zijn nest te stinken, vervolgens strompelt ie naar de snackbar en opeens is ie weer blij?
Je bent er echter gekomen dat er meer in het leven is dan zuipen en feesten?
ljikt op johnny dep, maar die is nie homo die heeft een lekker wijf.... mooie vrouwquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:19 schreef golfer het volgende:
Wie trouwens die homo in je nieuwe user-icon ErikT ?
Dat is Steve Buscemi. Geweldig acteur.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:19 schreef golfer het volgende:
Hoe zit dat nou met die panini chica? Dat komt pas vlak voor of tijdens het EK? Want we hebben nu net de derde serie plaatjes achter de rug en het ruilen is al in volle gang. Misschien leuk als ze een keer langs komt als we zo allemaal plaatjes hebben gekocht, en dan gaan inplakken en ruilen. Ik kan iedereen wel bij elkaar krijgen. Btw er gaat waarschijnlijk nog iemand mee doen, dan zijn we al met 8quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je, het was een kleine moeite even naar de Uithof te fietsen
Lekker brakke foto daar. Maar hij is idd oud geworden zeg, in Big Fishquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:26 schreef pascalheister het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0000114/
Lijkt bij jouw foto op Depp.. maar is het egg nie..quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ljikt op johnny dep, maar die is nie homo die heeft een lekker wijf.... mooie vrouw
oek gelukkig,d at k nie helemaal gek lijk dat k op depp vind lijken, pfoeiquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt bij jouw foto op Depp.. maar is het egg nie..
wel erg goeie rollen idd.
[afbeelding]
G-tjes, zijn die nog jonger dan F-jes? praat je dan 5 jaar ofzo?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:32 schreef just me het volgende:
Huldiging G-tjes was super leuk!! ze waren zo blij!!! Ik heb wel foto's gemaakt maar kan ze niet uploaden
volgens Monno moet ik morgen even office weer installeren en dan is alles goed!
Dozen waren zo zwaar dat ze nog in de gang staan
G-tjes zijn spelers die geestelijk gehandicapped zijn, lichamelijk en/of geestelijkquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
G-tjes, zijn die nog jonger dan F-jes? praat je dan 5 jaar ofzo?
Okeequote:Op woensdag 12 mei 2004 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
G-tjes zijn spelers die geestelijk gehandicapped zijn, lichamelijk en/of geestelijk
het leuke is dat alle leeftijd door elkaar heenspelen.. de oudste is rond de 40 en de jongste zal een jaar of 12 zijnquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:42 schreef ErikT het volgende:
[..]
OkeeDat lijkt me echt heeeeel leuk om daarmee te werken.
hoi FritsVanEgtersquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goedenavond Hools!
Hopelijk lukt dat dan, want ik ben wel nieuwsgierig naar de foto's.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:32 schreef just me het volgende:
Huldiging G-tjes was super leuk!! ze waren zo blij!!! Ik heb wel foto's gemaakt maar kan ze niet uploaden
volgens Monno moet ik morgen even office weer installeren en dan is alles goed!
Dozen waren zo zwaar dat ze nog in de gang staan
Is dat een soort vrijwilligers werk? Hoe ben je daar terecht gekomen? Dat lijkt me nou echt leuk om te doen, doe ik ook eens wat voor de maatschappij. Al die stufi opdrinken is geen kunst aan...mag wel eens wat tegenover staanquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
het leuke is dat alle leeftijd door elkaar heenspelen.. de oudste is rond de 40 en de jongste zal een jaar of 12 zijn
niveau van de ouders ligt soms nét iets hoger dan van de spelers
Het niveau van de begeleiders daarentegen...quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:44 schreef just me het volgende:
het leuke is dat alle leeftijd door elkaar heenspelen.. de oudste is rond de 40 en de jongste zal een jaar of 12 zijn
niveau van de ouders ligt soms nét iets hoger dan van de spelers
oh my God, ErikT has seen the light, praise The Lord.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:45 schreef ErikT het volgende:
Dat lijkt me nou echt leuk om te doen, doe ik ook eens wat voor de maatschappij. Al die stufi opdrinken is geen kunst aan...mag wel eens wat tegenover staan
dit is echt het soort werk van vrijwillig maar niet vrijblijvendquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Is dat een soort vrijwilligers werk? Hoe ben je daar terecht gekomen? Dat lijkt me nou echt leuk om te doen, doe ik ook eens wat voor de maatschappij. Al die stufi opdrinken is geen kunst aan...mag wel eens wat tegenover staan
"I don't wanna be mr. Pink!"quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:19 schreef golfer het volgende:
Hee! Ik ben heel maatschappelijk betrokken, alleen niet actief genoegquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:47 schreef golfer het volgende:
oh my God, ErikT has seen the light, praise The Lord.
Waar zo'n kater niet al goed voor kan zijn.
Ga ik binnenkort echt eens doen denk ik. Ff rondbellenquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:49 schreef just me het volgende:
dit is echt het soort werk van vrijwillig maar niet vrijblijvendInformeer eens bij je plaatselijke voetbalclub of ze een G-team hebben.. het is echt heel leuk!!
Joe: And you are Mr. Pink.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
"I don't wanna be mr. Pink!"![]()
Trusteh JM, droom fijn.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:53 schreef just me het volgende:maar eens redelijk op tijd naar bed vanavond!!
welterusten
quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Golfer, was dat een grapje in Sportman van de wereld , "belabbert Nederlands" met een t?
SCH heeft m geloof k al gezien, t ging er hier laatst over in hoolsquote:Op donderdag 13 mei 2004 00:23 schreef ErikT het volgende:
Hee, weet iemand hier hoe dat nieuwe nummer van acda & de munnik heet, van de soundtrack van 'In Oranje'? En heeft iemand de film al gezien?
Trusteh Herman Tong80.quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
Het nummer heet waarschijnlijk Herman.
Trusten Hools.
* just me wijst met vinger op een slapend hoopje mens... hij daar !!quote:Op donderdag 13 mei 2004 06:57 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft het licht aangelaten?
Sorry, ik moet zaterdagavond m'n tas voor Engeland inpakken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:06 schreef SCH het volgende:
Zaterdagavond verplicht kijken in Hools - voor 1 avondje is iedereen homo
Moggûh DIGGER.quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:43 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh allemaal op de voorlopig laatste (halve) werkdag van m'n vrouw
Ah, het grote broeden gaat beginnenquote:Op donderdag 13 mei 2004 07:43 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh allemaal op de voorlopig laatste (halve) werkdag van m'n vrouw
quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah, het grote broeden gaat beginnen
Wat zal het huis schoon worden!
in dat geval ga ik maar eens iemand zoekenquote:Op donderdag 13 mei 2004 07:56 schreef Bluezz het volgende:
Het is een rommeltje bij jou thuis?quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
in dat geval ga ik maar eens iemand zoeken
tsja... als je naar bed wilt en je flikkert tegen de bedrand aan omdat de stofzuiger er al dagen vóór staat en je je bed gebruikt als opslagplaats voor schone was.. dan is het inderdaad tijd om iets op te ruimenquote:Op donderdag 13 mei 2004 08:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het is een rommeltje bij jou thuis?
Ons huis is altijd schoon, ik heet geen Tokkie van achteren.quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah, het grote broeden gaat beginnen
De rust is weer gedaan, de tokkie's stromen weer binnenquote:Op donderdag 13 mei 2004 07:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is het rustig in het ziekenhuis, Bluezz?
Ik was niet van plan om langs te komen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De rust is weer gedaan, de tokkie's stromen weer binnen
Toch niet iemand die heel m'n huis weer onder de sterretjes gooit he?quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
in dat geval ga ik maar eens iemand zoeken
Zeg.. spreek jij je schoonzoon alleen nog maar in de kroeg?quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:09 schreef just me het volgende:
arma.. ik heb de verkeerde versie van office![]()
Ja eik wel.quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg.. spreek jij je schoonzoon alleen nog maar in de kroeg?
* Againzender schenkt een bak koffie voor Bluezz inquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:20 schreef Bluezz het volgende:
Staat er een mevrouw voor de balie, zeg ik:
Meneer zeg het eens!![]()
![]()
Bewust, of was het onderscheid nauwelijk te maken?quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:20 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Ongeconcentreerd bezig... moest ff fokkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:59 schreef DivineJester het volgende:
Bewust, of was het onderscheid nauwelijk te maken?
Mevrouw Bjoro, waar kan ik u mee helpen?quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:31 schreef Bjoro het volgende:
hallo allemaal !!!
dag meneer bluezz
Zat je bij de kapper ook zo te gapen?quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:35 schreef pfaf het volgende:
Mogguh
* Bluezz is naar de kapper geweest en ziet er weer bloedgeil uit
Valt wel mee. Ik had wél zulke oogjesquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zat je bij de kapper ook zo te gapen?
ben niet meer te helpen, denk ikquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:32 schreef Bluezz het volgende:
Mevrouw Bjoro, waar kan ik u mee helpen?
Ja.. dat gevoel heb ik nou al de hele ochtend, Rozemarijn is nu even naar het andere gebouw dus even snel hoi zeggen hierquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:09 schreef Bluezz het volgende:
Ongeconcentreerd bezig... moest ff fokken
Ik ben in Idhools belandquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:57 schreef Bluezz het volgende:
No more bolerooooooooooooooos
klopt jij bent aan de beurt, een coupletje en een refreintje graag !!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:28 schreef DivineJester het volgende:
Ik ben in Idhools beland![]()
Eehm, ik benneuh Divineuh Jester en ik doe een liedje van André Hazes, Een beetje verliefd.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klopt jij bent aan de beurt, een coupletje en een refreintje graag !!!!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:44 schreef SCH het volgende:
* doorverwijst naar In 40 dagen in een ster van de TROS
meneer wat heeft u te fokkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:20 schreef Bluezz het volgende:
![]()
niet slecht meneer !!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Op volle toereeeeeeeeeee
Gaat aftellen... nog 4 uurtjes voor de vakantie
Gedeelde smart is halve smart, heb ik altijd geleerd.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:13 schreef Bjoro het volgende:
*Bjoro vraagt: Heeft u last van uw stem ?
DJ antwoord: Ja een beetje
*Bjoro zegt: Ja, wij hebben ook last van uw stem....tot ziens !
deel het ff lekker met een ander !!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart, heb ik altijd geleerd.
Gadverdamme vis!quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:22 schreef Bluezz het volgende:
* Armageddon heeft zojuist een broodje tonijn naar binnen gewerkt
Ik kom je over 3 en een half uur ophalen en dan ...... VAKANTIE!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Gaat aftellen... nog 4 uurtjes voor de vakantie
Moet jij niet in het kombuis?quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deel het ff lekker met een ander !!!!
*druipt af richting aanrechtquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:36 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Moet jij niet in het kombuis?![]()
Mag ik dan een tosti van je?quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*druipt af richting aanrecht![]()
*erachter aan dweilt*quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:43 schreef Bjoro het volgende:
*druipt af richting aanrecht![]()
thanks ..... ik ben alleen maar voor het eeet gedeelte denk ik !!quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:52 schreef Bluezz het volgende:
*erachter aan dweilt*
Je hebt een vegetarisch riekende vrouw van onderen?quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gadverdamme vis!![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:22 schreef DIGGER het volgende:
Je hebt een vegetarisch riekende vrouw van onderen?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:25 schreef SCH het volgende:
Iets zegt me dat je ook geen vis lust.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:25 schreef SCH het volgende:
Joh, volgens mij smaakt nu toch alles naar vis.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:30 schreef Bjoro het volgende:
*kijkt ff of die tosti er al uit kan ....
shit zwart........nog een momentje D.J. !!
Hebben we een DJ in ons midden?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:30 schreef Bjoro het volgende:
nog een momentje D.J. !!
Ik ben er dol op, daarom juistquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je ook geen vis lust.
Broccoli en worst is niet zo'n supercombinatiequote:Of is het omdat je een betere plek weet voor de broccoli?
Dikke Jaap?quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hebben we een DJ in ons midden?
Ga je bij SCH logeren?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:10 schreef golfer het volgende:
Zo tussenstop van 1 nachtje in Utrecht op weg naar België.
en dan een week geen fok !quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:10 schreef golfer het volgende:
Zo tussenstop van 1 nachtje in Utrecht op weg naar België.
mochttie willen !!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga je bij SCH logeren?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mochttie willen !!!
Ik moet een nieuwe vloer kopen SCH, weet je nog ?quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:50 schreef SCH het volgende:
Altijd maar rondjes geven namens anderen, makkelijk hoor.
Dennis ook hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe vloer kopen SCH, weet je nog ?
issie tot de bodem gezonken ???quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dennis ook hoor
en tong voor het brons !!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef rubbereend het volgende:
geleficiteerd SCH, je bent de meeste actieve users dit jaar tot nu toe.......
kijk hier maar: beetje user-posting stats deel 4
Ben ik meteen meervoud?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef rubbereend het volgende:
geleficiteerd SCH, je bent de meeste actieve users dit jaar tot nu toe.......
quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik meteen meervoud?
Waar kan ik de hoofdprijs ophalen?
ik hou niet zo van hondenquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:10 schreef rubbereend het volgende:
prijs kan je denk ik bij dolle hond ophalen
o nou weten we dat ook weerquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
ik hou niet zo van op zn hondjes
op z'n hondjes ook niet ???quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:10 schreef SCH het volgende:
[..]
ik hou niet zo van honden
Nog 4 uurtjes naar school morgen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:35 schreef just me het volgende:
nog een dagje werken...
![]()
ja lekker !quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:47 schreef Suijk het volgende:
Hai mensûh. Biertje!
Mooi, heb maar vast een metertje ingeschonken, help yourself!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja lekker !
komt zeker goed hoor !!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mooi, heb maar vast een metertje ingeschonken, help yourself!
mmmm jummie lust er ook wel eente vanquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mooi, heb maar vast een metertje ingeschonken, help yourself!
Heb ik ook last van.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:20 schreef tong80 het volgende:
Active topics doet het niet meer. Meer mensen last van ?
Hier ook last van.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:20 schreef tong80 het volgende:
Active topics doet het niet meer. Meer mensen last van ?
Altijd lieverd, altijdquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:01 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie me gemist ?
Hey DD!quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal in Hools!
Ik stuur je een dezer dagen een mailtje... Ik hoor wel of je er zin in hebt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hey DD!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Altijd lieverd, altijd
Over iets anders. Gewoon iets leuks, ik denk dat je het wel leuk vind. Ik zal je wel mailen waarom ik er niet vele over kan zeggen hier.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd. Gaat het over V.I. of iets anders?
Okee. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Over iets anders. Gewoon iets leuks, ik denk dat je het wel leuk vind. Ik zal je wel mailen waarom ik er niet vele over kan zeggen hier.
Alweer over die parenclub?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Over iets anders. Gewoon iets leuks, ik denk dat je het wel leuk vind. Ik zal je wel mailen waarom ik er niet vele over kan zeggen hier.
Ja: jij weet ook alles he?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Alweer over die parenclub?
tis mijn vak hequote:Op donderdag 13 mei 2004 20:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja: jij weet ook alles he?
Die doe ik niet, sorry.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:29 schreef methodmich het volgende:
Doe maar: Eet een tomaat, goed voor uw prostaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |