Ik vraag me af of de mensen die lang over een Hools openen doen ook weten dat er een handige OP-maker is?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:15 schreef rubbereend het volgende:k was weer druk bezig
k had m bijna af
weer te laat.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
hoi
Verzint dat ding ook een titel?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de mensen die lang over een Hools openen doen ook weten dat er een handige OP-maker is?
Dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee maar das zo moeilijk toch niet?
Deze keer niet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee maar das zo moeilijk toch niet?
k was even verder in huis en kwam terug en zag dat er nog geen nieuwe was, dus ik snel, voor de zekerheid onder t maken nog even checken of er nog geen was..... en ja hoor, k was weer te langzaam, maar voelt Mat_Herben zich nu niet vereerd?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de mensen die lang over een Hools openen doen ook weten dat er een handige OP-maker is?
Klinkt leuk, helaas zit ik dit weekend in België. Ook leuk, daar niet vanquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:19 schreef raptorix het volgende:
Heren, misschien een beetje spam
Maar voor een voetbaltournooi aanstaande Zaterdag zoek ik nog wat mensen, kortom heb je zin laat maar weten, het tournooi is in amsterdam en na het tournooi is er Feest, barbecue en live muziek
zeker weten wel. ik ben echt blij.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar voelt Mat_Herben zich nu niet vereerd?
Dat is eigen inspiratie.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Verzint dat ding ook een titel?
hoiquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Rappieeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |