typo vriend, of ben je je daar niet van bewust?quote:op maandag 31 mei 2004 00:14 schreef thabit het volgende:
gelovigen hebben een zodanig laag bewustzijnsniveau dat ze die kan nieteens voelen.
alles kan. koffie kan, thee kan, maar wim kan niet meer.quote:op maandag 31 mei 2004 01:20 schreef k3vil het volgende:
[..]
typo vriend, of ben je je daar niet van bewust?
een meer positieve levensinstelling zou jou en je omgeving goed doenquote:op maandag 31 mei 2004 22:28 schreef oldjeller het volgende:
bah, l heeft weer haar opmars.
lucida, als we in het onderdeel sex offtopic blijven gaan en jij zulke lappen tekst nodig hebt om mensen te vertellen dat ze beter een condoom kunnen gebruiken dan antwoord ik je liever hier. denk dat je mijn antwoord in wfl ook wel vinden zal.quote:op woensdag 2 juni 2004 21:05 schreef lucida het volgende:
[..]
dear thumby,
jij mag natuurlijk alles, nou ja bijna alles dan. op jouw vraag m.b.t. fn heb ik je inderdaad - op aanraden van olliea - naar de zoekmachine google doorverwezen. ik heb ook aangegeven waarom ik m.b.t. deze speciale vraag verder geen suggestie meer wens te doen, zeker sinds mijn ervaring met rereformed. het is jammer dat je mijn 'speelse' wijze op 'ons' vraag antwoord spel als sarcastisch afdoet.
al weet ik van mezelf dat zulks zo nimmer bedoeld is, maar besef tevens dat het moelijk is, wanneer anderen dat eenmaal in hun hoofd hebben gezet, het er ook weer bij ze uit te praten! dat zal ik dan ook niet proberen.
wat me overigens wel steeds weer opvalt is, dat zoveel mensen hun oren laten hangen naar de mening van derden, en vaak een "eigen" mening vormen louter op basis van horen zeggen! men houdt hiermee wellicht onbedoeld een napraatcultuur in stand, en sterker nog men houd zichzelf moedwillig voor dommer dan men in werkelijkheid is...![]()
het is een koffie topicquote:op donderdag 3 juni 2004 00:49 schreef recreative het volgende:
sorry dat ik nog zo laat binnenval. is het hier nog gezellig? mag ik een biertje?
oh, doe dan maar een cappucino... het is hier wel rustig, is het niet? ik zie dat de bar leeg is?quote:op donderdag 3 juni 2004 00:51 schreef qu63 het volgende:
het is een koffie topic
misschien kwam het door de absurde tijd waarop jij je koffie wilde??quote:op donderdag 3 juni 2004 00:52 schreef recreative het volgende:
[..]
oh, doe dan maar een cappucino... het is hier wel rustig, is het niet? ik zie dat de bar leeg is?
quote:op donderdag 3 juni 2004 10:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien kwam het door de absurde tijd waarop jij je koffie wilde??
misquote:op donderdag 3 juni 2004 10:27 schreef qu63 het volgende:
misschien kwam het door de absurde tijd waarop jij je koffie wilde??
anders open je een bier topicquote:op donderdag 3 juni 2004 13:00 schreef recreative het volgende:
[..]
mis. ik wilde lekker een biertje, maar deze borrel/koffiehoek verschaft des nachts alleen maar koffie
.
of is dat meer voor onz ??quote:op donderdag 3 juni 2004 13:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
anders open je een bier topic
waarom nou niet een pina colada topic????quote:op donderdag 3 juni 2004 13:01 schreef qu63 het volgende:
anders open je een bier topic
pina colada topicquote:op donderdag 3 juni 2004 13:34 schreef eleanorgoescrazy het volgende:
[..]
waarom nou niet een pina colada topic????
quote:op donderdag 3 juni 2004 13:56 schreef pfaf het volgende:
[..]je gaat als vent toch geen pina colada topic openen
tsskquote:op donderdag 3 juni 2004 14:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
en terecht
pcies! dr zijn er vandaag 2 geopend en allebei dicht..quote:op donderdag 3 juni 2004 15:54 schreef alicey het volgende:
nee, dat is niet terecht! dat is discriminatie. omdat 1 pina colada een keer iets verkeerd doet, moeten alle pina colada topics maar gesloten worden?
nope, wel koffie met tia mariaquote:op donderdag 3 juni 2004 16:05 schreef alicey het volgende:
geheel on-topic trouwens : iemand wel eens koffie met pina colada geprobeerd?
ik d8 eerder aan sambucca met koffiebonen danquote:op donderdag 3 juni 2004 16:18 schreef alicey het volgende:
nouja, koffie met sambuca kan bijv. nog drinkbaar zijn
dat is ook lekker, maar zo clichequote:op donderdag 3 juni 2004 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik d8 eerder aan sambucca met koffiebonen dan
ik hal ze dr altijd uitquote:op donderdag 3 juni 2004 16:25 schreef alicey het volgende:
[..]
dat is ook lekker, maar zo cliche
ik eet ze altijd opquote:op donderdag 3 juni 2004 16:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik hal ze dr altijd uit
coffee layered liquor... lekkerquote:op donderdag 3 juni 2004 17:10 schreef alicey het volgende:
wat is da voor iets?
ik zal het eens proberenquote:op donderdag 3 juni 2004 17:17 schreef eleanorgoescrazy het volgende:
[..]
coffee layered liquor... lekkerprobeer maar
quote:q no.53
if a marshmallow traveled at 99.99 percent the speed of light hit the earth, what would happen?
a
the relativistic factor is:
gamma = 1 / ( 1 - (v/c)^2 )^1/2 = 70.7
and the total energy is then
e = gamma x m c^2
a marshmallow weighs about 10 grams, so the total energy is about 70.7 x 10 x ( 30,000,000,000)^2 = 6.4 x 10^23 ergs. i think this is equal in energy to a few dozen good-sized hydrogen bombs. it makes a mess on the surface, but has no effect on the orbit of the earth.
please, do not attempt this experiment yourself. consult professionals first!!
--------------------------------------------------------------------------------
copyright 1997 dr. sten odenwald
return to ask the astronomer.
quote:op vrijdag 4 juni 2004 20:11 schreef asquare het volgende:
`a mathematician is a machine for turning coffee into theorems.' ik weet niet meer wie ik nu citeer, weet iemand dat wel? desondanks drink ik graag suiker in mijn koffie & ook een koffie verkeerd sla ik zeker niet af.![]()
dat was een citaat van, hoe kan het ook anders, pal erdös.quote:op vrijdag 4 juni 2004 20:11 schreef asquare het volgende:
`a mathematician is a machine for turning coffee into theorems.' ik weet niet meer wie ik nu citeer, weet iemand dat wel? desondanks drink ik graag suiker in mijn koffie & ook een koffie verkeerd sla ik zeker niet af.![]()
ja, dat klinkt aannemelijk.quote:op vrijdag 4 juni 2004 23:02 schreef thabit het volgende:
[..]
dat was een citaat van, hoe kan het ook anders, pal erdös.
ik zou wat koffie nemenquote:op zaterdag 5 juni 2004 04:55 schreef k3vil het volgende:
waar ben jen u? diegene die de vogles doet tjeirpen ? j moet eens weten watr je vat
amfetamine gebruikte hij ook.quote:op zaterdag 5 juni 2004 14:19 schreef asquare het volgende:
[..]
ja, dat klinkt aannemelijk.hij leefde toch op koffie & andere stimulerende middelen?
2e x !!!quote:op maandag 7 juni 2004 16:19 schreef marvin-the-martian het volgende:
*jee*hij's weer online
![]()
(het fok forum...)
geprobeerd vandaag en ik moet zeggen het is een aanrader.quote:op dinsdag 8 juni 2004 19:59 schreef alicey het volgende:
in verband met de hitte, is alicey creatief geweest
koffie-ijs

quote:op donderdag 27 mei 2004 20:59 schreef iteejer het volgende:
hoe zit het nou met die meet? wie heeft me op die lijst gezet overigens?
quote:op vrijdag 11 juni 2004 22:30 schreef -lotte- het volgende:
toevallig... krijg een link... klik erop... ga de zojuist gezette koffie halen en voila...
ah dus niet al te vroeg! w00t ik kan het laat maken zo,...quote:oh, voor degenen die het niet gevolgd hebben en ook op de meeting willenkomen:
12 juni (morgen dus) tussen 17:00 en 19:00 op utrecht cs. exacte details volgen
wfl-meeting. is 1 keer eerder geweest. komt in feite neer op eten en drinken, en dan komt de rest vanzelf welquote:op vrijdag 11 juni 2004 22:56 schreef denagam het volgende:
wat voor soort meeting is het... en doen jullie zoiets vaker?
klinkt wel gezellig...quote:op vrijdag 11 juni 2004 23:04 schreef alicey het volgende:
[..]
wfl-meeting. is 1 keer eerder geweest. komt in feite neer op eten en drinken, en dan komt de rest vanzelf wel
die zijn niet gemaakt.quote:op zondag 13 juni 2004 04:26 schreef -lotte- het volgende:
leuk om te horen, we zien uit naar de foto's
alicey had me hoofd gecaptured!!!! arghhhh!,...quote:op zondag 13 juni 2004 11:56 schreef schorpioen het volgende:
[..]
die zijn niet gemaakt.
dus, dan maar bier genomen?quote:op zondag 13 juni 2004 18:57 schreef alicey het volgende:
kom je in zo'n restaurant, hebben ze niet eens koffie-likeurs
mjah dan maar rum, maar het blijft natuurlijk een slechte prestatie om dat soort producten niet in huis te hebbenquote:op zondag 13 juni 2004 19:37 schreef -lotte- het volgende:
[..]
dus, dan maar bier genomen?
of meteen aan de sterkere drankjes?
oei.. je kunt niet zelf koffie zetten, en het is ook geen automaat ofzo met een "sterker" knopje erop? afhankelijk van het type bedrijf zou ikquote:op maandag 14 juni 2004 09:30 schreef schorpioen het volgende:![]()
![]()
de koffie hier is niet sterk genoeg.
ben je niet toevallig slachtoffer van een bezuiningsbeleid, waarbij de knopjes er slechts voor de sier opzitten?quote:op maandag 14 juni 2004 09:46 schreef schorpioen het volgende:
ja er is een knopje sterk en minder sterk en nog een heleboel andere knopjes, maar het is heel gek. welke knoppen je ook indrukt, er komt altijd dezelfde drab uit.
nou ik zal je vertellen, als er meer dan 5 kopjes achter elkaar gehaald worden dan slaan de stoppen door. echt waar.quote:op maandag 14 juni 2004 10:20 schreef alicey het volgende:
[..]
ben je niet toevallig slachtoffer van een bezuiningsbeleid, waarbij de knopjes er slechts voor de sier opzitten?
even in kantoor-folders zoeken naar een koffiezetapparaat, en voorstel tot aankoop neerleggenquote:op maandag 14 juni 2004 10:46 schreef schorpioen het volgende:
[..]
nou ik zal je vertellen, als er meer dan 5 kopjes achter elkaar gehaald worden dan slaan de stoppen door. echt waar.
dus daar lijkt wel flink op bezuinigd te worden.
quote:op maandag 14 juni 2004 09:46 schreef schorpioen het volgende:
ja er is een knopje sterk en minder sterk en nog een heleboel andere knopjes, maar het is heel gek. welke knoppen je ook indrukt, er komt altijd dezelfde drab uit.
"ik" is in het "bezit" van de cafitesse 2000 van de op mijn werk // stageplekquote:op maandag 14 juni 2004 12:08 schreef recreative het volgende:
[..]
wij hebben de cafitesse 3000 van de (deze dus) en die maakt imho fantastische koffie. plus hij levert thee, koffievarianten, soep, maar ook gewoon lekkerrr sterke koffie.
tjah, ambtenaren he?
maar stel het eens voor.
jammer dat het niet zo'n grote opkomst was dan echter dan kun je wel de rest ook "echt" ontmoeten iets wat niet gaat als er 55 man komen opdagenquote:op dinsdag 15 juni 2004 13:58 schreef alicey het volgende:
meet was gezellig, al was het erg klein. er is natuurlijk over van alles en nog wat gesprokener zijn niet veel interessante nieuwe theorien uit voorgekomen. foto's zijn er ook niet. herhaling is het waarschijnlijk wel voor vatbaar, al is het idee er om het iets anders aan te pakken om zodoende een betere opkomst te krijgen. iteejer is niet langsgeweest met zijn stofzuigers
![]()
daar was ik al bang voorquote:op donderdag 17 juni 2004 21:16 schreef #ANONIEM het volgende:
ik drink mijn koffie met suiker en melk. 2 schepjes of 2 klontjes (maar met 2 klontjes wordt het meestal net iets te zoet).
een koffiejuffrouw stak zich met een mes, toen waren er nog 6quote:op vrijdag 18 juni 2004 09:55 schreef marvin-the-martian het volgende:
7.....![]()
ik voel een [borrel] koffie^2 aankomen![]()
en iedereen springen...! de andere koffiejuffrouw sprong te hoog met haar lijf en toen waren er nog 5quote:op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef alicey het volgende:
een koffiejuffrouw stak zich met een mes, toen waren er nog 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |