Nou zeg! Je mag toch wel spammen voor iets wat ongeveer 1x in de 300 jaar plaatsvindt?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt ook iets minder spammen.
Meteorieten zie je alleen als hier op aarde.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:38 schreef Xternal het volgende:
[..]
Mooie beelden inderdaad. Ook erg mooi om die protuberansen te zien vanaf de zon. Die incidentele witte strepen zijn meteorieten die voorbij schieten neem ik aan?
Nou...... dat is bij jou berekening dan 2 x in 300 jaar.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:43 schreef Xternal het volgende:
[..]
Nou zeg! Je mag toch wel spammen voor iets wat ongeveer 1x in de 300 jaar plaatsvindt?
Ik heb toen de zonsverduistering gekeken zonder brilletje of iets. Maar nooit langer dan 3 sec ofzo naar de zon gekeken. Ze zeiden dat het schadelijk was, ook al was het licht niet scherp door de verduistering. Gelukkig nix aan over gehoudenquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Is een cd echt zo gevaarlijk? Ik heb er een keer een gedeeltelijke zonsverduistering mee gezien...
De langetermijneffecten van UV-straling zijn ook niet zo fijn voor je ogen, dus je kan toch maar beter zorgen voor een echt goede bescherming.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:50 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ik heb toen de zonsverduistering gekeken zonder brilletje of iets. Maar nooit langer dan 3 sec ofzo naar de zon gekeken. Ze zeiden dat het schadelijk was, ook al was het licht niet scherp door de verduistering. Gelukkig nix aan over gehouden
De simpelste manier.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:12 schreef MrLunk het volgende:
hoe zou je dit simpel kunnen projecteren ?
bijvoorbeeld met behulp van een verrekijker of vergrootglas ?
Is dit überhaupt mogelijk met dergelijke simpele middelen ?
Greetz,
Peter Lunk
http://www.mrlunk.nl
Psssssstt .....kijk eens naar de datumquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:52 schreef -CRASH- het volgende:
Goedemorgen allemaal......
De zonsopkomst van vandaag....
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Psssssstt .....kijk eens naar de datum
Maar aan niemand zeggen......
Jaja een foto uit de toekomst
Ja later op de dag verander ik de datum.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:00 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
![]()
*kuch* datum bijstellen *kuch*
ENENENENENEN al pics?? nog steeds clea skies???
he cool je kunt ook je eigen lathitude logitude instellen en vervolgens kun je rechtsbovenin zien in #sec hoelang het nog duurt voor first contactquote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:35 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
-edit- helaas helaas heb ik niet de apparatuur hier om het zelf rechtstreeks te kijken maar er zijn zat links en streams te vinden. Deze is best aardig! Is van de Japanse Uni (site = in eng.) waar je op een progje ziet lopen waar venus is ten opzichte van de zon...
ja, klein hapje uit de zon...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:23 schreef -Lotte- het volgende:
weeeeee... ziet iemand al iets?
wat had je verwacht dan verder ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:29 schreef RichardQuest het volgende:
D'r is echt helemaal niks aan
Iets dat ik wel kon zien bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:30 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
wat had je verwacht dan verder ?
Ik zie ook nog niets. Ik kijk over een half uur of een uur wel weer evenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:32 schreef Pool het volgende:
Ik zie nog niets hierMisschien dat het in Brabant later begint? (we lopen hier altijd achter hehe)
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:58 schreef devilish1980 het volgende:
-knip-
Amsterdam genomen met eenETX90RA en een minolta dimage Z1
![]()
jepquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:59 schreef Petomaan het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Venus is toch vanaf rechtsonder verschenen? Op sommige webcams en plaatjes zie ik ze van linksboven verschijnen, maar is dat niet omdat telescopen het beeld omkeren?
Daar zou ik mee uitkijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:53 schreef srblackbird het volgende:
2 blanco cd's werken bij mij anders prima...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |