abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:50:34 #1
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19069986
Vervolg van Zwangerschap en Geboorte deel 53

.s. papa's en mama's:

17 mei 2004: Psyche2003 (papa)
21 juni 2004: dutchie
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
***27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger***
02 juli 2004: Xeliana
***03 juli 2004: pluisje en rickmans***
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
10 juli 2004: BubbleBabe
10 juli 2004: Luchtbel
14 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
18 augustus 2004: Sugar
23 augustus2004: Anitra
23 augustus 2004: phluphy
28 augustus 2004: Bar_en_ Mar
02 september 2004: Loena-tik-
***04 september 2004: Knorretje en Danny***
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
3 januari 2005: Sanne72
8 januari 2005: Martineke

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

Ik heb even de bevallingsdatum van Psyche2003 veranderd, aangezien ze nu weten dat de kleine maandag gehaald gaan worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door dutchie op 12-05-2004 15:38:30 ]
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2004 @ 13:07:51 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_19070424
oeps, wou ik reageren , is het topic vol en nu weet ik niet hoe ik uit het vorige moet quoten.....
maar goed, ik wou alleen maar zeggen dat ik voor luca in de zomer een wagenpak had voor als het een wat koudere dag was. ik had eigenlijk geen jasjes.....
  woensdag 12 mei 2004 @ 14:01:50 #3
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_19071916
Vandaag voor de tweede keer bij de verloskundige geweest. Eindelijk hebben we weer naar het hartje mogen luisteren. Volgens de VK is Snotje een ontzettend beweeglijk babietje. Geweldig om te horen. De uitslag van de bloedtesten was goed, mijn bloeddruk was goed en de buik groeit ook goed. Het mooiste verjaardagskado wat ik me kan wensen dus!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_19072460
M@x gefeliciteerd, dat is inderdaad een supermooi cadeau!
pi_19072528
gefeliciteerd m@x , pffff is een moielijke naam als je x het niet helemaal okee doet hahaha. Heerlijk is dat om weer te weten dat alles okee is. Prettige dag verders nog
  woensdag 12 mei 2004 @ 15:35:07 #6
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19074199
Fijn om te horen m@x, zo kan je er weer even tegenaan
  woensdag 12 mei 2004 @ 15:56:38 #7
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19074708
wow, m@x, das goed nieuws

ik heb weer een middagdutje gedaan Daar knap je toch wel van op, hoor
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:00:47 #8
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19074815
Dubbel gefeliciteerd Max
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:01:31 #9
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19074832
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 15:56 schreef LadyS het volgende:
ik heb weer een middagdutje gedaan
Morguh
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:05:34 #10
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19074929
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:01 schreef phluphy het volgende:

[..]

Morguh

ben weer helemaal wakker
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:24:02 #11
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_19075410
Te lange post geworden

Dutchie lief dat je er naar vroeg

Heeft het dus enorm druk gehad met echt van alles en ben ook enorm . Nog een druk weekkie voor de boeg maar dan gaan we zwangerschapverloffen .

Heeft vandaag de intake dame gehad voor de kraamzorg allemaal geregeld dus das ook weer een last minder.

Luchtbel heb het gevraagd over de dekentjes (Ikea) zij vond dat ik beter andere kon kopen, dit omdat als het dekentje nat wordt er haast geen zuurstof door heen komt. Ze raadde me katoen aan of wol maar ook iets van Velux ofzo geloof dat Pluis dat heeft.

Voor de rest kwa "pukkie" gaat het erg goed, enorm bewegelijk en volgens mij ook iets aan het indalen geslagen. Had nl afgelopen 3 dagen het gevoel dat ik dagen aan het paard rijden was geweest zo'n enorme pijn tussen de benen.

Had nog een vraagie, ga volgende week 6 dg naar centre parcs en nu heb ik gehoord dat ik niet in het bubblebad mag ivm infectiegevaar iemand hier bekend mee
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:26:37 #12
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19075490
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:24 schreef Rottdog het volgende:
Had nog een vraagie, ga volgende week 6 dg naar centre parcs en nu heb ik gehoord dat ik niet in het bubblebad mag ivm infectiegevaar iemand hier bekend mee
Naar mijn weten moet dat gewoon kunnen.. De baby zit gewoon in de vliezen enzo. Tenminste zo zou ik denken.

roep maar als ik het verkeerd heb, hoor
pi_19075645
quote:

Idd niet doen hoor, zitten veel vieze beestjes in dat warme water te broeiden kun je dus een lekkere vaginale infectie of blaasontsteking aan overhouden...

Wel lekker trouwens een weekkie centerparcs

Mijn man stond weer ingelogd, het is mij, Loena hoor!!!
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:33:31 #14
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19075682
quote:
Luchtbel heb het gevraagd over de dekentjes (Ikea) zij vond dat ik beter andere kon kopen, dit omdat als het dekentje nat wordt er haast geen zuurstof door heen komt. Ze raadde me katoen aan of wol maar ook iets van Velux ofzo geloof dat Pluis dat heeft.

Vellux heet het, en het voelt heel vreemd aan, maar schijnt heel ok te zijn
maar is wel prijzig

Van dat bubbelbad: je baby zal er niet veel aan overhouden, maar die openbare bubbelbaden zijn wel een bron van bacterien (vanwege de hoge temperatuur), dus zelf loop je wel wat makkelijker een virusje ofzo op, en of je daar nu echt op zit te wachten...
Tenminste, dat is wat ik er van weet hoor
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:43:04 #15
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19075912
Ben de laatste dagen trouwens echt superjankerig, spannende tijd achter de rug, bij mijn paps hadden ze n.a.v. klachten bioptjes van de prostaat genomen en hebben gisteren de uitslag(na 3 weken wachten ) gekregen en het is gelukkig geen prostaatca, wel blijven bepaalde waarden in zijn bloed verhoogd dus hij blijft wel onder controle. Maar ben zo blij, de gekste dingen spoken door je hoofd die drie weken... Ik hoorde gisteren het goede nieuws op mijn werk en ik kon maar niet stoppen met janken. Vandaag zitten mijn traantjes nog steeds errug hoog, kan nog wat worden morgen, Connor loopt mee met de minivierdaagse, morgen natuurlijk de "grande finale". Jemig wat kan een mens raar worden van die op hol geslagen hormonen
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:48:43 #16
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19076076
Gelukkig goed nieuws over je vader!

Ik deel je jankerigheid hoor: er hoeft maar iemand het woord "kamertje" te zeggen, en de sluizen gaan hier open. Zo frustrerend, ik wil gewoon eens goed boos kunnen worden, maar na 2 woorden sta ik al weer te en krijg ik te horen dat ik me niet zo op moet winden omdat dat niet goed voor de baby is
  † In Memoriam † woensdag 12 mei 2004 @ 18:32:26 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_19078376
de moed dr in houden hoor pluisje! ooit komt er een einde aan al die ellende!
dikke
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:28:16 #18
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19079891
Rottdog Veel plezier in CP volgende week ! Laat je maar lekker verwennen en neem het er van

Loena Geen wonder dat je emotioneel bent, eerst de spanning, dan de (voorlopige) opluchting. Gefeliciteerd met het goede nieuws!

Pluisje [citaat] Patience, my dear, patience! [einde citaat]

Pluisje of LadyS een van jullie schreef laatst iets over harde buik(en)? Wat bedoel je daar precies mee qua gevoel ? (hele buik hard? / plaatselijk buik hard? ) En heb je enig idee waardoor het veroorzaakt werd?
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:33:22 #19
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19080044
Harde buiken komen doordat je baarmoeder zich opmaakt voor de bevalling, en van vorm verandert (de onderkant heeft normaal een soort bodempje, wat de laatste fase van je zwangerschap weg moet, en in zijn geheel rond wordt).
Het voelt een beetje alsof er langzaam een spanning op je buik komt, je voelt het echt opkomen, en daarna weer langzaam ontspannen. Het kan ieder moment van de dag komen, maar de kans is groter als je blaas vol zit of als je fysieke inspanning pleegt (of net hebt gepleegd).
Aan de buitenkant voelt het als een voetbal
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:53:11 #20
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19080691
Bedankt voor de heldere uitleg. Ik herken het duidelijk, maar ik dacht dat "harde buiken" pas in de laatste weken voorkwam? Of kan dat nu (25 weken) ook al?
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:56:26 #21
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_19080803
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 19:53 schreef phluphy het volgende:
Bedankt voor de heldere uitleg. Ik herken het duidelijk, maar ik dacht dat "harde buiken" pas in de laatste weken voorkwam? Of kan dat nu (25 weken) ook al?
Phluphy, dat kan zelfs al vanaf 20 weken. Ze worden wel steeds frequenter en duidelijker merkbaar. Overigens hoef je ze zelf helemaal niet te voelen.
Ik heb nooit een harde buik gevoeld.. Alleen als met m'n hand aan m'n buik zat merkte ik dat ie hartstikke hard was.. En ook Jeroen voelde 't wel eens aan m'n buik.. ("'t is net een voetbal joh")
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:05:20 #22
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19081051
Inderdaad, het kan al best bij 20 weken beginnen. Ik voel het zelf ook 9 van de 10 keer niet, maar soms voel je dus die spanning. Niks mis mee
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:24:22 #23
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_19081505
Ik kreeg al harde buiken bij 16 weken, dat "hoort" dus niet, en harde buiken kunnen geen kwaad, mits niet meer als 3 per uur en er mag geen regelmaat in zitten.

Veel harde buiken zijn vaak wel een teken dat je het rustiger aan moet gaan doen!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_19082094
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 20:24 schreef Leah het volgende:
Ik kreeg al harde buiken bij 16 weken, dat "hoort" dus niet, en harde buiken kunnen geen kwaad, mits niet meer als 3 per uur en er mag geen regelmaat in zitten.

Veel harde buiken zijn vaak wel een teken dat je het rustiger aan moet gaan doen!
Mmm, zou dat het zijn bij mij? Ik heb al een week 'last' van m'n buik (ben pas 21 weken, dus ik vond het zelf een beetje vroeg voor harde buiken...). Het voelt vaak hard/gespannen aan en ik heb er af en toe echt steken in (vooral na het plassen).
Omdat ik er van maandag op dinsdag 's nachts wakker van werd, heb ik toch maar even de vk gebeld. Zij dacht aan een blaasontsteking en vroeg me om dat te laten onderzoeken bij de huisarts. Dat heb ik vandaag gedaan en het was dus helaas geen blaasontsteking (helaas omdat ik dan tenminste had geweten waar ik aan toe ben, niet omdat ik dat nou zou graag zou willen hebben natuurlijk ).
De vk had me aangeraden om, als het geen blaasontsteking was, een paar dagen op te schrijven wanneer het voorkomt, hoe vaak per uur etc. Dus dat ga ik vanaf nu maar eens doen...

Zou het misschien een groeispurtje kunnen zijn denken jullie? Of eerder een waarschuwing dat ik het rustiger aan moet doen
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:53:15 #25
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19082280
Misschien combinatie

Kijk inderdaad eens of er een ritme in zit, ik merk bij mezelf dat ik het vooral 's ochtends vroeg heb, als ik eigenlijk moet plassen, maar mijn bed niet uit wil, en als ik druk ben geweest. Maar hooguit 4/5 per dag, en ze horen bv ook geen pijn te doen.

Ik had het zelf zo rond de 22 weken ook vrij veel, nu wordt het juist weer wat minder lijkt het wel.
pi_19082530
Ik heb nog geen ritme kunnen ontdekken, maar daar ga ik dus wel op letten vanaf nu
Het enige moment dat ik er standaard last van heb is eigenlijk 's avonds als ik voor de laatste keer naar de toilet ben geweest voor het slapengaan. Ik merk het dan als ik op bed lig. Dan voelt m'n buik strak aan. Dan is het ook niet echt pijnlijk, maar op andere momenten soms wel. Zo was ik net even bij m'n ouders en toen begon het vlak voor ik wegging en het heeft de hele terugweg op de fiets aangehouden. Dat was dus wel een beetje pijnlijk (vooral bij hobbeltjes ).
Maar het voelt dan eigenlijk als een soort spierpijn langs de zijkanten van m'n buik.
Wie weet is dat het wel
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:05:43 #27
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19082668
Vorige week had ik ook zoiets, maar dat duurde maar 1 nachtje. De vk maakte zich er geen zorgen om toen ik het afgelopen maandag vertelde. Ze vroeg alleen of ik bloedverlies had gehad ofzo. Maar dat had ik niet.

Ik vind het alleen heel moeilijk te omschrijven hoe het voelde.. Ik voelde het wel voornamelijk als ik me bijv. om ging draaien in bed en op ging staan om weer eens naar de wc te gaan.
En bij mij zat het meer aand e voorkant van mijn buik. En leek meer op (hele lichte) kramp als op spierpijn.

Heb je er een slecht gevoel bij, piglet?
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:10:43 #28
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19082843
Piglet, zou het een soort vermoeidheid van je buik kunnen zijn, omdat het steeds aan het einde van de dag gebeurt? Bij mij komt het opzetten als ik lang achter elkaar werk/achter mijn bureau zit (verkeerde zithouding). Ook een soort vermoeidheid van/in de buik.

In elk geval allemaal bedankt voor de uitleg. Ik wist niet precies wat het was en ging elke keer in een warm bad liggen als ik er last van kreeg. Het hielp niet echt, maar was toch lekker

Piglet, ik hoop dat het bij jou ook "gewoon" harde buiken is. Maar wel fijn dat ze het in de gaten houden. Succes ermee
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:13:17 #29
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19082944
ik heb ook wel eens een harde buik als ik boodschappen aan het doen ben volgens mij omdat ik dan veel aan het lopen ben ofzo En ik voel ze ook niet echt.. Ik moet er echt in prikken en dan voel ik dat het een voetbal is.
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:43:22 #30
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19084105
Als ik een redelijk afstandje loop krijg ik het ook 9 van de 10 keer hoor

Piglet, het kan ook wat spierpijn of bandenpijn zijn, die hebben het natuurlijk ook zwaar met dat extra gewicht. En dat zou ook kunnen verklaren dat je er bv last van krijgt als je op bed gaat liggen: spierpijn komt meestal opzetten als je je ontspant. Doe maar kekker een beetje rustig aan, dat kan nooit kwaad. En zoals je leest heeft iedereen wel op meer of minder mate "last" van de buik, is ook niet gek met zo'n kind erin
pi_19086083
vandaag maar eens goed naar mijn lichaam geluisterd en eens lekker niets gedaan...
al dat inpakken, traplopen, sjouwen (geen zware dingen) waren toch niet echt lekker, had dan ook meerdere malen last van de harde buiken,en vandaag had ik zoiets, niet doen meid doe maar eens lekker niets, en dat heb ik dan ook gedaan, en wat was dat lekker, nergens last van gehad, zelfs vanmiddag nog een paar uurtjes lekker bijgeslapen, en vollop genoten van het getrappel van de kleine in buik.
Moet dat toch echt vaker doen, maar goed ben niet voor niets eigenwijs.

morgen kan ik er weer fris tegenaan de laatste loodje en dan is het hier klaar gelukkig
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 12 mei 2004 @ 22:39:08 #32
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19086281
Rottdog, bedankt. Inmiddels heb ik ook al een gewoon dekentje gekocht bij de Hema van 100% katoen. En ik heb twee nauwelijks gebruikte tweedehands dekentjes van katoen en een geweven dekentje. Ik ga over een week naar Ikea en haal daar nog wel zo'n dekentje erbij, gewoon voor erbij voor op schoot en alles. Ik vond zoals Tan het gebruikte wel handig voor erbij.

Bedankt voor de jasjes adviesen. Ik heb wel veel vestjes en ook een wagenpak van katoen, dus dat moet wel goed zijn zo
  woensdag 12 mei 2004 @ 22:51:06 #33
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19086774
Maar even een crosspost:
De meubeltjes passen definitief niet door het trapgat, ze hebben met zijn 2e staan te tillen en sjorren wat ze konden, maar de kasten zijn net te lang om de bocht te kunnen maken (qua breedte ging het wel) en de commode is een stuk breder en logger, dus die hebben ze niet eens meer geprobeerd.

Goed, we hebben het geprobeerd. Babythings heeft tot morgen 12.00 om zelf met een oplossing te komen, hebben we met de directeur afgesproken, 12.01 hangt Rick aan de telefoon bij verhuisbedrijf/glaszetter om voor volgende week een afspraak te maken om de boel via het raam te doen. Dan hebben we iig een dag/tijdstip waarop we weten dat het allemaal geregeld is, en hopelijk geeft dat de broodnodige rust. Dan moeten wij (nou ja, eigenlijk zij...) alleen nog een oplossing vinden voor de beschadiging op het ledikantje en de ontbrekende knopjes van de deurtjes.

Net ook nog even slecht nieuws over de gezondheid van Rick zijn vader gekregen, en alles bij elkaar is het hier in huis zo'n stressbedoening, dat we geen dag langer met deze meubeltje/terugbel/wachten-soap door willen en kunnen gaan. We zijn allebei helemaal kapot

aanvulling: dames die nog kamertjes uit moeten zoeken:
1: ga niet naar Babythings
2: laat je heel goed informeren over zelfbouw danwel montage
3: laat de meubels zo vroeg mogelijk bezorgen, des te meer tijd heb je om eventuele problemen op te (laten) lossen
pi_19087424
sjonge pluisje het schiet echt niet op he, ik vind het echt rot voor jullie.

laat je als alles achter de rug is lekker samen met rick verwennen in een kuuroord ofzo
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:17:16 #35
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19087665
Ik vrees dat ik als alles achter de rug is weinig tijd heb om uit te rusten...kind moet er ook nog eens uit tenslotte
pi_19087724
sorry ik zat helemaal niet op te letten...

ach je krijgt er dan een mooi kadootje voor terug toch pluisje..., dat zal alles wel weer goed maken.
  donderdag 13 mei 2004 @ 08:14:46 #37
24188 Belana
kloon van belana
pi_19092169
Pluisje, meissie, wat een toestand toch! Een hele dikke knuffel voor jou!!

Meiden, jullie praten allemaal over dekentjes en dat snap ik. Ik heb/had zelf dekentjes van de hema, bevallen prima. Maar Liam heeft misschien 3 hooguit 4 wken onder zo'n dekentje gelapen want daarna ging ie in zijn slaap/trappelzak en sindsdien slaapt ie daarin dus. Waarom? Omdat die kleintjes dus zo lekker beweeglijk worden en constant die deken van zich af trappen.
Nou zijn niet alle kindjes hetzelfde misschien, maar dit is mijn ervaring. Ik ben persoonlijk heel blij dat ik een zooitje van die slaapzakken heb.
Later als ie weer wat groter is zal ik die ledikantdekens wel weer gebruiken denk ik hoor, maar voor de wieg heb ik dus amper gebruikt.
stormy waters...
sailin'
pi_19092250
Goeiemorgen,

Sorry dat ik verder niet reageerde gisteren maar de computer crashte en ik had geen puf meer om de boel weer opnieuw op te starten.

LadyS, op dit moment heb ik er niet echt een slecht gevoel bij, maar let er wel heel erg op. Vooral omdat m'n kindje zich ook nog eens heel rustig hield gisteren. Gelukkig heeft ie gisteravond en vanochtend nog even gerustellend getrappeld. Maar het is wel eens duidelijker geweest (ik kan het niet helpen dat ik me daar dan weer druk over maak, terwijl het ws heel makkelijk te verklaren is: ik had het namelijk megadruk op het werk gisteren en was 's avonds ook niet echt onstpannen...).

phluphy, het zou kunnen dat het een soort vermoeidheid is hoor. Maar ik heb het niet alleen aan het eind van de dag. Eigenlijk voel ik elke ochtend als ik wakker wordt ook dat m'n buik strak staat (maar dan niet pijnlijk of zo).
Ach ja, ik schrijf het gewoon een paar dagen op en bel volgende week wel weer even met de vk. Mocht het erger worden of bloedverlies optreden, dan bel ik natuurlijk eerder, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.
Ik vermoed dat het allemmaal heel onschuldig is, maar ik schrok wel een beetje toen ik er een keertje 's nachts wakker van werd. Heb toen zeker 1,5 uur liggen piekeren en dat is natuurlijk niet goed. Eerder wilde ik ook niet naar de vk bellen (ik ben altijd bang dat ik me aanstel of dat ze me lastig vinden of zo, maar dit vond ik genoeg reden om toch even kort te bellen). Gelukkig is het daarna niet meer voorgekomen dat ik wakker werd 's nachts of zo.

Pluisje, hele dikke voor jou. Ik hoop dat de meubel-saga heel snel tot een goed einde komt en dat je je weer kunt gaan richten op de leuke dingen in het leven.
En ook heel vervelend om te horen dat jullie ook nog eens slecht nieuws kregen over de vader van Rick. Sterkte daarmee.

Bar_en_Mar, heel goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd Het verhuizen schiet verder wel lekker op begrijp ik?

Ok, ladies nu moet ik haasten want ik had al onderweg naar m'n werk moeten zijn
  donderdag 13 mei 2004 @ 08:51:30 #39
3011 E.T.
pi_19092460
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 08:14 schreef Belana het volgende:
Pluisje, meissie, wat een toestand toch! Een hele dikke knuffel voor jou!!

Meiden, jullie praten allemaal over dekentjes en dat snap ik. Ik heb/had zelf dekentjes van de hema, bevallen prima. Maar Liam heeft misschien 3 hooguit 4 wken onder zo'n dekentje gelapen want daarna ging ie in zijn slaap/trappelzak en sindsdien slaapt ie daarin dus. Waarom? Omdat die kleintjes dus zo lekker beweeglijk worden en constant die deken van zich af trappen.
Nou zijn niet alle kindjes hetzelfde misschien, maar dit is mijn ervaring. Ik ben persoonlijk heel blij dat ik een zooitje van die slaapzakken heb.
Later als ie weer wat groter is zal ik die ledikantdekens wel weer gebruiken denk ik hoor, maar voor de wieg heb ik dus amper gebruikt.
Is ook een beetje afhankelijk van het kind dat je hebt denk ik. Hier worden de slaapzakken (bijna) nooit gebruikt. Als Saskia lekker ingestopt ligt (met laken en deken) slaapt ze veel rustiger dan met de slaapzak (dan is ze om de haverklap (half) wakker en begint te jengelen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_19092907
Goedemorgen dames, ik ben gisteren voor het eerst naar zwangerschapsmensendieck geweest. Uiteraard was ik de jongste van het stel (25 jaar) en na mij was de jongste 31. De oudste was 38 jaar. We hebben een aantal oefeningen gedaan en ik moet zeggen dat ik best wel wat pijn had hierbij. Ik denk dat ik toch wat spieren verkeerd gebruik gedurende de dag. Ik had voornamelijk last van mijn schouders en rug. Ook had ik last van mijn linkerbilspier maar dat komt nog door de aanrijding. Ik had wel aanmerkelijk meer energie na afloop maar eenmaal thuis gekomen was ik binnen een kwartier in diepe slaap.
  donderdag 13 mei 2004 @ 09:34:53 #41
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19093023
Sjonge Pluis, het zit je niet mee. Ik begrijp hieruit dat ze bij jou de meubeltjes dus wèl compleet hebben afgeleverd en niet als pakket. Ben als ik jou zo hoor toch blij dat ze het hier in een pakket hebben afgeleverd.
Maar wat kunnen je die meubeltjes nou eik nog schelen? Ik snap wel dat je het af wilt hebben, maar het is al die stress niet waard. Rick zijn vader en jullie frummeltje zijn veel belangrijker. En er is altijd ergen een oplossing voor.
Eerst was je compleet gefocussed op het kamertje en dat ellendige Babythings, maar dat moet je echt naar achter schuiven. Je hebt er immers een zorg bij en je moet echt zorgen dat je de stress niet de overhand laat nemen.
Serieus Pluis, voor je eigen bestwil en die van je kleintje. Het is maar materiaal en zoals ik zei, daar komt echt wel een oplossing voor.

Bar_en_ Mar, volgens mij wil jij nog wel eens vergeten dat je zwanger bent of niet? Maak je niet te druk hè.

Harde buiken, ik weet even niet meer wie het zei, maar ze had het over dat het niet echt meer dan 3 per uur en geen regelmaat in mocht zitten.

Als ik 's avonds op de bank zit, heb ik er echt wel meer dan 3 per uur. En het neemt toe en weer af. Is dat erg?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_19093479
wat betreft slaapzak of laken+deken: ik gebruik ze allebei, tegelijk! momenteel wel een zomerslaapzak, maar toen 't nog kouder was ook wel dikkere. daaroverheen dus nog een laken&dekentje. Piet slaapt beter als hij ingestopt is. maar als hij geen slaapzak aanheeft trapt hij de dekens te gemakkelijk van zich af. nu doet hij dat soms ook wel maar dan heeft ie in ieder geval nog de slaapzak aan.
pi_19093725
Ik gebruikte de slaapzakken altijd. Een vriendin gaf me er toendertijd een paar met de mededeling dat ze ze nooit gebruikte. Nou, Damon heeft ze flink versleten. Ik vond het superhandig
  † In Memoriam † donderdag 13 mei 2004 @ 10:16:02 #44
43556 miss_dynastie
pi_19093778
Hoe is het met Anitra?
  donderdag 13 mei 2004 @ 10:29:52 #45
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19094011
Belana, ik heb slaapzakken gekregen die van een ander kindje zijn geweest, nauwelijks gebruikt en eentje gewoon cadeau. Maar mijn oppaskindjes lagen in de herfst en winter toch echt in een slaapzak en een dekentje in bed. Deze kamer is ook niet zo heel warm, dus ik denk dat ik er toch wel gebruik van maak.
pi_19094101
Vandaag de laatste werkdag voor m'n vrouw
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 13 mei 2004 @ 10:38:46 #47
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19094204
En hoe is het verder, DIGGER?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_19094295
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 10:38 schreef Sugar het volgende:
En hoe is het verder, DIGGER?
O prima, EW is maar een kilo of 5 aangekomen tot nu toe, heeft veel vruchtwater en bij de laatste check lag de baby in een stuit, maar we hebben nog ff.

Verder is de babykamer af op een lamp na en ook de proefdruk van het geboortekaartje zag er prima uit, dus het enveloppen schrijven kan alvast beginnen.
  donderdag 13 mei 2004 @ 10:48:49 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19094399
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 10:33 schreef DIGGER het volgende:
Vandaag de laatste werkdag voor m'n vrouw
Jeetjemina, wat gaat dat hard zeg!
  donderdag 13 mei 2004 @ 10:58:22 #50
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19094625
Jullie zijn allemaal lief

Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan door alles, en Rick draaide zo'n beetje heel het bed door, dus daar zal hetzelfde voor gelden. Babythings heeft nog een uurtje, dan is het wat mij betreft case closed voor dit moment. Verhuisbedrijf wat we gebeld hadden kwam net even door de straat gereden om de situatie te bekijken, en toen ie mij vriendelijk zag zwaaien voor het bewuste raam waardoor de spullen naar boven moeten, belde ie ook maar even aan
Dinsdag en woensdag middag is de lift die ze nodig hebben nog vrij, en we hoeven vandaag maar te bellen en ze zetten hem voor ons vast. Dan is het alleen nog zaak een glaszetter te vinden, maar die hebben vaak spoedservice, dus voor mijn part breek ik eigenhandig dat raam, en bel daarna dat ik met spoed een nieuwe nodig heb
Dus als we binnen een uur niks beters aageboden krijgen van Babythings, gaan we dit regelen, dat extra beetje spaargeld wat er dan aangaat is me minder waard dan nog meer stress.

Omtrent Rick zijn vader: ik hou me een beetje op de vlakte erover, Rick wil het er zelf niet veel over hebben op FOK, dus vandaar. Maar het is aardig serieus.
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:12:50 #51
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19094955
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 22:39 schreef Luchtbel het volgende:
Rottdog, bedankt. Inmiddels heb ik ook al een gewoon dekentje gekocht bij de Hema van 100% katoen. En ik heb twee nauwelijks gebruikte tweedehands dekentjes van katoen en een geweven dekentje. Ik ga over een week naar Ikea en haal daar nog wel zo'n dekentje erbij, gewoon voor erbij voor op schoot en alles. Ik vond zoals Tan het gebruikte wel handig voor erbij.
Ik gebruik het inmiddels ook niet meer als omslagdoek, maar het ligt gewoon los op het wiegje. Junah is zo'n kleumpie dat ze zelfs aan een dubbele deken niet genoeg heeft, ik leg dus in de avond de fleecedoek op het voeteneind, tot aan haar middel. Zo blijft ze wel warm.
Overdag kan ze zich inmiddels zonder omslagdoek wel redden. Maar het blijven handige dekentjes.

Wat Rottdog vertelde over nat zijn enzo geloof ik onmiddelijk, maar ik heb bij niet één kind ooit een natte deken gehad (tenzij ze gewassen werden ), en al helemaal niet dusdanig dat ze er in konden stikken. Hooguit een klein nat plekje van een lekkende luier of een spuugje, maar het meeste loopt dan juist op het matras en niet in de deken.
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:24:51 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19096609
Pluisje, wat een narigheid allemaal zeg!
En idd, dan maar liever wat meer centjes ertegenaan dan nog meer stress. Is niet goed voor jullie alle 3-tjes.
Heb je nog iets van ze gehoord of heb je de ruit al ingetikt?
pi_19096674
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met Anitra?
Hier gaat alles wel redelijk, de angst zit er nog goed in, maar heb pas 1 keer medicijnen genomen. Het is duidelijk dat frummel echt de andere kant niet op wil. Het ene moment gaat het plassen goed en het volgend moment gaat het helemaal niet. Nu komen ook pas dingen naar boven wat die arts allemaal gezegd heeft, want in het zh was ik toch meer van mag ik naar huis dan dat ik echt goed luisterde. wel erg moe en emorioneel. De 19e moet ik terug komen bij de gyn.

Pluisje denk je wel een beetje aan jezelf? Meubels zijn vervangbaar, jij niet!!!
pi_19096675
het is niet zo zeer vergeten hoor Dutchie, maar je zult altijd zien dat alles tegelijk komt, het is gewoon tijdelijk even een wat drukkere periode voor ons, en eigenlijk was deze zwangerschap niet helemaal gepland (we wilden wachten tot na de verhuizing) maar huisje bleef maar te koop staan, en ineens was ik overtijd (oeps, maar is wel degelijk erug welkom) huis werd ineens verkocht op 1 voorwaarde, per 1 juni moeten we het huis uit zijn, dat was opzich niet het grote probleem, het probleem begon toen ons huis waar we op gehoopt hadden, voor ons neus verkocht werd, dus we moesten opzoek naar ander huis, met snelle mogelijkheid tot wonen, huisje 2 werd voor ons neus verkocht, en nu eindelijk is er een huis waar er mee in onderhandeling is, en waarbij ik zojuist hoorde dat de sleutel eerder geen probleem zou zijn (lees zaterdag 22 mei), het is gewoon alles kwam hier tegelijkertijd,maar voor de rest weet ik heel goed dat ik zwanger ben en ben er ook erug blij mee, weet wel dat ik strakkies lekker tot rust ga komen na de verhuis
pi_19098342
Shirtje voor de kleine waarvan ik wel een plaatje kan vinden:
pi_19099707
He wat stoer!

Paesano!
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_19099808
wij hebben dit rompertje gekocht:

Licht Ontvlambaar donderdag 13 mei 2004 @ 14:49:44 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_19099944
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:44 schreef rickmans het volgende:

[afbeelding]

Hier in de straat is een zaakje waar ik ook erg leuke truitjes met opdruk zag hangen.
Voor meisjes:
BORN TO BE SPOILED
all major creditcards accepted

Voor jongen:
LOCK UP YOUR DAUGTHERS!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 13 mei 2004 @ 14:59:00 #59
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19100228
Dan is het goed Bar_en_Mar.

Leuk shirtje/rompertje jongens! Vooral die Newbie is erg grappig. Waar hebben jullie die vandaan?

Heb vandaag een beetje een rare dag. Morgen naar het ziekenhuis en ergens in je achterhoofd spookt; als het niet naar wens gaat, kan het zijn dat ze het kaboutertje morgen al gaan halen. Heb dus het ledikantje en het wiegje maar even helemaal opgemaakt en klaargezet.
Ga zo 'just in case' even een koffertje klaarzetten met wat spulletjes voor in het ziekenhuis voor ons beidjes.

Heb net wel even erg leuke afleiding gehad. Mijn 2 collegaatjes kwamen mijn auto ophalen en nog wat spulletjes. En we hebben er lekker een uitgebreide lunch aan vast gebreid. Ze zouden op de zaak wel zeggen dat ze zeker een uur gezocht hebben voor ze mijn huis hadden gevonden, wat trouwens niet ver van de waarheid lag.
Het was errug gezellig en ik vind het jammer dat ze weer weg moesten. Maar je kan ze moeilijk opsluiten hè?
Nu is die mooie Land Rover die op de oprit staat echt van mij. Hij hoeft niet meer mijn aandacht te delen met die foeilelijke auto van de zaak.
  donderdag 13 mei 2004 @ 14:59:18 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_19100243
Wij zijn hier ook al van de 'slaapzakmaffia'. Indy sliep (en slaapt) zo onrustig dat ze de dekentjes van haar afschopt. De eerste maanden heeft ze trouwens altijd ingebakerd geslapen en sliep ze onder een dekentje en een lakentje, maar zodra dat niet meer hoefde zijn we meteen overgestapt op slaapzakken.

Grappig trouwens, voordat ik dit opschreef was ik helemaal vergeten dat Indy de eerste maanden altijd ingebakerd heeft geslapen. Van de eerste weken in het ziekenhuis weet ik nog wel dat ze altijd onder een dekentje lag (ook ingebakerd), maar ik had in mijn hoofd dat ze thuis meteen in de slaapzak ging. Gek is dat toch, hoe snel je dat vergeet. Het is pas een jaar geleden

Over harde buiken kan ik ook meepraten. Overigens vind ik het niet echt vervelend. Ik zie het vast als een oefening voor de weeen. In vergelijking met bevallen zijn voor mij de pijntjes die ik nu voel peanuts.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:02:15 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_19100341
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:59 schreef dutchie het volgende:

Heb vandaag een beetje een rare dag. Morgen naar het ziekenhuis en ergens in je achterhoofd spookt; als het niet naar wens gaat, kan het zijn dat ze het kaboutertje morgen al gaan halen. Heb dus het ledikantje en het wiegje maar even helemaal opgemaakt en klaargezet.
Ga zo 'just in case' even een koffertje klaarzetten met wat spulletjes voor in het ziekenhuis voor ons beidjes.
Oh, wat spannend en eng. Ik kan me goed voorstellen dat je een beetje een rare dag hebt. Overigens hoop ik voor je dat alles goed gaat. Ik zal aan je denken morgen. Hoe laat heb je de afspraak ? Of had je dat al geschreven?
  Admin donderdag 13 mei 2004 @ 15:02:29 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_19100344
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:44 schreef rickmans het volgende:

[afbeelding]
die hebben wij ook

Wij vertrekken nu weer richting zhuis (met een tasje kleding op advies van de gyn )

We hebben harde buiken (voorweeen de pijn is voornamelijk aanwezig behalve in de buik die knoerthard is in de rug en benen) sinds 12 uur om het kwartier zo'n beetje....

zal wel ffies duren voor we terug zijn, we gaan sowieso aan de ctg en weer metingen doen van de baarmoedermond.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:08:21 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19100533
Oei Danny wat spannend! Ik zal voor jullie
Is nog veel te vroeg voor die nieuwe spruit van jullie.

Tinkepink, morgen om 11.15 moeten we er zijn. Dan eerst gesprek met gyn dan echo, hoooooopelijk dan gewoon weer naar huis, anders aan de CTG en dan draaien en dan weer CTG en daarna weer echo.
Als het gelukt is, mag ik weer gewoon terug naar de vk en anders blijf ik bij de gyn en wordt het een keizersnee over een week of 4/5 denk ik.
Mocht er morgen onverhoopt iets mis gaan, wat een minimale kans is, dan moet ik in het ziekenhuis blijven en wordt er een keizersnee direct geplanned. Maar dat is alleen in het uiterste geval. Gebeurt bijna nooit. Maar het is wel beter om er rekening mee te houden en spulletjes mee te nemen.
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:09:32 #64
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19100563
Jemig, Knor en Danny, het gaat ook niet lekker he?

Dutch: http://www.thinkgeek.com
  Licht Ontvlambaar donderdag 13 mei 2004 @ 15:13:15 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_19100685
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:02 schreef Danny het volgende:

[..]

die hebben wij ook

Wij vertrekken nu weer richting zhuis (met een tasje kleding op advies van de gyn )

We hebben harde buiken (voorweeen de pijn is voornamelijk aanwezig behalve in de buik die knoerthard is in de rug en benen) sinds 12 uur om het kwartier zo'n beetje....

zal wel ffies duren voor we terug zijn, we gaan sowieso aan de ctg en weer metingen doen van de baarmoedermond.
Jeetje, ik ging even kijken hoever Knorretje nu is, julle liggen precies een maand op mij achter. Ik ben nog helemaal niet toe aan oefenweeën enzo (geestelijk dan he). Sterkte bij de gyn en ik hoop dat alles gewoon netjes blijft zitten waar het zitten moet.

en een knuffel
Sjeen
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:38:48 #66
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19101450
Danny en Knor, ik ben vast te laat... Maar sterkte!
Hopelijk is het snel weer rustig en allemaal heel erg in orde!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:58:04 #67
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19102009
Ow, Knorretje (& Danny) superveel sterkte. Ik ga gelijk duimen en hoop snel goed nieuws te lezen.

Dutchie jij ook heel veel sterkte morgen. Het liefst horen we gelijk morgenmiddag (als je weer gewoon thuis bent) hoe het gegaan is.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:15:33 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19102479
Jesses Knor en Danny, heel veel te laat natuurlijk, misschien zijn jullie alweer onderweg terug naar huis, maar toch even een virtuele kus van mij. Succes! Laat die frummel nog maar even lekker zitten hoor!
  FOK!fossiel donderdag 13 mei 2004 @ 16:21:58 #69
2628 Karin
pi_19102643
Danny en Knor ik duim hier hard dat alles goed is en Knor weer lekker mee naar huis toe mag.

Dutchie sterkte morgen!! Ik hoop dat we morgenavond kunnen lezen dat de kleine is gedraaid.

Wat een geweldig rompertje
pi_19102758
Knor en danny heel veel suc6, hopelijk is alles okee.
zal het in de dondrdag zitten ofzo?
dikke voor jullie
pi_19102977
Knor en Danny succes, hopelijk is alles goed!

Ik zag ook leuke rompertjes voorbij komen...

Dutchie morgen ook succes!

En Pluis en Anitra, rustig aan meiden
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 13 mei 2004 @ 18:06:44 #72
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19105247
He bah Knorretje, hier worden we niet blij van hoor Hopelijk is alles inmiddels wat rustiger in je buikkie hoor!!!
Hyves!
pi_19105489
knorretje en danny sterkte en succes dat alles goed mag blijven gaan
  donderdag 13 mei 2004 @ 18:27:43 #74
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_19105631
He getver Knorretje en Danny!!!!
Wij duimen hier heel hard voor je!!!
Dikke kussen
Hou vol hoor eigenwijssie in die buik daar!!!! Je bent veel te nieuwsgierig!!! Blijf maar lekker zitten in die buik!!!
  Admin donderdag 13 mei 2004 @ 18:46:47 #75
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_19105931
Knor moest blijven en moet waarschijnlijk minimaal 2 nachten blijven. Ze krijgt nu om de 15 minuten een pil (nifedipine cf 10mg) om de weeën te remmen. Na 2 uur gaan ze kijken of het voldoende is afgenomen en dan krijgt ze een onderhoudsdosis van 2 pillen per dag.
Voorlopig dus 2 nachten in ieder geval... Ga zo met Alicia samen nog even wat spulletjes naar de clara brengen.
pi_19106075
Jeetje Danny, ik lees het net pas allemaal...
Ik hoop dat de pillen snel hun werk doen
Sterkte...
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:25:09 #77
34891 melonovy
La Kutschie
pi_19106812
Jemig wat heftig allemaal, vreselijk hoor. Ik vind het zo ontzettend jammer dat jullie zwangerschap op deze manier moet gaan. Heel veel sterkte Knor, Danny en Alicia! Ik denk aan jullie!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_19106956
Getver, das idd wel akelig nieuws Heel veel sterkte Knorretje en Danny
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:42:13 #79
336 Jessicaa
pi_19107337
Getver Danny!!!
Waar ligt ze , hoe laat bezoektijden enz.
Als ze het ziet zitten komen we morgen (of ik alleen, wat ze wil ,of helemaal niet als ze het niet wil) even langs.

Dikke knuf voor jullie!!!
pi_19107546
Oh wat schrikken danny.
Heel veel sterkte en ik ga duimen dat alles goed komt.

donderdag 13 mei 2004 @ 20:50:58 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19107593
Getver! (ik ben alweer laat) Maar goed, geef haar maar een dikke zoen als je haar weer ziet.
En laten we hopen dat ze straks met onderhoudsdosis gewoon weer lekker mee naar huis mag.
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:56:59 #82
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_19107750
Heel veel sterkte Knorretje en Danny
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:02:56 #83
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19107907
Knorretje en Danny
Sterkte
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:12:14 #84
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19108122
Sterkte Knorretje & Danny. We blijven hopen op en duimen voor goed nieuws.
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!fossiel donderdag 13 mei 2004 @ 21:13:17 #85
2628 Karin
pi_19108147
Jeetje Knor en Danny.... Gatverdamme het is nog veel te vroeg voor weeen.
Ik hoop dat de medicatie snel aanslaat.
Danny hou je ons een beetje op de hoogte?

Heel veel sterkte
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:29:59 #86
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19108571
heel veel sterkte Knorretje en Danny en Alicia natuurlijk

vraagje he : vandaag heb ik al heel de dag beetje steekjes in me onderbuik, elke keer denk ik dat ik bloed ga verliezen en ren ik bijna naar de wc ist een klodder witte afscheiding hoort dat erbij int begin van zwangerschap? voel eigenlijk als het ware dat baarmoeder aan het werken is.
ben morgen 6 weken.
pi_19108998
sterkte knorretje en danny, dat alles goed mag gaan en blijven gaan, ik denk aan jullie
  Jubileum moderator donderdag 13 mei 2004 @ 21:52:44 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19109167
Getverderrie Danny, hier schrik ik hevig van. Heel veel sterkte jongens en hou ons alsjeblieft op de hoogte.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:53:13 #89
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19109181
Knorretje en Danny...
Waarom het zo moet gaan zullen jullie je misschien al niet eens meer afvragen. Jullie dealen 'gewoon' met elke (soms enorme) nieuwe drempel. Knap en bewonderenswaardig. Stap voor stap, moment voor moment, zo mooi om te zien hoe jullie dat kunnen!
En wij?
Wij vragen ons wèl af waarom het zo moet gaan bij jullie! Waarom?
Maar most of all: wij staan langs de zijlijn om jullie samen in elk geval alle succes, alle goeds en alle gezondheid te wensen en te gunnen. Bij deze.
  Admin donderdag 13 mei 2004 @ 22:28:39 #90
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_19110201
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 20:42 schreef Jessicaa het volgende:
Getver Danny!!!
Waar ligt ze , hoe laat bezoektijden enz.
Als ze het ziet zitten komen we morgen (of ik alleen, wat ze wil ,of helemaal niet als ze het niet wil) even langs.

Dikke knuf voor jullie!!!
Ze ligt iig op de afdeling verloskunde in het Clara. Bij de balie linksaf door de deuren en dan de 2e kamer rechts en dan het bed rechtsachterin. Ze mag niet uit bed dus ze zal daar sowieso liggen...
Bezoek is van 11.00 tot 11.30 en van 17:00 tot 19:30 (za+zo van 15 tot 19:30).
Kamernummer ben ik in alle consternatie vergeten naar te kijken dus dat doe ik morgen wel ff.

Verder iedereen bedankt voor het medeleven.
  † In Memoriam † donderdag 13 mei 2004 @ 22:31:16 #91
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:34:32 #92
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_19110324
Sterkte Knor en Danny!

Dutchie, ik riep dat van die harde buiken, ik denk dat je het even met de gyn moet overleggen, ik had nl een grote kans op een vroeggeboorte en misschien waren ze daarom wat gespitst op de frequentie van de harde buiken. Kan voor iedereen anders zijn, dus vraag het gewoon even voor de zekerheid.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_19110372
He jeetje wat verschrikkelijk vervelend allemaal. Ik sluit me helemaal aan bij de post van Sugar, beter zou ik het op dit moment even niet kunnen verwoorden...

Knor, Danny en Alicia, ik denk aan jullie
  † In Memoriam † donderdag 13 mei 2004 @ 22:41:23 #94
43556 miss_dynastie
pi_19110500
Knorretje en Danny, het is niet bepaald een roze wolk voor jullie
Ik hoop zo dat de remmers aanslaan!! Hebben jullie hulp met/ opvang voor Alicia? Hoe is zij eronder, heeft ze het allemaal een beetje door, of dat niet. Een hele dikke kus in elk geval, en ik hoop dat jullie een klein beetje uit kunnen rusten vannacht.
  † In Memoriam † donderdag 13 mei 2004 @ 22:42:59 #95
43556 miss_dynastie
pi_19110538
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:28 schreef Anitra het volgende:

[..]

Hier gaat alles wel redelijk, de angst zit er nog goed in, maar heb pas 1 keer medicijnen genomen.
Ik ben blij dat het in elk geval redelijk met je gaat en het is al bijna de negentiende
Hoe is het met je pubertje ?
pi_19111441
ah nee wat eng Danny & Knor.... ik duim voor jullie en voor jullie nog veel te kleine ukje.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 07:19:31 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_19115115
Knorretje en Danny, (ik lees het nu pas), wat een toestand. Knor, hou die hummel nog even binnen meid! Heel veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 14 mei 2004 @ 07:38:43 #98
336 Jessicaa
pi_19115194
Ik wil om 11 uur met Bo langsgaan, komt dat uit?
(afd verloskunde is toch buitenom?)
  vrijdag 14 mei 2004 @ 08:04:07 #99
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19115301
Dutchie hoe was jouw afspraak in het ziekenhuis?
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 14 mei 2004 @ 08:48:35 #100
33611 DjSimm
Trance rulez 4-ever
pi_19115587
weet iemand het antwoord op min volgende vraag;

mijn vriendin is nu 10 weken zwanger, sinds 2 dagen heeft ze nadat ze op de wc geweest is last van rood slijm. het is niet iets waar we ons zorgen om maken maar ik kan op internet er niks van vinden.
weet iemand wat het zou kunnen zijn?
alvast bedankt
  Admin vrijdag 14 mei 2004 @ 09:49:16 #101
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_19116465
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 07:38 schreef Jessicaa het volgende:
Ik wil om 11 uur met Bo langsgaan, komt dat uit?
(afd verloskunde is toch buitenom?)
Vast wel. Ik ben er zelf ook met Alicia, dus da's gewoon lijkt me. Is idd buitenom.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 09:49:41 #102
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19116479
Knor en Danny, sterkte... het is echt ongelooflijk hoeveel tegenslag jullie hebben met de zwangerschap iedere keer weer. Ik hoop dat de pillen aanslaan en dat de rest van de zwangerschap rustig verloopt.

DjSimm, het hoeft niks te betekenen, het kan een contactbloeding zijn bijvoorbeeld (na het persen met poepen of na het vrijen, of afvegen na plassen), maar hou het wel in de gaten, mocht ze buikpijn krijgen of ze gaat enorm vloeien of iets dergelijks dan zou ik wel even de VK bellen.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:23:31 #103
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19117166
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 08:04 schreef phluphy het volgende:
Dutchie hoe was jouw afspraak in het ziekenhuis?
Ik moet er nog heen. Ga zometeen weg. Ik reken gewoon nergens op, kan het alleen maar meevallen. Koffertje gaat voor de zekerheid toch maar mee.

Knor en Danny, ik hoop echt van harte dat de rest van de zwangerschap nou eens lekker voorspoedig zal verlopen voor jullie. Want sjongejonge, het lijkt maar niet op te houden zeg. Heel veel sterkte en een dikke .

Puur uit belangstelling: Hoe kan het eik dat iemand zo vroeg al weëen heeft? Ik heb geen idee nl. wat dat getrickerd heeft.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:28:15 #104
336 Jessicaa
pi_19117279
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 09:49 schreef Danny het volgende:

[..]

Vast wel. Ik ben er zelf ook met Alicia, dus da's gewoon lijkt me. Is idd buitenom.
Ok dan komen wij er zo aan!!!!

En ik zal ze van jullie allemaal heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel sterkte en knuffels geven ok
pi_19117343
Ok Jessicaa!!
pi_19117430
Knorretje en Danny, sterkte!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:47:37 #107
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19117819
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 10:28 schreef Jessicaa het volgende:

[..]

Ok dan komen wij er zo aan!!!!

En ik zal ze van jullie allemaal heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel sterkte en knuffels geven ok
Doen hoor Jessicaa!!!
Hyves!
pi_19117822
Knorretje en Danny,heeeeeeeel veeeeeeeeeel sterkte en hou humpie nog maar mooi binnen hoor,de wereld wacht wel ff op haar/hem

Groetjes,Minoes
pi_19117851
Djsimm......zie reactie in je andere topic
Groetjes,Minoes
pi_19118189
Danny en Knorretje, ik zit hier heel hard te duimen dat alles goed is met het kleintje en dat het nog lekker een tijdje blijft zitten!!!

Even iets heel anders: ]Luchtbel en LadyS, zijn jullie al naar babytotaal geweest deze week? Hebben ze leuke dingen in de opruiming?
Ik zit er aan te denken om misschien vanavond te gaan...
pi_19118288
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben blij dat het in elk geval redelijk met je gaat en het is al bijna de negentiende
Hoe is het met je pubertje ?
Gisteravond dus weer aanvallen gehad en weer medicijnen genomen. Vanmorgen liepen de leidingen weer goed

Met mijn pubertje gaat het goed hahaha, die is een beetje hyperactief want die heeft vanavondkamp van het voetballen en dan hebben ze disco erbij, dus er was grote paniek gister toen het shirtje wat ze graag aan wou te klein bleek te zijn. Nu heeft ze een shirt van mij klaar liggen Ja het word een echte dame
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:09:58 #112
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19118502
Knor en Danny..hou vol hoor
  † In Memoriam † vrijdag 14 mei 2004 @ 11:10:09 #113
43556 miss_dynastie
pi_19118509
Danny, is er ook een postadres waar we een boodschap achter kunnen laten ?
  † In Memoriam † vrijdag 14 mei 2004 @ 11:11:00 #114
43556 miss_dynastie
pi_19118531
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:02 schreef Anitra het volgende:

[..]

Gisteravond dus weer aanvallen gehad en weer medicijnen genomen. Vanmorgen liepen de leidingen weer goed
Gelukkig dat het nu weer in orde is!
quote:
Met mijn pubertje gaat het goed hahaha, die is een beetje hyperactief want die heeft vanavondkamp van het voetballen en dan hebben ze disco erbij, dus er was grote paniek gister toen het shirtje wat ze graag aan wou te klein bleek te zijn. Nu heeft ze een shirt van mij klaar liggen Ja het word een echte dame
Heerlijk hoor!! Ik ben benieuwd hoe ze het straks gaat oppakken als de kleine er is...
pi_19118563
Danny en Knorretje, heel veel sterkte.
Vreselijk zeg, dat het alsmaar zó moeilijk moet gaan.
pi_19118744
Haar msn naam (voor vandaag dan) is: djen wacht op haar kleine broertje

Dat zegt genoeg denk ik, ben bang dat frummel 2 moeders heeft straks

Ook hier word nog steeds hard geduimd voor knorr en danny!!!!
Wat een rot tijdens trouwens dat bezoekuur, hier is het: 15.30 tot 16.30 en savonds van 18.30 tot 20 uur
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:21:20 #117
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19118869
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 10:59 schreef piglet het volgende:
Even iets heel anders: ]Luchtbel en LadyS, zijn jullie al naar babytotaal geweest deze week? Hebben ze leuke dingen in de opruiming?
Ik zit er aan te denken om misschien vanavond te gaan...
nee ben nog niet geweest.. dus ik ben ook nog steeds benieuwd! Luchtbel??? jij wel geweest?
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:45:37 #118
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19119692
Euh nee nog niet, druk druk druk, ga morgenochtend misschien even voor ik zelf moet werken, weet wel dat ze heel veel kinderwagens in de uitverkoop gedaan hebben, wat veel schijnt te schelen, maar voor de rest geen idee
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 mei 2004 @ 12:13:19 #119
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19120648
Jee ik lees het net pas van Knor, ik duim dat het allemaal meevalt

Sterkte Knor en Danny!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 12:29:17 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19121103
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Danny, is er ook een postadres waar we een boodschap achter kunnen laten ?
Voornaam en achternaam zijn bekend. De afdeling en het ziekenhuis.
En danneh... UFTS oftewel google, of kpn telefoongids...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 12:52:38 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_19121665
Knorr en Danny, heel veel sterkte! Ik duim voor jullie dat alles goed gaat en dat Knor snel naar huis mag en dat de kleine lekker nog even blijft zitten.

Dutchie, voor jou eigenlijk hetzelfde. Ik hoop dat je vanmiddag weer online bent, want dat betekent dan dat je in ieder geval niet in het ziekenhuis hoefde te blijven!
pi_19121974
Jessicaa hoe was het bij Knor in het ziekenhuis?
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:13:58 #123
336 Jessicaa
pi_19122164
Ik wil het graag aan Danny overlaten om alle info te geven. Ik zou het ook niet op prijs stellen als anderen dat gaan doen ipv Geer. Maar ze vond al jullie groetjes heeeel lief!
pi_19122224
Dat snap ik Ik bedoelde ook eigenlijk het feit of je de groetjes had gedaan
pi_19122281
Knorretje en Danny heel erg veel sterkte. Jullie zullen wel flink geschrokken zijn van dit alles. Hopelijk slaan de pillen aan en blijft jullie ook nog lekker een paar maanden zitten waar het moet zitten. Ik zal voor jullie duimen.

Ik he net even de blijde doos opgehaald. Er zaten pampers in met plasindicator (wanneer de luier vol is wordt het gele streepje blauw), pampers billendoekjes, een pakje kleenex tissue, een paar gestreepte sokjes, een speen met I love Mama, een speen voor op een fles, een doos van nutricia met opvolgmelk en bewaarbus. En een zooitje folders.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:41:55 #126
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19122817
Jaaaa, ik heb gister eindelijk ook mijn ophaalbewijs gehad, nadat ik er begin van de week over gebeld had, dus ik kan hem binnenkort ook ophalen
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:47:54 #127
16245 CarOnline
met lange O
pi_19122955
Knorretje en Danny sterkte met deze toestand. Weer een tegenslag, hopelijk slaan de pillen aan en blijft hij / zij nog even zitten.

Pluisje heb t een beetje meegekregen van je kamer.. wat een gedoe!! Zou je ze niet! Hopelijk is je kamertjes strax geweldig, dat rotgevoel trekt dan wel weg denk ik
Heb ook geen rotgevoel meer als ik onze (vergrote) woonkamer zie
Sterkte met je schoonvader, daar kan je je beter op concentreren dan he.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:49:12 #128
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19122987
Ja hoor, het is weer pluisje huilt pluisje lacht vandaag

Ik heb net de foto's voor voorlopig mijn laatste review op de FP gemaakt, daar was ik al helemaal emo van ( ), en nu komt er verdorie ook nog met de post een pakketje van 1 van de bedrijven waar ik voor die reviews contact mee heb. Herome. Lief kaartje om me sterkte te wensen met de laatste loodjes enzo, en een flesje Desinfect Spray...handig voor in de luiertas. Zo lief

Stomme hormonen
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:50:32 #129
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19123019
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:47 schreef CarOnline het volgende:
Pluisje heb t een beetje meegekregen van je kamer.. wat een gedoe!! Zou je ze niet! Hopelijk is je kamertjes strax geweldig, dat rotgevoel trekt dan wel weg denk ik
Heb ook geen rotgevoel meer als ik onze (vergrote) woonkamer zie
Sterkte met je schoonvader, daar kan je je beter op concentreren dan he.
Ja, nou niet allemaal lieve dingen gaan zitten zeggen hoor

* pluisje pakt de Kleenex maar weer eens....
  Admin vrijdag 14 mei 2004 @ 13:51:49 #130
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_19123062
De baarmoedermond is aan het verstrijken. Als dat verder doorzet zal dat logischerwijze gevolgd worden door ontsluiting, gebroken vliezen etc.
Gelukkig lijken de medicijnen tot nu toe aan te slaan en heeft ze nog maar ongeveer eens per uur een wee.
Baarmoedermond was vorige week 41mm en die was vanmorgen 30mm.
Wel is gezegd dat mocht het doorzetten er geen poging zal worden ondernomen het kind in leven te houden, dus we moeten er maar het beste van hopen.

Adres van het ziekenhuis weet ik zo 1,2,3 niet maar het de gegevens verder zijn iig

Jolanda Roodbol
MCRZ Locatie Clara
afdeling verloskunde
kamer 24
  vrijdag 14 mei 2004 @ 13:53:08 #131
3358 pluisje
Mevrouw Mans
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 mei 2004 @ 13:55:47 #132
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_19123157
&^*&$*(!%$*%(*&$)*

Verdorie... Hou vol, Knor!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_19123159
He jeetje...bah wat jullie ook allemaal moeten doormaken. Veel sterkte en een dikke voor jullie drietjes.
pi_19123219
Sterkte Knorretje en Danny

De medicijnen lijken aan te slaan dus we hopen op het beste..
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:11:38 #135
16245 CarOnline
met lange O
pi_19123569
Gosjemijne...
Sterkte ermee.
Screw them.
We're going home.
pi_19123615
Pffff wat naar. We gaan heel hard duimen!!!!!
pi_19123981
Volledig adres wordt dan dus:
quote:
Jolanda Roodbol
MCRZ Locatie Clara
afdeling verloskunde
kamer 24
Olympiaweg 350
3078 HT Rotterdam
Heel veel sterkte Danny, Knorretje en Alicia........
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:37:11 #138
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19124318
Jeetje wat naar zeg!!!

LadyS en Sugar; ik ben net geweest, volgens mij waren er alleen maar heel veel kinderwagens in de aanbieding!

Edit: Piglet dus....huhuhm
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:40:13 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19124391
Jeetje Danny! Wat ontzettend kut en onzeker!
Heel veel sterkte!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:40:26 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19124396
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 14:37 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS en Sugar Piglet ; ik ben net geweest, volgens mij waren er alleen maar heel veel kinderwagens in de aanbieding!
pi_19124413
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 14:37 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS en Sugar; ik ben net geweest, volgens mij waren er alleen maar heel veel kinderwagens in de aanbieding!
die heb ik daar al besteld , dus dan hoef ik denk ik niet zo nodig
Waarschijnlijk ga ik dan maar lekker op de bank hangen, ben erg vandaag
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:43:14 #142
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_19124472
Danny, Knorretje en Alicia, ik denk aan jullie.... heel veel sterkte, ik hoop zo dat alles goed gaat...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:43:28 #143
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19124476
Ze hadden wel wat andere dingetjes afgeprijsd maar niet echt veel
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:52:46 #144
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19124750
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 13:51 schreef Danny het volgende:
De
Wel is gezegd dat mocht het doorzetten er geen poging zal worden ondernomen het kind in leven te houden, dus we moeten er maar het beste van hopen.
Jesus Danny, als ik dit zo lees word ik toch wel even stil.
Ik begreep dat het ernstig was, maar zo ernstig.
Weet niet zo goed wat te zeggen, maar ik denk aan jullie.
pi_19124802
Knorretje en Danny, heel veel sterkte met deze tegenslag..
Ik hoop zo dat de medicijnen hun werk doen en alles gewoon hartstikke goed gaat komen voor jullie
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:56:42 #146
3011 E.T.
pi_19124866
Sterkte Danny en Jolanda!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:09:52 #147
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19125242
Slik...
Knor en Danny, heel veel sterkte!
Wat een vreselijke situatie lijkt me dit! Hou vol jullie!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:12:30 #148
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_19125322
Danny, Knorretje en Alicia, heel erg veel sterkte!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_19125434
Getsie, wat een ondraaglijke spanning moet dit nu zijn voor jullie, Danny en Knorretje.
En dan niets anders kunnen doen dan alleen wachten en er het allerallerbeste van hopen.

Nogmaals erg veel sterkte!
pi_19125470
Knorretje, Danny en Alicia, Ik hoop zo dat dit goed afloopt, hou vol!
pi_19125520
Danny, Knorretje en Alicia heel veel strekte.
Dat het maar een goede afloop mag krijgen.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:27:32 #152
23036 Aemca
Your pain is my pleasure
pi_19125731
Namens mij ook heel veel sterkte ... hoop dat alles goed komt
I wanna take you on a rollercoaster ...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:34:46 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_19125947
Knor en Danny, dat is wel erg slecht nieuws. Ik ben er helemaal stil van. Ik hoop zo voor jullie dat de pillen goed aanslaan en dat Knor verder een zorgeloze zwangerschap mag doormaken!

En Dutchie, ik zie jou ook reageren. Dat betekent dat jij in ieder geval niet hoefde te blijven. Is toch een beetje goed nieuws na al die slechte berichten.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:37:23 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19126021
Dutchie, hoe was het bij jou dan?
pi_19126673
[springt uit lurkstand]

Knorretje, Danny en Alicia, Heel veel sterkte va hier hoor!!! Ik hoop dat de weeenremmers goed aanslaan en dat jullie gewoon strax ( als de tijd daar is en niet eerder hoor!!!) een mooi hummeltje in jullie armen mogen hebben die gewoon lekker gezond is!!!!

[lurkt weer verder hier...]
  vrijdag 14 mei 2004 @ 16:27:50 #156
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19127483
Knorretje en Danny, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen
Ik heb even een kaarsje voor jullie en het hummeltje aangestoken, dat het allemaal goed mag komen!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 14 mei 2004 @ 16:35:46 #157
61800 Rottdog
pi_19127718
Crisis zeg .......Knorretje en Danny heel heel veel sterkte zal me duimen heel hard laten draaien

Dutchie hoe is het afgelopen
  vrijdag 14 mei 2004 @ 16:50:36 #158
640 snoopy
peanuts
pi_19128126
Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie uit Italië. 2 dagen eerder dan gepland. Het weer was verschrikkelijk en het huisje ook. Niet de vakantie waar ik op gehoopt had. Ik heb 4 topics doorgeploeterd om overal van op de hoogte te zijn en snap nu dat mijn teleurstellende vakantie in het niet valt bij alle tegenslagen die ik heb gelezen

Ik wil Knorretje en Danny heel veel sterkte wensen en duim heeeeel hard en hoop dat het helemaal goed gaat komen

En ik wens Dutchie alvast heel veel succes met de kz

Verder alle anderen sterkte met de stuitjes, harde buiken, kamertjes die niet willen etc....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 14 mei 2004 @ 16:53:52 #159
26444 ezzi
mama van ilse
pi_19128219
Heel veel sterkte ook van mij, Knorretje, Danny en Alicia!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 mei 2004 @ 17:01:50 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_19128431
Knorretje en Danny, heel veel sterkte!!!
  † In Memoriam † vrijdag 14 mei 2004 @ 17:07:50 #161
43556 miss_dynastie
pi_19128588
Knorretje, Danny en Alicia, heel veel sterkte !! Er is een kaartje naar jullie onderweg, nu maar hopen dat de postbode zijn werk snel doet, zodat ie er morgen is! Hou moed!!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 18:03:14 #162
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19129836
Knorretje en Danny en Alicia heel veel sterkte en ik denk aan jullie
  vrijdag 14 mei 2004 @ 19:05:49 #163
8885 moralia
Grip op je zak
pi_19131144
Mees, Zoë en ik wensen knor, Danny en Alici veel geluk en sterkte en ik hoop dat het allemaal helemaal goed gaat komen! We denken aan jullie in ieder geval!
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_19131190
Knorretje, Danny en Alicia, ontzettend veel sterkte ...........komop medicijnen , doe jullie werk!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 14 mei 2004 @ 19:20:33 #165
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19131543
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik hierop moet zeggen, ik krijg er de kriebels van als ik er aan denk...En Knorretje daar komt bij dat je toch eigenlijk mijn bijna op de zelfde dag uitgerekende-maatje bent
Dikke kus voor jullie viertjes hoor
Hyves!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 19:59:35 #166
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_19132560
ik sluit me bij alle anderen aan en duim en hoop echt dat de medicijnen aan blijven slaan, en dat jullie beebje nog wel even op zich laat wachten en dat de zwangerschap daarna voorspoedig zal verlopen, ik duim voor jullie
  FOK!fossiel vrijdag 14 mei 2004 @ 20:22:36 #167
2628 Karin
pi_19133104
Jeetje wat schrik ik weer Danny en Knorretje (vast niet zo erg als jullie natuurlijk). Brr wat eng dit.
Namens Peet en mij heel veel sterkte en we duimen hier keihard dat de weeen nog een flink aantal weken weg willen blijven.
  FOK!fossiel vrijdag 14 mei 2004 @ 20:23:19 #168
2628 Karin
pi_19133128
Dutchie hoe is het nu bij jou afgelopen?
  vrijdag 14 mei 2004 @ 20:26:29 #169
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_19133208
sinds een kwartiertje last van een raar gevoel aan de linkerkant van mijn navel iemand hier ook last van gehad of last van?
  vrijdag 14 mei 2004 @ 21:38:14 #170
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19134896
Sorry, ik was zo geschrokken van Danny's nieuws. Ik vond het niet echt gepast om er zo maar tussenin te vallen met (geen)nieuws.
Wel lief dat jullie eraan dachten.

Kaboutertje zit nog steeds waar ie zit en blijft daar vooralsnog zeker 1 1/2 week zitten. Tenzij hij/zij nou eindelijk eens snapt dat ie koppeltje moet duikelen.
Gyn vond het nog iets te vroeg om te draaien. Zit nu op 34 1/2 week. Als mijn vliezen nl. tijdens het draaien, wat een min. kans is maar toch, breken moeten ze de kleine gelijk halen. En dan zou hij in de couveuse moeten. Terwijl als we wachten tot de 36e week, dan is alles oke.
Dus nu moet ik 26 mei terugkomen.
Arts-assistente en gyn hebben beiden gevoeld hoever de kleine met zijn billen in de bekken liggen en dat is dus hetzelfde gevoel als met het draaien. En ik kan zeggen, da's geen fijn gevoel.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 22:20:41 #171
61800 Rottdog
pi_19135907
Gatsie Dutchie wat een eigenwijssje draag je ook bij je
ga jij is wat vaker op de kop staan

Weet je al wat je gaat doen mocht het draaien niet meer willen
  vrijdag 14 mei 2004 @ 22:30:09 #172
30488 coolbabe
My little pwny
pi_19136138
Knorretje, Danny en Alicia ontzettend veel sterkte en we duimen voor jullie!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 22:53:55 #173
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19136845
Phew.. Komt allemaal wel erg dichtbij nu hoor!
Nog maar 1 dag saampjes, dan moet ik haar afleveren bij het ziekenhuis....

Krijg een beetje de bibbers
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 22:57:38 #174
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19136961
Ow jee, ik zit net terug te lezen...

Knorretje, Danny en Alicia heel veel sterkte hoor!!!
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 23:03:12 #175
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19137142
Psyche, alvast heel veel, tja wat zal ik zeggen, succes?
Komt nu echt dichtbij he!!!!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 23:11:18 #176
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19137390
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:03 schreef pluisje het volgende:
Psyche, alvast heel veel, tja wat zal ik zeggen, succes?
Komt nu echt dichtbij he!!!!
Succes mag best hoor!

Misschien helpt het tegen de zenuwen
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  † In Memoriam † zaterdag 15 mei 2004 @ 09:13:51 #177
43556 miss_dynastie
pi_19142222
Dutchie, een lekker eigenwijsje, die kleine van jou Ik kan me voorstellen dat het jammer is dat ie nog in stuit ligt, maar ik ben blij dat ze niet hebben geprobeerd te draaien, want stel je voor dat inderdaad de vliezen breken, dat zou toch heel erg jammer zijn voor de kleine, die die laatste paar weekjes goed kan gebruiken om af te bakken Heb je nu veel pijn in je buik van het voelen of valt het mee?
  zaterdag 15 mei 2004 @ 09:20:21 #178
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19142252
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:11 schreef Psyche2003 het volgende:

[..]

Succes mag best hoor!

Misschien helpt het tegen de zenuwen
Hoe is ze er zelf onder?
  Admin zaterdag 15 mei 2004 @ 09:26:38 #179
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_19142271
Hopen dat ie alsnog acrobatisch gaat doen en zich omdraait Dutchie...

Korte update knor:
gisteravond waren de weeën nog maar eens in de zoveel uur, maar knor belde net en vanmorgen waren ze weer om de tien minuten. Inmiddels wel weer minder trouwens, maar het ziet er niet best uit momenteel.

Mocht iemand trouwens nog een inbelaccount hebben lopen die ze niet meer gebruiken, zou knor dan de login mogen lenen ? Er is een ouwe laptop voor d'r geregeld, maar we hebben alleen een zonnet abbo en da's een 06 nummer om in te bellen a ¤ 0,45 per minuut Een 010 nummer zou ¤ 0,11 per minuut kosten.

Evt gegevens kun je mailen naar danny@fok.nl
  † In Memoriam † zaterdag 15 mei 2004 @ 09:28:42 #180
43556 miss_dynastie
pi_19142280
Jeetje
Sorry, geen inbelaccount hier.
  † In Memoriam † zaterdag 15 mei 2004 @ 09:34:57 #181
37843 lady-wrb
kortaf
pi_19142312
jeetje, wat heftig danny! heel veel sterkte.
  † In Memoriam † zaterdag 15 mei 2004 @ 09:43:36 #182
43556 miss_dynastie
pi_19142355
Heel veel sterkte gewenst van Rewimo, Qltel en Christan
  zaterdag 15 mei 2004 @ 09:46:57 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19142374
Danny, sorry, kan je niet helpen aan een inbel-account.

Ik wens jullie allebei heel veel sterkte. Krijg er helemaal kippevel van.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 09:48:01 #184
393 phileine
española
pi_19142381
oh danny en knorretje, wat ronduit klote nu weer. Het kan ook nooit eens op een zorgeloze manier he bij jullie?

Enige hart onder de riem die ik heb is dat mijn zus ook vanaf week 25 met een bijna helemaal verstreken baarmoedermond heeft rondgelopen en dat die toch (met een tweeling) de 36e week heeft gehaald. Zonder weeënremmers of opname.

Heel veel sterkte. Als er zoveel mensen aan jullie denken gaat het vast goed!
mooi he, alles
  zaterdag 15 mei 2004 @ 09:48:33 #185
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19142385
jeetje zeg wat een nieuws, knorretje en danny veel sterkte en zo
en nu maar hopen dus dat de baarmoedermond niet verder verstrijkt en de kleine nog lekker een tijdje kan blijven zitten.
en dat die weeën is heel snel ophouden

zaterdag 15 mei 2004 @ 09:50:31 #186
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19142402
Wat naar allemaal, hoe lang mag ze medicijnen gebruiken?? Heel veel sterkte!!
pi_19142450
Inderdaad, wat naar nou allemaal weer. Knorretje, Danny en Alicia: heel veel sterkte!
pi_19142510
Heel veel sterkte weer Danny en Knorretje. Ik heb wel een inbelaccount alleen die is ook 45 cent per minuut.
pi_19142602
Hier ook geen inbelaccount.

Danny, Knorretje en Alicia....nogmaals veel sterkte...
  zaterdag 15 mei 2004 @ 10:45:51 #190
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19142916
Ik heb wel een zakelijk inbelaccount. Mail het wel even.
(ik wou alleen dat ik meer kon doen).
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 15 mei 2004 @ 10:47:08 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19142930
Phluphy, ik weet wel dat je het daarom niet doet, maar wilde toch even zeggen !
  zaterdag 15 mei 2004 @ 11:11:19 #192
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_19143177
Knorretje, Danny en Alicia, heel veel sterkte. Ik duim dat alles goed gaat en babyKnor gewoon blijft zitten tot eind augustus, begin september.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_19143399
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:26 schreef Danny het volgende:
Hopen dat ie alsnog acrobatisch gaat doen en zich omdraait Dutchie...

Korte update knor:
gisteravond waren de weeën nog maar eens in de zoveel uur, maar knor belde net en vanmorgen waren ze weer om de tien minuten. Inmiddels wel weer minder trouwens, maar het ziet er niet best uit momenteel.

Mocht iemand trouwens nog een inbelaccount hebben lopen die ze niet meer gebruiken, zou knor dan de login mogen lenen ? Er is een ouwe laptop voor d'r geregeld, maar we hebben alleen een zonnet abbo en da's een 06 nummer om in te bellen a ¤ 0,45 per minuut Een 010 nummer zou ¤ 0,11 per minuut kosten.

Ik heb je gemaild, ik gebruik mijn account toch niet (lang leve kabel..)

Heel veel sterkte !!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!fossiel zaterdag 15 mei 2004 @ 11:55:14 #194
2628 Karin
pi_19143793
Als eerste vanmorgen gekeken of er nieuws was van Knor. Jeetje Danny.... dit ziet er inderdaad niet goed uit
Gelukkig krijgt Knor internet, heeft ze wat afleiding. Ik hoop dat jullie snel wat goedkopers kunnen vinden, helaas hebben wij geen 010- inbelnummer.

ps Danny, je hebt mail
pi_19143865
Danny en Knor veel sterkte
  zaterdag 15 mei 2004 @ 12:18:56 #196
545 dop
:copyright: dop
pi_19144179
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:26 schreef Danny het volgende:

hoi danny

ik weet niet hoe het met jou zonnet zit maar alle gratis providers gebruiken tegenwoordig een inbel nummer dat begint met 06760
dat lijkt dus wel 06 maar is toch gewoon nagenoeg gelijk aan lokaal tarief

tiscali gratis kun je nogsteeds gewoon zelf online aanmaken met als inbel 06760 - 60000
http://aanmelden.tiscali.(...)scali&RETAILER_CODE=

op internetten.nl staat een lijst met wat 06760 kost bij welke provider
http://www.internetten.nl/overige/internetten.asp
(zitten ook betaal providers tussen )

[ Bericht 6% gewijzigd door dop op 15-05-2004 12:27:26 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_19144292
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 12:18 schreef dop het volgende:

[..]

hoi danny

ik weet niet hoe het met jou zonnet zit maar alle gratis providers gebruiken tegenwoordig een inbel nummer dat begint met 06760
dat lijkt dus wel 06 maar is toch gewoon lokaal tarief

tiscali gratis kun je nogsteeds gewoon zelf online aanmaken met als inbel 06760 - 60000
http://aanmelden.tiscali.(...)scali&RETAILER_CODE=
Nummer dat ik doorgaf is idd ook 06zoveel nummer, kun je vanuit heel Nederland voor lokaal tarief gebruiken.

Wou echt dat we meer konden doen, vind het echt k*t
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_19144425
Ontzettend bedankt voor al jullie medeleven

Het volledige verhaal
Donderdag aangekomen in het zhuis bleken de vliezen gelukkig intact te zijn evenals nog geen ontsluiting. Wel 'pijnlijke' weeen om de 2 a 3 minuten. Dat hebben ze af kunnen zwakken naar eens in de zoveel uur totaan vannacht. Heb ronduit een kut nacht gehad, veel wakker veel gerommel, met uiteindelijk weer weeen om de tien minuten vanmorgen. Weer extra pillen, weer extra controles. Uit alle controles komt niks aan wijsbaar rollen wat we kunnen bestrijden, geen ontstekingen, geen infecties. Alleen een baby die het wel welletjes vind in de buik en er kennelijk uit wil. De overlevingskansen nu zijn nihil en veel pogingen zijn zinloos dus het is van belang dat het lang genoeg blijft zitten tot we op een wat veiliger termijn zitten. Zolang er geen ontsluiting is blijven ze hier doorgaan met weeenremmers, hoe is nog even de vraag want het medicijn wat ik nu slik mag ik maar tot vanaaf 8 uur gebruik dan is het inzetbare termijn verstreken en moeten we wat anders vinden. (er zijn nog alternatieven heb ik begrepen).

Op het ogenblik is het vrij rustig in de buik en heb ik meer last van de bijwerkingen van de pillen en de restricties die ik opgelegd heb gekregen dan van de reden dat ik hier lig. En heb de hoop nu op morgen ingezet wat betreft naar huis gaan (rusten kan ik daar immers ook) dus wie weet..

Tot vanaaf, ik 'moet' nu pitten en het eten is hier goor en miniscuul.
  † In Memoriam † zaterdag 15 mei 2004 @ 12:36:48 #199
43556 miss_dynastie
pi_19144440
Knorretje, hou vol
  zaterdag 15 mei 2004 @ 12:45:41 #200
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19144575
Ach Knor, het zit je ook niet mee hè. Ik had gister nog wel goede hoop, omdat de weëen afgezwakt waren. Maar nu zijn ze weer terug om de 10 minuten. Wat moet je je toch verloren voelen zeg! Ik leef echt gigantisch met jullie mee.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 12:46:30 #201
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19144588
Knor ik wens je wederom enorm veel sterkte. Ik vertrouw voorlopig maar op de medische wetenschap die alles uit de kast zal halen om te zorgen dat mini-knor voorlopig blijft zitten waar-ie zit.
Hang in there !!!
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 15 mei 2004 @ 12:52:20 #202
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19144685
Psyche2003 en vrouwke, jullie dag komt nu wel heeel erg dichtbij! Spannend hoor en wel gelijk vertellen wie jullie leventje binnen is gekomen hè?
Ookal krijgen jullie een keizersnee, we gewoon vrolijk voor jullie hoor.

Even nog een reactie op Rottdog en Miss_D:
- Ik had dus al een keuze gemaakt voor een keizersnee, omdat ik het de kleine niet aan wil doen zo'n stuitbevalling. Doorgaans treden hierbij toch meer complicaties op voor de baby. Keizersnee levert wat meer complicaties op voor de moeder. En mijn kaboutertje gaat voor alles. Mama kan zelf wel aangeven als er wat mis is, kaboutertje niet.
- Ja, ik heb echt het gevoel dat ik blauwe plekken heb onderin. Is niet echt prettig, maar kleintje heeft geen last.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 12:57:17 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19144768
Knor, fijn wat van jouzelf te horen. Neem idd je rust maar, als jij maar zo veel mogelijk laat zien dat jij wel rustig aan zal doen laten ze je mss wel sneller gaan.

Ik denk continu aan jullie en hoop nog steeds op het beste.

Hoever ben je nu? Een week of 24 dacht ik... Dus dan zou het iig nog minimaal een week of 3-4 moeten blijven zitten voordat het 'echt' levensvatbaar zou zijn toch?
  zaterdag 15 mei 2004 @ 12:58:52 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_19144803
Knorretje en Danny, het is een hele toestand deze zwangerschap. ik hoop voor jullie en de kleine op een goeie afloop. Hoe lang zou hij moeten blijven zitten nog voor ie levenskansen heeft?
Sterkte!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 15 mei 2004 @ 13:03:24 #205
3011 E.T.
pi_19144873
Volgens mij zijn er vanaf 26 weken zwangerschap reeele overlevingskansen voor een babietje, dus de kleine Roodbol moet nog minimaal 2 weken blijven zitten!!!!

Sterkte!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 13:10:40 #206
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19145001
ohh knor slaapze en soort van "beterschap dan maar" en kga duimen dat je morgen naar huis mag en daar lekker verder rusten.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 13:21:50 #207
336 Jessicaa
pi_19145202
Heeeeeeee Knorretje je bent online!!!!!!! Dat word dus vanavond telkens ingesprek als ik je wil bellen
Je zal je wel weer rot geschrokken zijn dat het doorzette vanochtend!!! Ik hoop zo dat het nu weer rustig in je buik blijft!! En echt kl*te dat je daar ligt hoor. Maar aan de andere kant NIET LEZEN,WANT DIT WIL JE NIET HOREN is het ook wel weer goed dat ze je zo onder controle houden. Nu moet je gewoon echt echt echt blijven liggen en kun je toch niet even dit of dat, wat je geheid thuis automatisch en logischer wijs toch doet.
En het eten....inderdaad niet echt te vreten he!!! Zal ik morgen om 11 uur weer komen? Of krijg je het dan erg druk?
En als je er volgende week nog ligt. De meeste mensen zijn dan aan het werk, maar ik kan gewoon elke dag komen hoor!!!! Tot je er gek van word

Dikke kus van ons
  zaterdag 15 mei 2004 @ 13:33:15 #208
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19145429
Knorretje, je bent weer online
Heb je last van hartkloppingen van die nifedipine? Errug prettig als je rust moet houden en je je alles behalve rustig voelt Maar goed...als je beebje maar lekker blijft zitten hoor!!! Lig je in je eentje op een kamer of lig je bij nog een paar leuke meiden? Nou meid heel veel sterkte hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Loena-tik- op 15-05-2004 14:52:49 ]
Hyves!
pi_19145505
KNOR....hou vol meid!!!.

Groetjes,Minoes
pi_19145653
knor heel veel succes, ik weet dat het klote is in het zh en je wil naar huis want dar voel je je gewoon lekkerder. Misschin kan danny wat eten mee smokkelen?
Maar even een misschien opbeurend feitje:
Mijn moeder was 28 jaar geleden zwanger van mijn broertje, met 22 weken kreeg zij weeen en ze heeft de rest van de zwangerschap aan de weeenremmers gezeten en 8 dagen oor de uitgerekende datum is meneer ter werled gekomen. wel is hij nog steeds heel erg eigenwijs hoor
Maar als ze het 28 jaar geleden konden, kunnen ze het bij jou ook, bij mijn moeder had het niet veel gescheeld of hij was er al toen ze in het ziekenhuis kwam en ook omdat de vliezen nog goed waren hebben ze het weten te rekken toen.
Dus ik ga heel hard duimen dat alles goed blijft gaan en dt het niet zo'n eigenwijsje word als mijn broertje
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:25:35 #211
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19146445
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 13:43 schreef Anitra het volgende:
-knip-
Kijk, dit soort berichten lees ik graag!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 14:36:52 #212
16245 CarOnline
met lange O
pi_19146600
Bij mij op zaal lagen ook 2 meiden die allebei met een verstreken baarmoedermond lagen. De ene met 24 weken (taart bij 28 weken en naar Zwolle omdat ze levensvatbaar waren ) en de ander met 30 weken. Beiden hebben in totaal 4 gezonde babies op de wereld gezet
Volhouden hoor, er wordt flink geduimd hier
Screw them.
We're going home.
pi_19147044
ik ga niet eens proberen te quoten want hij is een erg brak pc'tje en verbinding die ik hier heb, dus hoop dat ik het goed allemaal onthouden heb.

Ten eerste werkt ik net wakker en kreeg post!!!!! tnx Miss-D en Brighteyes
Ik weet niet wie nou vroeg vanaf wanneer er welrelatief goeie resultaten geboekt worden maar zoals ET al aangaf is 26 weken een heel mooi streven, en geloof dat als het dan doorzet ook overgeplaats ga worden maar echt duidelijk is me dat nog niet (denk er nog maar niet teveel aan)
Loena: hartkloppingen vallen wel mee, vooral veel hoofdpijn en wat duizelig.

Ik ben de rest vergeten, sorry. Komen in de volgende ronde wel weer. Tenminste dat probeer ik.

Doegie.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 15:08:39 #214
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19147168
Doeg meid, leuk weer ff van je te horen
Hyves!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 16:03:17 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19148136
Doe rustig aan wijffie!
pi_19149414
Knorretje, fijn om even wat van je te horen.
Ik hoop dat alles snel rustig in je buik is en dat het kindje nog een hele tijd mag blijven zitten. Hou vol daar in het ziekenhuis!

PS als het eten echt niet lekker is, dan moet je vragen of je bezoek af en toe even iets mee kan nemen. Bijv. koude quiche of salades of lekkere broodjes of zo.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 17:29:26 #217
3011 E.T.
pi_19150083
Knor, er zijn inderdaad niet veel ziekenhuizen waar ze geboortes van 26 weken kunnen 'hebben'. die hele kleintjes moeten in aparte couveuses en die zijn maar in een paar ziekenhuizen in Nederland. Ze zullen dan in eerste instantie proberen je naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis proberen te krijgen (zal in jouw geval dan denk ik Sofia of Dijzigt zijn, weet niet in welke van de twee ze dat doen) en anders wordt er gewoon uitgeweken naar een ziekenhuis waar wel zo'n couveuse vrij is. (mijn ex-schoonzusje zou bijna per helicopter naar Hamburg gevlogen worden toen ze 't met 26 weken echt niet meer binnen kon houden.. Op het allerlaatste nippertje kwam er in het AMC eentje vrij en is ze met gillende sirenes daarheen gebracht. Kindje is geboren op 26 weken en 2 dagen en is nu een puber van 13 )
pi_19150319
Lieve Knor Danny en Alicia, ik leef erg met jullie mee, vroeg me vandaag tijdens het werk steeds af hoe het met je zou zijn. Hou vol meis..dikke
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:21:27 #219
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19151406
Nogmaals veel succes! Het lijkt me echt heel erg moeilijk!!!

Even een vraagje. Moet ik zo'n dikke plastic zeilachtige mat aanschaffen om onder in de box te leggen. Of is een dik boxkleed onderin ook genoeg?
  zaterdag 15 mei 2004 @ 18:35:46 #220
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_19151733
Starkte Knorretje.
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:15:10 #221
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19152645
Knorretje en Danny
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:21 schreef Luchtbel het volgende:

Even een vraagje. Moet ik zo'n dikke plastic zeilachtige mat aanschaffen om onder in de box te leggen. Of is een dik boxkleed onderin ook genoeg?
Mijn schoonzusje had alleen een boxkleed erin liggen.. Lijkt mij ook wel voldoende..
denk ik
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:21:09 #222
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19152781
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:15 schreef LadyS het volgende:
Knorretje en Danny
[..]

Mijn schoonzusje had alleen een boxkleed erin liggen.. Lijkt mij ook wel voldoende..
denk ik
ja zo ken ik het ook van mensen, maar toen zag ik dit bij iemand en toen dacht ik huhm is dat niet handig
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:28:06 #223
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19152976
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:21 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

ja zo ken ik het ook van mensen, maar toen zag ik dit bij iemand en toen dacht ik huhm is dat niet handig
waarom zou dat handig zijn eigenlijk?
is vast een heeeeeeeeeeele domme vraag, maar ik kan ook even niet voor me halen wat voor mat je precies bedoelt
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:30:44 #224
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19153036
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:28 schreef LadyS het volgende:

[..]

waarom zou dat handig zijn eigenlijk?
is vast een heeeeeeeeeeele domme vraag, maar ik kan ook even niet voor me halen wat voor mat je precies bedoelt
tis een soorte dikke mat, als een gymmat zeg maar, voor op de bodem van de box, is minder hard misschien?
  Jubileum moderator zaterdag 15 mei 2004 @ 19:31:46 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19153068
Ik heb zo'n plastic zeilding onder het boxkleed liggen maar ook alleen omdat ik hem kado kreeg bij de box hoor. Hij is wel handig, je maakt hem snel schoon maar het kan o zo makkelijk zonder. Zorg gewoon voor 2 boxkleden, dan heb je altijd reserve als er 1tje in de was zit.

Knor, fijn om de updates nu van jou zelf te krijgen. Ik hoop en duim mee dat de kleine zo lang mogelijk blijft zitten. Zorg goed voor jezelf en hou je taai.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:33:35 #226
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19153119
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:30 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

tis een soorte dikke mat, als een gymmat zeg maar, voor op de bodem van de box, is minder hard misschien?
ooww.. zoiets..
Ik denk niet dat dat echt nodig is, hoor.. Tenminste ik heb het nog nooooooooit gezien
Ik zou het niet zo snel kopen denk ik

Morgen komt mijn moeder Ze neem allemaal kleertjes en lakentjes en hydorfiel luiers mee enzo Zelfs een kast en een reiswieg met standaard reiswieg moet dan wel terug, maar ik mag hem mooi wel gebruiken zolang
*blij is*
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:36:43 #227
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19153193
Ja ik weet ook niet, voordat ik iets heel vreemds doe ofzo, door alleen een kleed erin te doen
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:38:03 #228
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19153226
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:36 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik weet ook niet, voordat ik iets heel vreemds doe ofzo, door alleen een kleed erin te doen
ik was ook al bang dat ik wat over het hoofd zag trouwens
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:41:59 #229
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19153352
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:38 schreef LadyS het volgende:

[..]

ik was ook al bang dat ik wat over het hoofd zag trouwens
schrikken he als ik weer een vreemd idee heb

wel leuk van de spulletjes, kan je lekker inruimen
pi_19153770
Luchtbel, ik heb 2 boxkleden in de box liggen. Ik vond 1 kleed zo dunnetjes en Sven sliep de eerste maanden overdag nogal veel in de box (nouja slapen......hij lag veel in de box te liggen). Op zijn kamertje was het vorig jaar in de zomer nogal warm namelijk. Ik heb overigens 3 boxkleden......dat is makkelijk met wassen maar zoiets zij Lois ook al
  zaterdag 15 mei 2004 @ 20:02:38 #231
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19153895
Oke bedankt voor de tip. Ik heb 1 boxkleed gekocht en eentje gekregen. Die is iets dikker.
Ik kan nog eentje erbij vragen als kraamcadeautje natuurlijk
  zaterdag 15 mei 2004 @ 20:07:22 #232
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19154017
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 19:41 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

schrikken he als ik weer een vreemd idee heb
ik vind altijd:
je kan beter teveel vragen dan te weinig

ik bedenk me dus net dat ik ook maar 1 boxkleed heb... Ik zal eens kijken of dat ook bij de dingen die mijn moeder heeft gekregen zit.. Anders ga ik er ook wel 1 of 2 bijkopen
  zaterdag 15 mei 2004 @ 22:35:26 #233
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19158276
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 09:20 schreef Tan het volgende:

[..]

Hoe is ze er zelf onder?
Ja, wat zal ik zeggen.. Ze ziet op tegen de ziekenhuisopname en de ruggeprik... Verder gaat het wel! Tja, ze is, net als ik, niet dol op ziekenhuizen en naalden, dus begrijpelijk.
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 12:52 schreef dutchie het volgende:
Psyche2003 en vrouwke, jullie dag komt nu wel heeel erg dichtbij! Spannend hoor en wel gelijk vertellen wie jullie leventje binnen is gekomen hè?
Ookal krijgen jullie een keizersnee, we gewoon vrolijk voor jullie hoor.
Morgen om 14:00 moet ze in het ziekenhuis zijn voor de opname idd. Komt best wel allemaal erg dichtbij hoor!!! En uiteraard, als ik er straks even de tijd voor heb als ik thuis ben, zal ik wel even een en ander laten weten
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 22:56:53 #234
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19158977
Succes Psyche!!! En je vrouwtje ook natuurlijk
Spannende dagen hoor, maar ook errug leuk hoor, jullie gaan je kindje zien!!!
Hyves!
pi_19158980
Psyche en vrouw, heel veel sterkte morgen en tijdens de ks (die is toch maandag?).
pi_19159206
Psyche en Mevrouw Psyche...........sterkte en succes maandag
  zaterdag 15 mei 2004 @ 23:07:31 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_19159335
Psyche en mevrouw psyche, veel succes...het is uren aftellen nu!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 15 mei 2004 @ 23:10:14 #238
3011 E.T.
pi_19159442
Psyche en mrs.Psyche.. Jullie laatste nachtje met z'n tweetjes thuis! Geniet er nog even van

Succes! en we willen wel zo snel mogelijk foto's zien natuurlijk
  zaterdag 15 mei 2004 @ 23:13:58 #239
336 Jessicaa
pi_19159595
Heel veel succes maandag, Psyche en mevrouw Psyche!!!!
  zaterdag 15 mei 2004 @ 23:41:52 #240
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19160593
oef spannend alvast heel veel succes morgen Psyche en mevrouw psyche, en natuurlijk nog veel meer succes overmorgen
  zaterdag 15 mei 2004 @ 23:43:45 #241
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19160663
Ook namens mij: heel veel succes, ontspanning, kracht en gezondheid voor jou en je twee dames, Psyche! Dat alles goed zal gaan en je een prachtig kindje vasthoudt maandag!
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 00:07:39 #242
43556 miss_dynastie
pi_19161556
Heel veel succes Psyche en mevrouwPsyche
  zondag 16 mei 2004 @ 00:09:14 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19161612
Psyche Family veel succes morgen!
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 00:11:08 #244
43556 miss_dynastie
pi_19161669
Iemand nog iets van Danny/ Knorretje gehoord ?
  zondag 16 mei 2004 @ 00:12:33 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19161713
quote:
Op zondag 16 mei 2004 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand nog iets van Danny/ Knorretje gehoord ?
Typische gevalletje van GMTA, ik dacht eerst even Psyche sterkte wensen en dan informeren naar Knor en Danny...
Afwachten maar.
Ik denk aan jullie!
pi_19162626
Veel sterkte Danny en Knorretje.. 'k hoop voor jullie dat het goed gaat..

Psyche, succes morgen!!
pi_19162767
Danny en Knorretje, ik hoop dat jullie je er nog steeds doorslaan. Hou vol people !

Psyche, heel veel succes!!!
  zondag 16 mei 2004 @ 01:20:15 #248
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19163403
Ik sluit me aan bij de rest. Toi Toi Toi !
... ♥ ik mis je ♥
pi_19165490
Knorretje en Danny ik lees het nieuws nu pas Heel veel sterkte! Ik hoop vurig dat de kleine nog een hele poos blijft zitten!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 16 mei 2004 @ 06:13:30 #250
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19165496
Hier ook nog steeds gedachten erg bij jullie, Knor en Danny!
pi_19165540
weinig nieuws vanuit hier. Ik zit te wachten op dokter. Had eigenlijk een vraag/verzoekje aan jullie. Daar hier inet enorm brak is en Danny er niet echt aan toe komt zou ik graag willen dat jullie wat interessane linkjes bij elkaar sprokkelde over vroeggeboorte, extreme prematuriteit, behandelmethoden moeder en kind, overlevingskansen, andere resultaten/feiten ga zo maar door, zodat danny dat voor mij even kan opslaan die sites en ik ze vanaf cdrom kan lezen hier.

Alvast bedankt.

jolanda
  Admin zondag 16 mei 2004 @ 07:59:19 #252
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_19165548
Goeiemorgen!!!
Hoe is je nacht geweest?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 16 mei 2004 @ 08:06:41 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_19165552
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin zondag 16 mei 2004 @ 08:10:44 #254
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_19165560

zondag 16 mei 2004 @ 08:38:32 #255
393 phileine
española
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 08:41:00 #256
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_19165635
grinz.. die google toch!!

http://www.couveuseouders.nl/km.asp?id=82

Jolan.. als je iets van bezoek wilt/mag laat je het dan weten?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 16 mei 2004 @ 08:42:10 #257
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19165639
k*t... had een hele rits linkjes, gaat er iets fout
opnieuw dus

http://www.rivm.nl/vtv/da(...)en_determinanten.htm

http://www.vroeggeboorte.nl/1836686.htm lijkt op de site van Yvonne, is wel een andere

http://europe.obgyn.net/nederland/doelen/2001/1020576.PDF

belgische site:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=698

Ik heb geen tijd gehad om ze uitgebreid door te lezen sorry dus ik hoop dat je er wat aan hebt
  zondag 16 mei 2004 @ 09:17:17 #258
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_19165767
Knorretje, ik hoop dat je vannacht wat beter hebt geslapen. Op een ander forum waar ik ook weleens kom was ook een meisje die al heel vroeg aan de weeënremmers moest en daarna nog een tijd volledige bedrust. Uiteindelijk is ze 5 dagen over tijd bevallen van een prachtige, gezonde dochter. Ik hoop zo dat de weeënremmers bij jou ook zo goed aanslaan.

Psyche en mevrouw Psyche heel veel succes morgen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_19167503
ik heb een uitzonderlijk goeie nacht gehad trouwens, gisteren in de vooravond nog even last gehad en sinds dien niet meer, dus das een heel goed teken. Hartje klopte prima en heb vanmorgen 3 kwartier naar ons baby'tje mogen kijken. Behalve dat ze me liet schrikken aangaande het geslacht Het zou nu opeens van het andere geslacht zijn kon ze niets verontrustends ontdekken. Het lag vrij laag maar dat was te verklaren door de verstreken baarmoedermond en kon geen kwaad. Bewoog goed, maagje gevuld, niertjes werkend, hartje klopte vrolijk.

Ze zijn weer in overleg hier over hoe nu verder en gaan kijken wat de beste werkwijze/methode gaat zijn voor mij en de baby. Dus ben benieuwd
  FOK!fossiel zondag 16 mei 2004 @ 12:05:22 #260
2628 Karin
pi_19167557
Knor wat fijn dat de weeen gestopt zijn
  Jubileum moderator zondag 16 mei 2004 @ 12:05:48 #261
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19167561
Je hebt ineens een ander babietje Knor? ! Ehm...... en nu? Alle namendiscussies weer starten?

Gelukkig gaat het goed zo verder
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 12:09:15 #262
43556 miss_dynastie
pi_19167619
Knor, wat goed !! En het geslacht
  Jubileum moderator zondag 16 mei 2004 @ 12:10:56 #263
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19167652
Ik vergeet helemaal Mevr & Meneer Psyche heel veel sterkte, en een fantastische dag morgen te wensen
We wachten morgen met spanning op het nieuws en de eerste foto's
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 16 mei 2004 @ 12:15:21 #264
16245 CarOnline
met lange O
pi_19167736
Oh Knorretje wat fijn dat je een goede nacht gehad hebt!
tis voor jullie dus ook nog een verrassing wat het uiteindelijke geslacht is

Meneer en Mevrouw Psyche, sterkte en een hele fijne dag morgen
Screw them.
We're going home.
pi_19167752
ow nog bedankt voor de linkjes uiteraard. Ga er nu gauw zelf al een paar lezen
  zondag 16 mei 2004 @ 12:18:51 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19167820
Knorretje wat een lekker nieuws toch wel even! Alles erop en eraan! En lekker kunnen loeren..

En nu? Weer op namenjacht?
  FOK!fossiel zondag 16 mei 2004 @ 12:22:26 #267
2628 Karin
pi_19167878
Vergeet ik het ook helemaal
Meneer en mevrouw Psyche heel veel succes en plezier morgen! Ik weet zeker dat de ruggeprik 100% mee gaat vallen.
pi_19167902
Oeh das al beter nieuws knorretje

Psyche en vrouw, heel veel sterkte vanmiddag en veel geluk voor morgen
pi_19167941
Knorretje, wat fijn om te horen dat je een goede nacht hebt gehad
En wat heerlijk dat je weer even naar je kindje hebt mogen loeren

Alleen is het natuurlijk nu wel heel spannend wat het gaat worden
dit is precies de reden dat ik per se voor allebei een naam klaar wou hebben liggen

Doe rustig aan vandaag he?
pi_19168029
Ha Knorretje, fijn dat het wat beter gaat! Dat wordt wel een eigenwijsje hoor dat beebje van jullie. Wil veel te vroeg eruit, is ineens van m naar v (of andersom).

Maar wat het ook wordt, het moet wel nog blijven zitten !
  zondag 16 mei 2004 @ 12:39:04 #271
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19168188
Knorretje, wat ben ik blij om te lezen dat het het goed gaat!!!
En nu is het dus alsnog een verassing wat het gaat worden!

Psyche en Mevrouw Psyche.. veel plezier morgen en geniet nog even van de rust
En wel snel met foto's komen hoor!
  Nerd met benen zondag 16 mei 2004 @ 12:40:33 #272
18073 miss_bleu
pi_19168216
quote:
Op zondag 16 mei 2004 12:02 schreef Knorretje het volgende:
ik heb een uitzonderlijk goeie nacht gehad trouwens, gisteren in de vooravond nog even last gehad en sinds dien niet meer, dus das een heel goed teken. Hartje klopte prima en heb vanmorgen 3 kwartier naar ons baby'tje mogen kijken. Behalve dat ze me liet schrikken aangaande het geslacht Het zou nu opeens van het andere geslacht zijn kon ze niets verontrustends ontdekken. Het lag vrij laag maar dat was te verklaren door de verstreken baarmoedermond en kon geen kwaad. Bewoog goed, maagje gevuld, niertjes werkend, hartje klopte vrolijk.

Ze zijn weer in overleg hier over hoe nu verder en gaan kijken wat de beste werkwijze/methode gaat zijn voor mij en de baby. Dus ben benieuwd
*blijft heeel hard door duimen*
pi_19168699
Knor wat een goed nieuws! En je baby is een transformer Maar hoe later je kijkt hoe betrouwbaarder de geslachtsbepaling is toch? Dus je kunt er nu toch wel zeker van zijn? Maar goed, dat is natuurlijk niet het belangrijkste, het belangrijkste is dat ie er nog zit
pi_19168708
Psyche en vrouw heel erg veel geluk en succes morgen!! Neem veel mooie foto's en zet ze snel hier neer. We zijn toe aan een verse baby! Tegen babyknor: daar bedoel ik niet jou mee, jij moet blijven zitten
pi_19169791
Fijn Knorretje dat het weer wat beter met je gaat! Ik blijf duimen dat jullie beebje gewoon tot het einde (zo ongeveer dan) van de zwangerschap blijft zitten!

Psyche en vrouw ook namens mij natuurlijk heel veel succes morgen!
  zondag 16 mei 2004 @ 14:16:01 #276
8885 moralia
Grip op je zak
pi_19170097
Knor, prima nieuws! Blij dit te horen, ik zal dit de mensjes op t andere plekkie ook even vertellen want die vroegen zich ook al van alles af. Dikke van ons drietjes in ieder geval!
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_19170653
Goed nieuws, Knorretje! Wanneer weten ze meer over wat er nu verder gaat gebeuren?
  zondag 16 mei 2004 @ 15:13:05 #278
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19171442
Hèhè Knor, da's goed om te horen allemaal. Hoop zo hard dat die storm voor jullie is gaan liggen nu.

Psyche2003 en vrouwke, we leven allemaal in spanning met jullie mee. Heel veel succes morgen en ik hoop voor je vrouw dat ze niet al teveel last heeft van de zenuwen.
Ruggeprik hoeft niet pijnlijk te zijn. Mijn moeder was hier vanmorgen en heeft voor een operatie een tijdje terug ook een ruggeprik gehad. De naald heeft ze niet eens gevoeld, het was alleen de vloeistof die wat dikkig aanvoelde.
Ik ben zoooooo vreselijk benieuwd naar Psyche2004!!
  zondag 16 mei 2004 @ 16:36:12 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19173624
Psyche en mevrouw, heel veel sterkte morgen en geniet ervan!

Knorretje en Danny, ik kan een paar daagjes minder online zijn, maar dit zal een van de topics worden (of het vervolg ) die ik toch wel ga proberen te checken!
Ik denk aan jullie!
pi_19173842
Knorretje dat is fijn om te horen! Keep up the good work! Haha en de kleine heeft jullie wel voor de gek zeg! BabyKnor, plaag je papa en mama niet steeds zo, en blijven zitten he!!!
  zondag 16 mei 2004 @ 16:59:53 #281
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19174141
Hallo mensen!

Ben net terug uit het ziekenhuis en ben nu dus een beetje zielig, net als mijn vrouwtje :'(

Moest haar vandaag al brengen en morgenochtend vroeg op voor de ingreep, ze is ergens rond 8:30 al aan de beurt namelijk!!!! Uiteraard neem ik de digicam mee, zal zo even de batterijen opladen enzo, dus foto's komt wel goed!

Mits alles meezit, hebben jullie dus morgenmiddag al een foto

Ik ben weer even weg, zal me af en toe vast nog wel even melden!
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_19174449
Spannend Psyche! Mooi dat we waarschijnlijk al zo snel van foto's worden voorzien
  zondag 16 mei 2004 @ 17:29:18 #283
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19174818
Psyche, je laatste nachtje als niet papa.....morgen is alles anders

En 1 ding weten we zeker: morgen is er een nieuw babietje!
(en schuif ik verdorie weer een plaatsje op de lijst omhoog )
  zondag 16 mei 2004 @ 17:39:01 #284
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19175077
gossie het lijkt mij als je zoiets weet dat je werkelijk geen oog dicht doet vann8 echt spannend dit hoor, wacht met smart op de fotoos

ik heb klein feestje vandaag, ik ben vandaag net zover als vorige keer 6w2d en dat zonder drup bloed vanaf morgen voel ik me ietsie meer zwanger. echt vreemd nog steeds hier, ik ben zwanger maar toch ook eigenlijk weer nie voor ons gevoel. komt wel als we 6 weken verder zijn denk ik.
  zondag 16 mei 2004 @ 18:05:07 #285
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19175769
quote:
Op zondag 16 mei 2004 17:39 schreef Martineke het volgende:
ik heb klein feestje vandaag, ik ben vandaag net zover als vorige keer 6w2d en dat zonder drup bloed
gefeliciteerd, das een eerste mijlpaal!
quote:
vanaf morgen voel ik me ietsie meer zwanger. echt vreemd nog steeds hier, ik ben zwanger maar toch ook eigenlijk weer nie voor ons gevoel. komt wel als we 6 weken verder zijn denk ik.
"Een beetje" zwanger bestaat niet Maar ik snap wel wat je bedoelt
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 16 mei 2004 @ 18:07:06 #286
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19175819
Psyche, theoretisch ga je vannacht je laatste nachtrust hebben maar toch ook weer niet door de spanning. Een rare situatie, heel veel sterkte met het doorkomen van de laatste uurtjes en voor morgen heel veel succes gewenst. We zien graag het resultaat
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 16 mei 2004 @ 18:20:15 #287
62233 Jelief
ikke lief!
pi_19176100
psyche ik hoop dat alles morgen zonder complicaties verloopt en dat jullie een lief kindje in jullie armen hebben. slaap ze vannacht...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 16 mei 2004 @ 18:49:27 #288
393 phileine
española
pi_19176692
oe psyche wat spannend, morgen zijn jullie pappa en mamma!!
Ik ga hard aan jullie denken hoor.
Al nieuws van het roodbol-front?
mooi he, alles
pi_19176827
Knorretje!!! wat fijn dat je zo'n goeie nacht hebt gehad en dat beebje het zo goed doet!!! Beebje laat jullie gewoon lekker in spanning zitten wat betreft het geslacht!!!

Psyche voor jullie!! Morgen 16 mei is gewoon een hele mooie zonnig dag, een prachtige dag om je kindje op de wereld te zetten!!! HEel veel succes hoor!!!!
  zondag 16 mei 2004 @ 18:55:30 #290
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19176837
O man, wat moet dat een raar gevoel geven Psyche. Neem vanavond een goede borrel, dan slaap je misschien nog een beetje. Niet teveel natuurlijk, want je moet er morgen weer fris en fruitig naast staan.

Enneuh Pluisje, waar denk je dat ik ineens kom te staan dan op de lijst.
  zondag 16 mei 2004 @ 19:07:04 #291
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_19177134
Psyche, jij en je vrouw morgen veel succes gewenst met de operatie en daarna lekker genieten van jullie babietje.

Knorretje, elke dag dat jullie kleine Knorretje blijft zitten is natuurlijk meegenomen. Fijn dat het vannacht zoveel beter is gegaan. Mijn zus heeft ook een paar weken in het ziekenhuis plat moeten liggen aan de weeenremmers. Ze mocht niet eens haar bed uit om te plassen. Ze mocht naar huis toen het kindje goed levensvatbaar was. Uiteindelijk is mijn nichtje gewoon thuis geboren en nog te laat ook. Gelukkig kan dat dus ook en ik hoop met heel mijn hart dat het bij jullie ook zo'n soort verhaal gaat worden.

Martineke, gefeliciteerd met dit mijlpaaltje. Volgens mij heb je er zelf ook wel vertrouwen in, of lijkt dat maar zo?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 16 mei 2004 @ 19:11:09 #292
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19177217
jawel beetje wel, nog niet helemaal hoor kan nog altijd misgaan ben nog zo kort zwanger in feite
  zondag 16 mei 2004 @ 19:31:23 #293
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_19177614
quote:
Op zondag 16 mei 2004 16:59 schreef Psyche2003 het volgende:
Hallo mensen!

Ben net terug uit het ziekenhuis en ben nu dus een beetje zielig, net als mijn vrouwtje

Moest haar vandaag al brengen en morgenochtend vroeg op voor de ingreep, ze is ergens rond 8:30 al aan de beurt namelijk!!!! Uiteraard neem ik de digicam mee, zal zo even de batterijen opladen enzo, dus foto's komt wel goed!

Mits alles meezit, hebben jullie dus morgenmiddag al een foto

Ik ben weer even weg, zal me af en toe vast nog wel even melden!
Aaaah wat rot voor jullie, dat zij daar ligt en jij alleen thuis
Toen ik een geplande keizersnee kreeg (mijn eerste bevalling), moest ik me ook een dag van tevoren melden. Maar ik mocht gelukkig toch het laatste nachtje naar huis, als we ons maar 's morgens om 7 uur meldden Dat was een heel aangename verrassing, ook al kwam van slapen thuis ook niet veel. Jullie in ieder geval heel veel succes morgen hoor, ik hoop hier snel goed bericht en foto's te zien!
  zondag 16 mei 2004 @ 19:40:08 #294
640 snoopy
peanuts
pi_19177817
Psyche, heeeel veel sterkte met je onverwacht eenzame nachtje. En succes morgen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_19178028
Psyche en vrouw....heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel succes morgen en we zijn benieuwd naar de nieuwe wereldburger
Groetjes,Minoes
  zondag 16 mei 2004 @ 20:01:15 #296
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19178353
wat denken jullie?
Zouden deze dekentjes lekker zijn in de zomer? (op een kamertje wat een beetje warm kan worden )

http://www.ikea.nl/webapp(...)0101&productId=20969
  zondag 16 mei 2004 @ 20:18:43 #297
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19178846
LadyS, lijkt mij persoonlijk wel lekker hoor, en ik ben niet eens een baby

Dutchie, ai, je wordt lijstaanvoerder....en er zit maar 1,5 week tussen onze data in!

Het was vandaag weer lekker hier: ik heb tot 17.30 alleen met heel veel pijn en moeite 1 mueslireep naar binnengekregen. En zelfs die kwam er steeds bijna weer uit, en heb ik over 3 uur verspreid
Qua avondeten heb ik wat frietjes en 2 hapjes kaassoufle naar binnen weten te werken...

Het vooroordeel dat zwangere vrouwen zoveel (vr)eten gaat lang niet altijd op

Gelukkig laat ik morgen boodschappen bezorgen, en daar zitten ook 2 verse fruitsalades en een ananas bij. Fruit is zo'n beetje het enige wat ik wel binnen weet te krijgen
  zondag 16 mei 2004 @ 22:38:10 #298
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_19182550
Dank voor het medeleven

Het slapen komt wel goed hoor, heb van de huisarts een paar weekjes terug al eens slaapmiddeltje gehad , dus ik ben wel onder zeil zo... Zal wel vaak wakker zijn, zo alleen in bed is ook niets... Hond zal wel lekker bij me komen liggen en de kat misschien ook wel, dus we zien het wel

Truste iig en tot morgen ergens
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  zondag 16 mei 2004 @ 22:41:58 #299
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19182695
Truste Veel plezier morgen!!!
Hyves!
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2004 @ 22:43:29 #300
43556 miss_dynastie
pi_19182752
Pluisje, ik maak me wel een beetje boel zorgen om je
Die kleine groeit wel, maar let je wel een beetje op jezelf? Al die stress met de babykamer heeft je overduidelijk geen goed gedaan, ik hoop dat als dat geregeld is, het weer een beetje beter met je zal gaan
  zondag 16 mei 2004 @ 22:44:48 #301
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19182804
Psyche, heel veel plezier morgen. Geef je twee meiden een dikke knuffel van me. Ik zal aan jullie denken
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  zondag 16 mei 2004 @ 22:59:05 #302
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19183243
ok nu wil het wel es weten mogen zwangere vrouwen nu wel of geen brie?? ik dacht van niet, maar toen ik op verpakking ging kijken stond er gepasteuriseerde koeienmelk op, dus geen au lait cru. verwarrend allemaal
  zondag 16 mei 2004 @ 23:02:08 #303
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19183337
wat ik begrepen heb was het beter van niet, vanwege de soort schimmel die op de brie zit
Of iets in die trant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')