ik dacht dat jij niet meer zou blowen psiii?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 06:00 schreef psiii het volgende:
ja sorry hoor was stoned
Hehequote:Op zondag 16 mei 2004 11:41 schreef FokCrash het volgende:
Politiek en stemmen is weer helemaal hot, na dat songfestival van gister hè.....![]()
Yoriz!quote:Op zondag 16 mei 2004 17:08 schreef YoriZ het volgende:
Mij ook niet
De mens heeft keuzen. Als er een eenduidig antwoord op alles was, dat een ieder zou beseffen en aanvaarden, was er geen spel meer in het leven, was er geen leven in de brouwerijquote:Op zondag 16 mei 2004 18:30 schreef Pleun het volgende:
Een vraag dan:
Moet je alles wat je doorkrijgt ook doorgeven?
Spliff, 'kdenk gewoon dat het tijd wordt voor het zoeken van een andere stek voor het laten herleven van de goede oude tijden...quote:Op zondag 16 mei 2004 19:12 schreef displission het volgende:
Ik weet wel een onderwerp..maar dat mag waarschijnlijk niet van iteejer en MUUS. Echt wel jammer dus..![]()
Iteejer en MUUS als jullie kijken, mag ik een topic openen met als titel: God wordt genaaid door zijn eigen creatie???
Ben benieuwd..
Grt,
M.
ps. Als jullie je dan afvragen wat ik eventueel met zo'n topic als deze zou willen bereiken..niks gewoon lekker discussieren..net als een paar maanden geleden..
Is al goedquote:Op zondag 16 mei 2004 19:05 schreef YoriZ het volgende:
Ik denk dat psiii iemand anders is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |