quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:49 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik nomineer mezelf en Croupouque .
Ik ook.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik nomineer Tokay vanwege : Welkom bij de FOK! vacaturebank! en omdat tokay okay is
+rquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:53 schreef AudreyHepburn het volgende:. Coupouque.
.
wat heeft baukel deze maand gedaan ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Oh nee,ik nomineer Baukel![]()
![]()
![]()
Niets.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wat heeft baukel deze maand gedaan ?
Sterf zacht.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja en je kunt jezelf niet nomineren mits VAC !!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:00 schreef JaWi het volgende:
Ik nomineer de zoon van mijn moeder.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja en je kunt jezelf niet nomineren mits VAC !!
Tis geen Idolsquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:02 schreef apophis4u het volgende:
En kun je aangeven op welk gebied? Is het beperkt tot onzin of over het hele forum? Wat zijn de punten waarop wordt beoordeelt? En wie beoordeelt deze?
Ik denk namelijk dat het een beperkte kliek is die hier veel invloed op zal hebben. Dus iets meer afbakening kan geen kwaad
Ik nomineer conflict bij deze, want het is wel de meest bekende ondertussen
Ik nomineer apophis4u wegens altijd serieus zijnquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:02 schreef apophis4u het volgende:
En kun je aangeven op welk gebied? Is het beperkt tot onzin of over het hele forum? Wat zijn de punten waarop wordt beoordeelt? En wie beoordeelt deze?
Ik denk namelijk dat het een beperkte kliek is die hier veel invloed op zal hebben. Dus iets meer afbakening kan geen kwaad
Ik dacht dat jij Bier zou nominerenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:03 schreef Bioslock het volgende:
Ik nomineer Jerruh.
Schijn bedriegtquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik nomineer apophis4u wegens altijd serieus zijn![]()
Die lelijke?quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:07 schreef Bioslock het volgende:
Ik nomineer ook die homo die een keer een topic over ballen scheren geopend heeft.
Nee, dat viel wel mee.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:11 schreef oneindig het volgende:
[..]
Die lelijke?
Ok onzin user van de maand ! en er gaat gewoon ouderwets gestemd worden !quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:02 schreef apophis4u het volgende:
Ik nomineer conflict bij deze, want het is wel de meest bekende ondertussen
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ok onzin user van de maand ! en er gaat gewoon ouderwets gestemd worden !
Val ik dan al afquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik nomineer apophis4u wegens altijd serieus zijn![]()
Maar je bent serieus in onzin wat dan al weer onzin isquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:15 schreef apophis4u het volgende:
[..]
[..]
Val ik dan al af
das juist leuk als mensen daar zo op in gaanquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar je bent serieus in onzin wat dan al weer onzin is
nu moet je niet lullenquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef apophis4u het volgende:
[..]
das juist leuk als mensen daar zo op in gaan
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:27 schreef godard_k het volgende:
[..]
nu moet je niet lullen, bent wees dan gewoon serieus
![]()
Dit kost je punten jochiequote:Op donderdag 13 mei 2004 09:31 schreef Conflict het volgende:
Hee ik ben in de race!
Ik nomineer ruk. [afbeelding]
Ik Conflict wegens zijn onophoudende stroom leuke baggerquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:31 schreef Conflict het volgende:
Hee ik ben in de race!
Ik nomineer ruk.
Als je dat niet snel intrekt, trek ik m'n stem terugquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:31 schreef Conflict het volgende:
Hee ik ben in de race!
Ik nomineer ruk. [afbeelding]
welk deel van mijn reply?quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je dat niet snel intrekt, trek ik m'n stem terug
dit zijn de nominatie rondes ... stemmen is nog lang niet begonnen !quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je dat niet snel intrekt, trek ik m'n stem terug
Ik zei toch dat het je punten ging kostenquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
welk deel van mijn reply?
go conflictquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:31 schreef Conflict het volgende:
Ja bekijk het, ik ga niets wat ik heb gezegd terug nemen, sorry
wanneer begint het stemmen dan (15e lijkt me het beste dan)? Het lijkt alleen nu al verdacht veel op stemmen moet ik zeggen dus het is misschien het beste om een eerste stem op een user als nominatie te laten gelden. of ben ik nou waus?quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dit zijn de nominatie rondes ... stemmen is nog lang niet begonnen !
jezelf nomineren is erg makkiequote:Op donderdag 13 mei 2004 10:42 schreef timbob het volgende:
Nou, als jullie het niet doen, nomineer ik hem maar:
Ik nomineer:!!!
TIMBOB!
vanwege zijn ... aanwezigheid
Ahhhhhquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:43 schreef bugeye het volgende:
[..]
jezelf nomineren is erg makkie
maar ik doe het liever niet zelf
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:24 schreef -Lotte- het volgende:
ijsmeis...
omdat je zo gekke kop trekt in je fotoboek ;-)
(goed bedoeld)
20 mei had ik al aangekondigdquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:37 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
wanneer begint het stemmen dan (15e lijkt me het beste dan)? Het lijkt alleen nu al verdacht veel op stemmen moet ik zeggen dus het is misschien het beste om een eerste stem op een user als nominatie te laten gelden. of ben ik nou waus?
ow. xcuse. ik nomineer jou bij deze vanwege dit topic.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
20 mei had ik al aangekondigd
dank!quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:08 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
ow. xcuse. ik nomineer jou bij deze vanwege dit topic.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:03 schreef timbob het volgende:
[..]
ik nomineer jou dan wel
omdat je zo'n vette avatar hebt
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:24 schreef LiesBitch het volgende:
ik nomineer FF omdat ie met melanie naar de bioscoop gaat (14 jaar )
quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:13 schreef engessa het volgende:
Ik nomineer alle modjes van Onzin omdat het zulke fantastische, gezellige, hardwerkende, eerlijke en standvastige mensen zijn. Hoezee!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:13 schreef engessa het volgende:
Ik nomineer alle modjes van Onzin omdat het zulke fantastische, gezellige, hardwerkende, eerlijke en standvastige mensen zijn. Hoezee!
3 weken lang meer dan 30 posts per dag, dat zou mij niet lukken!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
ikkuh bijna 500 post binne 2 a 3 weken
samne met hallo_mensen ( hijs vet )
Het gerucht gaat dat hij een oude, bebaarde kluizenaar is die zich heeft teruggetrokken in een piepklein houten huisje in een bos in de omgeving van Ommen, alwaar hij leeft van het eten van peren die groeien in de perenboom naast zijn hutje.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Who the fuck is Croupouque?!
Zonder dat ik ook maar één van z'n, ongetwijfeld leuke, anekdotes heb aanhoord weet ik dat Croupouque gevat en grappig is. Mijn nominatie heeft ie iig.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Who the fuck is Croupouque?!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:53 schreef AudreyHepburn het volgende:. Croupouque.
.
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat hij een oude, bebaarde kluizenaar is die zich heeft teruggetrokken in een piepklein houten huisje in een bos in de omgeving van Ommen, alwaar hij leeft van het eten van peren die groeien in de perenboom naast zijn hutje.
Iedere dag krijgt hij bezoek van tientallen bewonderaars die lekkere hapjes voor hem meebrengen en aandachtig luisteren naar de vele leuke anekdotes en verhalen die de oude man te vertellen heeft. Zijn woord van liefde en respect is het woord waar iedereen, jong en oud, graag naar luistert en op deze manier hoopt hij zijn booschap door te geven van generatie op generatie.
Een man met een boodschap, die Croupouque. Wat een held.
oka ik ga ff een lijstje maken !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:46 schreef The_Langolier het volgende:
*SCHOP*
anders wordt het nooit wat he, en dat zou toch zonde zijn.
laat het stemmen beginnen!
Croupouque 1 stem bij deze
Dan zoek ik het lijstje met al mijn klonen en wachtwoorden even op,quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oka ik ga ff een lijstje maken !
dit is de stemronde. de nomineerronde is al geweest.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:48 schreef Stuart het volgende:
Ik nomineer: Dora_van_Crizadak
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
dit is de stemronde. de nomineerronde is al geweest.
volgens bovenstaande methode graagquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
well dan 1 stem voor: Dora_van_Crizadak
Zo. Ik heb gestemd.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:croupouque Tokay Baukel VelvetAcidChrist R2ckkson Xtreem Apophis4u jerruh conflict Bioslock Cohen Ijsmeis Ruk tong80 tiemie doodmetaal flyingfox hallo_mensen inxauragga | nitespeed audreyhepburn Dora_van_Crizadak Bosbeetle
jaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:59 schreef The_Langolier het volgende:
Elke user mag maar een stem uitbrengen neem ik aan?
Anders wordt de straks aan te leggen fotomuur zo eentonig !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...maar waarom is de winnaar de volgende keer uitgesloten?
als jij nog ff de laatste lijst copieert en daar je stem inzet moet het duidelijk zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:59 schreef The_Langolier het volgende:
Elke user mag maar een stem uitbrengen neem ik aan?
Joh, ik denk dat er twee, maximaal drie keer dezelfde winnaar op rij gekozen gaat worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Anders wordt de straks aan te leggen fotomuur zo eentonig !
Dat denk ik dus niet !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Joh, ik denk dat er twee, maximaal drie keer dezelfde winnaar op rij gekozen gaat worden.
Dus zo erg is dat niet.
Het lijkt me dat de user van de maand vrij is om de titel: "ONZ user (insert maand) 2004" o.i.d. te voerenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Anders wordt de straks aan te leggen fotomuur zo eentonig !
Bij deze.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:croupouque Tokay I | Baukel VelvetAcidChrist R2ckkson Xtreem Apophis4u jerruh conflict | Bioslock Cohen Ijsmeis Ruk tong80 tiemie doodmetaal flyingfox hallo_mensen inxauragga I nitespeed audreyhepburn Dora_van_Crizadak | Bosbeetle
ook dat ja !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:05 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de user van de maand vrij is om de titel: "ONZ user (insert maand) 2004" o.i.d. te voeren
Kunnen we niet gewoon de naam posten?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ff de quote tags weghalen is makkelijker voor de volgende !
ik hou het wel in de gaten en in de bij de laatste telling zal ik het controlerenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon de naam posten?
Op deze manier gaan er namelijk stemmen verloren.
Verder vind ik het een topidee, hoor.
OK, Apophis4u vanwege zijn 'lekkere' avatar en zijn goede begeleiding van newbies (oa ikke)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:07 schreef Bosbeetle het volgende:croupouque | Tokay || Baukel VelvetAcidChrist R2ckkson Xtreem Apophis4u I jerruh conflict Bioslock Cohen Ijsmeis Ruk tong80 tiemie doodmetaal flyingfox hallo_mensen intxauragga I nitespeed audreyhepburn Dora_van_Crizadak | Bosbeetle
laatste lijst !
Op deze manier blijft het controleerbaar. Ook zorgt deze manier van stemmen ervoor dat niet zomaar iederen stemt maar alleen degenen die er eerst over hebben nagedacht, een goeie zaak dus mijns inziens.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:23 schreef DaMook het volgende:
Kun je hier niet gewoon een poll voor maken ? Lijkt mij makkelijkerof kan een pol niet zoveel keuze's aan ?
OK hierbij nomineer ik spideyman voor de laatste plaats...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:27 schreef Spideyman het volgende:
wat een kuttopic
Ik weet zelf niet hoé, maar polls kunnen gemanipuleerd worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:41 schreef mcDavid het volgende:
Poll.
kan idd, mar deze is gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet hoé, maar polls kunnen gemanipuleerd worden.
jij mag voor volgende maandquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:46 schreef JaWi het volgende:
En ik dan
Zo is dat!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
ok ik vind het een goede methode het gaat toch om het idee
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:29 schreef Gianluca het volgende:
Er moeten meer namen staan
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Misschien een ideetje om users in het zonnetje te zetten ! Dit door mensen te nomineren (2 weken) en dan de laatste 2 weken te stemmen. En dan iedere eerste van de maand een usert als usert van de maand te honoreren. Alwaar het nomineren van de volgende maand weer kan beginnen. Wel dienen nominaties beargumenteerd te worden met daadwerklijke positieve acties van de desbetreffende user.
Omdat het al 12 mei zullen de nominaties voor user van de maand juni iets sneller moeten gaan.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[..]
Hadden er maar meer nominaties moeten zijn.
Ik heb opCroupouque
gestemd trouwens.
Ik dus op jou.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:59 schreef Croupouque het volgende:
Wie zijn die lieverds die op mij hebben gestemd?
Dank je wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik dus op jou.
En jij?
Oeh Sjors, bedankt!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:56 schreef Georges het volgende:
Tokay
Dank je wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:56 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb niet op jou gestemd, maar op Intxauragga ofzoiets.
Hai JaWi!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:58 schreef JaWi het volgende:
Ik heb nog niet gestemd
Conflict, op jezelf stemmen is zo kei not done!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:10 schreef Conflict het volgende:
Ik wel![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Conflict, op jezelf stemmen is zo kei not done!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:07 schreef apophis4u het volgende:
Conflict, zoals genomineerd
Tenks Pharox
En daarom stem ik op Tokay!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Conflict, op jezelf stemmen is zo kei not done!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg niet graag: "Ik zei het toch".quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:02 schreef mcDavid het volgende:
owja: kappen met in-en uitloggen op je 56k modem, conflict!
Verkeerde kneus!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:12 schreef engessa het volgende:
Ik heb ook gestemd.
kei lief van jequote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik stem op Conflict, wereldkampioen topics openen...
ikquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:59 schreef Croupouque het volgende:
Wie zijn die lieverds die op mij hebben gestemd?
Ja, waarom posten mensen hier niet zodra ze gestemd hebben?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:46 schreef apophis4u het volgende:
Ik heb verborgen fans
bedank mij!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, waarom posten mensen hier niet zodra ze gestemd hebben?
Dan kan ik ze tenminste bedanken ofzo.
Das 1 minderquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:46 schreef apophis4u het volgende:
Ik heb verborgen fans
Good pointquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, waarom posten mensen hier niet zodra ze gestemd hebben?
Dan kan ik ze tenminste bedanken ofzo.
en mij!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
bedank mij!
Bedankt, Paarse Paashaas.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
bedank mij!
Hey das tofquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:48 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
Das 1 minder
Biertje? Iemand? [afbeelding]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:50 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hey das tof
Thx 4 the beer
Had je hem destijds moeten nomineren. Misschien volgende maandquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:51 schreef Conflict het volgende:
waaroem staat boebiedoe er eigenlijk niet in
Wie wil je in de min helpen dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:55 schreef Godlike02 het volgende:
Mag ik ook een anti stem geven?
Dank u Cabianvia.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:22 schreef Biancavia het volgende:
En daarom stem ik op Tokay!
Áls je wint, áls je wint.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:07 schreef Conflict het volgende:
Wat win ik eigenlijk?
Een kusje.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:09 schreef Conflict het volgende:
Wat winnen we eigenlijk?
Behalve 1e en 2e plaats?
STEM NIET OP MIJ, STEM OP CONFLICT !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een kusje.![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
STEM NIET OP MIJ, STEM OP CONFLICT !
dat doen ze alquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
STEM NIET OP MIJ, STEM OP CONFLICT !
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:28 schreef Etcetera het volgende:
* Conflict heeftbagger koning
Conflict
gestemd
waarschijnlijk heeft conflict proxies !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom wint conflict!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft conflict proxies !
Dat heb ik ook een tijdje gehad, het gaf een ontzettend branderig gevoel bij het plassen en het jeukte enorm.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft conflict proxies !
Had je daar laatst niet een topic over?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, het gaf een ontzettend branderig gevoel bij het plassen en het jeukte enorm.
Beterschap, Conflict.
* Etcetera meldt afquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
welke homos zitten dr op Conflict te stemmen?
whaaa, jou haal ik dus steeds door de war met engessa!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* paarse_paashaas meldt af
ben geen Homo!
ben een meisje
en hetero
WEL!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:23 schreef Conflict het volgende:
IK SPEEL NIET VALS STELLETJE KOEKENBAKKERS
Of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:31 schreef jackson het volgende:
Hugo -> Wifi + dual monitor says:
ha misterrrr J!
kunt u ff voor mij stemmen
User van de maand !! (Het stemmen is begonnen!)
ik heb je niet eens op msn debielquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:31 schreef jackson het volgende:
ha misterrrr J!
kunt u ff voor mij stemmen
User van de maand !! (Het stemmen is begonnen!)
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik heb je niet eens op msn debiel
Waarom reageer je dan tyfus hondquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:39 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik heb je niet eens op msn debiel
ik ook van jouquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan tyfus hond
JALOERSquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
kunnen de IP's waarmee gestemd is ook achterhaald worden?
tuurlijk maar het zijn allemaal andere, wat wil je gaan uitzoeken?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
kunnen de IP's waarmee gestemd is ook achterhaald worden?
zie hier de reden voor de niet twee keer de zelfde user achter elkaar regelquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef Croupouque het volgende:
Conflict, stiekeme poll-jehova!
nee, ik vind het alleen vrij zieligquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
JALOERS
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik ook van jou
Nee hoor, er wordt gewoon gecheatquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
JALOERS
jaloers dusquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, ik vind het alleen vrij zielig
Blijf toch eens van die troep af johquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:47 schreef BB-King het volgende:
Pff, wat een flut-uitslag.
Bij deze verklaar ik het ongeldig en kroon mezelf tot user van de eeuw.
joh!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:46 schreef jackson het volgende:
[..]
apopdinges4 heet ook hugo....
Truste lieve kinderen![]()
![]()
Ja, maar als (ik zeg 'als') er gesjoemeld wordt, dan is er sowieso geen eer aan te behalen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zie hier de reden voor de niet twee keer de zelfde user achter elkaar regel
das niet cheaten, das inspringen op de simpelere users op Fok!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:47 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Nee hoor, er wordt gewoon gecheat
[afbeelding]bron
Post dan de link naar de poll ipv direct de link naar zijn stemquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
das niet cheaten, das inspringen op de simpelere users op Fok!
eer schmeerquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, maar als (ik zeg 'als') er gesjoemeld wordt, dan is er sowieso geen eer aan te behalen.
Gesjoemeld wordt er toch wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
eer schmeer
ik win toch nooit
neen!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:50 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Post dan de link naar de poll ipv direct de link naar zijn stem
Die boek?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:51 schreef Neutrino het volgende:
Ben hard bezig ijsmeis boven aan te krijgen..
Die fotoboek foto is veel leuker
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:57 schreef Conflict het volgende:
kom op mensen, stemmen!
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:03 schreef Pharox het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar NIET op jou...
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:02 schreef Conflict het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:03 schreef Pharox het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:15 schreef Cynix ® het volgende:
Komt er ook een polletje voor beste mannelijke FA?
ff wachten tot december.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:15 schreef Cynix ® het volgende:
Dan wint nikky?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:15 schreef Cynix ® het volgende:
Yvonne tochquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:15 schreef Cynix ® het volgende:
Nu welquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:15 schreef Cynix ® het volgende:
Je bent er toch nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:03 schreef Pharox het volgende:
[..]
![]()
Als we eindelijk een echte mannelijke FA krijgen misschien welquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:15 schreef Cynix ® het volgende:
Dat is niet aardig van je.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:24 schreef Maud_Dib het volgende:
Als we eindelijk een echte mannelijke FA krijgen misschien wel
Ik vind je liev hoor - voor mij ben je een binkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is niet aardig van je.*jammer*snotter*jank*
Krasknufkroelquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is niet aardig van je.*jammer*snotter*jank*
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:51 schreef Neutrino het volgende:
Ben hard bezig ijsmeis boven aan te krijgen..
Die fotoboek foto is veel leuker
Joh!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
FRAUDE GEVOELIGE TERING ZOOI!
Volgende keer kunnen we het beter via SMS doen. Met een notaris enzoquote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:18 schreef Tokay het volgende:
Hmmmz, absoluut betrouwbare poll als je het mij vraagt.![]()
volgende keer maar weer handmatig gaan tellenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
FRAUDE GEVOELIGE TERING ZOOI!
Heel verstandig...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
volgende keer maar weer handmatig gaan tellen
Wat wil je handmatig gaan tellen dan? Kloontjes zijn ook makkelijk te makenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
volgende keer maar weer handmatig gaan tellen
niet zo makkelijk als steeds via een andere proxy stemmen!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:31 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Wat wil je handmatig gaan tellen dan? Kloontjes zijn ook makkelijk te maken
Jij hebt geeeeeeeeeeeeeeeen id hoeveel losse mailadressen ik heb liggenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
niet zo makkelijk als steeds via een andere proxy stemmen!
Je zit niet eens in de racequote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
"I demand a re-count!"
Zoveel unieke users zijn er niet eensquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:35 schreef Renmaestro het volgende:
202 stemmen !?!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |