Ah wat jammerquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Okay, ik zal me cool houden verder. Ik laat mij niet meer provoceren door een moslimaanhanger. Last word ever said. Kirmi en Mutant en wie weet ik nog meer, jullie doen maar. Ik ben geen gesprekspartner meer van jullie. Ik discussieer alleen nog met non-moslims.
Beloof je dat?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Okay, ik zal me cool houden verder. Ik laat mij niet meer provoceren door een moslimaanhanger. Last word ever said. Kirmi en Mutant en wie weet ik nog meer, jullie doen maar. Ik ben geen gesprekspartner meer van jullie. Ik discussieer alleen nog met non-moslims.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Iddquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:46 schreef Bela het volgende:
[..]
[afbeelding] Het is niet goed voor moslims om met kafirs en honden om te gaan. Goed dat je mensen niet langer in verleiding brengt.
Ik beschouw mij superieur aan moslims.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:46 schreef Bela het volgende:
[..]
[afbeelding] Het is niet goed voor moslims om met kafirs en honden om te gaan. Goed dat je mensen niet langer in verleiding brengt.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Okay, ik zal me cool houden verder. Ik laat mij niet meer provoceren door een moslim/islam-aanhanger.
Ik ben tegenstander van terugtrekking daar men daar heen is gegaan om te helpen met de wederopbouw, laat ze dat dan maar eerst afronden. Zeg dat dat over een jaar groterdeels afgedekt kan zijn, daarna mogen ze van mij weg.quote:Aaah schreef in de laatste post des laatste SC
Waarom ben je voor verlenging? Begrijp me goed, ik heb niet dezelfde motieven als Bos. Wat wint Nederland ermee? In Afrika broeit het veel erger en daar is vrijwel geen soldaat te vinden uit NL of van de VN.
Wat moeten ze opruimen dan? Onder Saddam was het allemaal beter.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
Gelukkig
Maar waarom ik wil dat we wegaan. Omdat we er nooit hadden moeten zitten. Laten die Amerikanen fijn hun eigen rotzooi opruimen.
De wederopbouw gaat nooit slagen, ik ben daar zeer pessimistisch in en beschouw het dan ook als verloren bloed, zweet, tranen, geld, energie.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben tegenstander van terugtrekking daar men daar heen is gegaan om te helpen met de wederopbouw, laat ze dat dan maar eerst afronden. Zeg dat dat over een jaar groterdeels afgedekt kan zijn, daarna mogen ze van mij weg.
En ik ga met je mee in je opmerking dat er in afrika genoeg brandhaarden zijn waar NL zich niet in mengt, dat is ook een van de reden dat ik tegen de inmenging van het NL leger in Irak was.
Maar goed, ze zitten er nu en mijns inziens doen ze daar goed werk.
Deal en nu ga ik schilderen!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ok gewoon weg danquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat moeten ze opruimen dan? Onder Saddam was het allemaal beter.![]()
Tuana!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:52 schreef Tuana het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Mohammedanen, aaahikwordgek, mohammedanen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik beschouw mij superieur aan moslims.![]()
Tuana!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:52 schreef Tuana het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Nee, dan moet ik alweer een inburgeringscursus volgenquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tuana!!!!!!!!!1
Emigreer je mee naar onz.
Stata leuk op je cv.... Ow get ur point.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:57 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik alweer een inburgeringscursus volgen![]()
Nog steeds niet van je megalomania af?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik beschouw mij superieur aan moslims.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |