abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2004 @ 08:33:18 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19064819
Misschien ben ik al jaren afgestompt door stompzinnige horrorfilms of het ooit eens mogen aanschouwen van een film uit de faces of death reeks. Wellicht was het dat op het moment dat internet mainstream begon te worden ik dit soort filmpjes nog wel eens op school in handen kreeg van klasgenoten (de welbekende Dwyer suicide, of dat filmpje waarin ze bij een dief een hand en een voet afsnijden). De laatste keer dat ik met m'n wenkbrauwen fronste was toen ik een filmpje zag waarin ze in close up met helder geluid iemand onthoofden. Dit was geloof ik van Tjecheense makelij. Dan zie je gewoon dat mes er in gaan, en hoor je doe gast echt lijden. Te ziek voor worden.

Dan lees ik vervolgens dat het een zeer schokkend, misselijk makend, gruwelijk filmpje is waardoor ik me begon af te vragen: moet ik dit wel bekijken zo vlak voor het slapen gaan? Toch maar gedaan en ik moet zeggen dat ik het persoonlijk helemaal niet zo gruwelijk vond als gezegd werd. Je ziet een man zitten, en na dik 4 minuten arabisch geleuter duwen ze hem op eens op z'n zij, duiken ze er met 5 man op, gaat de camera alle kanten op, zie je heel vaag dat ze met iets metaalachtigs bezig zijn bij zijn hoofd en uiteindelijk hebben ze z'n hoofd in z'n hand. En dit alles wazig opgenomen en gepresenteerd in postzegelformaat.

Tja, naargeestig: ja, heel erg. Gruwelijk: de daad ongetwijfeld, maar visueel, en daar draaien al die waarschuwingen om, vond ik het maar een tamme bedoening.

het filmpje is creepy om de daad die er gebeurt, dat mensen tot zoiets in staat zijn en de gedachte dat men met een mes even zonder verdoving je hoofd beginnen af te snijden is ook niet erg aangenaam. Maar het visuele aspect vond ik helemaal niet zo gruwelijk. Zoveel zie je niet eigenlijk.

Ben ik nou zo afgestompt of hebben andere fokkers dat ook?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_19064827
jij bent afgestompt....sorry
pi_19064844
Het idee (de daad) is walgelijk inderdaad; dat iemand daar gewoon levend onthoofd wordt. Maar het visuele aspect viel mee idd, neemt (nogmaals) niet weg dat het gruwelijk blijft.
  woensdag 12 mei 2004 @ 08:44:09 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_19064888
TV en media zitten vol met geweld. En denk dat het een beetje went natuurlijk. Dat doet niks af aan de gruwelijkheid van de daad zelf. Maar het nieuws op dit moment zit er helaas vol mee.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 12 mei 2004 @ 08:46:58 #5
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_19064905
Volgende keer zullen we vragen of ze het beter willen filmen.. Het is ook echt wel ruk kwaliteit
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_19064982
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 08:46 schreef _oxygen_ het volgende:
Volgende keer zullen we vragen of ze het beter willen filmen.. Het is ook echt wel ruk kwaliteit
Als je ziet wat voor apparatuur ze hier op de zwarte markt aanbieden, is dat dan ook niet verwonderlijk.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
  woensdag 12 mei 2004 @ 08:56:22 #7
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_19065000
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 08:54 schreef dmace het volgende:
Als je ziet wat voor apparatuur ze hier op de zwarte markt aanbieden, is dat dan ook niet verwonderlijk.
Misschien kunnen ze iets krijgen uit de filmpot van Osama? soort cultuursubsidie om nieuwe apparatuur te kopen..
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_19065008
laast heb ik ook zo filmpje gezien en vond de kwaliteit nog wel aardig goed, ik snap niet hoe je bij iemand zomaar een mes op de keel kan zetten en dan rustig gaat snijden.
maar ik ben idd net als MikeyMo afgestompt door stompzinnige horrorfilms
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:02:54 #9
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_19065062
lekker hypocriet! eerst dat filmpje op de FP zetten, daarna verwijderen, en dan kwaad worden als er een gepost word!
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:06:42 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_19065094
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:02 schreef Guidoweb5 het volgende:
lekker hypocriet! eerst dat filmpje op de FP zetten, daarna verwijderen, en dan kwaad worden als er een gepost word!
Daar gaat het hier dus niet over.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:12:05 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_19065175
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 08:33 schreef MikeyMo het volgende:

De gruwelijkheid ligt meer in het feit dat het slachtoffer recent is. Je weet dat hij kort tevoren wordt vermoord. Je hoort hem schreeuwen en gorgelen etc.

Ik ken ook wel afschrikwekkendere beelden op internet, maar het is niet alleen de bloederigheid die het afgrijselijke bepalen.

Zo zag ik laatst op VolkomenKut een walgelijk filmpje van een of andere Russische junk die een vrouw beroofde doodschopte voor een beveilingscamera. Zie je ook geen bloed, maar zeer walgelijk en schokkend.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:20:25 #12
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_19065288
jah ik heb hem ook gezien stond op een weblog. Maar het deed me eigenlijk ook wel vrij weinig... sorry misschien ben ik toch wel een beetje ziek
pi_19065307
Ben ook redelijk afgestompt... visueel deed het met niet veel, maar de daad is wel walgelijk.
Maar ik denk dat ik zo'n filmpje wat R@b noemt walgelijker vindt...
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:24:20 #14
29358 drugsgebruiker
Rien à perdre
pi_19065345
Iemand gelet op dat klokje? Ene keer staat er 2:45 en daarna 13:22... Beetje vaag, of ze waren aan het fokken met de tijd.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:27:16 #15
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_19065383
quote:
Tja, naargeestig: ja, heel erg. Gruwelijk: de daad ongetwijfeld, maar visueel, en daar draaien al die waarschuwingen om, vond ik het maar een tamme bedoening.
Precies dat vondt jij. Maar andere fokkers misschien niet
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:27:40 #16
84945 Redmer
Zolang het nergens over gaat..
pi_19065388
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:12 schreef R@b het volgende:

[..]
Zo zag ik laatst op VolkomenKut een walgelijk filmpje van een of andere Russische junk die een vrouw beroofde doodschopte voor een beveilingscamera. Zie je ook geen bloed, maar zeer walgelijk en schokkend.
Volgens mij was die gefaked. Ten eerste zal een junk hem na zijn daad zo snel mogelijk smeren en deze kerel bleef maar in en uit die lift stappen! Ook anderen kwamen na wat in en uitzoomen tot die conclusie!

@ Mickeymo

Wacht maar tot er voor je neus iemand wordt onthoofd, denk niet dat je je dan nog afgestompt voelt. Heb ook geen gevoelens bij dat soort beelden, maar als je't meemaakt denk ik dat je er toch niet echt kalm onder blijft!
My mind is glowing!
pi_19065389
Horrorfilms en realiteit zijn IMHO niet te vergelijken. Ik vond dit filmpje juist zo schokkend omdat als het echt is, je de angst kunt horen in zijn stem. Visueel hoeft het niets voor te stellen, maar ik vond dit schokkender dan een film waar iemand zijn schedel in 2en gespleten wordt waarna de hersenen eruit lopen.

Het is werkelijk niet met elkaar te verglijken. Wat R@b zegt klopt idd. De daad zelf is wat het filmpje zo erg maakt. Het feit dat hij niet eens wist wat er ging gebeuren en dat de moord zo een persoonlijk karakter geeft maakt het erger dan welke film ook (waar je in je achterhoofd altijd weet dat het niet echt is, hoe vies ook)
pi_19065400
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:27 schreef Redmer het volgende:

@ Mickeymo

woensdag 12 mei 2004 @ 09:31:49 #19
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19065444
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar gaat het hier dus niet over.....
Nee idd, maar het mag wel even gezegd worden ^_^
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_19065457
Misschien iets schokkender als je een beeld bij die persoon kan plaatsen:

Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
  woensdag 12 mei 2004 @ 09:34:31 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19065486
quote:
Wacht maar tot er voor je neus iemand wordt onthoofd, denk niet dat je je dan nog afgestompt voelt. Heb ook geen gevoelens bij dat soort beelden, maar als je't meemaakt denk ik dat je er toch niet echt kalm onder blijft!
Maar dat is dan ook heel wat anders, ik heb het nu over het schokkende gruwelijke filmpje waarvoor niet genoeg gewaarschuwd kan worden over de gruwelijke content zodat men er ook echt helemaal niet nieuwschierig naar wordt...
[..]
pi_19065524
quote:

Ik heb het filmpje halverwege afgezet.. ik hou er niet van
pi_19065565
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:32 schreef vanwel het volgende:

[afbeelding]
Nee, werkt niet.
pi_19065613
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:38 schreef JustMuts het volgende:

[..]

ik kon het ook niet helemaal volgen, wat ze nou precies zeiden, maar ik heb hem wel afgekeken.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  woensdag 12 mei 2004 @ 10:22:08 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19066251
Nee, mijn arabisch is ook niet meer wat het geweest is
[..]
  woensdag 12 mei 2004 @ 10:27:47 #26
16715 Mylene
*schatje*
pi_19066369
Dit is wat er ongeveer gezegd werd:
quote:
"picture of dishonor and the news of Satanic assault on the people of Islamic men and women" will not be tolerated.

"Where is the compassion, where is the anger for God's religion, and where is the protection for Muslims' pride in the crusaders' jails?"

"We tell you the pride of all Muslim men and women in Abu Ghraib and other jails is worth blood and souls."
Ik vond het filmpje te gruwelijk voor woorden. Ik had naderhand ook spijt ik gekeken had. Zo naar was ik er van .

.
pi_19066692
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:42 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Nee, werkt niet.
  woensdag 12 mei 2004 @ 10:44:54 #28
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_19066760
Ik vond het heel erg. Met name omdat die Nick eerst nog even werd neeergezet als zoon en broer van iemand en vervolgens als een varken de keel werd afgesneden.

Als je dat niet schokkend vind, ben je idd afgestompt en moet je denk ik eens gaan nadenken hoeveel je inlevingsvermogen nog is. Stel je eens voor dat het jouw zoon is die zoiets gebeurt....
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_19067247
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 10:44 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het heel erg. Met name omdat die Nick eerst nog even werd neeergezet als zoon en broer van iemand en vervolgens als een varken de keel werd afgesneden.

Als je dat niet schokkend vind, ben je idd afgestompt en moet je denk ik eens gaan nadenken hoeveel je inlevingsvermogen nog is. Stel je eens voor dat het jouw zoon is die zoiets gebeurt....
Ik denk dat je dat juist niet moet doen
Enige wat je daar mee doet is angst opwekken, en dat is juist wat men met deze filmpjes wil.

Ik zeg niet dat je er ongevoelig voor moet zijn, maar jezelf bang maken omdat het anders geen indruk maakt als het geen familie is.... is ook niet de bedoeling.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:20:21 #30
21157 sioux_
lost in space
pi_19067630
ja als je die persoon echt kent is het natuurlijk onverdraaglijk

ik kan me wel wat bij het verhaal van de TS voorstellen hoor. ik heb het filmpje zelf nog niet gezien, maar wel eens vergelijkbaar materiaal (ook van "de andere kant van het verhaal" nl. Apache helicopter schiet op vluchtende irakezen/afghanen, blaast auto op e.d. maar je ziet ze dus wegkruipen en alles). dit soort filmpjes en die onthoofdingsshit is nou niet bepaald fijn om naar te kijken, maar emotioneel gezien doet het me weinig. pas als ik doordenk (de persoon of personen die je dood ziet gaan leven echt, zijn ook mensen met familie en alles) dan trek ik het me wel wat aan.

misschien zijn we allemaal wel afgestompt, maar de vraag is dan: is dat zo erg? zo lang wij dit soort acties niet zelf gaan doen, wat is dan het probleem dat het je niets doet?
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:21:31 #31
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_19067659
Jij kijkt al jaren in de spiegel. Logisch dat je afgestompt bent
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:27:00 #32
89234 Hardcore_Hooligan
{NL} Hardcore Hooligan {NL}
pi_19067784
Heeft er iemand een link van het filmpje die hij mij kan toezenden want die zijn overal weggehaald.

* Hardcore_Hooligan is gewoon Nieuwsgierig en kickt er niet op neej!!
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:29:43 #33
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_19067861
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 11:06 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat juist niet moet doen
Enige wat je daar mee doet is angst opwekken, en dat is juist wat men met deze filmpjes wil.

Ik zeg niet dat je er ongevoelig voor moet zijn, maar jezelf bang maken omdat het anders geen indruk maakt als het geen familie is.... is ook niet de bedoeling.
Ik maak me niet bang, ik probeer me in andere mensen te verplaatsen. Dat doe ik niet alleen in dit geval, maar ook op momenten dat ik ruzie heb of als ik verhalen over vluchtelingen hoor oid. Dat is de essentie van met andere mensen omgaan voor mij: proberen om andere mensen te begrijpen en verder dan je eigen kleine wereldje kijken.
  woensdag 12 mei 2004 @ 11:30:32 #34
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_19067881
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 11:27 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:
Heeft er iemand een link van het filmpje die hij mij kan toezenden want die zijn overal weggehaald.
pi_19068971
*** oeps dubbelpost ***
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:17:14 #36
63246 Shadow_Smile
Be awake in your dreams !
pi_19069107
Ik vind het gewoon te ziek voor woorden dat men hiertoe is staat is !!!

Dit alles om geloof, macht, geld.

Inplaats dat men elkaar respecteerd, gaan we respect proberen afte dwingen !!!

Gewoon het idee alleen al om iemand zijn hoofd af te snijden is al TE ZIEK voor woorden, laat staan het uit voeren. De mensen die dit gedaan hebben, hebben in mijn ogen ook niet het recht te bestaan.

Om dit soort redenen ben ik blij dat ik niet gelovig ben, maar gewoon mij zelf. met liefde kom je veel verder dan haat !!!
See my lonely life unfold,...... I see it every day !!!
pi_19069343
wat is dit ziek !
ongelooflijk dan ben je toch wel zo niet goed bij je hoofd als je op zo'n enorm laffe manier iemand vermoord.
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_19069729
Ziek filmpje zeg
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_19069731
*dubbel*
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_19070023

de familie...
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:58:01 #41
272 R@b
No-nonsens
pi_19070155
quote:

[..]

Volgens mij was die gefaked. Ten eerste zal een junk hem na zijn daad zo snel mogelijk smeren en deze kerel bleef maar in en uit die lift stappen! Ook anderen kwamen na wat in en uitzoomen tot die conclusie!
Ik meen gelezen te hebben dat de dader is veroordeeld. Heb ooit links naar Russische kranten gezien waarin het wordt beschreven. Maar heb geen zin om het op te zoeken, doet er ook niet toe.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 12 mei 2004 @ 14:56:11 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_19073256
Heb dat filmpje wel gedownload, maar denk dat ik 'em maar niet ga kijken. Bij een film weet je tenminste dat 't nep is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_19073969
Ik vond het ook wel meevallen en dat was omdat (hoe raar het ook klinkt) de kwaliteit niet echt goed was en ik al eens per ongeluk een ander filmpje had gezien van een echt iemand waarbij een mes door de keel werd gedrukt en opengesneden. Hier was het geluid en beeld te goed...
pi_19074457
Heb het dus ook bekeken, maar het is echt ziek hoe ze op het eind nog door staan te snijden Als ze nou alleen de keel doorsneden, maar ze proberen ook echt nog om het hoofd 'eraf' te krijgen...
pi_19074551
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 15:26 schreef Poerkie het volgende:
goed was en ik al eens per ongeluk een ander filmpje had gezien van een echt iemand
Dus dit was geen echt iemand

Ik geloof dat al bewezen is dat dit zieke filmpje echt was hoor!

Waarom verontschuldigd iedereen zich ervoor dat ze zo'n soort filmpje ooit eens gezien hebben?

Ik denk dat het goed is, een gezond iemand snapt dan beter de gruwelijkheden waartoe mensen in staat zijn. Het is niet het resultaat die zo schokerend is (een afgesneden hoofd op een lichaam)
Maar de daad op zich.

Ik denk dat maar weinig mensen echt weten wat een verschrikkingen oorlogen en geweld met zich meebrengen zonder het meegemaakt te hebben en ik hoop dat zo weinig mogelijk mensen dit ooit moeten ondergaan.
pi_19075087
Kut man, ik heb em ook nog niet gezien maar kan hem ook nergens meer vinden. Ik wil em toch wel graag zien.
pi_19075100
ik heb hem niet gezien was wel even wezen kijken maar steeds storing op dat araische net
jaja het leven is hard
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:19:45 #48
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_19075280
Ik ben het met de TS eens, het doet me niet zo enorm veel. Het is wel sick dat het gebeurd, maar ik ga er niet hysterisch over lopen doen. En dat ge-stel-je-voor-dat-het-jouw-zoon-is is helemaal nergens voor nodig. Als ik dat overal bij zou denken dat hou je toch geen leven meer over?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:29:13 #49
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_19075566
ik vind het feit op zich dieptriest maar kan best wel dit soort dingen hebben. misschien ben ik wel gewoon hard. ik vind het heel zielig voor zijn familie in de VS
  woensdag 12 mei 2004 @ 16:36:25 #50
46794 Berkery
Fat bastard
pi_19075756
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 15:46 schreef Impry het volgende:
Heb het dus ook bekeken, maar het is echt ziek hoe ze op het eind nog door staan te snijden Als ze nou alleen de keel doorsneden, maar ze proberen ook echt nog om het hoofd 'eraf' te krijgen...
Had ik dus ook, bij onthoofdingen stel ik me meestal 1 klap voor, hier werd ik dus ook niet goed van. Maar daar ben ik eigenlijk ook weer blij om, dat ik nog niet helemaal afgestompt ben.
ROMANES EUNT DOMUS
pi_19076105
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 08:46 schreef _oxygen_ het volgende:

Er is natuurlijk wel een versie van betere kwaliteit maar aangezien er zoveel mensen dat filmpje willen zien hebben ze het waarschijnlijk gedownscaled ivm hosting kosten.
Over een maandje zal de dvdrip uitkomen denk ik

Goorste wat ik ooit heb gezien was een homevideo van een Joegoslavische soldaat.
Daar was faces of death niks bij, brrrr
pi_19076461
ik snap niet dat iedereen het heeft over "het viel best mee" en "de kwaliteit is slecht". Het gaat erom dat het in dit geval ècht is. Dat daar iemand zit die vertelt wie hij is en waar hij vandaan komt. Dat een stel idioten er vervolgens bovenop springt en met zijn vijven heel demonstratief gaat zitten snijden. Dàt is wat mij raakt: de angst, het geschreeuw, het monotone gesnij. Bullshit dat het jullie niks doet dat die man een naam heeft. Jullie zijn gewoon bang om er dieper over na te denken. "Nee, de daad op zich valt mee, ik heb wel erger gezien"? Kom op zeg, je vindt het gewoon stoer om te zeggen dat je daar best tegen kunt. Knap hoor, dat je al zoveel schokkende beelden hebt gezien dat dit je zo weinig meer doet.

Dat is precies waar ouders van gamende kindjes bang voor zijn.
En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
pi_19076565
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 17:06 schreef N-joy het volgende:
Dat is precies waar ouders van gamende kindjes bang voor zijn.
Toen ik jong was, zag ik op het 18:00 journaal een Bosniche markt die bestookt was met granaten.
En dat was toen ik jong was, en daarna werd het alleen maar meer, en toen was er ook nog de verheerlijking van het geweld door series zoals Airwolf, The A- team en Mac Guyver.
Tegen de tijd dat ik naar de middelbare school ging was ik al een lichtelijk ongevoelloos pubertje.

Toen kwam internet, en daarna heb ik zo ongeveer wel gezien wat er te zien valt.
Weet je waar ik pas bang van word? Van mensen zoals jou.
Die roepen dat wij er bang voor zijn.
Mensen die al gaan invullen wat wij denken. Mensen zoals Hitler, Stalin en Lenin bepaalden ook hoe wij moesten denken.

Denk daar maar eens over na
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
pi_19076685
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 17:10 schreef Vieske het volgende:

[..]

Toen ik jong was, zag ik op het 18:00 journaal een Bosniche markt die bestookt was met granaten.
En dat was toen ik jong was, en daarna werd het alleen maar meer, en toen was er ook nog de verheerlijking van het geweld door series zoals Airwolf, The A- team en Mac Guyver.
Tegen de tijd dat ik naar de middelbare school ging was ik al een lichtelijk ongevoelloos pubertje.

Toen kwam internet, en daarna heb ik zo ongeveer wel gezien wat er te zien valt.
Weet je waar ik pas bang van word? Van mensen zoals jou.
Die roepen dat wij er bang voor zijn.
Mensen die al gaan invullen wat wij denken. Mensen zoals Hitler, Stalin en Lenin bepaalden ook hoe wij moesten denken.

Denk daar maar eens over na
Ik snap wat je bedoelt, maar ik wil niemand opleggen dat hij of zij hier op een bepaalde manier over moet denken. Wat mij stoort is dat er uberhaupt iemand een topic opent om te vertellen hoeveel ellende hij al heeft gezien, waardoor dit eigenlijk niet zo'n indruk op hem maakt.

Sorry, maar wàt moet er dan in godsnaam nog gebeuren waardoor mensen nog nadenken over oorlogen en andere politiek-bestuurlijke zaken?
pi_19076768
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 17:15 schreef N-joy het volgende:
Sorry, maar wàt moet er dan in godsnaam nog gebeuren waardoor mensen nog nadenken over oorlogen en andere politiek-bestuurlijke zaken?
Pas als hier de pleuris uitbreekt dan gaan mensen opeens nadenken, zich verzetten o.i.d.
Prettige gedachte is het niet, maar het is wel realistisch.
We zijn een volgevreten mekkerland.
pi_19077299
is ook niet gruwelijk. Alleen jammer dat het moest gebeuren... Op bangedup staat nog wel shokkender materiaal.
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:46:24 #57
82792 numf
JAH!! wat?
pi_19077390
fucking ego's

Het doet me niet veel,alsof je het gaat kijken om het je iets te laten doen.
Het gaat hier godverdomme om een mensenleven.
Gaat men hier liggen zeiken over de kwaliteit van het filmpje.
Wordt eens tijd voor een ommekeer hier in dit kut land.

Lag je er zelf maar.
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:49:43 #58
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_19077469
Zijn jullie WW2 vergeten ofzo?

Ik denk dat Nederland niet veel zin heeft om zich weer in een oorlog te storten. Amerika zit daar maar voor 1 ding en dat is "money"...of denken jullie dat Amerika zijn soldaten alleen maar voor de "vrede" offert? ...dream on zou ik zeggen!

Ik denk dat we nog jaren van terroristische aanslagen en onthoofdingen etc tegemoed kunnen zien.

p.s. ik denk dat deze oorlog ook het racisme meer zal aanwakkeren in ons eigen land, wat ook weer nare gevolgen zal hebben tussen de verhoudingen in ons eigen land.

Dit is nog maar het begin...
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_19078172
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 09:12 schreef R@b het volgende:

Heb je een linkje of naam van de film?
I was an atheist until I realized I was God
pi_19078267
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 18:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heb je een linkje of naam van de film?
Anja_Joos_The_Revenge.mpg.
pi_19078270
Ik ben het wel met TS eens. Ik vond het ook niet megaschokkend, wat de beelden betreft. Wel wat de gedachte er achter betreft.
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:29:14 #62
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19078309
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 17:46 schreef numf het volgende:
fucking ego's

Het doet me niet veel,alsof je het gaat kijken om het je iets te laten doen.
Het gaat hier godverdomme om een mensenleven.
Gaat men hier liggen zeiken over de kwaliteit van het filmpje.
Wordt eens tijd voor een ommekeer hier in dit kut land.

Lag je er zelf maar.
Bevalt het je niet in dit land, dan ga je toch weg?

Het heeft niets met ego's te maken. Dagelijks sterven er miljoenen mensen aqan de meest verschikkelijke dingen. Doe je niets tegen. Ik reageerde enkel even op dit filmpje waarop we alweer iemand afgeslacht zien worden (het is niet het eerste filmpje waar zoiets dergelijks op te zien is) en ik gaf enkel even mijnj gevoelen weer en omdat die niet overeenkwamen met wat ik her en der zag aan reacties en wat er aan waarschuwing bij de linkjes stonden besloot ik dit topic te openen.

dat heeft verder niets met disrespect te maken. Het is kloote dat dit soort dingen gebeuren, maar het gaat me nu even om hoe ik zo'n filmpje persoonlijk ervaar en hoe anderen dat doen.
[..]
pi_19078386
Net het filmpje gezien, best wel schokkend opzich. Maar ik ben ook al redelijk afgestompt moet ik bekennen.
Wel vreemd trouwens dat ze dit vanochtend op onbijtTV (en op rtl 4 ook schijnt) hebben uitgezonden, ik weet niet hoeveel, maar iig wel het hakken.
  woensdag 12 mei 2004 @ 18:54:30 #64
82792 numf
JAH!! wat?
pi_19078940
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 18:29 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Bevalt het je niet in dit land, dan ga je toch weg?
Waarom,omdat ik vraag om een ommekeer in dit kutland?
Beter er tegen aan schoppen dan vluchten.
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:15:10 #65
72202 ik_ik
Ik twijfel aan mijn ongeloof..
pi_19079540
Het gaat niet om het flimpje wat ze laten zien, het gaat erom dat ze iemand hebben onthoofd...
de geachte erachter daar draait het om
Sprakeloos
Lippen flluisteren
teder de taal der liefde
zij dichten woorden.....
pi_19079677
quote:

[afbeelding]
dat word geen summerjam meer...
  woensdag 12 mei 2004 @ 19:49:41 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_19080595
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 19:15 schreef ik_ik het volgende:
Het gaat niet om het flimpje wat ze laten zien, het gaat erom dat ze iemand hebben onthoofd...
En hoe verhoudt zich dat dan met dat recente filmpje waar een paar irakezen vanuit een AH64 met 30mm shells aan barrels geschoten worden?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_19080832
Ik heb net het filmpje ook gekeken en ik vond hem ook niet onwijs schokkend, ik heb erger gezien. Wat ik wel onwijs ziek vind is die gast die aan de linkerkant staat als ze die speech houden. Hij staat letterlijk en figuurlijk te trappen van ongeduld en kijkt er blijkbaar naar uit om die amerikaan zo ff te grazen te nemen
pi_19081191
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 19:20 schreef Revision het volgende:

[..]

dat word geen summerjam meer...
hou je bek droplul
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_19081244
Ik ben het volledig met je eens
dus
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:16:42 #71
20641 portier
pi_19081314
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 19:15 schreef ik_ik het volgende:
Heb jij toen ze de beelden lieten zien van de bombardementen op de Iraakse steden ook kotsend de TV uitgezet? Hypocriet gelul...
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_19081413
Het zag er niet vreselijk uit, al is het feit wel vreselijk. Er gebeuren wel meer vreselijke dingen op de wereld. B.v. de iraakse gevangenen die worden onteerd en mishandelt.. vind ik zelf ook heel erg!
dus
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:22:00 #73
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_19081456
ik vind het filmpje ook niet zo schokkend, maar dat kwam meer door de slechte kwaliteit. wel vind ik het schokkend dat het gebeurd is.
pi_19081675
Het ziet er uit alsof ze gewoon een schaap doden ofzo.. maar door de slechte kwaliteit komt het schokkende effect idd minder over
dus
pi_19081729
quote:
Misschien ben ik al jaren afgestompt door stompzinnige horrorfilms of het ooit eens mogen aanschouwen van een film uit de faces of death reeks. Wellicht was het dat op het moment dat internet mainstream begon te worden ik dit soort filmpjes nog wel eens op school in handen kreeg van klasgenoten (de welbekende Dwyer suicide, of dat filmpje waarin ze bij een dief een hand en een voet afsnijden). De laatste keer dat ik met m'n wenkbrauwen fronste was toen ik een filmpje zag waarin ze in close up met helder geluid iemand onthoofden. Dit was geloof ik van Tjecheense makelij. Dan zie je gewoon dat mes er in gaan, en hoor je doe gast echt lijden. Te ziek voor worden.

Dan lees ik vervolgens dat het een zeer schokkend, misselijk makend, gruwelijk filmpje is waardoor ik me begon af te vragen: moet ik dit wel bekijken zo vlak voor het slapen gaan? Toch maar gedaan en ik moet zeggen dat ik het persoonlijk helemaal niet zo gruwelijk vond als gezegd werd. Je ziet een man zitten, en na dik 4 minuten arabisch geleuter duwen ze hem op eens op z'n zij, duiken ze er met 5 man op, gaat de camera alle kanten op, zie je heel vaag dat ze met iets metaalachtigs bezig zijn bij zijn hoofd en uiteindelijk hebben ze z'n hoofd in z'n hand. En dit alles wazig opgenomen en gepresenteerd in postzegelformaat.

het filmpje is creepy om de daad die er gebeurt, dat mensen tot zoiets in staat zijn en de gedachte dat men met een mes even zonder verdoving je hoofd beginnen af te snijden is ook niet erg aangenaam. Maar het visuele aspect vond ik helemaal niet zo gruwelijk. Zoveel zie je niet eigenlijk.

neehoor, ik vond er ook geen klap aan, maar dat kan ook komen omdat dat achterlijk volk met hun achterlijke cultuur, achterlijke filmapparatuur uit het jaar 0 gebruikte.

Moet je is voor de grap op die geluiden letten op de achtergrond, wat een stel neanderthalers en maar blijven ontkennen dat het een achterlijk volk is LOL

haha en iedereen nog een paar dagen geleden zeuren over een paar lullige fotootjes die door de amerikanen en de engelsen zijn gemaakt, ik zei toch dat je niet veel aandacht moest besteden aan die foto`s dat is gewoon humor.
Iemands ze kop eraf snijden voor de camera dat is pas schokkend, maarja achterlijke cultuur, daar kennen ze niet het verschil tussen grappen en menes.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_19081732
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 20:16 schreef portier het volgende:

[..]

Heb jij toen ze de beelden lieten zien van de bombardementen op de Iraakse steden ook kotsend de TV uitgezet? Hypocriet gelul...
Dat is zeker ook gruwelijk, walgelijk en wreed, maar van een ander kaliber dan iemands hoofd expliciet van zijn romp snijden, vind je niet?

Mensenlevens mogen nooit om dit soort redenen beëindigd worden, maar op deze manier deelgenoot te worden gemaakt van een persoonlijke slachtpartij, dàt is wat het zo schokkend maakt.
pi_19081840
Van de beelden was ik niet echt onder de indruk zoals TS. Maar ik was onder de indruk van de werkelijkheid en de walgelijkheid waarop die achterlijke lui met hun kut geloof zomaar iemand uit het leven rukken. Maar ik heb denk ik al teveel gezien om te schrikken bij het zien van het filmpje.
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:40:51 #78
20641 portier
pi_19081892
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 20:33 schreef N-joy het volgende:

[..]

Dat is zeker ook gruwelijk, walgelijk en wreed, maar van een ander kaliber dan iemands hoofd expliciet van zijn romp snijden, vind je niet?
Verschuil je nou niet achter een ander kaliber. Tenzij je bedoelt dat wat de Amerikanen gedaan hebben nog erger is kan ik het niet met je eens zijn. De Amerikanen hebben een week lang oid steden gebombardeerd, honderden Irakezen gedood voor vrijheid dat ze ze niet kunnen geven, veiligheid dat ze ze niet kunnen geven en democratie dat ze ze niet kunnen geven.
Die 5 gasten op de filmpje hebben geen B2 bommenwerpers of een paar honderd slimme raketten. Dit is hun manier om Amerika te laten zien wat zij gedaan hebben.

Begrijp me goed, ik praat de actie niet goed, maar het kaliber is hetzelfde, of minder. Het is misschien confronterender, maar dat moeten ze wel.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_19082058
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 20:40 schreef portier het volgende:

[..]

Verschuil je nou niet achter een ander kaliber. Tenzij je bedoelt dat wat de Amerikanen gedaan hebben nog erger is kan ik het niet met je eens zijn. De Amerikanen hebben een week lang oid steden gebombardeerd, honderden Irakezen gedood voor vrijheid dat ze ze niet kunnen geven, veiligheid dat ze ze niet kunnen geven en democratie dat ze ze niet kunnen geven.
Die 5 gasten op de filmpje hebben geen B2 bommenwerpers of een paar honderd slimme raketten. Dit is hun manier om Amerika te laten zien wat zij gedaan hebben.

Begrijp me goed, ik praat de actie niet goed, maar het kaliber is hetzelfde, of minder. Het is misschien confronterender, maar dat moeten ze wel.
Nee, je begrijpt me verkeerd, of ik druk me verkeerd uit. Het gaat mij om de daad zelf, los van het volk dat erachter zit. Al waren het een stel Belgen die dit bij een Portugees deden, dan nog vind ik deze persoonlijke daden van een ander kaliber, met een ander doel dan bombardementen. Moorden zijn fout, maar het platbombarderen van een stad heeft meestal het doel veel burgers tegelijk om te brengen, en dit is expliciet bedoeld om een boodschap uit te sturen.

Ik geloof niet dat ik het echt goed kan uitleggen, maar ik vind het iets anders, en dan beoordeel ik de daad niet naar afkomst van de daders.
pi_19082144
Ik heb t filmpje ook gezien en ik zou zeggen:
Troepen eruit,hek erom heen,en een paar bovengrondse nucleare testen doen
Moeten wel de goeien onder de kwaaien lijden......(welke goeien)
pi_19082246
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 20:49 schreef bottleneck_bob het volgende:
Ik heb t filmpje ook gezien en ik zou zeggen:
Troepen eruit,hek erom heen,en een paar bovengrondse nucleare testen doen
Moeten wel de goeien onder de kwaaien lijden......(welke goeien)
misschien moet jij iets meer leren van oorzaak en gevolg reacties!
dus
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:55:49 #82
20641 portier
pi_19082361
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 20:46 schreef N-joy het volgende:
Moorden zijn fout, maar het platbombarderen van een stad heeft meestal het doel veel burgers tegelijk om te brengen
Ik denk niet dat dat het doel van de Amerikanen was.
quote:
en dit is expliciet bedoeld om een boodschap uit te sturen.
De boodschap "Geef je over en flikker op" (bombaderen) of "Geef je over en flikker op" (filmpje) vind ik niet zo verschillend .

Magoed .
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_19082432
Net gezien. Ik ben blijkbaar nog mens, want ik ga kotsen nu...gelukkig.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:59:50 #84
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19082477
Ik vond het afschuwelijk en ben al de hele dag woedend erom.

Bah.. ziekelijk. Vooral het filmen ervan en zo laf met 5 man tegen een gebonden man. Lafbekken wees dan een vent als je zo'n heilige strijder van allah bent en ga een blote handen gevecht aan .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_19082553
Ik ben echt al behoorlijk wat gewend en films kunnen hoogstens enge beelden bevatten, maar ik plaats ze binnen de context van het fictieve. Na het zien van dít filmpje (en wel iets groter dan postzegelformaat) ben ik met een heel naar - zelfs letterlijk misselijk - gevoel blijven zitten. Het is heel akelig als je levendige fantasie begint te werken en je je alle overige omstandigheden voorstelt waarin dit non-fictieve feit heeft kunnen plaatsvinden.

Eén of andere geboeide stumperd die niet eens militair is wordt door een stel laffe honden volledig weerloos tegen de grond gestouwd, waarna ze zijn hoofd eraf beginnen te snijden (zelfs hakken klinkt nog beter) alsof ze met een aardappelmesje bezig zijn, waarna ze het hoofd (dat even daarvoor nog levend op de rest van het lichaam zat) omhoog houden met allerlei bloederige ranzigheden die onder het hoofd hangen.

Nee.. dit duurt nog wel even om deze context zodanig aan te passen dat ook dit acceptabele proporties aanneemt. Gewoon vergeten dat zulke gruwelheden bestaan is misschien nog wel het beste.
pi_19082743
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:02 schreef Bombie het volgende:
Ik ben echt al behoorlijk wat gewend en films kunnen hoogstens enge beelden bevatten, maar ik plaats ze binnen de context van het fictieve. Na het zien van dít filmpje (en wel iets groter dan postzegelformaat) ben ik met een heel naar - zelfs letterlijk misselijk - gevoel blijven zitten. Het is heel akelig als je levendige fantasie begint te werken en je je alle overige omstandigheden voorstelt waarin dit non-fictieve feit heeft kunnen plaatsvinden.

Eén of andere geboeide stumperd die niet eens militair is wordt door een stel laffe honden volledig weerloos tegen de grond gestouwd, waarna ze zijn hoofd eraf beginnen te snijden (zelfs hakken klinkt nog beter) alsof ze met een aardappelmesje bezig zijn, waarna ze het hoofd (dat even daarvoor nog levend op de rest van het lichaam zat) omhoog houden met allerlei bloederige ranzigheden die onder het hoofd hangen.

Nee.. dit duurt nog wel even om deze context zodanig aan te passen dat ook dit acceptabele proporties aanneemt. Gewoon vergeten dat zulke gruwelheden bestaan is misschien nog wel het beste.
Je hebt het precies zo verwoord zoals ik het ook voel
pi_19082958
Het grootste punt aan dit filmpje is gewoon dat je de man "persoonlijk leert kennen" doordat ie zich voorsteld, verteld wie hij is en dan koelbloedig wordt vermoord.

Idd een ander kaliber dan een stad die je op TV gebombardeerd ziet worden, waarna je de schade gefilmd ziet.

Het verschil zit hem in het feit dat je de daad in detail ziet. Bij bommen zie je vuur en als de rook weg is de rest.

Het resultaat is hetzelfde: Dood en verderf (in beide gevallen verwerpelijk) Maar de oorzaak doet gewoon iets anders met je.

Op het moment dat je dat vliegtuig 11 september het gebouw zag binnenvliegen gingen er in 1 klap ruim 300 mensen dood (waarschijnlijk meer bij de eerste klap)

Hoe erg dat ook was, ik kreeg het pas moeilijk toen je die mensen uit het raam naar beneden zag springen. En later als je je bedenkt wat een angst die mensen in de laatste ogenblikken gehad moeten hebben, maar dat effect krijgt het pas later.

En dan maakt het niet uit of het nou Irakezen, Amerikanen of weet ik veel wat zijn. Het blijft verwerpelijk.

Het filmpje had heel wat minder ophef gemaakt als ze gestopt waren met filmen vlak voor de onthoofding en na die daad het resultaat hadden laten zien. Je had de doodstrijd niet gezien en dat is gewoon het ergste.
pi_19083131
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:13 schreef basset het volgende:

Het filmpje had heel wat minder ophef gemaakt als ze gestopt waren met filmen vlak voor de onthoofding en na die daad het resultaat hadden laten zien. Je had de doodstrijd niet gezien en dat is gewoon het ergste.
Precies, om naar de kijken was niet zo heel erg, maar het geluid en de wetenschap dat het echt is...

Vraag me trouwens wel af wat die mensen die het doen meegemaakt hebben. Ik kan maar moeilijk geloven dat iemand tot zoiets in staat is, de haat tot mensen die niet zoals zij zijn moet enorm zijn. Te ziek gewoon
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_19083521
Verdomme, er wordt op gruwelijke wijze een onschuldige man vermoord en dan komt de heer MikeyMo even melden dat hij het er niet zo erg uit vond zien. Dat zoiets jou niets meer doet is absoluut niet iets om trots op te zijn of waarmee je hier mee moet komen patsen. Het is eerder om je voor te schamen.

Ik noemde MikeyMo even in het bijzonder, maar hetzelfde geldt voor de anderen die hetzelfde beweren hier. Het gaat toch niet om de kwaliteit van dat filmpje of hoe verschrikkelijk het eruit ziet?

Sprakeloos.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_19083655
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik noemde MikeyMo even in het bijzonder, maar hetzelfde geldt voor de anderen die hetzelfde beweren hier. Het gaat toch niet om de kwaliteit van dat filmpje of hoe verschrikkelijk het eruit ziet?
Zegt-ie dat niet dan?
quote:
Sprakeloos.
Dus dit was je laatste post?
Groetjes,

veldmuis
pi_19084036
Uit respect voor het slachtoffer ga ik dat filmpje niet bekijken, heel simpel wat zal er door z'n hoofd gaan terwijl die daar zit. En dat ie zelf ook denk ik weet wat er gaat gebeuren "alleen al die gedachte" En idd dat het net is gebeurd, en dat ie zich voorstelt dit grijpt namelijk heel erg aan "bij mij iedergeval wel" Het schijnt dus kutkwaliteit te zijn, naja ik heb wel eens high reso pic's gezien van een motorrijder waarvan de hersens op straat lagen. Maar daar heb je geen band mee, omdat je dan kijkt met de bedoeling te kijken hoe dat eruit ziet.
Ik ga incognito door het leven..........
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:53:43 #92
20641 portier
pi_19084489
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:41 schreef AcidTrance het volgende:
Maar daar heb je geen band mee, omdat je dan kijkt met de bedoeling te kijken hoe dat eruit ziet.
Daar bekijk je in principe toch altijd filmpjes en foto's voor?
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_19085367
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:53 schreef portier het volgende:

[..]

Daar bekijk je in principe toch altijd filmpjes en foto's voor?
Klopt ook, maarjah naar dit filmpje ben ik niet nieuwschierig dat komt deels door de achterliggende gedachte, de beelden daar zal ik wel tegen kunnen. Dit is groot in de media gebracht het raakt mensen "en terecht tis afschuwelijk" dus het doet je wel wat. Toen ik alleen al die jongen zag zitten voor die 4 kreeg ik al een rotgevoel.

[ Bericht 1% gewijzigd door AcidTrance op 12-05-2004 22:20:17 (typo) ]
Ik ga incognito door het leven..........
pi_19085490
Ik vind het allemaal te walgelijk voor woorden en zal hier NOOIT aan wennen. Heb niet gekeken en wil er niet naar kijken.En al helemaal geen gemekker over "de beeldkwaliteit" en zo. En dan zegt hier iemand ook nog dat dit as bedoeld om eem "boodschap over te brengen". Brrrr...te erg voor woorden!!
geniet nooit met mate
pi_19087453
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 21:18 schreef Cid het volgende:

[..]

Precies, om naar de kijken was niet zo heel erg, maar het geluid en de wetenschap dat het echt is...

Vraag me trouwens wel af wat die mensen die het doen meegemaakt hebben. Ik kan maar moeilijk geloven dat iemand tot zoiets in staat is, de haat tot mensen die niet zoals zij zijn moet enorm zijn. Te ziek gewoon
Ik denk dat zij geen enkele Amerikaan nog zien als een mens, maar enkel als een gecorrumpeerd wezen dat net zo makkelijk te slachten is als een dier.
pi_19087528
Het filmpje zelf is wel te verdragen, maar het idee erachter maakt me eerder kwaad dan misselijk
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:16:54 #97
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_19087655
Jammer dat ik gekeken heb. En tering wat een verschil tussen die foto eerder in dit topic en de man op de video, dat was niet goed. Zonde,dat dit soort dingen gebeuren.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:21:44 #98
21157 sioux_
lost in space
pi_19087793
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:16 schreef elcastel het volgende:
Jammer dat ik gekeken heb. En tering wat een verschil tussen die foto eerder in dit topic en de man op de video, dat was niet goed. Zonde,dat dit soort dingen gebeuren.
ja? heb je spijt van het kijken? want ik zit dus nog te twijfelen of ik hem ga downloaden.
pi_19088096
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:21 schreef sioux_ het volgende:

[..]

ja? heb je spijt van het kijken? want ik zit dus nog te twijfelen of ik hem ga downloaden.
Ik heb het bekeken en ik moet zeggen; ik ben best wat gewend, maar de gedachten die dit filmpje bij me opriepen gingen verder dan gruwel. Ik raad het je ook af om het te bekijken.

Van de andere kant vind ik het niet verkeerd dat er eindelijk eens beelden worden getoond waardoor mensen weer eens met hun neus op de feiten worden gedrukt.
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:33:50 #100
136 V.
Like tears in rain...
pi_19088158
Ja, MM, je bent duidelijk afgestompt, maar hier op Fok! ben je niet de enige, heb ik de laatste dagen gemerkt. Ik vind het iig al heel wat dat jij het je überhaupt afvraagt. Waarvoor toch nog een beetje hulde

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:36:42 #101
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_19088244
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:21 schreef sioux_ het volgende:
Nou ja spijt .... het is gewoon goor en als je vervolgens bij nadenkt is het ook nog eens ziek en vooral triest.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:37:44 #102
136 V.
Like tears in rain...
pi_19088280
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:36 schreef elcastel het volgende:

[..]

Nou ja spijt .... het is gewoon goor en als je vervolgens bij nadenkt is het ook nog eens ziek en vooral triest.
...en dat kon je vantevoren niet bedenken, omdat...?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:48:11 #103
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_19088597
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:37 schreef Verbal het volgende:

V.
Dat kon ik wel bedenken inderdaad en heb dat ook gedaan. het was geen sensatiedrang, maar wel nieuwsgierigheid, of misschien zocht ik het bewust op voor de confrontatie. De details waren echter schokkender dan ik verwachte. Uitleg : ik dacht hoofd afhakken, dat is een verme zwaai en dan pakken ze dat hoofd, maar dat gezaag ging 3 stappen verder voor mij. En daarna krijg je dat besef wat ik wél verwachte en de boosheid.

Eerlijk is eerlijk Verbal, ik ga bewust die confrontatie aan, omdat ik voor mezelf vind dat ik sommige dingen wél moet zien, als zijnde realiteit. Ach laat ik er niet te sentimenteel overdoen, het viel me vies tegen.

L.
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:49:51 #104
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_19088642
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
De nieuwsgierigheid is in zulke gevallen altijd te groot hè...

Heb het net ook bekeken en kreeg al meteen een misselijk gevoel toen ik die jongen daar zag zitten voor die kerels, ben maar meteen doorgeklikt naar het einde om het maar snel gehad te hebben.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:54:15 #105
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_19088796
Nou, ik hoef hem niet te zien hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:56:09 #106
136 V.
Like tears in rain...
pi_19088875
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:48 schreef elcastel het volgende:

Eerlijk is eerlijk Verbal, ik ga bewust die confrontatie aan, omdat ik voor mezelf vind dat ik sommige dingen wél moet zien, als zijnde realiteit.
Dat is nou de zoveelste keer dat mij in deze context impliciet een gebrek aan 'realiteitszin' wordt verweten omdat ik dat filmpje niet wil zien.

Wat is dat toch voor darmontwortelende kolder?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:56:40 #107
136 V.
Like tears in rain...
pi_19088892
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik hoef hem niet te zien hoor
Ja, steek je kop maar in het zand, dromer!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19088931
ik was te nieuwsgierig, en ik heb em dus ook bekeken, maar het was echt te walgelijk enzo had verwacht dat ik het minder erg zou vinden om te zien, maar tis toch wel 100x erger dan een horrorfilm, omdat dit echt is
Strawberry Flavour..
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:57:39 #109
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_19088932
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:56 schreef Verbal het volgende:
Dat is nou de zoveelste keer dat mij in deze context impliciet een gebrek aan 'realiteitszin' wordt verweten omdat ik dat filmpje niet wil zien.

Wat is dat toch voor darmontwortelende kolder?

V.
Waarom betrek je het nou op jezelf Verbal, ik had het over mijn beweegredenen.
  woensdag 12 mei 2004 @ 23:59:29 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_19088994
Ik heb, met al mijn realiteitszin, geen enkele behoefte dat filmpje te zien.
De omschrijving van deze gruweldaad doet mij niet verlangen het ook nog eens te zien.

Omgekeerd evenredig zou je kunnen beweren dat iedereen die na de beschrijving van deze daad de behoefte had het ook nog eens te zien, een zware drang naar sensatiezucht heeft.

G.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:00:23 #111
136 V.
Like tears in rain...
pi_19089025
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:57 schreef elcastel het volgende:

[..]

Waarom betrek je het nou op jezelf Verbal, ik had het over mijn beweegredenen.
Dan misinterpreteerde ik de combinatie van het benadrukte 'wèl' en het woord 'realiteit'.

Er is mij namelijk de afgelopen 24 uur nogal eens het impliciete verwijt gemaakt waarover ik het had.

Als jij dat niet deed, sorry dan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:02:10 #112
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_19089080
No probs verbal, maar je las het echt verkeerd, of ik zette het verwarrend neer.
pi_19089126
bang voor een beetje reality ?
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:07:35 #114
136 V.
Like tears in rain...
pi_19089261
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 00:03 schreef Evie het volgende:
bang voor een beetje reality ?
Who, me?

'Bang' is niet het woord, nee.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:15:55 #115
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_19089455
Verbal.
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:16:56 #116
136 V.
Like tears in rain...
pi_19089488
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 00:15 schreef elcastel het volgende:
Verbal.
Jah?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:18:25 #117
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_19089512
Zit je hier te wachten om je te verdedigen ofzo ?
.
Er stond een dikke knipoog net op die post.
(relax)
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:18:35 #118
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19089515
Ach iedereen moet beetje dimmen begint weer meeslepend te worden. Er gebeuren zoveel vreselijke dingen op de wereld en vooral in oorlogen. Als je een zwakke maag hebt zou je het misschien beter niet kunnen kijken, maar anders zie ik het probleem niet zo. Walgelijke gebeurtenis maar zoveel is er niet te zien op het filmpje, je gruwelt alleen van het idee....
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:18:45 #119
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_19089526
En let op de PI.
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:19:38 #120
136 V.
Like tears in rain...
pi_19089545
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 00:18 schreef elcastel het volgende:
Zit je hier te wachten om je te verdedigen ofzo ?
.
Nee, niet specifiek, nee
quote:
Er stond een dikke knipoog net op die post.
Ow.
quote:
(relax)
(okee)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 13 mei 2004 @ 06:00:22 #121
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19091856
zo V. is flink bezig!
[..]
pi_19092188
Ik kijk er niet raar bij. Vind het ook niet misselijkmakend. Heb wel ergere dingen gezien. Het hoort er gewoon bij en ik vind dat je er gewoon tegen moet kunnen. Is toch niks nieuws mee tegenwoordig?

Ik vind het opzich zelfs cool om te zien, noem me ziek, maar daar kan ik ook niks aan doen
pi_19092351
Ik hoef het filmpje ook niet af te zien, maar dat is niet vanuit een bepaalde moraliserende gedachte maar meer om te voorkomen dat ik me misselijk ga voelen. Mijn fantasie is bovendien al levendig genoeg zo. Er zit natuurlijk iets zieks aan om dit soort filmpjes te wíllen bekijken, maar ik denk niet dat mensen die niet kijken minder ziek zijn. Ze hebben alleen maar een wat zwakkere maag. Uiteindelijk is iedereen gericht op sensatie, ik ook. Zo wilde ik als vijftienjarige ook alles weten over WOII en concentratiekampen en heus niet alleen maar vanwege een historische interesse, er zat zeker ook een fascinatie in voor het slechte en het zieke. Mensen zijn ziek en pervers: de één doet wellicht iets meer moeite om het te verbergen dan de ander.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_19092432
Ik wil het niet zien.
Wat er gebeurt in dat filmpje is bekend en die wetenschap is genoeg om me misselijk te maken en kwaad.
Ik zie totaal niet waarom ik er nog eens beelden bij moet hebben om me een en ander te 'realiseren'... want dan wat

Zo'n argument is voor mij enkel geldig daar waar het gaat om hongersnood of bij de gevolgen van een (natuur)ramp.. opdat er meer geld of ander hulp die kant op zal gaan.
In deze zie ik het nut niet behalve bevrediging van nieuwsgierigheid of sensatiezucht.

En ja, je bent m.i. afgestompt als dergelijke beelden je niets doen, behalve je een gevoel van 'vet cool' of 'er kan nog meer bij' geven
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19092559
Ik heb er nou al veels te veel over gelezen om het filmpje te gaan kijken. Ben dus helemaal niet dol op dat soort filmpjes en al helemaal niet als het realiteit is. Het is inderdaad een zeer trieste daad en tja.....tis gewoon kut
  donderdag 13 mei 2004 @ 09:13:38 #126
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_19092730
Ik wil het "ongecensureerde" filmpje ook niet zien

Ik vind zoiezo de daders die vermomd te zien zijn al eng waardoor ik al gauw de indruk heb dat ze iets van plan zijn. En ook het slachtoffer die daar maar vastgebonden zit die recht naar de camera kijkt (geloof ik), die maar denkt dat het zal gebeuren.

Ondanks dat ik in dit topic post met een vrij duidelijke intentie, krijg ik steeds de neiging om toch het filmpje te zien, puur om te geloven of het nou echt niet zo gruwelijk is... nou.. NIET DOEN! kan ik alleen zeggen...

Ik kijk wel pas over 20 jaar als het niet zo schokkend meer is als nu, want de gebeurtenis zit dan niet meer dichtbij.
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  donderdag 13 mei 2004 @ 09:31:50 #127
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_19092974
quote:

[..]

ik ook, ik vind het ook walgelijk, van mij mogen die amerikanen die lui die dat op hun geweten hebben het zelfde mee doen
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  donderdag 13 mei 2004 @ 09:32:56 #128
136 V.
Like tears in rain...
pi_19092995
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 08:49 schreef milagro het volgende:
Ik wil het niet zien.
Wat er gebeurt in dat filmpje is bekend en die wetenschap is genoeg om me misselijk te maken en kwaad.
Ik zie totaal niet waarom ik er nog eens beelden bij moet hebben om me een en ander te 'realiseren'... want dan wat

Zo'n argument is voor mij enkel geldig daar waar het gaat om hongersnood of bij de gevolgen van een (natuur)ramp.. opdat er meer geld of ander hulp die kant op zal gaan.
In deze zie ik het nut niet behalve bevrediging van nieuwsgierigheid of sensatiezucht.

En ja, je bent m.i. afgestompt als dergelijke beelden je niets doen, behalve je een gevoel van 'vet cool' of 'er kan nog meer bij' geven
Milagro, wij zijn het (te) vaak eens de laatste tijd

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19093290
quote:
En bij het vertonen of zien van dergelijke beelden komt geen sensatiezucht aan te pas?
Waarom sturen mensen meer geld als ze mensen zien die lijden? Is het weten op zichzelf of het horen van aantallen gewonden e.d. niet voldoende? Waarom niet?

De grens die jij nu aanbrengt is volkomen kunstmatig en niet echt ergens op gebaseerd.
Aan het filmen en tonen van mensonterende beelden zitten altijd ethische bezwaren, ook bij een ramp of hongersnood of oorlog. Dat zullen journalisten en fotografen direct bevestigen. Mensen sussen zichzelf door te zeggen dat het om een hoger doel gaat, nameljk het leed tonen aan de wereld om er iets mee te bereiken. Maar dit hogere doel speelt wel degelijk in op een fascinatie en sensatiezucht die mensen hebben voor het leed van andere mensen.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_19094431
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 09:52 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

En bij het vertonen of zien van dergelijke beelden komt geen sensatiezucht aan te pas?
Waarom sturen mensen meer geld als ze mensen zien die lijden? Is het weten op zichzelf of het horen van aantallen gewonden e.d. niet voldoende? Waarom niet?

De grens die jij nu aanbrengt is volkomen kunstmatig en niet echt ergens op gebaseerd.
Aan het filmen en tonen van mensonterende beelden zitten altijd ethische bezwaren, ook bij een ramp of hongersnood of oorlog. Dat zullen journalisten en fotografen direct bevestigen. Mensen sussen zichzelf door te zeggen dat het om een hoger doel gaat, nameljk het leed tonen aan de wereld om er iets mee te bereiken. Maar dit hogere doel speelt wel degelijk in op een fascinatie en sensatiezucht die mensen hebben voor het leed van andere mensen.
jeetje rustig aan, zeg

ik sus helemaal niets, ik zeg enkel dat áls je al argumenten wílt zoeken, ik dan slechts in die genoemde context een zogenaamd "nut" van het zien van leed kan begrijpen.
En als dat nodig is om hulp en geld op gang te brengen, het zij zo.

tuurlijk is het treurig dat zien pas echt doet beseffen, maar niets menselijks is ons allen vreemd, sommige zaken gaan ons voorstellingsvermogen te boven.

Net zo goed als horen zeggen dat Irakese gevangenen gemarteld en vernederd worden 1 ding is, maar het zien altijd nog meer impact heeft, hetgeen gebleken is de afgelopen weken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19094597
Ik snap niet dat die mensen gewoon het recht in eigen hand nemen om zomaar iemand te vermoorden. Dat je boos bent over de marteling van de Irakeese gevangenen kan ik begrijpen, maar die leven toch ook allemaal. En die hebben ook echt wat gedaan.

Ik heb nu al 2 dagen dat filmpje van die Rus die door Tetjeense rebellen wordt vermoord in mijn hoofd,
ik heb er twee gezien, een dat de rus op de grond ligt en dat er een mes door zn strot wordt geboord. En dat je hem hoort gorgelen en zo.
En een dat een Russische officier eerst in zijn arm wordt geschoten, waarna ze hem zijn jas uit doen en heel rustig met een bajonet zijn hoofd af gaan zagen.

Wat een beesten hier op de wereld.
Kusje
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:02:14 #132
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_19094707
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 16:19 schreef portier het volgende:
Ik ben het met de TS eens, het doet me niet zo enorm veel. Het is wel sick dat het gebeurd, maar ik ga er niet hysterisch over lopen doen. En dat ge-stel-je-voor-dat-het-jouw-zoon-is is helemaal nergens voor nodig. Als ik dat overal bij zou denken dat hou je toch geen leven meer over?
Ik vind dat je gelijk hebt. Daarbij komt het dat ze Irak gewoon moeten Nuken en afgraven.
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_19095020
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 10:57 schreef Manweth het volgende:
Ik snap niet dat die mensen gewoon het recht in eigen hand nemen om zomaar iemand te vermoorden. Dat je boos bent over de marteling van de Irakeese gevangenen kan ik begrijpen, maar die leven toch ook allemaal. En die hebben ook echt wat gedaan.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, dat ze nog allemaal leven...
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:16:33 #134
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19095049
quote:

[afbeelding]
Als ik zo'n hoofd zie begin ik die gasten te begrijpen

Zonder dollen, echt te ziek voor woorden, waarom doen ze dit op video, en met die gasten die dit hebben uitgevoerd is echt iets mis

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:18:44 #135
63890 bugeye
pi_19095110
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als ik zo'n hoofd zie begin ik die gasten te begrijpen

Zonder dollen, echt te ziek voor woorden, waarom doen ze dit op video, en met die gasten die dit hebben uitgevoerd is echt iets mis

aan je avatar te zien, lijkt wel iets dat ie met martelen te maken heeft
pi_19095172
Beetje offtopic misschien maar ik vind het sowieso al raar dat ze juist de mensen vermoorden waar ''het Iraakse volk'' wat aan heeft. Iemand die probeert te zorgen voor welvaart, in een land waar dat toch wel gewenst is lijkt mij.

Tuurlijk is het zo dat de Amerikanen het doen om er zelf beter op te worden, maar door mensen als deze man wordt de economie daar toch enigsinds beter....

Des te erger vind ik het dat deze dingen gebeuren. Door hulp te ''weigeren'' (lees vermoorden) van anderen die verstand hebben van zaken, denk ik dat ze het beetje hoop op een beter leven zelf nietig maken.

Zit ik zo goed met m'n redenatie?
pi_19095307
In principe wel. Maar in hoeverre willen die gasten dat het beter gaat met die regio? En als ze dat al willen, ZEKER niet met de hulp van de Amerikanen. Als de Amerikanen die regio uit het slop trekken, dan zal de westerse invloed zich daar flink laten gelden. En daar zitten die fundamentalisten echt niet op te wachten.
pi_19095362
Zelfde als TS: het filmpje AN SICH vind ik niet schokkend, ik hoor van veel mensen dat ze er nu de hele tijd mee in hun hoofd lopen....ik keek dat filmpje en ik dacht: hmmm zo gruwelijk is het in feite niet.
Ik ben denk ik ook afgestompt door die talloze filmpjes op internet, en aangezien ik wat mensen in mijn adressenlijst heb die het nogal leuk vinden om zo ranzig/bloederig mogelijke filmpjes door te sturen.....
Make The Floor Burn!
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:32:21 #139
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_19095384
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:02 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Ik vind dat je gelijk hebt. Daarbij komt het dat ze Irak gewoon moeten Nuken en afgraven.
Ja, want dat is niet onmenselijk
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:41:31 #140
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_19095574
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, want dat is niet onmenselijk
ach ripley, da was een flauwe puberopmerking...

de reden waarom ik dit soort dingen nie hoef te zien is omdat ik niet alleen het beeld zelf zie maar ook ga nadenken over het leven achter het beeld, over wat die man op zo'n moment voelt of denkt, over de haat van de mensen die dit aanrichten, over de familie, over de daad zelf, over de pijn. hoe stom het ook klinkt, maar die realiteitszin maakt het allemaal misselijkmakend. Deze beelden kan je niet vergelijken met horrorfilms, en ik ben zelfs van mening dat mensen die dat wel doen, de realiteit uit het oog verliezen.. waarom doen zulke beelden je niets? Niet omdat de gruwelijkheden zo vaak in beeld zijn gekomen, want juist het persoonlijke van een slachtoffer maakt het aangrijpend...
put
your
clothes
on!
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:44:46 #141
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_19095645
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:41 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ach ripley, da was een flauwe puberopmerking...
Dat is waarschijnlijk wel zo, maar ik signaleer ook hier in Nederland een zelfde soort algemene haat tegenover een volk als dat de moslimextremisten vertonen tegeonver Amerika. Net of oog om oog, tand om tand ooit iets heeft opgelost. En net alsof een klein meisje ergens in de woestijn er iets aan kan doen dat er van alles in haar land gebeurt. Ik erger me daar mateloos aan. Van beidekanten overigens.
pi_19095698
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
Beetje offtopic misschien maar ik vind het sowieso al raar dat ze juist de mensen vermoorden waar ''het Iraakse volk'' wat aan heeft. Iemand die probeert te zorgen voor welvaart, in een land waar dat toch wel gewenst is lijkt mij.

Tuurlijk is het zo dat de Amerikanen het doen om er zelf beter op te worden, maar door mensen als deze man wordt de economie daar toch enigsinds beter....

Des te erger vind ik het dat deze dingen gebeuren. Door hulp te ''weigeren'' (lees vermoorden) van anderen die verstand hebben van zaken, denk ik dat ze het beetje hoop op een beter leven zelf nietig maken.

Zit ik zo goed met m'n redenatie?
Ja, behalve dat dit soort idioten niet representatief zijn voor het gehele Iraakse volk. Ik weet bijv. zeker dat een hoop Iraakse vrouwen -die onder Saddam Hussein aardig wat vrijheid hadden vergeleken bij de mannen- helemaal niks van een islamitische heilstaat à la Iran moeten hebben.
De fundamentalisten zijn er idd doelbewust op uit om elke kans op westerse invloed te beperken en de kop in te drukken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:47:22 #143
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_19095700
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk wel zo, maar ik signaleer ook hier in Nederland een zelfde soort algemene haat tegenover een volk als dat de moslimextremisten vertonen tegeonver Amerika. Net of oog om oog, tand om tand ooit iets heeft opgelost. En net alsof een klein meisje ergens in de woestijn er iets aan kan doen dat er van alles in haar land gebeurt. Ik erger me daar mateloos aan. Van beidekanten overigens.
Ik ook. ik vind het trouwens ook verschrikkelijk hoe er wordt omgesprongne met het irakese volk. waarom snapt vrijwel niemand, dat die mensen echt alles verloren hebben wat ze eerst wel hadden? de amerikanen hebben dan wel hussein verdreven, maar voor de irakezen is er vrij weinig veranderd, zelfs verslechterd. en ik snap daarom ook wel de reacties van het volk, NIET van de extremisten... maar dat er dan telkens wordt gezegd dat irak genuked meot worden, vind ik echt slecht....
opmerkingen van mensen die geen notie hebben van de problemen en armoe in die gebieden...
put
your
clothes
on!
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:52:06 #144
16715 Mylene
*schatje*
pi_19095803
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:48 schreef elcastel het volgende:

[..]
itleg : ik dacht hoofd afhakken, dat is een verme zwaai en dan pakken ze dat hoofd, maar dat gezaag ging 3 stappen verder voor mij. En daarna krijg je dat besef wat ik wél verwachte en de boosheid.
Ja, dat dacht ik ook .

Maar wat heeft het me aangerepen zeg. Gisteren ook nog de hele dag. Het bleef maar spoken in m'n hoofd.
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:55:50 #145
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_19095906
Heeft iemand een linkje naar dat filmpje ofzo toevallig?? Heb gister het nieuws niet gezien, en ben eigenlijk wel een beetje benieuwd waar iedereen het over heeft...niet zozeer uit leedvermaak, maar dan weet ik waar ik het over heb.
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:02:05 #146
63890 bugeye
pi_19096063
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:55 schreef ivetje het volgende:
Heeft iemand een linkje naar dat filmpje ofzo toevallig?? Heb gister het nieuws niet gezien, en ben eigenlijk wel een beetje benieuwd waar iedereen het over heeft...niet zozeer uit leedvermaak, maar dan weet ik waar ik het over heb.
je hebt de gecensureerde versie die staat gewoon op de NOS en RTL Nieuws sites,

De nog "gruwelijke" versie mag hier denk ik niet gelinkt worden
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:03:33 #147
63890 bugeye
pi_19096095
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook .

Maar wat heeft het me aangerepen zeg. Gisteren ook nog de hele dag. Het bleef maar spoken in m'n hoofd.
mij ook
het heeft de hele nacht in me hoofd gezeten, vreselijk
pi_19096116
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:55 schreef ivetje het volgende:
Ja, dat dacht ik ook gisteravond voordat ik m vond. Heb m tijdens het afspelen nog 4x stilgezet omdat ik dacht van "wil ik dit echt wel zien", maar die stomme nieuwsgierigheid he...spijt van nu...ik blijf dat gegil maar horen. Laat het maar bij de beschrijving in de topics erover...
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:06:27 #149
16715 Mylene
*schatje*
pi_19096163
Nee, linkjes van de ongecensureerde versie mogen niet geplaatst worden.
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:07:16 #150
11458 ivetje
pi_19096175
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:02 schreef bugeye het volgende:

[..]

je hebt de gecensureerde versie die staat gewoon op de NOS en RTL Nieuws sites,

De nog "gruwelijke" versie mag hier denk ik niet gelinkt worden
die op rtl doet het bij mij niet en op de nos staan geen beelden...
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:09:31 #151
63890 bugeye
pi_19096239
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:06 schreef schatje het volgende:
Nee, linkjes van de ongecensureerde versie mogen niet geplaatst worden.
gelukkig dat nu een modje actief is, anders krijg ik de neiging het filmpje toch te bekijken

ik had al gezegd dat dit m'n tegenzin is,
ik zou er spijt van krijgen, schatje had gelijk,
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:14:24 #152
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19096368
wat is er gecensureerd dan?
[..]
pi_19096399
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:14 schreef MikeyMo het volgende:
wat is er gecensureerd dan?
Bij RTL is hij maar kort en zijn stukjes geknipt...
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:19:39 #154
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19096492
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:15 schreef Impry het volgende:

[..]

Bij RTL is hij maar kort en zijn stukjes geknipt...
ja maar, het is 4 minuten gelul en dan een halve minuut omver gooien, snijden en triomfantelijk het hoofd omhoog houden...

Als ze gaan censureren moeten ze vanaf het snijden het beeld tot het einde op zwart gooien lijkt me...
[..]
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:23:34 #155
63890 bugeye
pi_19096582
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
Als ze gaan censureren moeten ze vanaf het snijden het beeld tot het einde op zwart gooien lijkt me...
Dat gebeurt ook, alleen wordt het beeld gewoon niet vertoond, maar wordt er meteen overgeschakeld. Ook een andere versie was toen dat het beeld stopte (geluid bleef eng doorgaan)

weer een ander versie werd alleen een stukje ingezoomd
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:23:41 #156
11458 ivetje
pi_19096587
ok, inmiddels ongecensureerde versie helemaal gezien. Je ziet idd niet zoveel als ik d8 nee. Het idee dat het echt gebeurt is vind ik wel eng eigenlijk. Maar wat die amerikanen doen met die gevangen vind ik minstens net zo erg eerlijk gezegt. Martelingen zijn vaak erger dan iemand zo vermoorden...dit is in een paar seconden voorbij voor degene bij wie het gebeurt, martelingen niet.

Maar goed, dat heel nederland hier nu zo'n ophef over maakt enz...over een filmpje waarbij je opzich vrij weinig ziet. Ga de 1e de beste videotheek in en je kan faces of death huren. Ik vind het een beetje dubbel...net als hier op fok. Het mag niet gepost worden enz, op tv laten ze gecensureerde beelden zien. Maar in de videotheek kan je alles huren en het mag ook nog verhuurd worden.
To infinity…and beyond!
pi_19096726
quote:
Ik wil het niet zien.

donderdag 13 mei 2004 @ 12:38:39 #158
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19096896
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:23 schreef bugeye het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook, alleen wordt het beeld gewoon niet vertoond, maar wordt er meteen overgeschakeld. Ook een andere versie was toen dat het beeld stopte (geluid bleef eng doorgaan)

weer een ander versie werd alleen een stukje ingezoomd
hmmm, wat is dan nog het nut van het filmpje, de gruwel zit hem in het snijden...
[..]
pi_19096976
hm ja normvervaging is het niet.
fimpje deed me denken aan het ritueel slachten van een schaap.

het kan ook zijn dat jullie een pts syndroom hebben post traumatisch stress syndroom,
het normaliseren van niet normale gebeurtenissen.

maar die slachters waren wel dapper met zijn vijfen een mager ventje villen.
spreekt voor ze.

WATJESvolk.
mannen zijn net als een haardvuur, als ze geen aandacht krijgen,
gaan ze uit...
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:45:57 #160
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_19097034
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:43 schreef cheeseman het volgende:
maar die slachters waren wel dapper met zijn vijfen een mager ventje villen.
spreekt voor ze.

WATJESvolk.
Ja, iemand had dat in zn eentje moeten doen, met 1 hand vastgebonden op zn rug. Dan was hij stoer geweest, en zeker geen watje.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  donderdag 13 mei 2004 @ 13:33:22 #161
82792 numf
JAH!! wat?
pi_19098049
De vraag is wat voor meerwaarde heeft het om te kijken?

En even over die opmerking over "ze moeten genuked worden"

In elk land heb je rotte appels rondlopen,ook in dit land,moet dan een heel land gestraft worden omdat er een stel van die zieke jojo's rondlopen?
Als je dat denkt,zou ik maar eens nagaan hoe extre(e)m(istisch) dat wel niet is.
  donderdag 13 mei 2004 @ 13:35:03 #162
21157 sioux_
lost in space
pi_19098099
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:38 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

hmmm, wat is dan nog het nut van het filmpje, de gruwel zit hem in het snijden...
eerder in het /geluid/ van het snijden en van Nick lijkt me

maar ik heb het filmpje nog niet gezien
  donderdag 13 mei 2004 @ 13:45:03 #163
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19098339
Zo, de kop is wel van dit topic af

Ik heb toen ook die beelden gezien van die Daniel Pearl ofzo en zo'n dewd in een weiland die eerst in zn schouder geschoten wordt, en vervolgens met een bajonet onthoofd. Ik kijk dat soort filmpjes toch steeds weer als er nieuwe zijn, terwijl het misselijkmakend is.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_19098919
Weet je wat ook walgelijk is? Dat de halve wereld naar zo'n filmpje gaat kijken! Vind ik ook getuigen van heel weinig respect naar het slachtoffer toe. Ik hou er niet van als het leed van mensen op zo'n manier misbruikt wordt
pi_19099009
ik vond het niet zo'n bijzonder filmpje, deze man koos er ook zelf voor om naar irak te gaan, heel stom
pi_19099063
tja waardeloze opmerking hierboven , de man kwam er om wat zaken te doen, c.q wat bij te dragen in de communicatie, niet als model voor een snuff movie.
mannen zijn net als een haardvuur, als ze geen aandacht krijgen,
gaan ze uit...
pi_19099098
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:08 schreef Annastacia het volgende:
Weet je wat ook walgelijk is? Dat de halve wereld naar zo'n filmpje gaat kijken! Vind ik ook getuigen van heel weinig respect naar het slachtoffer toe. Ik hou er niet van als het leed van mensen op zo'n manier misbruikt wordt
Wat een onzin. Ik krijg juist alleen maar meer respect voor het slachtoffer als ik het filmpje zie. Wat moet die man geleden hebben. Maarre als er zoiets gebeurd en er een filmpje van komt kun je ook wel verwachten dat iedereen dat gaat kijken.
  donderdag 13 mei 2004 @ 14:44:31 #168
63890 bugeye
pi_19099800
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:16 schreef Biggs het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik krijg juist alleen maar meer respect voor het slachtoffer als ik het filmpje zie. Wat moet die man geleden hebben. Maarre als er zoiets gebeurd en er een filmpje van komt kun je ook wel verwachten dat iedereen dat gaat kijken.
Annastacia heeft wel hiermee een punt, hoor. Het slachtoffer zou toch meer respect kunnen ontvangen door anderen die het filmpje niet gaan kijken. De mensen die wel gaan kijken zijn die mensen die voorstanders zijn van de terroristen die hem afhakken. Maar ook wij natuurlijk en ook uit respect.
pi_19099819
waar staat het filmpje zal es een keertje kijken of het erg is
pi_19099863
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 11:44 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dan ben je niet de enige die zich daar aan ergert
dus
pi_19099889
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:44 schreef bugeye het volgende:

[..]

Annastacia heeft wel hiermee een punt, hoor. Het slachtoffer zou toch meer respect kunnen ontvangen door anderen die het filmpje niet gaan kijken. De mensen die wel gaan kijken zijn die mensen die voorstanders zijn van de terroristen die hem afhakken. Maar ook wij natuurlijk en ook uit respect.
Ik ben absoluut geen voorstander ervan en ik heb het filmpje ook gekeken. En ik heb echt wel respect voor die vent.
pi_19099935
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:45 schreef lobitterboy het volgende:
waar staat het filmpje zal es een keertje kijken of het erg is
edit filmpje mocht niet

[ Bericht 12% gewijzigd door Biggs op 13-05-2004 17:18:06 ]
  donderdag 13 mei 2004 @ 14:57:10 #173
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_19100174
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:23 schreef ivetje het volgende:
ok, inmiddels ongecensureerde versie helemaal gezien. Je ziet idd niet zoveel als ik d8 nee. Het idee dat het echt gebeurt is vind ik wel eng eigenlijk. Maar wat die amerikanen doen met die gevangen vind ik minstens net zo erg eerlijk gezegt. Martelingen zijn vaak erger dan iemand zo vermoorden...dit is in een paar seconden voorbij voor degene bij wie het gebeurt, martelingen niet.

Maar goed, dat heel nederland hier nu zo'n ophef over maakt enz...over een filmpje waarbij je opzich vrij weinig ziet. Ga de 1e de beste videotheek in en je kan faces of death huren. Ik vind het een beetje dubbel...net als hier op fok. Het mag niet gepost worden enz, op tv laten ze gecensureerde beelden zien. Maar in de videotheek kan je alles huren en het mag ook nog verhuurd worden.
Een paar seconden en het is voorbij??
Moet jij je idd eens voorstellen dat een zooi idioten een paar seconden lang gaan proberen jouw hoofd eraf te snijden. Nee het zal voor hem wel makkelijker geweest zijn, twas toch zo voorbij..

Hou toch op over dat faces of death. Ten eerste is dat toch voor het grootste deel nep en ten tweede gaat het toch ook niet om de kwaliteit of zichtbaarheid van het filmpje?

Het gaat erom dat iemand voor de camera, met de bedoeling het filmpje wereldwijd te verspreiden, wordt afgemaakt op beestachtige wijze.

Hou toch eens op met bitchen over "kwaliteit" van het filmpje
pi_19100346
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:57 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Moet jij je idd eens voorstellen dat een zooi idioten een paar seconden lang gaan proberen jouw hoofd eraf te snijden. Nee het zal voor hem wel makkelijker geweest zijn, twas toch zo voorbij..
Precies moet je je eens voorstellen als jij daar zit. Het lijkt me verschrikkelijk. Hij wist waarschijnlijk al dat hij afgemaakt zou worden dus hij heeft waarschijnlijk al een paar dagen in de spanning gezeten. Ik denk dat zoiets voor je eigen gevoel heel lang duurt.
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:05:57 #175
11458 ivetje
pi_19100458
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:57 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Hou toch op over dat faces of death. Ten eerste is dat toch voor het grootste deel nep en ten tweede gaat het toch ook niet om de kwaliteit of zichtbaarheid van het filmpje?

Het gaat erom dat iemand voor de camera, met de bedoeling het filmpje wereldwijd te verspreiden, wordt afgemaakt op beestachtige wijze.

Hou toch eens op met bitchen over "kwaliteit" van het filmpje
Martelingen gaan maanden door...daar zijn die paar seconden nix bij!! Ik heb toch liever dat ze mijn hoofd er zo afhakken dan dat ze een hond in mijn kut laten bijten tot bloedens toe en ze je zo laten liggen!! Daar heb je veel langer last van dan je hoofd eraf...

Daarnaast faces of death zijn vaak wel echt...alleen daarbij zijn het ongelukken, hoewel het soms ook express gebeurt. Bij wt ik zei ging het wel om wat je zag...want ze censureren dat filmpje wel, maar in de videotheek mag het wel verhuurt worden. Dan gaat het dus wel om wat er te zien is.
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:06:41 #176
11458 ivetje
pi_19100477
Daarnaast zie je dat ze zijn keel als eerste doorsnijden en dan ben je gewoon meteen dood...van de rest heeft hij dus nix meer gevoeld.
To infinity…and beyond!
pi_19100511
waar kun je die vidio eigenlijk bekijken ik hoorde van me zwager dat ze de kop er niet afkregen .....
jaja het leven is hard
pi_19100521
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:05 schreef ivetje het volgende:

[..]

Martelingen gaan maanden door...daar zijn die paar seconden nix bij!! Ik heb toch liever dat ze mijn hoofd er zo afhakken dan dat ze een hond in mijn kut laten bijten tot bloedens toe en ze je zo laten liggen!! Daar heb je veel langer last van dan je hoofd eraf...
Dacht je dat die vent niet gemarteld is????
pi_19100554
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:07 schreef -sexy-sharon- het volgende:
waar kun je die vidio eigenlijk bekijken ik hoorde van me zwager dat ze de kop er niet afkregen .....

Ramptoerist
pi_19100555
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:08 schreef Biggs het volgende:

[..]

Dacht je dat die vent niet gemarteld is????
We zullen het nooit weten.. mischien niet nee..
Maar om onteerd verder te leven lijkt me erger dan ineens van je leven af te zijn
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:09:50 #181
58560 Oksel
Gezellig.
pi_19100571
Dat zagen was ff wat vies. Maarach, niet echt close-up ofzo. Heb ergere gezien.
pi_19100576
bla bla bla
jaja het leven is hard
pi_19100581
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:06 schreef ivetje het volgende:
Daarnaast zie je dat ze zijn keel als eerste doorsnijden en dan ben je gewoon meteen dood...van de rest heeft hij dus nix meer gevoeld.
Waarom? De zenuwen liggen beschermd in het ruggenmerg en de hersenen kun wel even zonder vers bloed.
pi_19100615
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:10 schreef Steijn het volgende:

[..]

Waarom? De zenuwen liggen beschermd in het ruggenmerg en de hersenen kun wel even zonder vers bloed.
Klopt, je maakt dingen nog 30 seconde bewust mee geloof ik na je onthoofding
dus
pi_19100653
lekker dan
jaja het leven is hard
pi_19100669
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:09 schreef Evie het volgende:

[..]

We zullen het nooit weten.. mischien niet nee..
Maar om onteerd verder te leven lijkt me erger dan ineens van je leven af te zijn
Voor een moslim zou het veel erger zijn ja, maar voor mij denk ik niet.
pi_19100693
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:12 schreef Biggs het volgende:

[..]

Voor een moslim zou het veel erger zijn ja, maar voor mij denk ik niet.
Voor mij denk ik wel... al geloof ik niet!
dus
pi_19100700
hoezo haat*
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:17:05 #189
11458 ivetje
pi_19100799
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:10 schreef Steijn het volgende:

[..]

bij schapen snijden ze toch ook eerst de keel door, dan loopt het bloed eruit...maar goed, zoals ik al zei. Persoonlijk zou ik dat nog liever door moeten maken dat zo gemarteld te worden enz...daar blijf je last van houden. Hierbij is het na een aantal seconden over...neemt niet weg dat het erg is, dat zeg ik niet. Tuurlijk is het verschrikkelijk voor die persoon, maar kijk eens wat die amerikanen doen met de gevangen. Deze amerikaan had er dan nix mee te maken verder, en dat is niet goed. Als ze het met zo'n amerikaan doen die die gevangen mishandeld zou het me niet boeien...eerlijk gezegt.
To infinity…and beyond!
pi_19100876
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:17 schreef ivetje het volgende:

[..]

bij schapen snijden ze toch ook eerst de keel door, dan loopt het bloed eruit...maar goed, zoals ik al zei. Persoonlijk zou ik dat nog liever door moeten maken dat zo gemarteld te worden enz...daar blijf je last van houden. Hierbij is het na een aantal seconden over...neemt niet weg dat het erg is, dat zeg ik niet. Tuurlijk is het verschrikkelijk voor die persoon, maar kijk eens wat die amerikanen doen met de gevangen. Deze amerikaan had er dan nix mee te maken verder, en dat is niet goed. Als ze het met zo'n amerikaan doen die die gevangen mishandeld zou het me niet boeien...eerlijk gezegt.
Misschien was deze man ook geen engeltje, maar aangezien we dat niet weten is het idd vreselijk
dus
pi_19100920
quote:
Deze amerikaan had er dan nix mee te maken verder, en dat is niet goed. Als ze het met zo'n amerikaan doen die die gevangen mishandeld zou het me niet boeien...eerlijk gezegt.
De Amerikaanse legertop speelt een heel vuil spelletje. Ik zag gisteren op Netwerk een deskundige, volgens hem heeft de legertop bevel gegeven aan de soldaten om de gevangenen psychisch onder druk te zetten zodat er vaart zou komen in de ondervraging. Dat is uit de hand gelopen, ze hadden immers geen grenzen opgegeven, en nu wast de legertop ineens zijn handen in onschuld.
pi_19100982
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:21 schreef Steijn het volgende:

[..]

De Amerikaanse legertop speelt een heel vuil spelletje. Ik zag gisteren op Netwerk een deskundige, volgens hem heeft de legertop bevel gegeven aan de soldaten om de gevangenen psychisch onder druk te zetten zodat er vaart zou komen in de ondervraging. Dat is uit de hand gelopen en nu wast de legertop ineens zijn handen in onschuld.
Wat is amerika geweldig onschuldig idd..
Ze hebben goede dingen gedaan dat wil niet zeggen dat je dingen waar ze nu mee bezig bent moet goedkeuren

aangezien mensen altijd met van die baggerargumenten komen als in de tweede wereld oorlog, terwijl de amerikanen zich er pas mee begonnen te bemoeien na pearl harbor enzo
dus
pi_19101040
quote:

[..]

Je weet amper wat die amerikanen met die gevangenen hebben gedaan aangezien dat oha. onbekend is nog... een zooi foto's met naaktpose's. Vind jij dat in je zieke kinderbreintje nu echt erger dan dat ik jouw kop eraf snij met een roestig mes?
Ik denk dat je maar ns met een psych moet gaan praten ...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_19101069
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:25 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je weet amper wat die amerikanen met die gevangenen hebben gedaan aangezien dat oha. onbekend is nog... een zooi foto's met naaktpose's. Vind jij dat in je zieke kinderbreintje nu echt erger dan dat ik jouw kop eraf snij met een roestig mes?
Ik ga persoonlijk liever dood dan dat ik nachtmerries heb en nietmeer normaal kan functioneren om allemaal vreselijke dingen die ze me hebben aangedaan ja!
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:29:14 #195
11458 ivetje
pi_19101129
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:25 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Lees jij de telegraaf (geloof ik) van vandaag trouwens eens...daar staat in dat deze amerikaan in kwestie 2 weken lang is gegijzeld en mishandeld door amerikaanse soldaten. Nee, dat is liev he
Maar goed...ik heb idd liever dat ik dood ga dan dat ik gemarteld wordt...die pijn blijf je voelen, dood ben je in een paar seconden...maar goed, mogen we het op jou uitproberen?? Ik denk dat je zelf snel genoeg schreeuwt dat ze je mogen doodmaken als ze je zo martelen...
To infinity…and beyond!
pi_19101146
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:27 schreef Evie het volgende:

[..]

Ik ga persoonlijk liever dood dan dat ik nachtmerries heb en nietmeer normaal kan functioneren om allemaal vreselijke dingen die ze me hebben aangedaan ja!
Je weet zelf van tevoren nooit hoe je na zo'n marteling functioneerd. Je kan er ook een stuk sterker van worden. Verschilt per persoon.
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:30:28 #197
11458 ivetje
pi_19101171
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:27 schreef Evie het volgende:

[..]

idd...zo denk ik dus ook. Als je dood bent merk je er nix meer van...gemarteld worden blijft je achtervolgen.
To infinity…and beyond!
pi_19101185
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:29 schreef Biggs het volgende:

[..]

Je weet zelf van tevoren nooit hoe je na zo'n marteling functioneerd. Je kan er ook een stuk sterker van worden. Verschilt per persoon.
Ik denk dat ik wel weet waar ik over praat maarja
dus
pi_19101207
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:24 schreef Evie het volgende:
Wat is amerika geweldig onschuldig idd..
Zo bedoel ik het niet. De Amerikaanse legerleiding in Irak heeft gefaald in het geven van de juiste opdrachten aan hun soldaten. Daardoor zijn die situaties in de gevangenissen ontstaan. Je kunt van soldaten niet verwachten dat ze zomaar de grens kunnen stellen. Ik vind dat die soldaten weinig schuld treft, de echte schuldigen zitten hogerop (en dan doel ik niet op Bush en consorten).
quote:
aangezien mensen altijd met van die baggerargumenten komen als in de tweede wereld oorlog, terwijl de amerikanen zich er pas mee begonnen te bemoeien na pearl harbor enzo
Nou we mogen dan verdomde blij zijn dat de Japanners in de Pacific hebben huisgehouden, zonder de Amerikaanse steun had Europa het niet gered.
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:31:26 #200
63890 bugeye
pi_19101209
wat een hoop geschreeuw van pijn komt uit dit topic,

verschrikkelijk
pi_19101247
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:29 schreef ivetje het volgende:

[..]

Lees jij de telegraaf (geloof ik) van vandaag trouwens eens...daar staat in dat deze amerikaan in kwestie 2 weken lang is gegijzeld en mishandeld door amerikaanse soldaten. Nee, dat is liev he
Maar goed...ik heb idd liever dat ik dood ga dan dat ik gemarteld wordt...die pijn blijf je voelen, dood ben je in een paar seconden...maar goed, mogen we het op jou uitproberen?? Ik denk dat je zelf snel genoeg schreeuwt dat ze je mogen doodmaken als ze je zo martelen...
Luister nu eens domme goudvis, er is dus nog te weinig bekend over wat die martelingen inhielden, er zijn alleen wat pose's gefotografeerd Waarin ze naakt staan, huuuuuhhhh!!! Erg hoor!

Ik geloof niet dat het er bij jou inkan wat een schok het is als iemand jou als een varken afslacht en dat vervolgens ook nog even fijn op internet pleurt voor je familie en vrienden??

Misschien speelt je haat tegen amerika je parten ofzo..?
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:32:54 #202
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19101251
quote:

[..]

Heb je die haat gezien van die moslims tegen die amerikaan?? Jij denkt dat ze hem eerst heel nejtes hebben behandeld kopje thee erbij gerust stellen en daarna de brute actie hebben gevoerd om zijn kop eraf te snijden. Denk maar dat deze man is gemarteld en flink heeft geleden van tevoren.......
pi_19101315
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:32 schreef kamagurka het volgende:
Luister nu eens domme goudvis
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:35:06 #204
11458 ivetje
pi_19101333
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:32 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Luister nu eens domme goudvis, er is dus nog te weinig bekend over wat die martelingen inhielden, er zijn alleen wat pose's gefotografeerd Waarin ze naakt staan, huuuuuhhhh!!! Erg hoor!

Ik geloof niet dat het er bij jou inkan wat een schok het is als iemand jou als een varken afslacht en dat vervolgens ook nog even fijn op internet pleurt voor je familie en vrienden??

Misschien speelt je haat tegen amerika je parten ofzo..?
Die foto van die naakte man met die 2 honden erbij zegt anders genoeg ljikt me!! Zeker als je daarna ook nog een foto ziet van dezelfde man ineengedoken in een plas bloed op de grond!.Daarnaast gaat het hier niet over de pijn voor de familie, maar over de pijn van die man zelf...en die is naar mijn mening minder geweest dan wanneer je express door zo'n hond wordt aangevallen en je in een plas bloed daarna het nakijken hebt...
To infinity…and beyond!
pi_19101343
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:31 schreef Steijn het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. De Amerikaanse legerleiding in Irak heeft gefaald in het geven van de juiste opdrachten aan hun soldaten. Daardoor zijn die situaties in de gevangenissen ontstaan. Je kunt van soldaten niet verwachten dat ze zomaar de grens kunnen stellen. Ik vind dat die soldaten weinig schuld treft, de echte schuldigen zitten hogerop (en dan doel ik niet op Bush en consorten).
[..]

Nou we mogen dan verdomde blij zijn dat de Japanners in de Pacific hebben huisgehouden, zonder de Amerikaanse steun had Europa het niet gered.
Ja hadden ze pearl harbor niet aangevallen, dan had ik hier vast niet gezeten
Ik ben ook geen amerika hater.. maar om nou een fan te zijn en alles goed te praten, nee niet bepaald
dus
pi_19101378
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:32 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Heb je die haat gezien van die moslims tegen die amerikaan?? Jij denkt dat ze hem eerst heel nejtes hebben behandeld kopje thee erbij gerust stellen en daarna de brute actie hebben gevoerd om zijn kop eraf te snijden. Denk maar dat deze man is gemarteld en flink heeft geleden van tevoren.......
Precies. Die man is daarvoor dus ook nog flink gemarteld. Ik geloof dat hij al vanaf april vastzat. Ik denk niet dat hij in die tijd een prettige periode heeft meegemaakt
pi_19101414
sjah.. mensen met macht.. worden corrupt en gaan hun macht misbruiken het is altijd al zo geweest en het zal altijd wel zo blijven
dus
pi_19101442
Ik vond hem redelijk disgusting. Maar ik was al voorbereid door Russiansoldier.avi die toch echt 10 keer erger is. Maar dat filmpje vind ik bijzaak, ik vind de gedachte erger dan het filmpje.
Sold my Soul to Sony
pi_19101444
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:35 schreef ivetje het volgende:

[..]

Die foto van die naakte man met die 2 honden erbij zegt anders genoeg ljikt me!! Zeker als je daarna ook nog een foto ziet van dezelfde man ineengedoken in een plas bloed op de grond!.Daarnaast gaat het hier niet over de pijn voor de familie, maar over de pijn van die man zelf...en die is naar mijn mening minder geweest dan wanneer je express door zo'n hond wordt aangevallen en je in een plas bloed daarna het nakijken hebt...
Ik weet bijna zeker dat meneer Berg meer geleden heeft dan de Amerikaanse gevangenen.
pi_19101448
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:36 schreef Biggs het volgende:

[..]

Precies. Die man is daarvoor dus ook nog flink gemarteld. Ik geloof dat hij al vanaf april vastzat. Ik denk niet dat hij in die tijd een prettige periode heeft meegemaakt
Dat weet je vooralsnog niet.. Ik zag geen striemen of zichtbaarheden van mishandeling, hij zag er ook niet ondervoed uit enzo..
(wil niet zeggen dattie niet mishandelt is maar ook niet dattie dat wel is.., die moslims zouden m iig niet geraped of iets dergelijks hebben )
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:39:13 #211
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19101463
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:36 schreef Biggs het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoel. Waarom vinden mensen het toch zo leuk om elke keer over die amerikanen te beginnen om beetje de acties van die moslims in minder kwaad daglicht te brengen. Die moslims zien die mensen zowiezo als varkens want alles wat niet moslim is, is volgens hun totaal verkeerd. Lekker dus allemaal weer
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:39:19 #212
11458 ivetje
pi_19101467
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:32 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ja, door een groep amerikanen is ie mishandeld in de 2 weken ervoor...
To infinity…and beyond!
pi_19101495
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:35 schreef ivetje het volgende:

[..]

Waar haal jij die plas bloed vandaan?

Je verzint er van alles bij, wat helemaal niet op die foto's staat! Iemand is even bang van 2 gemene honden, o o o o!! schakel superman in!!

Ik vind die daad van die kankerirakezen stukken erger en ik hoop dat ze die stukje voor stukje aan wat pitbulls voeren eerlijk gezegd.
Wat er bij die amerikanen precies is gebeurt zit nog...
pi_19101509
niet alle moslims zijn erg en niet alle amerikanen zo goed?! Tadaaaaa
dus
pi_19101541
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:37 schreef Evie het volgende:
sjah.. mensen met macht.. worden corrupt en gaan hun macht misbruiken het is altijd al zo geweest en het zal altijd wel zo blijven
Inderdaad. Uit diverse onderzoeken is naar voeren gekomen dat mensen met teveel macht vals worden en gekke dingen gaan doen. Als dan ook nog van hogeraf het bevel komt om de gevangen wat onder druk te zetten dan is het hek van de dam. Dat is dus het punt waarop de Amrikaanse legerleiding heeft gefaald, ze hadden er voor moeten zorgen dat de soldaten nooit in dergelijke situatie hadden moeten belanden.

Nu krijgen de soldaten waarschijnlijk oneervol ontslag, wat betekent dat bijvoorbeeld je pensioenrechten vervallen, en de echte schuldigen blijven lekker zitten.
pi_19101547
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:40 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je verzint er van alles bij, wat helemaal niet op die foto's staat! Iemand is even bang van 2 gemene honden, o o o o!! schakel superman in!!

Ik vind die daad van die kankerirakezen stukken erger en ik hoop dat ze die stukje voor stukje aan wat pitbulls voeren eerlijk gezegd.
Tuurlijk hierdoor zijn alle irakezen kanker... en duitsers ook en alle amerikanen zelfs de mishandelaren zijn geweldig... Nederlanders zijn gierig en laten we zo maar doorgaan!
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:43:40 #217
11458 ivetje
pi_19101589
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:39 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoel. Waarom vinden mensen het toch zo leuk om elke keer over die amerikanen te beginnen om beetje de acties van die moslims in minder kwaad daglicht te brengen. Die moslims zien die mensen zowiezo als varkens want alles wat niet moslim is, is volgens hun totaal verkeerd. Lekker dus allemaal weer
en hoe zien die amerikanen die gevangenen dan?? Die behandelen ze toch ook als stuk vuil...het is precies hetzelfde, alleen dan omgekeerd. En alleen omdat die moslims toen die twin towers hebben omgegooid zijn het nu ineens de bad guys...terwijl die amerikanen ook echt niet allemaal zulke lieverdjes zijn hoor!! Ze zijn aan beide kanten verkeerd bezig, maar omdat nu een amerikaan zo gedood is en omdat het op film is gezet zijn die amerikanen nu ineens de zieligerds en de moslims de bad guys. Maar weet jij veel wat die amerikanen allemaal doen en wat niet op film is vast gelegd!! Waarschijnlijk zijn die zelf net zo slecht bezig, en dus kies ik geen partij...
To infinity…and beyond!
pi_19101590
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:41 schreef Steijn het volgende:

[..]

Inderdaad. Uit diverse onderzoeken is naar voeren gekomen dat mensen met teveel macht vals worden en gekke dingen gaan doen. Als dan ook nog van hogeraf het bevel komt om de gevangen wat onder druk te zetten dan is het hek van de dam. Dat is dus het punt waarop de Amrikaanse legerleiding heeft gefaald, ze hadden er voor moeten zorgen dat de soldaten nooit in dergelijke situatie hadden moeten belanden.

Nu krijgen de soldaten waarschijnlijk oneervol ontslag, wat betekent dat bijvoorbeeld je pensioenrechten vervallen, en de echte schuldigen blijven lekker zitten.
Klopt.. overal zitten wel haken en ogen aan..
Als je veel macht hebt kan je ook makkelijker je handen in onschuld wassen en de volgende fout begaan
dus
pi_19101594
quote:

[..]

dus gekeken voor 2 min onverstaanbaar gelul ;-)
zet m dan gewoon niet aan :p
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:45:32 #220
11458 ivetje
pi_19101651
quote:

[..]

volgens mij heb jij wat gemist in het nieuws, want die foto was er wel degelijk. Ik ga voor je op onderzoek...al mag ik hem hier waarschijnlijk niet posten, maar ik heb in de metro van afgelopen woensdag zelf het verhaal gelezen over die man met die 2 honden...helaas stond daar die 2e foto niet bij, maar het stond wel degelijk in de krant. Het kan ook de spits zijn geweest...
To infinity…and beyond!
pi_19101672
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:43 schreef ivetje het volgende:

[..]

en hoe zien die amerikanen die gevangenen dan?? Die behandelen ze toch ook als stuk vuil...het is precies hetzelfde, alleen dan omgekeerd. En alleen omdat die moslims toen die twin towers hebben omgegooid zijn het nu ineens de bad guys...terwijl die amerikanen ook echt niet allemaal zulke lieverdjes zijn hoor!! Ze zijn aan beide kanten verkeerd bezig, maar omdat nu een amerikaan zo gedood is en omdat het op film is gezet zijn die amerikanen nu ineens de zieligerds en de moslims de bad guys. Maar weet jij veel wat die amerikanen allemaal doen en wat niet op film is vast gelegd!! Waarschijnlijk zijn die zelf net zo slecht bezig, en dus kies ik geen partij...
Ik zeg niet dat wat de amerikanen doen goed is. Ik vind hetgene wat die moslims doen toch een stuk erger.
pi_19101679
Alaaah mbakba enzo zeer interesant al versta je alleen ALLAH
dus
pi_19101683
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:42 schreef Evie het volgende:

[..]

Tuurlijk hierdoor zijn alle irakezen kanker... en duitsers ook en alle amerikanen zelfs de mishandelaren zijn geweldig... Nederlanders zijn gierig en laten we zo maar doorgaan!
Nee dobey... DIE kankerirakezen dus! Niet alle, ik had gehoopt dat dat tenmisnte nog te begrijpen was

Verder verbaasd het me dat hier alleen nog maar 15-jarige meisjes reageren in dit topic. Is de maatschappij dan echt zo verziekt...
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:47:00 #224
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19101698
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:43 schreef ivetje het volgende:

[..]

Jij bent net zo slecht in hun ogen hoor. Je bent een varken in hun ogen.
pi_19101715
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:46 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee dobey... DIE kankerirakezen dus! Niet alle, ik had gehoopt dat dat tenmisnte nog te begrijpen was

Verder verbaasd het me dat hier alleen nog maar 15-jarige meisjes reageren in dit topic. Is de maatschappij dan echt zo verziekt...
lieve schat ik ben geen 15 jaar oud.. maar 19 jaar oud!
Bovendien komen jou posts over alsof je een gigantische haat tegenover alle irakezen hebt, daar kan ik niets aan doen dat zijn jou posts!
dus
pi_19101732
quote:
Nou ja zeg.
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:48:52 #227
63890 bugeye
pi_19101752
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:46 schreef Evie het volgende:
Alaaah mbakba enzo zeer interesant al versta je alleen ALLAH
het is ook zo'n vreselijke taal om te horen,
bah, het maakt hun ook niets uit, ze roepen maar

offtopic: waarom zie ik onze avatars als kruisjes ineens ?
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:48:54 #228
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19101753
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:47 schreef Evie het volgende:

[..]

Bovendien komen jou posts over alsof je een gigantische haat tegenover alle irakezen hebt, daar kan ik niets aan doen dat zijn jou posts!
Diezelfde irakezen hebben ook een gigantische haat tegenover jou slimpie. Waarom zou je persee die gasten willen verdedigen. Ben je alweer de beelden vergeten van vrolijke feestvierende irakazen die verbranden lichamen feestend boven een brug hingen voor nationale televisie. Frisse mensen
pi_19101778
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:48 schreef bugeye het volgende:

[..]

offtopic: waarom zie ik onze avatars als kruisjes ineens ?
Ik zie ze niet als kruisjes , maar als gewone avaters
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:49:58 #230
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19101781
die moslims moeten gewoon eens een goede pr man inhuren willen ze de wereldaa n hun zijde krijgen...
[..]
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:51:11 #231
63890 bugeye
pi_19101815
quote:
nou eeehh..... als je nog goed het jaartal weet van vandaag, zijn ze niet 15 hoor
flauw van je dat je daarop gelijk oordeelt
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:51:30 #232
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19101823
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:49 schreef MikeyMo het volgende:
die moslims moeten gewoon eens een goede pr man inhuren willen ze de wereldaa n hun zijde krijgen...
nee hoor er zijn nog genoeg sukkels in Nederland die pal achter hun staan en alles proberen te verdedigen. Ze snappen alleen niet helemaal goed dat zij ook de "varkens" zijn waar eventuele aanslagen op gericht zijn. Alles wat niet moslim = vies!! Moslims zijn het meest onverdragelijke geloof t.o.v andere........(fuck alle geloven maar dat is mijn mening)
pi_19101825
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:48 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Diezelfde irakezen hebben ook een gigantische haat tegenover jou slimpie. Waarom zou je persee die gasten willen verdedigen. Ben je alweer de beelden vergeten van vrolijke feestvierende irakazen die verbranden lichamen feestend boven een brug hingen voor nationale televisie. Frisse mensen
Je hebt meestal een oorzaak en een gevolg.. misschien zaak om je daarin te verdiepen. Bovendien zijn niet alle irakezen het daar mee eens.
Wat zou jij doen als een groot land jou land binnenvalt waar je jarenlang propaganda tegen hebt gezien? En als ze dan bovendien ook nog een bom bovenop je familie gooien, ze toejuichen?
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:51:56 #234
11458 ivetje
pi_19101833
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:46 schreef Biggs het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat wat de amerikanen doen goed is. Ik vind hetgene wat die moslims doen toch een stuk erger.
ik vind het allebei even erg...je behandelt mensen gewoon zo niet, van beide kanten niet.
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:52:18 #235
63890 bugeye
pi_19101843
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:49 schreef Evie het volgende:

[..]

Ik zie ze niet als kruisjes , maar als gewone avaters
godverdomme! ligt dus weer aan mij he?
pi_19101878
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:52 schreef bugeye het volgende:

[..]

godverdomme! ligt dus weer aan mij he?
ja sry, iedereen anders kan je mooie avater wel bewonderen!
dus
pi_19101887
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:47 schreef Evie het volgende:

[..]

Je mag van mij een post quoten waaruit dat blijkt... lijkt me moeilijk, want ik heb zoiets nog nooit opgeschreven!
Ik vind echter niet dat je op basis van wat naaktfoto's nu al kan zeggen dat de amerikanen het bruiner bakken dan wat beulen die een onschuldige man zijn kop eraf snijden... als dat er niet inwil, maak ik me toch echt zorgen over jullie hoor
Of het is zo dat jullie allemaal anti-amerikaan zijn en pro-moslim...?
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:53:32 #238
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_19101890
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:05 schreef ivetje het volgende:

[..]
Daar heb je veel langer last van dan je hoofd eraf...
Sorry, maar dit vond ik echt een schitterende zin!
pi_19101917
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:51 schreef ivetje het volgende:

[..]

ik vind het allebei even erg...je behandelt mensen gewoon zo niet, van beide kanten niet.
Tuurlijk behandel je mensen niet op zo'n manier, maar de amerikanen vermoorden mensen niet op zo'n beestachtige manier en laten het vervolgens voor de hele wereld zien.
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:54:38 #240
63890 bugeye
pi_19101924
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:53 schreef Evie het volgende:

[..]

ja sry, iedereen anders kan je mooie avater wel bewonderen!
thx
al gefixed
pi_19101934
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:53 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je mag van mij een post quoten waaruit dat blijkt... lijkt me moeilijk, want ik heb zoiets nog nooit opgeschreven!
Ik vind echter niet dat je op basis van wat naaktfoto's nu al kan zeggen dat de amerikanen het bruiner bakken dan wat beulen die een onschuldige man zijn kop eraf snijden... als dat er niet inwil, maak ik me toch echt zorgen over jullie hoor
Naaktfoto's sjees wat heb jij een slecht inlevingsgevoel.. of een vertwiste..
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:55:03 #242
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19101935
quote:

[..]
Merk je dat niet?? En de grap is dat die moslims ook hen die ze goed praten intens haten
pi_19101947
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:51 schreef bugeye het volgende:

[..]

nou eeehh..... als je nog goed het jaartal weet van vandaag, zijn ze niet 15 hoor
flauw van je dat je daarop gelijk oordeelt
Nouja, 17 of 18 of 15... veels te jong om zo gefascineerd te zijn door onthoofdingen. Jullie moeten posters en singles van Boris kopen in de winkel!! Vort!
pi_19101953
ja hallo
je gaat niet iemand ondhoofden om dat er een paar mannetjes op de foto zijn gezet er zijn grenzen hoor
heb eindelijk filmpje gezien aangezien niemand de link had geplaatst dan maar via via je ziet alles echt gewoon goed ik weet niet waar die anderen hun filmpje hebben gezien maar dat filmpje wat ik gezien heb is te gruwelijk voor woorden hoezo je gaat anders tegen dat soort mensen aan kijken de vrouwen zijn varkens bla bla bla
hoe onstaat er haat*********
ze moeten het zelfde bij de gene doen die het bij die amerikaan hebben gedaan of ophangen
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:55:55 #245
11458 ivetje
pi_19101956
quote:

[..]

Nee dobey... DIE kankerirakezen dus!
hier heb je je post al waaruit blijkt dat je een hekel hebt aan alle irakezen
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:56:15 #246
63890 bugeye
pi_19101966
quote:
jesus man, je weet niet wat je zegt
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:56:42 #247
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19101979
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nogmaals alle irakezen hebben ook een hekel aan jou..... Snap het nou meisje...
pi_19101984
.
pi_19101994
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef -sexy-sharon- het volgende:
ja hallo
je gaat niet iemand ondhoofden om dat er een paar mannetjes op de foto zijn gezet er zijn grenzen hoor
heb eindelijk filmpje gezien aangezien niemand de link had geplaatst dan maar via via je ziet alles echt gewoon goed ik weet niet waar die anderen hun filmpje hebben gezien maar dat filmpje wat ik gezien heb is te gruwelijk voor woorden hoezo je gaat anders tegen dat soort mensen aan kijken de vrouwen zijn varkens bla bla bla
hoe onstaat er haat*********
ze moeten het zelfde bij de gene doen die het bij die amerikaan hebben gedaan of ophangen
Leer eens schrijven. Er staan ook leestekens op een toetsenbord.
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:57:43 #250
11458 ivetje
pi_19102004
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:54 schreef Biggs het volgende:

[..]

Tuurlijk behandel je mensen niet op zo'n manier, maar de amerikanen vermoorden mensen niet op zo'n beestachtige manier en laten het vervolgens voor de hele wereld zien.
Nee, ze martelen ze...en dat vind ik gewoon net zo erg...of misschien nog wel erger, maar dan moet je mijn vorige posts maar lezen.
To infinity…and beyond!
pi_19102021
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:56 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Nogmaals alle irakezen hebben ook een hekel aan jou..... Snap het nou meisje...
Ze hebben een hekel aan de hele westerse wereld en hebben ons het liefste allemaal dood.
pi_19102024
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nouja, 17 of 18 of 15... veels te jong om zo gefascineerd te zijn door onthoofdingen. Jullie moeten posters en singles van Boris kopen in de winkel!! Vort!
Ik ben niet een of ander onschuldig tienertje die naar idols kijkt nee, ik denk dat ik meer volwassen ben dan jij ooit zal worden

ps: hier heb je de post waar ik dat uit opmaakte.. kan ook dat ik het verkeerd interpreteerde
quote:

[..]

dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:58:45 #253
11458 ivetje
pi_19102025
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef -sexy-sharon- het volgende:

dan mogen we die amerikanen dus ook zo martelen als ze bij de irakezen doen he
To infinity…and beyond!
pi_19102036
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef Evie het volgende:

[..]

Naaktfoto's sjees wat heb jij een slecht inlevingsgevoel.. of een vertwiste..
Nee jij!!!

Heb je dat filmpje al gezien muts? Voel je daar nog iets bij of moet ik even een brandende sigaret tegen je arm drukken??? Kom op, dat is toch veel walgelijker dan die getruukte vage foto's van stapels naakte mannen of een paar honden... zie je daar dan nog veel meer op? Ik zie geen foto's van kettingzagen ofzo bij die mannen hoor

Je bent of afgestompt (erg eng voor jouw leeftijd) of zo anti-amerikaan dat je elke afslachting op amerikanen niet wil zien en laat doordringen en alleen maar beschuldigend naar hen wijst. Triest.
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:59:15 #255
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102042
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:57 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nee, ze martelen ze...en dat vind ik gewoon net zo erg...of misschien nog wel erger, maar dan moet je mijn vorige posts maar lezen.
Is met die amerikaan ook gebeurd en waarschijnlijk nog veel erger......
Zijn niet echt frisse jongens als je iemands kop eraf hakt met een rambomesje. Hij zit al geloof ik vanaf april in gevangenschap. Hoe kan iemand nou denken dat hij het daar leuk heeft gehad met die psycho's!!!
pi_19102054
Leer eens schrijven. Er staan ook leestekens op een toetsenbord

je gaat er toch niet letten op hoe iemand een verhaaltje tikt waar hou je je eigen mee bezig
jaja het leven is hard
pi_19102062
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:54 schreef bugeye het volgende:

[..]

thx
al gefixed
geen dank
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:00:06 #258
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102068
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:58 schreef Biggs het volgende:

[..]

Ze hebben een hekel aan de hele westerse wereld en hebben ons het liefste allemaal dood.
Leg dat die trutjes van 18 maar eens uit. Ongelofelijk dat die kinders al stemrecht hebben........
pi_19102085
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:58 schreef Evie het volgende:

[..]

Ik ben niet een of ander onschuldig tienertje die naar idols kijkt nee, ik denk dat ik meer volwassen ben dan jij ooit zal worden

ps: hier heb je de post waar ik dat uit opmaakte.. kan ook dat ik het verkeerd interpreteerde
[..]
Er staat toch "die"? Bedoel ik daar "alle" mee, nee dus!

Ik hoop dat je volwassener bent dan mij.. echt, ik zie het alleen helaas niet terug in dit topic
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:00:50 #260
11458 ivetje
pi_19102086
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee jij!!!

Heb je dat filmpje al gezien muts? Voel je daar nog iets bij of moet ik even een brandende sigaret tegen je arm drukken??? Kom op, dat is toch veel walgelijker dan die getruukte vage foto's van stapels naakte mannen of een paar honden... zie je daar dan nog veel meer op? Ik zie geen foto's van kettingzagen ofzo bij die mannen hoor

Je bent of afgestompt (erg eng voor jouw leeftijd) of zo anti-amerikaan dat je elke afslachting op amerikanen niet wil zien en laat doordringen en alleen maar beschuldigend naar hen wijst. Triest.
de gedachte bij die foto's vind ik enger dan dat filmpje...daar zie je dat z'n kop eraf gaat, bij die foto's zie je die mensen...maar wat er daarna is gebeurt zie je niet meer. God weet wat die mensen hebben moeten doormaken!! Van die amerikaan weet je het iig zeker...
To infinity…and beyond!
pi_19102110
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef -sexy-sharon- het volgende:

je gaat er toch niet letten op hoe iemand een verhaaltje tikt waar hou je je eigen mee bezig
Sjonge jonge wat ben jij een triest figuur
Als jij niet goed schrijft begrijp ik niet wat er staat.
pi_19102124
fotoos filpjes zit een mega groot verschil in hoor
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:02:01 #263
11458 ivetje
pi_19102125
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Zijn niet echt frisse jongens als je iemands kop eraf hakt met een rambomesje. Hij zit al geloof ik vanaf april in gevangenschap. Hoe kan iemand nou denken dat hij het daar leuk heeft gehad met die psycho's!!!
maar ik heb vandaag zelf in de krant gelezen dat ie werd mishandeld door amerikanen...reageerd daar dan echt niemand op?? Sorry hoor...
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:02:27 #264
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102135
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:

[..]

de gedachte bij die foto's vind ik enger dan dat filmpje...daar zie je dat z'n kop eraf gaat, bij die foto's zie je die mensen...maar wat er daarna is gebeurt zie je niet meer. God weet wat die mensen hebben moeten doormaken!! Van die amerikaan weet je het iig zeker...
Jij bent gewoon kortzichtig en dom of je hebt een loverboy marokkaantje als vriend.
Ze moeten een Logistiek medewerkster V&D van 19 geen stemrecht geven. Je bent ziek in je hoofd en onbewust net zo erg als die martelaars samen.......
pi_19102143
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef -sexy-sharon- het volgende:

Sjonge jonge wat ben jij een triest figuur
Als jij niet goed schrijft begrijp ik niet wat er staat.

dan lees je het toch niet!
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:02:53 #266
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102148
"nee dit is erger'
'nee, dàt is erger'
'nietes'
'welles'

Zullen we het er gewoon op houden dat het BEIDE barbaars is?

Alvast bedankt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19102156
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Lol ja inderdaad die man heeft de tijd van zijn leven gehadmet die gasten. En toen dachten ze opeens laten we hem maar even zijn kop afsnijden.

Wake up!!!!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:03:37 #268
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102167
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef ivetje het volgende:

[..]

maar ik heb vandaag zelf in de krant gelezen dat ie werd mishandeld door amerikanen...reageerd daar dan echt niemand op?? Sorry hoor...
Nou en?? Ga maar weer achter de V&D kassa staan trutje......
pi_19102187
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:00 schreef ivetje het volgende:

[..]

Het kan dus ook zijn dat die mensen helemaal niet zoveel hebben doorgemaakt..

Dat het een soort publieke stunt is van wat doorgedraaide officiers die wat vakantiekiekjes wilde hebben voor thuis, weet jij veel?
Als die mannen nu zonder armen of benen of wat dan ook op die foto's hadden gestaan was ik ook wat voorzichtiger in mijn oordeel, nu vind ik die onthoofding vooralsnog 1000x walgelijker, iemand wordt als een varken geslacht Ze zouden meteen hetzelfde bij de daders moeten doen, of erger! Gadverdamme!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:04:27 #270
11458 ivetje
pi_19102190
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef -sexy-sharon- het volgende:
fotoos filpjes zit een mega groot verschil in hoor
jij ziet zeker bij die foto's alleen wat mannetjes staan en denkt er niet verder bij na nee...
To infinity…and beyond!
pi_19102199
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee jij!!!

Ik heb het filmpje gezien ja.
Daarentegen kan ik me inleven in de martelingen van de amerikanen kan ik me inleven hoe het ik om verkracht en mishandelt te worden en hoe het is als je kop wordt afgehakt. Ik vond het niet vreselijk om te zien. Minder vreselijk dan ik had verwacht althans. Maar het idee deed me wel gruwellen ja.

En getruukte vage foto's? Als de top van Amerika zoiets toegeeft dan zal t ook wel zo zijn. Ze zouden het nooit toegeven als het niet gebeurd zou zijn of nogsteeds zou gebeuren . snappie
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:05:13 #272
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102212
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:03 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

HEE, doe jij eens even normaal!
Zij heeft een andere mening dan jij. Pech voor je.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19102231
enne trouwens het gaat er hier toch niet om hoe iemand tikt typt of wat dan ook
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:05:57 #274
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102234
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

HEE, doe jij eens even normaal!
Zij heeft een andere mening dan jij. Pech voor je.

V.
ik liet me beetje teveel meeslepen
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:06:23 #275
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102256
'welles'
'nietes'
'welles'
'nietes'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19102263
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:00 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Leg dat die trutjes van 18 maar eens uit. Ongelofelijk dat die kinders al stemrecht hebben........
Ongelovelijk dat ze mensen met een iq van onder de 100 stemrecht geven...
Dat moslimextremmisten haat hebben tegenover de westerse wereld is mij geheel bekend. Bovendien kan ik me het op sommige fronten ook wel bedenken waarom. Dat wil niet zeggen dat alle moslims die haat hebben.

Who cares of ze mij haten.. trouwens..
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:07:39 #277
11458 ivetje
pi_19102279
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Jij bent gewoon kortzichtig en dom of je hebt een loverboy marokkaantje als vriend.
Ze moeten een Logistiek medewerkster V&D van 19 geen stemrecht geven. Je bent ziek in je hoofd en onbewust net zo erg als die martelaars samen.......
Helaas voor jou kan je niet tellen...aangezien ik al 20 ben, daarnaast heb ik een nederlandse vriend met een racistische hond, dus echt voor de irakezen kan je me niet noemen
Bovendien heeft mijn werk er nix mee te maken, maar goed...ik vind het gewoon van beide kanten even erg, dat jij nou toevallig alle amerikanen van die lieverdjes vind en het niet wil geloven wat je ziet op die foto's enz...dat moet je zelf weten, iedereen heeft zijn eigen mening en dat mag ook in nederland, dus ZEIK GDV NIET!!!
To infinity…and beyond!
pi_19102285
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:00 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Er staat toch "die"? Bedoel ik daar "alle" mee, nee dus!

Ik hoop dat je volwassener bent dan mij.. echt, ik zie het alleen helaas niet terug in dit topic
Nou dan had je dat wel wat duidelijker mogen formuleren. Knap van je dat je zo goed over anderen kan oordelen! kijk eens in de spiegel
dus
pi_19102310
over een paar jaar hebben de moslims overal de macht begint er al aardig op te lijken
jaja het leven is hard
pi_19102320
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik vind deze post volkomen ontolereerbaar
dus
pi_19102322
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:06 schreef Evie het volgende:

[..]

Ongelovelijk dat ze mensen met een iq van onder de 100 stemrecht geven...
Dat moslimextremmisten haat hebben tegenover de westerse wereld is mij geheel bekend. Bovendien kan ik me het op sommige fronten ook wel bedenken waarom. Dat wil niet zeggen dat alle moslims die haat hebben.

Who cares of ze mij haten.. trouwens..
Who cares of ze jou haten..? Stel dat jij door zo'n stel sxtremisten gepakt wordt en je wordt even gemarteld en je kop wordt eraf gesneden.
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:09:25 #282
11458 ivetje
pi_19102324
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:02 schreef Verbal het volgende:
"nee dit is erger'
'nee, dàt is erger'
'nietes'
'welles'

Zullen we het er gewoon op houden dat het BEIDE barbaars is?

Alvast bedankt.

V.
en dat probeer ik nou al de hele tijd te zeggen...ik kies geen partij, het is allebei niet goed. Punt...
To infinity…and beyond!
pi_19102330
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef ivetje het volgende:

[..]

Jeeezus! Je bent echt zo dom als een tuinhekje!

DIE verwijst naar een specifieke groep, ALLE verwijst naar alle individuen van zo'n groep

Van Dale (ook V&D ):

die1 (aanw.vnw.)

1
2 ter aankondiging van een bepaling
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:10:28 #284
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102351
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

Helaas voor jou kan je niet tellen...aangezien ik al 20 ben, daarnaast heb ik een nederlandse vriend met een racistische hond, dus echt voor de irakezen kan je me niet noemen
Bovendien heeft mijn werk er nix mee te maken, maar goed...ik vind het gewoon van beide kanten even erg, dat jij nou toevallig alle amerikanen van die lieverdjes vind en het niet wil geloven wat je ziet op die foto's enz...dat moet je zelf weten, iedereen heeft zijn eigen mening en dat mag ook in nederland, dus ZEIK GDV NIET!!!
Ach gut. Ze is op haar teentjes getrapt?? Ik zeg nergens dat ik die amerikanen zo'n lievertjes vind. Maar het is ONVERGELIJKBAAR met dit fillmpje van de onthoofding en de hel waar die man in geleefd heeft met die totale pshycho's. Dat filmpje ging het hierover mensen zoals jou proberen dit goed te praten door amerikaanse foto's erbij te halen waar het topic niet eens over ging.........
pi_19102359
een tuinhek nog wel
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:11:17 #286
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102365
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:09 schreef Evie het volgende:

[..]

Ik vind deze post volkomen ontolereerbaar
Leer eens maar eens schrijven meisje. :')
Want je slaat kant nog wal met je meningen en opmerkingen.....
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:11:19 #287
11458 ivetje
pi_19102367
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:03 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

je zegt net zelf dat ik een logistiek medewerker ben en nu zit ik ineens 8er de kassa Jee...dat stemrecht heb je idd dubbel en dwars verdient ja
To infinity…and beyond!
pi_19102380
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:09 schreef Biggs het volgende:

[..]

Who cares of ze jou haten..? Stel dat jij door zo'n stel sxtremisten gepakt wordt en je wordt even gemarteld en je kop wordt eraf gesneden.
Das klote, maar ik vind het minder erg dan dat ik door hen allemaal anaal zou worden genomen en van voren door een hond zegmaar
dus
pi_19102381
Kom op, jongens, niet zo ivetje pesten.
pi_19102384
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:09 schreef Biggs het volgende:

[..]

Vind ze helemaal niet erg

Als ze maar niet aan een riem als hond door de gang wordt getrokken terwijl er foto's van worden gemaakt... ieeewwww!! Dat is pas smerig!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:12:15 #291
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_19102388
Tis wel iets typisch menselijks, 2000 jaar geleden werden mensen door leeuwen aan stukken gescheurd voor een uitzinnig publiek, 500 jaar geleden werden mensen gevierendeeld voor een uitzinnig publiek, en 200 jaar geleden werden mensen aan de lopende band onthoofd voor een uitzinnig publiek, mensen stonden zelfs tot hun enkels in het bloed.

Mensen zijn eigenlijk ook gewoon beesten, en wij zijn allemaal mensen, t zit toch echt in de aard van t beestje, het enige wat mss schokkend is is jezelf in de situatie van het slachtoffer plaatsen, verder is het pure sensatie

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
pi_19102395
quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ach gut. Ze is op haar teentjes getrapt?? Ik zeg nergens dat ik die amerikanen zo'n lievertjes vind. Maar het is ONVERGELIJKBAAR met dit fillmpje van de onthoofding en de hel waar die man in geleefd heeft met die totale pshycho's. Dat filmpje ging het hierover mensen zoals jou proberen dit goed te praten door amerikaanse foto's erbij te halen waar het topic niet eens over ging.........

koppen moeten gaan rollen in irak
jaja het leven is hard
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:12:33 #293
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102399
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:10 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ach gut. Ze is op haar teentjes getrapt?? Ik zeg nergens dat ik die amerikanen zo'n lievertjes vind.
Zegt ivetje ergens dat meneer Berg een prettige vakantie heeft gehad bij de koppensnellers?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:13:11 #294
136 V.
Like tears in rain...
pi_19102416
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:12 schreef -sexy-sharon- het volgende:

koppen moeten gaan rollen in irak
Ongelukkige woordkeus...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_19102424
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:11 schreef Evie het volgende:

[..]

Das klote, maar ik vind het minder erg dan dat ik door hen allemaal anaal zou worden genomen en van voren door een hond zegmaar
Yeah right alsof dat is gebeurd. Wie zegt trouwens dat dit niet met meneer Berg is gebeurd.
pi_19102427
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:11 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Leer eens maar eens schrijven meisje.
Want je slaat kant nog wal met je meningen en opmerkingen.....
jij wel dan wil je zeggen?
dus
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:13:35 #297
11458 ivetje
pi_19102428
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:10 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik vind het dus wel even erg...als je het daar niet mee eens bent mag je dat gerust zeggen...vrijheid van meninguiting heet dat toch?? Klaar, ik geef mijn mening...jij de jouwe. Niet met elkaar eens?? Helaas pindakaas...
To infinity…and beyond!
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:14:19 #298
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_19102455
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:12 schreef Verbal het volgende:

[..]

Zegt ivetje ergens dat meneer Berg een prettige vakantie heeft gehad bij de koppensnellers?

V.
Ja ze zegt dat martelingen van de amerikanen veel erger is. En ze gaat er totaal niet vanuit dat die amerikaan heel misschien niet echt leuk is behandeld door 5 psychopaten met enorme haat tegen alles wat westers is. Dan ben je in mijn ogen heel erg kortzichtig........
pi_19102458
ja hij zou wat doen voor ze werk (slik)
jaja het leven is hard
pi_19102460
Ik heb het filmpje niet eens willen bekijken . Ik vind het zowieso al erg ziek dat mensen uberhaubt naar een faces of death film gaan kijken

of ben ik nu een ongeloofelijke brave heilige boon
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:15:03 #301
11458 ivetje
pi_19102470
quote:

[..]

idd, dat blijf je voelen...dat hoofd niet meer, zeg maar
To infinity…and beyond!
pi_19102471
euhm ja je bent een heilige boon nee hoor grapje het is de nieuwschierig heid die lokt om naar dat filmpje te kijken
jaja het leven is hard
pi_19102475
quote:

[..]

Tuurlijk!

Je fantasie loopt met je weg meisje, al zo ziek in je kleine hoofdje, t t t t t
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')