quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:14 schreef iteejer het volgende:
Aanvulling: de groep die meegaat is ook van belang. Wellicht iets om verder per mail af te handelen? Ik zit niet te wachten om bv een stel puisterige newbie onzin-lallers mee te nemen.
Er zijn er een aantal ter sprake gekomen in topics alhier. Kan ff zo gauw niet meer op plaatsnamen komen, behalve dan Monsterquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:36 schreef EggsTC het volgende:
Spookhuizen?
Over welke nederlandse spookhuizen hebben we het hier dan, iteejer?
Dat 'iets nieuws proberen' doen we regelmatig, alleen zetten we niet alles meer op Fok omdat niet alles daar geschikt voor is.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
uhmm zijn jullie daar al nie vaker geweest? probeer es wat nieuws ofso, misschien dat je dan WEL es wat ziet of kan fotograferen
ja ok ik heb welles zon topic beetje gelezen amar et enige wat ik lees is dat mensen 'voelen' dat er iemand naar ze kijkt of iets dergelijke, maar ik heb nou nog nooit een pic gezien met iets erop dat neit te verklaren is als je begrijpt wat ik bedoel. En toch moet dat wel kunnen als je al die sites hebt gezien met al die ghost pics erop.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat 'iets nieuws proberen' doen we regelmatig, alleen zetten we niet alles meer op Fok omdat niet alles daar geschikt voor is.
Buitendien, we hebben wel degelijk van alles gezien en ervaren.
True true. Beide lijken me wel interessant. Zullen we alvast een maand prikken. En van daaruit naar iets concreet gaan. Eind juni is mss een optie?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:01 schreef qu63 het volgende:
Kernhem: Het landgoed, de legenden, de energie. Een verslag of Het spook van kasteel Doorwerth zijn ook nog mogelijk iedeen toch??
solse gat is idd wel weer leuk, maar de groep moet niet te groot zijn en ook echt geinteresseerd zijn..
is wel een vakantie maand he...quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
True true. Beide lijken me wel interessant. Zullen we alvast een maand prikken. En van daaruit naar iets concreet gaan. Eind juni is mss een optie?
Mjah maar dat is juli en augustus ook. Eind mei lijkt me te kort dag. Dus dan zou het september worden en dat lijkt me weer aan de late kant.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:18 schreef qu63 het volgende:
is wel een vakantie maand he...
Ok top dat zijn er al 2. Zo komen we ergensquote:Op donderdag 13 mei 2004 01:45 schreef psiii het volgende:
als ik kan ben ik ook wel v/d partijErgens in juni lijkt me best...
Alsa je goed naar de topictitle kijkt gaat dit specifiek over het Solse Gat,quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:01 schreef qu63 het volgende:
Kernhem: Het landgoed, de legenden, de energie. Een verslag of Het spook van kasteel Doorwerth zijn ook nog mogelijk iedeen toch??
solse gat is idd wel weer leuk, maar de groep moet niet te groot zijn en ook echt geinteresseerd zijn..
Iteejer begon zelf over spookkastelen enzo hoor. ik speelde daar alleen maar op in..quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:42 schreef yvonne het volgende:
Alsa je goed naar de topictitle kijkt gaat dit specifiek over het Solse Gat,
iddquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Solse gatcheck
Nou je hebt hele oude kastelen de muiderslot bijvoorbeeld, kijk op www.muiderslot.nlquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:36 schreef EggsTC het volgende:
Spookhuizen?
Over welke nederlandse spookhuizen hebben we het hier dan, iteejer?
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:52 schreef Natalie het volgende:
Jeps, wij komen! Tenminste: wij willen graag komen.
* ToBe & Natalie houden wel van 'mogelijke' enge dingen
Ik houd ToBe's hand gewoon héél stevig vast.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:10 schreef Lynx666 het volgende:
Je bent gezwicht!
Tis nog niet eens zeker of ik wel kom. Vervoer enzo.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik houd ToBe's hand gewoon héél stevig vast.Stiekem ben ik namelijk best wel een mietje enzo.
En Lynx666, wee je gebeente als je me laat schrikken!
Vervoer is meestal wel te regelen. Maar, mag je niet zonder Ciaro op stap dan?quote:Op zondag 16 mei 2004 10:12 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil wel mee, maar ligt eraan of Ciaro(me reismaatje inmiddels) mee wil(en dat hangt dus af van de datum), en ligt aan het vervoer
Meestal in het weekend. et is bij dergelijke meets niet de bedoeling om eens gezellig in het bos te gaan lallen, of om anderen ervan te overtuigen dat het allemaal fantasie is, of allemaal juist geen fantasie is. Oftewel, het impliceert wel enige betrokkenheid en affiniteit met het 'het paranormale'. Nou weet ik niet of dat voor Ciaro ook geldt, als hij alleen maar mee zou gaan omdat jij dat wil zonder dat hij het zelf zou willen denk ik niet dat er voor hem iets aan is..quote:Op zondag 16 mei 2004 11:20 schreef -Trinity- het volgende:
Jawel, maar ik wil niet zonder hem meestal
Gaan jullie in een weekend of midden in de week? Int weekend komt sowieso beter uit ivm school bij mij
ja, ikquote:Op zondag 16 mei 2004 11:56 schreef DarkElf het volgende:
zeg iteejer, wonen er mensen in de buurt van mij ?
wil je me ophalen dan?quote:Op zondag 16 mei 2004 11:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
ja, ik
ok. gezelligquote:Op zondag 16 mei 2004 12:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
ja hoor
al hadden we je uit patattenland moeten halen..quote:Op zondag 16 mei 2004 12:00 schreef DarkElf het volgende:
ok. gezellig
quote:Op zondag 16 mei 2004 12:03 schreef iteejer het volgende:
[..]
al hadden we je uit patattenland moeten halen..
Jij en je ongelovige tobbe zijn welkom hoorquote:Op zondag 16 mei 2004 11:59 schreef Natalie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of ik daar ook iets zal 'voelen'.
Mijn (Indische) familie gelooft erg in het bestaan van paranormale verschijningen e.d. en heeft er ook ervaring mee. Het geloven in het paranormale is er zo'n beetje met de paplepel ingegoten. Daarom zou ik graag eens mee gaan naar deze meeting.
ToBequote:Op zondag 16 mei 2004 12:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jij en je ongelovige tobbe zijn welkom hoor
Als hij zelf niet mee zou willen, maar meegaat om mij wil ik niet gaan. Ik wil hem geen 'verplichtingen' opleggen. Betrokkenheid met het paranormale hebben we beide welquote:Op zondag 16 mei 2004 11:53 schreef iteejer het volgende:
[..]
Meestal in het weekend. et is bij dergelijke meets niet de bedoeling om eens gezellig in het bos te gaan lallen, of om anderen ervan te overtuigen dat het allemaal fantasie is, of allemaal juist geen fantasie is. Oftewel, het impliceert wel enige betrokkenheid en affiniteit met het 'het paranormale'. Nou weet ik niet of dat voor Ciaro ook geldt, als hij alleen maar mee zou gaan omdat jij dat wil zonder dat hij het zelf zou willen denk ik niet dat er voor hem iets aan is..
Nee, want ik wil ook meequote:Op zondag 16 mei 2004 18:13 schreef Roönaän het volgende:
is zo'n meeting n00bproof?
In het uiterste geval worden het 2 meetsquote:Op zondag 16 mei 2004 23:20 schreef ReCreative het volgende:
Nee, want ik wil ook mee. Tenzij de groep onderhand te groot wordt, maar dat hoor ik dan wel. Zal binnenkort iteejer even mailen.
Dan is ToBe nog niet terug in Nederland.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:16 schreef Nikki het volgende:
Ik moet zelf om het weekend werken dus ff rekening houdend met mijn diensten, wat denken jullie van 19 en 20 juni?
Túúrlijk mag je komenquote:Op maandag 17 mei 2004 21:23 schreef gna het volgende:ik ben niet zo actief hier.... mag ik wel komen?
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zijn POLlers ook gewenst?
Iedereen is welkom!!quote:Op maandag 17 mei 2004 21:23 schreef gna het volgende:ik ben niet zo actief hier.... mag ik wel komen?
daar zat ik ook al aan te denken ja.. kleine(re) groepjes zijn leukerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt mij eigenlijk een beetje te druk bij het Solse Gat
Neuh, er staan nog niet veel namen hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt mij eigenlijk een beetje te druk bij het Solse Gat
gaat Iteejer nog zeggen dat ie mail heeft gehad of moeten we maar afwachten??quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, er staan nog niet veel namen hoor
Gaat toch per mail, vallen er altijd af..
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaat Iteejer nog zeggen dat ie mail heeft gehad of moeten we maar afwachten??
wel makkelijk als ie terugmailt ofzo.. en misschien een soort tussenstandje mailt oid..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet hij zich hier komen melden dat hij mail heeft gehad
Zie ik hem zo gauw niet doen, de mails zijn nog niet allemaal binnen, plus dat het helemaal niet zeker is dat iedereen meekan,quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel makkelijk als ie terugmailt ofzo.. en misschien een soort tussenstandje mailt oid..
Zal wel Juli worden, aloude traditiequote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan er dan tenminste gezegt worden in welke maand
Nee sorry, kan niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:55 schreef yvonne het volgende:
Zal wel Juli worden, aloude traditie
Jij bent al uitgenodigd beeb, dus jij hoeft geen mail te sturenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:57 schreef DarkElf het volgende:
nog geen mailtje gestuurd heeft.... maar wel mee wil..
oh ja lift is al geregelddus das mooi dan.
HEE MENSEN! LUISTERT ALLEN! IK HEB MAIL GEHAD VAN QU63!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:45 schreef qu63 het volgende:
gaat Iteejer nog zeggen dat ie mail heeft gehad of moeten we maar afwachten??
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
HEE MENSEN! LUISTERT ALLEN! IK HEB MAIL GEHAD VAN QU63!!
zo goed?
das wel onderdanig..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
![]()
Owjaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das wel onderdanig..hee het is je vent hoor
Hey ik ben wel je taxi ja.. (insert poppetje met zwaaidingen sip op de grond, weet ik veel hoe ik dat ding op mijn scherm zet)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:45 schreef DarkElf het volgende:
das wel onderdanig..hee het is je vent hoor
ik sta vooral aanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hey ik ben wel je taxi ja.. (insert poppetje met zwaaidingen sip op de grond, weet ik veel hoe ik dat ding op mijn scherm zet)
En ik dacht dat je aan mijn kant stond.. (weer poppetje met zwaaidingen sip in de blubber)
nee weet ikquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
dacht je..?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:42 schreef ReCreative het volgende:
*mompelt iets over slowchat
das goed jaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
HEE MENSEN! LUISTERT ALLEN! IK HEB MAIL GEHAD VAN QU63!!
zo goed?
Ikke ook hulpvaardigquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:11 schreef iteejer het volgende:
Hey ik ben wel je taxi ja.. (insert poppetje met zwaaidingen sip op de grond, weet ik veel hoe ik dat ding op mijn scherm zet)
En ik dacht dat je aan mijn kant stond.. (weer poppetje met zwaaidingen sip in de blubber)
ik hoorde iets van een restaurant in Putten ofzo...quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:52 schreef YoriZ het volgende:
bbq is goed te doen als je wil etenneem jij even een set mee?
Kijk, barbeq-en is iets voor vrijheidsdenkers als wijquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:52 schreef YoriZ het volgende:
bbq is goed te doen als je wil etenneem jij even een set mee?
Dan plan je je eigen meet, wij gaan iig niet met joellende bbqende FOK!kers door het bos zwieren.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:02 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Kijk, barbeq-en is iets voor vrijheidsdenkers als wij
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan plan je je eigen meet, wij gaan iig niet met joellende bbqende FOK!kers door het bos zwieren.
Als je een helm meeneemt wel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:47 schreef Matho het volgende:
hier relatief laat nog even een vraagje:
zou ik vanaf een NS station in de buurt afgehaald kunnen worden mocht het op een Meet aankomen.
Tuuk ga jij mee, je weet de wegquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:44 schreef Viperdesign het volgende:
*mee wil*.
Jij krijgt wel inside infoquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:44 schreef DarkElf het volgende:
wanneer bekend is wie allemaal mee wilt wordt er dan een lijst gepost of gemaild?
kan ik alsnog besluiten niet mee te gaan![]()
![]()
oeh kewlquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij krijgt wel inside info
Leukquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:44 schreef Viperdesign het volgende:
*mee wil*.
ik kan me een meet herinneren die we afgeblazen hebben juist vanwege het gort droge weer.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:22 schreef iteejer het volgende:
Een Solse Gat meet is NIET een luidruchtige happening, en al helemeel niet een soort kampeer-uitje. bbq-en in een droog bos is sowieso nogal onverantwoordelijk, en uiteraard verboden.
Ze is toch wel knap hequote:Op woensdag 19 mei 2004 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij krijgt wel inside info
*scooter thuislaat*quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk ga jij mee, je weet de weg
vorig jaar september geloof ik... nooit geweten dat die nog is doorgegaan later...quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ik kan me een meet herinneren die we afgeblazen hebben juist vanwege het gort droge weer.En dat we toen een paar weken later zijn gegaan , nadat er voldoende regen was gevallen.
Uiteraard ben ik het met je eens, ik denk dat van velen de intentie ook niet anders was dan hierboven beschrevenquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:22 schreef iteejer het volgende:
Een Solse Gat meet is NIET een luidruchtige happening, en al helemeel niet een soort kampeer-uitje. bbq-en in een droog bos is sowieso nogal onverantwoordelijk, en uiteraard verboden.
Een Solse Gat meet is OOK niet met een plechtig gezicht en vervuld van grootse gedachten in een de houding gaan zitten, en de geesten door je heen laten stromen oid.
Solse Gat meets 'our style' zijn geen feestjes, noch plechtige rituelen. Gewoon jezelf zijn, jezelf op de achtergrond zetten, en ervaren. Thats all. Geen vooropgezette maniertjes, niks jezelf bepeken tot bepaalde acties of denkwijzen.
Iedereen kan tuurlijk doen en laten wat hij/zij wil. Maar meets die wij organiseren hebben bovenstaand karakter, van degenen die mee komen verwachten we ook een conformeren daar aan.
Oh! Deze had ik nog niet eens gezienquote:Nog even over het slow-chat verwijt van ReCreative: een paar posts in een forum is nog geen slowchat. En al was het dat wel, het is ontopic, past in het gehele topic wat betreft stijl en inhoud. Dat jullie dat niet zien pleit alleen maar voor de juistheid van mijn besluit om het SC topic dicht te gooien
Dus dan kan ik mijn scooter-rescue-pak ook wel thuis laten?quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:15 schreef Viperdesign het volgende:
*scooter thuislaat*.
waar ze zaaaaalige appeltaart hebbenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:34 schreef Code13.0 het volgende:
Eeej daar heb ik gister gegeten, het Solse gat. Bij het boshuis in Drie
www.hetboshuis.nl
Toen waren we met een man of 10, 11.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:25 schreef livEliveD het volgende:
Hoeveel mensen waren er eigenlijk vorig jaar bij?
Mwaquote:Op maandag 31 mei 2004 11:22 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dus dan kan ik mijn scooter-rescue-pak ook wel thuis laten?
vergeet niet te tanken of je benzine tank te controlerenquote:Op maandag 31 mei 2004 18:07 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Mwa.
*motor meeneemt*.
Oei. Dat past niet in mijn auto.. moet ik maar een bus meenemen..?quote:Op maandag 31 mei 2004 18:07 schreef Viperdesign het volgende:
Mwa.
*motor meeneemt*.
Waarschijnlijk niet eens nodig, hij rijdt niet meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:45 schreef iteejer het volgende:
Oei. Dat past niet in mijn auto.. moet ik maar een bus meenemen..?
als ik een auto kan lenen is het te doen!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:04 schreef -Trinity- het volgende:
Juli, ik heb vanaf 10 julie vakantie en de twee weken daarvoor hoef ik ook alleen me boeken in te leveren volgens mij, een rustige maand voor mij dus, en ik wil graag mee. Maar voordat ik zeker weet of ik meega heb ik wel een vaste datum nodig... En zijn jullie van plan om een avond/nacht te gaan of... ? Volgens mij zei qu een tijdje geleden dat Hillegom te doen was, want met de trein is het voor het budget wat ik te besteden heb een beetje duur vaak. En ongezellig. Ff aan me ouders vragen of t mag(dat heb je als je nog zo'n kleintje ben als ik ben) EDIT: ik heb gevraagd "Nou, daar wil ik eerst even over nadenken" (ouders
)
Maarre: qu ben je zeker dat je mdurft op te halen dan als het voor mij doorgaat? Ik bijt namelijk
Er zijn meerdere mogelijkheden tot een rondleiding, maar dat heeft toch een totaal ander karakter dan datgene wat wij nastreven met zo'n bezoek. Onze meets zijn gezellig, kleinere groepen, en gericht op het op je eigen manier ervaren van het solse gat. Het voordeel om dat snachts te doen is dat je dan minder wordt afgeleid door allerlei andere mensen (waaronder idd vertellers die al galmend met overslaande stem een gezelschap toebrullen) en dat je door de duisternis ook minder wordt afgeleid door het visuele. Plus wat een nacht al dan niet nog meer kan herbergen aan speciale ervaringenquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:43 schreef cyberbull het volgende:
is er al contact gelegd met bijvoorbeeld Ineke die daar de rondleidingen wel eens geeft????
Ga je dan weer mee, een klein wandelingetje makenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:53 schreef Bolletje... het volgende:
ik wil ook wel weer mee dit jaar
Pfff..wist niet wat me overkwam!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ga je dan weer mee, een klein wandelingetje maken
Heb je mail gehad, komt goed, ga ik iets op verzinnen!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:07 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Pfff..wist niet wat me overkwam!!!!
Daarom wil ik dus toch weer mee, ik ervaar het elke keer anders, miischien sta ik er steeds meer open voor..:)
is goed, lief van je!
sounds perfectquote:Op maandag 17 mei 2004 15:31 schreef DarkElf het volgende:
3/4 juli kan hier
en de week erna ook dus 10/11
daarna wordt moeilijker ( 7 aug pas weer)
Als we gaan, dus als het lukt qua datum mag je mee hoorquote:Op zondag 13 juni 2004 22:28 schreef Faithy het volgende:
[..]en als ji j dan evt. gaat, is carpoolen dan mogelijk
(las dus in 't dieettoppic dat we maar 3 minuten van elkaar vandaan wonen
) *brutaal*
* qu63 sluit zich daar bij aanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Als hte te druk wordt dan pas ik. Ik voel er niets voor om met 20 man door het bos te banjeren. Veel te veel lawaai dan.
krijg je dus 1 meet met 18 man, en eentje met 2 ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Is het dan geen goed idee om twee meets kort op elkaar te organiseren? DIt omdat het duidelijk is dat een te grote groep niet op prijs wordt gesteld en omdat de mensen verschillende data hebben dat ze kunnen gaan, dan is de kans groter dat je meekan dus.
Mee eensquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Is het dan geen goed idee om twee meets kort op elkaar te organiseren? DIt omdat het duidelijk is dat een te grote groep niet op prijs wordt gesteld en omdat de mensen verschillende data hebben dat ze kunnen gaan, dan is de kans groter dat je meekan dus.
Hehehe, ik denk dat dat wel zal meevallen. Persoonlijk hou ik wel van de minder massale bijeenkomstenquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:52 schreef Alicey het volgende:
krijg je dus 1 meet met 18 man, en eentje met 2 ofzo
we merken het allichtquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:07 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hehehe, ik denk dat dat wel zal meevallen. Persoonlijk hou ik wel van de minder massale bijeenkomstenMaar nogmaals ik denk dat de verdeling wel redelijk uit zal komen
![]()
Prima planquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:50 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Als het eventjes kan, wil ik ook wel graag meequote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:33 schreef iteejer het volgende:
BBQ in het bos is gezien brandgevaar absoluut af te raden, en daarbij ook nog es verboden. Mensen die dit dus eventueel tóch gaan doen, doen dit dus uitdrukkelijk geheel buiten Fok om!
Dit voor degenen die inderdaad denken 'oh goed idee..'
Wie zegt dat ik ga? Ik ben al geweest, snoepie.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
Prima planDe BBQ Solse Gat meet onder jouw leiding
en de stille rustig meet onder de leiding van Iteejer
![]()
Je hebt echt goede ideeën , weet je dat![]()
Ik denk dat jij nog wel in dat bos past jaquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:53 schreef Syl68 het volgende:
Als het eventjes kan, wil ik ook wel graag mee' k Las dat de groep vrij groot is dus nah, als ik er nog in pas dan graag
Ohh, ennuh..... bbq-en in het bos ?? Hmzzz...... is er gas aanwezig dan?
![]()
Honneponnetje, als je blijft reageren zoals je nu bezig bent , wat zonder enige constructiviteit is en verder inhoudsloos en denigrerend kan je beter gewoon wegezen. stuk gezonder ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:30 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ga? Ik ben al geweest, snoepie.
LD, pls dont...quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
Honneponnetje, als je blijft reageren zoals je nu bezig bent , wat zonder enige constructiviteit is en verder inhoudsloos en denigrerend kan je beter gewoon wegezen. stuk gezonder ook.
Er zijn namelijk ook mensen die wel serieus naar de solse gat meet gaan en misschien wel wegblijven door de ongezonde manier van reageren aan jouw kant.
Hee, kan dit niet per mail? Zullen we het nu over dat interessante gaatje daarzo op de Veluwe hebben?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
Honneponnetje, als je blijft reageren zoals je nu bezig bent , wat zonder enige constructiviteit is en verder inhoudsloos en denigrerend kan je beter gewoon wegezen. stuk gezonder ook.
Er zijn namelijk ook mensen die wel serieus naar de solse gat meet gaan en misschien wel wegblijven door de ongezonde manier van reageren aan jouw kant.
hmppfff .. hmmm grrr. okequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:57 schreef iteejer het volgende:
[..]
LD, pls dont...
Ik probeer dit soort dingen juist te voorkomen hier..
LD, je hebt een post in forumcrew-forumquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
...
zuurpruimquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:10 schreef qu63 het volgende:
incrowd topic???
jaja daar zitten anderen ook al om te zeuren. gaan ik morgen naar kijken. ik oud en moe en verkreukeld nu. dus: morgenquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
blijf je wel een beetje on-topic![]()
en prik een datum behalve het weekend van 17 juli dan ben ik er niet.
Wij gaan wel weer een rondje rond het gat lopen. Als de rest van de aanwezigen dan wordt opgeschrikt door schril gekrijs, denkt men 'oh, das nicole weer...'quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:24 schreef Bolletje... het volgende:
En je bent altijd oud ,moe en verkreukeld, iteejer
Elke keer is het weer anders daar.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wij gaan wel weer een rondje rond het gat lopen. Als de rest van de aanwezigen dan wordt opgeschrikt door schril gekrijs, denkt men 'oh, das nicole weer...'
Jawel hoorquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:34 schreef Roönaän het volgende:
een cassettedeck met oudkeltisch offergeschreeuw is niet aan te raden zeker?
does lief. probeerde slechts een zachte noot in dit verhardende topic te deponeren.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Jawel hoorAls je gaat bbq op het strand in duitsland of zo
Heb je al gemaild?quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:14 schreef nikky het volgende:
iteejer mag ik met jullie mee? ik zou nog altijd meegaan en zag nu toevallig dit topic
ik heb al een jaar een mondelinge afspraakquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb je al gemaild?![]()
![]()
Ergens zeg je wel precies wat ik bedoel. Ik kan ook rustig zijn en wil ook graag mee met de "rustige" meeting.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:15 schreef nikky het volgende:
[..]
ik heb al een jaar een mondelinge afspraak![]()
weet je hoeveel dat kost. postzegels voor 60 man?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:46 schreef DarkElf het volgende:
zeg waar blijft dat mailtje?
00:18quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:18 schreef iteejer het volgende:
jaja daar zitten anderen ook al om te zeuren. gaan ik morgen naar kijken. ik oud en moe en verkreukeld nu. dus: morgen
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:05 schreef Bolletje... het volgende:
Rotmod
Mwah vooruitquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]dag is nog niet over
. Geef die arme man ff de tijd
.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:30 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Mwah vooruit
Graspop is dit weekend toch ? Hij zal daar wel zitten of veel te druk met werkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:38 schreef DarkElf het volgende:
mmm. heb geen mail gehad, misschien doet mijn mail het niet?
volgens mij ging ie naar graspopquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Graspop is dit weekend toch ? Hij zal daar wel zitten of veel te druk met werk
jajajaja... ach 11-je je weet dat ik je het beste gun he..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:17 schreef DarkElf het volgende:
zeg... rotmod
te laat..... *tap tap*
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:42 schreef qu63 het volgende:
maar ondertussen nog steeds geen mail...
Scheld hem uit voor rotmodquote:Op maandag 28 juni 2004 11:47 schreef Alicey het volgende:
ikje ook nog geen mail
Deze zin bevat spelfouten.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:56 schreef Tha_BlonT het volgende:
He ho, degene die er het dichts bij woont moet zeker niet ontbreken, zet mij op die mailinglist, dan loop ik ook een 1000 meter
kunnen ook tikfouten zijn. overigens maak je ze zelf ook wel eens, al betrap ik je er niet vaak opquote:Op maandag 28 juni 2004 14:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
Deze zin bevat spelfouten.
Mijn toetsenbord is bij tijden dislectisch. Of men verwisselt stiekem de toetsjes, gebeurt ook regelmatig.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:11 schreef Alicey het volgende:
kunnen ook tikfouten zijn. overigens maak je ze zelf ook wel eens, al betrap ik je er niet vaak op
ik wil ook een toetsenbord met dubbele toetsenquote:Op maandag 28 juni 2004 14:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord is bij tijden dislectisch. Of men verwisselt stiekem de toetsjes, gebeurt ook regelmatig.
dat vermoeden had ik alquote:Die opmerking tegen Tha_Blont was overigens een onderonsje
Ik zie dat ze in het Solse Gat ook aan mierenneuken doenquote:Op maandag 28 juni 2004 14:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
Deze zin bevat spelfouten.
Weer die mieren-fixatie...quote:Op maandag 28 juni 2004 14:59 schreef Tha_BlonT het volgende:
Ik zie dat ze in het Solse Gat ook aan mierenneuken doen![]()
Ooh jij bent echt erg!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:04 schreef DarkElf het volgende:
en?
jaja ik ben een plaag
weer nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:47 schreef Alicey het volgende:
hehe qu63. de cursus oefengeduld loopt nog blijkbaar.de cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas wederom niet door echter..
Maak je geen zorgen, yv heeft al her en der verhalen opgehangen over halfnaakte en zwetende mannen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:20 schreef iteejer het volgende:
Maar ook een hoop jonge knarrinnenaii niet slim yv leest mee..
Al haar idolen bleken één voor één homo's te zijn. Ze was bv uiterst teleurgesteld toen de zanger van In Extremo een van zijn bandleden in zijn reet kneep.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:24 schreef MUUS het volgende:
Maak je geen zorgen, yv heeft al her en der verhalen opgehangen over halfnaakte en zwetende mannen.
Ik heb jou nog nooit zien kwijlen trouwens. Het is... ehm... anders.
Mevrouw snolliebollie voor jou jaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
Snolliebollie!![]()
![]()
Wààr geloof je geen hout van?quote:Op zondag 4 juli 2004 01:18 schreef machiavezistme het volgende:
ik wil oook mee .........waar wanneer ???? want ik geloof er geen hout van....maar ben bereid me te laten overtuigen
Je gelooft niet dat het gat bestaat?quote:Op zondag 4 juli 2004 01:18 schreef machiavezistme het volgende:
ik wil oook mee .........waar wanneer ???? want ik geloof er geen hout van....maar ben bereid me te laten overtuigen
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat het gat bestaat?
Het is geen bekeringsmeet, we hebben niet de minste intentie om wie dan ook te overtuigen. Daar zullen we dus absoluut ons best ook niet voor doen. Een al dan niet verbaal geuite sarcastische houding tijdens deze meets wordt dan ook zeker niet op prijs gesteld.quote:Op zondag 4 juli 2004 01:18 schreef machiavezistme het volgende:
We hadden een meet gepland, en er ook al een groepje bij bedacht. Ruwweg de helft van degenen die mee wilden.quote:Op zondag 4 juli 2004 15:27 schreef Faithy het volgende:
en en en ?
ik heb A) nog geen mail, B) is er uberhaupt al een datum, en C) Schiet's op
Idd. Is wel jammer. Hopelijk komt het allemaal goed (en ben ik niet op vakantie danquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:38 schreef nikky het volgende:
kutweer
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:22 schreef DarkElf het volgende:
das mijn trouwdag en dus ga ik niet met een stel fokkers in het bos huppelen maar
champagne drinken en heftig de liefde bedrijven met mijn echtgenoot ...
dan pas?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:22 schreef DarkElf het volgende:
hebben jullie even geluk dan
das mijn trouwdag en dus ga ik niet met een stel fokkers in het bos huppelen maar
champagne drinken en heftig de liefde bedrijven met mijn echtgenoot ...
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:43 schreef Roönaän het volgende:
[..]
dan pas?
Hoe meer ongeluk hoe beter.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:53 schreef Faithy het volgende:
13 augustus niet een leuke datum?
Als je van getoast hout houdtquote:Op zondag 18 juli 2004 15:35 schreef Faithy het volgende:
al had het wel wat gehad denk ikOnweer
naarden/bussum als t kan danquote:Op dinsdag 20 juli 2004 03:30 schreef NashNL het volgende:
Als er dan toch nog geen datum is vastgesteld, wil ik ook wel mee. Ik heb dan eventueel 3 zitplaatsen over in mijn auto vanuit 't Gooi (QU63 wellicht). Ik kan ook nog wel een stukje omrijden.
Tussen Putten en Garderen, vlak bij het gehuchtje Driequote:Op maandag 26 juli 2004 16:37 schreef BaajGuardian het volgende:
waar ligt dat solse gat eigenlijk....
ik vind et wel interresant namelijk....
gewoon vraagje hoor.
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef iteejer het volgende:
Bij deze begint de gratis online cursus 'oefen geduld'.
Beloning zal zijn.. een email de moi
Maar wanneer...?
Dit is scary. Ik stond op het punt om deze te schoppenquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:40 schreef qu63 het volgende:[insert smiley met tappende vingers]
die cursus duurt me wel erg lang!
ok, mensen mail me voor een SG-meet!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:43 schreef Roönaän het volgende:
Initiatief qu63, initiatief!
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit is scary. Ik stond op het punt om deze te schoppen![]()
Ik kan de komende 3 weken wss niet.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:44 schreef qu63 het volgende:
ok, mensen mail me voor een SG-meet!
Huh ja graag. Eerste groep al wel geweest? September is zwaar ok btw.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:47 schreef iteejer het volgende:
maar de maand augustus valt wat mij betreft in zijn geheel af.
dus zal het september moeten worden, áls jullie mij mee willen hebben iig
das minder..quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik kan de komende 3 weken wss niet.![]()
Die 3 weken wachten kan er nu ook nog wel bij tochquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:49 schreef qu63 het volgende:
das minder..
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die 3 weken wachten kan er nu ook nog wel bij toch![]()
Je kunt tuurlijk zelf eerder gaan, met anderen die dat ook willen. Niks mis meequote:Op zondag 8 augustus 2004 20:53 schreef qu63 het volgende:
Ik ben sowieso van plan nog een keer 's nachts heen te gaan, waarschijnlijk in augustus. Mensen die met mij mee willen kunnen dan natuurlijk mee, ik heb zelf iig twee plaatsen vrij in mijn 306 vanuit regio Alkmaarquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:08 schreef iteejer het volgende:
Je kunt tuurlijk zelf eerder gaan, met anderen die dat ook willen. Niks mis meeAlleen zal ik er dan niet bij zijn. Degenen die dat niet erg vinden of zelfs als positief zien (kan ook nog
) kunnen dan met jouw groep mee.
dan zou het geen solse gat meet meer zijnquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:47 schreef iteejer het volgende:
jaja
sg meet moet nog steeds gebeuren
maar de maand augustus valt wat mij betreft in zijn geheel af.
dus zal het september moeten worden, áls jullie mij mee willen hebben iig
Echt groot moet die meet uberhaupt niet worden, dan kun je beter opsplitsen idd.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:18 schreef ReCreative het volgende:
Niet dat ik niet òòk met de "grote" meet mee wil, maar als ik toch naar die contreien ga en omdat ik de weg weet, kunnen we net zo goed een soort meetje organiseren.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:18 schreef ReCreative het volgende:
Dus jij gaat niet met qu63 mee?quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:25 schreef MUUS het volgende:
Ja hoi, september is okay.
Uiteraardquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:24 schreef iteejer het volgende:
Echt groot moet die meet uberhaupt niet worden, dan kun je beter opsplitsen idd.
Checkquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:24 schreef qu63 het volgende:
wie zei dat ik em deze maand wilde doen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dus jij gaat niet met qu63 mee?
quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:42 schreef qu63 het volgende:
wie zei dat ik em deze maand wilde doen?
Ach wat is officieel... die van qu63 is net zo officieel hoor. Maar vermoedelijk meer geschikt voor degenen die 'WOOEIIIII' lallend het bos door willen struinen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:37 schreef ReCreative het volgende:
Uiteraard. Groot in de zin van "de officiële"
Mag ik je vragen hoe je daar bij komt?? ben je mij ooit 'WOOEIIIII' lallend tegen gekomen??quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ach wat is officieel... die van qu63 is net zo officieel hoor. Maar vermoedelijk meer geschikt voor degenen die 'WOOEIIIII' lallend het bos door willen struinen.
En dat wil ik dus absoluut niet![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:37 schreef qu63 het volgende:
Mag ik je vragen hoe je daar bij komt?? ben je mij ooit 'WOOEIIIII' lallend tegen gekomen??
zie ook mn mail trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |