quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:14 schreef iteejer het volgende:
Aanvulling: de groep die meegaat is ook van belang. Wellicht iets om verder per mail af te handelen? Ik zit niet te wachten om bv een stel puisterige newbie onzin-lallers mee te nemen.
Er zijn er een aantal ter sprake gekomen in topics alhier. Kan ff zo gauw niet meer op plaatsnamen komen, behalve dan Monsterquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:36 schreef EggsTC het volgende:
Spookhuizen?
Over welke nederlandse spookhuizen hebben we het hier dan, iteejer?
Dat 'iets nieuws proberen' doen we regelmatig, alleen zetten we niet alles meer op Fok omdat niet alles daar geschikt voor is.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
uhmm zijn jullie daar al nie vaker geweest? probeer es wat nieuws ofso, misschien dat je dan WEL es wat ziet of kan fotograferen
ja ok ik heb welles zon topic beetje gelezen amar et enige wat ik lees is dat mensen 'voelen' dat er iemand naar ze kijkt of iets dergelijke, maar ik heb nou nog nooit een pic gezien met iets erop dat neit te verklaren is als je begrijpt wat ik bedoel. En toch moet dat wel kunnen als je al die sites hebt gezien met al die ghost pics erop.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat 'iets nieuws proberen' doen we regelmatig, alleen zetten we niet alles meer op Fok omdat niet alles daar geschikt voor is.
Buitendien, we hebben wel degelijk van alles gezien en ervaren.
True true. Beide lijken me wel interessant. Zullen we alvast een maand prikken. En van daaruit naar iets concreet gaan. Eind juni is mss een optie?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:01 schreef qu63 het volgende:
Kernhem: Het landgoed, de legenden, de energie. Een verslag of Het spook van kasteel Doorwerth zijn ook nog mogelijk iedeen toch??
solse gat is idd wel weer leuk, maar de groep moet niet te groot zijn en ook echt geinteresseerd zijn..
is wel een vakantie maand he...quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
True true. Beide lijken me wel interessant. Zullen we alvast een maand prikken. En van daaruit naar iets concreet gaan. Eind juni is mss een optie?
Mjah maar dat is juli en augustus ook. Eind mei lijkt me te kort dag. Dus dan zou het september worden en dat lijkt me weer aan de late kant.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:18 schreef qu63 het volgende:
is wel een vakantie maand he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |