dat ze tijdens de nacompetitie pas spelers gaan kopen.. veel te lang wachten dus.. alles wordt ondertussen voor de neus van HS weg gekaaptquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat bedoel je met: Helmond Sport wacht met aankopen tot tijdens de nacompetitie?
hoelaat vertrekt heel de colonne?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:42 schreef Mindlight het volgende:
Laatste post uit vorige topic:
Ja zie de post van Stpan in het andere topic
Alhoewel het leeuwendeel wel gewoon excelsiorsupporters zijn hoor.
Overigens Hellmondunited, heb vrij kunnen krijgen dus zit gewoon in t uitvak
(dom beleid) ----) Dat leek mij ook, vandaar de vraag. Weet je aan wat voor een spelers we dan moeten denken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat ze tijdens de nacompetitie pas spelers gaan kopen.. veel te lang wachten dus.. alles wordt ondertussen voor de neus van HS weg gekaapt
(dom beleid!)
Stefan Jansen, ze waren bezig met jochemsen maar die koos voor zwolle.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
(dom beleid) ----) Dat leek mij ook, vandaar de vraag. Weet je aan wat voor een spelers we dan moeten denken?
jij wil helmond nog levend helmond uitkomen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:47 schreef Mindlight het volgende:
hmm ik geloof dat Dordt nog wat in de aanbieding heeft
hehe i'll be awarequote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:53 schreef Mindlight het volgende:
Haha uiteraard en dat gaat wel lukken ook, nu nog juichend...
als ik het de laatste weken zie hebben we dat heeeel hard nodigquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:51 schreef Mindlight het volgende:
succes!!!
den bosch ja? ik heb echt geen idee... kan echt alle kante op.. en mij maakt het ook niet uit.. als we maar een keer goed voetballenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ik het de laatste weken zie hebben we dat heeeel hard nodig
haha nee man! dat was dramatisch slecht!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:59 schreef Mindlight het volgende:
Hmm dat hoop ik niet, dan is excelsior kansloos?
of was wat jullie op woudestein lieten zien goed?
Dat word dan lotjes trekken denk ik. Volgens mij mogen er maar 400 het stadion binnen (10%)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:45 schreef Mindlight het volgende:
17:30 vanaf woudestein heb er wel zin in hoor 16-20 bussen, heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt
Haal dequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:47 schreef ArTiC het volgende:
Vrijdag maken we Den Bosch kampioen
nee hoor op voorwaarde dat we met een combi komen, mogen er meer komen (ik dacht zelf achthonderd nogwat)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:11 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Dat word dan lotjes trekken denk ik. Volgens mij mogen er maar 400 het stadion binnen (10%)
Wij hebben er nu al achtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:43 schreef Mindlight het volgende:
hmm HU dat valt best mee hoor met nieuwe spelers, zoveel clubs zijn er nog niet actief
nee hun krijgen meerdere vakkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:11 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Dat word dan lotjes trekken denk ik. Volgens mij mogen er maar 400 het stadion binnen (10%)
ben je wel eens op de Braak geweest?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:05 schreef Mindlight het volgende:
Hej Hellmondunited weet jij dat, zitten we nou straks een heel eind bij elkaar vandaan of zitten de vakken van excelsior een beetje bij elkaar?
zuid kant is geen tribunequote:Op woensdag 12 mei 2004 18:11 schreef Mindlight het volgende:
Neej nog niet geweest vandaar
Is het ook mogelijk de wedstrijd met z'n allen vanaf die zuidkant te volgen of moet je in je vak blijven? Ik heb nl geen tribune nodig
Een vriend van me had vandaag naar Helmond gebeld en het waren 821 kaarten die ze beschikbaar hadden gesteld. Het probleem is alleen (volgens helmond) dat excelsior maar 10 bussen kan regelen en er dus 300 man toch op eigen vervoer komen
tja is vanwege de veiligheid he.. achter zuid loopt een weg richting de busremise bij t uitvak dus sluiten ze die aan een kant af.. is er geen doorkomen meer aanquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:16 schreef Mindlight het volgende:
Ja vind het ook zeer vreemd heb ook nog geen bevestiging van excelsior gehoord (anders overweeg ik ook eigen vervoer) maar als het waar is lijkt me het op z'n zachtst gezegd niet handig.
We wachten het rustig af iig.
Wel vaag die 2 vakken zo tegenover elkaar, sta je tegen elkaar in te zingen
zijn die 821 kaarten nu nog niet verkocht?!?!?!?!?!quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:21 schreef Mindlight het volgende:
Ohh ok nou ja als t een beetje meezit wordt toch wel gezellig
Overigens zeshonderd nogwat kaarten reeds verkocht, gaat lekker hard dus!! Ik kan niet wachten tot vrijdag, spanning neemt snel toe
das je geraaie ook!quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:33 schreef Mindlight het volgende:
Nope maar voor excelsior begrippen is dit heel wat hoor!!! En morgenavond gaat de supportersvereniging een extra avond open dus dan gaan ze allemaal op hoor
Hehe ja word er ook schijtziek van.. vanaf nu krijgt gewoon iedere kleuter een dikke ip-ban.quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:45 schreef Mindlight het volgende:
Kolere Hellmondunited wat een niveau op dat gastenboek van jullie, alsof dat geblaat voor de wedstrijd ook maar enige invloed op de wedstrijd zal hebben.
Er komen (voor zover ik het vandaag hoorde) 320 man met eigen vervoer en 500 met de bus, en (ben er niet 100% zeker van) volgens mij zijn alle 800 kaarten verkocht.
vanaf hun schuur wel alleen ben ik zo stout geweest om een groot deel van hun zicht weg te nemen:quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:39 schreef mat_herben het volgende:
kunnen die mensen vanuit hun huis op het veld kijken?
Jep heb hem gister na de wedstrijd nog gezien en toen begon ik er expres kei hard over te praten met een vriend van me. liep ie vlug de bus in. Echt ik werd zo woest gister.. zeker na dat ik dat bericht dus had gelezen dat excelsior er mee bezig was geweestquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:47 schreef superjoden het volgende:
in navolging van de wijzende vinger van van stee(excelsior): Helmond Sport trekt zich niets aan van de suggestie dat FC Den Bosch de club een bonus in het vooruitzicht zou hebben gesteld om Excelsior pootje te lichten in de strijd om de titel in de Gouden Gids Divisie. Sterker nog, de Rotterdammers zijn zelf allesbehalve brandschoon.
'Ik ben alleen benaderd door mensen uit Rotterdam om het te laten schieten', bekende Helmond-coach Jan van Dijk tegenover Radio Rijnmond. Van omkoping vanuit Den Bosch wilde Van Dijk niets weten. 'Maar dit soort speculaties gebeuren altijd en overal', aldus Van Dijk.
ik moest via de busremise naar huis toe omdat we bezig waren van alles in t stadion te regelen.. henk van stee stond toen bij de bus en toen heb ik hem zoiets ongeveer wijs gemaakt waarna hij vlug de bus in liep (en ja het zat me hoogquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:54 schreef superjoden het volgende:
Zou het nog geen eens gek vinden dat een club die 2de staat en nog kampioen kan worden een bonus uitlooft aan een club die tegen je directe concurrend speelt.
Van Stee praat dan over omkoping maar omkoping lijkt mij toch echt dat je geld biedt aan een ander om expres te verliezen.
komt goed komt goedquote:Op zondag 16 mei 2004 05:12 schreef Mindlight het volgende:
Jajaja
Inderdaad. Al geef je ze een miljoen om te winnen, dan nog heb je geen zekerheid om te winnen. Sowieso mag je in Nederland andere clubs overwinningspremies bieden daar is niets illegaals aan. In Belgie mag het weer niet overigens. Ook lijkt het me niet dat FCDB daar geld voor heeft. Misschien dat ze in Helmond wat Bossche bollen krijgen maar een flinke smak geld lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:54 schreef superjoden het volgende:
Zou het nog geen eens gek vinden dat een club die 2de staat en nog kampioen kan worden een bonus uitlooft aan een club die tegen je directe concurrend speelt.
Van Stee praat dan over omkoping maar omkoping lijkt mij toch echt dat je geld biedt aan een ander om expres te verliezen.
tja ze moeten niet zo zielig doen in rotterdam.. kampioen word jezelf niet door anderequote:Op zondag 16 mei 2004 16:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Al geef je ze een miljoen om te winnen, dan nog heb je geen zekerheid om te winnen. Sowieso mag je in Nederland andere clubs overwinningspremies bieden daar is niets illegaals aan. In Belgie mag het weer niet overigens. Ook lijkt het me niet dat FCDB daar geld voor heeft. Misschien dat ze in Helmond wat Bossche bollen krijgen maar een flinke smak geld lijkt me onwaarschijnlijk.
Roep niet te hard.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:24 schreef hellmondunited het volgende:
misschien een stap dichterbij een overgang naar Helmond?
Klopt ja, gelukkig is die club definitief afgevallenquote:Op maandag 17 mei 2004 14:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Roep niet te hard.
Op het moment dat iedereen dacht dat ie al zo goed als rond was met Helmond zou hij eik naar Sheffield gaan
Hier kan hij pinchitter worden, dat wil hij (terecht) niet.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:24 schreef hellmondunited het volgende:
Stefan Jansen heeft te kennen gegeven dat hij geen zin meer heeft in een verblijf in Den Bosch!
misschien een stap dichterbij een overgang naar Helmond?
let go let goquote:Op maandag 17 mei 2004 18:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hier kan hij pinchitter worden, dat wil hij (terecht) niet.
Ik lachte me rot man toen ik dat bericht las!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
En hebben ze gesmaakt?
http://www.fcdb.nl/Specials/Reportages/0304-bosschebollen.htm
Zie je dat van Stee? Omkoping
Hmm waarom ik denk dat Helmond Sport dit duel gewoon gaat winnen hoor, die hebben wel wat vertrouwen na vrijdag en hebben denk ik een kwalitatief beter team dan VVV. Ik zeg 1-3quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:29 schreef hellmondunited het volgende:
Vanavond de eerste wedstrijd van de nacompetitie: VVV - Helmond Sport
Hendriksen is geschorst en verder op Heesakkers, streppel, en hese na is iedereen fit
ik ben benieuwd wat het gaat worden. Iemand een voorspelling?
mijn voorspelling 3-2 voor VVV
legitimatie is zat. kassas zijn op de dag zelf gesloten. voorverkoop is vrijdag en zaterdagquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:53 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe zit het met de kaartverkoop voor Vistas? CC verplichting oid?
Kaarten zijn al geregeld nuquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
legitimatie is zat. kassas zijn op de dag zelf gesloten. voorverkoop is vrijdag en zaterdag
oke. hoop niet dat het zo'n afgang wordt als tegen vvvquote:Op donderdag 20 mei 2004 03:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kaarten zijn al geregeld nu
Waren juist andere fokkers die zeiden dat het geen zak meer waard was. Ik wist het niet (niet negatief niet positief dus) want ik had die speler tijden niet in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:47 schreef Mindlight het volgende:
Hmm heb je eerder toch negatief over hem gehoord of vergis ik me nou?
En blijft ie nou aan het eind van de competitie of gaat ie weg?
nogal.. dat is al wedstrijden achter elkaar bij ons het geval.. die verdediging staat iedere keer weer te slapen!quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:25 schreef Thetallguy het volgende:
Wat een geblunder zeg bij die 0-1!
ook dat was weer een blunder achterin. gvd als die 2 blunders niet waren geweest dan hadden we gewoon gewonnenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:29 schreef Thetallguy het volgende:
Bij de 0-2 stond Hofs volgens mij ook redelijk vrij daar op 5 meter van de doellijn
1 schuurtje kan in ieder geval niet meer gebruikt wordenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:34 schreef Thetallguy het volgende:
Niet dat ik weet, maar was tijdens het verslag ook even gaan pissen
Zag wel nog dat spandoek achter de goal, die is toch oa. van jou? Dacht dat die mannetjes op het schuurtje er niks meer van konden zien, maar je zag em er nog gewoon opklimmen
Op 1 wedstrijd na danquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:28 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nogal.. dat is al wedstrijden achter elkaar bij ons het geval.. die verdediging staat iedere keer weer te slapen!
mwa jullie kregen af en toe ook flink wat kansen na behoorlijk wat blunders!quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Op 1 wedstrijd na dan
heb je een bron?quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helmond Sport heeft net zoals AA Gent, Aachen, FC Den Bosch, TOP Oss en VVV Venlo interesse in Vasconcelos.
T staat in de nieuwe VI.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
heb je een bron?
en shit waar ken ik die naam ook alweer van
edit: van RKC
haha ik weet het. de aanval is dan compleet (scorend vermogen hadden we al nauwelijks) de verdediging moet ook flink sterker. Daarvoor is Ricky Bochem al gehaald alleen weet ik niet hoe die van zijn blessure terug is gekomen. Verder moet er nog wel een sterke verdediger bij ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:06 schreef Mindlight het volgende:
Hmm tsja als jullie volgend seizoen wéltot het eind mee willen doen om het kampioenschap mogen er nog wel wat versterkingen bij hoor.
dat zijn wel 4 belangrijke spelers ja!! maar van de andere kant. Jullie selectie bulkt nog van het talent hoor! plaats 12 zit er zeker niet in, daarvoor zijn jullie gewoon te goed zonder hen! gaat goed komenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:14 schreef Mindlight het volgende:
Ach van excelsior geen last hoor volgend jaar, zoals het er nu voorstaat zou plek 12 al een prima resultaat zijn.
Loovens terug naar feyenoord, kalou zeer waarschijnlijk ook.
Breuer en El Hamdaoui willen weg bij geen promotie, dus dan zijn direct de 4 beste spelers weg.
Aantal aankopen tot nu toe: 0
Je hebt anders die graftak van een Buijs nogquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:14 schreef Mindlight het volgende:
Ach van excelsior geen last hoor volgend jaar, zoals het er nu voorstaat zou plek 12 al een prima resultaat zijn.
Loovens terug naar feyenoord, kalou zeer waarschijnlijk ook.
Breuer en El Hamdaoui willen weg bij geen promotie, dus dan zijn direct de 4 beste spelers weg.
Aantal aankopen tot nu toe: 0
Ach ja,jullie ook nog blij,toch nog een feestjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:00 schreef hellmondunited het volgende:
. wat hebben we er een mooi feest van gemaakt!
jep, die nederlaag zat er wel aan te komen. Spelers waren gewoon opgebrand. Daarom heb ik me daar ook niks van aan getrokken en er gewoon het beste van gemaakt met de restquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach ja,jullie ook nog blij,toch nog een feestje
kan die nog lopen dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:20 schreef Mindlight het volgende:
Wtf als je Witschge kan halen moet je het zeker doen.....
Zou mooi zijn, maar ik heb t idee dat ze die nooit binnen kunnen halen. Ze hebben voor het eerst sinds uhmm weet ik veel hoelang geleden een speler gekocht (!!) dat zie je al niet vaak meer. Zoveel geld zullen ze niet over hebben om het salaris dat witschge vraagt te kunnen betalenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:18 schreef F1Bas het volgende:
Met Witschge erbij promoveren jullie zeker, via competitie of nacompetitie maakt niet zoveel uit.
ja en? als je mag kiezen uit HS of fortuna dan weet ie t wel.. hij traint mee maar is nog aan geen club verbondenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:31 schreef meami het volgende:
Zafarin traint met Fortuna mee
Die is nieuw ja! scoort als verdediger tot nu toe aan de lopendebandquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:34 schreef PogueMahone het volgende:
Zeg, is Anton Vriesde nieuw bij jullie? die is toch ook alweer aardig op leeftijd?
Ik deel het alleen maar even medequote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja en? als je mag kiezen uit HS of fortuna dan weet ie t wel.. hij traint mee maar is nog aan geen club verbonden![]()
ja en? dit is geen fortuna topicquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:42 schreef meami het volgende:
[..]
Ik deel het alleen maar even mede![]()
Als hier geen andere supporters mogen komen, zit je hier tegen jezelf te pratenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:42 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja en? dit is geen fortuna topic
mag wel, maar nieuws over fortuna is hier niet gewenstquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:45 schreef meami het volgende:
[..]
Als hier geen andere supporters mogen komen, zit je hier tegen jezelf te praten![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:49 schreef PogueMahone het volgende:
ik lees het topic wel hoor
Logisch, kattenmepper.. Tsskquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:47 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mag wel, maar nieuws over fortuna is hier niet gewenst![]()
en ja zoals je ziet zit ik heel dit topic alleen vol te brasse
niemand vind mij lief![]()
om eerlijk te zijn ben ik voor geen enkele club. Ik heb veel sympathie voor AS Roma en FC Twente (in de buurt). Maar ik kom totaal niet uit een voetbalnest en ben pas op m'n 15e ofzo voor het eerst bij een profwedstrijd geweest, daarvoor las ik wel vi enzo. Daarna wel gedacht om bijvoorbeeld een seizoenskaart bij Twente te kopen (een paar maten van me doen dat ook) maar ben al een paar jaar ziek dus het zit er niet in, alleen af en toe een thuiswedstrijd (twente-feyenoord vorig jaarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nu ga ik een domme vraag stellen: vur welleke club bende gaaj? heb namelijk geen ideeterwijl je toch wel een trouwe fokker bent
ja ik ga me schamen..
zegt er een watquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:52 schreef meami het volgende:
[..]
Logisch, kattenmepper.. Tssk
das ook leuk! waarschijnlijk zie je veel dingen dan ook wat objectiever dan mensen die een voorkeu hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:55 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn ben ik voor geen enkele club. Ik heb veel sympathie voor AS Roma en FC Twente (in de buurt). Maar ik kom totaal niet uit een voetbalnest en ben pas op m'n 15e ofzo voor het eerst bij een profwedstrijd geweest, daarvoor las ik wel vi enzo. Daarna wel gedacht om bijvoorbeeld een seizoenskaart bij Twente te kopen (een paar maten van me doen dat ook) maar ben al een paar jaar ziek dus het zit er niet in, alleen af en toe een thuiswedstrijd (twente-feyenoord vorig jaar)
ohja en wat sympathie voor Eindhoven natuurlijken nog wat buitenlandse clubs
ach ja,wij stonden gisteren met rust ook maar slechts met 0-1 voor bij een 3e klasser,0-3 eindstandquote:Op zondag 18 juli 2004 15:46 schreef hellmondunited het volgende:
0-0 met rust tegen helmondia! wat een prestatie!
de testspeler van QPR is alweer weg, was een goeie voetballer maar maakte niet af. Tja je kunt niet iemand op een halve wedstrijd beoordelen.
waar zijn ze meebezig..
maar jullie hebben teminste nog een redelijke selectie..quote:Op zondag 18 juli 2004 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach ja,wij stonden gisteren met rust ook maar slechts met 0-1 voor bij een 3e klasser,0-3 eindstand
die is ook flink aan het aftakelen. 2 jaar terug was hij de smaakmaker in de GGD, vorig jaar stelde hij al niet veel meer voorquote:Op zondag 18 juli 2004 15:52 schreef mitt het volgende:
Jullie hebben wel Hendriksen
uhm wau en sergio van dijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:08 schreef PogueMahone het volgende:
wie hebben jullie nu voorin lopen?
en waar hangt die martel uit?
hmm das een goeie.. ik verwacht niet veel van koment seizoen. Denk dat we een goede middenmoter zijn (plaats 8 t/m 10) omdat we een slechte selectie hebben en met jan van dijk veel kwaliteit in moeten leveren.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:44 schreef PogueMahone het volgende:
wat verwacht je van het komende seizoen? ook nog een nieuwe onervaren trainer
toen ontbraken ook de goeie spelers. Maar toen waren we nog niet eens een topclub. Brood schat ik wel veel hoger in dan verlijsdonk en daarom zullen we ook echt geen 15e worden, maar we eindigen ook niet hoog. of er moet nu nog iets onverwachts gaan gebeurenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:57 schreef PogueMahone het volgende:
Hadden HS dat de vorige keer ook niet met een onervaren trainer? (Verlijsdonk geloof ik)
gaaf dat ze daar speciaal posters voor hebben gemaaktquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik wel, heb er een mooie poster van
deden ze wel vakerquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:47 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
gaaf dat ze daar speciaal posters voor hebben gemaakt
Niet verkeerd.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:58 schreef hellmondunited het volgende:
Helmond Sport 1-0 verloren van FC Groningen
mwa t was onverdiendquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:10 schreef pekel het volgende:
[..]
Niet verkeerd..
Mark van dijk op de paal, wau flink wat kansen gemistquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:57 schreef Cruoninga het volgende:
Grunn speelde inderdaad niet zo best. Lurink was goed en Bizimana hier en daar gevaarlijk, maar dat was het dan wel. Op het einde mochten we nog onze handen dicht knijpen dat de gelijkmaker er niet alsnog in viel.
Waren jij en meami erbij? Heb wel iemand met een HS-sjaaltje in gezelschap van een vrouwelijk persoon achter de goal zien zitten.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Mark van dijk op de paal, wau flink wat kansen gemist :'(
nee was er niet bij, heb wel wat beelden gezien van iemand die heeft gefilmd. en uit verschillende helmondse + groningse bronnen het een en ander vernomen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:06 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Was je erbij? Heb wel iemand met een HS-sjaaltje in gezelschap van een vrouwelijk persoon (meami?:)) achter de goal zien zitten.
Ik wilde het net gaan edittenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:11 schreef Cruoninga het volgende:
Is dat niet al 2 jaar geleden? Toen redde Salmon ons gezicht nog: 1-1
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:40 schreef hellmondunited het volgende:
zoooooo helmond sport heeft er een nieuwe speler bij: Ovidu Stinga voor 2 jaar naar de braak!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:53 schreef hellmondunited het volgende:
Helmond Sport schijnt met Michael Mols bezig te zijn enzo
mwa ze hebben dit jaar slechts 5 stersponsors extraquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:54 schreef pekel het volgende:
[..].
Heeft Helmond Sport trouwens een geheime geldschieter? Ze trekken wel aardige spelertjes aan.![]()
En wij mogen lekker in het amateurvoetbal rondneuzen voor een aanvaller.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:56 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mwa ze hebben dit jaar slechts 5 stersponsors extraik schrik er ook van waarmee ze ineens aankomen zetten
komt goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:01 schreef pekel het volgende:
[..]
En wij mogen lekker in het amateurvoetbal rondneuzen voor een aanvaller..
die is naar heusden zolderquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:04 schreef Zapper het volgende:
Speelt Rachid Tibari nog bij Helmond Sport?
Beringen Heusden Zolderquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die is naar heusden zolder
niet zo bijdehandquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beringen Heusden Zolder
wij wachten.. nog ander halve week en dan is er minimaal 1 eredivisie waardige spits aangetrokken (zijn 3 kandidaten) aldus mario captein de directeurquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:45 schreef PogueMahone het volgende:
Mols is intussen al gecontracteerd?
Treffers is altijd moeilijk, vraag maar aan Maastricht.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:33 schreef hellmondunited het volgende:
Loting: thuis tegen de treffers. misschien komen we dan eens wat verder dan de eerste of tweede ronde
overigens was vandaag echt te zien dat we een spits missen. ik geef ons maar weinig kans .as vrijdag tegen sparta
hahahaha jij voortaan hier ook op fok!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:14 schreef Robjuhhh het volgende:
heey Slet alles goed
Grtz Rob
mja maastrichtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Treffers is altijd moeilijk, vraag maar aan Maastricht.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:48 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
\
Whahaha wie het laatst lacht, lacht het best![]()
Beetje fout topic om dit in te bespreken, maar ben ook benieuwd, ik denk 5-0 voor RJCquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:20 schreef Robjuhhh het volgende:
Ben benieuwd hoe RJC het op gaat nemen tegen Excelsior, aangezien laatste thuiswedstrijd tegen de rotterdammers 2-3 verloren werd
Maakt niet uit HellmondUnited is ook een beetje Rodafanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:21 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Beetje fout topic om dit in te bespreken, maar ben ook benieuwd, ik denk 5-0 voor RJC
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:30 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Maakt niet uit HellmondUnited is ook een beetje Rodafan![]()
Maar laten we hopen dat jouw uitslag goed is
Is dat je dubbelgangerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik kom nooit bij rodajc
#*(&%(*&%(@&(*&$(!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:36 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Is dat je dubbelganger
en trouwens hoe is het met Anke![]()
Ja hoe is het daar eigenlijk mee? Is Rob al je schoonbroer?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
#*(&%(*&%(@&(*&$(!
Begin daar niet over
laten we het hier maar mooi op Helmond Sport houden.
GA WEG!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja hoe is het daar eigenlijk mee? Is Rob al je schoonbroer?
AAAAAAAAAAAAH SLOTJE!!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:01 schreef Robjuhhh het volgende:
heeey Pieter ouwe gabber, wanneer is de bruiloft.
ze pesten mij alleen maarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:03 schreef meami het volgende:
En ik dan?
jij wil dr gewoon van mij afpakken hequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:07 schreef Robjuhhh het volgende:
Enne Meami
voel je je nu gepasseerd door HellmondUnited![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:07 schreef Robjuhhh het volgende:
Enne Meami
voel je je nu gepasseerd door HellmondUnited![]()
Nou op de open dag, zou je dat niet zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ze pesten mij alleen maar
Ik zeg er maar liever niets over hehehheequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nou op de open dag, zou je dat niet zeggen.![]()
ik heb dat kind 100x van me af moeten slaanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nou op de open dag, zou je dat niet zeggen.![]()
Je bent gewoon vreemd gegaanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik heb dat kind 100x van me af moeten slaan
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:48 schreef meami het volgende:
[..]
Je bent gewoon vreemd gegaan
Hoezo gelukkig?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:45 schreef hellmondunited het volgende:
transfer met Paulus Roiha (gelukkig) afgeketst
bij zwolle was t een frotterquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:52 schreef meami het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig?
Misschien dat hij het niveau van HS wel aan kanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
bij zwolle was t een frotter
tis geen fortunaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:03 schreef meami het volgende:
[..]
Misschien dat hij het niveau van HS wel aan kan
Met wie zijn ze nog meer bezig? (Mols is toch al met Den Haag aan het trainen?)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:10 schreef hellmondunited het volgende:
de tweede spits van de drie eredivisie waardige waar HS mee bezig is schijnt martin drent te zijn.
Mols traint alleen mee bij den haag.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:41 schreef LiquidSoul het volgende:
[..]
Met wie zijn ze nog meer bezig? (Mols is toch al met Den Haag aan het trainen?)
Zou geen probleem hebben met Drent, een "echte" spits mag er wel bij. Ligt er natuurlijk wel aan tussen wie ze moeten kiezen.
Dat we weer spannende wedstrijden mogen zien![]()
jullie winnen toch wel, ookal speelt sparta niet goed.. we hebben een mega middenveld maar geen spits.. scoren zullen we dus ook niet doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:44 schreef Stpan het volgende:
Jammer dat ik vanavond niet ga, ik ben wel benieuwd. Sparta moet vanavond maar eens gelijk laten zien dat 'we' voor de titel gaan, te beginnen met een overwinning in Brabant.
negatievelingquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
jullie winnen toch wel, ookal speelt sparta niet goed.. we hebben een mega middenveld maar geen spits.. scoren zullen we dus ook niet doen
haha ja dat stinga er dan maar een paar inrost! dan open ik vanavond een stinga fantopicquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
negatieveling
GO STINGA!!!
jou held?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:28 schreef Mindlight het volgende:
Prima, het is dan ook direct mijn held
Stpan, over 2 weken ben je er toch wel bij neem ik aan?
als het daarom zou gaan zou FC Volendam e.d ook nooit moeten promoverenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:05 schreef PogueMahone het volgende:
Overigens stond vanochtend in de voetbalbijlage dat Helmond Sport maar beter niet kunnen promoveren, hooligans uit Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, etc. waren niet goed voor het gemoedelijke Helmond...
Ze krijgen een vierde plaats in de verwachte eindlijst...Eindhoven laatste
link: http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenboek/bekijken.pl?Eversquote:"internet hooligans vallen Hellmond Fanatics lastig"
HELMOND - Zaterdag avond heeft de website van de Hellmond Fanatics voordurig last gehad van Internet hooligans. De site van het sfeerteam van Helmond Sport werd rond half 12 voortdurend bestookt met berichten uit het kamp van Fortuna sittard. Vermoedelijk zit Fok!er Meami hier achter. De politie stelt een onderzoek in. tot dusver zijn er geen aanhoudingen verricht.
Was best lastig, zo BrEeZah typenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
link: http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenboek/bekijken.pl?Evers
wat een tuig zeg die fortunezen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:57 schreef hellmondunited het volgende:
ik zal maar snel weg wezen voordat de plisie je hier ziet
uhmmquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:59 schreef meami het volgende:
[..]
nopequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 02:12 schreef Mindlight het volgende:
Deed Stinga niet mee ofzo?
Dat verklaart allesquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 02:20 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
nope
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Veendam-uit: Altijd lastig
quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:59 schreef pekel het volgende:
Veendam moet ook beginnersgeluk hebben..
www.belgiumsoccer.bequote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:01 schreef hellmondunited het volgende:
ik ben terug!!!!!!!!!!!1
cherrymoon hebbie een bron?
lui? neuhhhhhhquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
www.belgiumsoccer.be
Razic lijkt me niet de speler die Helmond nodig heeft. Talent heeft hij wel, alleen is hij volgens mij de meest luie en lamme ingezetene van Nederland.
Het is maar goed dat wij hem destijds wisten weg te kapen voor de neus van Deportivo en Juvequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
lui? neuhhhhhh
je gaat me niet vertellen dat die clubs belangstelling hadden in zon luie flikker he? damn de eerste wedstrijd (tegen schijndel) had ik al een bloedhekel aan hem. en dat bij een speler van je eigen club.. in 18 minuten had hij heel mijn verwachtingen voor hem getemperdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij hem destijds wisten weg te kapen voor de neus van Deportivo en Juve
Die geruchten gingen destijds. Volgens Wotte zouden we hem binnen 'n mum van tijd voor 4 mio dollar kunnen verkopen aan een topclub.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat die clubs belangstelling hadden in zon luie flikker he? damn de eerste wedstrijd (tegen schijndel) had ik al een bloedhekel aan hem. en dat bij een speler van je eigen club.. in 18 minuten had hij heel mijn verwachtingen voor hem getemperd
haha ik moet hier echt heeeeeel hard om lachenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die geruchten gingen destijds. Volgens Wotte zouden we hem binnen 'n mum van tijd voor 4 mio dollar kunnen verkopen aan een topclub.
Voetballen kan hij op zich wel, voor de rest ben ik het totaal met je eens. Het is een ego, hij denkt dat hij alles kan en hij is lammer als/dan heel Suriname bij elkaar....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha ik moet hier echt heeeeeel hard om lachenzelfs VV geldrop zal er van balen als ze m eenmaal hebben.. wat een lamme zak is het.. ook nog behoorlijk egoistisch en voetballen kan hij helemaaaaaal niet
Talent had ie in 1998 bij FCDB al,zal nooit wat worden met hemquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Razic lijkt me niet de speler die Helmond nodig heeft. Talent heeft hij wel,
mooiquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Blessuregevoelig is Razic ook wel trouwens.
bron: RTVNoordquote:VEENDAM - Ivan Cvetkov gaat niet naar BV Veendam.
Hij heeft gekozen voor Helmond Sport. Daar kon hij een contract voor een jaar tekenen.
BV Veendam wilde Cvetkov een langere verbinding aanbieden, maar daar ging de Bulgaar niet mee akkoord. Cvetkov is een oud-speler van BV Veendam. Hij scoorde in twee seizoenen veertig punten voor de club.
tja Dutchgooner en andere zaten maar te grappen "huurmond" daarmee heeft HS zoooooooo veel geld bespaart.. en dit jaar zijn er maarliefst 5 (!!) stersponsoren bijgekomenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:08 schreef HeyFreak het volgende:
sjeez...waar doen jullie het van
vorig jaar zei ik binnen 5 jaar als ze zo doorblijven groeien. Volgend jaar stijgt de begroting weer flink als alles volgens plan verloopt. Nog 4 jaar te gaan na dit seizoen.. joah gaat lukkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:19 schreef PogueMahone het volgende:
Nou nog promoveren...
t zal erg druk worden wat helmonders betreftquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:49 schreef mat_herben het volgende:
Vrijdag na AGOVV, eitje![]()
![]()
Hoezo boycot? Kaartprobleempje of verplichte combi?quote:Op donderdag 2 september 2004 11:46 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
t zal erg druk worden wat helmonders betreftonze groep boycot de wedstrijd al
onmenselijk uitvak. Daar word je als een jood in WOII behandeld. echt onmenselijk. en ook vanwege het beleid dat HS voert met de altijd trouwe supporters.. ze stikken er maar lekker inquote:Op donderdag 2 september 2004 12:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoezo boycot? Kaartprobleempje of verplichte combi?
quote:Op donderdag 2 september 2004 12:27 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
onmenselijk uitvak. Daar word je als een jood in WOII behandeld. echt onmenselijk. en ook vanwege het beleid dat HS voert met de altijd trouwe supporters.. ze stikken er maar lekker in
laat me raden, meneer komt uit apeldoorn of omstreken?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef GnAgn het volgende:
[..]niet zo zeuren jij, dat uitvak is best te doen
![]()
absoluuuuuuutquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
AGOVV-uit, altijd lastig.
NIET!?quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:57 schreef PogueMahone het volgende:
Ach, jullie staan niet eens laatste
geen idee, haha ben niet naar die apenkooi geweest. Ben wat dat betreft vorig jaar te onmenselijk behandeld om daar nog naar toe te gaan. Denk dat ik al weet wie t waren aangezien er altijd een vast groepje buiten de combi e.d om gaatquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:59 schreef Apie74 het volgende:
Was best een aardige wedstrijd gisteren, de 2ehelft tenminste...zaten zowaar nog enkele Helmond supporters achter me.
Met huurlingen was je beter afquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tja Dutchgooner en andere zaten maar te grappen "huurmond" daarmee heeft HS zoooooooo veel geld bespaart.. en dit jaar zijn er maarliefst 5 (!!) stersponsoren bijgekomen
ookal gaat het ff wat minder qua prestaties, de club blijft groeien
wau, wilson, vd ven, brood.. wat zeg je?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met huurlingen was je beter af
slechts 3 en een trainer?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:09 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wau, wilson, vd ven, brood.. wat zeg je?
hehe trainer? nja zo mag hij zich op papier noemen jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
slechts 3 en een trainer?
De eerste helft speelden ze eerlijk gezegd beter dan Agovv met ook wat meer kansen. In de 2ehelft was het andersom en kon er niet echt veel druk meer worden uitgeoefend door HS na de 2-0 achterstand. Maar ik kan nou niet zeggen dan HS zo belabberd heeft gespeeld, was in ieder geval al lang blij met de eerste punten voor Agovvquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
geen idee, haha ben niet naar die apenkooi geweest. Ben wat dat betreft vorig jaar te onmenselijk behandeld om daar nog naar toe te gaan. Denk dat ik al weet wie t waren aangezien er altijd een vast groepje buiten de combi e.d om gaat
een vraag die je niet snel van mij zult verwachten: hoe speelde HS? waren ze echt zo belabberd?
Hans de Koning zoekt nog werkquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hehe trainer? nja zo mag hij zich op papier noemen ja![]()
Ja uit Apeldoorn, ben jij soms helderziendquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:56 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
laat me raden, meneer komt uit apeldoorn of omstreken?
hmm mja ben benieuwd dan.. vrijdag zullen ze toch meer dan 1 helft moeten drukken..quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:10 schreef Apie74 het volgende:
[..]
De eerste helft speelden ze eerlijk gezegd beter dan Agovv met ook wat meer kansen. In de 2ehelft was het andersom en kon er niet echt veel druk meer worden uitgeoefend door HS na de 2-0 achterstand. Maar ik kan nou niet zeggen dan HS zo belabberd heeft gespeeld, was in ieder geval al lang blij met de eerste punten voor Agovv
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:15 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ja uit Apeldoorn, ben jij soms helderziend
quote:Op zondag 5 september 2004 13:05 schreef 2meterpeter het volgende:
ik heb gister eindelijk een helmond sport shirt bemachtigd .en ik ben er trots op
bedankt killer mom!
dit seizoen is dan ook al 4 hele wedstrijden oud...quote:Op zondag 5 september 2004 13:12 schreef DarkShine het volgende:
Gaat goed dit seizoen...
tot nu toe dan...quote:Op zondag 5 september 2004 13:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dit seizoen is dan ook al 4 hele wedstrijden oud...
komt goedquote:Op zondag 5 september 2004 13:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
tot nu toe dan...
Idd, zelfs Fortuna staat nog bovenin...
Dus Zwolle promoveert niet?quote:Op zondag 5 september 2004 15:56 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
komt goed
HS verdiende meer bij AGOVV en die wilson is een mega aanwinst! aan t eind van t seizoen staat alles weer zoals t hoort (ofja ongeveer dan)
juistquote:Op zondag 5 september 2004 16:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus Zwolle promoveert niet?![]()
hee wat doe jij eigenlijk als ijsselmuider bij hs? zag ook dat je op t forum van helmondsport.nl rond zwerftquote:Op zondag 5 september 2004 13:05 schreef 2meterpeter het volgende:
ik heb gister eindelijk een helmond sport shirt bemachtigd .en ik ben er trots op
bedankt killer mom!
De stand in de GGD is ineens omgedraaid...quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:13 schreef PogueMahone het volgende:
de harde koude negentiende plaats is bereikt
no f*cking way.. ECHT NOOIT!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:22 schreef Biertjuhhhh het volgende:
gaat lekker zo zeg
Misschien moeten jullie de topic titel even aanpassen ?
quote:Op zondag 19 september 2004 21:20 schreef ArTiC het volgende:
t komt goed hier in Helmond
zeker!quote:Op zondag 19 september 2004 23:34 schreef Mindlight het volgende:
Tuurlijk komt t goed, 1 oktober wordt de eerste stap gezet
hehe och zo volg ik ook elke wedstrijdquote:Op maandag 20 september 2004 21:10 schreef 2meterpeter het volgende:
ja hellmond
de meesten snappen het ook niet dat ik voor helmond ben
maar 2 jaar geleden was ik voetbal zat.
en heb toen gezegt , vanaf nu ben ik voor helmond sport.
klinkt nogal dom, maar helmond volg ik dus nu wel
alleen doen ze het fucking slecht
owja als het meezit ga ik met paar maten van me op 12 november naar hs tegen haarlem
gelijk een topper!
haha , bijna 3 uur in de trein,
en dan ook nog terug, je moet er wat voor over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |