Kan me herinneren dat hij wel indruk maakte in de paar wedstrijden dat hij speelde voor Groningen. Zou een leuke aanwinst zijn, maar hebben ze Fafiani niet aangetrokken voor die positie?quote:FC Twente geeft Kamata nieuwe kans
18/5/2004 12:14
Pedro Kamata hoopt op een nieuwe avontuur in Nederland. De Franse aanvaller van Angolese afkomst, die bij FC Groningen wegens heimwee snel vertrok, traint mee bij FC Twente.
Kamata maakte in 2002 zijn opwachting in het Oosterpark als opvolger van Arjen Robben. Nadat alle problemen met Auxerre, dat een opleidingsvergoeding eiste, waren opgelost, leek er niets in de weg te staan voor een succesvol verblijf in Groningen. Maar na één competitieduel was het einde verhaal voor de linksbuiten. Heimwee maakte een vroegtijdig einde aan het Groningse avontuur.
Kamata keerde terug bij Auxerre. Via Clermont en La Berrichonne de Châteauroux is de linksbuiten opgedoken bij FC Twente, waar hij een contract hoopt te verdienen.
Naast Kamata lopen twee Portugezen stage in Enschede. Verdedigers Niños Rodriguez (24) en Ricardo Patacas (26) zijn respectievelijk afkomstig van de Portugese clubs Nacional en Salgeiros.
oud nieuws, want dat zei ik gisteren alquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:03 schreef Peregrijn het volgende:
Hou eens op met het verneuken van dit topic
[..]
Kan me herinneren dat hij wel indruk maakte in de paar wedstrijden dat hij speelde voor Groningen. Zou een leuke aanwinst zijn, maar hebben ze Fafiani niet aangetrokken voor die positie?
quote:Proefspelers afgetest
19 Mei 2004 - Mastho
De drie spelers die FC Twente de afgelopen dagen op proef had, komen niet in aanmerking voor een contract. De Portugezen Patacas en Rodrigues alsmede de Fransman Kamata konden de technische leiding niet overtuigen en zullen vandaag huiswaarts keren.
quote:Morientes eyes Premiership
Real Madrid striker Fernando Morientes has revealed he wants to move to England, with Arsenal reportedly leading the chase. The Spaniard, currently on loan at Monaco, is a £17.5m transfer target for both Arsenal and Chelsea, according to The Sun newspaper.
"I'm proud that teams like Arsenal and Chelsea are interested," he said. "If an offer comes from England then Real Madrid have to take the decision, but I would like to go there." Morientes has been in superb form this season as Monaco have made their way to the Champions League final against Porto.
He turned down the chance of a move to Tottenham last year but is unlikely to oust either Raul or Ronaldo in Madrid. He added: "There are some big clubs in England and it's a very competitive league." Morientes is a major doubt for the Champions League final after picking up an ankle injury against Rennes on Sunday
Twente is druk aan de weg aan het timmeren.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:03 schreef Peregrijn het volgende:
Hou eens op met het verneuken van dit topic
[..]
Kan me herinneren dat hij wel indruk maakte in de paar wedstrijden dat hij speelde voor Groningen. Zou een leuke aanwinst zijn, maar hebben ze Fafiani niet aangetrokken voor die positie?
quote:De Zwitserse jeugdinternational Guillermo Alfonso, die op aanraden van Blaise N'Kufo kwam, lijkt volgens Tubantia bij FC Twente een contract te krijgen.
Denk dan eerder Chelsea. Arsenal heeft al Reyes en v Persie gekocht.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morientes naar Arsenal?
[..]
Dacht alleen dat Arsenal niet veel geld had om uit te geven ? 17,5miljoen pond is niet weinig.
Toch niet echt een best jaar gehad, met 5 schamele goaltjes.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Di Natala zal ongetwijfeld weggaan bij Empoli, half Italie zit achter hem an.
Laat Di Natale maar naar PSV komen...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch niet echt een best jaar gehad, met 5 schamele goaltjes.
Dudek dus inderdaad op de PSV-lijst. En die Zapper maar boos worden toen ik dat zei.
zal ik het voorspelbare dan maar zeggen: Arnesen zal hem wel niet te dikkerig vindenquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:36 schreef ChAoZ het volgende:
Martin Jol naar Spurs?
http://news.bbc.co.uk/spo(...)_hotspur/3728915.stm
Tof dattie weer naar Nederland komt. Gelukkig is ie niet zo goed meer.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dudek naar PSV
quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:08 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Tof dattie weer naar Nederland komt. Gelukkig is ie niet zo goed meer.![]()
Hoe Dudek nu bij Liverpool aan de kant gezet is is ook niks. Hij mag best wat ballen pakken voor PSV volgend jaar. Zolang hij die van ons maar doorlaat.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:15 schreef RedGuy het volgende:
[..].
Tof? Als Jerzy naar PSV gaat is het een smerige verrader.
Laat hem maar naar HSV gaan!
En nog wat overige gossip:quote:Aston Villa will make AC Milan's Danish centre-back Martin Laursen their first summer signing for £3m. (Sun)
Ik had trouwens sowieso Defoe meegenomen in plaats van Vassell als ik Eriksson was.quote:The Liverpool board will sack manager Gerard Houllier within 24 hours after he called on them to publicly back him. (Daily Mail)
Liverpool are ready to "sound out" Celtic boss Martin O'Neill about taking over from Houllier at Anfield. (Daily Express)
Liverpool are debating whether to bring in Kenny Dalglish as director of football. (Independent)
Real Madrid have joined Inter and Juventus in the race to sign unsettled Chelsea midfielder Frank Lampard. (Sun)
Roman Abramovich has made a £20m bid to bring striker Andriy Schevchenko to Chelsea. (Mirror)
Adrian Mutu says Abramovich has assured him he will be staying at Stamford Bridge. (Daily Express)
Middlesbrough have made a £4.4m bid for Portsmouth striker Yakubu Ayegbeni and hope to pair the Nigerian with Mark Viduka. (Times)
Jermain Defoe is set to be called up to the England squad for Euro 2004 as Darius Vassell struggles for fitness. (Daily Mail)
Leeds are to interview Rotherham's Ronnie Moore about the vacant manager's position. (Guardian)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |