ik kan er zo snel niks over vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:29 schreef LadyS het volgende:
mar weet het niet zeker meerik ga het even opzoeken voor je
Topic openen toch...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:35 schreef Githa het volgende:
Jolenewat hebik toch gedaan ? .... ben het even kwijt hoor
thnx ladyS![]()
al 30x johquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:40 schreef jolene het volgende:
Ow zie net was Beaker..
Githa, morgen is het je nod dag...
ben je al naar de wc weer geweest?
Wat een leuke...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:52 schreef Girl24 het volgende:
Meiden ik ga even [afbeelding] ennuh [afbeelding] en dan ook nog uhh [afbeelding]
Heel veel sterkte allemaal en tot strakies![]()
Tearsong gefeliciteerd..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:32 schreef TearSong het volgende:
nou ik weet het zeker. We gaan verhuizenvan een benedenwoning met 1 slaapkamer en een werkkamer (eigenlijk te klein voor slaapkamer) naar een eengezinswoning!
Je hebt gelijk Xanthe.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:50 schreef Xanthe het volgende:
Mijn NOD van 8 mei kan eruit hoor!
Geloof dat er nog meer waren die eruit gehaald konden worden...
Wat een geweldig nieuws...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:06 schreef Renegate het volgende:
Hoi dames...
Okay mijn verslag....
Slaapmeisje je had helemaal gelijk!!!!!!!! Ik heb deze maand op dag 23 een eisprong gehad dus de clomid heeft wel gewerkt joepie!!!!!
Ik ben dus nog niet overtijd, moet over 5 dagen ongi worden (of liever niet) maar ik had wel goed geklust dus er is een kans.
En ik heb aangegeven dat mijn man de bof heeft gehad en met chromaten werkt en die word nu 11 juni onderzocht..
dus ondanks dat ik hier niet als een zwangere muts zit te typen toch wel een goede dag geweest.....
knuffies allemaal ik ben er weer vantussen.
Ik zal jullie even de link geven waar ik ze vandaan heb dat is: http://www.smiliez.nl/ Ik vond ze wel heel erug leukquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:54 schreef Githa het volgende:
heb je ze van smiley central Girl ? ... ze zijn wel toppie hoor
Dat is niet zo prettig. Girly.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:18 schreef Girly het volgende:
ik moet nog 4 hele dagen slikken..
mijn vriend komt zo thuis.. dus ga ik meteen bellen...
pff wat voel ik me klote zeg.. heb het gevoel dak zo nog moet overgeven ook....
Tja, dat hoef je mij niet te vertellen...wachten, bahquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:42 schreef jolene het volgende:
LW![]()
Voor jou is het nog ff wachten.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:49 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Tja, dat hoef je mij niet te vertellen...wachten, bah![]()
Alles goed met jou?
Nuh, bij mij ook geen enkel maar dan ook geen enkel teken van een ongi of een piepklein duiveltje. Grmpf. En hormonen...welke hormonen??? Ik heb ze niet hoor, anders was ik wel ongi geweest!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:57 schreef Beaker1 het volgende:
LW![]()
Hoe is het met je? Al enig teken vanhier niks hoor
![]()
ik ben extra aangeslagen door mijn hormonen anders reageer ik nooit zoqua werk dan................
Heb jij ze aardig onder controle? ( de hormonen )
Ben jaloers![]()
![]()
heb ik dus ook al aan gedacht ja. ik ga eens kijken hoe duur die cursussen zijn. Er gaat toch ook wel wat geld steken in het opknappen van het huis dus ik verwacht niet dat ik geld voor een volledige spoedcursus nu klaar heb liggen maar ik ga eens kijken wat het kost en of het te doen is. 'gewone' rijlessen wilde ik in ieder geval al gaan volgenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:59 schreef phluphy het volgende:
Tearsong Als je nu een leuke baan hebt, maar het is te onhandig met OV, en de afstand is "maar" 23 km, waarom haal je dan niet je rijbewijs? Je kan het heel snel hebben als je een spoedcursus doet (en is niet duurder).
nou, het probleem is, ik sta in een dierenwinkel. Alleen. Openbaar vervoer duurt te lang. Bovendien heb ik dan het risico dat als 1 trein niet rijdt, de dierenwinkel meteen te laat open gaat, en dat is niet de bedoeling. Juist omdat ik er alleen sta kan ik dus niet met iemand meerijden. Fiets is nu wel te doen in de zomer (al kan ik me voorstellen dat je niet altijd zin hebt in 46 km per dag fietsen), brommer zou ook tijdelijk kunnen tot ik rijbewijs heb. Maar de wegen tussen Woudenberg en utrecht zijn alleen maar hele donkere wegen met allemaal bossen. Als het minder lang licht is doe ik dat niet zo gerust op de fiets in het donker, al die kleine wegen door de bossen heen. (ja kan aan mij liggen hoor, maar dat vertrouw ik gewoon niet). En de winkel is open tot 6 uur. Met opruimen/kas gebeuren en alles erbij is het toch wel kwart over 6/half 7 voor je er weg bent, nou ja..tel maar uit hoe laat je dan thuis bent. Je draait natuurlijk al vrij lange dagen in een winkel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:41 schreef minoes1967 het volgende:
TEARSONG....van harte met je nieuwe huis.
Ik snap eigenlijk niet,waarom je je baan op gaat geven?
Kan je niet op de fiets/brommer, of met iemand meerijden?Zomaar je baan opgeven vind ik heel wat in deze tijd,maar goed,dat moet je zelf weten.Ik zou eerst de andere mogelijjkheden nog ff bekijken.
Kwart voor vijf...kereltje moet er vroeg uit.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:24 schreef minoes1967 het volgende:
JOLENE.....tjee,hoe laat ga jij je bedje uit dan????
Om 5 uur lig ik nog in dromenland,hoor.
Groetjes,Minoes![]()
Nadeel bij mij. eenmaal wakker kan ik niet meer slapenquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:46 schreef minoes1967 het volgende:
JOLENE.......jij bent echt gek,dan smeert ie z'n eigen brood maar hoor,whahaha![]()
Duik je er daarna weer in dan?Lijkt me wel lekker,is je bedje nog lekker warm....kan je nog ff![]()
![]()
Groetjes,Minoes![]()
ps:GITHA......meldingsplicht met testen is voorbij,hoe zit dat![]()
![]()
![]()
Ik zit me suf te duimen...voor jullie allemaal.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:08 schreef Githa het volgende:
als die testen nou niet zo duur waren Jolene dan zou ik er elke dag wel een tegen aan gooien![]()
Hoe gaat het met jou ?
Vraag dat eens aan pluisje?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:09 schreef Beaker1 het volgende:
PS Als ik s'avonds in bed lig heb ik dus vreselijk last van brandend maagzuurZijn dat de hormonen misschien? Heb daar nooit eerder last van gehad
ik succes! jij succes!!!! ik vind het zo spannend joh, ben je recent nog wezen broekloeren? en...quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:27 schreef Githa het volgende:
succes Hartje
he bahquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:30 schreef minoes1967 het volgende:
HARTJE......bij mij begon mijn ongi de laatste keer ook al 2 dagen van te voren en de keer ervoor 5!!! dagen,bleh.
Zekr leuk,die nieuwe smilies,ik hoop dat ze snel in het lijstje komen,want die hele riedel met/zonder spaties en-weet-ik-veel-wat-al-niet-meer intypen,daar begin ik niet aan hoor![]()
Ik zag in mod.oud. dat er 1 met een zweep en deegroller bij staat,maar hieronder zie ik ze nog niet.
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:37 schreef LadyS het volgende:
ik denk het ook beakerheb je hier niet al tig maanden last van
Zit nu dus op het werk.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:27 schreef minoes1967 het volgende:
JOLENE......hahaha,nee,ik dus ook niet,ben alblij,dat deze berichtjes binnenkomen,hihi![]()
Ik ben niet zo'n puterwonder![]()
Hoe staat het met jouw leventje eig.??Wat doe jij in het dagelijks leven en wanneer gaan jullie beginnen met hotseflotsen voor een baby![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:27 schreef minoes1967 het volgende:
hotseflotsen voor een baby![]()
Hehehe, als ik zoiets achter me hoor in de bioscoop zal ik me eens omdraaien en Tweede streepje?? zeggenquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:56 schreef minoes1967 het volgende:
BEAKER....hahahaha,ja,je zegt vanavond gewoon:zullen we gaan hotseflotsen????
Denkt ie,dat je wilt gaan dansen![]()
![]()
Whahahahaha,hij blijft leuk,zo kan je "in code "zeggen,wat je wilt,hihihi![]()
Githa liefquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:07 schreef Githa het volgende:
wat zijn jullie lief om zo mee te leven....krijg er wateroogjes van
![]()
HA!! zie je! dat zijn de eerste tekenen alquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:07 schreef Githa het volgende:
wat zijn jullie lief om zo mee te leven....krijg er wateroogjes van :')
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:12 schreef Githa het volgende:
Beaker ...nou die tekenen heb ik al ff hoor even als het lief zijn tegen mijn ventje
![]()
gebrek aan hormoontjes heb ik in elk geval niet
Owhhhh....ik moet nu echt aan het werk, want ik moet nog zoveel doenquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:17 schreef Beaker1 het volgende:
Owhhhh....ik moet nu echt aan het werk, want ik moet nog zoveel doenFacuratie en bellen voor de openstaande posten! Heb geen zin....... dankzij jullie
Het is ook zo spannend allemaal
Ik lurk af en toe wel ff
Ow en ik heb een kop als vergiet..en ik weet niet meer wanneer ze precies gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:28 schreef Githa het volgende:
heeft net als Beaker dementie
Wist wel wat slaapmeisje ging maar niet dat dat nu wassorry
slaapmeisje en vriendje veel plezier hoor op vakantie geniet er lekker van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kunnen we na de vakantie flink gaan duimen![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:42 schreef Githa het volgende:
Dat zou ik maar niet te hard roepen Beakerje hebt aardig wat symptonen
Je bent dan inderdaad te laat, maar je krijgt, als je het een paar maanden doet, wel mooi inzicht in wanneer je eisprong is.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:07 schreef Girl24 het volgende:
Minoes Ik had gelezen dat tempen geen zin had omdat als je temp omhoog gaat je eigenlijk al te laat bent klopt dat?![]()
Snakelady en vriend gefeliciteerd.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:32 schreef snakelady het volgende:
Hallo Dames en Heer
Ik heb nog meer leuk nieuw, Remco en ik gaan trouwen, 30 juli is de grote dag.
We dachten dat het toch fijner is dat we getrouwd zijn voor dat we een kleine hebben,
We doen het lekker klein (hebben we altijd al gewild) met goede vrienden en familie.
Ow Xanthe...quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:42 schreef Xanthe het volgende:
Hier gaat alles goed!
Gebeuren een heleboel positieve dingen , waarvan ik ook wel weer zenuwen krijg.
Heb gisteren een vervolg gesprek gehad over mijn loopbaan onderzoek en we zijn uitgekomen op 2 beroepen ; financieel adminitratief medewerker en logistiek administratief medewerker.
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste aangezien het niveau daarvan denk ik meer in mijn eigen niveau komt. (MBO en uit onderzoek bleek dat ik MBO+ niveau heb).
Dat andere heb je LBO voor nodig en dus waarschijnlijk te gemakkelijk voor mij.
Echter heb ik een vooropleiding nodig op MBO niveau en dat heb ik niet
Ik zou worden aangemeld bij een bedrijf dat die opleidingen verzorgt en die hebben me ook al terug gebeld.
Of ik morgen voor een intake gesprek kon komen en dan zou ik eventueel maandag al kunnen starten met de opleiding
Maar daar komt meteen ook een probleem, maandag moet ik ook naar het ziekenhuis voor een folikel meting....
Dus morgen misschien wel aangeven dat als ze me wel willen voor de opleiding dat ik dus een klein probleem heb.
Misschien is het mogelijk dat ik mijn afspraak in het ziekenhuis een stuk vroeger krijg.
Jij bent dus ook financieel administratief medewerker?quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:46 schreef Beaker1 het volgende:
Xanthe
ik zou ook het eerste keizen is erg leukmits je collega's klote zijn!
Succes met het maken van je keuze!!
13.00 uurquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:46 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik hoop dat het intake gesprek goed gaat.
Hoe laat mag je?
Kan ik nog beter duimen.
als je een plaatje ziet wat je hier wil neerzetten, moetje met je muis op het plaatje gaan staan -->quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:38 schreef minoes1967 het volgende:
GIRL24......waarom zie ik nu dat plaatje niet?ik heb op die site van jou gekeken,met al die plaatjes en heb dat hele adres ingetypt,maar nu zie ik een kruisje?
Groetjes,Minoes![]()
Misschien tovert Slaapvriendje wel met z´n stokje ...quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:36 schreef minoes1967 het volgende:
SLAAPMEISJE......fijne vakantie,mischien tovert er wel een oude egyptenaar met z'n stokje.....
Het is ook zo spannend Xanthe, maar jij bent zeker iemand die graag wil.quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:49 schreef Xanthe het volgende:
goede morgen!
Ben toch een iets wat zenuwachtig voor vanmiddag.
Gaat zo snel allemaal! Nu maar hopen dat het mag door gaan....
Omdat ik niet helemaal aan hun eisen voldoe....
Dat is een goed teken Githa...quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:08 schreef Githa het volgende:
Sorry meiden dat ik jullie moet teleurstellen maar ik heb niet getesthet goede nieuws is dat er ook nog geen
is geweest, dat heb je goed gedaan girl24
![]()
Ik wilde vanmorgen testen maar mijn ventje vond het beter als ik nog een dag wacht dus als ik vandaag niet ongi word dan ga ik morgenvroeg ZEKER testen![]()
Dat zou echt goed zijn..hoe is het vandaag met je?quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:13 schreef Githa het volgende:
morgen Jolene![]()
en als we dat goed teken nu ook nog ff vast kunnen houdenff 9 maanden lang
Tuurlijk wil ik!quote:Op donderdag 13 mei 2004 08:53 schreef jolene het volgende:
[..]
Het is ook zo spannend Xanthe, maar jij bent zeker iemand die graag wil.
Dat zullen hun ook wel oppikken hoor.
Ik ga duimen voor je..en ik hoop dat je vanmiddag met een goed resultaat komt.
Knuffel
Die mensen die je vanmiddag voor je krijgt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:16 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik!
Ik zit nu al zo'n 8 jaar (?? erg ik weet het niet eens exact)...
Ff nagekeken zelfs al ruim 9 jaar in de WAO.
In 1999 zou ik weer naar school gaan na de zomer vakantie en toen kreeg ik
die vroeggeboorte....
Ik zakte in , was een compleet wrak! En dus niet instaat om naar school
te gaan.
Zeker omdat ik hiervoor 1 dag in de 2 weken in het midden van het land moest zijn.
Avond van te voren vetrekken en overnachten in een hotel.
Daarnaast nog 4 dagen in deweek aan het werk...
Dat ging gewoon echt niet.
Ondertussen erg hard aan mezelf gewerkt en geprofiteerd van de goede regels
(ben er nog 1 van de oude WAO regels) en iedereen die wel hard werkt en dus
min of meer mij onderhoud erg dankbaar dat ik die tijd voor mezelf mocht hebben.
Maar nu het goed gaat wil ik ook graag wat terug gaan doen voor de maatschappij.
Ben verdorie 28 en heb als werk ervaring verkoopster en vrijwiliigerswerk
Ik gooi mijn kop in de wind en weet dat als het deze opleiding niet word er wel wat anders op mijn pad komt...
Maar met deze opleiding houd het in dat ik over een half jaar klaar ben en dat vind ik wel een heel aantrekkelijk idee.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:10 schreef Githa het volgende:
Xanthe heel veel succes meidik ben er van overtuigd dat je dat gaat lukken
![]()
Laten we het erop houden dat ik teveel meegemaakt heb in mijn kinder- en jeugd periode dat mijn hoofd over uren ging draaien.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:09 schreef minoes1967 het volgende:
XANTHE........ik weet eig.jouw verhaal niet zo goed,maar wat zit je al lang in de wao zeg,lijkt me geen pretjeIk hoop,dat het gaat lukken voor je vanmiddag en dat je weer aan de slag kan,we
voor je.
Minoes gaat goedkomen die bruiloft.quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:09 schreef minoes1967 het volgende:
XANTHE........ik weet eig.jouw verhaal niet zo goed,maar wat zit je al lang in de wao zeg,lijkt me geen pretjeIk hoop,dat het gaat lukken voor je vanmiddag en dat je weer aan de slag kan,we
voor je.
GITHA........jammer,geen testresultaat,maar we wachten nog wel ff,vol ongeduld,een dagje hoor en dan kunnen de vlaggen uit hier
![]()
*Minoes gaat heeeeeeeeeeeeeel erg hard duimen en hopen*
Update-Minoes:
Ben net lekker onder de zonnebank geweest,nog 4 keer en dan ben ik lekker bruin voor de huwelijksdag![]()
Schoenen voor de bruidsmeisjes eindelijk in huis,zomerinstappers en dus geen gympen.
Verder hier nog 8 dagen te gaan tot nod,word al weer wat zenuwachtig.....![]()
Groetjes,Minoes![]()
Oke dan LW...quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:15 schreef LittleWoodstock het volgende:
Hoi Jolene en Minoes,
Hier ben ik hoor![]()
Ben nu wat vaker in de *lurk-modus*...gezien mijn huidige niet-ongi-situatie ( en ik heb niet het idee dat dat voorlopig veranderd) heb ik het gevoel dat ik (nog) niet iets zinnigs bij te dragen heb op het 2e streepjes gebied.
Hoe raar dat nu even klinkt, maar ik ben nu erg gericht op de afspraak bij de gyn 23 juni, dan heb ik hopelijk weer es wat nieuwe info te melden. Verder probeer ik stress zoveel mogelijk te vermijden, in de hoop dat er de komende weken toch watop komen draven.
Maar ik leef/lees wel mee met iedereen hoor!![]()
Ik hoop dat het verder met iedereen oke is, en ik duim voor Githa!!!! Morgen meldplicht!
![]()
LW
Wat ik weet van het UWV gebeurt het terugbellen tussen nu en twee weken.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:14 schreef Xanthe het volgende:
Whoeiiii was ik weer....
Gesprek op zich ging erg goed , echter probleempje met UWV gak ik sta nl. nog als 80-100% afgekeurd en dat vinden ze niet ok
En van het UWV gak is natuurlijk niemand meer rechtstreeks te bereiken en moet ik een 0900-nummer bellen![]()
Ze bellen me terug , alleen wanneer???(binnen 24 uur)
En het niveau was lager dan me in 1e instantie was verteld.
MBO 1/MBO 2 niveau , dat andere lag op MBO 4 niveau dus klinkt voor mij aantrekkelijker.
Ik heb gewoon geen zin (ook al is het een "opstapje") om onder mijn niveau te gaan beginnen.
Mijn twijfel ook aangegeven en ik krijg nog info over dat andere beroep.
Dus het blijft nog even spannend.....
Girly, kan je de dokter straks niet ff bellen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:27 schreef Girly het volgende:
xanthe- succes heh.. ik zal aan je denken!!
githa- woeii nog steeds geen devils.. houwuh zo heh
beaker - je voelt veranderingendas al een begin
nou ik snap niks van mijn lichaam... ik verlies haast geen bloed meer.. beter gezegd niet... is dat niet een heel beetje vreemd???
jah dokter kan ik nooit bereiken joh.. en kutte is ik heb geen beltegoed.. ik kan niet bellen, mijn vriend is werken en kan zijn telefoon niet lenen..quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:29 schreef jolene het volgende:
[..]
Girly, kan je de dokter straks niet ff bellen.
Zo lijkt het net of het niet voldoende heeft doorgezet.
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:39 schreef Girly het volgende:
[..]
jah dokter kan ik nooit bereiken joh.. en kutte is ik heb geen beltegoed.. ik kan niet bellen, mijn vriend is werken en kan zijn telefoon niet lenen..
en jah voorderest heb ik hier niemand waar ik kan bellen
Meid, ga lekker bij je vriendje hangen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:12 schreef Githa het volgende:
wahahaha ja dat zou ook nog kunnen maar ik ben toch niet van plan iedereen op de hoogte te stellen van onze pogingen
dus zal ik misschien bij meerdere wel "vreemd " over komen ..... ach ja je moet er wat voor over hebben
![]()
hmmmmz ventje is al onderweg naar huis....
wat spannend zeg .....
Testen mag ook eerderquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:25 schreef Githa het volgende:
Als ik morgen niet ongi ben ga ik om 6.30 al testen![]()
Geeft niks knuffelquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:31 schreef Githa het volgende:
is btw wel erg off-topic heda's om de stress te verminderen
![]()
Volgens het opleidings bureau zou dat inhouden dat ik opnieuw gekeurd zou moeten worden.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:59 schreef Githa het volgende:
Xanthe dat klinkt allemaal erg goed maaruh wat gaan ze doen bij het Gak aan het feit dat je afgekeurd bent ? .... kunnen ze dat er zo uithalen of moeten ze je dan opnieuw keuren ?
Iemand enig idee of dit klopt of onzin is? Ik kan me iig wel voorstellen dat je wat langer blijft liggen en niet meteen naar de wc rent!quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:06 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik zit nu dus in mijn vruchtbare periode, dus daar gaan we maar gebruik van maken...
Nog een vraagje. Blijven jullie na de daad nog 10-15 min. liggen? En lig je dan met je benen omhoog oid? Zodat het zaad dieper weg zakt?
Ik heb ook nog geen kindje...quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:34 schreef Girl24 het volgende:
Voor de gene die al een kindje hebben binnen hoelange tijd waren jullie zwanger? Ik ben niet nieuwsgierig hoor dat lijkt maar zo![]()
![]()
14 maanden. Ik werd na 10 jaar pilgebruik wel gelukkig heel regelmatig ongesteld.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:34 schreef Girl24 het volgende:
Voor de gene die al een kindje hebben binnen hoelange tijd waren jullie zwanger? Ik ben niet nieuwsgierig hoor dat lijkt maar zo![]()
![]()
Ik heb ook nog geen kindje, maar ben wel zwangerquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:34 schreef Girl24 het volgende:
![]()
Werkse....quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:27 schreef Girl24 het volgende:
Ja Jolene echt wel spannend!!!Ik moet alleen nu naar mijn werk bah heb geen zin
Maarja moet gebeuren. Tot vanmiddag allemaal Have a nice Day
![]()
In die zin negatief , dat ik in de praktijk moet gaan bewijzen of ik wel in staat ben om te gaan werkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:17 schreef Girl24 het volgende:
Wat is het toch stil vanavond...waar zitten jullie allemaal![]()
Xanthe Heeft het GAK het rapport negatief opgesteld?Wat een zootje dat GAK heb er ook nog niet zo lang is mee te maken gehad. Laat je niet op je kop zitten hoor Kopop meid!!
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:57 schreef Renegate het volgende:
Ik vind mezelf nu een enorme zeur mijn zusje belde net en vertelde me dat er niet een levend zaadje bij haar vriend is ontdekt.. vind het zoo erg voor me lieffie!! Ik ben er van het weekend weer goed??
dikke knufff meiden.
Tis enorm moeilijk!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 08:42 schreef Beaker1 het volgende:
[ Xanthe Weet je al wat je gaat doen qua werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |