Tja, ik heb het zelf voor elkaar dat ik geen kleren heb die gestreken moeten worden. Ik vind het zelf niet prettig, en aangezien mijn moeder met haar arm zit wil ik het haar ook niet laten doen. Bert mag later ook echt gewoon zelf zijn overhemden strijken hoor...quote:Op maandag 10 mei 2004 20:53 schreef Sylvana het volgende:
Zo te lezen en te zien hebben jullie wel een leuke vakantie gehad Troel
Vinden jullie strijken nou echt zo zwaar, of vinden jullie het wel mee vallen?
Me ma wilde mijn was van de vakantie niet strijken, omdat ze het veel te veel vond....het waren wel 2 broeken en 2 t-shirts![]()
Ik was zo klaar
Gelukkig doet me vinger niet meer zeer ( per ongeluk tegen de strijkbout aangestoten) dus hoef ik niet naar de dokter
Ja, daarvoor had ze zelf gestreken, maar ik moest het echt zelf doenquote:Ik weet niet of ze zelf ook aan het strijken was, maar als ze bezig was en je hebt het netjes gevraagd en ze heeft het niet al te druk is het een kleine moeite om dat er even bij te strijken...
idd pluis...quote:Op maandag 10 mei 2004 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Pluis, er rust echt een vloek op dat kamertje, nee, laat ik zeggen op dat bedrijf
Zitten een paar mooie uitzicht foto's tussen. Waar was je heen geweest ??quote:Op maandag 10 mei 2004 20:15 schreef Troel het volgende:
Daar staat het vakantieverslag met de foto's (nouja, niet allemaal)
Een aantal grote foto's doet het niet, maar dat wordt nog verholpen...
elke plaats waar ze doorgereden zijn staat genoemd!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zitten een paar mooie uitzicht foto's tussen. Waar was je heen geweest ??
Heb ik daar overheen gelezen danquote:Op maandag 10 mei 2004 23:17 schreef bixister het volgende:
elke plaats waar ze doorgereden zijn staat genoemd!
Het was meer Ardennen dan alleen Luxemburg...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik daar overheen gelezen dan, oops
Anyway, Luxemburg geen wonder dat ik het landschap vaag herkende. Ben er in 2000 ook nog geweest. Foto's zijn wel van wat mindere kwaliteit (lees: niet digitaal).
En dan heb ik er nog een heleboel achterwege gelaten (lees: het opschrijfboekje ligt nog ergens anders en dit is uit mijn hoofd geschreven).quote:Op maandag 10 mei 2004 23:17 schreef bixister het volgende:
[..]
elke plaats waar ze doorgereden zijn staat genoemd!
En jij zeker lekker pesten van: het wordt wel 42 weken...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:26 schreef pluisje het volgende:
Haha, zo kan Rick zich al erg verheugen op mijn bevalling: dan begint namelijk direct zijn zomervakantie
maar heb je de bedragen gezien die er voor geboden worden. dat ze er vanaf willen omdat kids ze misschien niet leuk vinden ala (hier is en blijft hij een succes). Maar dat er mensen 11 euro of zelfs hoger voor bieden....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:22 schreef Belana het volgende:
blijkbaar wil iedereen van dat ding af knorretje
Nou, ik laat het iig van de prijs afhangen dan, want ik had al het idee dat het kwa droogresultaat niet echt zou uitmaken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Een condensdroger zonder afvoer is goedkoper dan een afvoerdroger, volgens mij.
Dat is juist andersom. Een condensdroger is veeeel duurder.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Een condensdroger zonder afvoer is goedkoper dan een afvoerdroger, volgens mij.
Qua droogresultaat maakt het niets uit. mister_d naast me raadt je een luchtdroger aan, die zijn goedkoop. Je moet dan wel een luchtafvoermogelijkheid hebben. Het is een papieren slang die uit het raam moet kunnen hangen...... een bauknecht luchtdroger heeft dezelfde prijs van een condensdroger van een of ander vaag merk. Hij werd helemaal enthousiast bij het idee mij dingen uit te kunnen leggen, dusquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:26 schreef Belana het volgende:
[..]
Nou, ik laat het iig van de prijs afhangen dan, want ik had al het idee dat het kwa droogresultaat niet echt zou uitmaken.
maar wordt de ruimte dan bij een droger met afvoer ook vochtig ?? en het raam hoeft dan toch alleen maar open als je de droger aanhebt ? (1 keer in de week dus voor ons)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:24 schreef Belana het volgende:
afvoerdroger dus! Hij staat op zolder naast een raam, dus das geen punt.
knorretje, ik zou dan idd een droger niet op de babykamer zetten, want OF het raam staat open, OF de ruimte wordt vochtig door de condens.
Wel vreemd dat daar geen Mieles bijstaanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:33 schreef beefcake het volgende:
De prijzen van condensdrogers beginnen hoger dan die van afvoerdrogers.
bron
Die zijn toch niet te betalenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Wel vreemd dat daar geen Mieles bijstaan
Een miele is een stuk duurder dan een in kwaliteit vergelijkbaar merk.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Wel vreemd dat daar geen Mieles bijstaan
Hier gaat tot nu toe ook alles gewoon op een knaapie of op het rekje in de kinder- of woonkamer. Behalve in winter dan gaat er 1x in de week een was naar oma voor de lakens, beddengoed en spijkerbroeken omdat die anders drie dagen nodig hebben om te drogen en al weer 'stinken' voor ze in de kast belanden. Dat is ook de enige rden waarom wj toch de aanschaf van een droger overwegen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:37 schreef Spindizzy het volgende:
Ik hang alles nog heel ouderwets opHebben wel een droger gehad maar die ging stuk en we hebben nooit het geld voor een nieuwe overgehad.
Wij hebben ook geen droger. Er is geen ruimte voorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:37 schreef Spindizzy het volgende:
Ik hang alles nog heel ouderwets opHebben wel een droger gehad maar die ging stuk en we hebben nooit het geld voor een nieuwe overgehad.
ah op die manier. Het is nu in de winter op de kamers ook koud (slechte insolering, geen verwarming, enkele beglazing, etc) dus alicia is wel wat gewend en spruit twee moet daar ook maar aanwennen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:39 schreef Belana het volgende:
Knorretje, bij een droger met afvoer wordt de kamer niet vochtig, maar wel koud, want het raam staat open. Maar misschien dat dat voor jullie dan niet uitmaakt als het maar 1 keer in de week is.
In ons vorige huis wilde er ook niks drogenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:41 schreef Knorretje het volgende:
Behalve in winter dan gaat er 1x in de week een was naar oma voor de lakens, beddengoed en spijkerbroeken omdat die anders drie dagen nodig hebben om te drogen en al weer 'stinken' voor ze in de kast belanden.
Die van mij staat ook gewoon op zolder, zo de vlizotrap opgegaan. En dat ging een stuk makkelijker dan de wasmachine want die is echt loeizwaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen droger. Er is geen ruimte voorBovenop de wasmachine kan niet, want die staat in de badkamer onder een schuin dak. Op zolder kan ook niet, want we hebben een vlizotrapje en daar krijg je volgens mij nooit een droger op. Op onze kamer en op de kamer van Dylan past ie ook niet meer tussen de rest van alle spullen
![]()
3 wasmachines vol in de week gaan er doorheen hier. 1 met onze kleding, 1 met die van alicia. de ene week ons beddengoed te samen met handdoeken, theedoeken, ga zo maar door en die week erop die van alicia samen met een tweede was wit spul die al eerder gewassen is maar nagewassen wordt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:46 schreef Karin het volgende:
Jeetje Knor dan hebben wij echt een stuk meer wasgoed. Maargoed wij zijn dan ook verspillers hoor, ik gebruik elke dag 2 schone handdoeken om te douchen en voor Bram voor het badje ook 1 handdoek en 3 hydrofiel luiers. Plus minstens 1 stel kleren voor Bram. Meestal kan ik mijn kleding ook maar 1 dag aan als ik bij Bram thuis ben, hij veegt altijd zijn neus en handjes aan mij af. Bij Peet idem dito. Schoon aankleedkussenhoesje en slabbetjes e.d. en hoppa elke dag een trommel was.
Met een baby lijkt het me, zeker in de winter, ontzettend handig hoor!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:08 schreef LadyS het volgende:
Wij hebben geen droger... We hebben er wel naar gekeken, maar we twijfelen nog een beetje.
Mijn ouders hadden er ook zo een. Ik denk dat Bert toch wel voor een voorlader gaat en dat zal ongetwijfeld een Miele worden (zijn ouders hebben ook Miele en hij is van het type: wat mijn ouders hebben is goed en verder hoef ik niet te kijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een bovenlader (wasmachine dus) en die dateert uit 1986Toen heb ik hem nieuw gekregen van mijn moeder (zo blij was ze dat ik het huis uit ging
). Voordeel van een bovenlader is vooral dat je zelf de trommel eruit kunt halen (die hangt er los in op een steun en een ding waarmee hij gedraaid wordt), als er dus iets onderin ligt kun je dat er zo uithalen. En het element zit onderin, je mikt er af en toe een fles azijn in en het is weer kalkvrij.
dat was dus inderdaad de reden waarom we erover nadachten om er eentje te kopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met een baby lijkt het me, zeker in de winter, ontzettend handig hoor!
ik heb een Bauknecht en daar kun je een wasje mee draaien van 30 minuten... En die wasjes draai dus altijd..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er ook zo een. Ik denk dat Bert toch wel voor een voorlader gaat en dat zal ongetwijfeld een Miele worden (zijn ouders hebben ook Miele en hij is van het type: wat mijn ouders hebben is goed en verder hoef ik niet te kijken). Ik wil dan eigenlijk wel graag de Miele die mijn moeder heeft, want daar kan je tenminste een korte was mee draaien
Maar met een voorlader kan de droger er dan mooi bovenop, en dat lijkt me wel wat.
Ze zijn (&@#$ duur, maar als ik hoor hoeveel langer mensen er mee kunnen doen, dan ga ik toch wel voor de Miele hoor. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat een Miele wasmachine binnen 10 jaar overleden was...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb een Bauknecht en daar kun je een wasje mee draaien van 30 minuten... En die wasjes draai dus altijd..
wij hadden eerst ook een 2ehands miele --> van mijn vader, en die beviel zo dat we er ook wel eentje wilden, maar *#^@) wat zijn die dingen duur zeg
daar heb je natuurlijk gelijk in... je moet het geld alleen wel hebben op zo een moment.. (en dat hadden wij dus nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze zijn (&@#$ duur, maar als ik hoor hoeveel langer mensen er mee kunnen doen, dan ga ik toch wel voor de Miele hoor. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat een Miele wasmachine binnen 10 jaar overleden was...
Weet je wat het grappige is.............de spullen van Sven doen we nooit in de droger, die hangen we aan een lijntjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met een baby lijkt het me, zeker in de winter, ontzettend handig hoor!
Doen! Ik mis mijn bovenlader nog steeds. Er kon gewoon 2 keer zoveel was in als in die nieuwerwetse kleine pokkemachientjes. Heb er in dit huis helaas geen plek voor maar zou er zo weer één willen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit nog altijd te twijfelen of ik weer een bovenlader zou nemen als deze kapot is
Dat zalquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:27 schreef easy-going het volgende:
[..]
Weet je wat het grappige is.............de spullen van Sven doen we nooit in de droger, die hangen we aan een lijntje
baileys vind ik wel een beetje op mayo lijken...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:01 schreef Angel22 het volgende:
nee het is net baileys zeg maar... maar ik weet voor 90% zeker dat het de koppakking is.... ik had een mail naar de officiele dealer gestuurd met de uitleg van de klachten en ik kreeg een mail terug met het antwoord :" dat is de koppakking!!! " en nu probeer ik al een half jaar dat bij die garageman aan zijn verstand te peuteren maar dat wil er schijnbaar niet in... zelfs niet nadat hij dat uitgeprinte mailtje had gelezen....
Ik blijf wel zeuren hoor... net zolang tot ie er minstens naar gaat kijken....
Ahhhh, crashes ... praat me er niet vanquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Tja, de kans dat het gebeurt is heeeeeeeeeeel klein. Maar aangezien ik geregistreerd sta als pechvogel, is die kans bij mij altijd groot en daar heb ik hem voor gewaarschuwd. Maar toen kwam er een verhaal van hand op hart en belofte en zo, tja...... mag ik nog blij zijn met mijn ouderwetse manier van foto's maken, anders was ik die ook nog kwijt geweest.... helemaal niets op back-up, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik mijn eigen principes niet heb geeerd
.... en dan biedt ie me aan om mijn samenvattingen te maken........ net alsof je met alleen een mavo-diploma tweedejaars universitair recht kan doen
![]()
![]()
Heel lief bedoeld hoor, maar ik krijg dan het gevoel dat ie vindt dat mijn studie geen f#ck voorstelt!!!
Mooi vloertje. Wat voor soort vloer is het ??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:00 schreef bixister het volgende:
vanmorgen is de vloer in ons nieuwe huis voor de 2e keer in de hardwax olie gezet, zie hier het resultaat. droogt mat op & de definitieve kleur is ook wat lichter.
[afbeelding]
He, wat leuk dat je zo dicht in de buurt woontquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:45 schreef bixister het volgende:
missD we wonen nu in een 30-er jaren bovenwoning in Utrecht. heel gezellig maar wel wat krap en een tuin missen we wel erg al zitten we tegenover een parkje. bovendien wilde G heel graag aan water wonen. wel, dat gaat nu dus gebeuren (met stevig hek ervoor uiteraard), zij het in een wat tuttige nieuwbouwwijk (nou ja nieuw, bestaat ook alweer sinds eind jaren '80). maar wel echt zo'n woonfabriek als je er doorheen rijdt. en je fietst niet zomaar eventjes naar de stad, terwijl ik het hier als 't moest zelfs lopend kon doen. maarja. voor Piet lijkt het me voorlopig een hele fijne woonplek en ik wen er ook vast snel.
Sowieso is mister_d geniaal met computers. Hij heeft in de tijd dat we samen zijn al zeker veertig schijven (van vrienden/ bekenden/ collega's/ familie) weer aan de praat gekregen. Als het hem niet lukt, lukt het niemand. Bovendien is de baas in die winkel een van onze beste vrienden, die heeft het ook geprobeerd, maar na veel vloeken is het ding in de kliko verdwenen. Het is gewoon echt dikke pechquote:wat die harde schijf betreft: jammer dat je 'm al bij de winkel hebt achtergelaten. ik heb de indruk dat het voor zulke winkels vaak goedkoper is om hem maar meteen afgeschreven te verklaren en je een nieuwe te geven, dan dat ze echt grondig proberen of er nog iets aan te redden valt. en als je dan iemand kent die er wel nog eens wat mee wil 'pielen' zou dat nog mogelijkheden bieden. maarja kliko klinkt wel vrij definitief.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:24 schreef clauwheee het volgende:
\Over drogers kan ik niet echt meepraten, die hebben wij niet. Had ik er maar één..omdat ik de laatste tijd zo afval (wat niet de beodeling is maar goed..) probeer ik broeken enzo te laten krimpen maar ik krijg dat dus niet voor elkaar...had gister een broek op (tja ik weet het, wanhoopspoging) 95 graden gewassen en nog gebeurde er niks...Iemand tips
?
Rustig aan he! Of ben je inmiddels al beter verklaard? Zo nee, dan niet te druk maken!!!!!!!!quote:Nou...en mijn dag was zwaar *** en hoorde net ook alweer horrorverhalen over wat ik de komende tijd voor school nog voor de kiezen krijg, en ga dus eerst maar es eten zo en slapen om alles te laten bezinken...![]()
Hij was echt kaduuk. Het enige wat misschien had gekund was de printplaat van een andere nieuwe schijf erop zetten, maar dan nog was de kans heeeel klein geweest dat je je info had teruggehad. Dan maar zoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:00 schreef ThunderChild het volgende:
Was die schijf echt kaduk of was alles op die schijf gewoon pleite ??
Ja maar..das dus het rare eraan, ik eet echt goed en gezond enzo, en toch val ik af. Vriendlief zegt ook steeds dat het echt daar niet van kan komen. Ik denk dat het meer van de stress en het ziekzijn komt...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat beter voor jezelf zorgen
Nee...Heb me een weekje iets beter gevoeld maar de laatste twee week is het weer niks. Moe en moe en moe, afvallen dus, weer onder de eczeem, hoofdpijn en duizelig en last van de keel. De RSI-problemen verschillen van dag tot dag.quote:Rustig aan he! Of ben je inmiddels al beter verklaard? Zo nee, dan niet te druk maken!!!!!!!!
kan je niet zelf iets maken? ik heb voor luca indertijd zelf een kapstokje gemaakt met een lieveheersbeestje (foto volgt nog). en ik heb bij huis en comfort wel eens gezien dat je een hele berg van die houten lieveheersbeestjes kan bestellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:27 schreef Knorretje het volgende:
ik kan me nog herinneren in de tijd dat Karin zwanger was dat iedereen overal schaapjes zag en vond voor de kinderkamer (en nu nog steeds denk ik aan karin en bram als ik een schaapje zie staan) maar wij zijn niet op zoek naar schaapjes voor de kinderkamer maar naar lieveheersbeestjes. We hebben al wel een aantal dingen gevonden maar het lijkt nu wel zoeken naar een spel in een hooiberg te zijn geworden. Iemand de laatste tijd toevallig nog ergens iets gespot ?
En hier is dat lieveheersbeestjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je niet zelf iets maken? ik heb voor luca indertijd zelf een kapstokje gemaakt met een lieveheersbeestje (foto volgt nog). en ik heb bij huis en comfort wel eens gezien dat je een hele berg van die houten lieveheersbeestjes kan bestellen.
babywalzquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:27 schreef Knorretje het volgende:
ik kan me nog herinneren in de tijd dat Karin zwanger was dat iedereen overal schaapjes zag en vond voor de kinderkamer (en nu nog steeds denk ik aan karin en bram als ik een schaapje zie staan) maar wij zijn niet op zoek naar schaapjes voor de kinderkamer maar naar lieveheersbeestjes. We hebben al wel een aantal dingen gevonden maar het lijkt nu wel zoeken naar een spel in een hooiberg te zijn geworden. Iemand de laatste tijd toevallig nog ergens iets gespot ?
even een lurker.. ik weet niet of je handig bent, maar ik heb wel leuke lieveheersbeestjes- borduurpatronen. (wat een mooi lang woord)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:27 schreef Knorretje het volgende:
lieveheersbeestjes verhaal
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:04 schreef LadyS het volgende:
als ik zo je verhalen hoor, zou je haast denken dat een opleiding tot autmonteur goedkoper is als steeds je auto wegbrengen
Gelukkig is de buurman van mijn schoonmoeder een goede en behulpzame automonteur.. Die vraagt niet eens geld om dingen te laten maken (alleen de materialen uiteraard)
Ik betaal helemaal nixquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:44 schreef Belana het volgende:
Angel, waarom ga je niet naar een andere garage?
Mag ik héél brutaal zijn dan..... kan me niet schelen waar je woont, ik stuur mn schoonouders welquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:25 schreef beefcake het volgende:
OMG dat mensen nog geld geven voor die GoochemBij mij mogen ze hem gratis op komen halen
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:58 schreef Spindizzy het volgende:
Weten jullie die tuin van mij nog?
ga je die troep nou niet missen na al die tijd?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:58 schreef Spindizzy het volgende:
Die wordt morgen eindelijk leeggeruimd
haha, ligt eraan wat je weg gaat gooien met de opruimingquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ga je die troep nou niet missen na al die tijd?![]()
Nou, volgens mij heb ik een hele rare wasmachine of hele goeie broeken, want zelfs dat gebeurde niet!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:44 schreef Karin het volgende:
Clauwhee volgens mij krimpen broeken alleen maar in de lengte als je zet te heet wast/droogt. Tenminste dat is iig het geval met spijkerbroeken.
kookwasquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb ik een hele rare wasmachine of hele goeie broeken, want zelfs dat gebeurde niet!!
Ow kijk, dat wist ik niet...jammer...pfff elke dag patat en vla met slagroom toe dan maar ofzo?? En dan daarnaast het gewone eten en fruit voor de nodige vitamientjes..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:55 schreef Karin het volgende:
Als je die broeken al een paar keer gewassen heb gaat dat volgens mij ook niet meer. Is alleen bij de eerste paar keer wassen.
tnx.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:45 schreef bixister het volgende:
knorretje ik zal es kijken.
We hebben er vorige week net een rondje ikea op zitten en hebben ze toen niet gezien, maar 2 juni gaan we weer en ga gelijk kijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:25 schreef Jessicaa het volgende:
Knorretje ik ga op lieveheersbeestjes letten voor jullie!!!!
Bij ikea hebben ze er wel dekbedovertrekken van, maar dat is voor een kinderbed. Misschien verkopen ze de stof ook wel. Wij hebben een overtrek van Bo ervan. Zitten ook nog wel andere insecten op.
Zou een mogelijkheid zijn, knaapjes heb ik inmiddels gespot bij (niet schrikken pluisje) babythings dus daar ga ik binnenkort eerst eens kijken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
kan je niet zelf iets maken? ik heb voor luca indertijd zelf een kapstokje gemaakt met een lieveheersbeestje (foto volgt nog). en ik heb bij huis en comfort wel eens gezien dat je een hele berg van die houten lieveheersbeestjes kan bestellen.
Hij is wel heeeeel lief, Alicia is op dit moment helemaal verot op haar 'poentjes' en is ook dolgelukkig als die zinloos geweld banner langskomt op FOK! en buiten zit ze er ook echt naar te zoekenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:29 schreef Rewimo het volgende:
En hier is dat lieveheersbeestje
[afbeelding]
gelijk catalogus aangevraagdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:30 schreef moussy het volgende:
babywalz
Lukt het mij niet dan is er altijd wel iemand te vinden die het misschien wel lukt, als je het geen probleem vind zou ik ze graag ontvangen. (jolanda@fok.nl) En blokker gaan we deze week dus nog maar even vereren met een bezoekjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:31 schreef loezzie het volgende:
even een lurker.. ik weet niet of je handig bent, maar ik heb wel leuke lieveheersbeestjes- borduurpatronen. (wat een mooi lang woord)
Bij de Blokker verkochten ze veel lieveheersbeestjesspullen...
als ik ze wilt hebben kan ik ze wel mailen...
groetjes Marloes
tnx.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:44 schreef Karin het volgende:
Knor ik zal er op letten! ik heb toen inderdaad heel wat tips gehad over schaapjes, heerlijk was dat
Da's liefquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:24 schreef Sylvana het volgende:
Julian was vorige week dus op vakantie geweest en ik ging niet mee omdat ik met me vader mee op vakantie was, had hij vandaag op school een tekening gemaakt van de vakantie en toen had hij mij er toch bijgetekend, omdat hij het leuk vond dat ik er dan zo toch een beetje bij was en dat het dan veel gezelliger was![]()
![]()
Je mag hem zo komen halen moussy!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Mag ik héél brutaal zijn dan..... kan me niet schelen waar je woont, ik stuur mn schoonouders wel
Cas is die van hem kwijt en toen dat gebeurde was hij redelijk ontroostbaar
yeah, Cas gaat weer gelukkig worden achter in de auto
Ik zou er ook zo geld voor geven, maar niet zoooo veel als dat er gevraagd wordt op marktplaats.
Ik heb voor iedereen zo eentje gemaakt:quote:Op woensdag 12 mei 2004 08:58 schreef Rewimo het volgende:
Voor ons heb je toch zeker wel taart hè?
Jammer dattie overleden is, Karinquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:18 schreef Karin het volgende:
Ik ga dus straks als het gaat met Bram op wasmachinejacht. Geen idee waar ik op moet letten.
Hmmmm, lekker!quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:21 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik heb voor iedereen zo eentje gemaakt:
[afbeelding]
Het toerental idd en het laadvermogen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:18 schreef Karin het volgende:
Ik ga dus straks als het gaat met Bram op wasmachinejacht. Geen idee waar ik op moet letten.
Die heeft mijn moeder ook jaren gehad (24 jaar gedaan met 1 wasmachine om precies te zijn, maar mijn vader is erg handig, dus die kon hem meestal wel oplappen als er iets mee was)(4 gezinsleden en dan ook nog jarenlang was van mijn opa en oma erbij).quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
voor is ook het toerental belangrijk, het laadvermogen, de mogelijkheden qua programma's (eco-knop enzo) en of het een beetje energiezuinig geval is. ik vind tot op heden nog steeds de aeg lavamat ideaal. lekker makkelijk te bedienen.
Oooooh, te schattig!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:21 schreef beefcake het volgende:
Dylan ligt de duimenHij snapt alleen nog niet zo goed dat ie zijn hand en hoofd dan niet moet bewegen. Dan gaat zijn duimpje weer uit zijn mond en wordt ie boos! Als ie dan eindelijk een beetje stil ligt met zijn duimpje in zijn mond, zit ie met de rest van zijn hand zijn neus te aaien, zooooo lief!!!
Nee, niet echt, ik heb net een stapel papieren opgeruimd (meestal mijn vrijdag-klusje) en er ligt nog wat archiefspul. Nog een verslagje afmaken en dan is alles eigenlijk weg. Ik ga straks maar even met het letter-apparaat spelenquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:12 schreef beefcake het volgende:
Rewimo werkze nog vandaag! Is er niet iets wat je kan doen dat je eigenlijk niet meer afkrijgt vandaag? Dan gaat de tijd sneller!! Deed ik ook de laatste dag voor mijn zwangerschapsverlof. Ik was bezig met een vertaling, maar die tekst was zo lang, dat kon ik nooit in één dag afkrijgen. Voor ik het wist was de dag voorbij (en daar kwam bij dat het vrijdag was en ik maar tot 15:00 uur hoefde te werken)
PIET - Kinderkamerquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:56 schreef pluisje het volgende:
En dan met grote letters "Piet" op de doos schrijven
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Is dat nou de Inpak-Piet?
Beter nog: ik heb er een filmpje van! Hij is alleen 2,4 Mb dus ik kan hem niet mailen. Weet iemand hoe je het kleiner kan maken?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:14 schreef beefcake het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een fotootje kan maken op het goede duim-moment![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:32 schreef LadyS het volgende:
melonovy is van de filmpjes heb ik begrepen
of kan je hem niet op die gratis webspace zetten, waar iemand het over had laatst?
*nieuwsgierig is*
het is inderdaad al een stuk minder, maar je ziet het nog wel hoor (korstjes hier en daar)quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Lady-wrb, is Luca eigenlijk alweer krentenbol-af?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
zo rewimo, de halve dag is al om. nou de andere helft nog! (viel toch wel mee?)
Kom gezellig bij mij tijdschriftenbakken opruimen !quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het schiet niet echt op hoor
Ik ga telefonisch enquetes afnemen voor het NIPO.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:14 schreef lady-wrb het volgende:
wat ga je nou precies doen troel?
Mwah, ik denk dat het wel meevalt. Ik werk zelf wel mee aan enquetes als ik hoor dat ze van het NIPO zijn, ze staan ook wel op het station soms. Je weet dan tenminste dat er een fatsoenlijk bedrijf achter zit!quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:21 schreef lady-wrb het volgende:
leuk voor je. ben je niet bang dat je vervelende mensen aan de telefoon krijgt of zijn het mensen die zich er speciaal voor opgegeven hebben?
Die heb ik niet gekregenquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
en je hengel? was die ook bij die buurman?
Een bril heeft hij zijn hele leven alquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:30 schreef Sylvana het volgende:
Dat is idd handig dat jij dat dan voor je vader kunt doen Rewimo, maar kan je vader dan geen bril nemen, of is zijn zicht zo erg verslechterd dat dat niet helpt?
Goed! Hij doet het erg goed, en zn mamsie en hij zijn afgelopen maandag weer thuis gekomen. We zouden vanavond naar ze toe gaan, maar door de drukte is dat er niet van gekomen, omdat we ook nog wel eventjes moeten reizen dan. Als het goed is gaan we nu morgenavondquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het met je nieuwe neefje, clauwhee?
Ja nou echt wel, zou ik ook doen als ik jou was hoor Angel! Dis toch niet leuk meer!quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:45 schreef Rewimo het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaargh, AngelKun je niet eens voorzichtig te berde brengen dat die auto die man zo ook een heleboel geld kost, en of ie niet wat beters heeft voor je?
ik wou nou nét hetzelfde gaan vragenquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:56 schreef Rewimo het volgende:
Heeft ie die koppakking nou vervangen?
Mja, je zou hem dan even aan kunnen zetten hè?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:08 schreef Jessicaa het volgende:
Nee ik heb bijna nooit mobiel aanstaan
Misschien komt het van buiten, ga daar even snuiven!quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:18 schreef clauwheee het volgende:
Hmmmz...het stink echt heel branderig hier in het pand...maar vrienlief en ik kunnen niet echt iets vinden..
Nee dat is het niet, daar dachten wij ook als eerste aanquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien komt het van buiten, ga daar even snuiven!
Dat bedoel ik..quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:57 schreef Rewimo het volgende:
O gezellig...Lekker snugger van die lui
Hoe komt dat jessie? Door dat fotovoorvalletje of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:00 schreef Jessicaa het volgende:
Angel wat een gedoe
En s'middags Bo weer naar de peuterspeelzaal (waar ik niet zo'n lekker gevoel meer bij heb)
Nee, ze kent die foto ook niet. Dus zonder toestemming mag het niet gaat ff bellenquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
HuhDat ligt er een beetje aan. Heeft ze die foto zelf ooit aan een instantie verstrekt, bijvoorbeeld vanwege een wedstrijd. In principe is het antwoord nee, als er geen toestemming is.
Dat is absoluut een privacy-issue dus. Als ik haar was zou ik even bellen met Veronica en vragen hoe ze aan de foto komen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:30 schreef jolene het volgende:
Dat heb ik niet gevraagd![]()
Ze was voornamelijk overstuur door de kop BABY WINNEN (dit vanwege een nieuw programma)
zo klinkt het wel een stuk logischer.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil even duidelijk maken dat ik op dit gebied niets meer heb dan mijn propedeuse, dus ik ben niet speciaal opgeleid voor dit gebied. In principe kun je gewoon op straat gefotografeerd worden ja, LadyS, en daar kun je niet zo makkelijk bezwaar tegen maken. In de eerste plaats kom je er bijna niet achter als de vriendin van Jolene de gids niet had gekocht en niemand in haar omgeving, was ze er nooit achter gekomen en in de tweede plaats is het amper te doen daar toestemming voor te vragen. Kijk maar eens naar de tv, daar worden regelmatig mensen op straat getoond die gewoon voorbijlopen, daar kun je niks tegen doen. Spreken ze je aan en halen ze jou speciaal op camera, dan kun je wel je medewerking weigeren.
Foto's?quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:37 schreef clauwheee het volgende:
:Niek
![]()
Ik zal es kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |