abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18950865
Hier verder! Vervolg op Het Speeltuinbankje - Deel 48
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 11:17:38 #2
43556 miss_dynastie
pi_18950899
LadyS, inderdaad gewoon een paar keer heen en weer rijden als het niet anders kan.... en ik weet niet hoe duur laten bezorgen is?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 11:27:27 #3
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18951166
Lily, een aanhangwagen kun je 2 uur gratis krijgen van de Gamma omdat je bij hun iets groots zwaars hebt gekocht

Brighteyes en miss-d, het hele probleem is dat we geen auto met een trekhaak hebben. En degene die hem wel heeft is dus op dit moment zijn moeder aan het begraven
Verder heeft de vriend van mijn schoonzusje een auto met een trekhaak, maar die auto is zoo verrot daar wil ik mijn ergste vijand ook niet in laten rijden. Hij rijdt er zelf amper in omdat ie niet gekeurd is en dat soort dingen.

Bezorgen doen ze niet Tenminste niet van die steentjes, want we hadden aangegeven dat dat niet nodig was. Want anders worden ze meteen vanuit de leverancier bezorgd. Dus dat kan nu niet meer veranderd worden

Ach, we zien het wel
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_18951204
quote:
Jeetje, wat een eng verhaal !!! Hoe is het met je schoonzusje? En als je morgen gaat, kun je toch je digitale toestel meenemen, of ben ik nu gek En rustig aan he
Ze is heel erg moe, maar voor de rest voelt ze zich wel redelijk goed. Ze is nog even aan het bekomen van alles, logisch ook wel, ze gingen er tot vlak voor dat Niek geboren werd vanuit dat ze natuurlijk en thuis zou bevallen, maar dat liep dus even anders. Maar voor de rest gaat het wel goed!

Jazeker nemen we de digitale ook mee, maar het was niet zeker of wij daar vandaag zouden blijven of weer terug naar Groningen gingen, en daar hebben we geen internet, snappie Maar we gaan nog wel weer terug want ik heb hier ook nog wel wat te doen, en dan blijven we daar morgen wel wat langer

Ik zal het rustig aan doen, heb nu lekker weekend en ga gisteren zo snel mogelijk vergeten
  vrijdag 7 mei 2004 @ 11:38:38 #5
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18951347
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 11:27 schreef LadyS het volgende:
Brighteyes en miss-d, het hele probleem is dat we geen auto met een trekhaak hebben.

jullie bedoelen natuurlijk dat het in de achterbak van de auto zou kunnen
Het is 22m2 dus dat is echt heeeeeeeeeeeeeeel veel heen en weer rijden. Je kan ook niet teveel laden in ons oude opeltje corsa, want dat zakt ie door zijn hoeven.

Maar idd.. als er echt geen oplossing is zullen we of dat meoten doen, of gewoon een dure bestelbus huren ofzo
  vrijdag 7 mei 2004 @ 12:02:23 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_18951830
Op verzoek van Melovony titel aangepast.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 13:01:06 #7
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_18952453
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 11:29 schreef clauwheee het volgende:
Jazeker nemen we de digitale ook mee, maar het was niet zeker of wij daar vandaag zouden blijven of weer terug naar Groningen gingen, en daar hebben we geen internet, snappie Maar we gaan nog wel weer terug want ik heb hier ook nog wel wat te doen, en dan blijven we daar morgen wel wat langer
Gaat dus weer langer duren . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_18952562
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 13:01 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Gaat dus weer langer duren . . .
Nee hoor Juist niet. Anders hadden jullie waarschijnlijk zondag pas een foto gezien nu misschien vanavond al!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 14:54:56 #9
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18954260
Rewimooooooooooooooooooooooooooo
ik wilde even afzeggen voor morgen.
Ik mail je nog ok.
pi_18954656
* Syrena gaat alweer naar huis!

Korte werkdag vandaag. Het zit nog vol studenten, maar die kiep ik er nu mooi uit *evil*
Er lag nog zoveel werk dat het sneaky aan mijn scriptie typen niet gelukt is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 mei 2004 @ 15:16:49 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18955023
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 14:54 schreef Jessicaa het volgende:
Rewimooooooooooooooooooooooooooo
ik wilde even afzeggen voor morgen.
Ik mail je nog ok.
O, jammer! Ik lees het wel dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:50:49 #12
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18957731
wij hadden trouwens een leuke meevaller gisterenavond
We wilden het rolgordijn bestellen voor het kamertje van BabyS. Omdat het daar niet te harden is in de zomer, hadden we bedacht dat er een goed gordijn moest komen
Wij informatie ingewonnen hier en daar. Bij Roobol hadden ze een rolgordijn voor ong 180 euro toen we nog aan het rondsnuffelen waren wisten we de maten niet precies, dus het was een bedrag bij benadering. Dat is met een reflecterende achterkant. Dus dat houdt de warmte buiten (ook het licht maar goed) Met ander soort gordijnen kwam je ook snel op dat bedrag uit dus hebben we maar hiervoor gekozen.

Goed, wij er dus heen gisteren. (met de juist maten ) Zegt ze dat we even mee moeten lopen naar de rolgordijnenafdeling, heeft ze daar een rolgordijn hangen die ietjespietsje minder warmte tegenhoudt, maar zeer zeker zal voldoen, voor 57 euro En die was ook nog eens in de aanbieding (normaal 71 euro)
Dat is nou om blij van te worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 mei 2004 @ 17:41:43 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18959025
Da's lekker, LadyS!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 19:54:05 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_18962135
lois, ik heb ook nog wel wat over die kunststof kozijnen te melden. zorg dat je alles precies op papier krijgt. de maten, de tekening en ook de afwerking.
in mijn vorige huis had ik ook kunststof kozijnen laten zetten en daar is zoveel fout gegaan. de ramen bleken 10 cm te klein zijn ingemeten, een kozijn hadden ze opzijn kop gemonteerd, kunststof aftimmering terwijl ik mdf besteld had, verkeerde vensterbanken en tot overmaat van ramp verdewenen de monteurs in het niets voordat het klaar was.
dus laat alles precies vastleggen wat je afspreekt, want je hebt er toch een boel ellende van!
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 19:56:25 #15
43556 miss_dynastie
pi_18962189
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 11:27 schreef LadyS het volgende:
Brighteyes en miss-d, het hele probleem is dat we geen auto met een trekhaak hebben. En degene die hem wel heeft is dus op dit moment zijn moeder aan het begraven
Kun je de auto van diegene lenen?
En in een ongekeurde auto moet je inderdaad niet rijden!!
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2004 @ 19:57:11 #16
43556 miss_dynastie
pi_18962213
Das een mooie meevaller LadyS.... en ook keurig van die winkeljuf dat ze je daarop gewezen heeft
pi_18963023
Wauw hee LadyS das nog eens een meevaller!! 180 euro was ook wel heel errug duur geweest Weet je al hoe jullie het gaan doen met de stenen?

Das wel balen dat het zo rottig gelopen is bij jou met de kozijnen lady-wrb! Dat zulk soort lui nog een zaak runnen begrijp je toch niet
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Jubileum moderator vrijdag 7 mei 2004 @ 20:29:34 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18963044
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:54 schreef lady-wrb het volgende:
lois, ik heb ook nog wel wat over die kunststof kozijnen te melden. zorg dat je alles precies op papier krijgt. de maten, de tekening en ook de afwerking.
in mijn vorige huis had ik ook kunststof kozijnen laten zetten en daar is zoveel fout gegaan. de ramen bleken 10 cm te klein zijn ingemeten, een kozijn hadden ze opzijn kop gemonteerd, kunststof aftimmering terwijl ik mdf besteld had, verkeerde vensterbanken en tot overmaat van ramp verdewenen de monteurs in het niets voordat het klaar was.
dus laat alles precies vastleggen wat je afspreekt, want je hebt er toch een boel ellende van!
Jeetje wat een verhaal
Bedankt voor de tips, ik zal het gelijk even aan jeroen doorgeven.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_18964639
Mensies!! Mijn nieuwe, knappe, lieve neefje staat in het trotse ooms en tantes topic!!!
pi_18964924
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Mensies!! Mijn nieuwe, knappe, lieve neefje staat in het trotse ooms en tantes topic!!!
Echt een kjoetie, daar mag je met recht trots op zijn !!

Hmmm...boodschappentas op shoplijstje schrijft...
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_18965092
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:42 schreef Syrena het volgende:
Hmmm...boodschappentas op shoplijstje schrijft...
Hee de boodschappentas is weer terug van weggeweest
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:02:27 #22
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18965346
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kun je de auto van diegene lenen?
En in een ongekeurde auto moet je inderdaad niet rijden!!
nou, op zich zou dat wel mogen van hem, maar hij is momenteel in Rotterdam (ik weet het niet precies, maar ergens in die buurt) Ik wil hem ook niet bellen of hij er morgen is Hij heeft al genoeg aan zijn hoofd.

maar het is opgelost, want een collega van Peter wil morgen gelukkig helpen
pi_18966671
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:50 schreef beefcake het volgende:

[..]

Yep, lekker een grote, niet zo opvallende tas, van stof voor de luchtcirculatie

pi_18966941
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:50 schreef beefcake het volgende:

[..]

Wie had dat ook alweer bedacht, Toot toch?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:18:54 #25
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_18967038
Ja dat was Toot
Toot die toen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak postte!!!!!
Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot waar zit je toch?
Gaat alles goed met Danielle?

Ik ga pitten.
Morgen een druk dagje. Er is weer geen thuishulp. Bo kan gelukkig bij oma spelen. Dan alleen Janneke moet te doen zijn. Voor Janneke ook wel eens lekker alle aandacht van mij.

Truste!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')