Ze is heel erg moe, maar voor de rest voelt ze zich wel redelijk goed. Ze is nog even aan het bekomen van alles, logisch ook wel, ze gingen er tot vlak voor dat Niek geboren werd vanuit dat ze natuurlijk en thuis zou bevallen, maar dat liep dus even anders. Maar voor de rest gaat het wel goed!quote:Jeetje, wat een eng verhaal !!! Hoe is het met je schoonzusje? En als je morgen gaat, kun je toch je digitale toestel meenemen, of ben ik nu gek En rustig aan he
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:27 schreef LadyS het volgende:
Brighteyes en miss-d, het hele probleem is dat we geen auto met een trekhaak hebben.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:29 schreef clauwheee het volgende:
Jazeker nemen we de digitale ook mee, maar het was niet zeker of wij daar vandaag zouden blijven of weer terug naar Groningen gingen, en daar hebben we geen internet, snappieMaar we gaan nog wel weer terug want ik heb hier ook nog wel wat te doen, en dan blijven we daar morgen wel wat langer
Nee hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Gaat dus weer langer duren . . .
O, jammer! Ik lees het wel danquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:54 schreef Jessicaa het volgende:
Rewimooooooooooooooooooooooooooo
ik wilde even afzeggen voor morgen.
Ik mail je nog ok.
Kun je de auto van diegene lenen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:27 schreef LadyS het volgende:
Brighteyes en miss-d, het hele probleem is dat we geen auto met een trekhaak hebben. En degene die hem wel heeft is dus op dit moment zijn moeder aan het begraven![]()
Jeetje wat een verhaalquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:54 schreef lady-wrb het volgende:
lois, ik heb ook nog wel wat over die kunststof kozijnen te melden. zorg dat je alles precies op papier krijgt. de maten, de tekening en ook de afwerking.
in mijn vorige huis had ik ook kunststof kozijnen laten zetten en daar is zoveel fout gegaan. de ramen bleken 10 cm te klein zijn ingemeten, een kozijn hadden ze opzijn kop gemonteerd, kunststof aftimmering terwijl ik mdf besteld had, verkeerde vensterbanken en tot overmaat van ramp verdewenen de monteurs in het niets voordat het klaar was.
dus laat alles precies vastleggen wat je afspreekt, want je hebt er toch een boel ellende van!
Echt een kjoetie, daar mag je met recht trots op zijn !!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Mensies!! Mijn nieuwe, knappe, lieve neefje staat in het trotse ooms en tantes topic!!!
Hee de boodschappentas is weer terug van weggeweestquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:42 schreef Syrena het volgende:
Hmmm...boodschappentas op shoplijstje schrijft...
nou, op zich zou dat wel mogen van hem, maar hij is momenteel in Rotterdam (ik weet het niet precies, maar ergens in die buurt) Ik wil hem ook niet bellen of hij er morgen isquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je de auto van diegene lenen?
En in een ongekeurde auto moet je inderdaad niet rijden!!
Yep, lekker een grote, niet zo opvallende tas, van stof voor de luchtcirculatiequote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee de boodschappentas is weer terug van weggeweest![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee de boodschappentas is weer terug van weggeweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |