Ik ben morgen vrij! De Koninklijke Bibliotheek waar wij bij in zitten is dicht, dus wij ook
maar ik neem wel wat werk mee naar huis, want door het gehyper vandaag heb ik iets niet helemaal afgekregen en dat moet wel donderdag af, en verder kruip ik nog even achter de naaimachine en... lekker badderen en tutten want moi heeft een date morgenavond
Bij m'n ouders wonen is op zich wel ok, maar mijn vader heeft 3 jaar geleden een herseninfarct gehad en is daardoor toch wel veranderd, en daardoor de situatie thuis en tussen mijn ouders ook wel.
En eigenlijk kijk ik er niet zo naar uit om dat van dichtbij te moeten bekijken.
Kan het niet goed uitleggen, maar goed. Wat moet dat moet, en ik mag blij zijn dat ik er terecht kan (ook met 3 katten, waaronder een hele jonge!).
Ik wil graag een huis kopen met een eigen tuintje. Lijkt me niets lekkerder dan in mijn eigen tuin te zitten met mijn poezebeesten om me heen.
Heb eerst in een flat gewoond en nu dus in een hofje met een gezamenlijke binnenplaats, dus ik ga nu voor een hele tuin voor mij alleen.