quote:Ben ik hier ook rood?
Ja, dus, maar Rewimo hierboven ook. Maar de rest van de mensen hier in het topic niet.
Ligt dit aan mijn scherm? Krijg helemaal admin gevoelens...
quote:
Nee hoor, ik zie het zooitje ongeregeld dat de crew moet voorstellen ook als oranje. Gij is niet de enige die dat zo ziet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees net ergens dat het Oranje moet voorstellen, maar waarom dan niet iedereen?
*snik* het is al weer weg!
Ja, maar om de een of andere reden was ik voor 1 minuutje ook bij de in-crows gerekend, dus vandaar dat ik me af vroeg waarom de een wel en de ander niet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het zooitje ongeregeld dat de crew moet voorstellen ook als oranje. Gij is niet de enige die dat zo ziet.
Ben ik geweest en waarom zou dat geen goed idee zijn ??quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvana, de kinderbescherming lijkt me niet zo'n goed idee (weet niet wie dat opperde), maar je ouders noemen als excuus voor hun dumpgedrag dat jullie zo weinig in het huishouden doen. Ik zou zeggen: stel ze voor zelf wat meer in het huishouden te doen en laat ze lekker hun eigen zoon opvoeden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |