genoeg op sites te vindenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:41 schreef firecow het volgende:
[afbeelding]
Hier verder![]()
Kom op mensen, posten die filmpjes en fotos van gisteren ! ik heb genoeg camera's gezien dus
Nee, dan heb ik toch een ander gemeetquote:Op maandag 10 mei 2004 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee als we nou allemaal bij elkaar hebben gestaan hebben we elkaar vast ook gezien...
Hebben we herkenningspunten? Ik was die gozer met dat Ajax shirt aan, tussen al die mensen...
Grappigquote:Op maandag 10 mei 2004 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee als we nou allemaal bij elkaar hebben gestaan hebben we elkaar vast ook gezien...
Hebben we herkenningspunten? Ik was die gozer met dat Ajax shirt aan, tussen al die mensen...
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:10 schreef The_Hives het volgende:
eentje dan.
[afbeelding]
ietsje meer dan 15.000
stond daar ook tussen het sportscafe en de heineken hoekquote:Op maandag 10 mei 2004 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Schuin achter je, meer in de richting van het terras van de Heineken Hoek
Ik stond bij de taxistandplaats bij de Heinekenhoek.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:58 schreef superjoden het volgende:
[..]
stond daar ook tussen het sportscafe en de heineken hoek![]()
hadden we toch effe een leuke ajaxFOK meeting van kunnen makenquote:Op maandag 10 mei 2004 17:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik stond bij de taxistandplaats bij de Heinekenhoek..
Ja met bier en vrouwenquote:Op maandag 10 mei 2004 17:01 schreef superjoden het volgende:
[..]
hadden we toch effe een leuke ajaxFOK meeting van kunnen maken![]()
Volgens mij is Heineken zijn prive-sponsor ofzo, want hij liep continu met een flesje in zijn hand.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Ik ergerde me wel aan Sikora. Die liep te feesten alsof hij met 30 goals Ajax aan de titel had geholpen.
Hij had diep verscholen een beetje ongemakkelijk mogen springen.
ach laat hem....feest van ons allemaal.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Ik ergerde me wel aan Sikora. Die liep te feesten alsof hij met 30 goals Ajax aan de titel had geholpen.
Hij had diep verscholen een beetje ongemakkelijk mogen springen.
Toch was het toen iedereen werd toegezongen, het bij Sikora heel erg snel weer stil werd.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:59 schreef Dizzee het volgende:
[..]
ach laat hem....feest van ons allemaal.
ik heb ook geapplaudiseerd voor soutaars![]()
Ik kon het me al niet voorstellen.........quote:Op maandag 10 mei 2004 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
psssst Frenk...
Het waren er ook ietsje meer dan de media je wilt doen geloven
ik heb het latrer op tv teruggezien, en sikora vroeg er zelf om, om toegezongen te worden.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch was het toen iedereen werd toegezongen, het bij Sikora heel erg snel weer stil werd.
op p2 waren er toen geloof ik maar iets van 20.000.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Niet om het een of ander, maar 15.000 supporters op het Leidscheplein, dat is toch echt een diepterecord voor en club zoals ajax. Vorige kampioenschap waren het toch echt wel om en nabij de 100.000!
quote:Op maandag 10 mei 2004 18:23 schreef F1Bas het volgende:
ff een frustatie van PSV'er:![]()
calimero tekst
quote:Op maandag 10 mei 2004 18:23 schreef F1Bas het volgende:
Eric Weijers uit
Bemmel:"Tjongejonge,was me dat weer
lachen! Wordt Waterreus bij zijn
afscheid uitgescholden voor Koeman! Het
is wat! Zelfs dat doen die Eindhovense
boeren niet goed.
Maar goed dat jullie het allemaal weer
fijn in beeld brachten,NOS.En ook goed
dat jullie niet lieten zien wat er na
die verspreking gebeurde (ja,'s avonds
laat,als er drie mensen kijken).
Gelukkig dweepten jullie weer met
Neerlands voetbaltrots.Daar worden
immers nooit fouten gemaakt.Nou ja,
hoogstens worden er wat spelers van
bezoekende clubs in elkaar gemept.Oh
ja,kan meisje Van der Vaart met haar
publiciteitsgeile hoofdje uit beeld
blijven? Het was een voetbalhuldiging!"
Je wilt niet weten wat die gekken allemaal willen doen bij een paar wapperende jodenvlaggen!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:29 schreef devv05 het volgende:
Owja en al-qaida aanslag? Zelfs bin-laden is stiekem een jood
was eerder een halve minuut ...quote:Op maandag 10 mei 2004 18:41 schreef The_Hives het volgende:
Iemands nog wat van die minuut stilte meegekregen?
Ik heb het iig niet gemerkt.
Hihihi, ja! Ik blijf maar zwaaien!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]ge-wel-dig!
Voor wie?quote:Op maandag 10 mei 2004 18:41 schreef The_Hives het volgende:
Iemands nog wat van die minuut stilte meegekregen?
Yeah right, 100.000 man op P2.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Niet om het een of ander, maar 15.000 supporters op het Leidscheplein, dat is toch echt een diepterecord voor en club zoals ajax. Vorige kampioenschap waren het toch echt wel om en nabij de 100.000!
Voor para, carlo en iedereen die er niet bij kon zijn..quote:Op maandag 10 mei 2004 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Voor wie?
Overschat ik ajax een keer, is het ook weer niet goed..........quote:Op maandag 10 mei 2004 18:46 schreef golfer het volgende:
Yeah right, 100.000 man op P2.![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 18:48 schreef devv05 het volgende:
Als je dat niet gemerkt hebt, wtf was je daar dan aan het doen?
me tooquote:Op maandag 10 mei 2004 16:58 schreef superjoden het volgende:
[..]
stond daar ook tussen het sportscafe en de heineken hoek![]()
Ik neem aan dat Franky daar niet was met zijn Feyenoord sjaalquote:Op maandag 10 mei 2004 18:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor para, carlo en iedereen die er niet bij kon zijn..
Als je dat niet gemerkt hebt, wtf was je daar dan aan het doen?
Ik denk niet dat ik met open armen ontvangen was op het Leidscheplein!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:50 schreef F1Bas het volgende:
Ik neem aan dat Franky daar niet was met zijn Feyenoord sjaal
Heerlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:23 schreef F1Bas het volgende:
Eric Weijers uit
Bemmel:"Tjongejonge,was me dat weer
lachen! Wordt Waterreus bij zijn
afscheid uitgescholden voor Koeman! Het
is wat! Zelfs dat doen die Eindhovense
boeren niet goed.
Maar goed dat jullie het allemaal weer
fijn in beeld brachten,NOS.En ook goed
dat jullie niet lieten zien wat er na
die verspreking gebeurde (ja,'s avonds
laat,als er drie mensen kijken).
Gelukkig dweepten jullie weer met
Neerlands voetbaltrots.Daar worden
immers nooit fouten gemaakt.Nou ja,
hoogstens worden er wat spelers van
bezoekende clubs in elkaar gemept.Oh
ja,kan meisje Van der Vaart met haar
publiciteitsgeile hoofdje uit beeld
blijven? Het was een voetbalhuldiging!"
Minuut stilte is imho altijd zeer indrukwekkend, zeker waar grote groepen bij elkaar zijn!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Die stilte die er viel was voor de rest indrukwekkend
Dan moet dat een stuk voor de huldiging gebeurt zijn. Kwam volgens mij rond een kwartier voor de huldiging op het plein, maar heb niets gemerkt.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Sloeg niet op jou Frenky
Maar het is jammer dat men dat in de café's niet hoorde, en daar dus gewoon verder feestten...
Die stilte die er viel was voor de rest indrukwekkend
Ze kreeg gisteren vast meer response dan op de TMF Awards!quote:Op maandag 10 mei 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
Sylvie was ook een beetje kampioen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, ze had Rafael beloofd dat als hij kampioen werd, zij in haar kampioensslipje zou slapen. Met 3 kruisjes.
Was ook geen reactie op jou maar op een post ergens boven jou... Overigens ben je wat mij betreft welkom hoor, zo'n kampioensfeestje is toch iets wat je minstens 1x in je leven mee moet makenquote:Op maandag 10 mei 2004 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met open armen ontvangen was op het Leidscheplein!
Ze zal wel Duitse roots hebben, het verschil tussen blasen en blazen is niet zo heel duidelijkquote:Op maandag 10 mei 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Opblaas Sylvie! Sylvie zelf blaast altijd verkeerd bij de agenten. Ze trapt er steeds weer in. Ze denkt dat je moet zuigen bij de alcoholcontrole.
Was wel mooier voetbal. Heroïscher ook.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:10 schreef Doc het volgende:
Misschien een beetje raar, maar ik heb telkens het idee dat ik vorig jaar een mooier seizoen vond...
Yep. Prijzen zeggen wat dat betreft niet alles.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was wel mooier voetbal. Heroïscher ook.
Vorig seizoen Chivu, nu Maxwell?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was wel mooier voetbal. Heroïscher ook.
De speler met de meeste minuten is overigens net zo cool, dat dan wel.
coooolllll, zelfs met 3 punten aftrekquote:Op maandag 10 mei 2004 21:20 schreef The_Hives het volgende:
Jong Ajax met 2-1 gewonnen van jong psv.
2e kampioen in 2 dagen![]()
Gefeliciteerd!!
Ja, ze zijn gister nog wezen waren op die boot. Ik zou nl. naar een feestje gaan waar zij ook zouden komen, maar toen belden ze dat ze het niet gingen redden omdat ze dus op een boot aan het varen waren...quote:Op maandag 10 mei 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Overigens, mijn vriendin vroeg gisteren of ze nog gingen varen op die boot.
We zijn GEWELDIG!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:24 schreef tong80 het volgende:
Het tweede van Ajax wint met 2-1 van PSV vanavond en is net als het eerste kampioen.
Wat zijn we toch ongelooflijk goed. En dat terwijl de beste jeugd van Ajax in het eerste speelt.
Uitsel van executie.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat kampioenschap is nog niet officieel natuurlijk. Het schikkingsvoorstel is afgewezen. Zolang de KNVB geen definitieve uitspraak heeft gedaan is het onder voorbehoud
Gefeliciteerd de club die het alsnog wordt.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat kampioenschap is nog niet officieel natuurlijk. Het schikkingsvoorstel is afgewezen. Zolang de KNVB geen definitieve uitspraak heeft gedaan is het onder voorbehoud
Zo is dat!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:56 schreef Doc het volgende:
We zijn GEWELDIG!
Yeah, Jong Kampioenen!!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:20 schreef The_Hives het volgende:
Gefeliciteerd!!
We zijn gewoon de beste!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:20 schreef The_Hives het volgende:
Gefeliciteerd!!
Ik heb 'm op 316 of 318 ook gelezen, jaquote:Ergernissen-verhaaltje
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:51 schreef JaWi het volgende:
Zo, voor het eerst sinds zondag weer achter de computer
Leidsche was super!
bron: BBC-sitequote:Man Utd to stage tournament
Manchester United hope to attract Europe's top teams
Manchester United are set to reveal plans for a new pre-season tournament which would see Europe's biggest clubs playing at Old Trafford every summer.
United hope the 'Tournament of Champions', as it is will be known, can prove as successful as the Amsterdman Tournament.
Wij hadden een stel gasten bier laten halen voor onsquote:Op maandag 10 mei 2004 20:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Stond jij met de HH rechtsnaast je keeper, die matten kwamen van achter ons...
Was trouwens jammer dat het bier bij ons voor de huldiging al op was en we niet meer konden halen...
Als die gozer nog ff door ouwehoert, is het straks nog de schuld van Ajax dat Trabelsi weg wilquote:11/5/2004 - Zaakwaarnemer Trabelsi boos op Koeman
In het ED heeft de zaakwaarnemer van Hatem Trabelsi zich boos uitgelaten over de uitlatingen van Ronald Koeman. De Ajax coach zou twijfelen over de de reden waaom Trabelsi zich had ziekgemeld en het feestje liet lopen. Tot teleurstelling van de spelersgroep was hij ook 's avonds niet aanwezig bij het intieme feestje. "Koeman zegt dat Hatem geen lid meer is van de Ajax-familie. Maar wat voor een familie is dat dan? Een familie die liegt" aldus de zaakwaarnemer.
Daar hebben ze dus hun twijfels over. Net als over zijn blessure sinds februariquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:37 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens Endt gister bij Godenzonen wilde Trabelsi wel komen maar voelde hij zich daarvoor te slecht, hij was nog wel naar de wedstrijd komen kijken.
Daar heeft hij het zelf naar gemaakt. Dan moet je de gevolgen aanvaarden ook.quote:maar het is ook maar beter dat hij niet gekomen is want hij zou toch uitgefloten worden.
Niemand kan aan komen zetten met een verhaal dat 'ie begin oktober geblesseerd raakt, tot de winterstop niet meer speelt, half geblesseerd naar de Africa Cup gaat en daar bijna alle wedstrijden speelt, en terugkomt en na een invalbeurt weer geblesseerd is tot het einde van het seizoen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Daar hebben ze dus hun twijfels over. Net als over zijn blessure sinds februari
[..]
Daar heeft hij het zelf naar gemaakt. Dan moet je de gevolgen aanvaarden ook.
ROFLMAO, dat filmpje was echt superquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:21 schreef zjroentje het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.
Galasek.
niet door mij iigquote:maar het is ook maar beter dat hij niet gekomen is want hij zou toch uitgefloten worden.
blijft prachtigquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:21 schreef zjroentje het volgende:
Galasek.
preciesquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Niemand kan aan komen zetten met een verhaal dat 'ie begin oktober geblesseerd raakt, tot de winterstop niet meer speelt, half geblesseerd naar de Africa Cup gaat en daar bijna alle wedstrijden speelt, en terugkomt en na een invalbeurt weer geblesseerd is tot het einde van het seizoen.
ook mee eensquote:Ik vind het een geweldige voetballer, maar wat mij betreft zou Ajax z'n salaris gewoon in moeten houden.
nope, hoef hem niet meer in Ajax-shirt te zien.quote:Kan 'ie geen club vinden, biedt je 'm een prestatiecontract aan net als O'Brien.
same here.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:52 schreef The_Hives het volgende:
nope, hoef hem niet meer in Ajax-shirt te zien.
15.000 fokkers bij de Heinekenhoek, en nog een aantal duizenden anderen bedoelen zequote:Op maandag 10 mei 2004 18:51 schreef manny het volgende:
15.000 is idd belachelijk lage schatting. Ik schat toch minnestens: 35.000 of meer
Zwaaien? Ik zit in Rotterdam op school, gisteren een prachtdag gehadquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:14 schreef Shir het volgende:
[..]
En wemet z'n allen naar de Kuip.......hihi...
Same here..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:00 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
same here.
of het nu wel of niet door z'n zaakwaarnemer komt, hij heeft het voor mij verbruit
geweldigquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:13 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ik had er nog een een smsje gestuurd "de groeten van het Leidseplein"
Ik blijfquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:13 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Zwaaien? Ik zit in Rotterdam op school, gisteren een prachtdag gehad![]()
Ik had er nog een een smsje gestuurd "de groeten van het Leidseplein"
Heeft ie niet eens wat teruggestuurd![]()
Geweldig was datquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:21 schreef zjroentje het volgende:
Galasek.
Je kan hem ook gewoon van internet halenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Geweldig was dat
Aanstaande zaterdag bij de herhaling van Voetbal Insite, er maar is een videoband in gooien.
Dank voor je hulp, ik had hem net al van een Ajax forum gehaaldquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon van internet halen: 10 mb
Voetbal Insite #7
Je meent hetquote:oke, wat ik nu ga posten is niet geschikt voor mensen met een 56K modem
he wat grappig je stond op dezelfde plaatst als waar ik stond! (voor de Amro)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:46 schreef mat_herben het volgende:
ik had jullie gewaarschuwd
Zal (en hoop) Andy wel wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd welke rechtsbuiten ze nou gaan kopen...
dat heb ik met de foto's van mat_h.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:bij die foto's van Devv kan ik mezelf steeds net niet zien
hehe ik stond bijna naast je ouwe..;)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:46 schreef leonard_jaag het volgende:
Volgens mij heb ik een site gevonden waar ik het gratis op kan zetten..
ff testen
**klik**
http://adorablebunnies.com/UPLOAD/ajax
het werkt!!
Ik heb al verscheidene keren gelezen dat ze Andy willen hebben, tenzij hij te duur is, dan wordt het een of andere Afrikaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zal (en hoop) Andy wel worden
Dat mag ik toch hopen van niet. Zo een onbetrouwbaar iemand hoef ik niet bij Ajax te zien. Wordt vast en zeker een Trabelsi IIquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:24 schreef jimjim1983 het volgende:
Kale Uche
Hij wilde wel, maar die Polen niet.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Als Uche naar Ajax wilde komen had ie er allang gezeten denk ik...
laatste nieuws:quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:47 schreef Shir het volgende:
[..]
Ik heb al verscheidene keren gelezen dat ze Andy willen hebben, tenzij hij te duur is, dan wordt het een of andere Afrikaan.
quote:Ajax moet wachten op Van der Meyde
Uitgegeven: 12 mei 2004 10:48
AMSTERDAM - Ajax moet voorlopig nog even wachten op Andy van der Meyde. De Amsterdamse club maakte, bij monde van trainer Ronald Koeman, afgelopen weekeinde bekend dat de de international de eerste gegadigde is om te worden aangetrokken als rechtsbuiten. Van der Meyde voert na dit seizoen echter eerst een gesprek met de leiding van Internazionale, die club die hem afgelopen zomer overnam van Ajax.
Naar aanleiding van dat gesprek neemt de aanvaller een beslissing over zijn toekomst."Ajax zal daar op wachten", aldus Chiel Dekker, zaakwaarnemer van Van der Meyde. "Maar we zijn op de hoogte van de interesse van Ajax. Daarnaast weten Koeman en ik precies wat we aan elkaar hebben. Maar eerst moeten we afwachten wat de positie van Andy bij Inter is, voor we andere mogelijkheden gaan aftasten."
Pro Werder: Geldquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:48 schreef ChAoZ het volgende:
pro ajax: uitstraling / naam / historie (hoe je het wilt noemen)
pro werder: bundesliga tov MM-league (hoe leuk ook), geld dat daar ongetwijfeld in grotere mate aanwezig is
onbeslist: selectie (die van ajax kan ook nog steeds uit elkaar vallen)
Selectie uit elkaar vallen moet ik nog zien hoor. Trabelsi is onderhand al opgevangen door Nigel de Jong. Heitinga, Sneijder zullen voolopig nog niet weggaan. We hebben op de plaats van Maxwell ook nog O'Brien lopen, die ik toch echt wel redelijk hoog heb zitten. Al is Maxwell natuurlijk enorm belangrijk voor dit elftal. Daarnaast blijft Galasek. Dan zijn verder de enige twee vraagtekens nog Van Der Vaart, die ik eerder zie blijven dan gaan, en Zlatan, waarvan ik hoop dat hij blijft, maar dan heb je nog altijd Sonck, waar veel mensen vertrouwen in hebben en Yannis Anastasiou die ook wel een redelijke pot kan spelen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:48 schreef ChAoZ het volgende:
pro ajax: uitstraling / naam / historie (hoe je het wilt noemen)
pro werder: bundesliga tov MM-league (hoe leuk ook), geld dat daar ongetwijfeld in grotere mate aanwezig is
onbeslist: selectie (die van ajax kan ook nog steeds uit elkaar vallen)
Bedanktquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:02 schreef sugarnieuws het volgende:
Voor de liefhebber die een kampioenswallpaper wil:
http://home.wanadoo.nl/bas.bakker/ajax/kampioenv1.jpg
Het contrast tussen Jaap Baks en Van Gelder was schitterend toen PSV op doelsaldo kampioen werd. Toen Ajax scoorde werd Jack helemaal gek, terwijl Baks heel rustig verslag deed. De teleurstelling in de stem van Jack toen ajax het niet redde was geweldigquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:53 schreef PLAE@ het volgende:
Zou van Gelder ook zo hard schreeuwen als Feyenoord of PSV scoort
http://home.planet.nl/~bork0028/home/ajax.mp3
Geweldig!quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:53 schreef PLAE@ het volgende:
jaaa dat geluidsfragment blijft G-E-W-E-L-D-I-Gquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:53 schreef PLAE@ het volgende:
Sterker nog, dat IS een trabelsi 2, toen het gerucht ging dat Ajax interesse had, weigerde hij om ook nog maar één wedstrijd in het shirt van zn Poolse club te spelen, toen bekend werd dat die hem niet zo snel wilden laten gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen van niet. Zo een onbetrouwbaar iemand hoef ik niet bij Ajax te zien. Wordt vast en zeker een Trabelsi II
Hoop ik ook!quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:38 schreef KingMonkey het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Andy gewoon terugkomt...Mitea op links en Sonck/Zlatan in de spits!
Nee.. De Ridder is een goede voor de toekomst en misschien voor de competitie, maar de CL komt echt nog te vroeg voor hem... Daar ga je het niet mee redden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Het zou leuk zijn als Andy terugkomt, maar ik vind dat Ajax er niet een te groot bedrag aan kwijt moet zijn. Anders gewoon De Ridder op rechts, Mitea op links en Sonck/Zlatan in de spits.
Heeft ie toevallig ook de finale van de Uefa Cup 2002 gedaan? Dan kunnen we 't vergelijken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:53 schreef PLAE@ het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:09 schreef PLAE@ het volgende:
http://home.planet.nl/~bork0028/home/voetbal.mp3
alstubliefthij stond er nog.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:19 schreef Denni5 het volgende:
http://www.footballtransf(...)le.asp?playerID=5137
Leuk vriendje voor SQD? contract loopt volgende maand af volgens deze site
Oh yeah!quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:23 schreef popolon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)hp3%3Fq%3Dajax%2BtdkDat shirt.
160 euro al.
Ik zou wel willen maar die 160 zit al ver boven mijn budgetquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:54 schreef Sloggi het volgende:
Dan kan ik het begrijpen
Andere Ajacieden: BIED!
verkoop jij het shirt ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2004 10:57 schreef Sloggi het volgende:
Sluit dan een hypotheek af ofzo
is Bixente al zo oud, dat had ik niet gedachtquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:11 schreef twi het volgende:35 (bijna dan)
Als Maxwell blijft niet nee...quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:22 schreef methodmich het volgende:
Lizarazu is linksback. Die heb je niet nodig.
Ik heb anders geen problemen met O'Brien (mits hij fit is)quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als Maxwell blijft niet nee...
Ach, hij heeft ervaring zat, WK en EK gewonnen, CL gewonnen, dat kan nooit kwaad, ongeacht zijn leeftijd.quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:24 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
is Bixente al zo oud, dat had ik niet gedacht![]()
Bolton is trouwens met 'm bezig, daar past ie beter, in dat veterenelftal
Ik weet dat we iemand met ervaring zoeken, maar het hoeft van mij toch ook weer geen voetbal-bejaarde te worden dan
Die zou ik iig liever zien dan Bas de turkquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:30 schreef JaWi het volgende:
Lizarazu naar ajax?
Jep.quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:34 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Die zou ik iig liever zien dan Bas de turk
Maar is er echt een speler met ervaring die het Ajax-shirt waardig is en ook wil komen / betaalbaar is? Bergkamp sluit helaas zn carriere af in Londen....
Galasek dus... niemand nodig dus daar, maar achterin zou een oudje zeker niet misstaanquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:45 schreef Chadi het volgende:
Alsjeblieft geen oudjes naar Ajax op die plekken. Centraal kan je wel een oudje gebruiken maar dan voor de verdediging.
Dieptriest als dit de reden is om de puntenaftrek voorwaardelijk te maken.quote:Volgens de openbare aanklager is het een zwaardere straf omdat het een voorwaardelijke is die Ajax nu het komende seizoen boven het hoofd blijft hangen. Een straf voor dit seizoen zou Jong Ajax niet deren omdat ze dan toch alsnog kampioen zou zijn geworden.
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Alsof het iets uitmaakt dat Ajax nu kampioen is geworden. Dat incident staat daar toch helemaal buiten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dieptriest als dit de reden is om de puntenaftrek voorwaardelijk te maken.
Het gaat om de straf, niet om het afnemen van een kampioenschap. De straf was 3 wedstrijden, en als Ajax dan alsnog kampioen wordt, hoort dat geen enkel effect te hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het juist goed.
Wat heb je eraan om een straf uit te delen als de dader er niets van merkt?
We zijn het eens, de wonderen zijn de wereld kennelijk nog niet uitquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Alsof het iets uitmaakt dat Ajax nu kampioen is geworden. Dat incident staat daar toch helemaal buiten.
ja supporters kunnen de competitie beinvloeden, maar wel ten alle tijden ten koste van hun eigen clubquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:09 schreef Speerik het volgende:
Ja voorwaardelijke puntenaftrek slaat natuurlijk helemaal nergens op; da's hetzelfde als een miljonair een voorwaardelijke boete voor te hard rijden geven. Pas als u arm bent gaan we 'm innen, dan merkt u het tenminste.
Verder vind ik die hele puntenaftrek fout, in principe geef je daamee supporters een middel om de competitie te beinvloeden!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
We zijn het eens, de wonderen zijn de wereld kennelijk nog niet uit
Van der Vaart, Sneijder, De Jong, Heitinga, Ibrahimovic, Galasek, Grygera, Sonck, Van Damme, Soetaers.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
Overigens hebben we straks met een beetje mazzel 8 Ajacieden op het EK lopen.
Belgie speelt niet op het EKquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van der Vaart, Sneijder, De Jong, Heitinga, Ibrahimovic, Galasek, Grygera, Sonck, Van Damme, Soetaers.
Soetaers en De Jong dus waarschijnlijk niet?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Belgie speelt niet op het EK
moet je maar niet van die rare plaatsje plaatsenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Forum doet raar
De Steek is de mazzel-factor.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van der Vaart, Sneijder, De Jong, Heitinga, Ibrahimovic, Galasek, Grygera, Sonck, Van Damme, Soetaers.
Soetaers en De Jong dus waarschijnlijk niet?
Damn' , als ik geld te veel zou hebben zou ik daar meteen op bieden. Geweldig shirtquote:Op donderdag 13 mei 2004 09:23 schreef popolon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)hp3%3Fq%3Dajax%2BtdkDat shirt.
160 euro al.
Was trouwens 2 jaar terug ofzo ook al sprake van, maar hij kwam toen niet. Zie het nu ook niet gebeuren eigenlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:30 schreef JaWi het volgende:
Lizarazu naar ajax?
Volgens mij was het toen ook al onzin. Heeft toen in de Sportweek gestaan dat Lizerazu een target zou moeten zijn voor Ajax. Maar gelukkig kwam Maxwell.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:09 schreef SanMarco het volgende:
Was trouwens 2 jaar terug ofzo ook al sprake van, maar hij kwam toen niet. Zie het nu ook niet gebeuren eigenlijk.
Sikora.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
verrek. ik zat nog te twijfelen. maar misschien wordt Sikora nog wel geselecteerd door Dick.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Roemenië doet ook niet mee
En de reacite van Koemanquote:Lichten eenzijdige optie door Ajax kost Trabelsi bijna 16% salaris
Afrikaan voelt zich soms een lijfeigene
AMSTERDAM, zaterdag
Hatem Trabelsi en Ajax staan maandag tegenover elkaar voor de arbitragecommissie van de KNVB. De Tunesische international bestrijdt de geldigheid van de eenzijdige optie, gelicht door Ajax, waardoor hij nog twee seizoenen aan de Amsterdamse club is verbonden.
Trabelsi begrijpt het allemaal niet meer. Natuurlijk verdiende hij een goed salaris, maar waarom moet hij dan bijna 16% inleveren volgend seizoen? Waarom pakt trainer Ronald Koeman hem en zijn zaakwaarnemers zo aan als hij weet dat één van z´n beste spelers er zoveel op achteruit gaat? Terwijl z´n afkoopsom van 20 miljoen euro blijft gehandhaafd. Waarom stelt Ajax hem en z´n managers verantwoordelijk als hij professionele hulp inroept?
Ajax heeft een voorstel gedaan om z´n salaris voor volgend seizoen met 15% op te waarderen en voor het seizoen 2005-2006 nog eens met 8% mits hij de optie accepteert. Een aanbieding, die Trabelsi uit principe heeft afgewezen omdat hij de eenzijdige optie bestrijdt. Zeker als tegenover zo´n verlenging geen grote positieverbetering staat. Overigens heeft Ajax Trabelsi´s contractvoorwaarden na 15 maanden van z´n driejarig contract eenzijdig, zonder enige onderhandeling met de verdediger, aangepast en verhoogd met ruim 25%. ´Vanwege je positieve ontwikkeling als eerste-elftalspeler´, aldus een brief van 6 oktober 2002.
Het aangetekende schrijven kwam als een positieve verrassing voor Trabelsi. Al staat de 25% in schril contrast met de ´verdubbeling van salaris´, gezegd door directeur Arie van Eijden tijdens het kort geding van Trabelsi ruim twee weken geleden. Daar vertelde Ajax-advocaat Ferdinand Grapperhaus, dat de Tunesiër bij zijn komst naar Nederland hulp had ge kregen bij de contractbesprekingen van Ruud Krol. Omdat Trabelsi slechts Arabisch en Frans sprak en Krol de laatste taal machtig was. Echter, Krol was half juli 2001 in dienst van de KNVB en is nooit aanwezig geweest bij die besprekingen. Wel liet Trabelsi zich bijstaan door z´n toenmalige Tunesische manager Klemzani, die niet verder kwam dan wat ´Hollywood Engels´.
Dat er volgens Ajax uitputtende onderhandelingen aan het contracteren van Trabelsi zijn voorafgegaan, bestrijdt de speler. Het was meer een kwestie van slikken of stikken. Een dag voordat Ajax de spelerslijst voor de Champions League moest inleveren bij de UEFA, waren de onderhandelingen gestart. Iedere club heeft het recht te onderhandelen op het scherpst van de snede en dat heeft Ajax zeker gedaan gezien de inhoud van het contract. Aan de andere kant heeft een werkgever de plicht een werknemer goed voor te lichten over de inhoudelijkheid van diens contract en bestaande wettelijke bepalingen. Daarom is de redenering van contract is contract, getekend is getekend, soms te kort door de bocht.
Is er sprake geweest van een deugdelijke voorlichting van de club aan de Afrikaan? Volgens Ajax wel, volgens het kamp-Trabelsi allerminst. Zie de contractvoorwaarden, draagt laatste partij aan. Het toenmalige management van de Tunesiër heeft ongetwijfeld niets afgeweten van de salariseisen ingegeven door het ministerie van Sociale Zaken. Anders valt nauwelijks te verklaren waarom een jonge, veelvoudig Tunesische international met een WK en Afrika Cup in z´n achterzak een contract accepteert wat nauwelijks boven het wettelijke minimum ligt voor een speler van buiten de EU.
Volgens Trabelsi heeft hij alle vertrouwen in Ajax en de goede bedoelingen van de club verloren en zegt zich zelfs lijfeigene te voelen. Helemaal als hij als één van de beste spelers een salarisverlaging van bijna 16% in het vooruitzicht is gesteld. Inmiddels voelt de Tunesier zich inderdaad geen lid van sommige mensen binnen de Ajax-familie, zoals Koeman het na het kampioenschap – de naam van Trabelsi werd daarbij uitdrukkelijk gemeden – omschreef.
Maandag gaat de arbitragecommissie van de KNVB zich over de eenzijdige optie van de club buigen. Het valt niet aan te nemen dat de commissie, ingesteld door de voetbalbond, de kant van de speler kiest. Alhoewel, een uitspraak ten faveure van Trabelsi hoeft zeker geen tweede Bosman-arrest te impliceren. Zeker niet als wordt meegenomen dat in dit specifieke geval geen sprake is van positieverbetering voor de speler. Sterker, er is sprake van een positieverslechtering met bijna 16%. Maar het beste zou zijn wanneer beide partijen elkaar voor het treffen in Zeist weten te vinden met een onderlinge regeling.
Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Er zal vast en zeker wel wat van waar zijn, maar er wordt waarschijnlijk ook een heel deel van opgeklopt. Ik denk wel dat het het beste is, als Trabelsi hoe dan ook weggaat.quote:Koeman: „Deur open voor Trabelsi”
AMSTERDAM, zaterdag
Ajax-trainer Ronald Koeman betreurt de gang van zaken rond Hatem Trabelsi en heeft de Tunesiër in een persoonlijk gesprek verteld dat de deur bij Ajax altijd voor Trabelsi openstaat. „Het blijft een correcte jongen en de beste rechtsachter. Helaas is het geëscaleerd, maar na de arbitragezaak moeten we een voor iedereen geschikte oplossing vinden. Overigens hebben Ruud Krol en ik ons herhaaldelijk sterk gemaakt voor de opwaardering van z´n contract.”
Volgens Koeman is de kou tussen hem en Trabelsi inmiddels uit de lucht. „Ik was niet exact op de hoogte van de inhoud van z´n contract en hij heeft me verteld over het inleveren van salaris. Alleen vond ik het jammer dat hij niet even z´n ploeggenoten kwam feliciteren na Ajax-NAC. Hoewel hij ziek was.”
quote:Anders valt nauwelijks te verklaren waarom een jonge, veelvoudig Tunesische international met een WK en Afrika Cup in z´n achterzak een contract accepteert wat nauwelijks boven het wettelijke minimum ligt voor een speler van buiten de EU.
Heeft ie wel aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 13:45 schreef tong80 het volgende:
Maar het blijft doodzonde dat zo'n speler bij Ajax weggaat en het afgelopen jaar nauwelijks heeft gespeeld.
Klinkt goed, wel Ajax-achtig iig.quote:Het is een buitenspeler die nog ouderwets zijn tegenstander probeert op te zoeken en die durft te passeren, waarvan je van te voren nooit weet wat hij gaat doen.
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:42 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Weet je wat ik nou graag eens zou zien?
Zlatan voor goed geld verkopen, en danNwankwo
terug naar huis halen.
quote:Op zondag 16 mei 2004 00:42 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Weet je wat ik nou graag eens zou zien?
Zlatan voor goed geld verkopen, en danNwankwo
terug naar huis halen.
Wederom een belangrijke goal van Soetaers zoals die laatst ook in Ajax Life zeiquote:Op zondag 16 mei 2004 14:54 schreef mitt het volgende:Soetaers..
voor de rest een fijne elftal.
Bij Anderlecht doet ie het leuk, maar ik weet nog niet goed in hoeverre hij een versterking voor Ajax zou kunnen zijn. Voorlopig staat ie ongeveer 4e op Ajax' lijstje, terwijl hij waarschijnlijk goedkoper is dan de eerste 3 opties.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:44 schreef SanMarco het volgende:
MM, misschien heb je het al gezegd ergens, maar die Wilhelmsson, is dat wat?
Als ik dit lees:
[..]
Klinkt goed, wel Ajax-achtig iig.
En hij heeft een goede naam. Maar is het wat?
Volgens mij is Zlatan effectiever dan Kanu. Kanu was een leuke voetballer, maar zeker geen killer en Zlatan is simpelweg beter.quote:Op zondag 16 mei 2004 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
Kanu terug![]()
Zlatan weg![]()
En hoe goed is-ie eigenlijk geweest? Wat was zijn aantal doelpunten (op hoeveel wedstrijden) bij Ajax?quote:Op zondag 16 mei 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
Kanu is meer nostalgie. Nu is het niks meer.
Wedstrijdverslagje van VI.nlquote:Invaller Obodai leidt Ajax langs Willem II
16/5/2004 16:36
Ajax en Willem II zorgden voor een onderhoudende en doelpuntrijke middag in Tilburg. Ajax won met 5-2 en had in Anthony Obodai de grote man.
Kampioen Ajax speelde fris en vrijuit en dat laatste kon al helemaal worden gezegd van Willem II. Coach André Wetzel had immers zijn spelers toegezegd dat ze zelf de tactiek mochten bepalen. Het leverde een boeiend schouwspel op, dat de Amsterdammers terecht winnend afsloten.
Anthony Obodai was de grote man. De kleine Ghanees was tijdens de rust in het veld gekomen voor Rafael van der Vaart en hij zette vervolgens Ajax twee keer op voorsprong. De tweede keer bleek te voldoen. In de 54ste minuut zorgde hij voor de 2-1 op aangeven van Maxwell, en de 3-2 rondde hij beheerst af na doorkoppen van Zlatan Ibrahimovic.
Vanaf de aftrap creëerde met name Ajax een hoop kansen. De 1-0 liet echter lang op zich wachten en viel pas in de 37ste minuut, door een kopballetje van Tom Soetaers op aangeven van Daniel de Ridder. Willem II maakte echter rap gelijk. Tom Caluwé schoot in tweeën een strafschop binnen nadat Zdenek Grygera aan het shirt van Romano Denneboom was gaan hangen.
Willem II poetste in de tweede helft nog een keer snel een achterstand weg. Na de 2-1 van Obodai kopte Bart Van Den Eede een voorzet van Romano Denneboom langs de grabbelende Maarten Stekelenburg.
Maar de Tricolores konden slechts een minuut genieten van die 2-2, door de treffer van Obodai. In de laatste vijf minuten vergrootten Ibrahimovic met een stuiterende schuiver en De Ridder met een lob voor de eindstand.
1. Heitingaquote:Op zondag 16 mei 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Wie is Ajacied van het Jaar?
16% achteruit gaan . Ja sorry hoor maar als dat zo is dan trek ik mijn woorden van eerst terug en geef ik hem volkomen gelijk. Zijn ze bij Ajax helemaal geschift geworden om zo om te gaan met spelers die op hun positie gewoon beter zijn dan wat je als reserve hebt.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Telegraaf met een artikel over Trabelsi:
[..]
En de reacite van Koeman
[..]
Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Er zal vast en zeker wel wat van waar zijn, maar er wordt waarschijnlijk ook een heel deel van opgeklopt. Ik denk wel dat het het beste is, als Trabelsi hoe dan ook weggaat.
1. Heitingaquote:Op zondag 16 mei 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Wie is Ajacied van het Jaar?
zo zit het dus niet. Hij heeft in de tussentijd op eigen initiatief van Ajax een tussentijdse verhoging gehad van 25% (zo'n anderhalf jaar geleden). Bij verlening boden ze voor volgend jaar 15% en het jaar daarna 8%.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
16% achteruit gaan . Ja sorry hoor maar als dat zo is dan trek ik mijn woorden van eerst terug en geef ik hem volkomen gelijk. Zijn ze bij Ajax helemaal geschift geworden om zo om te gaan met spelers die op hun positie gewoon beter zijn dan wat je als reserve hebt.
Maxwell onder de maat?quote:Op zondag 16 mei 2004 17:26 schreef Chadi het volgende:
Galasek 100 % Samen Met Heitinga . De rest was onder de maat.
nou, als ik het minimum van buiten EU spelers zou vangen, hoefde ik over een paar jaartjes niet meer te werken.quote:Op zondag 16 mei 2004 17:38 schreef ChAoZ het volgende:
basis salaris hoog? hij zat vlak boven het minimum voor buiten EU spelers. Ik weet het niet hoe het allemaal is gegaan, maar krijg wel een beetje het idee dat er een beetje wordt gesteggeld van beide kanten.
quote:Op zondag 16 mei 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maxwell onder de maat?
Nah Die speelde ook wel goedquote:Op zondag 16 mei 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maxwell onder de maat?
Misschien koopt Ajax iemand op het middenveld die zijn gif heeft maar een beter voetballend vermogen. Beetje slappe zooi op het middenveld bij Ajax. Te mieterig en weinig lengtequote:Op zondag 16 mei 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Feitelijk was Sikora de beste.
Maar die bezitten dan meestal wel een hoop gif hoor. Kijk naar een Davids een Makelele een Viera ..die gast van Milan klein ventje ..deportivo enzo.. als je bij die gasten een bal te lang vast wil houden kan je beter goed verzekerd zijnquote:Op zondag 16 mei 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Middenvelders zijn over het algemeen niet de langste spelers.
Meer lichamelijke aanwezigheid enzo. Daarom ben ik ook fan van Yakubu alleen voetballend moet hij nog wat bij leren. Maar als het op fysiek aan komt is hij niet te beroerd om erin te gaan en dat vind ik weer fantastischquote:Op zondag 16 mei 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Op die manier ja, daar ga ik wel in mee met je. Aan de andere kant is dat gewoon des Ajax'.
Ik snapte alleen die lengte niet.
Hij miste vandaag best veel 1 op 1 mogelijkhedenquote:Op zondag 16 mei 2004 20:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Obodai leek wel een goede wedstrijden te spelen, de samenvatting gezien. op welke positie speelde hij? leek wel als nummer 10 te spelen, als dat zo is dan kan die gast bijna overal spelen.
dankzij Sneijder wonnen we de zeer belangrijke wedstrijd van psv dus in dat opzicht is hij zeer belangrijk geweest, maar het ging erom welke speler je de beste vond en mijns inziens was dat dit seizoen niet sneijder (of VdV)quote:Op zondag 16 mei 2004 20:36 schreef mitt het volgende:
Wel zonde dat Sneijder eigenlijk zo'n goddelijke wedstrijd speelde tegen Schotland. Nu wordt dat als norm gezien, die hij daarna nooit meer haalde. Ik vind dat Sneijder een wereldseizoen heeft gedraaid voor iemand op zo'n leeftijd. Op die leeftijd hoor je ook slechtere wedstrijden te spelen. Tis jammer dat niemand hem noemt verder..
Ik vond Sneijder ook niet de beste van het seizoen hoor, maar iedereen verwacht veel te veel van die wonderen van hem.quote:Op maandag 17 mei 2004 07:01 schreef superjoden het volgende:
[..]
dankzij Sneijder wonnen we de zeer belangrijke wedstrijd van psv dus in dat opzicht is hij zeer belangrijk geweest, maar het ging erom welke speler je de beste vond en mijns inziens was dat dit seizoen niet sneijder (of VdV)
Mwoah, even afwachten. Als hij een goed EK draait is de kans inderdaad erg groot, maar straks verdraait 'ie zijn poot en dan blijft hij nog wel even (niet dat we daar op zitten te wachten natuurlijk).quote:Op maandag 17 mei 2004 09:31 schreef Speed1971 het volgende:
Was laatste wedstrijd van VDV in Ajax shirt denk ik............
met het niveau dat hij dit seizoen gehaald heeft is er geen topclub die hem hebben wil hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 09:31 schreef Speed1971 het volgende:
Was laatste wedstrijd van VDV in Ajax shirt denk ik............
Birmingham zou Gronkjaer dolgraag willen hebben en Gronkjaer had eerder al aangegeven per se in Engeland te willen blijvenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:43 schreef JaWi het volgende:
Ajax en vd Meyde in wachtkamer. Inter beslist pas na het EK of Andy weg mag. Inter gaat een compleet nieuw elftal opbouwen. Ajax heeft inmiddels Gronkjear gepolst als mogelijke vervanger.
Bron: de krant van wakker nederland
Birmingham is toch die top-club die Kezamn wil kopenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Birmingham zou Gronkjaer dolgraag willen hebben en Gronkjaer had eerder al aangegeven per se in Engeland te willen blijven
Johan Cruijf schijnt tegen Barca gezegd te hebben om voor VDV te gaan.quote:Op maandag 17 mei 2004 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met het niveau dat hij dit seizoen gehaald heeft is er geen topclub die hem hebben wil hoor.
Hij heeft de Gouden Schoen van De Telegraaf gewonnen iig, dus dat klopt welquote:Op maandag 17 mei 2004 10:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Beste ajacied: Maxwell (van wat ik er van heb gezien dan).
Harstikke goed!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jong Ajax wint dubbel
Vanmiddag vanaf 13.00 uur is in Zeist de bekerfinale voor beloften tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord gespeeld. Jong Ajax won de wedstrijd met 3-2. Voor de ploeg van Marco van Basten en John van 't Schip scoorden onder andere Krohn Deli en Muller van Moppes. De locatie was vooraf strikt geheim gehouden uit angst voor nieuwe ongeregeldheden na de incidenten na afloop van de ontmoeting tussen de twee elftallen op De Toekomst.
Mooi resultaat. Leuk voor ze dat ze hebben gewonnen. Weer een huldiging op het Leidseplein ?
![]()
bij de knvb zelf jaquote:Op maandag 17 mei 2004 15:47 schreef Dizzee het volgende:
voetbalvelden in zeist?
quote:Jong Ajax wint ook Amstel Cup Beloften
17 mei 2004
Jong Ajax heeft maandagmiddag de op een geheime locatie gespeelde finale van de Amstel Cup voor Beloftenteams gewonnen. Jong Feyenoord werd met 3-2 verslagen. Dat betekent dat Jong Ajax de dubbel pakte en dat aanvoerder Jason Culina na afloop zowel de schaal als de beker in ontvangst mocht nemen.
,,De overwinning was terecht", zei John van 't Schip na afloop in een korte reactie. ,,Wij hebben goed gespeeld."
Desondanks kwamen zijn pupillen wel op een 1-0 achterstand door een misverstand in de verdediging. Maar Robin Muller van Moppes zette zijn ploeg naast Jong Feyenoord na een goede aanval via Jason Culina en Michael Krohn-Dehli.
De Deen zelf zorgde dat Jong Ajax na rust aan de leiding ging. Hij passte op Stanley Aboraa, kreeg de bal terug van de A-junior en schoot binnen, 2-1. De aangever van de tweede Ajax-goal bracht een kwartier voor tijd de marge op twee door de 3-1 te scoren.
Met nog tien minuten te spelen maakte José Valencia hands in het strafschopgebied en moest het veld verlaten. De penalty werd door Feyenoord benut. In de hectische tien minuten jaagde Feyenoord op de gelijkmaker, kreeg Ajax in de counter nog kansen, maar bleef het bij 3-2.
Jong Ajax – Jong Feyenoord 3-2 (1-1)
7’ Lurling 0-1, 43’ Mulles van Moppes 1-1, 60’ Krohn-Delil 2-1, 70’ Abora 3-1, 80’ Swerts (pen) 3-2
quote:Jong Ajax wint de Amstel Malt Cup
Jong Ajax heeft maandag de finale om de Amstel Malt Cup, de nationale beker voor beloftenteams, gewonnen. Jong Feyenoord werd met 3-2 verslagen.
De wedstrijd werd vanwege de rellen op De Toekomst gespeeld op een geheime locatie: het KNVB-centrum in de bossen van Zeist. Ook de pers was niet welkom. Ongeveer 15 man pers had de moeite genomen achter de spelersbus aan te rijden en zo in de struiken getuige te zijn van de wedstrijd.
Daardoor kon de AT5-verslaggever niet zeggen wie, behalve Muller van Moppes (1e) en Krohn-Dehli (3e), het tweede doelpunt van Ajax maakte.
Zonde, zonde. Binnen 3 jaar in Oranje na zijn doorbraak inderdaad, alleen heeft hij inmiddels voor Jong Marokko gekozen. Binnen 1 jaar in Marokko dus.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:03 schreef F1Bas het volgende:
Was jij daar zo'n fan van MM?
Jamal Ait-Mama naar Sparta?
De doorgaans goed geinformeerde site Ajaxjeugd.nl meldt dat A1-speler Jamal Ait-Mama een contract heeft getekend bij Sparta. De jeugdinternational zou bij de club in Rotterdam direct een plaatsje krijgen in de selectie van het eerste elftal.
Sneijder is in potentie de beste voetballer van Nederland, dus had ie nog meer kunnen en mogen laten zien. Desalniettemin een prima jaar, 4e plekje ook bij mij, dacht ik.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:36 schreef mitt het volgende:
Wel zonde dat Sneijder eigenlijk zo'n goddelijke wedstrijd speelde tegen Schotland. Nu wordt dat als norm gezien, die hij daarna nooit meer haalde. Ik vind dat Sneijder een wereldseizoen heeft gedraaid voor iemand op zo'n leeftijd. Op die leeftijd hoor je ook slechtere wedstrijden te spelen. Tis jammer dat niemand hem noemt verder..
Zal dit nu meer of minder pers zijn dan bij een 'gewone' bekerfinale van de beloften?quote:Ongeveer 15 man pers had de moeite genomen achter de spelersbus aan te rijden en zo in de struiken getuige te zijn van de wedstrijd.
Minder.quote:Op maandag 17 mei 2004 17:49 schreef Againzender het volgende:
Zal dit nu meer of minder pers zijn dan bij een 'gewone' bekerfinale van de beloften?
Ik weet niet zeker hoor maar volgens mij had hij geen eens een contract bij Ajax, of zit ik nu weer uit mijn nek te lullen?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sneijder is in potentie de beste voetballer van Nederland, dus had ie nog meer kunnen en mogen laten zien. Desalniettemin een prima jaar, 4e plekje ook bij mij, dacht ik.
Je lult keihard uit je nekquote:Op maandag 17 mei 2004 18:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker hoor maar volgens mij had hij geen eens een contract bij Ajax, of zit ik nu weer uit mijn nek te lullen?
En juli vorig jaar is dat contract verlengd tot 2007 en december 2003 is het contract verbeterd. Dus die jongen zit voorlopig nog aan ons vastquote:Wesley Sneijder tekent contract
Amsterdam, 14 juli 2000
Hij is net zestien jaar, speelde in het Nederlands elftal tot vijftien jaar en gaat volgend seizoen spelen voor het oranje onder zestien dat zich wil kwalificeren voor het EK. Sinds zijn achtste jaar maakt Wesley Sneijder deel uit van de jeugdopleiding van Ajax en hij tekende vrijdag een contract voor vijf jaar bij de Amsterdamse profclub.
De Utrechter, geboren op 9 juni 1984, heeft alle elftallen in de Ajax-jeugd doorlopen vanaf de E-junioren. En altijd op de linkshalfpositie. 'Ik kan zowel met links als met rechts even goed schieten, maar ik schrijf rechts. De linkshalfpositie is voor mij het prettigste. Ik heb wel op andere plaatsen op het middenveld gestaan, maar linkshalf voegt het beste.'
Afgelopen seizoen scoorde Sneijder dertien keer voor het B1-elftal. 'Daarmee was ik topscorer van mijn team', vertelde de Utrechter die dit schooljaar slaagde voor zijn mavo-diploma en nu een cursus Spaans gaat volgen.
Ook op voetbalgebied doet hij een stap voorwaarts met het tekenen van het contract. 'Dit is een lekker gevoel. Ik voel me vrijer. Natuurlijk moet ik me nu nog verder bewijzen, maar dit is een belangrijke stap in mijn ontwikkeling,' aldus het Ajax-talent. Edgar Davids was en is zijn grote voorbeeld.
'Ik hoop nog lang bij Ajax te spelen en ik hoop dat ik volgend seizoen eens bij de A1 mee mag doen.' Sneijders zal in de A2 een plekje krijgen, terwijl hij gezien zijn leeftijd eigenlijk nog in de B1 mag uitkomen.
hij bedoelt Sneijder nietquote:Op maandag 17 mei 2004 18:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je lult keihard uit je nek![]()
Van Ajax.nl
[..]
En juli vorig jaar is dat contract verlengd tot 2007 en december 2003 is het contract verbeterd. Dus die jongen zit voorlopig nog aan ons vast
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |