Ja hoor, ik heb hemquote:Op maandag 10 mei 2004 22:06 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik moet dat filmpje hebben:')
![]()
Van wat ik gezien heb:quote:Op maandag 10 mei 2004 22:25 schreef tong80 het volgende:
Cruijff.Ik snap het nog steeds niet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:05 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb hem![]()
In dit topic staat een link: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/2234-3.php![]()
klasse!! bedankt ik heb opgeslagen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:05 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb hem![]()
In dit topic staat een link: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/2234-3.php![]()
Nope. Geen toeval, maar een mentale kwestie. Het is dan ook de mentale kant waar aan gewerkt moet worden. Niet alleen de bal in het netje schoppen, maar er ook mentaal klaarvoor zijn...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
Het zou best kunnen dat het wel toeval is en het valt inderdaad moeilijk te trainen. Een penalty zonder druk nemen op een trainingsveld is immers heel wat anders dan een penalty in een halve finale van een WK met 60.000 toeschouwers en honderden miljoenen televisiekijkers.
Penalties zijn absoluut te trainen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:37 schreef Doc het volgende:
Ik was het trouwens volledig met Breuk eens wat betreft het trainen van penalties.
De spelers en coach roepen wel de hele tijd "dat kan je niet trainen", maar er moet toch IETS gebeuren. NL vliegt er simpelweg echt iedere keer uit door die penalties. Dat is GEEN toeval. Kortom, stop eens met de kop in het zand steken, en doe er wat aan. Laat in ieder geval zien dat je POGING doet dat probleem te onderkennen...
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:55 schreef MaxPower het volgende:
Waarom laten ze de voetballers niet 1000E in de boete stoppen bij een gemiste penalty op de training. Dan simuleer je tenminste iets van druk. En je raakt de voetballers waar het het meeste pijn doen, in de beurs!
Idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:37 schreef Doc het volgende:
Ik was het trouwens volledig met Breuk eens wat betreft het trainen van penalties.
Persoonlijk vind ik dat er van Hans werkelijk helemaal niks uit gaat.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Leuke aflevering, Van Breukelen viel 100% mee en Waterreus was weer eerlijk zoals altijd
Als je vindt dat pingels niet te trainen zijn ivm het ontbreken van de druk, dan zou je net zo moeten denken over het trainen op vrije trapen, want op een trainingsveld met een stalen muurtje van 5 heb je ook geen druk, uitlopende spelers etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.
Die vastigheid valt gewoon te trainen.
Het alvast een leuke voorbode voor het EK...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Dus mensen die beweren dat er niks te trainen valt aan een pingel stoppen hun kop gewoon in het zand.
Ja, maar dat is logisch... Op een vrije trap ligt toch lang niet zo veel druk als op een pingel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je vindt dat pingels niet te trainen zijn ivm het ontbreken van de druk, dan zou je net zo moeten denken over het trainen op vrije trapen, want op een trainingsveld met een stalen muurtje van 5 heb je ook geen druk, uitlopende spelers etc.
Maar over het trainen van vrije trappen is iedereen het er over eens dat dit echt wel helpt, ook in de situaties onder druk.
dit vind ik nou een hele goede opmerkingquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Het feilloos intrappen van een strafschop is altijd te leren, alleen is het daarna een kwestie van omgaan met druk. Zie het als een rij-examen. Als je opgaat weet je heus wel hoe je moet rijden op een drukke snelweg, maar als er een examinator naast je zit kan je onder druk fouten maken.
Al iets gehoord van Saus?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:32 schreef DIGGER het volgende:
Tuurlijk kun je een vrije trap meer trainen en tuurlijk zul je minder snel met een vrije trap scoren dan met een pingel, maar een pingel is wel te trainen, itt Derksen beweerde.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Al iets gehoord van Saus?
Moeten er maar wat leuke vragen verzonnen worden, anders wordt t net zo duf als de vorige keer..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:22 schreef DIGGER het volgende:
Jorien van den Herik is btw de gast maandag.
Met de namen van de vraagstellers refereren aan andere 'kalen' ?
Welke vraag?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:53 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb iig niks meer op m'n vraag (plus reminder daaraan) gehoord
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef methodmich het volgende:
Paskal Eneet uit Apeldoorn
Hisham Poorters uit Groningen
Frank Feun uit Zevenbergen
Nog een kleine aanvulling:quote:Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef methodmich het volgende:
Collin Arbiter uit Soest
Joris van Haren uit Doetinchem
Marko Jakse uit Scheveningen
Willem Haar uit Gouda
Christopher Hairwassers uit Zeist
Job Haarsma uit Amersfoort
Jordi Stam uit Hengelo
Greet Kamstra uit Vlaardingen
Frank Feun uit Zevenbergen
Lambik van Reenen uit Roelofarendsveen
Vragen ? Ik had er maar 1.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Verstuur de vragen maar Anonimous!
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef methodmich het volgende:
Collin Arbiter uit Soest
Joris van Haren uit Doetinchem
Marko Jakse uit Scheveningen
Willem Haar uit Gouda
Christopher Hairwassers uit Zeist
Job Haarsma uit Amersfoort
Jordi Stam uit Hengelo
Greet Kamstra uit Vlaardingen