Rook je?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Foto gemaakt op 5 februari jl. in de Abdij van Villers, België. Dit gedeelte is de voormalige brouwerij, het is ook een tijdje gastenverblijf geweest. Mja, wie het weet mag het zeggen
http://r.qltel.org/fff/abdij/Abd37.JPG
Ik had vroeger Bill Clinton op m'n gordijnen staan. Serieus. Lichtval, weefseldingetjes enzo.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En nu wil je horen dat er inderdaad Gordijnspoken bestaan?![]()
Ik weet niet, alleen dat het onderin de foto begint en naar boven dwarrelt. Het zit nier om de pilaren heen, het gaat niet de diepte in ofzo, daarom lijkt het zich alleen maar voor de lens af te spelen.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar dan kan het toch niet zo puntig zijn?
Nee, ik rook nietquote:Op maandag 22 mei 2006 09:39 schreef The_Fox84 het volgende:
Rook je?
Waarschijnlijk was het nogal vochtig en heb je waterdamp op de foto staat. Zelf zie je het waarschijnlijk niet maar de flits zorgt ervoor dat de damp zichtbaar wordt.
Als ik daar naar de grond kijk zie ik wel lichte en donkere gedeeltes, alsof sommige gedeeltes toch vochtig zijn. Ik gok op waterdamp.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik rook nietHet was ook niet extreem koud, adem was niet zichtbaar. Vocht zou misschien kunnen maar het was daar niet nat, het is ook geen kelder, het is gewoon op de begane grond en overal zijn deur- en raamopeningen.
Nee joh,tuurlijk niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En nu wil je horen dat er inderdaad Gordijnspoken bestaan?![]()
Dat spook zie ik wel(met dat pijltje toch?),maar waar ben jij dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:49 schreef Chav het volgende:
Hehe, ik heb deze ook weleens in een ander topic geplaatst. We waren er nog niet uit of het Newton of Jezus isJe ziet alleen mij in mn ochtendjas ernaast, lijkt ook op een spook maar daar kan ik ook nix aan doen...
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:54 schreef andy1980 het volgende:
heb een paar weken geleden foto's genomen van het spookhuis van sas van gent en hij staat op deze site gans onderaan de pagina titel" spookhuis sas van gent gemaakt door andy"
de link: http://members.lycos.nl/paranormalactivities/experiences16.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |