Oeh! Ik zou je vergevenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:20 schreef Joppe het volgende:
En twee dvd's voor m'n lieve, lieve moeder wiens moederdag ik compleet vergeten ben:
Sound of Music SE
Exodus
die moet de postbode deze week ff in de brievenbus droppen (samen met die andere 5 dvd's ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gebracht door de postbode:
Once Upon A Time In The West SE
[afbeelding]![]()
oeh sa-weet. moet deze week denk ik ff rustig aan doenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
die moet de postbode deze week ff in de brievenbus droppen (samen met die andere 5 dvd's ofzo)>
Hoe kun je nou rustig deze dvd kopen terwijl het algemeen is bekend gemaakt dat er een Extended Cut box gaat komen met beide delen erin? Waarin de twee films als 1 achterelkaar doorlopen EN nooit eerder vertoonde beelden!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:16 schreef Tackleberry het volgende:
Kill Bill: Vol. 1
Dat zie ik tegen die tijd wel weer... Ik wilde hem gewoon op DVD hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:27 schreef Dizer het volgende:
Hoe kun je nou rustig deze dvd kopen terwijl het algemeen is bekend gemaakt dat er een Extended Cut box gaat komen met beide delen erin? Waarin de twee films als 1 achterelkaar doorlopen EN nooit eerder vertoonde beelden!!
Ik zou dat niet kunnen hoor
patserquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:57 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Ultra Rare en Out Of Print
Inhoud Box Set:
- Bevat sleutelhanger met daarin een mini Book Of The Dead
- Bevat Evil Dead 1 & 2 DVD's
- Booklet
Specificaties Evil Dead 1:
- Dolby Digital DTS-ES 6.1, 5.1 en stereo soundtrack (Engels)
- Ondertitels: o.a. Engels
- Anamorphic Widescreen
- THX
- Vele extra's
Specificaties Evil Dead 2:
- Dolby Digital 5.1 en stereo soundtrack (Engels)
- Anamorphic Widescreen + Full Screen
- Vele extra's
niet eens de R3? als je hem dan toch koopt.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:05 schreef furanku het volgende:
[..]
patser [afbeelding]![]()
En als het meezit Army of Darkness 2 disc versie
Ik denk dat die geile ze allemaal wil hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:22 schreef AntiChrist het volgende:
niet eens de R3? als je hem dan toch koopt.....
quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:57 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ultra Rare en Out Of Print
Inhoud Box Set:
- Bevat sleutelhanger met daarin een mini Book Of The Dead
- Bevat Evil Dead 1 & 2 DVD's
- Booklet
Specificaties Evil Dead 1:
- Dolby Digital DTS-ES 6.1, 5.1 en stereo soundtrack (Engels)
- Anamorphic Widescreen
- THX
- Vele extra's
Specificaties Evil Dead 2:
- Dolby Digital 5.1 en stereo soundtrack (Engels)
- Anamorphic Widescreen + Full Screen
- Vele extra's
[afbeelding]
Meen je dat?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kun je nou rustig deze dvd kopen terwijl het algemeen is bekend gemaakt dat er een Extended Cut box gaat komen met beide delen erin? Waarin de twee films als 1 achterelkaar doorlopen EN nooit eerder vertoonde beelden!!
Ik zou dat niet kunnen hoor
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:00 schreef yohan.nl het volgende:
Se7en Special Edition
[afbeelding]
Buitenkant
[afbeelding]
uit het buitenste hoesje
[afbeelding]
Binnenkant, half open geklapt.
Disc One: The Movie
Disc Two: Supplemental Material
Se7en
Die verwacht ik inderdaad ook 1 dezer dagenquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
zo maar gratis van de film maatschappij gekregen
Tweedehandsje in zeer goede staat. Erg leuke uitvoeringquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Al kreeg ik geld toe, dan wou ik em nog niet hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
zo maar gratis van de film maatschappij gekregen
nogmaals gefeliciteerd met deze aanwinstquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:49 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Tweedehandsje in zeer goede staat. Erg leuke uitvoering
Hijs niet extreem duur... Als je wat geduld hebt zou ik Amazon.ca in de gaten houden, daar is ie het goedkoopst, maar momenteel niet leverbaar...quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:31 schreef pascalheister het volgende:
die wil ik ooit ook nog is
wat is de verhouding tussen canadese dollar en de euro?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:41 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Hijs niet extreem duur... Als je wat geduld hebt zou ik Amazon.ca in de gaten houden, daar is ie het goedkoopst, maar momenteel niet leverbaar...
op DEZE PAGINA staat meer infoquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:51 schreef Timo20 het volgende:![]()
waar heb je die vandaan?? en voor hoeveel???
hebbuh![]()
hehe daar heb ik laatst de pauperversie van gekochtquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:07 schreef Dr_Evil het volgende:
Deze op Amazon.com besteld. Was te laat op Amazon.ca, waar ie schijnbaar een tijdje voor zo'n 20 euro heeft gestaan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kopen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:52 schreef AntiChrist het volgende:
wat zit je nou te patsen met je illegale evil dead??
Neuh ik koop alleen legale dvd'squote:Op donderdag 13 mei 2004 00:03 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Kopen?
![]()
douane is met nieuw beleid begonnen..ze voegen je aparte bestellingen samen en beschouwen het als 1 zending. daarover heffen ze dan btw e.d. het jammere is alleen dat de bedragen die cd-wow op de doosjes zet vaak veel hoger zijn dan dat wat je betaald hebt. de heffing is dan dus ook hoger...oftewel...protest aantekenen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik neem aan dat CDWOW dvd-titels nog steeds in afzonderlijke verpakkingen verstuurd? Lag vandaag een afhaalbericht in de bus (vanuit SIngapore, dus CDWOW). Op zich niet vreemd, maar wel als erop staat dat ik nog 16,15 euro moet betalen aan "overige kosten".
Ik zit al twee weken te wachten op 3 dvd's en 2 cd's en die zullen dus wel weer bij die "vrienden" van de douane liggen. Geen van die artikel kwam boven 22 euro uit, dus ik zie 't probleem niet. Ben benieuwd. Meer mensen hiervan last gehad? (dat meer pakketjes als één worden gezien)
het mag duidelijk zijn dat ik het met dat beleid niet eens ben. Wat een geldwolven.quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:08 schreef mooiegek het volgende:
[..]
douane is met nieuw beleid begonnen..ze voegen je aparte bestellingen samen en beschouwen het als 1 zending. daarover heffen ze dan btw e.d. het jammere is alleen dat de bedragen die cd-wow op de doosjes zet vaak veel hoger zijn dan dat wat je betaald hebt. de heffing is dan dus ook hoger...oftewel...protest aantekenen.
en in de toekomst pas weer een bestelling plaatsen als je oude binnen is (of evt. bijna...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |