Done.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Kan iemand van "[Gez]" even allemaal hoofdletters maken?
En aan het einde van "[GEZ] Honden bench" ook nog even "desnoods te leen"?![]()
[GEZ] Honden bench desnoods te leen.
npquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:18 schreef HarigeKerel het volgende:
ohdank
![]()
Mmm, misschien had ik een typefoutje gemaakt in mijn adres. Hopelijk komt het allemaal goed en wordt het opgelost. Zo vergaat het plezier in online kopen/verkopen je wel een beetje, ook al gaat het maar om 20 euro.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb je een update gemaild, maar het mailtje krijg ik terug. Nou ja, bij deze dan: ik heb de user gemaild met het verzoek het op te lossen.
Mail me gerust als je verder nog iets wilt
moet je gewoon dealen met fok!medewerkersquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:43 schreef 303 het volgende:
[..]
Mmm, misschien had ik een typefoutje gemaakt in mijn adres. Hopelijk komt het allemaal goed en wordt het opgelost. Zo vergaat het plezier in online kopen/verkopen je wel een beetje, ook al gaat het maar om 20 euro.
Vanaf nu maak ik alleen nog maar geld over na telefonisch contact met een vast nummer, het moet maar zo en anders niet. Niet iedereen is jammergenoeg zo eerlijk als mijzelf en de meeste fokkers hier.
Kan wel, maar ik heb de info over de beeldschermen verwijderd.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:31 schreef MaNDaRK_ het volgende:
Okay, bedankt voor de tip
Is het BTW nog mogelijk om de orginele post terug tekrijgen? Want dan kan ik die op marktplaats e.d. ook gebruiken
Een tip: Ik vraag naast 't rekeningnummer ook altijd het adres,geboortedatum en evt. vaste Telnr. voordat ik geld overmaak.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:43 schreef 303 het volgende:
[..]
Mmm, misschien had ik een typefoutje gemaakt in mijn adres. Hopelijk komt het allemaal goed en wordt het opgelost. Zo vergaat het plezier in online kopen/verkopen je wel een beetje, ook al gaat het maar om 20 euro.
Vanaf nu maak ik alleen nog maar geld over na telefonisch contact met een vast nummer, het moet maar zo en anders niet. Niet iedereen is jammergenoeg zo eerlijk als mijzelf en de meeste fokkers hier.
Dit begrijp ik niet. Je zegt dat lenen niet mag op V&A, maar toch wijzig je de titel in "[GEZ] Honden bench desnoods te leen."quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:17 schreef ElisaB het volgende:
Pssttt.... topic report!
[..]
done
[..]
lenen is een dienst en mag niet op V&A
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:44 schreef borisman het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet. Je zegt dat lenen niet mag op V&A, maar toch wijzig je de titel in "[GEZ] Honden bench desnoods te leen."
Done.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:37 schreef harige_henk het volgende:
[TK] Maxtor 120gb harddisk kan dicht
Iets meer informatie. Wat wordt er precies niet nagekomen? Welke user, welk topic? Mail geprobeerd?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:40 schreef Erik het volgende:
Ik heb problemen met een user die zijn afspraken niet nakomt.
Kan iemand van Fok mij hierbij helpen?
Zolang je geen enkel bewijs heb dat hetgene wat aangeboden wordt gestolen is, moet je de topicstarter ook niet beschuldigen. Als je het niet vertrouwt, dan moet je het gewoon niet kopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:58 schreef Disco het volgende:
Wat is het beleid van FOK als er iets aanboden wordt waarvan je op klompen kan aanvoelen dat het om HELING/GESTOLEN WAAR gaat ?
FF heel serieus!
Hoe wil je dan dat wij vaststellen of hetgene wat aangeboden legaal if illegaal is? Redelijk nieuwe producten zonder bonnetje is verdacht, maar niet ondenkelijk. Het lijkt me niet reeel om FOK!kers alleen nog maar te laten aanbieden als ze een bonnetje bij hun product hebben. Mocht een user veel nieuwe en verdachte spullen aanbieden, dan is hij snel genoeg weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:12 schreef Disco het volgende:
Ik heb wel reeds geconstateerd dat FOK erg makkelijk is in aannemen dat iets legaal is.
In dit topic heb ik met jeroenemeloen afgesproken 2 simkaarten te ruilen tegen een usb-stick.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Iets meer informatie. Wat wordt er precies niet nagekomen? Welke user, welk topic? Mail geprobeerd?
Ik zal er iig nog even een mailtje aan wagen. Ik mail je nog wel of ik meer succes heb.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:15 schreef Erik het volgende:
Al met al dus zeer lastig, wat kan hieraan gedaan worden?
Heel erg bedankt!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zal er iig nog even een mailtje aan wagen. Ik mail je nog wel of ik meer succes heb.
toch hebben we als fok geen fysieke bewijzen dat het om gestolen waar gaat en kunnen we dus niks doen helaas.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:24 schreef Disco het volgende:
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het geen of of is maar een en en.
B.V. en iets waarvan bekend is dat het populair is bij dieven
en...geen aankoopbewijs
en geen garantie bewijs
en geen papieren (handleiding e.d.).
Als je een optelsom hebt en iemand aan het vragen vuur onderwerpt ben je er snel achter.
OK...we leven in Nederland waar mensen worden vrijgesproken van de meest gruwelijke misdaden wegens gebrek aan bewijs maar om hier aan mee te doen ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Ik zie een user die al vele posts gedaan heeft op FOK! die nu voor het eerst 2 topics opent in V&A. Hij is dus duidelijk niet geregistreerd om gestolen waar aan te bieden op FOK! Ik zie geen enkel concreet bewijs wat je verhaal ondersteunt. Het enige waar je me komt is dat het een product is wat nog al eens gestolen wordt, en dat de topicstarter geen bonnetje heeft. Dit is gewoon te weinig om met zekerheid te bepalen of iets gestolen is of niet. We kunnen moeilijk alle topics waar men niet in het bezit is van een bonnetje op slot flikkeren.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:24 schreef Disco het volgende:
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het geen of of is maar een en en.
B.V. en iets waarvan bekend is dat het populair is bij dieven
en...geen aankoopbewijs
en geen garantie bewijs
en geen papieren (handleiding e.d.).
Als je een optelsom hebt en iemand aan het vragen vuur onderwerpt ben je er snel achter.
OK...we leven in Nederland waar mensen worden vrijgesproken van de meest gruwelijke misdaden wegens gebrek aan bewijs maar om hier aan mee te doen ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Hier wil ik wel even wat op aanmerken: Ik heb contact gehad met deze user omdat ik ze wilde hebben en hij heeft inderdaad geen bonnen bij de apparaten. Hij claimt dat ze een half jaar oud zijn maar ze zijn 2 jaar oud (prod.datum zou hij checken). Verder heeft hij inderdaad niet de originele kabels en boekjes, dat heb ik nagevraagd. Kijk dat je de bonnen kwijtraakt, oké, maar hoe kun je van twee TFT-schermen ALLE kabels kwijtraken zonder de voeding? Hij geeft hoe dan ook niet de juiste informatie weer in zijn topic en bij navraag blijkt er dus eea niet te kloppen. Hij zegt zelf dat ze uit een faillissement komen. Tja, dat kan natuurlijk... Tis nogmaals geen garantie dat het grijs goed is maar op basis van de niet kloppende (en ontbrekende) informatie en het werkelijk kwijt zijn van alles wat erbij zit heb ik toch mijn twijfels.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zie een user die al vele posts gedaan heeft op FOK! die nu voor het eerst 2 topics opent in V&A. Hij is dus duidelijk niet geregistreerd om gestolen waar aan te bieden op FOK! Ik zie geen enkel concreet bewijs wat je verhaal ondersteunt. Het enige waar je me komt is dat het een product is wat nog al eens gestolen wordt, en dat de topicstarter geen bonnetje heeft. Dit is gewoon te weinig om met zekerheid te bepalen of iets gestolen is of niet. We kunnen moeilijk alle topics waar men niet in het bezit is van een bonnetje op slot flikkeren.
Dat is informatie die wij als mod in de eerste instantie dus niet hebben. Ik waag ook hier wel even een mailtje aan. Bedankt iig.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:44 schreef MK1GTI het volgende:
knip
thxquote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:17 schreef ShaoliN het volgende:
Prijs gemekker verwijderd.
No problemo.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uit [TK] JBL SCS 138 Subwoofer
[..]
thx!
Ik vraag meàf of dat voor een forum ingesteld kan worden. Volgens mij is het of alle fora wel, of niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:39 schreef JeOma het volgende:
Meer een algemene "klacht", hopelijk is dit het goeie topic. Kan de maximale edit-duur voor topics in V&A niet wat langer worden gezet. Ik heb nu bijvoorbeeld een topic van 26 mei waar ik de OP wil wijzigen (omdat een paar dingen zijn verkocht/geruild). Zou gebruiksvriendelijk zijn als de edit-tijd langer mag zijn (een maand ofzo)...
de vraag is al eerder gesteld en dit kan dus nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vraag meàf of dat voor een forum ingesteld kan worden. Volgens mij is het of alle fora wel, of niet.
pssttt... Ervaringentopic 1quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:55 schreef Pizzaman het volgende:
Vanmiddag aquarium opgehaald bij BloodhoundFromHell zoals afgesproken. Ging allemaal prima, contact verliep ook goed. Er zat zelfs nog een gratis drankje bij in.
[GRATIS] aquarium 100x40x50
BHFH succes met je nieuwe baan.
npquote:Op zondag 6 juni 2004 12:17 schreef Pizzaman het volgende:
Argh gisteravond niet op zitten letten.
Sorry
WTF heeft dat in godsnaam met machtsmisbruik te maken?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:25 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb nog nooit een V&A topic na verkocht, zo snel op slot zien gaan als deze: [TK] Pentax A3000 camera![]()
Een beetje machtsmisbruik?![]()
Is de koper ook degene die 't topic gesloten heeft bijv.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
WTF heeft dat in godsnaam met machtsmisbruik te maken?
Nee, Yvonne heeft het topic gesloten. Dat is die levensgevaarlijke admin die altijd alles ziet. Nu nam ze mij wat werk uit mijn handen.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Is de koper ook degene die 't topic gesloten heeft bijv.![]()
Dat vraagteken staat er niet voor niets
Ok maar maar check ff de tijden waar ik vraag om een richtprijs,de edit en de verkocht post.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, Yvonne heeft het topic gesloten. Dat is die levensgevaarlijke admin die altijd alles ziet. Nu nam ze mij wat werk uit mijn handen.
Zie niks uitzonderlijks eigenlijk. Gaat wel vaker zo snel hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok maar maar check ff de tijden waar ik vraag om een richtprijs,de edit en de verkocht post.
Wel eens een keer zo snel op slot ja.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zie niks uitzonderlijks eigenlijk. Gaat wel vaker zo snel hoor.
Ok maar 't kwam even vreemd over.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:46 schreef Magneet het volgende:
zit c&h, blas heeft Yvonne geheid in zijn msn/icq/whatever staan en heeft het haar waarschijnlijk gevraagd het topic dicht te smijten
Done.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:17 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[TK] Super Deluxe Ericsson A1018s GSM
zou je hier ff wat willen we halen Shaolin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |