Dat telt hier niet op Fok! Als je dus elders (via marktplaats, 2dehands, enz) een beter bod hebt, dan moet je DAAR reageren. Hier gelden andere regelsquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geloof me, hij is echt perfekt! ik heb trouwens via de mail een bod gehad van 130 euro...
Hoezo dat nou weer? Als hij zegt dat ie de sub niet verkoopt onder de 130 dan doet ie dat niet he. Als hij ergens anders een bod heeft gekregen van 130 dan staat het jou natuurlijk vrij om lager te bieden maar ik acht de kans niet echt groot dat hij daar dan op in gaat.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:48 schreef off_topic het volgende:
[..]
Dat telt hier niet op Fok! Als je dus elders (via marktplaats, 2dehands, enz) een beter bod hebt, dan moet je DAAR reageren. Hier gelden andere regels
www.marktplaats.nlquote:Op maandag 24 mei 2004 13:27 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het knap als de TS een bod van 130 via mail gehad heeft terwijl z'n mailadres niet eens in z'n profiel staat![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:30 schreef Ferguras het volgende:
90 euro
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je nu wat omhoog gaat kunnen we wel iets regelen
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:36 schreef Treinhomo het volgende:
Waar woon je ?
Als dat niet al te gek ver weg is, wil ik 'm wel voor 125 komen halen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |