Blijven zoeken, want vooralsnog wordt je kritiek wel gewaardeerd (door mij tenminste wel, maar de rest kan vast voor zichzelf spreken).quote:Op maandag 24 mei 2004 14:29 schreef Simon81 het volgende:
Joh ik ben gewoon jaloers. Immers iedereen zou toch graag de mod willen zijn. Ik ben geen mod dus zoek ik mot met de mod.
Ik weet dat er een verhaal achter zit, maar wat het verhaal is weet ik dan weer niet. Ik zal kijken of ik de discussie daarover nog kan terugvinden en dan meld ik het nog wel even.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:35 schreef Faithz het volgende:
Waarom mag je geen dieren meer aanbieden?
Hehehehehe. Houden zo zou ik zeggen. Ik draag graag een steentje bij door af en toe een kritische ogenschouw te geven. Ik zoek ook geen ruzie, want dat heeft geen zin in mijn ogen. Het gaat mij meer om iedereen scherp te houden en het forum gebruiksvriendelijk te houden.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Blijven zoeken, want vooralsnog wordt je kritiek wel gewaardeerd (door mij tenminste wel, maar de rest kan vast voor zichzelf spreken).
Het is niet zo dat ik elke dag aan het kicken ben (in geen van mijn V&A topics) dus wat is erop tegen als 1 van mijn motorvrienden reageert?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:07 schreef ShaoliN het volgende:
En dan nu weer ontopic. Kunnen de motorvrienden alleen in elkaars topic reageren als ze ook wat van elkaar willen kopen? Het is een creatieve manier om de 1x per dag schop te ontwijken, maar het is niet de bedoeling.
Dat is besloten omdat er veel gezeik en gezeur over was ivm leefomstandigheden e.d. en omdat wij als Fok! niet aansprakelijk willen zijn als er echt iets misgaat met de beestjes want dat geeft nog veel meer gezeik dan met goederen.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet dat er een verhaal achter zit, maar wat het verhaal is weet ik dan weer niet. Ik zal kijken of ik de discussie daarover nog kan terugvinden en dan meld ik het nog wel even.
Ik hou wel van een uitdaging zo nu en dan.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:41 schreef Simon81 het volgende:
[..]
Hehehehehe. Houden zo zou ik zeggen. Ik draag graag een steentje bij door af en toe een kritische ogenschouw te geven. Ik zoek ook geen ruzie, want dat heeft geen zin in mijn ogen. Het gaat mij meer om iedereen scherp te houden en het forum gebruiksvriendelijk te houden.![]()
Jij was toevallig even het haasje. Het is van de week al een paar keer eerder gebeurd door andere users uit het centrale motor topic. Zeggen dat een systeem erg goed of fijn is, dat is allemaal leuk en aardig. Maar het is wel off-topic. En het gebeurde vaak op een dood moment in het topic, waardoor het erg veel weg had van een verkapte kick. Ik heb ook opzettelijk geen posts verwijderd in het topic. Ik wilde jullie er alleen even op wijzen dat we het liever niet hebben.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uit [TK] JBL SCS 138 Subwoofer
[..]
Het is niet zo dat ik elke dag aan het kicken ben (in geen van mijn V&A topics) dus wat is erop tegen als 1 van mijn motorvrienden reageert?
Omdat het motorvrienden zijn? In veel andere topics zijn dat soort reacties wel toegestaan, ok missch reacties van users die geen bekende zijn van de TS, maar toch.
Kijk, als ik nu echt elke dag mijn topics kick en de motorvrienden ook nog eens reageren snap ik het wel maar er is wel erg weinig toegestaan in mijn V&A topics.
Als je het zo zegt klinkt het alsof er opzet in het spel is om verkapt te kicken, dat wilde ik in mijn 1e post aangeven dat dat dus niet het geval isquote:Op maandag 24 mei 2004 15:49 schreef ShaoliN het volgende:
Jij was toevallig even het haasje. Het is van de week al een paar keer eerder gebeurd door andere users uit het centrale motor topic. Zeggen dat een systeem erg goed of fijn is, dat is allemaal leuk en aardig. Maar het is wel off-topic. En het gebeurde vaak op een dood moment in het topic, waardoor het erg veel weg had van een verkapte kick.
okquote:Ik heb ook opzettelijk geen posts verwijderd in het topic. Ik wilde jullie er alleen even op wijzen dat we het liever niet hebben.
Grmbl. Dat was geen spam, maar iemand verder helpen, dusz service!!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:36 schreef Solomon het volgende:
Spam verwijderd!
Was mij ook al opgevallenquote:Op maandag 24 mei 2004 17:01 schreef Burner2000 het volgende:
[TK] Renault Clio 1.8 16V Senna Edition
Meneer luisterd niet
Done.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:24 schreef clerk het volgende:
[TK] Shuttle Barebone PC! is verkocht.
Hoop dat i-node er veel plezier mee heeft....
Ervaringentopic 1quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:26 schreef Eric82 het volgende:
Heb een DVD gekocht van Renegade [TK] enkele DVD's (7 euro p/s), snelle actie! Niets dan lof over deze verkoper.
Ga even kijken, bedankt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:08 schreef Shagya het volgende:
Mijnheer Deaintoine is prive mails en Msn logs aan 't posten in 't ervaringen topic.
Dit is volgens mij tegen de Fok policy.
zie MEDquote:Op donderdag 27 mei 2004 01:17 schreef Apekoek het volgende:
wat is er gebeurd met deantoine?
Done.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:55 schreef Remzz het volgende:
[TK] Friends series 1 t/m 8
Kan dicht is verkocht
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik wil even een stukje feedback geven: Ik vind het lekker rustig zonder deantoine.Carry on mods!
hoezo? werd het je te heet onder de voeten?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik wil even een stukje feedback geven: Ik vind het lekker rustig zonder deantoine.Carry on mods!
Done.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kunnen de titels van:
[GRATIS] aquarium 100x40x50 en [GRATIS] Apple macintosh performa 5300, 100Mhz PPC veranderd
worden.. deze items zijn gratis af te halen nu.
Done, thanks.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:17 schreef DGR het volgende:
[TK] Magic the Gathering kaarten is verkocht... kan dus een slotje op
Dat kan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:15 schreef Timmai het volgende:
kan [TK] Far Cry voor de PC misschien veranderd worden in :[TK] UT2004SE + Far Cry
klopt en dan zonder die spaties ertussenquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:38 schreef Boldguy het volgende:
Hoe plaats ik in godsnaam afbeeldingen?
ik dacht met [afbeelding]
Ik heb je een update gemaild, maar het mailtje krijg ik terug. Nou ja, bij deze dan: ik heb de user gemaild met het verzoek het op te lossen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:09 schreef 303 het volgende:
Ik ben te bereiken op [adres weggehaald; wel zo fijn voor je denk ik] en
Mag ie toch zelf weten? Het feit dat hij ze gratis krijgt wil niet zeggen dat ie er geen geld voor mag vragen. Hij mag ze alleen niet verkopen boven de normale prijs. Dus nee: is geen handel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:09 schreef LostFormat het volgende:
Aan de hand van dit topic: [TK] 2 NJOY kaarten Weekend of Dag kaarten...
Waarom is dit geen handel? Ik heb topics gesloten zien worden als er entreekaartjes met winst worden verkocht. Deze jongen biedt kaartjes aan die hij gratis heeft gekregen bij de telegraaf. }:
donequote:Op donderdag 3 juni 2004 14:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Kan iemand van "[Gez]" even allemaal hoofdletters maken?![]()
lenen is een dienst en mag niet op V&Aquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |