Dat zijn 2 links naar de Oosterburen, als je daar gaat shoppen komt de totaalprijs zeker tot (ver) boven de EUR 200,-.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:27 schreef poudaman het volgende:
ff snel een search gedaan. Voor 226 heb ik het complete set nieuw aan huis inclusief de verzendkosten. heb wel interesse maar dan zul je toch series iets met de prijs moeten doen
http://80.237.225.71/deta(...)B8633B66&ProdID=3802
Edit: 2de search resultaat geeft zelfs een prijs van 177 ....maar daar weet ik niet wat de verzendkosten bedragen.
http://www.electronica24.(...)=3675&ref=geizkragen
ga je overal achterlijk lage bedragen biedenquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
Laat ik dan maar beginnen...
¤25,-
Nee..maar als je een beetje rond kijkt dan zul je merken dat als er eenmaal een prijs staat en er geboden kan worden dat het dan een stuk vlotter gaat.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ga je overal achterlijk lage bedragen bieden
Mwah, ok zo had ik het niet bekekenquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
Nee..maar als je een beetje rond kijkt dan zul je merken dat als er eenmaal een prijs staat en er geboden kan worden dat het dan een stuk vlotter gaat.
tja, ik heb net een nieuwe gekocht dus wat moet met 2 subs? Maar hij gaat echt niet weg voor die prijs natuurlijk!quote:Daarnaast dacht ik zo van..als je hm echt kwijt moet...dan ben ik iig geinteresseerd.
Dat snap ik....maar hij staat nu in mn A.T. lijstje dus ik houd hm in de gaten.quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mwah, ok zo had ik het niet bekeken.
[..]
tja, ik heb net een nieuwe gekocht dus wat moet met 2 subs? Maar hij gaat echt niet weg voor die prijs natuurlijk!
dan heb je wel een hele goeie sub gekocht als je een JBL de deur uit doet......quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mwah, ok zo had ik het niet bekeken.
[..]
tja, ik heb net een nieuwe gekocht dus wat moet met 2 subs? Maar hij gaat echt niet weg voor die prijs natuurlijk!
dat magquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:52 schreef Zaadhaas het volgende:
[..]
dan heb je wel een hele goeie sub gekocht als je een JBL de deur uit doet......
wat voor eentje als k vragen mag?
als jullie in dit tempo doorbieden wil ik hem over 2 weken wel verkopenquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:26 schreef GoingDown het volgende:
Ik bied 60 euro
hij is iets ouder dan een jaar en af en toe een filmpje mee gekeken. niet meer dan 1 keer in de 2 weken, vaak nog minder.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:09 schreef LordLynx het volgende:
Hoe oud is die eigenlijk en hoe intensief is die gebruikt?
Dat telt hier niet op Fok! Als je dus elders (via marktplaats, 2dehands, enz) een beter bod hebt, dan moet je DAAR reageren. Hier gelden andere regelsquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geloof me, hij is echt perfekt! ik heb trouwens via de mail een bod gehad van 130 euro...
Hoezo dat nou weer? Als hij zegt dat ie de sub niet verkoopt onder de 130 dan doet ie dat niet he. Als hij ergens anders een bod heeft gekregen van 130 dan staat het jou natuurlijk vrij om lager te bieden maar ik acht de kans niet echt groot dat hij daar dan op in gaat.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:48 schreef off_topic het volgende:
[..]
Dat telt hier niet op Fok! Als je dus elders (via marktplaats, 2dehands, enz) een beter bod hebt, dan moet je DAAR reageren. Hier gelden andere regels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |