abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18968008
Mazda 323F 1.6i GLX

-automaat
-bouwjaar 1990
-LPG sinds 1999/106.000 km
-huidige km-stand 208.000
-rood
-alarm + centr.vergr. met afstandsbediening
-stuurbekrachtiging
-apk tot 1 september 2004
-distributieriem vervangen in juli 2003 bij 194.000 km

¤ 1.500

zaterdag 8 mei 2004 @ 11:05:08 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_18972485
Tags gefixt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_19280149
Stormloop-topic
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
  donderdag 20 mei 2004 @ 22:58:18 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_19280316
Hele rits kicks verwijderd; wel zo gezellig!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_19280552
heb je foto´s van het intrieur.. evt. geluidsinstallatie erin?
Zijn die ramen geblindeerd aan de zijkanten?
Lambo of Rekt
  vrijdag 21 mei 2004 @ 00:51:38 #6
35908 rainmaker2k
Hail to the great Yuri
pi_19282921
Waar is deze te bezichtigen?
  vrijdag 21 mei 2004 @ 11:02:41 #7
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_19288159
Leuk autootje, helaas geen geld (voor over).
pi_19304876
Heb ff geen foto van het interieur, kan ik wel maken (als het licht is, dus nu ff niet), maar het is op zich niet echt bijzonder, behalve dat de bekleding van een GLX van na de facelift is. Het ziet er allemaal nog netjes uit, niet afgeleefd ofzo. Vwb de geluidsinstallatie: er zitten twee speakers achterin (13 cm rond), die kwamen uit m'n nieuwe auto, de rest mag je zelf inbouwen. Dit omdat ik alles in m'n nieuwe auto heb geīnstalleerd. Wel heb ik nog een set 13 cm speakers liggen die evt in de deuren kunnen.

De zijramen zijn inderdaad geblindeerd. Dit is met folie gedaan, dus als het je niet aanstaat kan het er gewoon weer af (wil ik ook voor je doen). De ramen zijn van zichzelf al 5% getint, en de folie 20%, bij elkaar dus 25%. Op deze manier kun je (ook 's avonds) nog naar buiten kijken en hoef je niet bij elke kruising het raampje naar beneden te draaien. Overdag is het erg prettig, scheelt in de warmte binnenin en je kunt de zonneklep voor de voorruit laten hangen.

Ik woon in Wervershoof (een dorpje in Noord-Holland in de buurt van Hoorn), daar staat-ie dus ook.

Prijs is inmiddels verlaagd naar ¤ 1200. Let er ook op dat dit een redelijk unieke combinatie is: automaat, LPG, relatief weinig kilometers (gezien z'n leeftijd), dus als je zoiets zoekt heb je er een goede auto aan. Mazda's staan erom bekend dat ze vaak de 3 ton passeren, dus deze heeft nog zeker een tonnetje te gaan.
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 22:48 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Stormloop-topic
Zei je iets?

[ Bericht 2% gewijzigd door mazdarossa op 21-05-2004 23:10:34 ]
pi_19320658
  maandag 24 mei 2004 @ 14:17:49 #10
95650 Ergertherapeut
Erger kan niet
pi_19362575
Voor mijn vriendin ben ik op zoek naar een auto met automaat en stuurbekrachtiging. Ik heb dus wel serieuze belangstelling.
Wat zijn de kosten van de wegenbelasting?
Zijn er recentelijk nog onderdelen vervangen?
En kan je wat foto's van het interieur posten?
pi_19373616
Inclusief de recente verhoging is de schade nu 197 euro per kwartaal (in Noord-Holland, het kan iets goedkoper of duurder uitvallen in andere provincies). De auto weegt 1064 kg. Aan de andere kant heb je wel voor een euro of 15 een volle tank, dat is wel weer leuk met de huidige benzineprijzen.

Foto's van het interieur ben ik vergeten te maken De auto heb ik niet thuis staan, maar ergens waar hij wat meer in de picture staat, dus het is ook niet zo dat ik even naar buiten loop met de camera. Zoals ik al zei ziet het er in elk geval nog netjes uit. Als je gewoon wilt weten hoe een 323F er van binnen uit ziet, dan moet je de twee onderstaande pagina's maar even bezoeken. Deze twee auto's hebben dezelfde bekleding als de mijne. Uiteraard moet je de aanpassingen van de eigenaars, zoals audio en gespoten delen van het dashbord, even wegdenken. Dit was helaas het enige wat ik zo snel kon vinden, met name van de achterbank worden zelden foto's gemaakt...

http://home.deds.nl/~snarfvz/audio.html (toevallig ook een automaat)
http://members.lycos.nl/politieklas/foto/knutsel/

En een foto van het dashbord zoals Mazda het bedoeld heeft, ook met het originele stuur: http://www.323fclub.nl/mo(...)/10096/interieur.jpg (alleen heeft deze auto dus andere bekleding).

Het is wel een bijeengeraapt zootje op deze manier, maar ik hoop dat je vraag beantwoord is.
pi_19374030
Sorry ik vergeet je onderdelen vraag nog.

Zoals ik al zei de distributieriem 14.000 km en 10 maanden geleden. Verder:
- De remschijven zijn een jaar eerder vervangen; die gaan nog wel even mee (met de voorgaande set heb ik ongeveer 75.000 km gereden, en ik weet niet hoe lang ze er al onder zaten toen ik de auto kocht; de huidige set zit er nu zo'n 35.000 km op).
-Begin vorig jaar zijn 2 delen van de uitlaat vernieuwd: de middendemper (is niet zo duur) en de voorpijp (het deel vķķr de katalysator, hier zit ook het flexibele deel van de uitlaat, om bewegingen van de motor op te vangen zodat de rest van de uitlaatlijn niet mee bibbert).
-Kort geleden is er nog een nieuwe voorruit in gekomen, omdat de oude gebarsten was dankzij een steentje.

Ik ben een tijd lang naar een universele garage gegaan voor onderhoud, maar dat beviel toch niet echt, dus sinds een paar jaar heb ik "toch liever de dealer". Kost misschien wat meer, maar ik krijg er ook een stukje service bij (in elk geval bij deze dealer), die ik voordien niet had, en het zijn toch de mensen die dit type auto het beste kennen.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 00:21:31 #13
95650 Ergertherapeut
Erger kan niet
pi_19380617
Bedankt voor de info.
Klinkt allemaal goed. Ik zal het een en ander met haar door gaan spreken.
Zijn er verdere punten die nog aandacht behoeven voor de komende periode? En is er al ergens roest te bekennen?
Ik ben een beetje aan het doorzeuren, maar de auto moet gewoon betrouwbaar zijn aangezien hij voor mijn vriendin is. Ze heeft vanwege gewrichtsklachten een licht sturende auto met het liefst een automaat nodig om een beetje uitgerust en ontspannen op haar werk te komen. Als alles bevalt willen we graag binnenkort een kijkje komen nemen!!
pi_19381451
Eh ja de APK dus binnenkort, en een beurtje erbij vindt-ie ook niet erg. Zelf heb ik niet het idee dat er momenteel iets aan mankeert, maar het is toch een auto van 14 jaar oud dus die kan je verrassen. Ik realiseer me trouwens net dat de radiateur een paar jaar geleden ook vervangen is. Dit is zo'n beetje de enige reden (naast een lekke band, maar dat hou je toch) voor dit type auto om pech onderweg te krijgen, dus dat moet geen probleem zijn voor je vriendin. Roesten doet de mijne ook nog niet.

Als je verder via e-mail contact wilt houden, i.v.m. adres en telefoonnummer: apm AT quicknet PUNT nl

[ Bericht 15% gewijzigd door mazdarossa op 25-05-2004 01:11:38 ]
pi_19504638
Ergertherapeut ziet er vanaf, dus ik ben nog steeds op zoek naar de volgende eigenaar.
  zondag 30 mei 2004 @ 01:38:25 #16
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_19506252
Wat doe je met inruil "nieuwe" auto ?
Heb een auto met APK tot maart 2005, een Fiat Tipo die probleem loos rijdt ..........
Speak only if it improves upon the silence....
pi_19506359
Liever niet, ik heb al een andere auto en moet deze dus kwijt.

Overigens nog even voor de duidelijkheid, Ergertherapeut wil hem niet omdat hij besloten heeft verder te zoeken naar een diesel van een recenter bouwjaar.
  zondag 30 mei 2004 @ 14:46:00 #18
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_19512718
Hmmm, wat me tegenstaat is de prijs, en de APK datum
pi_19512995
APK is nog 3 volle maanden en de prijs is misschien beetje te hoog gegrepen.
Als de 323F zeker weten zonder extra kosten door de APK komt is de prijs op zich niet eens zo verkeerd.
Maar het is een automaat en het is een LPG'er met redelijk wat KM's.

@TS:
Misschien een nieuwe APK erop doen en dan misschien de prijs een beetje herzien?
Is maar een kleine tip hoor
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
  zondag 30 mei 2004 @ 15:20:39 #20
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_19513365
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:59 schreef rx7_turbo_II het volgende:
APK is nog 3 volle maanden en de prijs is misschien beetje te hoog gegrepen.
Als de 323F zeker weten zonder extra kosten door de APK komt is de prijs op zich niet eens zo verkeerd.
Maar het is een automaat en het is een LPG'er met redelijk wat KM's.

@TS:
Misschien een nieuwe APK erop doen en dan misschien de prijs een beetje herzien?
Is maar een kleine tip hoor
Ik zou het niet erg vinden, TS mail me anders ...

tails25_5 apending yahoo dotdot com
  zondag 30 mei 2004 @ 23:34:09 #21
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_19524271
Is er trouwens gerookt in deze wagen ?
  maandag 31 mei 2004 @ 10:47:58 #22
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_19530015
Erhm hallo
pi_19540263
(ook gemaild naar BYM)

Sorry, het spijt me, vergeef me, maar ik heb gister bij een vriend formule 1 gekeken, ben daar vervolgens blijven eten, en ben daarna naar de film geweest, waarna ik vanmorgen om half twee weer thuis was, dus de computer is er even bij ingeschoten

De prijs is een vraagprijs, dus daar is altijd over te praten. Evenals over de APK. Ik zou zeggen: kom eens langs zodat je hem eens goed kan bekijken en doe een tegenbod. Uiteindelijk wil ik de auto kwijt, en jij wil hem in principe wel hebben, dus we moeten het wel eens kunnen worden. Ik zie dat je in Noord-Holland woont, dus het kan nooit heel ver weg hier vandaan zijn.

De kilometerstand mag dan de twee ton gepasseerd zijn, maar vind er maar eens zo een op LPG van die leeftijd. Doorgaans zijn ze de drie ton al lang voorbij. Dus naar mijn mening is deze stand juist laag (voor LPG / 14 jaar oud dan).

Vwb roken: ik gebruik de asbak al jaren als extra opbergvakje, ideaal voor klein grut Ook de vorige eigenaar heeft er niet in gerookt, of de dealer heeft hem eerst grondig uit laten stinken voordat ze hem te koop zetten.
  maandag 31 mei 2004 @ 18:33:43 #24
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_19541142
[mail sent]
pi_19572943
Onder voorbehoud verkocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')