(ook gemaild naar BYM)
Sorry, het spijt me, vergeef me, maar ik heb gister bij een vriend formule 1 gekeken, ben daar vervolgens blijven eten, en ben daarna naar de film geweest, waarna ik vanmorgen om half twee weer thuis was, dus de computer is er even bij ingeschoten
De prijs is een vraagprijs, dus daar is altijd over te praten. Evenals over de APK. Ik zou zeggen: kom eens langs zodat je hem eens goed kan bekijken en doe een tegenbod. Uiteindelijk wil ik de auto kwijt, en jij wil hem in principe wel hebben, dus we moeten het wel eens kunnen worden. Ik zie dat je in Noord-Holland woont, dus het kan nooit heel ver weg hier vandaan zijn.
De kilometerstand mag dan de twee ton gepasseerd zijn, maar vind er maar eens zo een op LPG van die leeftijd. Doorgaans zijn ze de drie ton al lang voorbij. Dus naar mijn mening is deze stand juist laag (voor LPG / 14 jaar oud dan).
Vwb roken: ik gebruik de asbak al jaren als extra opbergvakje, ideaal voor klein grut
![]()
Ook de vorige eigenaar heeft er niet in gerookt, of de dealer heeft hem eerst grondig uit laten stinken voordat ze hem te koop zetten.