Schijnt dat ze in het echte leven Janis Joplin ook aardig achterna gaat ...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:10 schreef marsterretje het volgende:
He he.... jaaaaren loop je mensen warm te maken voor Beth Hart, maar niemand wil eraan..
hopelijk wil het nu beter lukken, de zaal was tenminste uitverkocht. En, gelukkig voor haar, is ze wat kilo's aangekomen sinds de vorige keer.
Superoptreden! Vooral Am I the One was echt een geweldige stukje blueszingen voor gevordenen.
Voor de film over het leven van Janis Joplin weet ik de beste hoofdrolspeelster.
Hopelijk niet, ze zei gisteren zelf dat ze al x maanden nuchter was, en op de radio dat ze haar verslavingen ook aan de kant had gezet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:37 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Schijnt dat ze in het echte leven Janis Joplin ook aardig achterna gaat ...
Ach, denk maar zo: dat komt de muziek alleen maar ten goedequote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:39 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Hopelijk niet, ze zei gisteren zelf dat ze al x maanden nuchter was, en op de radio dat ze haar verslavingen ook aan de kant had gezet.
Maarja, dat zegt weinig bij dit soort neurotische tiepjes
Je bent niet naar het optreden geweest gisteren?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:48 schreef Petomaan het volgende:
Kende haar al van de LA-song, maar ben haar daarna even uit het oog verloren. Zal nu weer eens wat gaan beluisteren, het klinkt in elk geval veelbeleovend!
Neequote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:52 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Je bent niet naar het optreden geweest gisteren?
Je hebt heel wat gemist![]()
idd!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:10 schreef marsterretje het volgende:
He he.... jaaaaren loop je mensen warm te maken voor Beth Hart, maar niemand wil eraan..
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:52 schreef milagro het volgende:
oooooh ze is zoooonu net bij Papaul...
ik krijg kippenvel op mijn hoofd van haar stem, prachtig!!!!!
Ze geeft alleen maar aan dat ze blij is dat ze nog leeft ondanks haar verleden.... maar of dat zeuren is?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:11 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik vind het zo'n gezeur. Uiteindelijk was ze vroeger een motherfucking crackwhore, right? Ze zoop en slikte een hoop pillen. Prima rock and roll dus. Maar nu zeurt en steunt ze zo over haar verleden. Word ik een beetje moe van.
Verder heeft ze wel een prima stemZonde, dat heeft zo'n meisje toch niet nodig.
nou zij is het ook zonder... op zich ook wel een prestatie!quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:34 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja, vreselijk. Rock and roll is drank en drugs, snapt ze dat nog steeds niet dan?
ik heb de opnamen van dr nog ja, ben echte Beth fan.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:30 schreef beerten het volgende:
Heeft iemand de opnamen van de 2 Meter Sessies nog? Van een groot aantal jaren geleden.
Alleen Beth Hart achter de piano, geniaal!!!
hel;emaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
"Leave the Light On" is en blijft een heerlijk nummer...
Weet je zeker dat je het over Beth Hart hebt, en niet toevallig over Anouk?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:44 schreef AgeEll het volgende:
ik weet het reageer dan niet maar hier komt het.
wat is dit een dom wijf, met echt klote muziek!
wat overdrijft zij met haar optredens.
schreeuwlelijk
zo dat lucht op
Laatste plaat die ze uit heeft gebracht is naar mijn weten "Leave The Light On".quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:24 schreef methodmich het volgende:
Is die plaat niet al uit dan?
Ah, zie het al. Was in de war met Beth Orton. Je kunt opgelucht ademhalen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:15 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Laatste plaat die ze uit heeft gebracht is naar mijn weten "Leave The Light On".
Nee, dan jouw reactie.. die komt slim overquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:44 schreef AgeEll het volgende:
ik weet het reageer dan niet maar hier komt het.
wat is dit een dom wijf, met echt klote muziek!
wat overdrijft zij met haar optredens.
schreeuwlelijk
zo dat lucht op
Dat is een heel mooi nummerquote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef mark_03 het volgende:
Zal ik 'm maar even omhoog schoppen
World without you.
Ja, die scoort ook erg hoog bij mij, samen met "Broken & Ugly".quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:41 schreef Uknowweloveu het volgende:
MIjn favo Beth Hart song ever : Delicious Surprise![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:36 schreef Ang3l het volgende:
*KICK*
Vrijdag in de 013Zin zin zin!
*37 Days opzet*
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:14 schreef w8jij17 het volgende:
De Effenaar dacht ik.
Ze lijken best wel op elkaarquote:
een delicious surprise dus!quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de live versie van Delicious surprise zo heerlijk
Veel mooier dan de rustigere cd versie.
Whooptiedoo! Ik zie het nét! En ook nog eens naar Eindhoven... trouwens het wordt gewoon een NL tour:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:14 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Dit najaar komt Beth naar het Chassé Theater in Breda.
quote:11.26.2009 Haarlem, Netherlands Philharmonie
11.28.2009 Leeuwarden, Netherlands FEC Festival
11.30.2009 Den Haag, Netherlands Paard van Troje
12.02.2009 Hengelo, Netherlands Rabotheater
12.04.2009 Breda, Netherlands Chasse
12.06.2009 Groningen, Netherlands Oosterpoort
12.08.2009 Zaandam, Netherlands Zaantheater
12.12.2009 Eindhoven, Netherlands MC Frits Philips
om de dag een ander concert. damn! wat hebben die zangers een drive!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Whooptiedoo! Ik zie het nét! En ook nog eens naar Eindhoven... trouwens het wordt gewoon een NL tour:
[..]
en vooral een stem...quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
om de dag een ander concert. damn! wat hebben die zangers een drive!
Ja, die enorme uithaal die je bedoelt... dat is één van de weinigen keren dat muziek bij mij werkelijk door merg en been ging. Kippenvel tot het pijn deed. En net als je denkt dat ze niet hoger komt stapt ze rustig nog een paar octaven hoger. Niet te geloven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
en vooral een stem...
Ik hoop (en ik denk) dat ze Hiding under water wel zal spelen. Als ze dat net zo doet als in de Paradiso een tijdje terug (met een enorme uithaal)![]()
Inderdaad. Haar stem is uniek: Rauw, intens, maar toch gevoelig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Ja, die enorme uithaal die je bedoelt... dat is één van de weinigen keren dat muziek bij mij werkelijk door merg en been ging. Kippenvel tot het pijn deed. En net als je denkt dat ze niet hoger komt stapt ze rustig nog een paar octaven hoger. Niet te geloven.
Dat is goed nieuws.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:53 schreef boerderij het volgende:
ze komt weer naar Nederland!
1 mei in Groningen (bluesfestival)
3 mei in Zoetermeer (clubshow)
Oei, serieus? Ik vind dat net een schitterend nummer zoals het op de plaat staat. Ik heb de live-uitvoering niet gehoord, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar die achteruitgespeelde gitaarpartijen, die hele sfeer vind ik echt prachtig.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef MonkeyBack het volgende:
Hele mooie nummers, alleen het nummer 'My California' valt me tegen, omdat ik echt gewend was aan de live-uitvoering en het productiewerk bij de studioversie vind ik een beetje té.
Ik heb de live versie ook niet gehoord, maar vind My California toch een van de mindere nummers. Het pakt me niet zo, om een of andere reden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Oei, serieus? Ik vind dat net een schitterend nummer zoals het op de plaat staat. Ik heb de live-uitvoering niet gehoord, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar die achteruitgespeelde gitaarpartijen, die hele sfeer vind ik echt prachtig.
En hoe was het? Heb Beth Hart net pas ontdekt, twijfel nu of ik naar concert wil volgende week. Niet uitverkocht in 013 gek genoeg..quote:
Jaloers!!! 'Whole Lotta Love' ook las ik op facebook. Ik loop net weer de gave nummers mis! Hopen dat ze in Utrecht wel minstens één van die nummers doen.quote:Op maandag 22 november 2010 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Whooohooo' eindelijk zowel hiding under water als Am I the one live!!! Ze wist van geen ophouden
Ik heb een keer speciaal een concert van haar gezien, toen was ze erg leuk!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef MonkeyBack het volgende:
Vond het voorprogramma (Charlie Dee) echt waardeloos. De nummers zijn op zich nog wel te pruimen, maar die zangeres stond me echt niet aan.. haar hele houding + stem vond ik erg vervelend en saai.
Mooie foto's! Wat vond je van het concert?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha leuk! Nog iemand die er was! Ik was er ook dus
[ afbeelding ]
Meer hier te vinden.
Ik heb haar verder nog nooit live gezien, behalve nu 2 keer als voorprogramma bij Beth. Het leek net alsof ze er gewoon helemaal geen zin in had. Ze kwam niet enthousiast over en deed helemaal geen moeite om het publiek voor zich te winnen. Ze was meer zo van, 'ik weet toch wel dat jullie het niks vinden, dus ik zing gewoon mijn liedjes en ik ga weer weg.' Daar wordt het ook niet leuker op natuurlijk, want dat zag je in haar hele uitstraling. Als dit niet haar denkwijze was, dan mag ze wel wat doen aan haar stage presence, want dit werkt ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een keer speciaal een concert van haar gezien, toen was ze erg leuk!
Nu zag ik 2 nummers van d'r als voorprogramma en dacht ik: Nee.![]()
Vreemd.
Daar ben ik heel benieuwd naarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:12 schreef MonkeyBack het volgende:
Voor de geïnteresseerden: nieuw project van Beth en Joe Bonamassa, de cd 'Don't Explain'. Covers van soul/blues-nummers met Beth als leadzangeres. Het album komt op 26 september uit in Europa. Tracklist en meer info op http://hartandbonamassa.com/.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |