idd!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:10 schreef marsterretje het volgende:
He he.... jaaaaren loop je mensen warm te maken voor Beth Hart, maar niemand wil eraan..
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:52 schreef milagro het volgende:
oooooh ze is zoooonu net bij Papaul...
ik krijg kippenvel op mijn hoofd van haar stem, prachtig!!!!!
Ze geeft alleen maar aan dat ze blij is dat ze nog leeft ondanks haar verleden.... maar of dat zeuren is?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:11 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik vind het zo'n gezeur. Uiteindelijk was ze vroeger een motherfucking crackwhore, right? Ze zoop en slikte een hoop pillen. Prima rock and roll dus. Maar nu zeurt en steunt ze zo over haar verleden. Word ik een beetje moe van.
Verder heeft ze wel een prima stemZonde, dat heeft zo'n meisje toch niet nodig.
nou zij is het ook zonder... op zich ook wel een prestatie!quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:34 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja, vreselijk. Rock and roll is drank en drugs, snapt ze dat nog steeds niet dan?
ik heb de opnamen van dr nog ja, ben echte Beth fan.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:30 schreef beerten het volgende:
Heeft iemand de opnamen van de 2 Meter Sessies nog? Van een groot aantal jaren geleden.
Alleen Beth Hart achter de piano, geniaal!!!
hel;emaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 november 2005 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
"Leave the Light On" is en blijft een heerlijk nummer...
Weet je zeker dat je het over Beth Hart hebt, en niet toevallig over Anouk?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:44 schreef AgeEll het volgende:
ik weet het reageer dan niet maar hier komt het.
wat is dit een dom wijf, met echt klote muziek!
wat overdrijft zij met haar optredens.
schreeuwlelijk
zo dat lucht op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |