* Kuzco zit ook niet in Nederland met het EKquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:00 schreef Dizzee het volgende:
jammer dat ik met het EK niet in nederland ben, weet ook niet of ik het kan volgen....denk villa bvd al helemaal niet.
was gister trouwens een leuke uitzending
Verslag van hoogstens 2 minuten en dan pas vanaf de kwartfinales denk ikquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:12 schreef Dizzee het volgende:
CNN zal er toch wel verslag van gaan doen hoop ik?
alhoewel CNN Europa en CNN Amerika schijnen weer verschillend te zijn.
ga wel het sfeertje missen hier. maarja tis niet anders
mwah..ik vind dat het hotel waar ik heen ga wel als service het ek mag brengen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Verslag van hoogstens 2 minuten en dan pas vanaf de kwartfinales denk ik
Investeer in een schotel
???quote:Op zondag 6 juni 2004 21:11 schreef Robertje het volgende:
Jammer dat het door een buitenbedrijf wordt gedaan ipv eigen mensen
Voor de planning maakt dit gelukkig toch niets uit...., kantoor 4everquote:Op zondag 6 juni 2004 21:11 schreef Robertje het volgende:
Jammer dat het door een buitenbedrijf wordt gedaan ipv eigen mensen
Ik denk dat het op CNN minimaal zal zijn, dus alleen uitslagen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:12 schreef Dizzee het volgende:
CNN zal er toch wel verslag van gaan doen hoop ik?
ga wel het sfeertje missen hier. maarja tis niet anders
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:12 schreef Dizzee het volgende:
En op Fox Sportsnet is zelfs de Nederlandse, Engelse, Spaanse etc. competitie live te volgen.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:36 schreef static het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Kijk anders naar ESPN, die zenden zelfs de eredivisie-duels en oefenduels van Oranje uit.
Nee hoor, ik heb toen ik in Trinidad was Nederland - Amerika via ESPN gezien.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Moet je wel in de VS wonen.
Deze planning vindt het wel erg jammer dat iemand anders het doetquote:Op zondag 6 juni 2004 23:00 schreef wicker het volgende:
[..]
Voor de planning maakt dit gelukkig toch niets uit...., kantoor 4ever![]()
UNITED RULES!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:27 schreef Robertje het volgende:
[..]
Deze planning vindt het wel erg jammer dat iemand anders het doet![]()
United heeft geen CAOquote:Op maandag 7 juni 2004 16:58 schreef wicker het volgende:
[..]
UNITED RULES!![]()
Die analiseert Nederland-Brazilië WK-74 die om 00.00 uur op Nederland 2 helemaal wordt uitgezonden.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:44 schreef MeneerTim het volgende:
Zit Hugo Borst ook ergens bij tong?
Vet, en tijdens het EK?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die analiseert Nederland-Brazilië WK-74 die om 00.00 uur op Nederland 2 helemaal wordt uitgezonden.
Ik weet dat het (bijna) zomerstop is maar dit is echt belachelijk...ouwe koeien uit de sloot halen.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die analiseert Nederland-Brazilië WK-74 die om 00.00 uur op Nederland 2 helemaal wordt uitgezonden.
Lijkt me ook een vaste analist omdat het bij de NOS is.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:49 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Vet, en tijdens het EK?
tot nu toe is het veruit de interessantste tv-avond van het jaarquote:Op maandag 7 juni 2004 22:49 schreef Robertje het volgende:
Ik weet dat het (bijna) zomerstop is maar dit is echt belachelijk...ouwe koeien uit de sloot halen.
Over ouwe koeien gesproken. Schoenmaker blijf bij je Pistons leest.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:49 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik weet dat het (bijna) zomerstop is maar dit is echt belachelijk...ouwe koeien uit de sloot halen.
Dat zegt al genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
tot nu toe is het veruit de interessantste tv-avond van het jaar
geeft een zomers gevoelquote:Op maandag 7 juni 2004 23:25 schreef UFOtje het volgende:
Heerlijk nummertje net trouwens!![]()
Verdedigen bij basketball is niet te vergelijken met voetbal tongquote:Op maandag 7 juni 2004 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen maar god behoede dat die verschrikkelijke defence de NBA wint.
Ja dat geloof ik best (vind die 2 altijd net broer en zusquote:Op maandag 7 juni 2004 23:39 schreef popolon het volgende:
Die zit nog bij Bartina.
Ja dat gevoel had ik ook. Ik vond het best leuk, al is het alleen al omdat je het gevoel krijgt dat je op vakantie bent.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:48 schreef Tackleberry het volgende:
Het was weer vertrouwd als vanouds...
Laat hem maar lang wegblijven. Ik zie veel liever van der Gijp dan die droogkloot van een Koeman.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:38 schreef Stefkuh het volgende:
Waar is Koeman btw???
Gijp was idd goed op dreef. Wooter en Wijnhard hadden beter aan de Costa's kunnen blijven liggenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:51 schreef BVO het volgende:
Laat hem maar lang wegblijven. Ik zie veel liever van der Gijp dan die droogkloot van een Koeman.
Ik ook liever vd Gijp ja.. veeeeeeeeeel liever. Maar vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat hem maar lang wegblijven. Ik zie veel liever van der Gijp dan die droogkloot van een Koeman.
Cruyff in combinatie met Mulder is pas gieren!! hoe hij geduldig probeert uit te leggen hoe het elftal zich moet opstellenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan leuk zijn, maa als dit de komende 3 kwartier doorgaat haak ik afquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Jan begint iig fel
Makes sense huh,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Leuk dat we eens de vrouw van Oudkerk zien.
wie wat waar????? persconferentie?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zag net dat Advocaat nogal boos werd op Frits Barend, omdat Jan Mulder gisteren nogal veel kritiek had op hem.
Nee, het was toen Advocaat uit de bus kwam bij het trainingsveld volgens mij. Het was bij RTL Boulevard.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:51 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
wie wat waar????? persconferentie?
Het is iig beter dan Wim Jonk of Hans van Breukelen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:31 schreef popolon het volgende:
Koeman toegevoegde waarde?
Je kunt nog beter naar een bos prei luisteren.
wheheehehhehe ja iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:31 schreef popolon het volgende:
Koeman toegevoegde waarde?
Je kunt nog beter naar een bos prei luisteren.
nogal ja!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:50 schreef pekel het volgende:
Dick Advocaat doet trouwens wel heel erg zielig..
4,3 miljoen kijkersquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:54 schreef pekel het volgende:
Zou zeker wel een goede uitzending zijn, Advocaat en Mulder in 1 studio..
iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:07 schreef popolon het volgende:
Die filmpjes op de BvD site zijn zeker leuk om te zien, vaak opgenomen na de show.
hoorde het ook jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:18 schreef pekel het volgende:
Wie heeft trouwens z'n mobiel daar aanstaan?.
Ja dus.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:32 schreef Yeahinho het volgende:
Ok, dit slaat echt alles....
Als het na de reclame nog steeds zo slecht is, dan schakel ik over naar Nederland 2!
same herequote:Op woensdag 9 juni 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
En toch kijk ik de herhaling.
Indeed, far from it.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:35 schreef Szaenne het volgende:
die man met die 2 hoofden is echt niet grappig...
Inderdaad, lekker geforceerd leuk doen... Volgens mij zat die kerel ook nog eens flink te trillen van de zenuwen... Van mij mogen ze hem lekker thuislaten!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:35 schreef Szaenne het volgende:
die man met die 2 hoofden is echt niet grappig...
Klopt dus wel wat Johan Derksen zegt: hij kijkt alles.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:57 schreef tong80 het volgende:
Advocaat laat zich kennen. Wat een triest figuur.
Kijk dan ook gewoon niet naar al die programma's. Hij beweert constant dat ie zich alleen maar ergert aan al die meningen en dat ie daar toch niets mee aan kan, kijk dan niet!quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt dus wel wat Johan Derksen zegt: hij kijkt alles.
Erg triest idd, een bondscoach met zo'n dunne huid. Van welke voorganger zou ie dat nou hebben afgekeken?![]()
De zwager dus en tenenkrommend hoe Dick zichzelf voor schut zette.quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:04 schreef tong80 het volgende:
De zus van Peter van Vossen ?
Ja, toen was het nieuw en wel erg leuk kan ik me herinneren.quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:42 schreef milagro het volgende:
waar zag ik hem toch eerder (op tv) en vond ik het wel leuk?
ook bij BvD?
kan leuk wordenquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Vanavond Hans Kraay J.R......![]()
Inderdaad.. toen vond ik het echt knap. Maar als je zecht hele gezelschappen te spelen en dan 2x keer met dezelfde pop komt.. beetje vreemdquote:Op donderdag 10 juni 2004 07:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, toen was het nieuw en wel erg leuk kan ik me herinneren.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:48 schreef Alessandro het volgende:
OMG HANS KRAAIIIIII
Prachtigquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:02 schreef TheGeneral het volgende:
Ze gaan helemaal los!!!!!!
Jan moet z'n ongefundeerde rotsmoel dicht houden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
ik voel weer een ruzietje opkomen tussen Jan en Hans
nee Jan is liefquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jan moet z'n ongefundeerde rotsmoel dicht houden.
Eens!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Hans is wel ok! Als ie maar niet presenteert!
Erg goed inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:02 schreef TheGeneral het volgende:
Ze gaan helemaal los!!!!!!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:31 schreef tong80 het volgende:
Wat eet Hans Kraay tegenwoordig ? Hij heeft plots een mening.
bijdehansjes denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:31 schreef tong80 het volgende:
Wat eet Hans Kraay tegenwoordig ? Hij heeft plots een mening.
00.45uquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:31 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer is de herhaling?
It's called marriage, ain't it wonderful,quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:32 schreef milagro het volgende:
met welke strandhoer loopt Oudkerk daar nou
Zijn vrouwquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:32 schreef milagro het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:33 schreef bolivian het volgende:
[..]
It's called marriage, ain't it wonderful,.
Ok, kijk ik dan wel ff. Lijkt me wel een leuke uitzending als ik dit zo hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
00.45u
stand by your man lalalalalalalaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:33 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Zijn vrouw![]()
![]()
eerste half uur owned, daarna popman even en tot nuquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok, kijk ik dan wel ff. Lijkt me wel een leuke uitzending als ik dit zo hoor!
Die heeft ie opgegeten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:35 schreef milagro het volgende:
Die baard van Arjan
Bij mijn Edah werken geen studentes, en zeker geen knappequote:Op donderdag 10 juni 2004 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
hee had je die groentenkassa3 babe weer
Met zijn eigen psychiatertje/vrouw, hand in hand en heel verliefd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:32 schreef milagro het volgende:
Dat het zijn vrouw was dat wist ik ook welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Met zijn eigen psychiatertje/vrouw, hand in hand en heel verliefd.
Mooiste beeld van deze uitzending met die muziek er onder.
Ze hebben het er inderdaad over gehad, maar toen werd de aandacht afgeleid omdat Jan's kont in de fik stond doordat ie in een fakkel was gaan hangenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:32 schreef UFOtje het volgende:
Heeft Jan in de aftiteling weer iets gezegd over die mooi uitgelichte rotsen?![]()
Heb gisteren niet kunnen kijken.![]()
Elke dag tijdens het EK geloof ik zelfs...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:09 schreef paultjuhhh het volgende:
er staat me iets bij dat Koeman ook meedeed bij villa BVD heb ik dat gemist of komt dat nog![]()
Jan en Premquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:05 schreef pekel het volgende:
Morgen de hyperactive advocaat Prem Hadskinogwat..
ik zat gister de hele tijd met 'voetjuhbal, voetjuhvoetjuhvoetjuhvoetjuhbal' in mn kopquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:48 schreef popolon het volgende:
Moet toch zeggen: het klopt weer.
De omgeving, de sfeer, de muziek, de gasten mja vooruit ... en vooral, De Tune.
Dick in orde.
Radhakishun.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:05 schreef pekel het volgende:
Morgen de hyperactive advocaat Prem Hadskinogwat..
meer voor een leuke monoloogquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:16 schreef HarigeKerel het volgende:
Prem is altijd goed voor een leuke conversatie![]()
Ik denk dat ze het wel met elkaar eens zullen zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Radhakishun.
Ik hoop dat-ie het totaal oneens is met Jan Mulder
Hij kon het balletje ook nog wel hooghouden viel me niet tegenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Die Erkel is wel een relaxte gozer eigenlijk
ja idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:08 schreef ThomasBerge het volgende:
Leuke uitzending weer gister. Je krijgt er spontaan het vakantie gevoel van![]()
Zuco 103 - Futeballquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:27 schreef Vlerq het volgende:
Weet iemand wie dat nummer zingt als Villa bvd begint en eindigd? Ze is de eerste 2 uitzendingen komen zingen dacht ik. Hoe heet dat die vrouw?
Inderdaad. Laat gewoon je pink zien man, 't is je lul niet..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
\wat een zielig figuur die van der Sar....
Gelukkig hebben we Koeman voor de rustige nootquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
Wat een geschreeuw weer van Prem.
Toen ik 't voor het eerst hoorde was het even wennen maar nu vind ik het zwaar oke klinkenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Counting Crows
Klinkt niet verkeerd dit duet
Matigquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
Volgens Duitsers zijn Nederlandse Politie agenten allemaal homofiel.
Ze moeten steeds blazen als ze worden aangehouden.
Idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Matig
jan lult ook maar lukraak en nu iemand van hetzelfde kaliber tegenover hem zit word hij wel heel verdacht stilquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
Prem![]()
Hij mag jan wel opvolgen, Jan is uitgeblustquote:Op zondag 13 juni 2004 00:01 schreef Linz het volgende:
Prem, die gaan we nog vaker zien, hoop ik!![]()
Nee, Koeman is vaste deskundige volgens mij...quote:Op zondag 13 juni 2004 01:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Volgens mij zitten ze er allemaal 2 dagen, dus dit was de laatste keer koeman...
Koeman blijft helaas nog een aantal weken, kunnen ze beter die gast met die bril van der grijp terughalen of prem latenquote:Op zondag 13 juni 2004 01:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Volgens mij zitten ze er allemaal 2 dagen, dus dit was de laatste keer koeman...
quote:
Jan kreeg ook nog wat over zich heen vanwege zijn negativiteit.quote:Koeman: "verlies je ook bewust rechtzaken?"
Prem: "Ja, om in hoger beroep te winnen!"
Koeman: "..."
en Jan trekt het zich best aan, die kritiek op hem, dat merk je gewoon.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:03 schreef Duiveltja het volgende:
Prem was weer OKHet publiek achter hem zat zich volgens mij flink te ergeren. Hij kwam gewoon met een grappig verhaal en serveerde ieder commentaar op hem af.
[..]
Jan kreeg ook nog wat over zich af over zijn negativiteit.
Hij is er vanavond weer dus je adhd momenten kun je toch nog beleven mischienquote:Op zondag 13 juni 2004 16:02 schreef popolon het volgende:
Gemist.
Maar zo te lezen was Prem weer echt Prem en dat bespaart me een paar adhd aanvallen
Ja Dick doet nogal zielig..quote:Op zondag 13 juni 2004 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
Daar zal DICK blij mee zijn.
Hij reageert in de persconferenties echt als een klein kind
Ik zet de TV maar eens uit denk ik.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:19 schreef NiNi het volgende:
Mijn hemel, niet weer Prem.
Dat wordt weer ergenis.
Nee Mulder is altijd intelligent bezig wou je zeggenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Schaf die oranjekoets svp af, iedere keer weer krijg je plaatsvervangende schaamte als zo'n persoon met de intelligentie van een amoebe embryo z'n onzin weer mag uitkramen
De hond van de achterburen is intelligenter dan de mensen die daarin durven te verschijnen. Teletoeters in de laagste vorm, dieper kun je eigenlijk niet zinkenquote:Op zondag 13 juni 2004 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
Nee Mulder is altijd intelligent bezig wou je zeggen
Deels een act, ja, qua kwaad worden misschien.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:45 schreef popolon het volgende:
Mulder voert gewoon ook een act op. Da's al jaren zo.
Maar dat gedoe met die auto hoeft van mij ook niet.
Erger me d'r ook kapot aan. Is denk ik democratie in z'n allerbreedste vorm.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Schaf die oranjekoets svp af, iedere keer weer krijg je plaatsvervangende schaamte als zo'n persoon met de intelligentie van een amoebe embryo z'n onzin weer mag uitkramen
Ja! Mooi!quote:Op maandag 14 juni 2004 21:22 schreef milagro het volgende:
Blof in duet met Fernando Lameirinhas
De zwakste uitzending tot nu toequote:Op maandag 14 juni 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
Hoe was het gisteren, heb niet kunnen kijken.
Nog iets gemist ?
Wie komen er ?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:23 schreef UFOtje het volgende:
Ik zit mij nu al te verheugen op de uitzending van morgen!![]()
Kan jij het nog bijbenen ?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:50 schreef popolon het volgende:
Gewoon kijken tong,
Ik ga nu studio sportzomer kijken
ja man. kheb de aflevering van vanavond niet gezien, maar wat heb ik me gisteren en vooral eergisteren zitten ergeren aan die gast. Wat n druktemakerquote:Op maandag 14 juni 2004 21:24 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat niet mooi was, was die vreselijke Prem weer aan tafel.
Ik heb de eerste BvD van dit EK nog niet gezien op m'n video. Kom ik na het tournooi aantoe hoop ik.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:55 schreef popolon het volgende:
Ik doe m'n best
Eerst bvd, dan studio sportzomer op de video,
Ben ik klaar rond 00:30, mooie tijd
Johan Cruijff vanuit Porto die Van Bommel in de Algarve even de mond snoert ("Jawel, maar je maakt een denkfout")quote:Op maandag 14 juni 2004 23:55 schreef popolon het volgende:
dan studio sportzomer op de video,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |