abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19763800
Welke randebiel heeft in hemelsnaam bedacht dat de bestbekeken (voetbal)programma's van deze zomer, Villa BvD (RTL 4) en SportZomer (NOS), prima op dezelfde tijd (kwart voor 11 's avonds) uitgezonden kunnen worden?

In de weekeindes wordt het helemaal mooi, want dan begint om het gemakkelijk te maken ook op SBS 6 het Oranje Journaal op hetzelfde tijdstip. Gelukkig is dit sowieso al een boutprogramma, dus valt er al 1 optie af. Maar Villa BvD en SportZomer zijn daarentegen (meestal) wél leuk om te zien, dus wordt het nogal een lastig verhaal.....

Oja, kom niet aanzetten met de herhaling van Villa BvD om 00.45, want elke nacht pas om half 2 gaan slapen zit er voor mij helaas niet in!
pi_19763830
De reden dat ze allebei op dezelfde tijd beginnen is omdat dat NA de wedstrijden is.....
pi_19764368
Dan neem je Villa BvD op, start je het om iets over half 12, reclames kun je doorspoelen lig je voor half 1 in bed
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 woensdag 9 juni 2004 @ 21:03:54 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_19764889
Precies. Peace of cake. Mijn video maakt deze xdagen ook overuren.

Wees blij dat de Belgen een sportzender hebben. Anders was je helemaal in de war.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_19765040
Allemaal wel leuk en aardig dat opnemen, maar dat werkt dus niet echt als ik de tv met een speciaal gekochte paar meter lange kabel naar buiten heb gelegd....
pi_19766475
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:08 schreef Yeahinho het volgende:
Allemaal wel leuk en aardig dat opnemen, maar dat werkt dus niet echt als ik de tv met een speciaal gekochte paar meter lange kabel naar buiten heb gelegd....
Dan stop je de lange kabel toch in de uitgang van de video in plaats van in de wandcontactdoos? (heerlijk woord overigens: wandcontactdoos).

Om met je video op te nemen hoeft ie echt niet in de buurt van de tv te staan hoor.
Ook mijn video draait overuren, en ook ik neem VBvD op, zodat ik de reclames kan doorspoelen.

Ik ben zelfs nog in dubio of ik een dvd recorder met hard disk zal kopen, zodat ik een mooi EK archief kan gaan aanleggen... Selecteren wat naar dvd moet en dan heb je toch een mooi document straks!
Maar ik heb de laatste maanden al heel veel uitgegeven... dus blijf ik nog even in dubio.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  Trouwste user 2022 woensdag 9 juni 2004 @ 22:05:18 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_19766877
dolfg. Ik heb veel beelden van vroeger op video.

Doe wat je moet doen, je krijgt er geen spijt van.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')