Ze is heel erg moe, maar voor de rest voelt ze zich wel redelijk goed. Ze is nog even aan het bekomen van alles, logisch ook wel, ze gingen er tot vlak voor dat Niek geboren werd vanuit dat ze natuurlijk en thuis zou bevallen, maar dat liep dus even anders. Maar voor de rest gaat het wel goed!quote:Jeetje, wat een eng verhaal !!! Hoe is het met je schoonzusje? En als je morgen gaat, kun je toch je digitale toestel meenemen, of ben ik nu gek En rustig aan he
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:27 schreef LadyS het volgende:
Brighteyes en miss-d, het hele probleem is dat we geen auto met een trekhaak hebben.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:29 schreef clauwheee het volgende:
Jazeker nemen we de digitale ook mee, maar het was niet zeker of wij daar vandaag zouden blijven of weer terug naar Groningen gingen, en daar hebben we geen internet, snappieMaar we gaan nog wel weer terug want ik heb hier ook nog wel wat te doen, en dan blijven we daar morgen wel wat langer
Nee hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Gaat dus weer langer duren . . .
O, jammer! Ik lees het wel danquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:54 schreef Jessicaa het volgende:
Rewimooooooooooooooooooooooooooo
ik wilde even afzeggen voor morgen.
Ik mail je nog ok.
Kun je de auto van diegene lenen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:27 schreef LadyS het volgende:
Brighteyes en miss-d, het hele probleem is dat we geen auto met een trekhaak hebben. En degene die hem wel heeft is dus op dit moment zijn moeder aan het begraven![]()
Jeetje wat een verhaalquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:54 schreef lady-wrb het volgende:
lois, ik heb ook nog wel wat over die kunststof kozijnen te melden. zorg dat je alles precies op papier krijgt. de maten, de tekening en ook de afwerking.
in mijn vorige huis had ik ook kunststof kozijnen laten zetten en daar is zoveel fout gegaan. de ramen bleken 10 cm te klein zijn ingemeten, een kozijn hadden ze opzijn kop gemonteerd, kunststof aftimmering terwijl ik mdf besteld had, verkeerde vensterbanken en tot overmaat van ramp verdewenen de monteurs in het niets voordat het klaar was.
dus laat alles precies vastleggen wat je afspreekt, want je hebt er toch een boel ellende van!
Echt een kjoetie, daar mag je met recht trots op zijn !!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Mensies!! Mijn nieuwe, knappe, lieve neefje staat in het trotse ooms en tantes topic!!!
Hee de boodschappentas is weer terug van weggeweestquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:42 schreef Syrena het volgende:
Hmmm...boodschappentas op shoplijstje schrijft...
nou, op zich zou dat wel mogen van hem, maar hij is momenteel in Rotterdam (ik weet het niet precies, maar ergens in die buurt) Ik wil hem ook niet bellen of hij er morgen isquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je de auto van diegene lenen?
En in een ongekeurde auto moet je inderdaad niet rijden!!
Yep, lekker een grote, niet zo opvallende tas, van stof voor de luchtcirculatiequote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee de boodschappentas is weer terug van weggeweest![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee de boodschappentas is weer terug van weggeweest![]()
Ja mee eens! Tootje alles goed meis? En met die prachtdochter van je???quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:18 schreef Jessicaa het volgende:
Ja dat was Toot
Toot die toen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak postte!!!!!
Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot waar zit je toch?
Gaat alles goed met Danielle?
Ik ga pitten.
Morgen een druk dagje. Er is weer geen thuishulp. Bo kan gelukkig bij oma spelen. Dan alleen Janneke moet te doen zijn. Voor Janneke ook wel eens lekker alle aandacht van mij.
Truste!!!
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:19 schreef beefcake het volgende:
Gelukkig LadyS dat jullie nog wat hebben kunnen regelen!!
maar het ging toch al niet door??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Krijg ik net een mailtje hoe laat de barbeque begint.... dus ik zo: niet. Waarom niet? Ja, hoe moet ik de boodschappen betalen, geld lenen van mijn sims zeker
.... stomme mensen
Thnx, ik ben ook heel verliefd op umquote:Op zaterdag 8 mei 2004 09:57 schreef bixister het volgende:
clauwhee, heb net je nieuwe neefje bewonderd in 't ooms/tantestopic: héél cute zeg.gefeliciteerd!
Dat dacht ik dus ook ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:27 schreef Belana het volgende:
[..]
maar het ging toch al niet door??
Ze willen volgende week, maar dan komt het mij niet zo uit.... moet een beetje rekening houden met mijn gezondheid, de woensdag erop is de straatspeeldag en aansluitend een barbeque, dus buiten dat dat vermoeiend is, eet ik dan ook al barbeque en om dat nu twee keer in een week te doen is me iets te gortig.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:56 schreef lady-wrb het volgende:
gaat die barbeque nog wel een andere keer door of hou je t voor gezien? wat een raar stel mensen is het zeg!
Hmmmm BBQ-en..zooo lekker! Maar hier regent het, en is het nog koud ookquote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wie er straks voor de deur staat
En nu ga ik boodschappen doen... we wilden eerst barbequen, maar het is niet zo'n grandioos weer, dus het wordt vast iets anders
Eerste keer les ja, ik heb wel al vaker op een motor gezeten maar dan achterop bij vriendliefquote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, gaaf!! Eerste keer?
Dat klinkt lekker. Waar ben je heen geweest ??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:59 schreef Sylvana het volgende:
We zaten in een heel ruim huis, op de 1e verdieping had je een ruime hal, grote slaapkamer met 2-persoonsbed, badkamer met ligbad, douche, wastafel en toilet, ruime keuken en ruime woonkamer en op de 2e etage was een grote slaapkamer met een 2-persoonsbed en 2 kleinere slaapkamers met een 1-persoonsbed en nog een badkamertje met een toilet en een wastafel.
En de omgeving was ook heel erg mooi, we zaten midden in de bergen, op 400-500 meter hoogte![]()
Midden Duitsland, in de omgeving van Hessen, in het plaatsje Schlitz-Rimbachquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker. Waar ben je heen geweest ??
Onder supervisie van jou zeker ??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:38 schreef LadyS het volgende:
Rewimo, de steentjes liggen nu hier gelukkig
Maandag wordt het zand gebracht.
Dus kunnen we kan Peter eindelijk beginnen
Hoe krijg je dat nou voor elkaar ??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:37 schreef daniman het volgende:
ik heb hoofdpijn
Julian is met me moeder, stiefpa en me zusje op vakantie naar Frankrijk, ze komen maandag pas terug en dan heb ik hem dus 1,5 week niet gezienquote:Sylvana, welkom terug! Waar is Julian eigenlijk heen?
Kan me wat bij voorstellen, maar was je dan niet samen met ouders op stap ??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:34 schreef Sylvana het volgende:
Julian is met me moeder, stiefpa en me zusje op vakantie naar Frankrijk, ze komen maandag pas terug en dan heb ik hem dus 1,5 week niet gezienHeb hem nog nooit zo lang niet gezien en mis hem echt zo ongelofelijk erg
Lijkt verdomd wel alsof ik me eigen kind moet missen
ja, heel ffquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je hem al wel via de telefoon gesproken Sylvana?
Zo gek is dat toch niet op haar leeftijdquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan me wat bij voorstellen, maar was je dan niet samen met ouders op stap ??
* Mij het allemaal niet meer zo volgen *![]()
Inweze niet, maar ik volg het ff niet meer, ben een beetje lightheaded.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet op haar leeftijd
ik ben samen met me vader en me broer een week naar Duitsland op vakantie geweest ( van vorige week zaterdag tot vandaag) en me moeder, stiefpa, zusje en Julian zijn van donderdag t/m aanstaande maandag op vakantie naar Frankrijkquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan me wat bij voorstellen, maar was je dan niet samen met ouders op stap ??
* Mij het allemaal niet meer zo volgen *![]()
Op die fiets. Ik ben weer helemaal bijquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:39 schreef Sylvana het volgende:
ik ben samen met me vader en me broer een week naar Duitsland op vakantie geweest ( van vorige week zaterdag tot vandaag) en me moeder, stiefpa, zusje en Julian zijn van donderdag t/m aanstaande maandag op vakantie naar Frankrijk
uiteraardquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Onder supervisie van jou zeker ??
it just came and it went... het was gelukkig een lichte hoofdpijn trouwens...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar ??
dat doet me denken aan toen mijn oudste broer voor het eerst op kamers ging. Ik was dan wel al twaalf, maar ik kan het met mijn broers altijd heel goed vinden. Ik was dan ook altijd dolblij als hij in de weekenden weer thuis was!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:59 schreef mallemeid het volgende:
Hai Queer![]()
Ik kan me voorstellen dat je Julian mist Sylvana! Mijn zusje is nu ook zes, ik woon anderhalf jaar op mezelf nu en in het begin miste ik haar ook heel erg. Nu is dat wat minder maar ik vind het nog wel heel leuk om haar te spreken en te zien, ze is zelf ook altijd helemaal enthousiast als ik es langskom
Hallo Queer!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:48 schreef Queer het volgende:
Na maanden van lurken zal ik nu toch een keertje hier ook posten. Ondanks dat ik zelf geen kinderen wil, of kinderen heb is OUD toch mijn lievelingsforum. Ik wil nu toch ook gewoon een keertje mee gaan posten, ook al is het niet voor mezelf.. Hallo dames !
.
Ik heb mijn moeder een kaartje gestuurd (zij en ik gaan niet altijd even lekker) en we gaan straks even bij schoonmama op bezoek, ook nog voor haar verjaardag want toen waren we op vakantie. Voor haar hebben we wat boekjes en wat spul voor in de tuin gekocht.quote:Op zondag 9 mei 2004 11:10 schreef Queer het volgende:
Queer heeft voor haar moeder lekkere thee gekocht..
Mijn moeder krijgt niets te horen, zij heeft mister_d's verjaardag zomaar voorbij laten gaan, dus die gaat maar lekker moederdag met haar konijn vierenquote:Op zondag 9 mei 2004 11:19 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder een kaartje gestuurd (zij en ik gaan niet altijd even lekker)...
Wow, wat leuk!!! Wat voor kruiden heb je?quote:Op zondag 9 mei 2004 11:01 schreef beefcake het volgende:
Ik heb geen ontbijt op bed gekregen![]()
Maar wel kruidenplantjes!! We zijn met de tuin bezig en nu heb ik een lekker kruidentuintje
Oe, lekker hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 11:09 schreef Belana het volgende:
Ik had gisteren al een moederdag cadeautje van Nick, Ian en Liam, een lekker Dove pakketje met douche spullie en bodymilk e.d. Lekker hoor!
Foto!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 11:18 schreef Anitra het volgende:
ik ben vanmorgen wakker gemaakt met een ontbijtje op bed een een cadeautje van Djen die ze gemaakt had op school. Een waxinelicht houdertje
Dat is heerlijk, dat lijkt me errug handig voor je!!quote:Gister had ik een mooie roos gehad en toen ik vrijdagavond uit het ziekenhuis kwam had ik van Rick en Djen een minikoelkast gehad voor naast mijn bed, zodat ik altijd gekoeld drinken heb en niet veel hoef te lopen
Ik ben aardig verwent
Die zijn natuurlijk lekker de hort op als het daar net zo'n mooi weer is als hierquote:Op zondag 9 mei 2004 11:40 schreef Sylvana het volgende:
Hoi Queer
Hier geen moederdag vandaagMe ma zit dus in Frankrijk, heb der net wel proberen te bellen, maar er wordt niet opgenomen
Mooi weer?quote:Op zondag 9 mei 2004 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk lekker de hort op als het daar net zo'n mooi weer is als hier
Welkom terugquote:Op zondag 9 mei 2004 11:56 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!!!!
mja, denk eerder dat ze druk zijn met inpakken, want over 2 uurtjes gaan ze weer terug naar Nederlandquote:Op zondag 9 mei 2004 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk lekker de hort op als het daar net zo'n mooi weer is als hier
Hoiquote:Op zondag 9 mei 2004 11:56 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!!!!
Wij zijn weer in het land... Vandaag nog flink wat opruimen en dan kan ik daarna nog flink bijlezen... Foto's en dergelijke komen allemaal nog natuurlijk
Ouch . . . da's pijnlijk. Je lijkt m'n moeder wel, die is ook op zo'n manier door d'r rug gegaan en 3x raden wie weer d'r mocht mocht masseren . . .quote:Op zondag 9 mei 2004 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben gister bij het uitruimen van een keukenkastje door mijn rug gegaan... we hebben er de laatste tijd nogal wat elektrische apparaten bijgekregen en die wilde ik toch maar eens opbergen, het kastje was er groot genoeg voor en de spullen die erin zaten pasten makkelijk in een kleiner kastje. Maar het kastje gaat nog een stukje de hoek om.... En toen ik dus het laatste stukje tupperware dat ik toch nooit gebruik wou pakken en in de vuilnisbak wou donderen, deed het ff gruwelijk zeer
Dan "vier" je het toch gewoon vanmiddag of zijn ze met de auto ??quote:Op zondag 9 mei 2004 11:58 schreef Sylvana het volgende:
mja, denk eerder dat ze druk zijn met inpakken, want over 2 uurtjes gaan ze weer terug naar Nederland
ja, ze zijn met de auto en ze verwachten vannacht rond 4 uur thuis te komen, dus denk dak dan morgen nog ff een bloemetje voor der koop ofzoquote:Op zondag 9 mei 2004 12:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan "vier" je het toch gewoon vanmiddag of zijn ze met de auto ??
O ja, het weer is hier ook wel lekker . . .
quote:Op zondag 9 mei 2004 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, lekker hoor
Is Ian nu naar zijn eigen moeder toe?
Wat heerlijk voor jequote:Op zondag 9 mei 2004 12:45 schreef Belana het volgende:
[..]
Nee, die is lekker bij deze moeder. hij vind namelijk steeds meer dat ik ook een van zijn moeders ben, grappig he. gisteren waren we op visite en hadden we het over namen en iemand vroeg op een x moment hoe zijn moeder heette en toe vroeg hij: welke? deze of die andere?
Dan loop je met een big smile rond zeker?quote:Op zondag 9 mei 2004 12:45 schreef Belana het volgende:
[..]
Nee, die is lekker bij deze moeder. hij vind namelijk steeds meer dat ik ook een van zijn moeders ben, grappig he. gisteren waren we op visite en hadden we het over namen en iemand vroeg op een x moment hoe zijn moeder heette en toe vroeg hij: welke? deze of die andere?
Ik ben op vakantie geweest en heb net ff in het oude speeltuinbankje gekeken, maar kon het niet vinden, wat is er donderdag gebeurd als ik vragen mag?quote:Op zondag 9 mei 2004 13:03 schreef Anitra het volgende:
Door het gebeuren van donderdag merk ik dat de band tussen Rick en Djen ook een stuk sterker is geworden en daar geniet ik gewoon van.
Het staat allemaal in het zwangerschap en geboortetopicquote:Op zondag 9 mei 2004 13:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie geweest en heb net ff in het oude speeltuinbankje gekeken, maar kon het niet vinden, wat is er donderdag gebeurd als ik vragen mag?
Leuk!!quote:Op zondag 9 mei 2004 13:26 schreef beefcake het volgende:
miss_d ik heb voor mijn kruidentuintje o.a. majoraan, basilicum, tijm, dille, marjolein, citroenmelisse en kamille gekregen![]()
Ik schaam me bijna om het te zeggen, maar wij doen wel aan moeder- en vaderdagquote:Op zondag 9 mei 2004 13:56 schreef LadyS het volgende:
Ik probeerde nog een cadeautje te ontfutselen bij peter door te zeggen dat ik toch al een beetje moeder ben.. maar peter is niet zo van de cadeautjes enzo![]()
Leuke cadeaus!! Heb je nog een foto van het knutselwerk?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:42 schreef Karin het volgende:
Ik heb vanmorgen lekker uitgeslapenEn dus geen ontbijt op bed, ze hebben me lekker laten liggen. Ik heb van Bram een zelf beschilderd houten fotolijstje gehad in de vorm van een bloem, erg leuk
En van Peet en Bram samen heb ik een TV-kaartje gekregen. Kan ik mijn 2 grootste hobby's combineren
![]()
Op mijn vorige computer had ik ook een TV-kaartje maar onder XP draaide dat ding heel slecht. Ben er echt onwijs blij mee. Er zit zelfs een afstandsbediening bijEn ik kan heel makkelijk dingen opnemen en screenshots maken enzo.
Wow, ook al zo verwend. En ook van jou willen we foto's zienquote:Op zondag 9 mei 2004 15:05 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb ook ontbijt op bed gekregen. Van Tom een tekening, van Jasper een zelfgemaakte fruitschaal en van coolhunk een grooooooote doos met allemaal lekkere theetjes
Ik ben weer schandelijk verwend en jullie ook allemaal, zo te lezen
Toch bijzonder dat kindjes al zo jong een voorkeur hebbenquote:Op zondag 9 mei 2004 15:20 schreef easy-going het volgende:
Sven is nogal gek op de kleur geel. (Zwitsalflesjes enzo) Het is Vanderbilt Women, en dat zit, je raad het al, in een geel doosje.![]()
Jullie zijn gewoon ontzettend cadeautjes geverig aan ekaar! Lief hoor!quote:Op zondag 9 mei 2004 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik schaam me bijna om het te zeggen, maar wij doen wel aan moeder- en vaderdag
Van onze beestjes heb ik dus dat borduurwerkje gehad en van mister_d een dvd, en hij krijgt van onze beestjes ook een cadeau met vaderdag. Erg he
En ik maar denken dat het meevielquote:Op zondag 9 mei 2004 15:23 schreef Belana het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon ontzettend cadeautjes geverig aan ekaar! Lief hoor!
(ik zie nog die tafel vol cadeautjes voor me bij jullie voor Mr_D zijn verjaardag!)
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat kindjes al zo jong een voorkeur hebben
En je mag blij zijn met dit luchtje, voor hetzelfde geld had hij een fles glorix aangewezen![]()
Hai Queer, wat leuk dat je ook mee komt posten. Als je het leuk vind kun je hier iets meer over jezelf vertellen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:48 schreef Queer het volgende:
Na maanden van lurken zal ik nu toch een keertje hier ook posten. Ondanks dat ik zelf geen kinderen wil, of kinderen heb is OUD toch mijn lievelingsforum. Ik wil nu toch ook gewoon een keertje mee gaan posten, ook al is het niet voor mezelf.. Hallo dames !
.
dank je wel, heb het gevondenquote:Op zondag 9 mei 2004 13:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het staat allemaal in het zwangerschap en geboortetopic![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 15:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat kindjes al zo jong een voorkeur hebben
En je mag blij zijn met dit luchtje, voor hetzelfde geld had hij een fles glorix aangewezen![]()
Gedaan.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Hai Queer, wat leuk dat je ook mee komt posten. Als je het leuk vind kun je hier iets meer over jezelf vertellen.
Ben ik ook helemaal met je eens, al heb ik er nog geen ervaring mee, maar het was wel komisch dat ze dat magneetje gaf, toen ik net heftig steunend en puffend van de warmte op een stoel was neergeploftquote:Op zondag 9 mei 2004 20:56 schreef Leah het volgende:
Het is wel waar helaas, Pluis... Moeder zijn is zoveel heftiger, dat weet je pas als die frum die op je buik ligt groter groeit.
Waarmee ik de impact van een bevalling ZEKER niet weg wil nemen trouwens!
Fotoooooo! Ik wil die mooie ketting wel even zien hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 07:41 schreef lady-wrb het volgende:
hallo allemaal, daar ben ik weer na een druk weekend.
ik ben gisteren met moederdag dus heel erg verwend. ik kreeg van mijn ventje een lekker ontbijt op bed met brood, een lekker gekookt eitje, taart en een kopje koffie.
luca had op school een ketting voor me gemaakt van kralen die hij gekleid en geverfd had, aan een touwtje geregen met rietjes ertussen. van diana kreeg ik een heeeeeerlijk luchtje. ik vind het zooo lief, ik ben niet eens dr eigen moeder en ze wou moederdag hier vieren.
als tegenprestatie heb ik ze meegenomen naar de kermis hier dus hier was het een topdag!
eindelijk een echte moederdag gehad (ex vergat het altijd)
wat heeft iedereen lieve en leuke kadootjes gekregen!
he gaaf, ken jij die ook?quote:Op maandag 10 mei 2004 08:54 schreef pluisje het volgende:
* lady-wrb zet de Bert & Ernie-klassieker "Wachten duurt lang, lang lang" in
ga ik vanavond effe regelen!quote:Op maandag 10 mei 2004 08:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fotoooooo! Ik wil die mooie ketting wel even zien hoor
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 mei 2004 19:46 schreef Lois het volgende:
Omdat het ook nog onze trouwdag is vandaag ( 9 jaar geleden was het niet zulk mooi weer, weet je nog Belana? ) werd ik vanavond verwend met gebakken aardappeltjes, sla, haricot verts, en een heerlijk varkenshaasje. Iris deed feestelijk mee met bruine bonen met appeltjesen Eva heeft ook gesmuld van de worteldingetjes uit de sla en het vlees.
Zalig, wat een heerlijke dag zo, heerlijk weer en heerlijk eten.![]()
Mag ik even eerlijk zijn? Vast wel, je kan het van mij wel hebbenquote:Op zondag 9 mei 2004 21:09 schreef livelink het volgende:
Schoonmoeder en moederdag
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Hee Miss_D, ook weer wakker?
Wow, en nu hopen dat ze hun belofte nakomenquote:Op maandag 10 mei 2004 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Trouwfoto
!!!!!
Doe dat dan ook nietquote:Op maandag 10 mei 2004 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het was drie uur vannacht, dus ik mag best ff uitslapen
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Nou Miss_D, dat klinkt in elk geval alsof haar ogen zijn opengegaan. Nu hopen dat het ook een positief vervolg krijgt.
Ik kan me voorstellen dat hij heel blij isquote:Op maandag 10 mei 2004 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Heel goed, dank jeHij gaat zijn gangetje en met de hulp die hij krijgt van de thuiszorg redt hij het zo wel. Nu alleen hopen dat hij niet zo gauw weer ziek wordt... Maar voorlopig is hij dolblij dat hij weer lekker thuis is
Misschien een wraakactie van het hoofdkantoor? Of ze hebben gedacht: laten we ze alvast in elkaar zetten als service? (Nah, gezien alle verhalen is het of het eerste, of ze weten gewoon niet wat ze verkopen).quote:Op maandag 10 mei 2004 11:52 schreef pluisje het volgende:
Stond op de bon, bezorging achter de 1e deur. Ik heb ze al naar de woonkamer (2 deuren) weten te lokken...was ik al trots op
Maar als we ze niet bovenkrijgen, is Rick wel van plan om de winkel in te schakelen voor hulp. Hadden ze maar niet moeten zeggen dat het bouwpakketten waren, die kan je nl plankje voor plankje boven brengen, complete meubels niet
We hebben dus een vrij smalle, gedraaide trap, met een vrij klein trapgat. Vandaar het probleem...
*meldt*quote:Op maandag 10 mei 2004 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er iemand uit ouder(s) die ik blij kan maken met een parkeerkaart voor de Efteling? Geldig van 1 april t/m 31 oktober ter waarde van zes euro? Wij zijn namelijk niet van plan met de auto te gaan, dus als we er iemand anders blij mee kunnen maken?!
en in...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:12 schreef pluisje het volgende:
* LadyS leert op deze manier wel rustig in-uit ademen voor de bevalling
The ever continuing story of Babypluisjes room...quote:Op maandag 10 mei 2004 13:12 schreef pluisje het volgende:
Ik heb een slecht karma als het op de inrichting van het kamertje aankomt
Er zou vandaag ook een grote bestelling van de Kwantum bezorgd worden, met oa de gordijnen en de rails voor de babykamer, plus nog wat kleine dingen, en een butlertray (dienblad op standaard, handig voor in de kraamtijd als ik op lig, dacht ik zo). Was vrijdag over gebeld, zou keurig geregeld worden.
Nou, ik heb nu dus alleen die butlertray gekregen, de rest zat niet in de zending....
* Rewimo leert op deze manier wel rustig in-uit ademen voor de bevalling
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:18 schreef LadyS het volgende:
pluisje, heb je nog wat van het kruidvat gehoord?
En hoe zit het met je Blije Doos?
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:19 schreef pluisje het volgende:
[..]
![]()
Van beide nog niks gehoord, en gezien mijn humeur ga ik ze nu maar even niet bellen![]()
(dat bewaar ik voor als ik een keer nog sjaggerijniger ben)
Jij hebt mijn e-mail toch?quote:Op maandag 10 mei 2004 13:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*meldt*
Ik denk dat wij in het najaar nog een keertje gaan, dus heel graag
Je bent geweldig!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn e-mail toch?
Stuur me even je adres en dan stuur ik hem naar je op!!
quote:Op maandag 10 mei 2004 13:53 schreef pluisje het volgende:
Kwantum is weer onderweg: de klantenservice die ik had gemaild heeft de chauffeur gebeld, en die bleek een doos over het hoofd te hebben gezien...
Binnen 3 kwartier opgelost...zo kan het dus ook
Babypluis krijgt al een iets positiever kamertjes-verhaal te horen, begrijp ikquote:Op maandag 10 mei 2004 13:53 schreef pluisje het volgende:
Kwantum is weer onderweg: de klantenservice die ik had gemaild heeft de chauffeur gebeld, en die bleek een doos over het hoofd te hebben gezien...
Binnen 3 kwartier opgelost...zo kan het dus ook
Mwah, hij hoeft iig voor de gordijntjes niet elke dag een dankwoordje te spreken voor het eten, we houden het bij de meubeltjesquote:Op maandag 10 mei 2004 13:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Babypluis krijgt al een iets positiever kamertjes-verhaal te horen, begrijp ik
straks stelt die filaalmanager voor dat jullie gewoon alles uit elkaar schroeven en boven weer alls in elkaar zettenquote:Op maandag 10 mei 2004 13:57 schreef pluisje het volgende:
En Rick heeft de filiaalmanager gebeld, en voorgesteld dat ie vanavond mee kwam helpen tillen.
We worden nog teruggebeld
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:00 schreef pluisje het volgende:
[..]
Mwah, hij hoeft iig voor de gordijntjes niet elke dag een dankwoordje te spreken voor het eten, we houden het bij de meubeltjes
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
En straks vindt ie de kamer niet mooi![]()
Sorry Pluis
Maar wel leukquote:Op maandag 10 mei 2004 14:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
![]()
das niet lief om te zeggen, miss-d
![]()
![]()
Ik vind het ook helemaaaaaal niet grappig dat miss-d dat zeiquote:Op maandag 10 mei 2004 14:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar wel leuk
sorry Pluis
ik verheug me alweer op een halve vierkante meter schnitzelquote:Op maandag 10 mei 2004 14:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een leuk hotelletje Rewimo!!!!! Het eten ziet er lekker uit
!
Het zijn niet eens montagemeubelen, het is echt getimmerd en geplakt ect, echt kant en klaar. Maar dat wisten ze blijkbaar in de winkel niet...quote:Op maandag 10 mei 2004 14:01 schreef LadyS het volgende:
[..]
straks stelt die filaalmanager voor dat jullie gewoon alles uit elkaar schroeven en boven weer alls in elkaar zetten
Maar die filiaalmanager is wel redelijk geloof ik?
Heb je niet zo'n "verhuisdeur" zitten dan ??quote:Op maandag 10 mei 2004 11:52 schreef pluisje het volgende:
We hebben dus een vrij smalle, gedraaide trap, met een vrij klein trapgat. Vandaar het probleem...
Trap is er later ingezet, zit midden in de woonkamer nu, en is daarom zo klein mogelijk gehouden.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n "verhuisdeur" zitten dan ??
Dan wordt het idd zeuren geblazen, tenzij je een groot raam hebt waar het één en ander door kan gesluisd worden.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:15 schreef pluisje het volgende:
Trap is er later ingezet, zit midden in de woonkamer nu, en is daarom zo klein mogelijk gehouden.
Was ook leuk tijdens de verhuizing, dus vandaar dat we dit keer bewust montagemeubelen uitkozen...
Miss_D, natuurlijk mag je eerlijk zijnquote:Op maandag 10 mei 2004 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik even eerlijk zijn?
De reden dat jouw schoonmoeder je zo ziet, ligt bij jezelf. Niet omdat je het kwaad meent, maar juist omdat je te goed bent. Je bent veel te veel bezig met het haar naar de zin te maken.
Op Christans site staan foto's van Sprookjeswonderlandquote:Op maandag 10 mei 2004 16:01 schreef lady-wrb het volgende:
thnx lady-s
(aan de poppetjes te zien ben jij er wel enthousiast over!)
Ja, ben er vorig jaar met Ailani geweest en ik Ailani vond het echt geweldigquote:Op maandag 10 mei 2004 16:01 schreef lady-wrb het volgende:
thnx lady-s
(aan de poppetjes te zien ben jij er wel enthousiast over!)
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:19 schreef LadyS het volgende:
Ik heb trouwens ook nog wel wat foto's van Ailani in Sprookjeswonderland
*zoeken gaat*
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:29 schreef pluisje het volgende:
Hopelijk waren jullie rondjes groter dan de 1 vierkante meter van mijn keuken, anders werd ze vast misselijk
Gaaf!! Vooral die 2e is erg leuk!quote:Op maandag 10 mei 2004 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Euhmm ik heb tot dusver drie kettingen gemaakt, en die wil ik natuurlijk aan jullie laten zien. Weet eigenlijk niet waar ik ze anders neer zou moeten zetten, dus ik doe het hier maar...Ze zijn niet alle drie even duidelijk, maar dat wou even niet anders
Een groen-rode
[afbeelding]
Een groen-blauwe (turqoise)
[afbeelding]
En van alles wat!
[afbeelding]
Maar misschien kun je eens met je schoonzussen praten over het delen van de verantwoordelijkheid en beslommeringen om haar? Het is ten slotte hun moeder (lullig gezegd). En jij kan haar simpelweg jouw huishouden en kinderen niet toevertrouwen, die tijd heeft ze gehad. Dat magt zij ook niet willen, dat mag ze niet van je vragen. Jouw kinderen zijn maar zo kort klein. Misschien zul je je op korte termijn heeeeeel schuldig voelen. Maar wees nu eerlijk: waardeert ze je goede zorgen? Eigenlijk niet, want als je twee uur blijft, wil ze dat je drie uur blijft en blijf je drie uur, dan wil ze je vier uur bij je houden. Dat is grenzeloos egoisme van haar kant, misschien niet verkeerd bedoeld, maar wel egoistisch. Ik zeg niet dat je haar nooit meer op moet zoeken of zo, begrijp me niet verkeerd. Maar deel de verantwoordelijkheid en stel je eigen grenzen en voel je daar geen egoist overquote:Op maandag 10 mei 2004 15:18 schreef livelink het volgende:
En juist omdat het voortkomt uit schuldgevoel vind ik het heel moeilijk om jouw advies te volgen, want het resultaat zou waarschijnlijk zijn dat ik me nog schuldiger zou voelen.
toch nog maar niet aan het punniken geslagen ?? of mis ik iets zie ik het verkeerd ?quote:Op maandag 10 mei 2004 18:05 schreef clauwheee het volgende:
Euhmm ik heb tot dusver drie kettingen gemaakt, en die wil ik natuurlijk aan jullie laten zien. Weet eigenlijk niet waar ik ze anders neer zou moeten zetten, dus ik doe het hier maar...Ze zijn niet alle drie even duidelijk, maar dat wou even niet anders
Een groen-rode
[afbeelding]
Een groen-blauwe (turqoise)
[afbeelding]
En van alles wat!
[afbeelding]
Als het echt een brandwond word zou ik er mee naar de dokter gaan als ik jou was, die heeft waarschijnlijk wel een zalfje er voor ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:10 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb nou al een hele tijd met water me vinger gekoeld, maar het doet nog steeds zeer
Nope, je mist niks hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 18:13 schreef Knorretje het volgende:
[..]
toch nog maar niet aan het punniken geslagen ?? of mis ik iets zie ik het verkeerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |