oeh en ik zit hier te stressen op een miserable stage verslagje die over 4 dagen af moet.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja. Maar 1 tentamen is al achter de rug.. Nog anderhalve dag, 7 essays en 3 tentamens.
Ach, ik doe liever die 6 (ik was vergeten dat ik Marx al af had.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oeh en ik zit hier te stressen op een miserable stage verslagje die over 4 dagen af moet.
21 pagina's geneuzel over eetbare vaccins tot nu toe
[10-seconden-uitlegversie]quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:35 schreef Z het volgende:
Wat studeer je eik Au3?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
[10-seconden-uitlegversie]
Ik studeer University College in Utrecht, en mijn major daar is geschiedenis en wereldreligies, en mijn minor is politicologie.
[/uitleg].
Ik hou mijzelf ook graag ver van de eetbare vaccins.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]doe mij dan maar geneuzel over moleculetjes in celltjes , gelukkig heeft ieder zijn meug !
Pas op wat je zegt ! Ze kunnen ooit nog wel eens van pas komenquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik hou mijzelf ook graag ver van de eetbare vaccins.
Onze Schotse tiener pop held Darius.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:55 schreef Zander het volgende:
Haha, wat erg... maar, wie is dat?
heldquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:52 schreef el_bario het volgende:
om zoooooo veel redenen zooooooo fout !!!!
[afbeelding]
Als je nog twijfelde over hoe dat nou precies werkt met zo'n kilt , weet je het antwoord nu in ieder geval zekerquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
held
eindexamen is voor mij al weer 12 jaar geleden. Waar blijft de tijd?quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dank je.
Maar dat mag ook wel. Het is niet de eerste keer dat ik Havo doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |