Ey! Daarmee blijven jullie wel hier komenquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:47 schreef Alicey het volgende:
heb er wel eens een gezien geloof ik.. maar het verhaaltje er achter is vast interessant(vast interessanter dan dat geknuffelkroelkusjeliefje
)
laat ik eens niets zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:59 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ey! Daarmee blijven jullie wel hier komenErgens is er iets in jullie dat de onweerstaanbare aantrekkingskracht van onze liefdesarsenaal niet kan resisteren
Maar niet getreurd, een kusje op jullie gebroken egootjes
zal dat het wel zijnquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:04 schreef OldJeller het volgende:
Alicey, het verhaaltje erachter zal vast wel iets zijn van... toen het zwarte schaap voor het eerst werd gezien zag men dit als afwijkend/niemand die dit wilde zijn..
Zoals mensen de eerste negers zagen.. Ze wisten niet beter.
Sindsdien is er wat van die gedachte overgebleven..
quote:Alicey wil niet stiekum knuffelen?
bovendien is het de bedoeling dat je het wetenschappelijk houdtquote:Eleanor, jullie willen een beetje liefde geven, maar niet totale overgave..[/sub]
Moah, is niet m'n sterkste wiskundige kant, maar ik heb m'n kansrekening en statistiek gehad.quote:op donderdag 6 mei 2004 @ 21:25 schreef OldJeller :
pfaf kan je trouwens een beetje kansrekening?
Aaaah. Dat verklaart waarom ik sinds het uit elkaar gaan met m'n ex ik de vrouwen niet meer van me af hoef te slaanquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef sweetgirly het volgende:
6. Hoe meer seks je hebt, hoe meer seks je aangeboden zal worden. Een seksueel actief lichaam geeft grote hoeveelheden af van de chemische stof feromonen. Deze subtiele seksparfum maakt het tegenovergestelde geslacht seks-gek.
Ik heb zo mijn bronnen en dit was al aardig bekend. Maar zo.. gaat er even eentje offtopic, ik ben hier een wetenschappelijk verhaal aan het verkondigen en iemand vraagt mij aan een bepaalde intensieve en lichamelijke tak van soort aerobics mee te doenquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:44 schreef OldJeller het volgende:
Een goede introductie in WFL, misschien zit er nog een toekomst er in hier voor jou.. Aardig wat knowledge.. of was dit de al oude knip en plak methode..
Je houdt van knuffelen hè.. wil je daarnaast nog een gladder, glimmender huidje en eens gezond doen vanuit allerlei perspectieven..
Het is toch slowchat?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen en dit was al aardig bekend. Maar zo.. gaat er even eentje offtopic, ik ben hier een wetenschappelijk verhaal aan het verkondigen en iemand vraagt mij aan een bepaalde intensieve en lichamelijke tak van soort aerobics mee te doen. Ge... blablabla enzovoorts
.
De beer is zó geëvolueerd om er zeker van te zijn dat de zeug bevrucht zou raken?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:01 schreef pfaf het volgende:
Wisten jullie dat het orgasme van een varken een half uur duurt??
En als zeug bedenk je je wel 3 keer voordat je faked. Zal best vermoeiend zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef OldJeller het volgende:
De beer is zó geëvolueerd om er zeker van te zijn dat de zeug bevrucht zou raken?
Dan zouden deze last krijgen van overstromingen..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
En als zeug bedenk je je wel 3 keer voordat je faked. Zal best vermoeiend zijn.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:01 schreef pfaf het volgende:
Wisten jullie dat het orgasme van een varken een half uur duurt??
Goed bezig op dit tijdstipquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]lol..das lang, maar varkens schijnen toch niet zo'n hoog IQ te hebben, zou dat daarmee in verband staan misschien..hoe meer sex en/of hoe langer de orgasmes, hoe dommer je wordt ofzo? Hm, vandaar dat ik misschien zo intelligent ben
![]()
, nehhh dat zou ook niet geheel kloppen..ok ik stop maar flauwe zelfhumor
Of was de varken juist best slim eigenlijk..heee dan zou het: hoe langer de orgasmes, hoe slimmer je wordt (of bent dat kan ook natuurlijk), zijn. Ok, wel weer genoeg zo voor mij
![]()
*proest tjeee help mijn voorstellingsvermogen, het zag er nog serieus uit ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:16 schreef OldJeller het volgende:
Goed bezig op dit tijdstip
Misschien moet je de proef op de som nemen, als je faked kijken of hij het over wilt doen, dan is hij intelligent.. zo niet, dan dus niet.
Wetenschappelijk onderzoekje, ik schrijf de scriptie, pfaf zoekt een geschikte boerderij en Sweetgirl voert het onderzoek uit..![]()
Okey, dit onderzoek kan ik wel met iemand anders afsluiten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
*proest tjeee help mijn voorstellingsvermogen, het zag er nog serieus uit ook
Trinityis ook even komen kijken zie ik.. nou ik heb het geweten zeg, wat een onderwerpen ..
Tjongequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:35 schreef OldJeller het volgende:
Okey, dit onderzoek kan ik wel met iemand anders afsluiten.
Knuffelen?![]()
Aha, nou dat verklaart die lange orgasmes dus van ze of zal het andersom zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:13 schreef Czech het volgende:
varkens zijn zeer intelligent, zij staan op de vierde plaats gerangschikt qua intelligentie peil, eerst de mens, de mensaap dan de dolfijn/ walvis en daarna het varken.
ok, dat is tenminste nog een beetje supermarktquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:15 schreef pfaf het volgende:
C1000
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:36 schreef OldJeller het volgende:
Of heb je zin in een diner met romantisch kaarslicht voor twee, Alicey?
nee, geen fransquote:J'adore, mon cher..
Wacht, even een Frans woordenboek erbij pakken..![]()
Ik weet het niet, misschien wil pfaf dan wel voor dat diner afwassen bij het restaurant in kwestie.. en wellicht hotelkamer?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:46 schreef Alicey het volgende:
[..]natuurlijk old jeller
maar zou pfaf zijn portemonnee dat trekken?
Dan houd ik het wel bij Nederlands.quote:[..]
nee, geen frans
doe maar noors, of deens, of swahili, of afrikaans!
ach, het was een hardwerkende student had ik altijd begrepenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien wil pfaf dan wel voor dat diner afwassen bij het restaurant in kwestie.. en wellicht hotelkamer?
meestal wel, maar anders heeft pfaf nog wel een stel kettingen en ander hang- en sluitwerkquote:[..]
Dan houd ik het wel bij Nederlands.
Ben je zacht/aaibaar?![]()
laurusquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:18 schreef Alicey het volgende:
heb zelf vroeger toen ik nog jong en onbesuisd was bij super de boer gewerkt
was een franchise, dus allemaal net iets andersquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
laurus
dan is het helemaal beter.. Laurus is echt kl*te op dit momentquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
was een franchise, dus allemaal net iets anders
binnenkort niet meer!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:45 schreef Alicey het volgende:
meestal wel, maar anders heeft pfaf nog wel een stel kettingen en ander hang- en sluitwerk
Want.. ??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
binnenkort niet meer!
maar 't is wel vroegah he! in de goede oude tijd dat we nog guldens hadden, niemand het over euro's had, etc.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan is het helemaal beter.. Laurus is echt kl*te op dit moment![]()
ik houd wel van lichte sm jaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En Alicey, houd je ervan om vastgebonden te worden of hoe moet ik die zin opvatten?
Ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
*proest tjeee help mijn voorstellingsvermogen, het zag er nog serieus uit ook
Trinityis ook even komen kijken zie ik.. nou ik heb het geweten zeg, wat een onderwerpen ..
WOH GERTJUH!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik houd wel van lichte sm ja
Ik wou eerst een soort antwoord geven van dat mijn soms rare humor zorgt voor rare gedachtekronkelsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:06 schreef OldJeller het volgende:
Sweetgirly de redenatie: 'Hoe langer het orgasme, hoe intelligenter' is volgens mij niet terecht..
Zei je daarom trouwens een keer dat je alleen op slimme mannen viel?
Zullen we een wetenschappelijk onderzoek houden vanavond..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik wou eerst een soort antwoord geven van dat mijn soms rare humor zorgt voor rare gedachtekronkels, die vaak ook nog eens juist de onlogische kanten van iets naar voren halen ipv de kanten die het logischt lijken etc.
Maar zie hier, hehe
Kunnen slimmere vrouwen een beter orgasme krijgen???
Van de vraagstelling zou ik overigens maken: 'heeft intelligentie te maken met het verkrijgen van een al dan niet langer en beter orgasme (en/of zelfs sexleven)?'
je woont in staphorst ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WOH GERTJUH!!!
neequote:Ben je ook bevoegd om 'Het keldertje' te betreden? Hoe oud ben jij eigenlijk? Wat is jouw lievelingsmaaltijd? Wat doe je op de dinsdagochtend? Waarom is het gras groen? Wat staat er tussen jou en Jupiter? Hou je van vragen beantwoorden?
al een beetje wakker?quote:![]()
hetzelfde als vorig jaar neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:28 schreef pfaf het volgende:
Bloemen en een dove-verzorginspakket dus.
Nee, vrouwen in klederdracht vind ik overigens wel opwindend.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
je woont in staphorst ofzo?
wat is er leuk aan hints?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, vrouwen in klederdracht vind ik overigens wel opwindend.
Maar hoe oud ben je? Geef hints, dat is leuk..
Vrouw in haar 20er jaren?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
wat is er leuk aan hints?![]()
ach, als je genoeg topics leest waar ik in bijdraag kom je er vanzelf wel min of meer achter
je kan inderdaad ook zelf gaan gokken natuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vrouw in haar 20er jaren?
Nou, help me eens op weg...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
je kan inderdaad ook zelf gaan gokken natuurlijk
Nee dusquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nou, help me eens op weg...![]()
slokje rum voor old jeller en weer vrolijk verderquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]Sniff..
* Alicey voelt zich al een beetje beter, maar is nog steeds van z'n àpropos..
Samen met jou?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
slokje rum voor old jeller en weer vrolijk verder
ja schat ;*quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Samen met jou?
ah, je bent net als ik een volhoudertjequote:Als ik 10 was en er moest minstens 15 jaar verschil tussen jou en mij zitten, kon je mijn moeder dan zijn?
Antwoorden wil ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
ja schat ;*
[..]
ah, je bent net als ik een volhoudertje
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
hetzelfde als vorig jaar neem ik aan?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:31 schreef pfaf het volgende:
Correct
das nou werk voor filosofenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Antwoorden wil ik.
* Alicey met de wijsvinger op tafel tikkend.
Je bent tegen legalisering hard-drugsquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
das nou werk voor filosofen
Je leeftijd kan JIJ me wel verstrekken, m'n onbetwiste madeliefje.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
das nou werk voor filosofen
heb em al 2 maanden...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:39 schreef pfaf het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs!
ach weet je alvast wat het volgend jaar gaat wordenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:26 schreef pfaf het volgende:
Avond
[..]![]()
maar als ik het zeg, kan jij het ook, en dan is het niet meer iets waar ik exclusief goed in ben - maw ik degradeer mezelf danquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je leeftijd kan JIJ me wel verstrekken, m'n onbetwiste madeliefje.
Het gaat toch om het idee enzo....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
ach weet je alvast wat het volgend jaar gaat worden
daarom, ik heb ook niet al te moeilijk gedaanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het gaat toch om het idee enzo....![]()
Ben je al benieuwd wat je krijgt?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
daarom, ik heb ook niet al te moeilijk gedaan
Als jij het zegt zal je niet in rang zakken of stijgen.. So go on..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
maar als ik het zeg, kan jij het ook, en dan is het niet meer iets waar ik exclusief goed in ben - maw ik degradeer mezelf dan
dankquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:53 schreef OldJeller het volgende:
Oja,
qu63 nog van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs hè!!
Vrij weinig schat ik, daar ik geen kinderen hebquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben je al benieuwd wat je krijgt?
Kan je al tanken, weet je hoe je de ruitenwissers aan en uit moet zetten?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
dank
nee, ik raak dan mijn uniciteit kwijt, en da's jammer he.....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal je niet in rang zakken of stijgen.. So go on..
OKquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrij weinig schat ik, daar ik geen kinderen heb
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
OK
Doe wat onderzoekswerk voor OldJeller![]()
dubbele vraag!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Geef dan tips dan we ongeveer weten hoe oud je bent..
Heb je kinderen?
het begint met 19quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ge-edit. Reread.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kan je al tanken, weet je hoe je de ruitenwissers aan en uit moet zetten?
Als bijrijder?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:03 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
![]()
heb de eerste 2000km er al op zitten
ik studeer niet meerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als bijrijder?
Alicey.. 19xx Studeer je of werk je, heb je gestudeerd, wat is je hoogst genoten opleiding?
Als je na je VBO meteen ging werken verschil je wel in leeftijd dan dat je Geneeskunde hebt gestudeerd.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik studeer niet meer
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als bijrijder?
tussen vbo en geneeskunde inquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je na je VBO meteen ging werken verschil je wel in leeftijd dan dat je Geneeskunde hebt gestudeerd.
Dus, wat is je hoogst genoten opleiding?
Oh..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee![]()
Een beetje Universitaire studie staat bóven geneeskundequote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Oh..
Tussen VBO en Uni in..
VBO, MAVO, MBO, HAVO, VWO, HBO, UNI.
.....................................^
HAVO is je hoogst genoten opleiding?![]()
![]()
Die enumeratie is waarschijnlijk verkeerd.
Geneeskunde is toch echt een universitaire studie.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een beetje Universitaire studie staat bóven geneeskunde
Studies als Natuurkunde, Werktuigbouwkunde, Lucht- en ruimtevaarttechniek, Civiele techniek.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:22 schreef OldJeller het volgende:
pfaf STFU, wat noem je een echte studie dan?
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Studies als Natuurkunde, Werktuigbouwkunde, Lucht- en ruimtevaarttechniek, Civiele techniek.
quote:Geneeskunde staat boven beta-studies en onder de echte studies
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
[..]
Hier klopt dan werkelijk waar niets van.
Hiermee zeg je eigenlijk dat beta-studies geen echte studies zijn.
zo nu en dan welquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:42 schreef OldJeller het volgende:
Werk je wel dan?
weer zo'n vraagquote:Ben je getrouwd?
Zo'n? Wat voor?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
zo nu en dan wel
[..]
weer zo'n vraag
Dacht toch dat Iteejers denken in 1, 0.....etc.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
ok, ok... 0,1 - 0 voor jou ..(Nee, meer dan 0,1 krijg je niet.)
Bah, niet zo kinderachtig doen en voor de dag ermee.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:02 schreef Alicey het volgende:
he, bah... ga nou niet overdrijven
filosofie van het onverwachtequote:Op zondag 9 mei 2004 00:02 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dacht toch dat Iteejers denken in 1, 0.....etc.
Felle OldJeller, wat ben je toch weer lekker fel vanavond.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:08 schreef OldJeller het volgende:
Iteejer heeft dat nooit gezegd, thumb-bolt-on als dit bericht bij je doorkomt:
JE BENT ITEEJER NIET!!
Hij werkt met binominale getallen waarschijnlijk ja, als hij een IT-er is.
Ik ga maar taalfouten maken denk ik.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:22 schreef OldJeller het volgende:
* thumb-bolt-on smacks Alicey's ass.
Ik ben een analoge iteejerquote:Op zondag 9 mei 2004 00:02 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Dacht toch dat Iteejers denken in 1, 0.....etc.
mi casa, su casaquote:Op zondag 9 mei 2004 01:02 schreef OldJeller het volgende:
Hoi
Geef je jas maar, die hang ik wel op.. Fris buiten?
Kom je vaker in WFL?
Doe alsof je thuis bent, mi casa, tu casa.
Vind je als "kreng" leuker.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:02 schreef OldJeller het volgende:
Hoi
Geef je jas maar, die hang ik wel op.. Fris buiten?
Kom je vaker in WFL?
Doe alsof je thuis bent, mi casa, tu casa.
tututututututquote:Op zondag 9 mei 2004 01:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
mi casa, su casa
Ugh, proest..quote:Op zondag 9 mei 2004 01:07 schreef iteejer het volgende:
ah er is leven
jullie nemen dat slowchat hier wel letterlijk
Ja weet ik, dat stel geexalteerde neofieten flikt op TRU hetzelfdequote:Op zondag 9 mei 2004 01:10 schreef OldJeller het volgende:
Lees openingspost van dit topic en wordt wijzer.. Behold, the history of WFL's Slowchat..![]()
No problemo, seniorquote:Op zondag 9 mei 2004 01:15 schreef static het volgende:
Iteejer: spank you.
En waar blijft nou de filosofische beschouwing???quote:Op zondag 9 mei 2004 01:17 schreef OldJeller het volgende:
bl44t.. heel veel.
Welke filosofische beschouwing, had ik er één aangekondigd?quote:Op zondag 9 mei 2004 04:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
En waar blijft nou de filosofische beschouwing???
Neuh, je blaatte enkel veel W en weinig F terwijl je die niet ontkent. Dus ik blijf in blijde afwachtingquote:Op zondag 9 mei 2004 12:31 schreef OldJeller het volgende:
Welke filosofische beschouwing, had ik er één aangekondigd?
zeg, misschien moet je eens taalfouten gaan makenquote:Op zondag 9 mei 2004 00:24 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik ga maar taalfouten maken denk ik.![]()
niks mis mee toch?quote:Op zondag 9 mei 2004 01:12 schreef iteejer het volgende:
ff een preview hiero: (komt later nog wel een apart topic over)
- engelstalige topics in wfl
goed planquote:- onderwerpen zoals kwantum-mechanica enigszins uitleggen, meer aandacht aan de grens tussen bekend en onbekend, 'wetenschappelijke magie'
hoe bedoel je dattem precies?quote:- beetje ervoor gaan waken dat wfl geen willem-wever-weet-alles forum gaat worden
agreequote:- dat religieuze gedoe streng in de gaten houden
waarom kom je overigens nu pas?quote:?
agree?
or not?
dat heb ik ook!quote:Op zondag 9 mei 2004 14:01 schreef OldJeller het volgende:
Je vindt jezelf er niet goed uit zien, bent eigenwijs, je vindt dat je een gevoel voor humor hebt en bent soms lief.
Je bent 20.
ik ook niet, dus dat scheelt dan weerquote:Op zondag 9 mei 2004 14:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
ben alleen geen 20..
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik ook niet, dus dat scheelt dan weer
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:06 schreef OldJeller het volgende:
*Correction
Je bent 23 of 24.
je blijft lukraak gokken?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:06 schreef OldJeller het volgende:
*Correction
Je bent 23 of 24.
Het ging over Alicey...quote:Op zondag 9 mei 2004 14:07 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
![]()
:')
het houdt je wel bezig he?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het ging over Alicey...
23, 24 en misschien zelfs 25. Maar ik denk het niet.
dus zo wordt er gediscusseerd in WFL??quote:Op zondag 9 mei 2004 14:11 schreef OldJeller het volgende:
Geef nou maar toe.
Einde verhaal.
Zou jammer zijn, omdat vooral onderwerpen áls quantummechanica al abstract genoeg kunnen zijn om drie keer te moeten lezen, laat staan wanneer het in vaktechnisch engels staat geschreven. Bovendien twijfel ik aan de engelse vaardigheden van het gros, gezien de hoeveelheid taalfouten die gemaakt worden in ons eigen moedertaaltje...quote:Op zondag 9 mei 2004 01:12 schreef iteejer het volgende:
ff een preview hiero: (komt later nog wel een apart topic over)engelstalige topics in wfl
Leukquote:onderwerpen zoals kwantum-mechanica enigszins uitleggen, meer aandacht aan de grens tussen bekend en onbekend, 'wetenschappelijke magie'
Goed plan en om dat te kunnen bewerkstelligen is het misschien zinvol om een topicaanvraag te doen, waarbij de topicstarter dus eerst met zijn hele verhaal bij de moderators komt, onderbouwt en motiveert hoe en wat hij met het topic wil en waarbij de moderators dan kunnen beslissen of het topic bestaansrecht mag krijgen.... Zou de kwaliteit van dit subforum zienderogen verbeteren!quote:beetje ervoor gaan waken dat wfl geen willem-wever-weet-alles forum gaat worden
Quotum afspreken als in een themaonderwerp per week ofzo? Weet anders ook niet hoe de L in het forum behouden kan worden... Hoewel mijn persoonlijke mening is dat levensbeschouwing vanuit mensen zelf hoort te komen en niet uit bestaande doctrines als religies. Religiegerelateerde zaken zou ik dan ook met graagte doorverwijzen naar sites en fora die specifiek voor dat doel bestemd zijn...quote:dat religieuze gedoe streng in de gaten houden
Verbetering is altijd goedquote:?
agree?
or not?
voor belangrijke vragen blijkbaar wel jaquote:Op zondag 9 mei 2004 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus zo wordt er gediscusseerd in WFL??
Niet.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, omdat vooral onderwerpen áls quantummechanica al abstract genoeg kunnen zijn om drie keer te moeten lezen, laat staan wanneer het in vaktechnisch engels staat geschreven. Bovendien twijfel ik aan de engelse vaardigheden van het gros, gezien de hoeveelheid taalfouten die gemaakt worden in ons eigen moedertaaltje...
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:14 schreef Alicey het volgende:
ik ben net zo oud als egc!
ze lurkt ook in #truquote:Op zondag 9 mei 2004 14:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Het was geen discussie.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus zo wordt er gediscusseerd in WFL??
dat gok ikquote:Op zondag 9 mei 2004 14:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Volgens mij schatten mensen mij structureel te oud in....quote:Op zondag 9 mei 2004 14:20 schreef Alicey het volgende:
dat gok ik
mij ook, ik werd gistern nog 27 geschatquote:Op zondag 9 mei 2004 14:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Volgens mij schatten mensen mij structureel te oud in....
maar dan kan ik gewoon jou de schuld gevenquote:Op zondag 9 mei 2004 14:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Volgens mij schatten mensen mij structureel te oud in....
Tuurlijk, daar is ook niets mis mee, alleen snap ik de reden voor de geheimzinnigheid niet...quote:Op zondag 9 mei 2004 14:29 schreef Alicey het volgende:
maar dan kan ik gewoon jou de schuld geven
lijkt mij gewoon niet van belang om te wetenquote:Op zondag 9 mei 2004 14:31 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar is ook niets mis mee, alleen snap ik de reden voor de geheimzinnigheid niet...
Mèh.. misschien had je dat al meteen kunnen verkondigen toen iemand het ter berde bracht.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
lijkt mij gewoon niet van belang om te weten
Beeldvorming heeft het mee te maken. En dit alles in het kader van potentiële paringsmogelijkheden.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:32 schreef Alicey het volgende:
lijkt mij gewoon niet van belang om te weten
heb ik volgens mij ook gedaanquote:Op zondag 9 mei 2004 14:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mèh.. misschien had je dat al meteen kunnen verkondigen toen iemand het ter berde bracht.
die paringsmogelijkheden zijn op voorhand anders al erg klein, en niet eens door leeftijdquote:Op zondag 9 mei 2004 14:35 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Beeldvorming heeft het mee te maken. En dit alles in het kader van potentiële paringsmogelijkheden.
Ehh...quote:Op zondag 9 mei 2004 14:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
heb ik volgens mij ook gedaan
dat is geen verleden tijdquote:Op zondag 9 mei 2004 14:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ehh...
Nee, je was te aandachtsgeil.
Waardoor dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:37 schreef Alicey het volgende:
die paringsmogelijkheden zijn op voorhand anders al erg klein, en niet eens door leeftijd![]()
sexueel doen jongetjes weinig met mequote:Op zondag 9 mei 2004 14:42 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Waardoor dan?
Je bent nog maagd? Tot dusver nog geen succes gehad..quote:Op zondag 9 mei 2004 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
sexueel doen jongetjes weinig met me![]()
haha LOLquote:Op zondag 9 mei 2004 14:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je bent nog maagd? Tot dusver nog geen succes gehad..
Gigolo kan een oplossing zijn..
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:32 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ook van jou hoor
Sweetgirly..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:10 schreef sweetgirly het volgende:
[..]ja, de onderwerpen die voorbij kwamen, werden mij even wat te benauwd
![]()
ps. wat een superlief katje zeg![]()
Zucht..mannenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:13 schreef OldJeller het volgende:
Zullen we een wetenschappelijk onderzoek houden vanavond..
Voor de benefiet van de mensheid.. daar wil jij toch ook je steentje aan bijdragen.. daarnaast is je naam wel toepasselijk..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:14 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Zucht..mannen.
Zelfs in WFL denken ze maar aan 1 ding...wetenschappelijke onderzoeken
Wat is dan het voordeel voor de mensheid als je hebt uitgezocht hoe lang SG's orgasme duurtquote:Op zondag 9 mei 2004 15:23 schreef OldJeller het volgende:
Voor de benefiet van de mensheid.. daar wil jij toch ook je steentje aan bijdragen.. daarnaast is je naam wel toepasselijk..
Of er een verband staat tussen intelligentie en de duur van een orgasme.. je mist weer het hele punt. Dat zou een stap vooruit zijn voor de mensheid als dit bewezen werd.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel voor de mensheid als je hebt uitgezocht hoe lang SG's orgasme duurt
Nice site, inderdaad wel interessant, staan veel links naar allerlei uiteenlopende onderwerpen.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:40 schreef pfaf het volgende:
Misschien interessant voor een enkeling hier: http://www.hep.fsu.edu/~wahl/Quarknet/links.html
Links van m-brane tot evolutie, van relativiteit tot astronomie.
Dit gaat Eleanor's pet te boven, hou er maar over op..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:43 schreef sweetgirly het volgende:hm nouhhh, niet ruzie maken trouwens
..gaan jullie maar even knuffelen met elkaar
.
Over het voordeel van de mensheid..tja, het enige wat ik kan bedenken is dat de liefde op een hoger (trillings) niveau daardoor kan komen, misschien zelfs een soort bewustwording (jaja, en dat alleen door een orgasme.. nee, zo simpel is het natuurlijk niet..helaas misschien, maar ook weer niet, zonder leren geen vooruitgang en leren is wat dat betreft het belangrijkste misschien ook qua seksualiteit..dus mensen: 'leer en sta open') en misschien hoe meer iedereen het ervaart, hoe liefdevoller (en dat niet alleen trouwens), er misschien met elkaar om gegaan wordt. Maja, ik heb eigenlijk veel meer gedachtes hierover
.
Mag ik mee..quote:maargoed, ik merk het alweer aan mezelf, ik ga douchen..ciao![]()
Niet, denk het niet.. zij staat volgens mij ook open om te leren, zekers denk zelfs.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:47 schreef OldJeller het volgende:
Dit gaat Eleanor's pet te boven, hou er maar over op..
Ik heb de bewuste keuze gemaakt om aan onthouding te doen, tenminste voorlopig probeer ik mijn seksuele energie anders te benaderen, althans..of andere uitlaatkleppen ervoor te vinden. Dus samen douchen zou niet verstandig zijn, gezien mijn libido aardig op die van een man begint te lijken en ik doe aan een soort experiment ..Tja sorryquote:Mag ik mee..![]()
Waar héb je het over, man?? Lees je anders eerst even in ofzo...quote:Op zondag 9 mei 2004 15:47 schreef OldJeller het volgende:
Dit gaat Eleanor's pet te boven, hou er maar over op..
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Niet, denk het niet.. zij staat volgens mij ook open om te leren, zekers denk zelfs.
Openstaan voor (nieuwe) ervaringen enzo, wat dat betreft is TRU en zelfs WFL denk juist de plek waar veel mensen zich niet (meer zo) verbazen over dit soort woorden. Volgende stap.
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Waar héb je het over, man?? Lees je anders eerst even in ofzo...
Als je een beetje had opgelet en het ging je pet niet te boven vroeg je dit ook niet..quote:Op zondag 9 mei 2004 15:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel voor de mensheid als je hebt uitgezocht hoe lang SG's orgasme duurt
Benader je me, wanneer het moment daar is en jij met je periodieke onthouding stopt.. is nergens goed voor, het is gezond.. Sta er open voorquote:Ik heb de bewuste keuze gemaakt om aan onthouding te doen, tenminste voorlopig probeer ik mijn seksuele energie anders te benaderen, althans..of andere uitlaatkleppen ervoor te vinden. Dus samen douchen zou niet verstandig zijn, gezien mijn libido aardig op die van een man begint te lijken en ik doe aan een soort experiment ..Tja sorry![]()
. En ik ga nu
.
quote dan wel de juiste berichten..quote:Op zondag 9 mei 2004 16:28 schreef OldJeller het volgende:
Als je een beetje had opgelet en het ging je pet niet te boven vroeg je dit ook niet..
Bah.
Ik draag geen pet. Bah.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:28 schreef OldJeller het volgende:
Als je een beetje had opgelet en het ging je pet niet te boven vroeg je dit ook niet..
quote:Op zondag 9 mei 2004 16:28 schreef OldJeller het volgende:
Benader je me, wanneer het moment daar is en jij met je periodieke onthouding stopt.. is nergens goed voor, het is gezond.. Sta er open voor![]()
Ik ga niet, voor die, die het niet in één keer begrijpen, het telkens uitleggen en herhalen, lees gewoon terug anders wordt het allemaal wel erg lam.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
quote dan wel de juiste berichten..
Can't you agree more? Dus stop eens met zwammen en lees de posts waarop je reageert aandachtig en kijk of je 'het punt' wel helemaal begrijp..quote:Whereof one cannot speak, thereof one must be silent.
Samen kunnen we alles trotseren..quote:Op zondag 9 mei 2004 16:50 schreef sweetgirly het volgende:
[..]ik sta er ook wel voor open, maar dan anders..op mijn manier
![]()
En er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.. mooie wegen en voor die wegen ga ik.
Dat gedrag brengen ze nu hier over in WFL, straf ze!quote:Op zondag 9 mei 2004 01:13 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja weet ik, dat stel geexalteerde neofieten flikt op TRU hetzelfde
Waarom wil je nu zo graag een tentoonspreiding van macht zien?quote:Op zondag 9 mei 2004 19:02 schreef OldJeller het volgende:
Dat gedrag brengen ze nu hier over in WFL, straf ze!
Verkapte Happy Tree Friends.
Lieve Iteejer, doetons helpen dan! We kunnen er duidelijk geen zak van. Geef us het goeie ouwe voorbeeldquote:Op zondag 9 mei 2004 22:37 schreef iteejer het volgende:
OldJeller, kap er mee. Je loopt weer te zuigen en uitdagen. Er is een WFL slowchat, en die wordt gebruikt. Daar istie voor.
Eleanoretc e.a.: hier geldt hetzelfde als ik al in TRU slowchat zei: die slowchat is prima, maar moet zich wel op het forum-onderwerp begeven. Dus zorg dan wel dat de WFL slowchat ook een WFL kleur heeft.
ik ken het jaquote:Op maandag 10 mei 2004 14:23 schreef Alicey het volgende:
![]()
ookal is het al middag
wat een vervelend bekkie trouwens, ga ik nog harde gapen
terwijl ik dat normaal nooit heb (doet ze anders nooitquote:Op maandag 10 mei 2004 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ken het ja
ach jee..quote:Op maandag 10 mei 2004 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
terwijl ik dat normaal nooit heb (doet ze anders nooit)
ja het leven gaat nog niet over rozenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach jee..
het leven gaat wél over rozen, je blijft alleen hangen/je snijdt je aan de doornsquote:Op maandag 10 mei 2004 14:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
ja het leven gaat nog niet over rozen
en als het over rozen gaat zitten er doorns aan
en per saldo schieten we daarmee ........ op?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
het leven gaat wél over rozen, je blijft alleen hangen/je snijdt je aan de doorns
niksquote:Op maandag 10 mei 2004 14:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
en per saldo schieten we daarmee ........ op?
rode niet, want daar vallen tranen opquote:Op maandag 10 mei 2004 14:35 schreef Alicey het volgende:
wat voor kleur rozen trouwens?
roze dan?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
rode niet, want daar vallen tranen op![]()
wrom niet wit of geel?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
roze dan?
als het maar geen witte of gele zijn![]()
vind dat bij rozen niet mooi....quote:Op maandag 10 mei 2004 14:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
wrom niet wit of geel?
ah..quote:Op maandag 10 mei 2004 14:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
vind dat bij rozen niet mooi....
dies mooi!quote:Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef Alicey het volgende:
deze heeft wel wat
laten we dat bij deze beslissen ja !quote:Op maandag 10 mei 2004 14:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
dies mooi!
het leven gaat dus over deze roos
welke roos was het dan??quote:Op maandag 10 mei 2004 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
laten we dat bij deze beslissen ja !![]()
leuke naamquote:Op maandag 10 mei 2004 15:12 schreef Alicey het volgende:
alice hamilton
'loquote:Op maandag 10 mei 2004 20:00 schreef pfaf het volgende:
hallo allemaal
Marvin m'n beste Helmut, wie gehts?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:38 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[afbeelding]
hi....
ik = er weer...
TUD :')quote:Op maandag 10 mei 2004 20:46 schreef OldJeller het volgende:
Marvin m'n beste Helmut, wie gehts?
Je studeert L&R aan de hoge school of aan de TUD...
TUD :')
L&R at TUD seems to be the mountain which only a few can climb..quote:Op maandag 10 mei 2004 20:59 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
TUD![]()
....
nope daar ben maar mee gestopt na (1/2 jaar) en 3,5 studiepunt...ietwat teveel
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
en toen de tentamens kwamen...
[afbeelding] [afbeelding]
Dussum... gestopt -nagedacht-gewerkt-nog-wat-meer-nagedacht-... en tadaa
Luchtvaarttechnologie in Haarlem (HTS)....![]()
-Supers- schijnt dat 1/4 van de lui die daar rondlopen van delluf komen (TUD L&R) en toen ik eenmaal daar bezig was heb ik nog een stuk of 10 van dellyf gezien![]()
dussum -PARTY ON-![]()
yup ... ben meer practisch dan theoretisch ingesteld... maarum wt heb _jij_ gedaan in TUD??quote:Op maandag 10 mei 2004 21:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
L&R at TUD seems to be the mountain which only a few can climb..
zie je avatar... LOL heb je het soms ook niet gehaalt...quote:Op maandag 10 mei 2004 21:02 schreef OldJeller het volgende:
L&R at TUD seems to be the mountain which only a few can climb..
Ook al was het een helling van 90 graden en ik had sticky tyres, kon ik het nog steeds halen.. Superpower in m'n armen..quote:Op maandag 10 mei 2004 21:07 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
zie je avatar... LOL heb je het soms ook niet gehaalt...![]()
Vooral de rechter zeker.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ook al was het een helling van 90 graden en ik had sticky tyres, kon ik het nog steeds halen.. Superpower in m'n armen..
Dan draai je rondjesquote:Op maandag 10 mei 2004 21:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vooral de rechter zeker.
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:14 schreef pfaf het volgende:
*pfaf gaat waarschijnlijk L&R master doen.![]()
Dat schiet niet opquote:Op maandag 10 mei 2004 21:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan draai je rondjes
yupquote:Op maandag 10 mei 2004 21:27 schreef OldJeller het volgende:
pfaf, Marvin..
Do you want to hear a joke?
who's there???quote:Op maandag 10 mei 2004 21:30 schreef OldJeller het volgende:
*Knock Knock*
FUCK YOU!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:33 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
who's there???
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
FUCK YOU!!!
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:02 schreef pfaf het volgende:
ho-ho. Ik ben nog bezig met m'n bachelor WB bezig, L&R kan niet eens in Enschede ( dacht ik )
*meedoequote:Op maandag 10 mei 2004 22:11 schreef OldJeller het volgende:
Mastervarianten Aerospace Engineering
Er zijn negen afstudeerrichtingen:
Aërodynamica
Prestatieleer
Besturing en Simulatie
Constructies en Computational Mechanics
Productietechnologie en Vliegtuigmaterialen
Engineering Mechanics
Luchtvaarttechnische Bedrijfskunde
Astrodynamica en Satellietsystemen
Systeem Integratie, Ontwerp en Analyse
Welke liggen jouw intresses tot dusver
welke heb/ ben (/ ga?) -je- gedaan/ aan het doen???quote:Op maandag 10 mei 2004 22:17 schreef OldJeller het volgende:
Als ik jullie was en je enigszins geïntresseerd bent in deze Masters, zou ik het doen.. alleen al omdat L&R één van de moeilijkste technische studies in Europa is..
Daarna kan je nog altijd, als je dat wilt/nodig vindt, je master WB afmaken.. after all, studying brings more joy than working..
Knowledge..
Werken ligt nog laaang niet in de planning.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:17 schreef OldJeller het volgende:
Als ik jullie was en je enigszins geïntresseerd bent in deze Masters, zou ik het doen.. alleen al omdat L&R één van de moeilijkste technische studies in Europa is..
Daarna kan je nog altijd, als je dat wilt/nodig vindt, je master WB afmaken.. after all, studying brings more joy than working..
Knowledge..
hmmmm ligt dat aan jou enthousiame om te studeren of het gebrek eraan...quote:Op maandag 10 mei 2004 22:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Werken ligt nog laaang niet in de planning.![]()
Beide.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:39 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
hmmmm ligt dat aan jou enthousiame om te studeren of het gebrek eraan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |