abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games zaterdag 8 mei 2004 @ 03:30:43 #201
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_18970785
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:27 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

Wanneer spreek je van een wanprestatie? Sex is puur egoisme (althans bij mij wel)
Je kan het ook zo brengen..."Heeej, doe es nie stoppen...ik ben nog niet klaar... "
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_18970792
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:29 schreef MrObjective het volgende:

NEE, DAN HEB IK SEX!!! maakt dan niet uit of het een dom blondje is of een hoogbegaafde brunette.
Maar Ryan had het over de vrouw.
Het maakt volgens hem wel degelijk uit wat de intensie is van het orgasme van het domme blondje of die hoogbegaafde brunette met kale poes. (hoe intensief zij het voelt)

(Heeft het niet te maken met verschillende orgasmes? Er zijn zoveel vormen..)
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen,
maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
pi_18970807
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:29 schreef MrObjective het volgende:
Maar on-topic: Ik denk niet dat intellecualiteit enigzins iets te maken heeft met een orgasme.
Ryansucker, met je ontopic.

Dacht eerst ook dat dit een bullshit onderwerp was en ik had er nog gelijk in ook
Maar het valt niet te ontkennen dat TS toch iets heeft horen valllen bij het luisteren naar de televisie. Dat kun je ook in het begin lezen toen het nog wel ontopic was. Anders wil ik morgenavond wel een postje doen, hij heeft het wel goed gehoord namelijk.

Ben nu te moe iig.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 03:34:29 #204
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_18970809
Ontopic : Kunnen slimme ( -slimmere is toch een ietwat vreemde woordkeuze hoor Ryan - ) vrouwen nu wel of niet een beter orgasme krijgen?
...dass wir fliegen.
  Redactie Games zaterdag 8 mei 2004 @ 03:35:05 #205
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_18970812
De mate van intentie van je orgasme kun je beïnvloeden d.m.v bepaalde technieken en dat heeft weinig met IQ te maken vind ik. Behalve dat je misschien te "dom" bent of geen behoefte hebt om die technieken te leren...
  zaterdag 8 mei 2004 @ 03:36:28 #206
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_18970823
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:32 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

Het maakt volgens hem wel degelijk uit wat de intensie is van het orgasme van het domme blondje of die hoogbegaafde brunette met kale poes. (hoe intensief zij het voelt)

Als een vrouw lust heeft om sex te hebben, dan maakt het denk ik ook niet uit of het dat domme blondje is of die slimme brunette. Dan is het aan het spel, om die vrouw te kunnen plezieren. Een geile vrouw komt meestal wel tot een orgasme. Maar daar moet je dan wel ff wat voor doen. Dus denk eeerder dat het bij de man ligt, op welke manier hij dat tot stand brengt.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_18970829
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:32 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

Schat, ik ben blond en vast ook dom en beleef wereldorgasmes zonder Ryan3, daarbij heeft meneer het wel over meer dingen die niet in zijn huiskamer plaatsvinden laat toch staan onder zijn douche.

Toch ben ik het eens met wat de hork heeft gehoord op televisie.

Maar hasta manana. En anders staat het redelijk beschreven in het begin van deze topic.
pi_18970840
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ontopic : Kunnen slimme ( -slimmere is toch een ietwat vreemde woordkeuze hoor Ryan - ) vrouwen nu wel of niet een beter orgasme krijgen?
Ik haat het wanneer Ryan gelijk heeft.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 03:41:04 #209
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_18970847
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:40 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Ik haat het wanneer Ryan gelijk heeft.
Leg uit.
...dass wir fliegen.
pi_18970851
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:41 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Leg uit.
Dat hij gelijk heeft of wanneer ik hem haat?
pi_18970860
Nog even over dat faken, haal ik deze er even bij:
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 01:21 schreef thumb-bolt-on het volgende:

Het schijnt door te voeren te zijn naar economische onafhankelijkheid.
Klinkt onlogisch maar toch, sinds de vrouw meer vrijheid heeft gewonnen als zelfstandig wezen heeft ze tevens seksuele vrijheid veroverd. Vrouwen laten zich niet meer slechts als lustobject volpompen met de behoefte van de man.
En daar hoort bij, faken is niet nodig. Als ik niet klaarkom zal ik het gewoon zeggen, ik bedoel 'what the heck', maakt het uit? Is jammer, maar het orgasme krijg je er niet mee terug. Waarom die issue erachter daar gaat het om, misschien verdwijnt dat gefake misschien dan wel. Dus tja, waar praten we over. Want wij gaan net zo goed voor opperste geilheid, dus niet zeiken over faken, maar neuken! Zo.

ik stelde mezelf even vrijwillig beschikbaar voor een hoger doel
  Redactie Games zaterdag 8 mei 2004 @ 03:43:37 #212
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_18970864
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]

En daar hoort bij, faken is niet nodig. Als ik niet klaarkom zal ik het gewoon zeggen, ik bedoel 'what the heck', maakt het uit? Is jammer, maar het orgasme krijg je er niet mee terug. Waarom die issue erachter daar gaat het om, misschien verdwijnt dat gefake misschien dan wel. Dus tja, waar praten we over. Want wij gaan net zo goed voor opperste geilheid, dus niet zeiken over faken, maar neuken! Zo.

Elke keer verbaast deze meid me weer
  zaterdag 8 mei 2004 @ 03:43:49 #213
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_18970866
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:42 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Dat hij gelijk heeft of wanneer ik hem haat?
Je haat 'm wanneer hij gelijk heeft, dus dat weet ik al.
Kortom : waarom heeft ie gelijk?
...dass wir fliegen.
pi_18970878
quote:
[..]

Een goede relatie is gebouwd op eerlijkheid als je dus met je vriend(in) niet eerlijk kan zijn over de sex dan zal het nog wat worden in de toekomst.
Neuken is genot voor twee en niet voor één.

En nu ga ik echt mijn slaap faken
  zaterdag 8 mei 2004 @ 03:48:03 #215
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_18970882
quote:
[..]

Moet sex altijd met een orgasme gepaard gaan dan? Goed punt van je. Maar sommige mannen hebben hun trots, en als de vrouw niet komt voelen ze zich waardeloos. Ik heb ook wel eens sex gehad met de woorden..."Lieverd, het lukt me niet..." Moet kunnen, voel me er niets meer minder man om. En andersom net zo. Moet allemaal kunnen in 2004.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_18970885
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:43 schreef Mr.Noodle het volgende:

Elke keer verbaast deze meid me weer
Tis toch zo, word er zo moedeloos van, gaat het over orgasmes, wordt er weer faken bijgehaald . Als we komen, komen we wel hoor, daar hoeven jullie je niet druk om te maken, zorg nou maar dat die leuter van jullie goed heen- en weer beweegt.

oeps, nou word ik wel erg he
pi_18970886
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:43 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Je haat 'm wanneer hij gelijk heeft, dus dat weet ik al.
Kortom : waarom heeft ie gelijk?
Jij hebt echt teveel bier op hoor, het antwoord staat heus in het begin van deze topic.
Een aanvullend lulverhaal flans ik morgen in elkaar maar het schijnt wel bewezen wat TS schrijft.
Ben echt moe nu, neucken? slowchatten of gaan we gewoon naar bed?
  Redactie Games zaterdag 8 mei 2004 @ 03:50:38 #218
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_18970898
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:48 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Tis toch zo, word er zo moedeloos van, gaat het over orgasmes, wordt er weer faken bijgehaald . Als we komen, komen we wel hoor, daar hoeven jullie je niet druk om te maken, zorg nou maar dat die leuter van jullie goed heen- en weer beweegt.

Tering, je komt niet aan je trekken hé?
pi_18970901
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:36 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Als een vrouw lust heeft om sex te hebben, dan maakt het denk ik ook niet uit of het dat domme blondje is of die slimme brunette.
Dan maakt de lengte of dikte van de penis zoals in het begin ter sprake kwam ook niets uit .
quote:
Dan is het aan het spel, om die vrouw te kunnen plezieren.
Dat vraag ik mij af, ik wil klaarkomen, vaak en veel en intens, en als het spel niet goed is maar ik wél wil komen dan zorg ik er zelf wel voor dat het gebeurt
quote:
Een geile vrouw komt meestal wel tot een orgasme. Maar daar moet je dan wel ff wat voor doen. Dus denk eeerder dat het bij de man ligt, op welke manier hij dat tot stand brengt.
Oneens dus.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen,
maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 03:51:29 #220
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_18970904
quote:

[..]

He bah, ben jij saai zeg, alleen maar de leuter, we hebben meer lichaamsdelen hoor
pi_18970907
quote:

[..]

Als mannen klagen over dat vrouwen faken moeten ze misschien maar eens bij hunzelf ten rade gaan??

Niks mis met goed penetreren, variate ook aldaar.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 03:53:15 #222
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_18970916
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:48 schreef thumb-bolt-on het volgende:

[..]

Jij hebt echt teveel bier op hoor, [afbeelding] het antwoord staat heus in het begin van deze topic.
Een aanvullend lulverhaal flans ik morgen in elkaar maar het schijnt wel bewezen wat TS schrijft.
Ben echt moe nu, neucken? slowchatten of gaan we gewoon naar bed?
Ik ga voorlopig nog niet slapen, ik kwam op mijn weg naar bed namelijk bier tegen en nu smaakt het nog naar meer ook.
Maar als je me nu even uitlegt waarin en waarom Ryan gelijk had, of heeft, dan bespaar je mij in ieder geval al een hoop kopzorgen.
...dass wir fliegen.
pi_18970919
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:46 schreef Positive_Thinking het volgende:

Een goede relatie is gebouwd op eerlijkheid als je dus met je vriend(in) niet eerlijk kan zijn over de sex dan zal het nog wat worden in de toekomst.
Neuken is genot voor twee en niet voor één.

En nu ga ik echt mijn slaap faken
Arghhh precies , dat zeg ik..

ben ik zo moeilijk te begrijpen dan, of wil niemand mij snappen

[ Bericht 7% gewijzigd door sweetgirly op 08-05-2004 04:09:58 ]
pi_18970940
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:53 schreef sweetgirly het volgende:

[..]
ben ik zo moeilijk te begrijpen dan, of wil niemand mij snappen
Vermoeidheid slaat aardig toe hier ik denk dat dat ook mee speelt.

En vrouwen die bij mij faken zijn zeker niet intelligent.
Ik waardeer eerlijkheid ook op dat gebied
pi_18970941
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:53 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Ik ga voorlopig nog niet slapen, ik kwam op mijn weg naar bed namelijk bier tegen en nu smaakt het nog naar meer ook.
Maar als je me nu even uitlegt waarin en waarom Ryan gelijk had, of heeft, dan bespaar je mij in ieder geval al een hoop kopzorgen.
Ctrl + F = vervangen door TS
Morgen, ik ga nu wel onder zeil moet ca. zeven uur weer op, zie maar weer eens te verschijnen dan.

Slaap lekker voor later, 2.
Doeg.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 03:56:57 #226
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_18970942
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:52 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Als mannen klagen over dat vrouwen faken moeten ze misschien maar eens bij hunzelf ten rade gaan??

Niks mis met goed penetreren, variate ook aldaar.
Moet je eens een echte man proberen
pi_18970961
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:56 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Moet je eens een echte man proberen
Ik geloof dat ik wel mans genoeg ben en dus liever een echte vrouw probeer
  zaterdag 8 mei 2004 @ 10:05:23 #228
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18971923
Een hoop slowchat en offtopic-geleuter(!) verwijderd, nu weer ontopic plz.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 12:22:51 #229
37769 erodome
Zweefteef
pi_18973490
Dan ben ik echt megaslim, zie je nou wel!!!!!!!!!!!!

Ik wist wel dat die sexdrive nog ergens goed voor was

Serieus, ik denk niet dat het vermogen om te genieten van je sexualiteit met intelligentie te maken heeft.

Het heeft te maken met jezelf vertrouwd met je eigen lichaam voelen, jezelf over kunnen geven en voor een gedeelte egoistisch kunnen zijn(egoistisch en gul tegelijkertijd).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18975128
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 12:22 schreef erodome het volgende:
Dan ben ik echt megaslim, zie je nou wel!!!!!!!!!!!!

Ik wist wel dat die sexdrive nog ergens goed voor was

Serieus, ik denk niet dat het vermogen om te genieten van je sexualiteit met intelligentie te maken heeft.

Het heeft te maken met jezelf vertrouwd met je eigen lichaam voelen, jezelf over kunnen geven en voor een gedeelte egoistisch kunnen zijn(egoistisch en gul tegelijkertijd).
Erodome, ik denk dat dat ook bedoeld wordt met intelligentie en naar mijn idee ben je dan zoals je noemt ook nog eens megaslim.

We kunnen nu wel doen alsof de mens zo ontzettend ver verwijdert is van de dierlijke voortplanting maar naar mijn idee is dat toch niet helemaal waar. Ik heb genoeg vrouwen van verschillende leeftijden gesproken die klaagden dat ze niet bevredigd werden door hun partner. Daarbij spring ik af en toe bij in de horeca en dan kom je ook een behoorlijke hoeveelheid mannen die klagen over hun vrouw omdat ze niet meer wil. Verder spreek ik dagelijks vrouwen die een behoorlijke sexdrive hebben. Dus waar ligt het dan toch aan?

Ik zeg niet dat het perse aan de man ligt maar het zijn er kennelijk toch wel heel erg veel die na verloop van relatietijd hobbeldehopdriekeerheenenweer slechts bezig zijn met hun eigen gerief en zich niet erg bekommeren om de seksuele behoeften van een vrouw. Daarnaast speelt wel degelijk het dierlijke instinct van de mannetjes mee, om hun zaad bij zoveel mogelijk vrouwtjes te lozen vanwege de voortplanting. Om boven die dierlijke driften uit te komen moet je wel beschikken over intelligentie en eigenlijk geldt dit voor zowel man en vrouw.

De vraag in het topiconderwerp is, kunnen slimme vrouwen een beter orgasme krijgen? Dan zeg ik ja want een een slimme vrouw zorgt voor haar eigen gerief, haar seksuele vrijheid en blijft niet bij een seksueel domme man.
pi_18975900
Goede analyse.
I´m back.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 15:18:53 #232
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18976566
Ik denk eerder andersom. Is mijn ervaring dan.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 8 mei 2004 @ 16:35:28 #233
22944 Breetai
....Relax....
pi_18977793
Naar mijn idee moet je als man juist beter opletten op de reacties van je partner om haar een orgasme te laten beleven. Ik vond het in ieder geval een aardig uitgebreide waslijst van indicaties en reacties.

Vrouwen die comfortabel met hun sexualiteit overweg kunnen en zich niet de gehele tijd bewust blijven van wat hun omgeving ervan vind kunnen zich er makkelijker aan overgeven naar mijn idee. Ze wete ook beter wat ze willen en lekker vinden.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 8 mei 2004 @ 16:39:27 #234
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18977857
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 01:21 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Het schijnt door te voeren te zijn naar economische onafhankelijkheid.
Klinkt onlogisch maar toch, sinds de vrouw meer vrijheid heeft gewonnen als zelfstandig wezen heeft ze tevens seksuele vrijheid veroverd. Vrouwen laten zich niet meer slechts als lustobject volpompen met de behoefte van de man.
Lul niet zo slap. TS. het staat los van elkaar.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_18977879
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:39 schreef SEX het volgende:

[..]

Lul niet zo slap. TS. het staat los van elkaar.
Onderbouwing graag.
I´m back.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 16:41:23 #236
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18977896
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:40 schreef Ryan3 het volgende:
Onderbouwing graag.
Ik heb betere dingen te doen.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_18977911
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:41 schreef SEX het volgende:

[..]

Ik heb betere dingen te doen.
Reageer dan niet.
I´m back.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 16:42:51 #238
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18977926
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:42 schreef Ryan3 het volgende:
Reageer dan niet.
Ik reageer wanneer ik wil.
pi_18977936
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:42 schreef SEX het volgende:

[..]

Ik reageer wanneer ik wil.
Het gaat niet over het wanneer, het gaat over het hoe.
I´m back.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 16:56:49 #240
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18978167
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
Het gaat niet over het wanneer, het gaat over het hoe.
Ik reageer wanneer en hoe ik wil.
pi_18978203
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:56 schreef SEX het volgende:

[..]

Ik reageer wanneer en hoe ik wil.
Dat hoe is aan bepaalde geschreven en ongeschreven wetten verbonden.
I´m back.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:00:32 #242
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18978249
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:58 schreef Ryan3 het volgende:
Dat hoe is aan bepaalde geschreven en ongeschreven wetten verbonden.
hoedienie.
pi_18978305
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:00 schreef SEX het volgende:

[..]

hoedienie.
Vb geschreven: reacties mogen niet bedoeld escalerend werken (anti-trol).
Vb ongeschreven: onderbouw je meningen zodat er een discussie ontstaat. Topics zijn er niet om zomaar wat te roepen (anti-bagger).
I´m back.
pi_18978988
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 03:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
De mate van intentie van je orgasme kun je beïnvloeden d.m.v bepaalde technieken en dat heeft weinig met IQ te maken vind ik. Behalve dat je misschien te "dom" bent of geen behoefte hebt om die technieken te leren...

Pcies. Wat juist wél een rol speelt, is een EQ-hoogv/waardige sexpartner...
pi_18979146
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Pcies. Wat juist wél een rol speelt, is een EQ-hoogv/waardige sexpartner...
Mede ogv wat thumb-bolt-on zegt zou ik zelfs de seksuele voorlichting willen uitbreiden naaar lessen in hoe je het prettigste seks kunt hebben. Ik denk dat EQ wel een rol speelt, goed beschouwd is dat intelligentie, maar een flinke dosis kennis als bagage zou ook niet misstaan. Hoeveel jonge vrouwen leren niet pas wat over seks met vallen en opstaan en misschien pas na jaren, na van jongst afaan steeds zo'n ongeïnspireerde pompmachine te hebben ontvangen. En werkt both ways ook voor jonge mannen zou dit leerzaam zijn.
I´m back.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:04:19 #246
37769 erodome
Zweefteef
pi_18979494
Je hoeft niet zozeer lessen e.d. te volgen, je moet nieuwschierig zijn en niet bang zijn om te expirimenteren.

Vooral met je eigen lichaam...
Daar begint het, ken je eigen lichaam, weet hoe je lichaam reageerd, wat je lekkere plekjes zijn enz enz enz, kennis van het eigen lichaam, geen angst hebben voor wat je bent...

Gewoon een kwestie van doen, speel met jezelf en niet alleen met je geslachtsdelen, maar met je hele lichaam, want je bent 1 grote erogene zone...

Ook is het een kwestie van zelfvertrouwen hebben, hoe beter je je over jezelf voelt des te beter zal je sexbeleving worden.

Je moet mondig durven zijn, spreek uit wat je wil, hier komt het zelfvertrouwen en de kennis van je eigen lichaam weer om de hoek kijken, hoe kan je iemand duidelijk maken wat je wil als je niet weet wat je ok vind????

Er wordt bij sex teveel bij de ander gelegd terwijl dat niet waar is, het ligt bij jezelf, sexualiteit vindt plaats tussen je eigen oren....

Hoe je het ervaart ligt daar en nergens anders...

Je lichaam en je geest zijn instrumenten, je moet ze alleen maar leren te bespelen.

Zie het als een mooie piano, je kan heel plastisch leren hoe die te bespelen, maar het mooiste klinkt het als er passie, liefde voor het spel bijzit, hou van jezelf, hou van je lichaam en hou van je sexualiteit, jij als sexueel wezen, geen schaamte, geen angst, geen terughoudendheid...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_18979533
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:48 schreef Ryan3 het volgende:
Mede ogv wat thumb-bolt-on zegt zou ik zelfs de seksuele voorlichting willen uitbreiden naaar lessen in hoe je het prettigste seks kunt hebben. Ik denk dat EQ wel een rol speelt, goed beschouwd is dat intelligentie, maar een flinke dosis kennis als bagage zou ook niet misstaan. Hoeveel jonge vrouwen leren niet pas wat over seks met vallen en opstaan en misschien pas na jaren, na van jongst afaan steeds zo'n ongeïnspireerde pompmachine te hebben ontvangen. En werkt both ways ook voor jonge mannen zou dit leerzaam zijn.
Nuja, je kunt hier wel mijmeren over hoe het allemaal beter kan, wat mij betreft mag het gehéle onderwijs op de schop, maar het blijft een kwestie van de personen zelf, hoe ze zichzelf geven en hoe ze met seksualiteit omgaan. Vergeet niet dat thuis een boel van de opgedane kennis teniet gedaan kan worden door betweterige ouders (niet in de ltste plaats die gelovige figuren). Wees zelf een lichtend voorbeeld zou ik zeggen Overigens is het wel "slim" om over orgasmes te filosoferen. Door reflectie kun je nwe informatie verkrijgen. Zo heb ik me laten vertellen dat je je orgasme kunt verlengen. Nu ik dit weet, probeer ik actief mijn orgasme langer te beleven, en met succes! Overigens heeft dit wel een spirituele achtergrond. De idee is dan dat een mens op een hoger trillingsgetal wil komen. Nu is orgasme een megaprikkel (elec. stroomstoot van jezelf uit). Zodoende kun je je voorstellen dat je dan sneller trilt, je focust je in het geheel op een ding, het genot, hoe blijer kun je wezen?? Nu zou het ook wel leuk zijn als je dit genot kunt vasthouden, je je in elke situatie zo extatisch kan voelen. Zou het interessant vinden als meer mensen hiermee bezig zijn. Vond het zelf wel een vermakelijke manier om met dit onderwerp bezig te zijn
pi_18979718
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Nuja, je kunt hier wel mijmeren over hoe het allemaal beter kan, wat mij betreft mag het gehéle onderwijs op de schop, maar het blijft een kwestie van de personen zelf, hoe ze zichzelf geven en hoe ze met seksualiteit omgaan. Vergeet niet dat thuis een boel van de opgedane kennis teniet gedaan kan worden door betweterige ouders (niet in de ltste plaats die gelovige figuren). Wees zelf een lichtend voorbeeld zou ik zeggen Overigens is het wel "slim" om over orgasmes te filosoferen. Door reflectie kun je nwe informatie verkrijgen. Zo heb ik me laten vertellen dat je je orgasme kunt verlengen. Nu ik dit weet, probeer ik actief mijn orgasme langer te beleven, en met succes! Overigens heeft dit wel een spirituele achtergrond. De idee is dan dat een mens op een hoger trillingsgetal wil komen. Nu is orgasme een megaprikkel (elec. stroomstoot van jezelf uit). Zodoende kun je je voorstellen dat je dan sneller trilt, je focust je in het geheel op een ding, het genot, hoe blijer kun je wezen?? Nu zou het ook wel leuk zijn als je dit genot kunt vasthouden, je je in elke situatie zo extatisch kan voelen. Zou het interessant vinden als meer mensen hiermee bezig zijn. Vond het zelf wel een vermakelijke manier om met dit onderwerp bezig te zijn
Tja, weet je wat het met mannen is, die kunnen niet zonder hun visuele cortex wat dit onderwerp betreft. Een hogere trillingsgetal zoeken is te abstract voor mannen. Beter zou het voor hen zijn meer aandacht te geven aan het situationele in dus minder aan het orgiastische.
I´m back.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 18:15:26 #249
37769 erodome
Zweefteef
pi_18979768
Je in alle situatie zo gelukzalig voelen zou niet goed zijn, dan komt er niets meer van de gewone dingen die gedaan moeten worden.

Met een goed orgasme zet je de kundalini in werking, de meest krachtige energievorm die de mens kan hebben, vloeibaar vuur
Dichterbij het goddelijke kan je niet komen.
Dat trillingsgetal is te hoog om in de stoffelijke wereld te kunnen blijven bestaan, dan stap je bij wijze van spreken buiten de stoffelijke wereld.

Orgasme's verlengen is erg leuk, maar ik kom niet boven een paar minuutjes uit tot nu toe, wat al ontzettend heftig is, hele heftige rondgang van energie, er bestaat niets anders meer dan dat gevoel, de naween blijven wel lang en je komt ontzettend snel tot een nieuw orgasme, wat erg leuk is, want dat maakt het aantal orgasme's oneindig, een grote zee van orgasme's, elke golf een orgasme, elk dal in de golven een rustpunt...
pi_18979940
wauw
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')