Ik douche me elke maandag.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:51 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
hij ruikt nog helemaal nieuw...![]()
*Tanked upquote:Op maandag 10 mei 2004 22:51 schreef OldJeller het volgende:
Heeft iedereen genoeg endorfine om dit topic door te komen?
hmmm nope ik wist namelijk al dat ik pas sinds januari hier rondstruin...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But I can tell you how Homo Sapiens became Homo Sapiens!! :')
quote:Op maandag 10 mei 2004 23:05 schreef OldJeller het volgende:
Beroep of Studierichting..hmmm verbaasd mij toch bij hoeveel mensen die laatste stap toch niet helemaal gelukt is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But I can tell you how Homo Sapiens became Homo Sapiens!!![]()
"Mijn" fotoalbum...
-->creationisme_O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
*checkquote:Op maandag 10 mei 2004 23:39 schreef -CRASH- het volgende:
Marv![]()
Wil je ff de posts in mars centraal wissen of foto's neerpleuren
zijn manieren voor hoor om dat los te makenquote:Op maandag 10 mei 2004 22:51 schreef OldJeller het volgende:
Heeft iedereen genoeg endorfine om dit topic door te komen?
Dat is toch die bassist van KISSquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
wiesda ?
tssskquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is toch die bassist van KISS
het schijnt hetzelfde figuur te zijn als dit:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is toch die bassist van KISS
en elvis en 2pac en biggie ook!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
tsssk
't Is Kurt Cobain, schijnt toch nog te leven.
iddquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die zijn nu allemaal muziek aan het maken in de muzikanten-hemel
k Zou graag een kaartje weten te bemachtigen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd
zal wel een pokke herrie dan zijn![]()
![]()
ik ook hoor!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Zou graag een kaartje weten te bemachtigen.
...Nick Drake, Ellioth Smith, Jeff Buckley, John Lennon.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook hoor!
kurt cobain, freddy mercury, bob marley, jimmy hendrix.. enz...
zal een super concert zijn!!
zullen we volgende week gaan??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nick Drake, Ellioth Smith, Jeff Buckley, John Lennon.
maar wie is die meneer nou?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
zullen we volgende week gaan??
als je op die naam zoekt (die in de url staat) op google kom ik er ook niet uit.. je vind dan een paar mensen, maar ook een konijn, een hond, een paar vogels.. ik snap t echt niet meerquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
maar wie is die meneer nou? :'(
Is dat een doodverwensing??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
zullen we volgende week gaan??
het is maar hoe jij het wil zienquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is dat een doodverwensing??
Kijk eerst naar de TT, als je het dan nog niet weet, klik met de rechtermuisknop op de foto -> eigenschappen, dan staat het aan het eind van de URL.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
maar wie is die meneer nou?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk eerst naar de TT, als je het dan nog niet weet, klik met de rechtermuisknop op de foto -> eigenschappen, dan staat het aan het eind van de URL.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je op die naam zoekt (die in de url staat) op google kom ik er ook niet uit.. je vind dan een paar mensen, maar ook een konijn, een hond, een paar vogels.. ik snap t echt niet meer
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je bent te snel
hebbik alquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En nu door voor de koelkast.....
*ok doe ik morgen ...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:10 schreef -CRASH- het volgende:
Kun je me een stoel reseveren voor
een reis naar de Maan![]()
hmmm die is nieuw voor mij...quote:
Het verhaalquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:09 schreef OldJeller het volgende:
Noob-ish, I'd say..
Inderdaad slowbagger.. mislukte kwis en de vraag is 'wie is deze man op het plaatje?' En het is Einstein.
Schaam je.
Marvin, jij bent toch wel een beetje 'into the stars' en de rest van het heelal.
Slaat er een komeet in over een tijdje waardoor iedereen zal sterven?
Dank voor je uitleg.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het verhaal
Nee er slaat geen komeet in en het is geen komeet maar een asteroide...
De asteroide sheert langs de aarde op een afstand van 4x de afstand van de aarde naar de maan. En dat is in de asronomische afmetingen dichtbij.
Daar heb ik me niet mee bezig gehouden...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dank voor je uitleg.
Is het waar dat de NASA de foto's die ze uitgeeft aan het publiek, manipuleert, omdat men hier 'nog niet klaar voor is'?
De lucht rood maken terwijl deze eigenlijk blauw zou zijn. e.d.
De eerste zin was voldoende, de rest mocht je thuis op een blaadje schrijven.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar heb ik me niet mee bezig gehouden...
Het interreseert me persoonlijk ook niet of de foto's
nu rood, paars of blauw zijn.
Zolang ze maar gepubliceerd worden.
Kheb ff een link opgezochtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De eerste zin was voldoende, de rest mocht je thuis op een blaadje schrijven.
Good job son.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kheb ff een link opgezocht
Daar wordt iets uitgelegd over de
camera's en kleuren...
http://www.atsnn.com/story/30048.html
NASA is samenmet andere partners bezig met het in kaart brengen van "alle" asteroiden (ed.). Ze zijn begonnen in de jaren 90 en recentelijk zijn meen ik ook satellieten hiervoor gelanceerd om het zoek proces te versnellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het verhaal
Nee er slaat geen komeet in en het is geen komeet maar een asteroide...
De asteroide sheert langs de aarde op een afstand van 4x de afstand van de aarde naar de maan. En dat is in asronomische afmetingen dichtbij.
Sowieso leuke sitequote:Op woensdag 12 mei 2004 13:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mooi die foto's van colliding galaxies
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:47 schreef OldJeller het volgende:
Adelaarsnevel vind ik mooi..
Wat nou als in die galaxies zich ook "beschavingen" als de onze bevinden? Ik vind dat colliding dan niet zo mooi meer...quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:46 schreef pfaf het volgende:
Dan zullen ze snel weg moeten vliegenquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:58 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat nou als in die galaxies zich ook "beschavingen" als de onze bevinden? Ik vind dat colliding dan niet zo mooi meer...
nopequote:Op woensdag 12 mei 2004 13:51 schreef OldJeller het volgende:
Marvin, had jij niet een keer het topic: 'Hoe werkt mijn fietsbel?' geopend?![]()
![]()
Dus als je die lijn doortrekt naar onze situatie, kunnen alleen de rijke mensen op tijd zien weg te komen... Niet bepaald een goed vooruitzicht, omdat de rijke mensen niet per sé de meest intelligente wezens zijn die we hebben voortgebracht... * ril *quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:05 schreef pfaf het volgende:
Dan zullen ze snel weg moeten vliegen( lees: hadden ze al jaaaaren weg moeten zijn
)
Waar zeg ik dat alleen rijke mensen op tijd weg komen dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:17 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Dus als je die lijn doortrekt naar onze situatie, kunnen alleen de rijke mensen op tijd zien weg te komen... Niet bepaald een goed vooruitzicht, omdat de rijke mensen niet per sé de meest intelligente wezens zijn die we hebben voortgebracht... * ril *
Kom op! Enkel de rijke mensen hebben op tijd weet van belangrijke zaken en hebben access to ruimtevaartuigen/vliegtuigen enz.. Jij nu wel snappiesnap doen?quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:20 schreef pfaf het volgende:
Waar zeg ik dat alleen rijke mensen op tijd weg komen dan?
Nee, geen idee hoe jij aan die stelling komtquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:23 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Kom op! Enkel de rijke mensen hebben op tijd weet van belangrijke zaken en hebben access to ruimtevaartuigen/vliegtuigen enz.. Jij nu wel snappiesnap doen?
Ons sterrenstelsel heeft een "date" met andromedia ... over 4 miljard jaar... hmmm ik had er laatst iets over gelezen maar kan de link niet 1-2-3 vinden ga nog wel ff zoeken...quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:58 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat nou als in die galaxies zich ook "beschavingen" als de onze bevinden? Ik vind dat colliding dan niet zo mooi meer...
kort samengevat is volgens mij is de dichtheid van sterrenstelsels te laag ~> MAW niet alle planeten en zonnen zullen worden vernietigt worden tijdens zo'n botsing ze worden alleen maar samengevoegd wat niet wegneemt dat er weldegelijk planeten en zonnen zullen sneuvelen...quote:Posted: 06 May 2004, 10:44:10
QUOTE: Originally posted by mhylland
well i believe in about 3 Billion years (thats 1 Billion years before our sun will burn out) milky way will collide with andromeda (sp??) the 2 black holes with eat each other up resulting in a very large explosion and making u and i star dust :p man i wish i could stick around to watch that...
Actually, there is evidence that Andromeda has already "merged" with another galaxy in the long distant past (hi-res photos show it has two nuclei) and recent images reveal it is currently in the process of shredding NGC 205, one of its satellite galaxies.
For an interesting animated graphic of what the future collisiion with our Milky Way might look like, see this link sequence generated by a Supercomputer in San Diego----
http://www.cita.utoronto.ca/~dubinski/tflops/
Note that the two galaxies will eventually coalexce into a single, bigger one.
Fascinating.
Misschien zijn er op de planeten van Andromeda alleen maar mooie vrouwen...quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:37 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
Ons sterrenstelsel heeft een "date" met andromedia ... over 4 miljard jaar... hmmm ik had er laatst iets over gelezen maar kan de link niet 1-2-3 vinden ga nog wel ff zoeken...
-gevonden-
[..]
kort samengevat is volgens mij is de dichtheid van sterrenstelsels te laag ~> MAW niet alle planeten en zonnen zullen worden vernietigt worden tijdens zo'n botsing ze worden alleen maar samengevoegd wat niet wegneemt dat er weldegelijk planeten en zonnen zullen sneuvelen...![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:44 schreef OldJeller het volgende:
Marvin, we worden voor sukkels uitgemaakt in het topic: Johan Cruijff.. etc..
euuuhquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:44 schreef OldJeller het volgende:
Marvin, we worden voor sukkels uitgemaakt in het topic: Johan Cruijff.. etc..
bedoelde hij niet de sukkelspersonen die in dat specifieke topic reargeerde?? en ik heb mijn gezicht daar nog niet laten zienquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hij bedoelde hiermee ook mensen die gerelateerd aan je zijn..
Well, don't you just stand there, do something!
Je hebt gelijk, jij bleef achter de schermen, maar volgens mij bedoelde hij toch ook jou..quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:18 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
bedoelde hij niet de sukkelspersonen die in dat specifieke topic reargeerde?? en ik heb mijn gezicht daar nog niet laten zien![]()
ROFLquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:51 schreef OldJeller het volgende:
Niet iedereen zoekt om 19.00 z'n bed op, je met het ons niet kwalijk nemen..
Een lekkere mok??quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:24 schreef Alicey het volgende:
ik heb overigens een lekkere mok koffie voor me nu![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:03 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Een lekkere mok??Wetenschappelijk onderzocht?
Zoiets kun je ook zelf doen....quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zoiets kun je ook zelf doen....
met het programma .Gravity 3D
Gravity3D simulates the gravitational interaction between galaxies as they collide. It uses the gravity equation F=G*M1*M2/R^2 and assumes that orbiting stars have negligible mass compared to the parent stars/black holes. This software renders hundreds of thousands of stars in realtime
Nope het ei kwam voor de kip, maar het kippe-ei kwam na de kip...quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:13 schreef OldJeller het volgende:
Kwam het kip voor het ei?
Als je bedoelt; De voorouder van de kip legde een ei, hieruit kwam de kip voort.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:18 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
Nope het ei kwam voor de kip, maar het kippe-ei kwam na de kip...![]()
![]()
*knock knock.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je bedoelt; De voorouder van de kip legde een ei, hieruit kwam de kip voort.
Die legde vervolgens eieren en toen bestonden de kippen.
Dan ben ik het met je eens, Marvin met Helmut.
het lijkt me dat de kip eerder was.. staat een beetje gek he. God die een ei uit zit te broedenquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:13 schreef OldJeller het volgende:
Kwam de kip voor het ei?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
het lijkt me dat de kip eerder was.. staat een beetje gek he. God die een ei uit zit te broeden![]()
![]()
nee, mokken liggen altijd erg zwaar op mijn maag, ondanks dat die wel wat hebben kan. ik heb het dus gehouden bij de inhoudquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:03 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Een lekkere mok??Wetenschappelijk onderzocht?
ik ben niet zo harig hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:55 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
[afbeelding]
je weet wel evolutie... goed ik had dit plaatje niet met een kip maar je snapt de essentie vast wel...
ik zeg dus: eerst het ei, dan de kip vervolgens het kippe ei![]()
maar wie heeft dat ei dan uitgebroed?? dat moet God dus zijn geweest, maar dat staat zo raar. de kip was dus eerder..quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:55 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
ik zeg dus: eerst het ei, dan de kip vervolgens het kippe ei![]()
mijn oprechte excuses aan het gehele vrouwelijke geslacht.... ik kon niet een normaal plaatje vinden... vandaar deze...quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik ben niet zo harig hoor
en gelukkig maar,anders zou ik helemaal sterven van warmte
quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik ben niet zo harig hoor
en gelukkig maar,anders zou ik helemaal sterven van warmte
AHUM...quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:04 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
mijn oprechte excuses aan het gehele vrouwelijke geslacht.... ik kon niet een normaal plaatje vinden... vandaar deze...
de link
Dat ben ik met Aliceyquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
AHUM...
Evolutie van de vrouw...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat ben ik met Alicey
Helmut the Martian!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:30 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
*knock knock.....
who's there??
Helmut...
Helmut who??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |