Ik kan het alleen maar hopen ja..quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:49 schreef _Administr8or_ het volgende:, dit moet wel een grapje zijn.... toch?
Lijkt eropquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:52 schreef PLAE@ het volgende:
Is dit nou zo'n typische Fortuyn-aanhanger. Met zo'n IQ van 80![]()
Pim was de beste! Pim 4 life! Pim wist alles!quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
best wel veel naapjes hier op fok....(daarmee bedoel ik iedereen behalve Monidique in dit topic)
Wel een beetje een overschatting..quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:52 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding] hij blijft briljantquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:54 schreef TheMarco het volgende:
You've gotta be fucking kidding............. [afbeelding]
Jouw verjaardag is toch ook geen nationale feestdag ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:48 schreef Monidique het volgende:
Ik wil even klagen over het feit dat Fok! vandaag niet op zwart is gegaan. Zoals bekend is 6 mei, vandaag dus, een hele speciale dag voor Nederland en de Nederlanders, zwart of wit.
Oh wat, Marijnissen met een machinegeweer, geflankeerd door Halsema met raketwerper en Bos met een zweep ? En bovendien, wat nou élite ? Van der G. werkte in zijn eentje. Iemand die een politicus om zeep helpt omdat die tegen bontjassen is is heus geen generalisatie voor een complete politieke stroming.quote:6 mei 2002 is Pim Fortuyn, beoogd premier, vermoord door de linkse elite, zonder dat hij het land na dertig jaar slap PvdA-beleid heeft kunnen redden. Gelukkig zijn veel liberale partijen, zoals de VVD, nu in dat de ideeën van Pimmetje de enige zijn om onze staat uit het Paarse moeras te trekken.
LPF, Fortuyn, been there, sone that. Wou je hem en zijn daden/plannen soms gelijktrekken met de krijgsverwikkelingen rondom een complete dictatuur ?quote:6 mei 2002, de dag waarop Nederland haar onschuld verloor en de dag waarop de democratie werd vermoord. Als er een oorlog is, komt er een apart forum. 4 en 5 mei, de site gaat op zwart. Maar als het gaat om de dood van de democratie, dan wordt er geen aandacht aan besteed. Fok! is toch geen publieke omroep?
Inderdaad. Dus we gaan niet op zwart. Slotje.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:48 schreef Monidique het volgende:
Fok! is toch geen publieke omroep?
Ach, links, rechts, what's in a name...quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:57 schreef Frollo het volgende:
Je moet je sig nog even veranderen Monidique...
Waarom ga je er nou serieus op in?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jouw verjaardag is toch ook geen nationale feestdag ?
bla bla bla
bla bla bla
en nog wat bla bla bla
Daarom.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waarom ga je er nou serieus op in? [afbeelding]
Dat zou ik nou eindelijk ook wel eens uitgelegd willen zienquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:59 schreef Tijn het volgende:
Een man met een meisjesnick, what's up with that anyway?
Hey, dat mag tegenwoordig, hé! Dat is één van de verworvenheden van de LPF! Een kale nicht met een privechauffeur, dan mag een man met een meisjesnick natuurlijk ook! Pim was een liberale dictator!quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:59 schreef Tijn het volgende:
Check jij zn fotoboek even? Wie weet is hij/zij ook kaal.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:59 schreef Tijn het volgende:
Nee, maar zo te zien draagt 'ie wel een jurk.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Check jij zn fotoboek even? Wie weet is hij/zij ook kaal.
Val mee dat hij weet hoe hij moet inloggen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:52 schreef PLAE@ het volgende:
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:54 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Pim was de beste! Pim 4 life! Pim wist alles!.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:02 schreef PLAE@ het volgende:
Alle negers het land uit vond ie!
tot ie besefte wat hij nou eigenlijk het lekkerste vond in de darkroom [afbeelding]
Goed kaal.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Van mij hoeft fok niet op zwart ofzo maar Pim was wel goed.
Oh please, dat is zoooo 2002.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kan er iemand trouwens misschien even een jihad tegen links uitroepen, nu we toch bezig zijn ?
Heeft ie ook 2 hondjes?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar zo te zien draagt 'ie wel een jurk.
Dat is het foute van linkse mensen. Elke keer als de argumenten hun te moeilijk worden, gaan ze persoonlijke aanvallen gebruiken. Ik leg duidelijk uit waarom dit een dag is waarop Nederland zijn verdriet verwerkt en meteen doet iedereen lacherig en beledigend over mijn gebruikersnaam. Jullie lijken Van Dam wel, die kon ook zo heerlijk de discussie doodmaken met z'n linkse morele superioriteit, terwijl 'ie toch niet in ging op de keiharde feiten dat het land na acht jaar paars helemaal naar de kloten is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:59 schreef Tijn het volgende:
Jij hebt nog nooit van Herbenb gehoord?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kan er iemand trouwens misschien even een jihad tegen links uitroepen, nu we toch bezig zijn ?
Nee serieus, hoe zit dat nou met die nick van je?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is het foute van linkse mensen. Elke keer als de argumenten hun te moeilijk worden, gaan ze persoonlijke aanvallen gebruiken. Ik leg duidelijk uit waarom dit een dag is waarop Nederland zijn verdriet verwerkt en meteen doet iedereen lacherig en beledigend over mijn gebruikersnaam. Jullie lijken Van Dam wel, die kon ook zo heerlijk de discussie doodmaken met z'n linkse morele superioriteit, terwijl 'ie toch niet in ging op de keiharde feiten dat het land na acht jaar paars helemaal naar de kloten is.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is het foute van linkse mensen. Elke keer als de argumenten hun te moeilijk worden, gaan ze persoonlijke aanvallen gebruiken. Ik leg duidelijk uit waarom dit een dag is waarop Nederland zijn verdriet verwerkt en meteen doet iedereen lacherig en beledigend over mijn gebruikersnaam. Jullie lijken Van Dam wel, die kon ook zo heerlijk de discussie doodmaken met z'n linkse morele superioriteit, terwijl 'ie toch niet in ging op de keiharde feiten dat het land na acht jaar paars helemaal naar de kloten is.
je bedoelt, net zoals pim fortuyn niet inging op de vele goede dingen die acht jaar paars te weeg heeft gebracht?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:50 schreef RetepV het volgende:
Ben je je Prozac vergeten te slikken?
Hij is bezig met een boek erover.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee serieus, hoe zit dat nou met die nick van je?
Dat deed hij wel. Hij noemde het homohuwelijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je bedoelt, net zoals pim fortuyn niet inging op de vele goede dingen die acht jaar paars te weeg heeft gebracht?
En trouwens, zeggen dat iets vrouwelijk is, is gelijk beledigend? Ben je een moslim ofzo?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
lacherig en beledigend over mijn gebruikersnaam.
Moslima Tijn, moslima.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
En trouwens, zeggen dat iets vrouwelijk is, is gelijk beledigend? Ben je een moslim ofzo?
Moslims zien vrouwen niet als minder. Dat zijn nog steeds de gristenen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
En trouwens, zeggen dat iets vrouwelijk is, is gelijk beledigend? Ben je een moslim ofzo?
Well, ik ging er net "serieus" op in, zoals mij net door iemand anders werd verweten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Topic staat in ONZ wat het kaliber van de inhoud goed weerspiegelt en daarbij is ie gesloten...quote:
Die arme jongen is gewoon z'n verdriet aan het verwerken, laten we een beetje lief voor hem zijn!quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
... dit een dag is waarop Nederland zijn verdriet verwerkt ..
Dat weet je van te voren. Dat is ook het frustrerende. Doe dus gewoon lekker mee met ons, dan heb je er nog wat aan.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Well, ik ging er net "serieus" op in, zoals mij net door iemand anders werd verweten.
Maargoed, daar ging het je blijkbaar niet om..
Op zoiets ga je toch niet serieus reageren? Laat dr eerst serieus leren nadenken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Well, ik ging er net "serieus" op in, zoals mij net door iemand anders werd verweten.
Maargoed, daar ging het je blijkbaar niet om..
Een nationale feestdag waarop de OV_jaarkaart wel geldig is! (Dat was toch ook wel een mooi idee van Pim!)quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:10 schreef PoisonouS het volgende:
Maken we er een nationale feestdag van? soort 5 mei idee? Bevrijding van nederland
VVD is ook zoooo linksquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mtijn, we zijn het er al over eens, het is een man... Trouwens, daar waren we het nog niet over eensquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:10 schreef Mtijn het volgende:
Op zoiets ga je toch niet serieus reageren? Laat dr eerst serieus leren nadenken.
Verdriet verwerkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:10 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Die arme jongen is gewoon z'n verdriet aan het verwerken, laten we een beetje lief voor hem zijn!
Zeker niet, ik ben verplicht een ov kaart te nemen, terwijl ik liever het geld had gehad dat er in wordt geleverd voor de ov-kaartquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Een nationale feestdag waarop de OV_jaarkaart wel geldig is! (Dat was toch ook wel een mooi idee van Pim!)
O ja, die naam lijdt ook zo afquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:11 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Mtijn, we zijn het er al over eens, het is een man... Trouwens, daar waren we het nog niet over eens
niemand is het verplicht te nemen, je kan er wel geld voor krijgen per maand hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:12 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Zeker niet, ik ben verplicht een ov kaart te nemen, terwijl ik liever het geld had gehad dat er in wordt geleverd voor de ov-kaart
Volgens mij kun je het alleen niet nemen en daarmee ook minder studieschuld opbouwen, maar geld krijg je nooit als je geen OV neemt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:14 schreef Markster het volgende:
[..]
niemand is het verplicht te nemen, je kan er wel geld voor krijgen per maand hoor.
In een heel enkel geval, bijvoorbeeld als je geen gebruik kunt maken van het OV, dus als er geen buslijn naar je dorp loopt ofzo;) Dus die kans is zeer kleinquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:14 schreef Markster het volgende:
[..]
niemand is het verplicht te nemen, je kan er wel geld voor krijgen per maand hoor.
Het was wel de voormalige toekomstige ex-premier van Nederland! Dit valt meer onder de noemer landverrraad!quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:12 schreef Mtijn het volgende:Die kale nazistische homo is dooohoooood
Doe niet zo triest, nerdquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:17 schreef Mtijn het volgende:
Het is een mooie dag vandaag
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:19 schreef Monikick het volgende:
[..]
Het was wel de voormalige toekomstige ex-premier van Nederland! Dit valt meer onder de noemer landverrraad!
Waarom kotsen al die (s)linksen op ons landje? Ga dan lekker in Iran wonen, daar kun je homo's gaan treiteren.
Je hoeft hem in elk geval niet op te halen, en als je hem niet ophaalt dan wordt 'ie ook niet bij je studieschuld geteld (en kun je dus bijv. geld lenen en een even grote studieschuld opbouwen als mensen met OV, maar dan met extra centjes)quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:18 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
In een heel enkel geval, bijvoorbeeld als je geen gebruik kunt maken van het OV, dus als er geen buslijn naar je dorp loopt ofzo;) Dus die kans is zeer kleinDus zit je er gewoon aan vast.
ach ja 8 jaar lang hoor je niemand zeiken, en pim komt eraan en iedereen loopt mee, en tja toen most die snotterbalk ook wel meelopen, gevolg het land is naar zijn groooootjequote:Op donderdag 6 mei 2004 14:19 schreef Sasandra het volgende:
Het land is nu, met Balkenende, toch nog veel verder van huis dan na acht jaar paars?
Ik denk niet dat Balkenende nou een geweldige minister en leider voor het land is, maar hij is niet geheel verantwoordelijk voor de huidige situatie. Hij moet ook puinruimen, hoe dan ook. De manier waarop door op zaken te bezuinigen die dat eigenlijk niet kunnen hebben vind ik wel verkeerd. Laat dat nutteloze geldverspillen door de overheid zelf maar eens opgelost worden.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:19 schreef Sasandra het volgende:
Het land is nu, met Balkenende, toch nog veel verder van huis dan na acht jaar paars?
Het account Monidique is al monddood gemaakt, dus dan maar onder een kloon verder posten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
jij bent niet interessant
HAHAHAHAHAHA, je durft ook nog te reageren?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:04 schreef Monidique het volgende:
Ik leg duidelijk uit waarom dit een dag is waarop Nederland zijn verdriet verwerkt en meteen doet iedereen lacherig en beledigend over mijn gebruikersnaam.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:19 schreef Woffel het volgende:
[..]
Doe niet zo triest, nerd
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:21 schreef Sasandra het volgende:
Beste Modinuque,
knap dat je zoveel losmaakt. Toch nog iets van PF overgenomen.
Ik vind je mooi als je verbitterd doetquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:21 schreef Monikick het volgende:
[..]
Het account Monidique is al monddood gemaakt, dus dan maar onder een kloon verder posten.
Ben ik voorstander van. Tenslotte is het vandaag een heugelijke dag, we vieren dat Nederland bevrijd is van een kale rasistiche relnicht.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:10 schreef PoisonouS het volgende:
Maken we er een nationale feestdag van? soort 5 mei idee? Bevrijding van nederland
Alle linkse steuntrekkers hebben nu de tijd om te reageren ja. Wacht maar totdat rechts werkend Nederland weer tijd heeft om te reageren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:23 schreef RetepV het volgende:
JIJ verwerkt je verdriet, IK echt niet hoor. En met mij velen, blijkbaar.
Ik vind het echt jammer dat ik nu naar college moet, en daar niet op kan wachtenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:26 schreef Monikick het volgende:
[..]
Alle linkse steuntrekkers hebben nu de tijd om te reageren ja. Wacht maar totdat rechts werkend Nederland weer tijd heeft om te reageren.
Waar baseer jij op dat het een racist was? Hij was reeel en had een beleid voor ogen in het belang van nederland. Als hij een racist was, dan hadden ze hem toch allang aangeklaagd?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:25 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ben ik voorstander van. Tenslotte is het vandaag een heugelijke dag, we vieren dat Nederland bevrijd is van een kale rasistiche relnicht.
Met recht een reden om de vlaggen buiten te hangen en het uitbundig te vieren.
Al eens gehoord van studenten?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:26 schreef Monikick het volgende:
[..]
Alle linkse steuntrekkers hebben nu de tijd om te reageren ja. Wacht maar totdat rechts werkend Nederland weer tijd heeft om te reageren.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:26 schreef Monikick het volgende:
[..]
Wanneer werk jij eigenlijk?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:26 schreef Monikick het volgende:
[..]
Heel subtiel en je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:26 schreef Monikick het volgende:
[..]
T wordt steeds leuker hierquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:27 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat het een racist was? Hij was reeel en had een beleid voor ogen in het belang van nederland. Als hij een racist was, dan hadden ze hem toch allang aangeklaagd?
Beetje uit de lucht gegrepen uitspraak dus.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind je mooi als je verbitterd doet
Haiquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:29 schreef Mtijn het volgende:
[..]
T wordt steeds leuker hier![]()
Schopje naar SEX?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:26 schreef Monikick het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer benieuwd waar jij (ok jullie) op baseren dat hier op dit moment alleen maar linkse steuntrekkers rond lopen.. vertel eens?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:31 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hai
En waar doel je op?
Of is dit een mislukte wanhoopspoging een redenatie op een trieste manier weg te lachen?
Vertel es
Hij had niet zoveel op met bepaalde culturen, en dat is zijn goed recht, maar ik zie dat soort mensen liever niet als premier..quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:31 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hai
En waar doel je op?
Of is dit een mislukte wanhoopspoging een redenatie op een trieste manier weg te lachen?
Vertel es
Beetje nutteloos om een dooie relnicht aan te klagen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:27 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat het een racist was? Hij was reeel en had een beleid voor ogen in het belang van nederland. Als hij een racist was, dan hadden ze hem toch allang aangeklaagd?
Beetje uit de lucht gegrepen uitspraak dus.
Ja inderdaad. Nee, echt ja. Je hebt volkomen gelijk. Echt, ik lieg nu niet. Ook niet sarcastisch van mij ofzo.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pim was wel goed.
Oi! Mogen wij dat zelfs beslissen?! Jouw mening is niet ze zelfde als de rest van nederland. Ik ben een links iemand, en vind het erg dat hij is neergeschoten. Ik was het helemaal niet met hem eens, maar om nou landelijk te rouwen om iemand die doodgeschoten is door een antibondjas fanaat is wel heel erg te.quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:48 schreef Monidique het volgende:
, een hele speciale dag voor Nederland en de Nederlanders, zwart of wit.
That's me, altijd iemands positieve kant belichten hequote:Op donderdag 6 mei 2004 14:30 schreef Ripley het volgende:
[..]Tijn, ouwe slijmjurk!
Ik doel erop dat niemand die extreem-rechtse debiele uitspreken vaan jullie 2 serieus neemt en jullie nu langzaam gaan denken over die ene IQ test die 80 aangafquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:31 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hai
En waar doel je op?
Vertel es
Idd, werk is iets voor rechtse mensen. Linkse mensen studeren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:26 schreef Monikick het volgende:
[..]
Ben jij hem een keer in een darkroom tegen gekomen dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:32 schreef Unity het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Nee, echt ja. Je hebt volkomen gelijk. Echt, ik lieg nu niet. Ook niet sarcastisch van mij ofzo.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:33 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Idd, werk is iets voor rechtse mensen. Linkse mensen studeren..
Hij was anders al een geruime tijd politiek actief en had zelfs verkiezingen in rotterdam gewonnen. Hij is al die tijd duidelijk geweest omtrent zijn standpunten en is nooit aangeklaagd. Als hij aangeklaagd zou worden, dan had dat allang gebeurt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:32 schreef Sakura het volgende:
[..]
Beetje nutteloos om een dooie relnicht aan te klagen.
Als die gestoorde kale gek nog geleefd had, was dat zeer zeker gebeurd.
Hier bijvoorbeeld !quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:36 schreef Nouk het volgende:
Maar als je het nou zo erg vind, dan ga je het toch gewoon zelf herdenken, lijkt me niet dat je daarvoor de hulp van een forum nodig hebt.
A ik ben absoluut niet extreem rechtsquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:33 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik doel erop dat niemand die extreem-rechtse debiele uitspreken vaan jullie 2 serieus neemt en jullie nu langzaam gaan denken over die ene IQ test die 80 aangaf
Geruime tijd politiek actief? Hij schreef wel al heel lang in het grootste baggerblad van nederland, ja.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:37 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hij was anders al een geruime tijd politiek actief en had zelfs verkiezingen in rotterdam gewonnen. Hij is al die tijd duidelijk geweest omtrent zijn standpunten en is nooit aangeklaagd. Als hij aangeklaagd zou worden, dan had dat allang gebeurt.
Toevallig dat ook jij dan nu de tijd hebt om te reagerenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:26 schreef Monikick het volgende:
[..]
Hij was geruime tijd actief hoor, hij was hoofd verantwoordelijke voor het invoeren van de OV jaarkaart e.d.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:40 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Geruime tijd politiek actief? Hij schreef wel al heel lang in het grootste baggerblad van nederland, ja.
Neem een IQ test en je snapt wat ik bedoel. En neem speel niert vals met een amerikaanse.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:40 schreef apophis4u het volgende:
[..]
A ik ben absoluut niet extreem rechts
Ongefundeerde uitspraak die nergens op gebaseerd is. Waar haal jij toch die uit de lucht gegrepen onzin vandaan
Wat is een debiele uitspraak?
Waarom denk jij dat ik een IQ van 80 heb?
Sorry, maar op deze manier maak je jezelf nou niet echt een geloofwaardig persoon die op deze manier probeert te onderbouwen dat wij 'rechtse debielen' zijn.
Ik weet niet precies hoe lang hij al campagne voerde, maar hij kwam niet ff in 2 maanden opzetten. Hij was volgens mij al zeker een jaar bezig.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:40 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Geruime tijd politiek actief? Hij schreef wel al heel lang in het grootste baggerblad van nederland, ja.
Ik heb 3 verschillende gedaan. En heeeeeel toevallig allemaal dezelfde uitkomst.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:43 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Neem een IQ test en je snapt wat ik bedoel. En neem speel niert vals met een amerikaanse.
Zoals de waard is vertrouwd hij izjn gastenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:41 schreef mvt het volgende:
[..]
Toevallig dat ook jij dan nu de tijd hebt om te reageren
Dan is de schoonmaker bij het ministerie van onderwijs zeker ook politiek aktief?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:42 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Hij was geruime tijd actief hoor, hij was hoofd verantwoordelijke voor het invoeren van de OV jaarkaart e.d.
*kuch*quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:45 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dan is de schoonmaker bij het ministerie van onderwijs zeker ook politiek aktief?
Idd. Appels en peren. Dat je niet met zijn standpunten eens bent snap ik, dat ben ik ook niet. Maar je moet de geschiedenis niet ontkennen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:45 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dan is de schoonmaker bij het ministerie van onderwijs zeker ook politiek aktief?
Preciesquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:48 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Idd. Appels en peren. Dat je niet met zijn standpunten eens bent snap ik, dat ben ik ook niet. Maar je moet de geschiedenis niet ontkennen.
Idd, ik zet jouw vergelijking van appels en peren door.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:47 schreef apophis4u het volgende:
[..]
*kuch*
Appels en peren
*kuch*
Zoiemand heet een fortuynist. Ik kan mijn uitspraken heel goed onderbouwen en denk er veel over na. Maar dit is geen serieus topic.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:50 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Precies
Wat ik niet snap is dat er zoveel moraalridders altijd de grootste uitspraken doen, maar dat er zo ontzettend weinig een goede en logische onderbouwing kan geven met feiten en niet met uit de lucht gegrepen uitspraken die echt gewoon nergens op slaan.
Hij was geruime tijd bezig met zijn campagne om stemmen te werven voor zijn verkiezing in de politiek. Dat is naar mijn mening politiek actief.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:52 schreef Sakura het volgende:
[..]
Idd, ik zet jouw vergelijking van appels en peren door.
Iemand die bij een ministerie werkt, is namelijk niet politiek aktief.
Die kale relnicht was dus gewoon een werknemer van een ministerie, zonder ook maar de geringste politieke verantwoordelijkheid.
Dus ook de schoonmakers zijn volgens jouw redenatie politiek aktief.
En dat hij zijn werk kon doen dankzij de schoonmakers die telkens zijn buro opruimden en zijn prullenbakken leegde maakt hen ook politiek aktief.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:56 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Hij was geruime tijd bezig met zijn campagne om stemmen te werven voor zijn verkiezing in de politiek. Dat is naar mijn mening politiek actief.
Als hij tevens verantwoordelijk is voor de invoering van de OV jaarkaart, noem ik dat tevens politiek actief, omdat dat daar geregeld is voor een deel van de nederlandse bevolking. Dat is politiek actief. Dat ie dan misschien niet in de 2e of 1e kamer zit, maakt niet uit. Hij heeft zijn invloeden op nederlandse volk.
Goed, ik mijn mening jij de joue.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:59 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dat hij zijn werk kon doen dankzij de schoonmakers die telkens zijn buro opruimden en zijn prullenbakken leegde maakt hen ook politiek aktief.
Politiek aktief ben je als je in de 1ste of de 2de kamer zit. In alle andere gevallen ben je niet politiek aktief.
We kunnen gelukkig dus stellen dat die kale relnicht nooit politiek aktief is geweest (God zij dank)
[rechts]quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:26 schreef Monikick het volgende:
Ik weet het niet precies en heb geen zin en tijd om dat uit te zoeken. Maar het klinkt heel logisch wat je zegt, dus neem het graag van je aanquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, de definitie van 'politiek actief' is toch 'lid zijn van een politieke partij, en je verkiesbaar stellen voor *iets*' ? En passief is als je alleen maar stemt.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Heee sjonny, bek houwe. Pimmie was een te gekke gast weet je?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:46 schreef PoisonouS het volgende:
Trouwens, doe dan als het al zo nodig moet de site niet in zwart, maar in roze zou die relnicht wel waarderen :S
Wie?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:48 schreef Monidique het volgende:Pim Fortuyn
Ken je volkert van der graaf toevallig?quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:09 schreef giMoz het volgende:
[..]
Wie?![]()
en voordat ik wordt uigescholden voor linkse rakker...
ik ben zo'n werkende rechtse...
Maar assebliev zeg...
bla bla bla gelijk dat gezeur weer.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:17 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ken je volkert van der graaf toevallig?
Als dat zo is, is "politiek aktief" een volledige lege kreet, en kan elke debiel politiek aktief zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, de definitie van 'politiek actief' is toch 'lid zijn van een politieke partij, en je verkiesbaar stellen voor *iets*' ? En passief is als je alleen maar stemt.
Idd...quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:49 schreef _Administr8or_ het volgende:, dit moet wel een grapje zijn.... toch?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:48 schreef Anthraxx het volgende:
Kom op zeg..... het feit dat die hele LPF partij compleet als een baksteen uit elkaar viel na zijn dood moet je genoeg vertellen over de stabiliteit van die partij. Zou Nederland echt beter af zijn geweest door die ene man?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:19 schreef Monikick het volgende:
Het was wel de voormalige toekomstige ex-premier van Nederland! Dit valt meer onder de noemer landverrraad!
he toch iemand die iets positiefs over hem gevonden heeft!...quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:47 schreef luciferist het volgende:
pim?die rascist?
Hoi, ik heet Gerhard Hitler.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:26 schreef Monikick het volgende:
[..]
Leer racist spellen, genetische hoop afval.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:47 schreef luciferist het volgende:
pim?die rascist?
Hij is grotendeels al vergeten... was nou niet echt bepaald druk in rotterdam heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 01:52 schreef Drakire het volgende:
whaha, jij vergelijkt massamoorden van een vijf jaar durende oorlog met een simplistische ziel die over 5 jaar toch weer is vergeten.
Let op mijn woorden de opkomst van de herdenking van pim fortuyn zal over 5 jaar ongeveer 1/5 deel zijn van de mensen die dit jaar is op komen dagen...
Waarom? simplistische zielen worden nou eenmaal snel vergeten...
Ja, een van de slechtere grappen van Mondiquequote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:29 schreef U.F.O het volgende:
Is dit een grapje ofzo?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |