jij kan de graftyfus krijge mongool doe es normaal.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:03 schreef Xebrozius het volgende:
Volkert van der G.
Onze 2e bevrijdingsdag.
Zijn naam worde geheiligd, zijn daden geroemd en zijn ondernemendheid heldhaftig.
Wie hangt de nationale Volkert Vlag nog meer uit?
Duidelijk eentje van de Fortuyn achterban...quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:06 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
jij kan de graftyfus krijge mongool doe es normaal.
Het is toch het gedachtegoed van Fortuyn; je eigen mening mogen geven enzoquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:06 schreef Stuart het volgende:
Asociaal Topic !!
Nee hoor, dan maak je de mensen met het IQ van mijn huidige kamertemperatuur enkel boos.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:07 schreef Tiemie het volgende:
is het respectloos als ik zeg dat het een lul was en nooit op hem zou stemmen?
oh oke, was al bang dat een paar stakkers dat niet konden waarderen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee hoor, dan maak je de mensen met het IQ van mijn huidige kamertemperatuur enkel boos.
Er zijn ook mensen die het gedachtengoed van Bush roemen, en dat is ook een moordenaar.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:09 schreef Stuart het volgende:
Stakkers hier die respect tonen voor een moordenaar![]()
volkert heeft hem de parkeerplaats laten checkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 01:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Onze nieuwe blanke leider, wat doe je?.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
volkert heeft hem de parkeerplaats laten checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |