Naar huis zegt hij toch.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:01 schreef Flumina het volgende:
[..]
Pfff, fokken tijdens werktijd, waar gaat dat heen...
Ik heb helemaal geen IRC.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ype kom eens op IRC zeg.
Waarom wil ik dat hebben?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
www.mirc.com
Maar ik weet helemaal niet hoe dat werkt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:24 schreef Mutant01 het volgende:
om te chatten met je lieve schatjes van POL, RQ, Drwolffenstein, pberens, Sil,Tuana etc etc, zitten er ook!
Hoe connect ik naar die shit van POL?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
howwwwwwww read the manual!
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:51 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen naar IRC?
leuk he, die tekst. Ik doe er ook niet aan trouwens.quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:05 schreef Ype het volgende:
Ik vind er geen bal aan eigenlijk.
Je hebt et niet eens uitgeprobeerd!quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:05 schreef Ype het volgende:
Ik vind er geen bal aan eigenlijk.
Verdomme man, ik zit er nu op, speciaal voor jou.quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt et niet eens uitgeprobeerd!
Alle gebanden zitten in #pol nu ja. Dus het is druk.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:51 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen naar IRC?
Ik ben nog niet weg.quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:22 schreef Sidekick het volgende:
Alle gebanden zitten in #pol nu ja. Dus het is druk.
Geen flauwekul spelen, meissiequote:Op woensdag 5 mei 2004 16:39 schreef Silmarwen het volgende:
Hey dat mag niet van bluesdude
Is dit pleiten voor vrouwenmishandeling? Welke imam heeft dit je ingefluisterd?quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:36 schreef Bluesdude het volgende:
Krijg ik ook een video van jullie catfight
meissiequote:Op woensdag 5 mei 2004 18:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Geen flauwekul spelen, meissie
Krijg ik ook een video van jullie catfight
Je maakt het me wel erg makkelijk hoor SKquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:40 schreef Sidekick het volgende:
Ik val voor Maerycke in.
R O F L M A Oquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:41 schreef Silmarwen het volgende:
Je maakt het me wel erg makkelijk hoor SK
je co-imam was een inspiratiebron...quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:39 schreef Sidekick het volgende:
Is dit pleiten voor vrouwenmishandeling? Welke imam heeft dit je ingefluisterd?
Je moet niet alles zo serieuheus nemen sweetyquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je co-imam was een inspiratiebron...
Krijg ik dan van jullie gevecht een video ?
boodschap (} ontvangen Sil,.. wapenstilstand ?
En zo'n oude doos wordt jij ook!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
meissie
Maerycke durft niet meer. Ze is er vast te oud boor denk ik.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:00 schreef Maerycke het volgende:
En we kunnen inmiddels ook afscheid nemen voor een week van CMT
Nee hoor ik hou de eer aan mijzelf.quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
En zo'n oude doos wordt jij ook!!
Neequote:Op woensdag 5 mei 2004 19:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het dan toch nog goed worden met pol en nieuws en de rest ?
Helaas, het is enkel voor R&P.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:00 schreef Maerycke het volgende:
En we kunnen inmiddels ook afscheid nemen voor een week van CMT
weekban is algeheel forum toch?quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Helaas, het is enkel voor R&P.
Het is wel degelijk een algehele ban.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
weekban is algeheel forum toch?
Dus toch een feestje. Ik ga het vieren met een kopje groene thee. Tot zo.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
weekban is algeheel forum toch?
Goed idee....mijn oom bracht laatst een fles wodka mee....niet die westerse namaak.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dus toch een feestje. Ik ga het vieren met een kopje groene thee. Tot zo.
conservatief en goedquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Goed idee....mijn oom bracht laatst een fles wodka mee....niet die westerse namaak.
Dat affiche van Stalin heb ik maar in de biobak gezet.......hazardous stuff...
Over Stalin gesproken...meer stalinisme in het fokbeleid...goeie ouwe konservatieve Law&Order![]()
![]()
Bagger.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:33 schreef Maerycke het volgende:
Law & Order is anders een prima tvserie
Serieus? Ik vind het echt een hele goede serie. Maar ik heb dan ook ernstig wat met detectiveseries als NYPD Blue, CSI en meer van dat soort dingen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Bagger.
Het is echter zo dat veel van deze series een bekend einde hebben, namelijk dat de glazen uit kast worden getrokken en dat de champagne rijkelijk vloeit omdat de crimineel gepakt is.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het echt een hele goede serie. Maar ik heb dan ook ernstig wat met detectiveseries als NYPD Blue, CSI en meer van dat soort dingen.
Wil het niet lukken Ype?quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:38 schreef Ype het volgende:
IRC suckt hard.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:01 schreef Maerycke het volgende:
Deze twee laatste series hebben inderdaad regelmatig de handicap dat het happy end wel ergens vandaan wordt getrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |