quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:48 schreef Vampier het volgende:
Ik kreeg zojuist een e-mail binnen van de moeder van mijn beste vriend in Nederland. Hij heeft afgelopen zondag een afgrijselijk motor ongeluk gehad en heeft een hersenbeschadiging en 2 ingeklate longen.... Deze vriend is afgelopen zomer speciaal voor mij uit NL overgekomen om als 'best man' bij mijn bruiloft te zijn. Ik weet niet wat ik moet doen, kan doe... ik zit gewoon een potje te janken omdat ik me zo hopeloos voel. ;'(
Ja... zit er ff financieel niet inquote:Op woensdag 5 mei 2004 02:54 schreef DarkElf het volgende:
verschrikkelijk.
is het mogelijk voor je om naar Nederland te gaan?
Ok, dat is best wel ff minderquote:Op woensdag 5 mei 2004 02:55 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ja... zit er ff financieel niet in
Dan verkoop je maar wat dingen die je toch niet nodig hebt, Als mijn beste vriend zoiets zou overkomen zou ik er alles aan doen om toch bij em te zijn...quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:55 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ja... zit er ff financieel niet in
Hij is nog niet dood sukkel.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:06 schreef Brupje het volgende:
Voor een begrafenis krijg je toch meestal korting op vliegreizen?
Hij is toch, gelukkig, niet overleden?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:47 schreef Megumi het volgende:
Heel veel sterkte Vampier met dit vreselijke verlies.![]()
Dat geeft hoop!quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
de vriend van patrick is ook een vriend van mij en ook een fokker,
ben net bij hem in het ziekenhuis geweest , beroerd om hem zo te zien , maar er kwam toch een bepaalde rust over mij dat het goed kwam , ik ging er met pesimisme heen , kwam optimistisch terug.
zonder te veel medisch te gaan lullenquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:21 schreef DarkElf het volgende:
hoe is het nu dan, morph?
verschrikkelijkquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zonder te veel medisch te gaan lullen
hij is met motor onderuitgegaan en heeft met zijn hoofd een lantaarnpaal krom gekregen
zijn hoofd die in goede helm zat is goed geklutst , hier door is er veel wondvocht wat tussen de hernsenen zich ophoopt en een druk in de schedel veroorzaak, komende tijd worden lichaamsfuncties overgenomen om zo het proces van natuurlijke drainage te versnellen.
buiten geklapte longen zijn zijn vitale onderdelen nog heel
maar wordt nu kunstmatig paar weken in slaap gehouden
dat hoeft niet per definitie. Het is te hopen dat het vocht niet al te veel schade heeft aangericht. Is de druk in zn hoofd stabiel?quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
verschrikkelijk
kunstmatig in slaap houden is wel een goed idee, kan het lichaam in alle rust herstellen.
nee heb je gelijk in.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:40 schreef Helaaz het volgende:
[..]
dat hoeft niet per definitie. Het is te hopen dat het vocht niet al te veel schade heeft aangericht. Is de druk in zn hoofd stabiel?
true true, helaas weet ik uit ervaring dat het niet altijd hoeft te betekenen dat het goedkomt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee heb je gelijk in.
maar weet dat dit vaker gedaan wordt als de trauma's flink zijn en wakker zijn teveel spanning/pijn e.d zou geven.
True...maar laten we vooral eerst van het meest positieve uitgaanquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:55 schreef Helaaz het volgende:
[..]
true true, helaas weet ik uit ervaring dat het niet altijd hoeft te betekenen dat het goedkomt.
tuurlijk is dat zo.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:55 schreef Helaaz het volgende:
[..]
true true, helaas weet ik uit ervaring dat het niet altijd hoeft te betekenen dat het goedkomt.
hij is een behouden motorrijder die altijd dacht aan zijn veiligheid. rug , borst ,nierbeschermmer ,scheenbeschermers , goed dik pak , en goed helm met speciale voering , hebben zijn leven nu gered dat hij nu zonder lichamelijk schade rustig kan genezen zonder dat hij verlamd isquote:Hij is nu stabielen daar ben ik al erg blij mee.
Ik ben met hem die helm wezen kopen en ben blij dat hij de helm gekocht heeft die ie doen gekocht heeft.
Yep.. heb een aantal keer bij hem achter op de motor gezeten...was altijd een leuke ervaringquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij is een behouden motorrijder die altijd dacht aan zijn veiligheid. rug , borst ,nierbeschermmer ,scheenbeschermers , goed dik pak , en goed helm met speciale voering , hebben zijn leven nu gered dat hij nu zonder lichamelijk schade rustig kan genezen zonder dat hij verlamd is
Gecondoleerd...... er is iets magisch aan motor rijden maar helaas gebeuren er ook een boel ongelukken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:58 schreef Xennia het volgende:
ik heb mijn broer gisteren begraven. Omgekomen bij een motorongeluk. Ik ga ook nooit meer achterop
verschrikkelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:58 schreef Xennia het volgende:
ik heb mijn broer gisteren begraven. Omgekomen bij een motorongeluk. Ik ga ook nooit meer achterop
Verder heeft Melijs op dit moment ook koorts erbij... waar de de oorsprong nog niet van weten. De moed zakt me even in de schoenen.....quote:
Omdat jullie zo massaal gereageerd hebben en omdat er zoveel vragen zijn, wil ik jullie op de hoogte brengen van wat er precies gebeurd is.
Zondagavond rond vijf uur is Melijs op de oprit naar de A2 bij Waardenburg uit de bocht gegaan en tegen een lantaarnpaal terecht gekomen. Hij heeft de volle klap met zijn hoofd en in mindere mate met zijn bovenlichaam opgevangen. Ter plaatse is een drain in de borstkas aangebracht (een long geheel en andere long gedeeltelijk ingeklapt), er is een beademingstube geplaatst en hij is inderdaad, voor zover wij weten, met de traumahelikopter naar het UMC in Utrecht vervoerd.
Net als wanneer je je knie ernstig stoot, die dan gaat zwellen, doen de hersenen dat ook. Het probleem is dat de hersenen in de schedel zitten en op een gegeven moment geen kant meer op kunnen. Dat levert beschadigingen op en erger nog: op een gegeven moment gaat de druk op de hersenstam toenemen en komen de primaire functies (ademhaling, hart e.d.)in gevaar. Ze zijn nu al zes dagen bezig om te proberen de druk te verminderen, maar hij blijft gestaag toenemen. Vanmorgen zijn ze begonnen met een laatse wanhopige poging. Ze brengen hem dan in een diep kunstmatig coma, waardoor de hersenactiviteit volledig uitgeschakeld wordt. Vaak geeft dit een goed resultaat, maar niet altijd. Het is ook niet zonder risico voor de hersenen en geeft vaak problemen met de bloeddruk. Binnen een paar dagen moeten we weten of dat helpt. De spanning is bijna ondraaglijk. Zijn jullie toch a.u.b. voorzichtig op die motoren, dit is het niet waard.
Vampier hou goeie moed...quote:Op zondag 9 mei 2004 01:46 schreef Vampier het volgende:
Even van een ander forum gepulkt (motor-forum.nl) waar zijn moeder het volgende schreef:
[..]
Verder heeft Melijs op dit moment ook koorts erbij... waar de de oorsprong nog niet van weten. De moed zakt me even in de schoenen.....
Als 'collega' motorrijder voel ik met altijd wat meer betrokken bij ongelukken die motorrijders overkomen. Ik denk dat het komt doordat een motorrijder, of-ie nou een volgevreten BMW, 125cc wegracer, crossmotor, caféracer of vette chopper rijdt, het gevoel van het motorrijden op dezelfde ervaart en deelt. Zo ook delen ze hun kwetsbaarheid; een kwetsbaarheid die zich laat terugverdienen met flexibiliteit en rijvaardigheid maar evengoed bijkans noodlottig kan worden zoals hier.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:46 schreef Vampier het volgende:
Even van een ander forum gepulkt (motor-forum.nl) waar zijn moeder het volgende schreef:
[..]
Verder heeft Melijs op dit moment ook koorts erbij... waar de de oorsprong nog niet van weten. De moed zakt me even in de schoenen.....
Heel veel sterkte Vampierquote:Op zondag 9 mei 2004 01:46 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd daar nog heel even mee wachten. Hij heeft er meer aan te komen als het weer wat beter met die vriend gaat. Is voor die vriend ook prettig om hem dan weer te kunnen zien.quote:Op zondag 9 mei 2004 11:04 schreef piere het volgende:
veel sterkte vampier. en zorg dat je die knaken krijgt om hierheen te komen. lenen bij je ouders, vrienden, famillie oid??
oei....dat zijn echt de minder goeie berichten. Ik hoop dat dit allemaal goed komt.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:26 schreef Vampier het volgende:
Afgelopen nacht heeft de familie een nachtwake gehouden.... zijn koorst is gestegen en zijn hartslagen gingen naar 180... zijn hartslag is terug naar 140... ik bereid me voor op het ergste
Vampier, dat klinkt allemaal niet best.quote:Op zondag 9 mei 2004 17:26 schreef Vampier het volgende:
Afgelopen nacht heeft de familie een nachtwake gehouden.... zijn koorst is gestegen en zijn hartslagen gingen naar 180... zijn hartslag is terug naar 140... ik bereid me voor op het ergste
Oh vamp....quote:Op zondag 9 mei 2004 21:00 schreef Vampier het volgende:
Ik heb afshuwelijk nieuws........... sorry.....
Bedankt voor jullie steun.......
Jeetje vampier....quote:Op zondag 9 mei 2004 21:00 schreef Vampier het volgende:
Ik heb afshuwelijk nieuws........... sorry.....
Bedankt voor jullie steun.......
En jij ook heel veel sterkte toegewenst (aangezien je schreef dat het ook een vriend van jou betrof).quote:Op zondag 9 mei 2004 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
....................................................
ik zal er ook voor jou zijn de komende tijd patrick
van las vegas heen en weer was voor mij 400 euroquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:42 schreef mistermaniac het volgende:
Stekte joh. Ik hoop dat het weer goed komt.
Heb even @ random een vliegveld in usa gepakt:
Prijsoverzicht
Soort passagier inclusief brandstoftoeslag* Belasting* Aantal Totaal*
Volwassene(n) 367,00 71,49 1 438,49
* Prijzen in euro.
EUR 438,49
Los angeles -> amsterdam 520 euroquote:Op woensdag 5 mei 2004 02:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ok, dat is best wel ff minder
Wat kost een retourticket NL-USA eigenlijk nu ?
Thanks Maartenquote:Op maandag 10 mei 2004 18:16 schreef maartena het volgende:
Ik heb je gisteren al aan de telefoon gehad Vampier, maar ook hier wilde ik nog even een berichtje achterlaten aan jou, en alle andere nabestaanden.
Veel sterkte in de komende, moeilijke tijd! We gaan deze week wel eens naar de film ofzo, even wat anders doen!
gecondoleerd vampier. even wat anders doen is idd een goed idee. De zaterdag nadat mijn broertje was overleden, ben ik naar de kroeg gegaan. Had de behoefte om even iets ''gewoons'' te doen. Even geen trieste mensen om je heen.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:16 schreef maartena het volgende:
Ik heb je gisteren al aan de telefoon gehad Vampier, maar ook hier wilde ik nog even een berichtje achterlaten aan jou, en alle andere nabestaanden.
Veel sterkte in de komende, moeilijke tijd! We gaan deze week wel eens naar de film ofzo, even wat anders doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |